Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - adion

Σελίδες: 1
1
Παράθεση από: PhysEd
[Ο,τι σας παραθέτω παρακάτω, Συγγυμναστές, είναι από τον επίσημο ιστότοπο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου: ]
http://www.futureofeurope.parlament.gv.at



    Πολιτισμός και εκπαίδευση[/list]

    Θέμα: Πόση άθληση χρειάζονται οι μαθητές για να μην είναι παχύσαρκοι;

    Αθλητισμός - 07-11-2007 - 16:47

    Παιδιά που παίζουν ράγκμπι σε σχολείο ©BELGA/AFP/Nicolas Tucat

    Η έκθεση συνιστά 3 μαθήματα φυσικής αγωγής την εβδομάδα, εσείς τι λέτε;

    Η φυσική αγωγή είναι παραδοσιακά το μόνο σχολικό μάθημα με σκοπό να προετοιμάσει τα παιδιά για έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Με τα ποσοστά παχυσαρκίας να αυξάνονται παντού στην Ευρώπη, μπορεί η άθληση στα σχολεία να κάνει τη διαφορά; Και, αν ναι, υπό ποιες προϋποθέσεις; Ο πρώην ολυμπιονίκης στην ξιφασκία και νυν ευρωβουλευτής Pál Schmitt συνέταξε σχετική έκθεση που θα τεθεί υπό ψηφοφορία κατά τη διάρκεια της Συνόδου Ολομέλειας που θα πραγματοποιηθεί την επόμενη εβδομάδα.

    Κάθε χρόνο πάνω από 400.000 περισσότερα παιδιά είναι υπέρβαρα, δηλαδή 1 στα 4 παιδιά σήμερα στην Ευρωπαϊκή Ένωση είναι υπέρβαρο. Το ποσοστό των παχύσαρκων παιδιών έχει φτάσει πια τα 3 εκατομμύρια (ενώ το ποσοστό των υπέρβαρων κυμαίνεται γύρω στα 14 εκατομμύρια)! Η παχυσαρκία μάλιστα είναι υπεύθυνη για το 7% των δαπανών υγείας στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
     
    Πολλές από τις αρρώστιες που μαστίζουν τους ενήλικες (πχ οστεοπόρωση, καρδιαγγειακές παθήσεις, κλπ) θα μπορούσαν να αποφευχθούν αν τα άτομα αυτά είχαν αθληθεί στα νιάτα τους! Τα αθλήματα βοηθούν επίσης τους νέους να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση και ομαδικό πνεύμα, ενώ καταπολεμούν το κάπνισμα, την καθιστική ζωή και την παχυσαρκία.
     
    Να φάμε λιγότερο...ή να αθληθούμε; Ιδού το ερώτημα!
     
    Ο πρώην ολυμπιονίκης στην ξιφασκία και νυν Ούγγρος ευρωβουλευτής Pál Schmitt (από την Ομάδα του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος και των Ευρωπαίων Δημοκρατών) συνέταξε πρόσφατα έκθεση για το ρόλο της άθλησης στην εκπαίδευση. Η έκθεση αυτή, που έχει ήδη εγκριθεί από την κοινοβουλευτική επιτροπή Πολιτισμού και Παιδείας και που θα τεθεί υπό ψηφοφορία κατά τη διάρκεια της προσεχούς Συνόδου Ολομέλειας (συζήτηση στις 12 Νοεμβρίου, ψηφοφορία στις 13), αφορά ειδικότερα τη φυσική αγωγή στα πλαίσια του σχολείου.
     
    "Η έκθεση θέλει να επιστήσει την προσοχή των εθνικών και διεθνών εκπαιδευτικών φορέων στη σχέση μεταξύ του σχολείου και της υγιεινής διαβίωσης. Ενώ τα ποσοστά παχυσαρκίας αυξάνονται στους μαθητές, ο χρόνος που αφιερώνεται στη φυσική αγωγή μειώνεται", σύμφωνα με τον εισηγητή της έκθεσης.
     
