Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - authairetos

Σελίδες: 12345 ... 9
29
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2020
« στις: Αύγουστος 02, 2020, 01:19:39 μμ »
Δυστυχώς υπάρχει ενδεχόμενο να μη γίνει β φάση αποσπάσεων.
Έχει κανείς πληροφόρηση από τα ενδότερα του υπουργείου?

30
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2019
« στις: Απρίλιος 10, 2019, 02:44:52 μμ »
Γιατί δεν δουλευει τίποτα επάνω στη φόρμα στη σελίδα του opsyd?
Ούτε επισύναψη δικαιολογητικών, ούτε επιλογή φορέα τίποτα.

31
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού αρχίζει στην τάξη και τελειώνει στην τάξη. Αρχίζει στους μαθητές και τελειώνει στους μαθητές μας.
Απλώς ορισμένοι με κεκτημένη ταχύτητα εφαρμόζουν το ρόλο τους και σε συναδέλφους.
Ηρέμησε συνάδελφε. Μπορεί απλώς να έχει καταρρεύσει ψυχολογικά ο/η συνάδελφος (αδικίες υφίστανται δυστυχώς και στο δικό μας υπουργείο, αν και αναλογικά αρκετά λιγότερες από άλλα υπουργεία) και να αντιλαμβάνεται ότι δεν μπορεί να είναι επαρκής στις υποχρεώσεις της. Γιατί δεν το βλέπεις και έτσι;

Συγγνώμη αλλά τί ακριβώς θα πει "παραιτούμαι, αλλά όχι εθελοντικά".
Δεν σε διώχνει κανένας, ίσα ίσα η θέση είναι δική σου και την έχεις κερδίσει με το σπαθί σου.
Από εκεί και πέρα γιατί είναι φυσιολογικό να αναζητούμε ευθύνες σε κάποιον άλλο πέραν του εαυτού μας;
Κατέρρευσε ψυχολογικά, συμφωνώ. Δεν της αρέσει για οποιονδήποτε λόγο, δικαίωμά της.
Ας αποχωρήσει αφού αυτή κρίνει ότι αυτή είναι η καλύτερη κίνηση για την προσωπική της ζωή.
Με το "όχι εθελοντικά" τί επιδιώκουμε ακριβώς;
Αυτό θα είχε βάση μόνο αν έχουν αλλάξει οι όροι εργασίας (κάτι που δεν αναφέρεται) και έχει καταλήξει να κάνει κάτι άλλο από αυτό για το οποίο προσλήφθηκε.

Όταν θέλεις να κάνεις κάτι, εθελοντικά το κάνεις με την έννοια του ότι ακριβώς το θέλεις. Στην προκειμένη περίπτωση ακόμα και να αναγκάζεται (προσωπικοί λόγοι, οικογένεια, υγεία όλα σεβαστά 1000%), αναγκάζεται από δικούς της λόγους και δεν είναι υποχρεωτικό για το κάθε υπουργείο να την εξυπηρετήσει.
Αυτό τονίζω.
Από εκεί και πέρα προφανώς και πρέπει να αναζητούνται τρόποι να εξυπηρετηθούν όλοι στη βάση της κοινωνικής πολιτικής και της καλής πίστης.
Μην τα θεωρούμε όμως όλα δεδομένα.
Όταν όμως δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο γιατί δεν μπορεί για οποιονδήποτε λόγο, τί συμβαίνει;
Αποφασίζεις να παραιτηθείς. ΟΚ. Γιατί πρέπει να σου φταίει κάποιος άλλος; Πάντα οι άλλοι δηλαδή; Ποτέ εμείς. Ούτε το θάρρος των αποφάσεών μας πια εδώ μεσα;
Έλεος.
Εκεί ακριβώς είναι η ένστασή μου.

Όλα τα άλλα δείχνουν ότι έχει χαθεί το νόημα.....

32
Ο τίτλος και το αρχικό κείμενο μας προσβάλλει όλους ως εκπαιδευτικούς.
Όσοι υποστηρίζουν τέτοιες απόψεις απλώς επιβαρύνουν την κατάσταση και την εικόνα μας.

