Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - laz_edu

Σελίδες: 12345 ... 15
29
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2015
« στις: Αύγουστος 31, 2015, 06:48:50 μμ »
Προσπάθησε κανείς να επικοινωνήσει με τους αιρετούς; Υπάρχει περίπτωση να βγάλουν τίποτα βραδιάτικα;

30
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2015
« στις: Αύγουστος 29, 2015, 10:44:21 μμ »
Ας μην ξεχνάμε πως κάποιοι ίσως χρειάζεται να αναλάβουν κάπου μακρυά αν δεν αποσπαστούν και δεν προλαβαίνουν να μετακινηθούν μόλις βγουν οι αποσπάσεις! Εξού και η ανάληψη με fax
Σωστά! Απλώς το έχω πολύ σίγουρο για απόσπαση και δεν τη σκέφτηκα αυτή την πιθανότητα!!! Θετική σκέψη λέμε!

31
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2015
« στις: Αύγουστος 29, 2015, 10:20:22 μμ »
Μα, αν είναι να δοθεί τη Δευτέρα η εξαίρεση και να συνεδριάσει και το ΚΥΣΔΕ, γιατί ακριβώς αναφέρει την ανάληψη μέσω φαξ; Θεωρεί ότι ακόμη και αν τα βγάλουν τα ονόματα ενδεχομένως δεν θα τα υπογράψει η Υπουργός;

32
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2015
« στις: Αύγουστος 29, 2015, 04:11:47 μμ »
Τουλάχιστον ας πιέσουμε εμείς τους αιρετούς να πιέσουν κι αυτοί με τη σειρά τους ώστε να υπάρξει κάποια ρύθμιση για τους συναδέλφους που ανήκουν σε μακρινά ΠΥΣΔΕ και θα χρειαστεί να ταξιδέψουν.

33
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2015
« στις: Αύγουστος 28, 2015, 02:43:49 μμ »
Γνωρίζουμε με το αίτημα εξαίρεσης τι γίνεται; Ας πούμε, βλέπω ότι το 2012 κατατέθηκε 21-5 και απαντήθηκε 30-5. Υπάρχει κάποια ενημέρωση; (Ο Κορδής δεν απαντά πια...)

34
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2015
« στις: Αύγουστος 28, 2015, 01:48:54 μμ »
Μην αγχώνεστε , σήμερα 99% θα θα βγούν οι αποσπάσεις ΔΕ. Το πολύ μέχρι την Δευτέρα.
Έχεις κάποια συγκεκριμένη πληροφόρηση; Γιατί από αυτά που λέει ο Κορδής άλλα συμπεράσματα βγαίνουν...

35
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2015
« στις: Αύγουστος 27, 2015, 05:50:19 μμ »
Ποτέ μίλησες με τον κορδηκαι σου τα είπε αυτά;
Χτες το βράδυ.
https://www.facebook.com/nectarios.kordis?fref=ts
6977513534

36
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2015
« στις: Αύγουστος 27, 2015, 05:43:40 μμ »
Πάντως και ο Κορδής, σε αντίθεση με τον Πεππέ, ήταν καθησυχαστικός και είπε ότι θα προλάβουν να υπογραφούν. Μου έδωσε την εντύπωση πως το παλεύουν για σήμερα. Αλλά με αυτούς ποτέ δεν ξέρεις...

37
μπορεί κάποιος να πας πει, που ΔΕΝ είναι υπεράριθμος ή στη διάθεση .....
αν το σύστημα τον αφήνει να κάνει login  ::) για να κάνει αίτηση ......

Μόλις μου το ανοίξει, ευχαρίστως να το προσπαθήσω.

38
Εγώ δεν έχω καταλάβει κάτι άλλο: αίτηση καλούνται να κάνουν ΟΛΟΙ οι εκπαιδευτικοί των συγκεκριμένων ειδικοτήτων που πλεονάζουν ανά ΔΔΕ ή μόνο όσοι είχαν κριθεί ονομαστικά υπεράριθμοι;

Από τη στιγμή που δεν αναφέρει κάτι, λογικά όλοι. Εξάλλου αυτοί που βγήκαν υπεράριθμοι μπορεί να έχουν περισσότερα μόρια από τους άλλους.