    Πιο ενδιαφέροντα και καλύτερα εξοπλισμένα προγράμματα φυσικής αγωγής
     
    Η έκθεση του κ. Schmitt τονίζει ότι σήμερα η φυσική αγωγή παρουσιάζει ορισμένα προβλήματα, όπως είναι η περιθωριοποίησή της. Από το 2002, ο χρόνος που αφιερώνεται στο μάθημα της φυσικής αγωγής έχει μειωθεί σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση από 121 στα 109 λεπτά την εβδομάδα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και από 117 στα 101 λεπτά στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Αντίθετα, οι ειδικοί συνιστούν σε παιδιά αλλά και ενήλικες να ασκούνται τουλάχιστον επί μία ώρα την ημέρα! "Η φυσική αγωγή συχνά θυσιάζεται στο βωμό άλλων μαθημάτων", είπε χαρακτηριστικά ο κ. Schmitt.
     
    Άλλα προβλήματα που εντοπίζει η έκθεση είναι ότι το περιεχόμενο των μαθημάτων δεν είναι συχνά ελκυστικό για τους μαθητές και ότι οι δάσκαλοι δεν είναι επαρκώς καταρτισμένοι. Επιπλέον, τα μαθήματα φυσικής αγωγής δεν χρηματοδοτούνται καταλλήλως. Συχνά μάλιστα λείπει ο συντονισμός μεταξύ των σχολικών και των εξωσχολικών δραστηριοτήτων των μαθητών.
     
    Γίνετε αθλητές...τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα!
     
    Η έκθεση του κ. Schmitt παροτρύνει τα κράτη μέλη να προβούν σε ενημερωτικές εκστρατείες, αλλά και να καταστήσουν τη φυσική αγωγή υποχρεωτική στην πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Θα πρέπει επίσης οι Ευρωπαίοι ηγέτες να δεχτούν να γίνονται στα σχολεία τουλάχιστον 3 μαθήματα φυσικής αγωγής την εβδομάδα, ενώ χρειάζεται επίσης να ενισχυθεί η ένταξη ευαίσθητων ομάδων στα μαθήματα φυσικής αγωγής (πχ. μουσουλμάνων, παιδιών με ειδικές ανάγκες, κλπ).
     
    Όπως είπε χαρακτηριστικά ο κ. Schmitt, "ως πρώην ολυμπιονίκης, συνιστώ στα παιδιά να ασκούνται καθημερινά, είτε μέσω σχολικών είτε μέσω εξωσχολικών δραστηριοτήτων, και στους ενήλικες να ασκούνται τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα. Προσωπικά είμαι "θαμώνας" της πισίνας και πηγαίνω συχνά στο γυμναστήριο".
     
    Δώστε μας τη γνώμη σας! Είναι αρκετή η άθληση που γίνεται σήμερα στο σχολείο;
     
    Ως  μέρος των 492 εκατομμυρίων πολιτών που αντιπροσωπεύει το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο σήμερα, θα θέλαμε να σας θέσουμε την εξής ερώτηση: Κατά τη γνώμη σας και βάσει της (τωρινής ή παρελθοντικής) εμπειρίας σας, υπάρχουν επαρκείς αθλητικές δραστηριότητες στα σχολεία;
    Στείλτε την απάντησή σας με ηλεκτρονικό μήνυμα, μέσω του πρώτου συνδέσμου που θα βρείτε πιο κάτω.


    Αναφ. : 20071107STO12715

    Αναλυτικά:
    Η απάντησή μου στο ερώτημά σας
    [σ.σ. Εδώ ζητούν την γνώμη μας μέσω email.
     Στείλτε ΟΛΟΙ την απάντησή σας εδώ
    :[/size] web-editor-el@europarl.europa.eu ]

    Άρθρο: "Οι Δέκα Εντολές του Κοινοβουλίου κατά της παχυσαρκίας"
    Φάκελος: "Όλοι οι δρόμοι οδηγούν στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο!"
    Συνέντευξη του Pál Schmitt, πρώην χρυσού ολυμπιονίκη στην ξιφασκία και νυν ευρωβουλευτή
    Ιστοσελίδα της κοινοβουλευτικής επιτροπής Πολιτισμού και Παιδείας
    Άρθρο: "Αυξάνονται οι ανησυχίες για την παχυσαρκία στην Ευρώπη"

    (Πηγή στα Αγγλικά: http://www.futureofeurope.parlament.gv.at/news/public/story_page/041-12716-309-11-45-906-20071107STO12715-2007-05-11-2007/default_en.htm
    Πηγή στα Ελληνικά: http://www.futureofeurope.parlament.gv.at/news/public/story_page/041-12716-309-11-45-906-20071107STO12715-2007-05-11-2007/default_el.htm )

