Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - killbill

Σελίδες: 1234
29
Μία φίλη μου τελείωσε ιατρική.
Μου λέει ότι θα ξεκινήσει ειδικότητα το 2018, γιατί τότε ανοίγει θέση στην ειδικότητα που την ενδιαφέρει και στο νοσοκομείο που την ενδιαφέρει.
Δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να πάει στο εξωτερικό για ειδικότητα, οπότε ή θα πρέπει να συμβιβαστεί με μια άλλη ειδικότητα που να έχει λιγότερο χρόνο αναμονής, ή απλά να περιμένει.

άλλοι στην ίδια μοίρα, προκειμένου να εκμεταλλευτούν το χρονικό διαστημα της αναμονής, κάνουν 2-3 μεταπτυχιακά ή δουλεύουν σε διάφορες δουλειές όπως ιατρός κατασκήνωσης, εθελοντές, ιατρικοί επισκέπτες κλπ.

Σκέφτηκα, μήπως θα μπορούσε να πάει αναπληρώτρια σε ΕΠΑΛ? (και αν της αρέσει γιατί όχι και μόνιμη στο μέλλον). Ξερω ότι υπάρχουν ειδικότητες στον τομέα υγείας, όμως μπορεί ένας απόφοιτος ιατρικής να υποβάλλει αίτηση για αναπληρωτής εκπαιδευτικός;

Όποιος μπορεί ας βοηθήσει παρακαλώ, γιατί καιγόμαστε!!  :-X

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

30
Βασικά είχα ξεκινήσει στο παρελθον μια τέτοια συζήτηση στο θέμα "ΜΟυσική", αλλά χάθηκε η κουβέντα κάπου στην σελίδα 1014... μιας και η αποστολή του θέματος "Μουσική" είναι διαφορετική. Οπότε ανοίγω νέο θέμα:

Όπως θα καταλάβατε και από το θέμα, αυτό που αναζητώ είναι τραγούδια (Ελληνικά και Ξένα) που αναφέρονται στον τίτλο τους ή στο στίχο τους στο σχολείο ή που γενικά να θυμίζουν σχολειοκατάσταση και που θα μπορούσαν να παιχτούν είτε σε μια γιορτή με το κλείσιμο της σχολικής χρονιάς είτε και ως "εκτός προγράμματος" μετά τις σχολικές εθνικές εορτές.
Αλλά ακόμα και αν δεν παίζονται κάποια στο σχολείο (πχ είναι... "απαγορευμένα") ας αναφερθούν

Συγκέντρωσα μερικά που είχαν προταθεί τότε από διάφορα μέλη του forum, τα οποία και ευχαριστώ, με την ελπίδα ότι θα επεκταθεί η λίστα στο μέλλον:


1. Τα μαθητικά τα χρόνια (Βίσση)

2. The Wall (Pink Floyd)

3. Ο πιο καλός ο μαθητής (Ζαμπέτας)

4. τι ζητάω, μια ευκαιρία στον παράδεισο να πάω... (Μαχαιρίτσας) Το αναφέρω μιας και κάνει αναφορά στο Κυλικείο!!

5. Όταν πηγαίναμε μαζί σχολείο(Olympians)

6.   Τριτοδεσμίτισα (Φ. Δεληβοριάς)   
http://www.youtube.com/watch?v=CNFjttJKs74

7.   Πανεπιστήμιο~Φάνης Μεζίνης (Κραουνάκης)   
http://www.youtube.com/watch?v=yYILfNUiquI

8. εγώ δεν έχω βγάλει το σχολείο
http://www.youtube.com/watch?v=yJC2UpLxlEE

9. school's out (Alice Cooper)         
http://www.youtube.com/watch?v=qga5eONXU_4

10  school   (Nirvana)                     
http://www.youtube.com/watch?v=rvwzCobcxTw

11.  ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΛΗΤΕΙΑΣ             (ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ)
http://www.youtube.com/watch?v=g-Q6UJnWND8

12. το σχολειο             
http://www.youtube.com/watch?v=lCNxOxSItRk&feature=related

με μια αναζήτηση στο Internet χωρίς να τα έχω ακούσει όμως:

13. Ο Μάρκος μαθητής (Βαμβακάρης Μάρκος)

14. Κάηκε ένα σχολείο

15. Επιστροφή στο σχολείο Στέφανος Ιωάννου)

16. Τα μαθητικά τα χρόνια (Αναστασίου Περικλής & Παναγή Λούκα)

17. Σχολείο (Βαίτσης Αναστάσης)

18. Το σχολείο (Γκάνος Ιωάννης)

19. Στο Σχολείο (Γουργουλιός Αλέξανδρος)

για να δούμε, πόσο έχει τραγουδηθεί το σχολείο!

