Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - george_pe19

Σελίδες: 1234
43
και τελευταίο για να γελάσετε, αυτό στης γυναίκας μου το σχολειο!

ΠΕ03: και αφού έχει φύγει άλλος συνάδελφος από το σχολείο με μετάθεση και του έχει πάρει άρων άρων
το γραφείο (στο γραφείο καθηγητών), "επιτέλους! Μια ζωή σε αυτό το γραφείο δίπλα στο φωτοτυπικό, να μου
ακουμπάνε όλοι οι συνάδελφοι, χαρτιά πάνω στο γραφείο μου!!"

και να το λέει στην γυναίκα μου που μαζί με εμένα είμαστε ΠΕ19 στην διάθεση ΠΥΣΔΕ, δηλαδή διαθεσιμοκινητικοαπόλυση, και να περιμένει συμπαράσταση για το ΔΡΑΜΑ ΠΟΥ ΖΟΥΣΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!!!!

ΡΕ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΕΩ!!!!!


Υ.Γ και δεν είναι τόσο μικρή μειοψηφία όπως υποστηρίζουν κάποιοι εδώ μέσα. Τουλάχιστον στην Αττική!!

44
Αγαπητοί Συνάδελφοι, σας γράφω για το θέμα της ομοιογένειας στις διαμαρτυρίες που
αφορούν την διαθεσιμότητα συναδέλφων.

Είναι σχεδόν αδύνατο να συννενοηθούμε.

Υπάρχουν πάρα πολλοί συνάδελφοι που ζουν σε εικονική πραγματικότητα.

Σας παραθέτω φετινούς διαλόγους στα τρία λύκεια-γυμνάσια που ήμουν 8-6-6 ώρες αντίστοιχα. Μιλάμε για
το 2012-2013 με όλα αυτά που ακούγονται και ζωές συναδέλφων στον αέρα.

1) ΠΕ01: "Δεν μπορώ κύριε Δ/ντα να έρθω αύριο που θα λείπετε οι άλλοι σε εκδρομή 8.15-11.00, γιατί εγώ
αύριο είχα 2ωρο, που σημαίνει ότι στις 10.00 θα φύγω, έχετε κάνει κάποιο λάθος"

2) ΠΕ02: "Κύριε Δ/ντα δεν μπορώ να βλέπω τα μαθήματα μου πεταμένα από εδώ και από εκεί", μπροστά στο
σύλλογο και στους ξενόγλωσσους συναδέλφους που χάνουν την δουλειά τους και κοιτάνε με τα μάτια
ορθάνοιχτα.

3) ΠΕ02: Προς προγραμματιστή "Και μην νομίζεις ότι δεν ξέρω πως με βάζεις επιτήρηση πάντα στο Α2 που γράφουν
2 ώρες γεμάτες, ενώ την τάδε που είναι κολλητή σου την βάζεις Γ τάξη που τελειώνουν γρήγορα". Μιλάμε για Ιούνιο 2013 με τις διαθεσιμότητες στα πόδια μας. Να βαράς το κεφάλι σου στον τοίχο.

4) ΠΕ02: "Γιατί έχω 5 κενά στο πρόγραμμα ενώ η τάδε έχει 4;"

5) ΠΕ02: "Κανονικά στο σχολείο δεν χρειάζεται καμία άλλη ειδικότητα εκτός από την ΠΕ02"

6) ΠΕ03: "Κανονικά στο σχολείο δεν χρειάζεται καμία άλλη ειδικότητα εκτός από την ΠΕ02 και την ΠΕ03"

7) ΠΕ03: "Δεν είναι δυνατόν να σχολάω 2 μέρες την εβδομάδα 7η ώρα, δεν έχει γίνει ποτέ αυτό!"

8) ΠΕ03: Μετά από μάθημα και γιορτή μετά λόγω καταλήψεων, "Πρώτη φορά μου συμβαίνει στα χρόνια μου στο σχολείο" να έρθω 8.15 και να φύγω 14.00, μεγάλο δράμα μιλάμε!!!