Στο διά ταύτα.
Αν δεν σου αρέσει μπορείς να αποχωρήσεις.
Αφού το έχεις αποφασίσει και έχεις κρίνει ότι είναι το καλύτερο για εσένα, τί θα πει "όχι όμως εθελοντκά";
Εσύ το έχεις αποφασίσει άρα εθελοντικό έιναι.
Δική σου απόφαση είναι. Δε σου χρωστάει κάτι κάποιος από εκεί και πέρα.
Εκτός αν έχουν αλλάξει οι όροι εργασίας σου επί το δυσμενέστερον. Και δεν αναφέρομαι στις συνολικές μειώσεις κτλ κτλ.
Αναφέρομαι στο άν έχουν αλλάξει δραστικά οι δικοί σου όροι εργασίας σε κάτι που δεν προβλεπόταν κατά την πρόσληψή σου.

Από εκεί και πέρα αυτό που ζητάς και η συζήτηση που ανοίγει με προσβάλλει ως εκπαιδευτικό, δημόσιο υπάλληλο και εργαζόμενο γενικότερα.
Δεν έχουμε μόνο δικαιώματα.
Έχουμε και αρκετές υποχρεώσεις.

33
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« στις: Ιανουάριος 15, 2018, 04:56:48 μμ »
Mια χαρά ήρεμη είμαι!

Χαίρομαι ιδιαίτερα.
Οπότε αναμένουμε να κάνεις το ξεμπέρδεμα στο μυαλό σου, ώστε να μπορέσεις να ξεδιπλώσεις τις σκέψεις σου και να μπορέσες να μας πεις τί ακριβώς θελεις να πεις.

34
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« στις: Ιανουάριος 15, 2018, 04:04:21 μμ »
Δηλ. για 'σένα εκπαιδευτικός είναι μόνο όποιος έχει διοριστεί στο δημόσιο; Έτσι πιστεύεις; Εκπαιδευτικός είμαι κι εγώ και πολλοί άλλοι συνάδελφοι (κι ας μην είμαστε ακόμη διορισμένοι) κι αυτή η ιδιότητα δεν έχει να κάνει με την επαγγελματική πορεία μόνο!

Όχι βέβαια. Εκπαιδευτικός είναι όποιος είναι εκπαιδευτικός. Κι εσύ μέσα σε αυτούς.
Απλώς είχες πάθει παράκρουση με τις "καθηγητικές" σχολές, ότι είναι όλοι υποχρεωμένοι να σε διορίσουν ως εκπαιδευτικό κτλ.
Τελικά όμως συμφωνείς και εσύ σε αυτό που σου έλεγα και παλαιότερα, ότι δηλαδή υπάρχουν και άλλες εργασίες για αποφοίτους όλων των σχολών.
Μετά έβαλες τη λέξη σπουδές σε εισαγωγικά και ανέφερες ότι έκανες άλλου είδους "σπουδές" και με ξαναμπέρδεψες, μέχρι που ξέσπασες και δήλωσες ότι σου κάνει οποιαδήποτε θέση στο δημόσιο.

ΥΓ. Την προειδοποίηση την έλαβα, δεν προσβάλλω κανέναν. Σχολιάζω και ζητώ να μου διευκρινιστούν απόψεις συναδέλφων.
Προφανώς όπως είπε και συνάδελφος σε προηγούμενο σχόλιο, πρέπει να ξεμπερδέψεις ό,τι έχεις στο μυαλό σου και θέλεις να πεις, ώστε αρχικά να καταλήξεις στο τί είναι αυτό που θέλεις να πεις και στη συνέχεια να μπορέσεις να το πεις ξεκάθαρα, σωστά και ήρεμα.

35
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« στις: Ιανουάριος 15, 2018, 03:29:08 μμ »
Δεν έχω κάνει τέτοιες " σπουδές". Άλλα πράγματα έμαθα εγώ στο Παν/μιο!

Άλλες δουλειές για έναν φιλόλογο μπορεί να είναι σε εκδοτικούς οίκους, σε περιοδικά και εφημερίδες, σε κάποια άλλη δημόσια υπηρεσία κλπ.

Δεν σε καταλαβαίνω....
Είσαι φιλόλογος ή καθηγητής φιλολογίας;
Αφού εχεις τελειώσει "καθηγητική" σχολή (της γνωστής μεγάλης ομάδας των "καθηγητικών" σχολών που περιλαμβάνει εσχάτως ΚΑΙ τις θερμοκηπιακές καλλιέργειες) και υποχρεωτικά πρέπει να γίνεις εκπαιδευτικός.
Α, οκ το βλέπω στο τέλος του σχολίου σου... οποιαδήποτε δημόσια υπηρεσία σε βολεύει...
Βέβαια αφού όπως λες έχεις κάνει "σπουδές" και όχι σπουδές δεν ξέρω που θα ήσουν χρήσιμος/χρήσιμη.