ελπίζω στην ανταπόκρισή σας!

31
Άλλα μαθήματα / Σ.Ε.Π
« στις: Μάιος 19, 2011, 04:01:15 μμ »
Μιας και δεν υπήρχε αυτό το μάθημα στο thread Σχολικά Μαθήματα (εκτός αν μου ξέφυγε), είπα να ανοίξω αυτό το θέμα, αλλά κυρίως με αφορμή το γεγονός ότι πλησιάζουν οι μέρες που τα παιδιά θα δηλώσουν μηχανογραφικό.

ήθελα απλά να ρωτήσω, το ΣΕΠ δεν θα έπρεπε κανονικά να διδάσκεται στην Γ Λυκείου όπου τα παιδιά ζητάνε σχολές και προβληματίζονται πιο πολύ για το μέλλον τους;
Το έχουν στην Α, χωρίς λόγο πιστεύω. Μέχρι να πάει ο μαθητής στην Γ τάξη, τα έχει ξεχάσει όλα, νέες απορίες του έχουν δημιουργηθεί, πολλά έχουν αλλάξει που δεν ισχύουν, προβληματίζεται πιο πολύ για τις σχολές κλπ Τι λέτε;

32
Αν βάλουμε τα πράγματα κάτω, θα πρέπει ελάχιστοι μαθητές να συνεχίζουν στο Λύκειο...
Όλοι μας συναντάμε μαθητές στην Γ Λυκείου που δεν ξέρουν να κάνουν ούτε πρόσθεση και αναρωτιόμαστε μα καλά πως έφτασαν μέχρι την Γ Λυκείου...
Σπρώχνοντας, όλοι οι μαθητές κουτσά στραβά τελειώνουν το Λύκειο.

Εχει νόημα να αφήσουμε μαθητή να επαναλάβει μια χρονιά; ή άντε βάλτου ένα 10 να περάσει; Ποιά είναι η φιλοσοφία σας;

Συνήθως κάποιοι βάζουμε 8άρια και 9άρια και οι μαθητές προβιβάζονται από τον γενικό μέσο όρο. Το θέμα είναι , αν ήταν στο χέρι σας, αν δηλαδή εξαρτώταν από το μάθημά σας και μόνο, θα τον αφήνατε στην ίδια τάξη;

33
Ανοίγω αυτό το θέμα ώστε να αναφέρουμε ιδέες και προτάσεις για την χρήση της τεχνολογίας όχι μόνο μέσα στην τάξη κατά τη διάρκεια του μαθήματος αλλά και ευρύτερα έξω από αυτήν ως μέσο διδασκαλίας και επικοινωνίας με τους μαθητές.

Πέρα από την υλικοτεχνική υποδομή (βιντεοπροβολείς, λαπτοπ, διαδραστικοί πίνακες) θέλω να κάνω μια αναφορά σε υπηρεσίες και λογισμικά που υπάρχουν που μπορεί να αξιοποιήσει ένας εκπαιδευτικός, και που χρησιμοποιώ:

1. www.sch.gr Πρόκειται για τo πανελλήνιο σχολικό δίκτυο. παρέχει σε όλους τους εκπαιδευτικούς χώρο για ιστοσελίδα, ένα σωρό υπηρεσίες (email, τηλεκπαίδευση κλπ), και 1 GB χώρο για αποθήκευση αρχείων!! παρέχεται επίσης από το πανελλήνιο σχολικό δίκτυο

2. eclass.sch.gr έτοιμη πλατφόρμα που ο καθηγητής μπορεί να βάζει υλικό, ανακοινώσεις, ασκήσεις κλπ. Είναι χωρισμένο ανά κάθε νομό της Ελλάδας, και ο κάθε μαθητής μπορεί να εντοπίσει το σχολείο του. Ρίξτε μια ματιά. Αξίζει. Άλλη μια υπηρεσία του Πανελλήνιου σχολικού δικτύου

3. blogs.sch.gr Αν θέλετε να έχετε μια παρουσία στους μαθητές σας με ανακοινώσεις απόψεις κλπ. (Επίσης από το ΠΣΔ)

4. moodle.org Δεν έχω ασχοληθεί αλλά είναι πολύ της μόδας. Το ακούω συνέχεια από συναδέλφους. "Έχεις moodle?' λένε (πως λένε "εχεις facebook?""


