Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - shark

Σελίδες: 1234 ... 6
15
Γνωρίζει κανείς αν τα δικαιολογητικά που έχουν αναρτηθεί στο site της ΑΣΠΑΙΤΕ είναι αυτά που χρειαζονται και για εγραφή στο ΕΠΠΑΙΚ?

Πέρυσι, για την εγγραφή στο Ε.Π.ΠΑΙ.Κ ζητούσαν τα εξής δικαιολογητικά:

α)  2 φωτογραφίες ταυτότητας,
β) Συμπληρωμένη έντυπη αίτηση που διατίθεται από τις κατά τόπο Γραμματείες
γ) παράβολο 200 Ευρώ που κατατίθεται στο λογαριασμό της ΑΣ.ΠΑΙ.ΤΕ  με αριθμό: 0154/54501287, της Εθνικής Τράπεζας, στο οποίο αναγράφεται το ονοματεπώνυμο και φέρει την ένδειξη «εγγραφή ΕΠΠΑΙΚ/α’ εξάμηνο».

Για την εγγραφή των Αναπληρωτών ζητούσαν
την προσκόμιση φωτοαντίγραφου του βασικού τίτλου σπουδών, επικυρωμένου από τον φορέα που τον εξέδωσε.

16
dimstella, σε ευχαριστώ για τους υπολογισμούς.

Ωστόσο, έχω και την εξής απορία: στο Έντυπο του Α.Σ.Ε.Π. με τις Ερωτήσεις Πολλαπλών Επιλογών για τα "Παιδαγωγικά - Γενική Διδακτική" υπάρχει και η εξής επισήμανση
"Κάθε ερώτηση συμμετέχει κατά 1.25% στη διαμόρφωση της βαθμολογίας της δεύτερης θεματικής ενότητας".

Αυτό κατά πόσο διαφοροποιεί τους υπολογισμούς που παρέθεσες;
Με τα δεδομένα που αναφέρω στο πρώτο μου μήνυμα, εγώ βγάζω άλλα νούμερα, λαμβάνοντας υπόψη την επισήμανση του 1,25%

17
Εάν κατάλαβα, το ερώτημά σου είναι αν μπορείς να επικαλεστείς στην αίτηση για το διαγωνισμό των εκπαιδευιτκών τη φοίτησή σου στην Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
Όχι, γιατί το Πιστοποιητικό θα πρέπει να το έχεις αποκτήσει και μάλιστα να καταθέσεις μαζί με την αίτησή σου επικυρωμένο αντίγραφο.

18
και για να συμπληρώσω την παραπάνω ερώτηση αν στις αναπαντητες δεν συμπληρωσε το κουτακι δεν γνωριζω θεωρείται λάθος η απάντηση;



Το "κουτάκι" τί ακριβώς είναι;;;;;;;;

Κάποιος που να γνωρίζει;;;;; ???;;;;;

19
Γνωρίζει κάποιος πώς ακριβώς βαθμολογούνται οι Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής;
Και τί ισχύει με την αρνητική βαθμολόγηση;


Π.χ. αν κάποιος απαντήσει 27 ερωτήσεις σωστά από τις 32
      αφήσει αναπάντητες 3 ερωτήσεις
      και απαντήσει λανθασμένα στις υπόλοιπες 2
ποιά θα είναι η βαθμολογία του;

(Στα "Παιδαγωγικά - Γενική Διδακτική" ως τώρα 32 ήταν οι Ερωτήσεις)

20
Καταρχήν, την κάλεσαν Αναπληρώτρια (Α΄Φάση).

Ότι παίζει ρόλο ότι είναι Τρίτεκνη, αυτό είναι σίγουρο. Δυστυχώς, δεν μπορώ να το στηρίξω σε κάποια διάταξη / εγκύκλιο.
Αλλά, είναι κάτι που γνωρίζω από παλιά.
Πέρυσι, αυτό συνέβη και σε άλλους κλάδους.
Τώρα, αν είχε μόρια από ΑΣΕΠ/προϋπηρεσία, θα ήταν στον Πίνακα Αναπληρωτών.

Πάνω από το συγκεκριμένο όνομα υπάρχουν άλλα δύο στην ίδια κατηγορία (Τρίτεκνοι).
Προφανώς, κλήθηκε η ΚΑΤΣΑΝΟΥ αντ' αυτών των δύο βάσει των επιλογών των περιοχών που έκανε.

21
Πράγματι, η συγκεκριμένη είναι Τρίτεκνη.
Ένα μικρό ποσοστό από τους διορισμούς των Αναπληρωτών δίνεται στην κατηγορία των Τρίτεκνων.

22
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2008
« στις: Αύγουστος 27, 2008, 12:20:18 μμ »
Από τηλεοράσεως, και συγκεκριμένα από τον ΑΝΤ1.

Έκανα θυμάμαι συνεχώς zapping μεταξύ Κρατικής Τηλεόρασης, MEGA και ANT1.
E, ... o τελευταίος μάλλον τα έλεγε πιο γρήγορα απ' όλους.
Πραγματικά, αξέχαστη στιγμή!!