36
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« στις: Ιανουάριος 15, 2018, 01:23:45 μμ »
Δεν είναι κι αυτοσκοπός μου ο διορισμός! Το έχω ξαναγράψει! Αν έρθει, καλώς, αν δεν έρθει, υπάρχουν κι άλλα που μπορώ να κάνω (ιδιαίτερα και "μαύρα", δικό μου φροντιστήριο, κάποια άλλη δουλειά ...)!

κάποια άλλη δουλειά;;;
Αφού έχεις τελειώσει "καθηγητική" σχολή. Από αυτή την ομάδα "καθηγητικών" σχολών που εσχάτως περιλαμβάνει και τις θερμοκηπιακές καλλιέργειες.
τί; όχι;

37
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« στις: Ιανουάριος 14, 2018, 03:06:59 μμ »
Άλλαξαν οι εποχές και οι συνθήκες εργασίας! Όσο γρηγορότερα το εμπεδώσετε, εσείς οι μόνιμοι, τόσο το καλύτερο για όλους!

Αυτό δεν το περίμενα από εσένα. Χαίρομαι που συμφωνείς επιτέλους.

ΥΓ. αυξήθηκαν και οι καθηγητικές σχολές προστέθηκαν η ανθοκομία και αρχιτεκτονική τοπίου και κάποιες ακόμα.
Δες εδώ :
Δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως το Προεδρικό Διάταγμα για την: Ένταξη των αποφοίτων των Τμημάτων α) Ανθοκομίας και Αρχιτεκτονικής Τοπίου του ΤΕΙ Ηπείρου, β) Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού των ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας και Στερεάς Ελλάδας , γ) Διοίκησης Μονάδων Υγείας και Πρόνοιας των ΤΕΙ Αθήνας και Πελοποννήσου, δ) Ανακαίνισης και Αποκατάστασης Κτιρίων του ΤΕΙ Πάτρας, καθώς και ε) της κατεύθυνσης Μηχανικών Μορφολογίας και Αναστήλωσης Τ.Ε. του Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών Τ.Ε. του ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας στους κλάδους/ειδικότητες εκπαιδευτικού προσωπικού της Β/θμιας Εκπ/σης, α) ΠΕ18.30 Θερμοκηπιακών καλλιεργειών και Ανθοκομίας β) ΠΕ18.02 Διοίκησης Επιχειρήσεων, γ) ΠΕ 18.02 Διοίκησης Επιχειρήσεων, δ) ΠΕ 17.05 Πολιτικών- Τοπογράφων και ε) ΠΕ 17.05 Πολιτικών Τοπογράφων αντίστοιχα.

http://www.pde.gr/index.php?page=9376

38
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« στις: Δεκέμβριος 13, 2017, 08:32:10 μμ »
Το ότι έγραψα πως πρέπει να περιοριστεί ο αριθμός όσων εισάγονται στις καθηγητικές σχολές, σημαίνει ότι θα καταργηθεί η μόρφωση;
Σε παρακαλώ γράψε μόνο ποιες είναι αυτές.
Όλες οι σχολές βγάζουν εν δυνάμει εκπαιδευτικούς, οπότε γράψε μου ποιες θεωρείς εσύ καθηγητικές.
Σε ευχαριστώ,

39
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« στις: Δεκέμβριος 12, 2017, 10:22:22 μμ »
Πού έγραψα να καταργηθεί το δικαίωμα στη μόρφωση;
Εκεί ακριβώς, σε προηγούμενο ποστάρισμα :

η ευθύνη βαραίνει το κράτος και την Πολιτεία, γιατί εξακολουθούν να εισάγουν στις καθηγητικές σχολές χιλιάδες φοιτητές κάθε χρόνο, αντί να τους περιορίσει ορθολογικά!

Αλλά σκέψου λιγάκι λογικά:
Θα προσπαθήσω, για να δούμε...