Λογικά όσοι δεν έχουν οργανική; Ας πούμε, μπορεί κάποιος στην αίτηση αυτή να δηλώσει ότι θέλει να παραμείνει σε σχολείο; Θέλω να πω, τα λειτουργικά κενά τελικά θα καλυφθούν από ποιούς; Από αυτούς που έχουν τα λιγότερα μόρια και δεν θα τοποθετηθούν στην προτίμησή τους για μετάταξη; Εκτός κι αν στη σελίδα, που δεν ανοίγει προσωρινά, δίνει και την επιλογή: Θέλω να τοποθετηθώ σε λειτουργικό κενό που θα προκύψει. Ζήτω η αοριστία...

39
Εγώ δεν έχω καταλάβει κάτι άλλο: αίτηση καλούνται να κάνουν ΟΛΟΙ οι εκπαιδευτικοί των συγκεκριμένων ειδικοτήτων που πλεονάζουν ανά ΔΔΕ ή μόνο όσοι είχαν κριθεί ονομαστικά υπεράριθμοι;

40
Σχολικά μαθήματα / Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« στις: Αύγουστος 10, 2013, 12:09:41 μμ »
εμείς ως μαθηματικοί έχουμε στο μυαλό μας το σταθμικό μέσο, αυτό που λένε δεν είναι σταθμικός μέσος, η δική τους λογική υπολογισμού έχει άλλη βάση, ποια?
Μα, το λέει ρητά: διαιρείς με το 3! Κι έψαχνα εγώ, μήπως για την εισαγωγή σε σχολές οι βαθμοί των Πανελληνίων έχουν άλλους συντελεστές (π.χ. Μαθηματικά 1,3 κτλ), ώστε στο τέλος να προκύπτει κάτι λογικό, αλλά.... μπα! Απορώ ποιος τα σχεδιάζει αυτά...

41
Σχολικά μαθήματα / Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« στις: Αύγουστος 10, 2013, 10:44:10 πμ »
Ο γενικός βαθμός προαγωγής της Α’ τάξης Γενικού Λυκείου πολλαπλασιαζόμενος με συντελεστή 0,5, της Β’ τάξης Γενικού Λυκείου πολλαπλασιαζόμενος με συντελεστή 0,7 και ο γενικός βαθμός απόλυσης της Γ’ τάξης Γενικού Λυκείου πολλαπλασιαζόμενος με συντελεστή 0,9 αθροίζονται και διαιρούνται δια τρία. Το εν λόγω πηλίκο αποτελεί τον Β.Π.Α.

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πώς θα προκύπτει αυτός ο βαθμός, αν απλώς διαιρεθεί με το 3;  Το άθροισμα των συντελεστών είναι 2,1 (0,5+0,7+0,9), οπότε αν αυτό το διαιρέσουμε με το 3 θα βγει ένας βαθμός με συντελεστή 0,7... Δηλαδή, π.χ. αν ένας μαθητής έχει 20 και στις τρεις τάξεις, θα έχει συνολικά 20χ0,5+20χ0,7+20χ0,9=42. Αν το 42 το διαιρέσεις με το 3 θα είναι 14. Σύμφωνα με το σχέδιο, αυτός θα είναι ο πέμπτος βαθμός... Συνάδελφοι, κάτι δε μου βγαίνει... Δεν θα έπρεπε να υπάρχει κάποιος άλλος συντελεστής, ή, π.χ. να διαιρούν το πηλίκο με το 0,7;  Αν κάποιος έχει καταλάβει καλύτερα, παρακαλώ να με διαφωτίσει...


42
οι πίνακες ανανεώθηκαν για σήμερα?

η τελευταία ανανέωση έγινε στις 27/09

Σελίδες: 12345 ... 15

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159846
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 612
Σύνολο: 626

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.085 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.