Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - killbill

Σελίδες: 1234
15
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / myschool
« στις: Δεκέμβριος 21, 2013, 05:37:20 μμ »
Θέλω να κάνω κάτι αλλαγές στο ωρολόγιο πρόγραμμα. Που πρέπει να τις κάνω; στο Survey ή στο Myschool?

16
Οικονομικά / Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων
« στις: Οκτώβριος 07, 2013, 07:43:26 μμ »
Ξέρει κανείς τι παίζει με αυτόν τον οργανισμό;
Είδα ότι παρέχει και προθεσμιακές καταθέσεις με υψηλά επιτόκια πολύ υψηλότερα αυτών των τραπεζών.

είναι μόνο για δημόσιους υπαλλήλους;
πως ακριβώς λειτουργεί;
Συμφέρει; το έχει ψάξει κανείς;


17
Θετικά μαθήματα / Μαθηματικά Β Λυκείου (Γεωμετρία)
« στις: Απρίλιος 06, 2013, 05:48:43 μμ »
στο κεφάλαιο 11 της Γεωμετρίας, απαιτείτε από τους μαθητές σας να θυμούνται τους τύπους των πλευρών και των αποστημάτων (τετραγώνου, κανονικού εγαξώνου και ισόπλευρου τριγώνου) συναρτήσει της ακτίνας του εγγεγραμμένου κύκλου; πως το εξετάζετε στο τέλος στις ενδοσχολικές αλλά και κατα τη διάρκεια του τετραμήνου; τους δίνετε τους τύπους;

18
Πανελλήνιες / Ειδικά μαθήματα
« στις: Απρίλιος 06, 2013, 03:34:52 μμ »
πάντα είχα την εξής απορία: Τα ειδικά μαθήματα γιατί δεν διδάσκονται στην Γ τάξη στα σχολεία και κάποιος πρέπει να πάει φροντιστήριο για αυτά; Δεν είναι παράλογο να είναι πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα και από την άλλη να μην διδάσκονται στο σχολείο;
Μουσική ας πουμε κάποιος πρέπει να πάει ιδιαίτερο για αρμονία και πως το λένε το άλλο υπαγόρευση μουσικού κειμένου νομίζω. Αφού υπάρχει ειδικότητα μουσικών στην εκπαίδευση και μάλιστα είναι και υπεράριθμοι πολλοί, γιατί να μην μπει ως μάθημα στα Λύκεια μόνο για αυτούς που θα δώσουν την μουσική ως ειδικό μάθημα.

Το ίδιο με τις ξένες γλώσσες. Δόξα τω Θεω έχουμε τόσους πολλούς ξενόγλωσσους που δεν έχουμε τι να τους κάνουμε. Παντού πλεονάζουν. Αντί να τους βάζουν να κάνουν Ιστορία ως Β ανάθεση, δεν είναι καλύτερο να κάνουν Αγγλικά ως ειδικό μάθημα στην Γ τάξη Αγγλικά δηλαδή σε επίπεδο Πανελληνίων αντί για Γενικής παιδείας ή μάθημα επιλογής;

Νομίζω μόνο το σχέδιο διδάσκεται στα σχολεία στο επίπεδο πανελληνίων ή και σε αυτό πρέπει κάποιος να πάει φροντιστήριο έξω;

19
Σχολική ζώνη / Δικαιώματα και υποχρεώσεις μαθητών
« στις: Δεκέμβριος 09, 2012, 05:03:00 μμ »
Ανοίγω αυτό το πολύ ενδιαφέρον πιστεύω θέμα, με αφορμή την ημερίδα που έληξε σήμερα με θέμα "Συνέδριο για τα δικαιώματα των μαθητών" (http://www.theschooligans.gr/site/index.php?option=com_content&task=view&id=1738&Itemid=30) που οργάνωσε το site www.theschooligans.gr, στο οποίο υπάρχει και σχετική στήλη.