τι να την κάνει στις μέρες μας μόνο τη μόρφωση ο πτυχιούχος; Θα ζήσει και θα κάνει οικογένεια μόνο με την μόρφωση και τους ανοιχτούς ορίζοντές του; Ο καθένας μας ήθελε να σπουδάσει και για να αποκτήσει γνώσεις κι εφόδια, αλλά και για να βρει μια καλύτερη δουλειά κι ακόμη καλύτερα να εργαστεί στο αντικείμενο των σπουδών του! Αυτό το τελευταίο είναι το ιδανικό, αλλά στην Ελλάδα σήμερα θεωρείται από πολλούς απαγορευτικό! Δηλ. είναι προτιμότερο που σήμερα σπουδάζουν τόσοι νέοι άνθρωποι κι επειδή δεν βρίσκουν στη χώρα μας εργασία κατάλληλη, αποδοτική και ανάλογη των προσόντων τους, πηγαίνουν στο εξωτερικό;

Άρα να μην σπουδάσουν και να μείνουν στη χώρα τους αμόρφωτοι. Καταπληκτικό!!!!!

Εγώ τουλάχιστον δεν σπούδασα εκπαιδευτικός, για να αναγκαστώ από τρίτους να μεταναστεύσω!

Μου είχες δώσει την εντύπωση ότι σπούδασες σε κάποια φιλοσοφική σχολή. Αλήθεια που έχει σχολή εκπαιδευτικών;
Το Υπουργείο Παιδείας όμως υπηρετεί τον ελληνικό λαό και λογοδοτεί σ'αυτόν!

Σωστά, όχι μόνο σε εσένα ή στην επαγγελματική ομάδα των εκπαιδευτικών. Στο σύνολο του λαού.

Γράφεις ότι θα έκανες τη δουλειά του εκπαιδευτικού αμισθί γιατί την αγαπάς, αρκεί να είχες και μια άλλη δουλειά, για να ζήσεις!
'Οχι, γράφω ότι θα έκανα τη δουλειά των ονείρων μου αμισθί, αρκεί να είχα μία άλλη δουλειά να με ζήσει.

υ.γ. Ευθύνη για το λειτούργημα που επέλεξα να ασκήσω και που αγαπώ, έχω εγώ η ίδια! Ευθύνη όμως για την σημερινή του κατάντια, απ'όλες τις πλευρές, έχει η επίσημη Πολιτεία!
Ευθύνη εχεις εσύ η ίδια, σωστά. Για όλα όμως που σε αφορούν, όχι a la carte ευθύνη.


40
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« στις: Δεκέμβριος 12, 2017, 07:53:10 μμ »
Η ευθύνη βαραίνει και τον εργοδότη (ξεκινώντας από το τελευταίο), γιατί δεν κάνει γραπτό ΑΣΕΠ όπως όφειλε να είχε διεξάγει τόσα χρόνια (και απορώ πως ακόμη οι νεώτεροι συνάδελφοι δεν έχουν προσφύγει),
Τελειως λάθος αυτό που λες. Με τη δική σου λογική αν ανοίξεις μία επιχείρηση είσαι υποχρεωμένος να προσλάβεις όποιον (όλους, τους πάντες, όποιον ζει και αναπνέει) έχει συναφές με το αντικείμενό σου πτυχίο.
ΑΣΕΠ δεν όφειλε και δεν οφείλει να κάνει. Ενδεχομένως να χρειάζεται αλλά δεν είναι υποχρέωσή του απέναντι στους άνεργους πτυχιούχους. Η υποχρέωση αν υπάρχει, υπάρχει έναντι των μαθητών.
Οι συνάδελφοι δεν έχουν προσφύγει γιατί ακριβώς δεν έχει καμία βάση μία τέτοια προσφυγή. Να προσφύγουν γιατί; Γιατί δεν έχει κάνει διαγωνισμό το δημόσιο; Καταλαβαίνεις τί λες;

Το επίπεδο και η ποιότητα της δημόσιας εκπαίδευσης έχουν πέσει, αλλα γι΄αυτό φταίει η νοοτροπία που καλλιέργησε η ίδια η Πολιτεία! Λέει, λοιπόν, κάποιος εκπαιδευτικός: γιατί να σκοτωθώ να τα εξηγήσω την ώρα του μαθήματος, να βγάλω ογκίδια στις φωνητικές μου χοδρές, από τη στιγμή που μου δίνει ο εργοδότης μου 3 και 60;