23
Ναι, αυτό είναι απόλυτα σίγουρο. Άλλωστε, στο Πιστοποιητικό που λαμβάνουμε δεν αναγράφεται η ειδικότητα υπό την οποία παρακολουθούμε το πρόγραμμα.

24
Φυσικά, μιλάμε για σχολές που οδηγούν σε δύο διαφορετικές βαθμίδες εκπαίδευσης.
Το θέμα είναι εσύ πού θέλεις/αντέχεις να απασχοληθείς…με το καλό!!!
Αν σου «ταιριάζει» και η πρωτοβάθμια εκπαίδευση, βρίσκω ότι ο κλάδος των δασκάλων είναι τα τελευταία χρόνια μακράν ο πιο ευνοημένος.
( λάβε υπ’ όψιν, ωστόσο, ότι ίσως αυτό δε θα ισχύει για πολύ ακόμη )


Έχε κατά νου ότι Παιδαγωγική Κατάρτιση μπορείς να αποκτήσεις και με Μεταπτυχιακό στις «Επιστήμες της Αγωγής». Υπάρχει σχετικό topic στον Πίνακα «Προκηρύξεις».


25
Αναφορικά με τους Εισακτέους για το έτος 2007-2008 σε παραπέμπω στην ιστοσελίδα του geok_salonika (http://www.exetaseis-asep.com/aspaite.htm). Η Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. τα έχει πλέον κατεβάσει εν όψει προφανώς των νέων πινάκων που θα ανακοινωθούν προσεχώς.

Πράγματι, η εισαγωγή για ορισμένους κλάδους είναι αρκετά δύσκολη, όπως θα δεις και εσύ, αλλά τελικά όχι για τους περισσότερους. Θα παρατηρήσεις ότι σε ορισμένες ειδικότητες και ειδικά σε "αποκεντρωμένα" Παραρτήματα εισήχθησαν άτομα με...εντυπωσιακά χαμηλά μόρια. Και φυσικά αυτό έχει να κάνει με το λιγότερο ή περισσότερο ενδιαφέρον ανά ειδικότητα που υπάρχει για φοίτηση στην Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.

Πάντως, σκληρό ανταγωνισμό στις εξετάσεις υφίσταται η πλειοψηφία των κλάδων αυτό είναι το μόνο σίγουρο.
Και σε καμία περίπτωση δε θα πρέπει να αποτρέπει ούτε εσένα ούτε εμένα...ούτε κανέναν!!!

Στοιχεία για τα παλαιότερα έτη μπορείς να βρεις στο topic:   ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ για εισαγωγή στην ΑΣΠΑΙΤΕ (ΣΕΛΕΤΕ), σελ.63

26
Ο προβληματισμός σου…με προβλημάτισε θα έλεγα αρκετά και θα ήθελα να καταθέσω και τη δική μου άποψη.
Καταρχήν, αποκλείεις κάθετα την προοπτική να διδάξεις στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ως Μηχανολόγος;
Σε ρωτώ, γιατί πιστεύω ότι οι πιθανότητες, εφόσον το προσπαθήσεις με αποφασιστικότητα και με πείσμα (που από τα γραφόμενά σου προκύπτει ότι διαθέτεις) δεν είναι απίθανη προοπτική!!!

Και τώρα, ας μιλήσουμε με αριθμούς:
Πέρυσι συνολικά σε όλα τα Παραρτήματα της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. εισήχθησαν 11 άτομα (3 στην Αθήνα, 3 στη Θεσσαλονίκη, 2 στην Πάτρα, και από ένας στο Βόλο, τα Ιωάννινα και το Ηράκλειο). Για τη φετινή προκήρυξη σε παραπέμπω στο site της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
Η «βάση εισαγωγής» θα έλεγα ότι δεν είναι ιδιαίτερα υψηλή:
και συγκεκριμένα               Αθήνα από 20,9 ως 22,78
            Θεσσαλονίκη 24, 6 ως 31,8
            Πάτρα 28,66 – 31,5
            Βόλος 18,9
            Ιωάννινα 20,3
            Ηράκλειο 18, 75
Πώς μεταφράζονται τα παραπάνω μόρια; Αυτοί που κινήθηκαν γύρο στο 20 (+/-) εισήχθησαν με ένα μέτριο βαθμό πτυχίου + μια ξένη γλώσσα + Πιστοποιητικό Η/Υ.
Δε είμαι σε θέση να γνωρίζω τα προσόντα σου πέραν του πτυχίου σου, αλλά υποθέτω ότι πτυχίο σε μια ξένη γλώσσα και γνώση Η/Υ διαθέτεις.
Και επειδή, ως φαίνεται, είσαι διατεθειμένος να κάνεις κάποιες θυσίες, θα σου έλεγα να υποβάλεις αίτηση του χρόνου στην Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. για κάποιο Παράρτημα που μοριακά "κινείται" χαμηλά. Η αλήθεια είναι ότι σε κάθε περίπτωση εκτιμήσεις μόνο μπορείς να κάνεις για το αν θα είσαι επιτυχών στο ένα ή το άλλο Παράρτημα, έστω και αν θα έχεις δεδομένα από τους περυσινούς και τους φετινούς εισαγόμενους.