Πόσοι από εσάς έχετε βρεθεί προ εκπλήξεως όταν είπατε ή κάνατε κάτι και ο μαθητής (ή ένας γονέας) σας απάντησε "δεν προβλέπεται από τον νόμο" ?

Ας συζητήσουμε εδώ πράγματα που μας κάνουν εντύπωση όσον αφορά τα δικαιώματα των μαθητών, ή που δεν γνωρίζουμε.

Και ξεκινάω θέτοντας την 1η ερώτηση:
έχει το δικαίωμα ο διευθυντής να απασχολήσει μια ομάδα μαθητών για κάποια εργασία στο σχολείο όπως κουβάλημα βιβλίων, μεταφορά υλικών πχ από ένα εργαστήριο, ή θρανίων από αίθουσα κλπ ?

να πω ότι οι μαθητές ευχαρίστως τα κάνουν αυτά ειδικά αν είναι να χάσουν και κάποιες ώρες μαθήματος!!
όμως είναι σωστό;

20
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Αναθέσεις μαθημάτων στα ΙΕΚ
« στις: Δεκέμβριος 06, 2012, 04:14:28 μμ »
Γνωρίζει κανείς ποιός έχει σε Α ανάθεση στα ΙΕΚ τα μαθήματα Στατιστικής που υπάρχουν σε διάφορες ειδικότητες;
Μαθηματικοί ή Οικονομολόγοι;

21
έχω διαπιστώσει μια μεγάλη αδικία που γίνεται όσον αφορά στις αναθέσεις των μαθημάτων πληροφορικής που διδάσκονται σε διάφορες ειδικότητες, σε μη πληροφορικούς.

Στο τμήμα οικονομολόγων για παράδειγμα που διδάσκονται χρήση Excel και word, Α ανάθεση τα έχουν οι οικονομολόγοι και οχι οι πληροφορικοί!
Αυτό είναι τελείως παράλογο.
Με την ίδια λογική και σε ενα τμήμα φαρμακοποιών, την χρήση ΗΥ θα πρέπει να την διδάξουν οι φαρμακοποιοί;
 
Ψάχνοντας στο internet περισσότερο, βρήκα ότι εδώ και καιρό έχει ξεσηκωθεί ο κλάδος των πληροφορικών για το θέμα αυτό (με επιστολές, προσφυγές κλπ), ώστε να αποκατασταθεί η αδικία.

Η αδικία αυτή δεν είναι και τόσο γνωστή στον κλάδο των ΠΕ19 μιας και οι αναθέσεις δεν αναφέρονται στις προκηρύξεις. Πρέπει να ψάξεις πολύ ή να απαιτήσεις από τον διευθυντή να σου δείξει τον νόμο των αναθέσεων.

Γνωρίζει κανείς τίποτα περισσότερο επί του θέματος;

Καλώ όλους τους πληροφορικούς που διδάσκουν στις ΕΠΑΣ να ξεσηκωθούν και να διεκδικήσουν τις ώρες τους. Μην το αφήνετε έτσι. Βγάζουν σιγά σιγά την πληροφορική από τα Λύκεια, όχι να μας παίρνουν τα μαθήματα και άλλες ειδικότητες. Στο τέλος τι θα μείνει ;

22
Εργασιακά / Η Δικαστική οδός
« στις: Οκτώβριος 05, 2012, 11:08:34 μμ »
Πως κυνηγάς δικαστικώς μια αδικία που πιστεύεις ότι έγινε εις βάρος σου για πρόσληψη σε μια θέση; (αναφέρομαι σε διδακτικό προσωπικό ΟΑΕΔ, ΙΕΚ, ΕΕΔΙΠ πανεπιστημίου κλπ ) δικαστικώς, και ενώ έκανες την ένστασή σου δεν έγινε δεκτή;

Ποιά η διαδικασία;
που απευθύνομαι, τι κινήσεις πρέπει να κάνω;
πως και πότε εκδικάζεται;
και αν δικαιωθώ τι γίνεται αφού θα έχει περάσει πολύ διάστημα;