Δυστυχώς αν δε βάλεις στην εξίσωση το δικό σου (δικό μας) μερίδιο ευθύνης δεν γίνεται. Η λογική σου βασίζεται στο ότι έχεις μόνο δικαιώματα και για ό,τι στραβό μπορεί να έχεις επάνω σου φταίει κάποιος άλλος. Ακριβώς αυτή σου η φράση δείχνει το πρόβλημα που έχουμε ως κλάδος, χώρα, γενιά...
Η ιδέα καλλιεργήθηκε στο δικό σου (δικό μου, δικά μας) μυαλο. Δεν έχεις δυνατότητα εσύ να κρίνεις; Γιατί το επέτρεψες; Πού ακριβώς είναι το δικό σου μερίδιο ευθύνης; Πουθενά; Μέγα λάθος. Τουλάχιστον και στις 2 πλευρές για να μην πω αποκλειστικά σε εμάς...
Ο εκπαιδευτικός που θα πει ότι δεν θα δουλέψει γιατί παίρνει 3 και 60 δεν θα έπρεπε να κάνει αυτή τη δουλειά, τόσο απλά.
Ειδικά όταν όλοι καίγονται ότι "λατρεύουν την εκπαίδευση" και ότι είναι όνειρο ζωής. Εγώ το όνειρο της ζωής μου θα το έκανα και τσάμπα, απλώς θα έπρεπε να βρω και μία δουλειά να με ζήσει, παράλληλα.
Ελπίζω να πιάνεις το νόημα.

γιατί εξακολουθούν να εισάγουν στις καθηγητικές σχολές χιλιάδες φοιτητές κάθε χρόνο, αντί να τους περιορίσει ορθολογικά!
Ωραία λογική. Επειδή δεν έχω χώρο να σε απορροφήσω σαν δημόσιο, σε αφήνω αμόρφωτο. Με την ίδια λογική να περιορίσουμε και τους μαθητές των τεχνικών Λυκείων, αλλά και γενικά ολόκληρης της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αφού δεν υπάρχουν αρκετές θέσεις ΥΕ, ΔΕ ώστε να διοριστούν όλοι. Τί; Άλλο είναι αυτό; Γιατί; Πως; Με ποιον τρόπο είναι άλλο; Αυτό είπες μόλις. Δεν αφορά μόνο την τριτοβάθμια εκπαίδευση, νομίζω.
Οπότε με ένα σμπάρο δύο τρυγόνια. Λύνω το πρόβλημα της ετεροαπασχόλησης, αφού θα έχω έναν λαό αμόρφωτο και θα είναι μόνο για τα χωράφια, λύνω και το πρόβλημα των εκπαιδευτικών αφού δεν θα χρειάζεται να διορίσω άλλους λόγω του δραστικού περιορισμού των μαθητών. Απολύω κιόλας και μετατρέπω το σύστημα εκπαίδευσης σε σύστημα παραγωγής δημοσίων υπαλλήλων αποκλειστικά. Δεν χρειάζεται να μπαίνουμε σε διαδικασίες άλλες όπως το να μορφώνεται κάποιος για να μπορεί να σκέφτεται. Δεν χρειάζεται, δεν το θέλουμε βρε αδερφε. Κόβουμε και μαθήματα, κόβουμε και ειδικότητες και σπουδάζει ο καθένας με βάση τις διαθέσιμες θέσεις στο δημόσιο. Οι υπόλοιποι χωράφι ή ξενιτιά.
Πολύ σωστό το σκεπτικό σου να καταργηθεί το δικαίωμα στη μόρφωση.. Πρόταση υποψήφιου εκπαιδευτικού παρακαλώ. Να καταργήσουμε το δικαίωμα στη μόρφωση επειδή δεν μπορούμε να διορίσουμε όλους τους πτυχιούχους. Ας ελπίσουμε να μην μπουν τέτοιες ιδέες και σε κανέναν στην κυβέρνηση γιατί καήκαμε.