9) ΠΕ04.04: Σε συγκέντρωση στο τέλος της χρονιάς, και επειδή είναι από τους ελάχιστους κλάδους, λόγω
της διάσπασης τελευταία, που δεν κινδυνέυουν, "Καλά συνάδελφοι δεν ήρθαμε εδώ για να συζητάμε για
διαθεσιμότητες!"

10) ΠΕ16: και ενώ έχει 10 ώρες την εβδομάδα, "Μα καλά με έβαλες 7η ώρα είναι δυνατον;;"

11) ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ: ενώ συγχωνεύεται το παρά-διπλανό σχολείο και δεν έρχονται μαζί μας στην
διαμαρτυρία, "ε εντάξει εμείς είμαστε μεγάλο λύκειο δεν θα μας ενοχλήσουν"


ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΦΕΤΟΣ
ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΥΡΩ ΜΑΣ;

ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ, ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΙΔΡΩΜΕΝΟΙ!!



45
Τελικά αγαπητοί συνάδελφοι είσαστε πράγματι πολύ νέοι.

Υπάρχουν χιλιάδες απόφοιτοι σχολών Πληροφορικής , καθαροί Πληροφορικοί οι οποίοι δεν έκαναν ποτέ
Πληροφορική στο σχολείο. Στο γυμνάσιο πρωτοεμφανίστηκε η Πληροφορική το 1994-95, και στο Λύκειο λίγο μετά.
Το μάθημα των Πανελληνίων από το 2000.

Υπάρχουν καθαρές σχολές Πληροφορικής που δέχονταν φοιτητές από το 85, 88, 90 κλπ.

Αυτοί πως πέρναγαν;

Δέσμες! Έχετε ακουστά;

46
Γιατί απαγορεύεται από κάτι;

με αυτούς τους τρόπους περιμένετε να ακουστείτε;

ποιοι καινούριοι να προστεθούν εδώ μέσα;

όταν απλά αμβισβητείτε την ύπαρξη τους.

Εσείς θα νομίζετε ότι είμαι κάποιο παλιό μέλος που λογοφέραμε και τώρα έχω ξαναμπεί με άλλα λόγια.

Τι να σας πω; Δεν ξέρω;

Να είστε καλά!

Να με συγχωρέσετε αλλά δεν θα ξαναγράψω, σας διαβεβαιώ ότι είμαι αναγνώστης χρόνια, απλά από λάθος
μου θεώρησα ότι είναι απλό να συμμετέχω στις συζητήσεις σας.

47
Καλησπέρα και πάλι,

είναι απίστευτο αυτό που συμβαίνει εδώ μέσα τελικά. Ο κάθε ένας μιλάει από την δική του σκοπιά.
Αυτό είναι λογικό φυσικά. Εγώ σας παρέθεσα ήδη εχθές πιο είναι το μεγάλο μελλοντικό πρόβλημα
με το επικουρικό (βοηθητικό) ύφος του μαθήματος μας.

Και επειδή είπα την άποψη μου, για κάποιες από τις διαφορές που έχετε εδώ μέσα,

κατηγορήθηκα για ψεύτικο προφίλ!!, τι να πω ίσως δεν έπρεπε να γραφτώ (με συγχωρείς Χριστίνα αλλά οι χρήστες σου δεν είναι ηθικοί), επειδή ανέφερα κάποια νούμερα λες και πρέπει να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας.

Από την μία λένε υπάρχουν κανόνες από πριν, από την άλλη να φύγουν αυτοί που μπήκαν (αντί να φτιάξουν οι κανόνες),

από την μία οι ΠΕ20 και ΠΕ19 ισότητα για την παιδαγωγική επάρκεια, αλλά από την άλλη να μην δίνουν όλοι μαζί
(για την ίδια δουλειά επαναλαμβάνω, τις ίδιες θέσεις στα σχολεία)

με συγχωρείτε πραγματικά που σας διέκοψα από τις διενέξεις σας αλλά τα θέματα που πρέπει να φτιάξετε είναι 3!