ας πει κάποιος που έχει ζήσει μια παρόμοια εμπειρία

23
Σχολική ζώνη / Φθορές στα σχολεία
« στις: Ιούνιος 29, 2012, 05:00:56 μμ »
Τι βλέπει κανείς σε ένα σχολείο;

Γραμμένοι τοίχοι, σπασμένα θρανία & καρέκλες, σπασμένα τζάμια, διαλυμένες πόρτες, σκουπίδια, σκισμένες κουρτίνες, τρύπες σε γυψοσανίδες, βρώμικες τουαλέτες κλπ
Και για να πάω και πιο μακρυά, παρουσία εξωσχολικών στον χώρο του σχολείου που κάνουν διάφορα....

Ανοίγω αυτό το θέμα γιατί κάθε χρόνο τέτοια εποχή αρχίζουν στο σχολείο μου επισκευές: βαψίματα, αντικαταστάσεις & επισκευές φθορών.
Ένα σωρο λεφτά....
Και του χρόνου πάλι από την αρχή..


Τι μπορεί να γίνει (αν μπορεί να γίνει) για να περιοριστούν έως εκμηδενιστούν αυτά τα φαινόμενα;

Κάμερες στα σχολεία;
Αστυνόμευση;

Που θα φτάσουμε άραγε;

24
Μπορεί κάποιος που έχει συμμετάσχει να πει λίγα πράγματα για την διαδικασία;

πως γίνεται η εξέταση; (Μαθηματικά).
Εμείς μιλάμε καθόλου;
λέμε τίποτα στον μαθητή; δηλαδή αν το είπε σωστά η λάθος. Αν είπε λάθος του λέμε "λάθος ξαναπροσπάθησε"? ή το αγνοούμε και το σημειώνουμε σαν λάθος απάντηση; (πχ στα σωστά λάθος στην θεωρία)

Πόσοι εξεταστές είναι;
ο Βαθμός μπαίνει ανεξάρτητα; ή κατόπιν συννενόησης των εξεταστών;
Θα ξέρω τις απαντήσεις;
θα υπάρχουν οδηγίες για τον τρόπο βαθμολόγησης; ή είναι όλα στην κρίση μου;

η αμοιβή πόσο είναι;

25
σήμερα στο ΘΕΜΑ, η υφυπουργός σε συνέντευξή της είπε ότι στόχος της είναι να μοριοδοτείται για τον ΑΣΕΠ η προυπηρεσία των εκπαιδευτικών στα φροντιστήρια!

Αυτό από την άλλη θα οδηγήσει σε πίεση των φροντιστηρίων από τους καθηγητές που δουλεύουν σε αυτά να τους κολλάνε ένσημα προκειμένου να μπορούν να αποδέιξουν την εμπειρία τους.

ποιά η γνώμη σας για το μέτρο;

26
Οι καταλήψεις έχουν προβληματίσει πολύ, και έχουν περάσει από διάφορα στάδια.
Κάποτε, κέρδιζαν την συμπάθεια και την συμπαράσταση του κόσμου
Μετά έγινε μόδα.... για να χάνεται μάθημα και να γίνεται χαβαλές...
Σχολεία κλείνουν και για ψίλου πήδημα!

Το αποτέλεσμα; : καταστροφές, βανδαλισμοί, χαβαλές με κανένα αποτέλεσμα. Ίσα ίσα πάμε ένα βήμα πίσω. Γυρνάμε στα σχολεία μετά τη λήξη των καταλήψεων και χρειάζονται πολλά χρήματα για να επανέλθει το σχολείο στα.... χάλια που ήταν και πριν την κατάληψη....