5. docs.google.com Πρόκειται για τα περίφημα documents του google. Κάνεις απίστευτα πράγματα. Μπορείς να φτιάξεις πχ ένα ερωτηματολόγιο, οι μαθητές να το συμπληρώσουν μέσω ιντερνετ από το σπίτι τους και εσύ να πάρεις τα αποτελέσματα κατευθείαν στο excel και να τα επεξεργαστείς! Μπορείς να ανεβάσεις ένα κείμενο word, οι μαθητές να σχολιάσουν πάνω σε αυτό κλπ. Ψάξτε το αξίζει!!!

6. http://www.ratemyteachers.com/ Υπήρχε πριν από μερικούς μήνες και το αντίστοιχο Ελληνικό (.gr) αλλά το έχουν κατεβάσει. Εκεί μπορούσε ο κάθε μαθητής να αξιολογήσει τον καθηγητή του. Οπότε όποιος έχει τα κότσια μπορεί να το χρησιμοποιήσει αν θέλει!

7(αυτό κοστίζει!). Τέλος ως τεχνολογικά μέσα, πέρα από το παραδοσιακό laptop και τον βιντεοπροβολέα, αναφέρω τον προσωπικό βιντεοπροβολέα (pocket projector) που έχει μέγεθος κινητού, τον έχεις στην τσέπη σου αλλά το κυριότερο δεν χρειάζεσαι ούτε laptop αφού μπορείς να αποθηκεύσεις εκεί παρουσιάσεις, video κλπ και απλά το δείχνεις στον τοίχο της τάξης ή οπουδήποτε (στο ταβάνι πχ !) Βέβαια συνδέεται και με λαπτοπ. Δείτε τα στο youtube γράφοντας pocket projector ή pocket cinema.

1. έχετε εντοπίσει τίποτα άλλο; άλλες υπηρεσίες;


2. Επίσης, κατά πόσο είναι θεμιτό, επιτρεπτό, νόμιμο ένας εκπαιδευτικός αντι για φωτοτυπίες να χρησιμοποιεί μια ιστοσελίδα όπου θα ανεβάζει υλικό, σημειώσεις, ασκήσεις, ανακοινώσεις κλπ ως αναπόσπαστο κομμάτι της διδασκαλίας του;
Δεν ξέρω αν έγινα κατανοητός... σίγουρα δεν είναι παράνομο, αλλά αυτό που ρωτάω είναι κατά πόσο επιτρέπεται να θεωρήσει δεδομένο ότι οι μαθητές έχουν πρόσβαση (και γνώση) στις υπηρεσίες αυτές, χωρίς να κινδυνεύει να κατηγορηθεί ότι κάνει διακρίσεις και στο μάθημά του ευνοούνται μόνο όσοι έχουν ιντερνετ σπίτι τους;

Έκανα τον εξής απλό υπολογισμό:
Έστω ότι θέλω να δώσω μόνο 1 σελίδα φωτοτυπίας με κάποιες σημειώσεις:
Διδάσκω συνολικά από 2 αντικείμενα σε 6 τάξεις των 25 μαθητών. Σύνολο 300!! και προσέξτε μίλησα μόνο για 1 σελίδα τον χρόνο!
Αν στο χρόνο δώσω 10 σελίδες συνολικά (που πάλι είναι πολύ λίγο) έχουμε 3000 σελίδες.
Και αν αυτό θέλουν να το κάνουν και οι 40 διδάσκοντες του συλλόγου έχουμε.... 120.000 σελίδες!!!!
(σημείωση: στην "τιμή" δεν έχουν ληθεί υπόψη οι φιλόλογοι που θέλουν 30 σελίδες την ημέρα φωτοτυπίες! Ούτε φωτοτυπίες για έγγραφα του σχολείου ούτε (και ας γίνω κακός!) τις φωτοτυπίες για τα ιδιαίτερα!!)