41
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« στις: Δεκέμβριος 12, 2017, 05:52:29 μμ »
Πολύ μαζί μου τα έχεις βάλει, συνάδελφε και σε όλα με επικρίνεις! Το γνωρίζω ότι δεν γίνεται να συμφωνούμε όλοι σε όλα, αλλά νομίζω άδικα γράφεις όσα γράφεις!
Δεν τα έχω βάλει μαζί σου προσωπικά. Με τον παραλογισμό τα βάζω. Άδικα γράφω, το καταλαβαίνω διότι δεν μπορείς να αντιληφθείς κάποια πράγματα.
Καταρχάς, και οι δικές σου απόψεις μου θυμίζουν αυτά τα γνωστά που ακούγονται τα τελευταία χρόνια, σχετικά με την αποσύνδεση του πτυχίου μας από το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στα δημόσια σχολεία!
Μα ουδέποτε ήταν συνδεδεμένα αυτά, με την έννοια ότι υπήρχε κάποια υποχρέωση να διοριστείς στο δημόσιο τελειώνοντας μία φιλοσοφική σχολή. Άλλο το έχω δικαίωμα να συμμετέχω σε διαδικασία ΕΠΙΛΟΓΗΣ και άλλο τελείωσα και θεωρώ ότι το δημόσιο είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟ να με αποκαταστήσει γιατί αυτό είναι το όνειρό μου. Κι εγώ είχα όνειρο να γίνω αστροναύτης αλλά δεν ήταν κανείς υποχρεωμένος να μου το πραγματοποιήσει (συγγνώμη για την ειρωνία αλλά ελπίζω να καταλάβεις το πνεύμα).
Καθηγητικές σχολές είναι γνωστό ποιες είναι:
ΣΕΛΕΤΕ νυν ΑΣΠΑΙΤΕ. Οι μόνες σχολές που έδιναν και δίνουν τίτλο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ κάποιας ειδικότητας. Όλες οι άλλες ΜΑ ΟΛΕΣ ΟΜΩΣ είναι σχολές που σου δίνουν δικαίωμα να ασκήσεις το επάγγελμα του εκπαιδευτικού μεταξύ άλλων. Με τη δική σου λογική και οι απόφοιτοι σχολών κομμωτικής είναι απόφοιτοι καθηγητικών σχολών καθώς διδάσκουν στην τεχνική εκπαίδευση. (τραβηγμένο παράδειγμα αλλά σε παρακαλώ κατάλαβέ το).
Ασφαλώς και το κράτος δεν υποχρεούται να μας διορίσει όλους
Αφού το καταλαβαίνεις τελικά, είδες που συμφωνούμε;

 Ακόμη, γιατί είναι δεδομένο ότι όσο περισσότεροι είναι οι ενδιαφερόμενοι για την συγκεκριμένη εργασία, τόσο πιο εύκολα θα αποδέχονται τους δυσμενείς όρους, που θέλει να επιβάλει κάθε τόσο η εκάστοτε κυβέρνηση;
Να σου το δώσω με παράδειγμα. Όπου κυβέρνηση μπορούμε να βάλουμε εργοδότης.
Πριν λίγα χρόνια ο μισθός εκπαιδευτικών (εισαγωγικός) ηταν 1000€ καθαρά επί 14 (δώρα και επίδομα αδείας) = 14.000€/χρόνο. Είχε μία ζήτηση ο κλάδος.
Σταδιακά έπεσε και πλέον έχει φτάσει να είναι 700€ επί 12 μήνες = 8400€ ετησίως. Η ζήτηση συνεχίζει να υφίσταται. Σαφώς μειωμένη μεν διότι όλο και περισσότεροι επιλέγουν να μην το κυνηγήσουν αλλά επαρκής για να καλύψει την προσφορά και να μείνουν και καμιά 20αριά χιλιάδες στην αναμονή να σφάζονται.
Μέχρι λοιπόν να μην μπορεί η κυβέρνηση (εργοδότης) να καλύψει τις ανάγκες του μπορεί να κατεβάζει και να κατεβάζει και να κατεβάζει, μέχρι να εξισωθεί ο αριθμός τον προσφερόμενων θέσεων με τον αριθμό των ενδιαφερομένων.
Φυσικά και το επίπεδο των υποψηφίων θα πέφτει και θα πέφτει και θα πέφτει μαζί με τις μειωμένες παροχές και εργασίακά δικαιώματα καθώς αυτοί που έχουν κάποιες επιλογές και συνήθως είναι οι ικανότεροι θα επιλέγουν κάτι άλλο, με αποτέλεσμα να οδηγηθούμε σε αυτό που είπες σε προηγούμενο σχόλιό σου, ότι θα παίρνει τον οποιοδήποτε.


Ειδικά, οι αναπληρωτές (μετά την άρση του διετούς αποκλεισμού) μπορούμε να αρνηθούμε, χωρίς επιπτώσεις!
Μέχρι να γίνει δεν θα αλλάξει κάτι.