Το ευοίωνο μέλλον των ΠΕ19-ΠΕ20 με παιδαγωγική επάρκεια: Πως δεν θα πάρουν άλλοι.
Το ευοίωνο μέλλον των ΠΕ19: Πως δεν θα μπαίνουν ΠΕ20.
Το ευοίωνο μέλλον των ΠΕ20: Πως δεν θα μπαίνουν ΠΕ19.

και να χωριστείτε εκεί!

Είμαι διορισμένος εδώ και 6 χρόνια, με αφορούν αυτά που λέτε όχι για διορισμό αλλά
για το μέλλον, σέβομαι την αγωνία σας, αλλά έτσι δεν γίνεται συζήτηση.

Χαιρετισμούς.

48
Καλησπέρα συνάδελφοι,

είναι γεγονός ότι πέραν της παιδαγωγικής επάρκειας
(και την καταφανέστατη αδικία ειδικά για την περίπτωση των Ψηφιακών Συστημάτων, αφορά μόνο τους ΠΕ19)
υπάρχει σαφής αδικία ανάμεσα στους συναδέλφους τον ΑΕΙ
και αυτούς των ΤΕΙ (προς Θεού δεν εννοώ πως εκείνοι δεν έπρεπε να συμμετέχουν αλλά έπρεπε να είναι όλοι μαζί!)

δείτε για παράδειγμα τα ποσοστά του διαγωνισμού του 2009 που είναι και ο τελευταίος. (και μην μου πείτε αγαπητοί
ΠΕ20 ότι ο βαθμός του ΑΣΕΠ δεν σημαίνει κάτι για το τι καθηγητής θα γίνεις, αυτό είναι γνωστό, αλλά αυτή τη
στιγμή αυτό είναι αυτό στο οποίο διαγωνίζεστε και αυτό αποτελεί μέτρο σύγκρισης όπως αποτελούσε και για εμένα φυσικά)

ΠΕ20
διοριστέοι 37 + 8 (παιδαγωγική) = 45 άτομα, από τα 45 που πέρασαν τη βάση και φυσικά όλοι διοριστέοι (ποσοστό 100%)

ΠΕ19
διοριστέοι 51 + 21 (παιδαγωγική) = 72 άτομα , από τα 498 !! άτομα που πέρασαν τη βάση διοριστέοι μόνο (ποσοστό 14,4%)

Μπορείτε λοιπόν να διακρίνεται και από τις βαθμολογίες τους ότι αν έδιναν ως κοινός κλάδος, αυτοί με την επάρκεια θα είχαν φυσικά διοριστεί αλλά μετά δύσκολα θα διορίζονταν καποιοι από τους ΠΕ20, γιατί πολύ απλά οι βαθμοί των ΠΕ19 είναι καλύτεροι. (συγκεκριμένα θα διορίζονταν μόνο 3!, ο 88ος ΠΕ19 έχει 70,83 και ο 4ος! ΠΕ20 69,83)

Και ναι, επειδή την ίδια δουλειά θα κάνετε, και αυτό είναι αυτή τη στιγμή το μέτρο σύγκρισης, αυτό είναι άδικο.

Έπρεπε να δίνουν πάντα όλοι μαζί, και πάντα με τα ίδια θέματα (μπορεί να μην έγινε το 2009, για αυτό και η σφαγή, αλλά παλιότερα οι ΠΕ20 έδιναν με άλλα πιο εύκολα θέματα).

Αυτό που λέω είναι ότι άσχετα με το τι θα γίνει στην Πληροφορική σαν επιστήμη, που μπορεί να ακυρώνει όλες τις
συζητήσεις μας εδώ μέσα, οι ΠΕ20 δεν θα έπρεπε να παραπονιέστε, γιατί το σύστημα αυτή τη στιγμή σας ευννοεί πολύ!