34
Γενικό Λύκειο / Ενδοσχολικές εξετάσεις
« στις: Απρίλιος 07, 2011, 12:58:48 μμ »
Οι ενδοσχολικές εξετάσεις στα Λύκεια πότε ξεκινάνε; Δεν έχω δει πουθενά κάποια επίσημη ανακοινωση. Στο site του υπουργείου εδώ http://www.minedu.gov.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=2433%3A05-04-11-&catid=80%3Adeltia-typoy&Itemid=806&lang=el αναφέρεται μόνο για τις ενδοσχολικές της Γ τάξης. Τι γίνεται με την Α & Β τάξη; πότε πρέπει να ξεκινήσουν και πότε τελειώνουν;

35
Εργασιακά / Μόνιμος και 2η δουλειά;
« στις: Μάρτιος 27, 2011, 06:20:14 μμ »
Μπορεί ένας μόνιμος να κάνει, νόμιμα πάντα, και 2η εργασία (άσχετη φυσικά με την εκπαίδευση) για την οποία να αμοίβεται κανονικά; επιτρέπεται;
Μιας και αρχίζει καλοκαιρινή σεζόν σκέφτομαι να δουλέψω Παρασκευές και Σάββατα πιανίστας σε ξενοδοχείο! Μπορώ όμως σύμφωνα με τον νόμο; τι διαδικασία χρειάζεται;
Ευχαριστώ

36
Τελικά τι κυρίως φταίει;

Πιστεύετε ότι αν κάποιος έχει άριστους καθηγητές στο σχολείο δεν θα πήγαινε φροντιστήριο;

Μα, όταν δίνεται η ευκαιρία σε έναν μαθητή στο φροντιστήριο να ξεκινήσει την προετοιμασία για τις πανελλήνιες από Ιούλιο μήνα (ορισμένα φροντιστήρια σε κάποια μαθήματα ξεκινάνε και από Β Λυκείου την πρεοετοιμασία της Γ !), να τελειώσει την ύλη από τα Χριστούγεννα, χωρίς να έχει χαθεί ούτε μια διδακτική ώρα (Χριστούγεννα, Πάσχα, καλοκαίρι, ακόμα και τα διαγωνίσματα γίνονται Σαββατοκύριακα για να μην χαθούν ώρες), όσο καλό μάθημα και αν κάνει ένας δημόσιος εκπαιδευτικός, οι παραπάνω λόγοι πάντα δεν θα τραβάνε τα παιδιά στο φροντιστήρια;
Μπορεί το σχολείο να έχει τελειώσει την ύλη σωστά και όπως πρέπει μέχρι τα Χριστούγεννα; και να ξεκινήσει τις επαναλήψεις; Ίσα ίσα που τα σχολεία λίγο πριν τα Χριστούγεννα αρχίζουν να λειτουργούν σωστά με πλήρες εκπαιδευτικό προσωπικό. Εγώ πήγα αναπληρωτής μια χρονιά τον Νοέμβρη.Μέχρι τότε τα παιδιά της Γ τάξης δεν είχαν καθηγητή!!

Με τέτοιες αδυναμίες λοιπον του συστήματος, λογικό δεν είναι να καταφεύγει κάποιος στα φροντιστήρια & ιδιαίτερα;; Φταίει ο κακός δημόσιος καθηγητής;

Ανέφερα ορισμένες μόνο από τις αδυναμίες του δημόσιου εκπαιδευτικού συστήματος, που δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να προσφέρει αυτά που προσφέρει το φροντιστήριο όσο άριστος και αν είναι ο δημόσιος εκπαιδευτικός.
Δεν νομίζω να μην έχετε μαθητές σας στο φροντιστήριο ή ιδιαίτερο, που να μην είναι πάρα πολύ ευχαριστημένοι από τον καθηγητή στο σχολείο. Όμως πάνε φροντιστήριο και αυτά. Γιατί; Αφού έχουν καλό καθηγητή!