Μην τα υπεραπλουστεύεις τα πράγματα!
Αφού δεν καταλαβαινόμαστε, προσπαθώ να γίνω κατανοητός.
Αλλά είναι όντως τόσο απλά, δεν είναι κάτι πιο σύνθετο, αλήθεια.

αφού όπως προείπα δεν έχουν νόημα μόνο οι σπουδές σήμερα πλέον, αλλά κυρίως η επαγγελματική αποκατάσταση!
100% μαζί σου, συμφωνώ απόλυτα. Η ευθύνη όμως βαραίνει τον καθένα μας, όχι το κράτος ούτε τον εργοδότη.

42
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« στις: Δεκέμβριος 11, 2017, 07:21:42 μμ »
για την αποσύνδεση του πτυχίου των καθηγητικών σχολών από τα επαγγελματικά μας δικαιώματα
Καθηγητικές σχολές είναι η πρώην ΣΕΛΕΤΕ νυν ΑΣΠΑΙΤΕ.
Άλλο επαγγελματικό δικαίωμα και άλλο να είναι υποχρεωμένος κάποιος να σε προσλάβει, μη μπερδευόμαστε.

Η Πολιτεία και το κράτος δεν έχουν υποχρέωση να μας διορίσουν, αλλά τότε γιατί εξακολουθούν να δέχονται οι φιλοσοφικές σχολές και οι σχολές θετικών επιστημών χιλιάδες νέους φοιτητές κάθε χρόνο;
Και περισσότερους μπορεί να δεχτούν, δεν σημαίνει ότι με το πτυχίο παντρεύεσαι και μία θέση εργασίας.
Ασύνδετα τα δύο αυτά μεταξύ τους, δεν αποτελεί επιχείρημα.

Να πάρουν το πτυχίο τους όλοι αυτοί και μετά να κάνουν τι;
Να αναζητήσουν εργασία.

Κι αν κοιτάξεις γύρω σου, τα συγκεκριμένα πτυχία των καθηγητικών σχολών δεν έχουν κάποια άλλη επαγγελματική διέξοδο
Οπότε είναι υποχρεωμένο το κράτος να μας διορίσει... δεν καταλαβαίνω τη σύνδεση αλήθεια.
Και άλλες επαγγελματικές ομάδες δεν έχουν εργασία να διοριστούν και αυτοί;

Ζητάμε το αυτονόητο!
Κατηγορηματικά όχι. Ούτε αυτονόητο, ούτε καν λογικό.
 
Το άλλο που γράφεις, ότι δηλ. είμαστε δημόσιοι υπάλληλοι και μας πληρώνει ο εργοδότης μας για να κάνουμε μια συγκεκριμένη δουλειά, με θλίβει τρομερά! Δεν είναι οι εκπαιδευτικοί υπάλληλοι, αλλά λειτουργοί και η δουλειά τους ονομάζεται λειτούργημα! Αν είναι έτσι, γιατί δεν καλεί και δεν προσλαμβάνει το Υπουργείο ἐναν οποιονδήποτε τυχόντα να μπει στις σχολικές τάξεις και να διδάξει;
Όπως και να το ονομάσεις κάνουμε κάτι συγκεκριμένο με συγκεκριμένους όρους όπως περιέγραψα σε προηγούμενο σχόλιο.

Τέλος, γιατί είναι απαραίτητο όσο η στοίβα, όπως γράφεις, (των εκπαιδευτικών) να μεγαλώνει, να χειροτερεύουν τα δικαιώματα και οι συνθήκες εργασίας; Αυτό είναι πέρα για πέρα στρεβλό!

Γιατί όσο αυξάνεται οι στοίβα, τόσο περισσότεροι είναι διατεθιμένοι να κάνουν την δουλειά μας με χειρότερυος όρους.
 
Αν λοιπόν θέλει το Υπουργείο να μας στρέψει όλους μας αλλού, ας έχει το θάρρος να βγει να το πει: δεν θα χρειαστώ ούτε ΑΚΩ ούτε ΑμΩ.
Όχι, το υπουργείο θα βάλει τους όρους που επιθυμεί και εφόσον υπάρχουν ουρές που επιθυμούν να εργαστούν με αυτές τις συνθήκες θα συνεχίσει. Τόσο απλά.

Σελίδες: 12345 ... 9

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159863
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 602
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 442
Σύνολο: 453

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.