Τα ερωτήματα πολλά:
Κατά πόσο αυτό το μέτρο αντίδρασης φέρει αποτελέσματα;
Γιατί αφού τα αιτήματα είναι για μια καλύτερη παιδεία, γίνονται τόσες καταστροφές;
Γιατί μένουν 1-2 άτομα ή και κανένα να κρατάνε το σχολείο;
Γιατί τόσα χρόνια δεν έχει σταματήσει το φαινόμενο τουλάχιστον των βανδαλισμών;

Εγώ ειλικρινα αν ήμουν μαθητής και επέλεγα την κατάληψη ως μέσο διαμαρτυρίας θα έκανα το εξής:
1. Θα έβαζα ένα πανό που θα έλεγε "ΚΛΕΙΣΤΟ ΛΟΓΩ ΕΡΓΑΣΙΩΝ. ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ"
και θα προωθούσα την ιδέα του εθελοντισμού! όλοι οι μαθητές, με 1€ ο καθένας θα αγοράζαμε χρώματα, σκούπες κλπ για να κάνουμε αυτό που δεν μπορεί να κάνει η πολιτεία!
2. Θα πηγαίναμε αντιπροσωπείες μαθητών να κάνουμε έρανο από τους απλούς πολίτες να μαζέψουμε χρήματα για να αγοράσουμε  τα βιβλία μας (ας πουμε για σήμερα)
3. Θα επιστράτευα συμβολικά ακόμα και γονείς τεχνίτες ότι μπορεί ο καθένας να κάνει. Να βάψει μισό τοίχο, να βάλει δύο τζάμια κλπ

έτσι σίγουρα η κοινωνία θα εκτιμούσε τις κινητοποιήσεις αυτές, και θα τους έπερναν όλοι στα σοβαρά. Δεν νομίζετε; και θα ήταν μεγάλη ξεφτίλα για το Υπουργείο μια τέτοια κίνηση που θα έκανε τον γύρο του κόσμου!

Θα σας αναφέρω πραγματικό περιστατικό:
Πριν πολλά πολλά χρόνια (πριν ξεκινήσει ο θεσμός των καταλήψεων) όταν είμουν μαθητής ακόμα, θυμάμαι ότι είχε φτάσει Δεκέμβρης και ακόμα δεν είχε έρθει φιλόλογος στο σχολείο, και κάναμε 2-3 κενά κάθε μέρα.
Τότε ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων ύστερα από συνέλευση, έστειλε επιστολή (σε Βθμια, Νομάρχη, Υπουργείο κλπ) ότι οι γονείς είναι σύμφωνοι να δώσουν από 1000δρχ ο καθένας τον μήνα και να φέρουν με το έτσι θέλω έναν καθηγητή απέξω προκειμένου να λυθεί το πρόβλημα, και ότι αυτό θα έπερνε διαστάσεις στα κανάλια κλπ
Σας πληροφορώ ότι σε 2 μέρες ήρθε καθηγητής από το Υπουργείο!

Θέλω να πω ότι τα παιδιά έχουν μεγάλη δύναμη στα χέρια τους αλλά δεν ξέρουν να κινηθούν σωστά.
Ειδικά όσοι έιναι Γ  Λυκείου θέλουν τις καταλήψεις για να κάτσουν να διαβάσουν σπίτι τους!
Οι υπόλοιποι για να πάνε για καφέ.

Απόδειξη, το γεγονός ότι όταν ψηφίστηκε ΥΠΕΡ της κατάληψης, έπεσε ξύλο στην είσοδο του σχολείου γιατί όλοι οι μαθητές ήθελαν να φύγουν να πάνε σπίτια τους να αράξουν, και δεν τους άφηναν κάποιοι άλλοι.

Καταλαβαίνετε ότι το πράγμα έχει μπερδευτεί πολύ...

Τι γνώμη έχετε;

27
Σχολική ζώνη / ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« στις: Οκτώβριος 01, 2011, 12:40:31 μμ »
Η Ελληνική νομοθεσία προβλέπει ότι ο χωρισμός των τμημάτων πρέπει να γίνεται αλφαβητικά.