Σίγουρα ένας δημόσιος καθηγητής που αδιαφορεί και δεν κάνει καθόλου καλό μάθημα, θα ωθήσει το παιδί στο φροντιστήριο. Όμως το ερώτημα είναι , ακόμα και είναι άριστος-ποιοτικός κλπ ο καθηγητής πάλι δεν θα πάει φροντιστήριο το παιδί;

Η προσωπική μου γνώμη είναι ότι τα πράγματα είναι τελείως ξεκάθαρα και διαχωρισμένα. Το κάθε ένα παίζει τον ρόλο του. Το σχολείο το έχουμε για εκδρομές (5νθήμερες, 3ήμερες, μονοήμερες), περιβαλλοντικές επισκέψεις, ομιλίες για ρατσισμό-ναρκωτικά, συνελεύσεις μαθητών, εκλογικές διαδικασίες, εορτασμούς, πρόβες για παρελάσεις-χωροδίες-ποιήματα, δηλαδή για την κοινωνική, πολιτισμική, πνευματική καλλιέργεια του παιδιού, ενώ το φροντιστήριο έχει έναν και μοναδικό ρόλο: γνωστικό αντικείμενο.
Και τα δύο είναι χρήσιμα επομένως, γιατί το παιδί πρέπει να πάει και σε ένα μουσείο (άσχετα αν θα χάσει 3 ώρες κατεύθυνση!) Βέβαια που και που γίνεται και μάθημα στο δημόσιο σχολείο. Αρκεί να μετρήσει ένας δημόσιος εκπαιδευτικός τις διδακτικές ώρες από το βιβλίο ύλης που σημειώνει και να τις συγκρίνει με τις διδακτικές ώρες του φροντιστηρίου. Τουλάχιστον οι 10πλάσιες θα βγουν!


Που πιστεύετε οφείλεται κυρίως η ύπαρξη των φροντιστηρίων τελικά; Στον μη ποιοτικό δημόσιο καθηγητή; ή στο σύστημα ; Τι μπορεί να γίνει;

37
Σε όλες τις θέσεις του Δημοσίου, εκτός από την εκπαίδευση, η γνώση ξένων γλωσσών μοριοδοτείται.

Όπως ανέφερα αναλυτικά και σε άλλο topic του forum (http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=19873.msg349161#msg349161, προσωπικά πιστεύω ότι είναι πολύ σημαντικό ένας εκπαιδευτικός να γνωρίζει ξένες γλώσσες, και είναι κάτι που επιβάλλει η σύγχρονη πραγματικότητα:
--Προγράμματα Commenius,
--5ετής αποσπάσεις εκπαιδευτικών σε σχολεία του εξωτερικού,
--προγράμματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης,
--πρόγραμμα eTwinning
--εκδρομές παιδιών στο εξωτερικό
--διαθεματικότητα στα μαθήματα.
--ανάθεση εργασιών με ξένες πηγές
--Τμήματα ένταξης (στο Γυμνάσιο) για παιδιά που ζούσαν στο εξωτερικό και πρέπει να προσαρμοστούν στην Ελλάδα

Τέλος, προτιμώ να αξιολογείται ένας υποψήφιος εκπαιδευτικός από τα προσόντα του, παρά από την 3ωρη απαράδεκτη κατα τη γνώμη μου εξέταση του ΑΣΕΠ.

38
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Λογότυπο εγγράφων
« στις: Ιούλιος 07, 2010, 06:21:30 μμ »
Θυμάμαι πριν από μερικά χρόνια, επί Στυλιανίδη ή επί Γιαννάκου, είχε έρθει ένα έγγραφο στο σχολείο μας που έλεγε ότι όλα τα επίσημα έγγραφα του σχολείου και των διευθύνσεων εκπαίδευσης θα πρέπει να έχουν συγκεκριμένο λογότυπο το οποίο είναι αυτό:


.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Α΄ΒΑΘΜΙΑΣ &                              
Β΄ΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ                          
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Β΄ΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ Β΄ΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ακολουθούν τα στοιχεία του σχολείου, τηλ, φαξ κλπ...

Με αφορμή το γεγονός ότι χθές στο σχολείο τρέχαμε και δεν φτάναμε γιατί όλα τα απολυτήρια που εκτυπώσαμε ήταν λάθος, διότι όπως μας είπαν έπρεπε να αναγράφουν τα περί δια βίου μάθησης όπως μετονομάστηκε το Υπουργείο παιδείας, και έτσι σκίσαμε όλα τα απολυτήρια και τα ξαναεκδώσαμε, αναρωτήθηκα τι γίνεται με το λογότυπο όλων των εγγράφων.
Εμείς πάντως όλη την χρονιά διατηρούσαμε το λογότυπο της... προηγούμενης κυβέρνησης!
Επειδή το "όλα είναι θέμα παιδείας" και το εικονίδιο της υδρογείου ήταν ιδέες της προηγούμενης κυβέρνησης, λογικά θα πρέπει το παραπάνω λογότυπο να έχει αντικατασταθεί από κάτι άλλο. Όμως επίσημα δεν μας έχει γίνει κάποια ενημέρωση.