Αυτό το 60%-40% σας εξασφαλίζει πολλά, αν σκεφτείτε ότι αν δεν υπήρχε από τα παραπάνω θα ήταν για τους μη έχοντες επάρκεια, 85-3, δηλαδή 96.5% - 3.5 %.

Χαιρετισμούς.

49
Σε απάντηση προηγούμενου συναδέλφου να αναφέρω ότι δυστυχώς δεν υπάρχουν
συνάδελφοι πληροφορικοί στα επιτελεία των υπουργών.

Αν ποτέ υπήρξαν, δεν μας ένιωθαν πλήρως, γιατί αυτοί, όπως και οι σύμβουλοι μας, καλοί και καραρτισμένοι
άνθρωποι βέβαια, αλλά δεν είναι καθαροί πληροφορικοί, είναι συνήθως μαθηματικοί ΠΕ19.

Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θέλουν το καλό μας, αλλά δεν το νιώθουν ακριβώς όπως εμείς.

Υ.Γ. Μην μπερδέψουμε φυσικά στην συζήτηση καθηγητές των Πανεπιστημίων μας που ήταν Μαθηματικοί
γιατί αυτοί ασχολήθηκαν πολλά χρόνια με την Πληροφορική, ενώ η παραπάνω που αναφέρω μόνο λίγα χρόνια
στο σχολείο.

Χαιρετισμούς.

50
Αγαπητέ φίλε,

αυτά που γράφατε εδώ πάντα τα διαβάζαμε,

επίσης πηγαίναμε στα συνέδρια των ενώσεων της Πληροφορικής στις οποίες είμαστε μέλοι και
τα συζητάγαμε από κοντά.

Δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιοι θεωρούν αυτονόητο ότι έπρεπε να τα γράφουμε σε φόρουμ.

Χαιρετισμούς.

51
Αγαπητοί συνάδελφοι νυν και μελλοντικοί, εγώ έχω να σας θέσω ένα πολύ σημαντικό ζήτημα, σημαντικότερο όλων όσων συζητάτε εδώ. Χωρίς παρεξήγηση βέβαια για του κάθε ενός τις ανησυχίες.

Εγώ πριν πετύχω στον ΑΣΕΠ είχα διδάξει στην τριτοβάθμια ώς κάτοχος διδακτορικού
(ως ΠΔ 407 πτυχιακά και μεταπτυχιακά), και σε δημόσια ΙΕΚ και ΚΕΚ. Δεν είχα καθόλου προϋπηρεσία σε βθμια.
Δούλευα ως προγραμματιστής για 6.5 χρόνια σε μεγάλη εταιρεία μέχρι να παραιτηθώ για να διοριστώ.

Στη συνέχεια διορισμένος πια έκανα σε ΤΕΕ-ΕΠΑΛ, ΓΕΛ, Γυμνάσιο. Μου μένει μόνο το δημοτικό, αλλά που θα μου
πάει δεν θα το γλιτώσω και αυτό αφού δεν έχω οργανική θέση.

Με συγχωρείτε για τον πρόλογο απλά ήθελα να σας δείξω ότι έχω λάβει μηνύματα από πολλές κατευθύνσεις για
την πληροφορική ως επιστήμη.

Δυστυχώς οι χειρότερες αναφορές ως άποψη για την επιστήμη μας έρχονται από την βθμια εκπαίδευση.

Ο μεγαλύτερος φόβος μας, εμάς των μονίμων και εσάς τον εν δυνάμη μονίμων ή όχι είναι, και θα έπρεπε να είναι
ότι τα τελευταία χρόνια μέσα από πολλά επίσημα χείλη η επιστήμη μας δενχαρακτηρίζεται ως επιστήμη αλλά ως δεξιότητα. Όλοι οι συνάδελφοι (και μιλάω για ανθρώπους με οργανικές θέσεις (σεμινάρια, μεταπτυχιακά, γνήσιοι ΠΕ)) έχουν την τρομερή ανησυχία ότι το μάθημα μας σχεδόν θα κατεργηθεί ώς αυτόνομο μάθημα-επιστήμη.