Αυτό πόσο σας έχει επηρεάσει στο εκπαιδευτικό σας έργο; Σας διευκολύνει ή δυσκολεύει το εκπαιδευτικό σας έργο;

Γνώμη μου είναι ότι θα ήταν καλύτερα τουλάχιστον σε κάποια βασικά μαθήματα όπως Μαθηματικά, Φυσική, Αρχαία ο διαχωρισμός να γίνεται σε επίπεδα με τη δυνατότητα αλλαγής επιπέδου εφόσον ο μαθητής δείξει βελτίωση.

Στα Αγγλικά ο χωρισμός γίνεται με βάση το επίπεδο γνώσεων και όχι αλφαβητικά. Γιατί όχι και στα Μαθηματικά;

ΠΙστεύω θα λειτουργούσε πολύ καλύτερα για τον μαθητή να είναι όλοι στο ίδιο επίπεδο, και θα διευκόλυνε και τον διδάσκοντα στο έργο του.
Όταν έχεις στην τάξη μαθητή του 20 και ταυτόχρονα μαθητή του 5 δεν μπορείς να ικανοποιήσεις και τους 2.

Αν είχα όμως ένα τμήμα όπου όλοι ήταν στα Μαθηματικά του 5, είμαι σίγουρος ότι θα τους έκανα να γίνουν μαθητές του 10. Θα ξεκινούσα ας πουμε από το πως κάνουμε πράξεις, ομώνυμα 2 κλάσματα κλπ.
Αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να αφιερώσω χρόνο να μάθω κάποιους πως κάνουμε τα κλάσματα ομώνυμα τη στιγμή που έχω μαθητές του 20 που δίνουν πανελλήνιες και περιμένουν να πω ασκήσεις ψηλού επιπέδου.

Δεν ξέρω εσεις πως το βλέπετε.
Δεν το θεωρώ καθόλου ρατσιστικό (όπως το θεωρεί η Ελληνική νομοθεσία) το να χωρίζονται τουλάχιστον στα βασικά μαθήματα, (Μαθηματικά, Φυσική , Αρχαία) ανά επίπεδο.
Θα ήταν προς όφελος ΟΛΩΝ των μαθητών.

Η παιδαγωγική επιστήμη τώρα από την πλευρά της θεωρεί ότι όταν συνηπάρχουν άριστοι και άσχετοι μαζί στην ίδια τάξη τότε αυτό είναι κίνητρο για τους άσχετους, γιατί θα προσπαθήσουν να μοιάσουν στους άριστους! Συγνώμη αλλά αν υπάρχει έστω και ένας που να το διαπίστωσε αυτό σε τμήμα του, τότε να μας το πει.
Μάλλον το αντίθετο γίνεται: οι άριστοι δεν αντέχουν να είναι σε τμήμα με άσχετους και δυσανασχετούν.

Περιμένω τις απόψεις σας επι του θέματος

28
Ιστοσελίδες σχολείων / Σύστημα Καταγραφής (Survey)
« στις: Σεπτέμβριος 30, 2011, 11:54:36 πμ »
όσοι ασχολείστε με αυτό στο σχολείο, θα ήθελα να ρωτήσω το εξής:

εμείς έχουμε στην Γ τάξη 1 τμήμα Θετικής & 1 Τεχνολογικής, αλλά τα Μαθηματικά & η Φυσική που είναι κοινά γίνονται σε ένα τμήμα (δηλαδή και της θετικής και της τεχνολογικής μαζί)

Πως θα φανεί αυτό στο survey;
Γιατί τώρα μου έχει Τμήμα1 Θετικής και Τμήμα1 Τεχνολογικής, και έτσι θα πρέπει να δηλώσω τα Μαθηματικά και στο Τμήμα1 Θετικής & στο Τμήμα1 Τεχνολογικής που είναι λάθος αφού το μάθημα γίνεται ας το πούμε συνδιδασκαλία.

Αν μπορεί ας βοηθήσει κάποιος

Ευχαριστώ

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159771
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 529
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 479
Σύνολο: 486

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.