Γνωρίζει κανείς κάτι;

39
Μιας και η σχολική χρονιά τελείωσε και αρχίζει σιγά σιγά η καινούργια, νέοι μαθητές εγγράφονται από τα Γυμνάσια στα Λύκεια (ή και από Δημοτικά σε Γυμνάσια).

Ως γνωστόν σύμφωνα με τον νόμο, η κατανομή του μαθητικού δυναμικού στα Γυμνάσια και Λύκεια είναι προκαθορισμένη. Κάθε Γυμνάσιο "στέλνει" τους μαθητές του σε συγκεκριμένο Λύκειο.

Έχει παρατηρηθεί όμως το φαινόμενο πολλοί μαθητές να αλλάζουν Λύκειο για διάφορους λόγους. Το φαινόμενο αυτό όμως έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις. Υπάρχουν περιπτώσεις όπου ολόκληρη η Γ τάξη ενός γυμνασίου πήγε σε άλλο Λύκειο αντι το προβλεπόμενο! πράγμα που δηλώνει ότι οι μετακινήσεις αυτές κρύβουν σκοπιμότητες!

Αποτέλεσμα; να δημιουργούνται λίγα τμήματα, συνάδελφοι να μένουν χωρις κάλυψη ωραρίου και να αναστατώνονται συμπληρώνοντας ώρες σε 2ο ή και σε 3ο σχολείο, και το χειρότερο το σχολείο να αποκτά "κακή" φήμη, να μην το προτιμούν και χρόνο με τον χρόνο να οδεύει προς το κλείσιμο.

Συγκεκριμένα θέλω να ρωτήσω τα εξής:

1. Γνωρίζει κάποιος την σχετική νομοθεσία; υπό ποιές προυποθέσεις επιτρέπεται ένας γονιός να γράψει το παιδί του σε όποιο Λύκειο "γουστάρει"?

2. Εφόσον το απολυτήριο Γυμνασίου έχει σταλεί στο προς από τον νόμο οριζόμενο Λύκειο, έχει δικαίωμα ο γονιός να το ζητήσει πίσω ώστε να γράψει το παιδί του όπου θέλει;

3. Ακόμα και αν ο γονιός πήρε το απολυτήριο, το σχολείο στο οποίο θέλει να γράψει το παιδί του, μπορεί να το δεχθεί νόμιμα; ή παρανομεί από τη στιγμή που δέχεται μαθητή από γυμνάσιο που δεν θα έπρεπε;

4. Μπορεί ο γονιός να πάρει το απολυτήριο από το Γυμνάσιο πριν αυτό σταλεί υπηρεσιακά στο Λύκειο;


40
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Γραφικός χαρακτήρας
« στις: Ιούνιος 29, 2010, 03:57:14 μμ »
Γνωρίζει κανείς αν μπορεί να αλλάξει ο γραφικός χαρακτήρας ενός ανθρώπου;
Υπάρχει κάποια μέθοδος αλλαγής ή βελτίωσής του;
ή είναι κάτι με το οποίο "γεννιέσαι" και δεν αλλάζει ποτέ;

Δεν νιώθω υπερήφανος για τα γράμματά μου, (ποτέ δεν ένιωθα) αλλά τωρα νιώθω και άβολα...

41
Τι ακριβώς παίζει με το καγκουρό (http://www.kangaroo.gr/);

ποιά η σχέση με την Μαθηματική Εταιρία; είναι ένας δεύτερος πόλος στον χώρο των Μαθηματικών;

ανταγωνισμός; .....

42
Ε, είπα και εγώ θα μείνει τίποτα που να μην αλλάξει; Μέχρι και το site ξηλώθηκε και φτιάχτηκε εξ αρχής.

Το νέο site του Υπουργείου Παιδείας βρίσκεται στην διεύθυνση http://www.ypaideias.gr/

Το παλιό θα λειτουργεί για λίγες μέρες ακόμα.

Πάντως καλό φαίνεται με μια πρώτη ματιά. Πιο καλά οργανωμένο από το προηγούμενο. Ας ελπίσουμε...για να μην τα βρίσκουμε όλα στο alfavita κάθε φορά!

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159618
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 459
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 406
Σύνολο: 414

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.