Αντιθέτως θα λειτουργεί επικουρικά στις άλλες επιστήμες όπου όλοι θα πρέπει να είναι πιστοποιημένοι σε ένα πολύ
καλό επίπεδο γνώσεων "της πληροφορικης όπως την εννοούν αυτοί" και έτσι οι μαθητές θα αποκτούν αυτές
 τις "δεξιότητες" μέσα από τα άλλα μαθήματα αφού δεν υπάρχει επιστήμη της πληροφορικής για να διδαχτεί.

Έτσι οι Πληροφορικοί το μόνο που τους μένει θα είναι η συντήρηση των εργαστηρίων και η εύρυθμη λειτουργία τους, αυτών και των διαδραστικών συστημάτων, ενεργώντας ως βοηθητικό προσωπικό των άλλων ειδικοτήτων.

Και χωρίς παρεξήγηση για κάποιους που μπήκαν σε πιο χαμηλόβαθμες σχολές, αλλά οι περισσότεροι από εμάς τους ΠΕ19 (και πολλούς ΠΕ20) γράψαμε πολύ καλύτερα από Φυσικο-Μαθηματικο-Χημικο-κλπκλπκλπ...., αλλά θα είμαστε βοηθοί τους.

Αυτό κύριοι και κυρίες είναι το πιο βασικό μας πρόβλημα γιατί τότε δεν θα υπάρχουν θέσεις για κανέναν ούτε για εμάς, ούτε για εσάς τους επόμενους. 

Άρα η Χριστίνα και λοιποί άλλοι σε γενικές γραμμές έχουν δίκιο για τον κοινό αγώνα που χρειάζεται για την επιστήμη
ασχέτως της αδικίας που υπάρχει λόγο της παιδαγωγικής επάρκειας, όπου σε αυτό συμφωνούμε σχεδόν όλοι.

Χαιρετισμούς.

52
Καλησπέρα σε όλους σας, ΠΕ19, ΠΕ20 με παιδαγωγική επάρκεια οποιουδήποτε είδους ή μη.

Παρακολουθώ τις συζητήσεις σας εδώ και πολύ καιρό και αποφάσισα να πάρω μέρος.

Μία πρώτη επισήμανση αφορά τα λεγόμενα του αγαπητού μέλους Χριστίνα για τα γελοία θέματα του ΑΣΕΠ 2005
με τα οποία διορίστηκα και εγώ. Θα την παρακαλούσα να ανατρέξει στα θέματα και να τα ξαναδεί, γιατί μάλλον
μπερδεύτηκε με το 2002 (όπου μέχρι τότε διόριζαν κατά μερικές χιλιάδες και απλά ήθελαν πολλούς επιτυχόντες).

Πάντως του 2005 ήταν πολύ δύσκολα, όπως και αυτά που ακολούθησαν το 2009 (αφού το 2007 δεν δώσαμε).

Αυτά τα λέω γιατί από μέλη με μεγάλη εμπειρία στο φόρουμ δεν πρέπει να γράφονται μη ακριβείς πληροφορίες.

Μην ξεχνάτε ότι μας διαβάζουν χιλιάδες αναγνώστες, άσχετα αν δεν συμμετέχουν.

Πάντως θα συμφωνήσω με το γενικό πνεύμα πάμε όλοι μαζί για ένα καλύτερο μέλλον. Να ξέρετε ότι οι
προβληματισμοί σας είναι και δικοί μας (των διορισμένων εννοώ). Κανενός η δουλειά δεν είναι σίγουρη.

Από την άλλη συμφωνώ και με τα παιδιά που χωρίς παιδαγωγική επάρκεια έχουν απειροελάχιστες πιθανότητες
διορισμού.

Χαιρετισμούς σε όλους!

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159851
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 511
Σύνολο: 519

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.