Γιατί όχι, στην τελική να μην επιλέξεις να κάνεις αίτηση σε κάποιο Παράρτημα μακριά από την πόλη σου; Και ας χρειαστεί να ταξιδέψεις/μετακομίσεις. Θα είναι και αυτό μια θυσία, αλλά θα σε φέρει πιο κοντά στο στόχο σου, και το κυριότερο…πιο σύντομα...και ακόμη;...χωρίς ιδιαίτερο "πνευματικό κόπο".
Στο Παράρτημα που φοίτησα είχαμε πλείστους όσους από άλλες πόλεις, με υποχρεώσεις κάθε είδους.

Όλοι μας εδώ κάναμε διάφορες θυσίες, ανεξάρτητα από τον κλάδο, και εξακολουθούμε....

Δε σου προτείνω να παραμερίσεις τις βλέψεις σου για εισαγωγή σε δεύτερη σχολή. Αλλά, αντικειμενικά θα χρειαστεί να επενδύσεις 3-4 χρόνια, κατά τη διάρκεια των οποίων θα τρέξει και άλλος διαγωνισμός του ΑΣΕΠ. Συνεπώς, γιατί να χάσεις την ευκαιρία να συμμετέχεις στην ειδικότητά σου έχοντας Παιδαγωγική Κατάρτιση στον επόμενο διαγωνισμό.

Ακόμη, κάνε μια έρευνα στους Πίνακες Μηδενικής Προϋπηρεσίας και Αναπληρωτών της ειδικότητάς σου (στο γνωστό e-aitisi). Δε γνωρίζω πόσες θέσεις προκηρύχθηκαν για εσάς στον προσεχή διαγωνισμό.

Και μια τελευταία σκέψη: γιατί όχι μια δεύτερη ξένη γλώσσα (αν δε διαθέτεις ήδη), ώστε να έχεις αρκετά μόρια για εισαγωγή στο ΕΠΠΑΙΚ. Ιταλικά, ας πούμε. Με εντατική προετοιμασία σε ένα χρόνο μπορείς να πάρεις το 1ο πτυχίο. Δε νομίζω η σκέψη να είναι extreme. Είναι απλή στρατηγική, και η στρατηγική είτε το προσπαθήσεις με τον ένα τρόπο είτε με τον άλλο θα είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την εκπαίδευση.

Καλή τύχη!!!

27
Θα ήθελα την άποψή σας σχετικά με την εξής περίπτωση:

Ας υποθέσουμε ότι κάποιος υποψήφιος Τεχνικής Ειδικότητας με Πιστοποιητικό Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. επιτυγχάνει στο διαγωνισμό και διορίζεται με τη δεύτερη φουρνιά. Αν στο μεταξύ (μέχρι δηλαδή να τον καλέσουν με τη δεύτερη φουρνιά ) κάποιος συνυποψήφιός του που ήταν επίσης επιτυχών ΧΩΡΙΣ ΑΣΠΑΙΤΕ και μάλιστα συγκέντρωσε περισσότερα μόρια στο διαγωνισμό από τον επιτυχόντα με Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. αποκτήσει την Παιδαγωγική Κατάρτιση θα διοριστεί αυτός για το λόγο ότι είναι ΚΑΙ επιτυχών με Παιδαγωγική Κατάρτιση που απέκτησε στον ενδιάμεσο χρόνο ΚΑΙ επειδή συγκέντρωσε περισσότερα μόρια;;;; ???




28
Τι εννοείς διορισμός, εφόσον χωρίς το πτυχίο υποτίθεται δεν διορίζεται κανείς; Και όσον αφορά την αναπλήρωση και την ωρομισθία ισχύει; Δηλαδή αν δουλεύω ωρομίσθια μπορώ να ζητήσω μεταγραφή?
Προφανώς, εννοείς ... τι εννοεί το άρθρο 5 ως προς τον "διορισμό", γιατί δεν σου παραθέτω την άποψή μου, αλλά απόσπασμα από τον Κανονισμό Σπουδών.
Αν διαβάσεις πιο προσεκτικά το απόσπασμα, θα διαπιστώσεις ότι δε λέει σκέτο "διορισμός", αλλά "διορισμός σε θέση αναπληρωτή ή ωρομίσθιου". Το μόνο βέβαιο είναι ότι βάσει του νόμου μπορεί κάποιος να "διοριστεί ως αναπληρωτής ή ως ωρομίσθος" χωρίς προαπαιτούμενο την Παιδαγωγική Κατάρτιση. Άλλο είναι το θέμα ότι οι πιθανότητες είναι λιγοστές.


Σελίδες: 1234 ... 6

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159786
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 504
Σύνολο: 506

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.115 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.