    2
    Κλάδος ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής / ΑΣΕΠ 2007, ΠΕ11 - ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΔΩ
    « στις: Ιανουάριος 31, 2007, 07:54:52 πμ »
    Α Ν Ω Τ Α Τ Ο ----- Σ Υ Μ Β Ο Υ Λ Ι Ο -----   Ε Π Ι Λ Ο Γ Η Σ  -----  Π Ρ Ο Σ Ω Π Ι Κ Ο Υ


    Κλάδος: ΠΕ 11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

    Γνωστικό αντικείμενο

    Σάββατο 2 7-1-2007


      Ε Ρ Ω Τ Η Μ Α Τ Ο Λ Ο Γ Ι Ο


      1. Οι μυϊκές ίνες ταχείας συστολής σε σχέση με τις μυϊκές ίνες βραδείας συστολής έχουν:
      ------α)
      μεγαλύτερη αντοχή στην κόπωση.
      -------β) καλύτερη αιμάτωση.
      -------γ) μεγαλύτερη ταχύτητα αγωγής των νευρικών ώσεων.
      -------δ) περισσότερη μυοσφαιρίνη.
      2. Ο καθυστερημένος μυϊκός πόνος:
      ------α)
      κορυφώνεται μία ή δύο ώρες μετά τον τερματισμό της άσκησης.
      -------β) προκαλείται ιδιαίτερα από την ισομετρική συστολή.
      -------γ) οφείλεται στη συσσώρευση γαλακτικού οξέος στους μυς.
      -------δ) οφείλεται σε αποδιοργάνωση της δομής των μυοϊνιδίων.
      3. Ο ρυθμός παραγωγής γαλακτικού οξέος είναι μεγαλύτερος:
      ------α)
      από το ρυθμό απομάκρυνσής του σε εντάσεις άσκησης πάνω από το αναερόβιο κατώφλι.
      -------β) όταν η άσκηση γίνεται με τα πόδια παρά με τα χέρια.
      -------γ) όταν η άσκηση γίνεται σε ψυχρό παρά σε θερμό περιβάλλον.
      -------δ) όταν η διάρκεια της έντονης άσκησης είναι 10 δευτερόλεπτα.
      4. Η μέγιστη πρόσληψη οξυγόνου (VO2max) είναι:
      ------α)
      ο ανώτατος όγκος οξυγόνου που εισπνέεται σε ένα λεπτό.
      -------β) ο ανώτατος όγκος οξυγόνου που καταναλώνουν οι ιστοί σε ένα λεπτό.
      -------γ) η συνισταμένη των προσαρμογών που αφορούν στο σύστημα μεταφοράς οξυγόνου.
      -------δ) η συνισταμένη των προσαρμογών που αφορούν στο σύστημα κατανάλωσης οξυγόνου.
      5. Όταν το αναπνευστικό πηλίκο έχει τιμή 0,95 η ενέργεια κατά την άσκηση προέρχεται:
      ------α)
      κυρίως από λίπη.
      -------β) κυρίως από υδατάνθρακες.
      -------γ) εξίσου από λίπη και υδατάνθρακες.
      -------δ) κυρίως από πρωτεΐνες.
      6. Η έκκριση κατεχολαμινών κατά την άσκηση:
      ------α)
      ευνοεί τη λιπόλυση.
      -------β) ευνοεί τη γλυκογονόλυση.
      -------γ) αυξάνεται σε υψηλές εντάσεις άσκησης.
      -------δ) προκαλεί όλα τα παραπάνω.
      7. Τα αποθέματα μυϊκού γλυκογόνου:
      ------α)
      αποτελούν τον κύριο περιοριστικό παράγοντα σε έναν αγώνα δρόμου 800 μ.
      -------β) αποτελούν τον κύριο περιοριστικό παράγοντα σε έναν αγώνα μαραθωνίου δρόμου.
      -------γ) μπορούν να τριπλασιαστούν με συνδυασμό κατάλληλης δίαιτας και άσκησης.
      -------δ) Ισχύουν το β και το γ. 
      8. Τουλάχιστον το 50% της θερμιδικής πρόσληψης των αθλούμενων ατόμων πρέπει να αποτελείται από:
      ------α)
      πρωτεΐνες.
      -------β) λίπη.
      -------γ) υδατάνθρακες.
      -------δ) βιταμίνες.
      9. Κατά την παρατεταμένη άσκηση σε θερμό περιβάλλον:
      ------α)
      η αφυδάτωση μπορεί να φτάσει το 10% του σωματικού βάρους.
      -------β) η αναπλήρωση υγρών είναι επικίνδυνη.
      -------γ) η αναπλήρωση υγρών είναι ευεργετική μόνο όταν αυτά περιέχουν πολλούς ηλεκτρολύτες.
      -------δ) δεν ισχύει τίποτε από τα παραπάνω.
      10. Η αερόβια προπόνηση προκαλεί:
      ------α)
      αύξηση στον όγκο παλμού ηρεμίας.
      -------β) αύξηση στην καρδιακή συχνότητα ηρεμίας.
      -------γ) αύξηση στην αρτηριακή πίεση ηρεμίας.
      -------δ) αύξηση στο ποσοστό μυϊκών ινών ταχείας συστολής.
      11. Τα παιδιά σε σύγκριση με τους ενήλικες έχουν:
      ------α)
      μεγαλύτερη αναερόβια ικανότητα.
      -------β) μικρότερη μέγιστη καρδιακή συχνότητα.
      -------γ) χαμηλότερη δρομική οικονομία.
      -------δ) μεγαλύτερη ανοχή στη ζέστη.
      12. Ο χρόνος αντίδρασης επηρεάζεται από:
      ------α)
      την ύπαρξη ή όχι προειδοποιητικού παραγγέλματος.
      -------β) στιγμιαία αβεβαιότητα.
      -------γ) την ένταση του ερεθίσματος.
      -------δ) όλα τα παραπάνω.
      13. Κινητική μάθηση. Η μεταβαλλόμενη εξάσκηση είναι χρήσιμη:
      ------α)
      για την ποικιλία του ασκησιολογίου.
      -------β) την ανάπτυξη της ικανότητας γενίκευσης και μεταφοράς της γνώσης.
      -------γ) μόνο για κλειστές κινητικές δεξιότητες.
      -------δ) για λόγους στρατηγικής του αγώνα.
      14. Το γνωστικό στάδιο/φάση κινητικής μάθησης αναφέρεται:
      ------α)
      στην προσπάθεια του ασκούμενου να αντιληφθεί και να κατανοήσει τη φύση μιας κινητικής δεξιότητας.
      -------β) στην αυτοματοποίηση μιας κινητικής δεξιότητας.
      -------γ) στην περίοδο που ο ασκούμενος έχει κατανοήσει τι πρέπει να κάνει.
      -------δ) στο β και στο γ.
      15. Με τον όρο εσωτερική ανατροφοδότηση εννοούμε:
      ------α)
      την ιδιοδεκτική ανατροφοδότηση.
      -------β) την κιναισθητική ανατροφοδότηση.
      -------γ) την ανατροφοδότηση που προέρχεται από κάποια εσωτερική πηγή.
      -------δ) όλα τα παραπάνω.
      16. Οι αδρές κινητικές δεξιότητες πραγματοποιούνται από:
      ------α)
      μικρές μυϊκές ομάδες.
      -------β) μεγάλες μυϊκές ομάδες.
      -------γ) λεπτούς μυς.
      -------δ) τίποτε από τα παραπάνω.
      17. Η αποτελεσματικότητα μιας κινητικής δεξιότητας καθορίζεται από παράγοντες όπως:
      ------α)
      η ταχύτητα εκτέλεσης.
      -------β) η οικονομία ενέργειας.
      -------γ) η ακρίβεια εκτέλεσης.
      -------δ) όλοι οι παραπάνω.
      18. Ο θετικός αυτοδιάλογος μπορεί να χρησιμοποιηθεί:
      ------α)
      για αποκατάσταση αθλητικών τραυματισμών.
      -------β) για κίνητρο/παρακίνηση μεγιστοποίησης της προσπάθειας.
      -------γ) για βελτίωση της τεχνικής.
      -------δ) για όλα τα παραπάνω.
      19. Ένα από τα συμπτώματα του γνωστικού άγχους είναι:
      ------α)
      η μυϊκή ένταση.
      -------β) η ανησυχία.
      -------γ) η αυξημένη καρδιακή συχνότητα.
      -------δ) οι διαταραχές στο στομάχι.
      20. Η προοδευτική χαλάρωση είναι μέθοδος:
      ------α)
      ελέγχου της λειτουργίας της καρδιάς.
      -------β) ελέγχου της αναπνοής.
      -------γ) χαλάρωσης και ελέγχου της μυϊκής έντασης.
      -------δ) ελέγχου της θερμοκρασίας.
      21. Η προσοχή είναι ένας κρίσιμος παράγοντας ο οποίος επηρεάζεται από:
      ------α)
      το σωματικό άγχος.
      -------β) το γνωστικό άγχος.
      -------γ) τις ανησυχίες.
      -------δ) όλα τα παραπάνω.
      22. Εσωτερική παρακίνηση είναι:
      ------α)
      όταν κάποιος αθλείται με σκοπό να νικήσει έναν αντίπαλο.
      -------β) όταν η άθληση γίνεται από καθαρή ευχαρίστηση.
      -------γ) όταν η άθληση γίνεται για κάποια υλική αμοιβή.
      -------δ) όταν η άθληση γίνεται χάριν του προπονητή.
      23. Η νοερή εξάσκηση είναι αποτελεσματική στην ανάπτυξη:
      ------α)
      αντιληπτικών δεξιοτήτων.
      -------β) φυσικών δεξιοτήτων.
      -------γ) ψυχολογικών δεξιοτήτων.
      -------δ) όλων των παραπάνω.
      24. Οι στόχοι βοηθούν τους ασκούμενους:
      ------α)
      να αυξήσουν την προσπάθειά τους.
      -------β) να αυξήσουν την επιμονή τους ως προς τη βελτίωση της προπόνησης.
      -------γ) να εστιάσουν την προσοχή τους στη σωστή κατεύθυνση.
      -------δ) να επιτύχουν όλα τα παραπάνω.
      25. Ποιος ήταν ο πρώτος πρόεδρος της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής στην ιστορία των σύγχρονων Ολυμπιακών Αγώνων;
      ------α)
      Ο Δημήτριος Βικέλας.
      -------β) Ο Πιερ ντε Κουμπερτέν.
      -------γ) Ο Γεώργιος Αβέρωφ.
      -------δ) Κανένας από τους παραπάνω.
      26. Ποιος γνωστός ηγέτης της αρχαιότητας αποδοκιμάστηκε από τους θεατές στην Ολυμπία;
      ------α)
      Ο Περικλής.
      -------β) Ο Επαμεινώνδας.
      -------γ) Ο Φίλιππος.
      -------δ) Κανένας από τους παραπάνω.
      27. Το Μαντείο του Ολυμπίου Διός ήταν:
      ------α)
      στη Νεμέα.
      -------β) στην Αθήνα.
      -------γ) στην Ολυμπία.
      -------δ) στους Δελφούς.
      28. Στην Ολυμπία, οι θεατές εκδήλωσαν την ευγνωμοσύνη τους για το έργο του:
      ------α)
      στον Μέγα Αλέξανδρο.
      -------β) στον Θεμιστοκλή.
      -------γ) στον Ηρακλή.
      -------δ) σε κανέναν από τους παραπάνω.
      29. Ποιος από τους παρακάτω συμμετείχε στην καθιέρωση της Εκεχειρίας;
      ------α)
      Ο Σόλωνο Αθηναίος.
      -------β) Ο Οινόμαος.
      -------γ) Ο Πέλοπας.
      -------δ) Ο Ίφιτος. 
      30. Ποιο από τα παρακάτω ήταν αγώνισμα δρόμου κατά την αρχαιότητα;
      ------α)
      Το στάδιο.
      -------β) Ο δίαυλος.
      -------γ) Ο δόλιχος.
      -------δ) Όλα τα παραπάνω.
      31. Ποιο από τα παρακάτω αγωνίσματα δεν ήταν αγώνισμα του πεντάθλου κατά την αρχαιότητα; 
      ------α)
      Το ακόντιο.
      -------β) Ο δίσκος.
      -------γ) Η ιπποδρομία.
      -------δ) Η πάλη.
      32. Στην πετοσφαίριση, η γραμμή επίθεσης έχει απόσταση από την κεντρική γραμμή του γηπέδου:
      ------α)
      2 μέτρα.
      -------β) 2,5 μέτρα.
      -------γ) 3 μέτρα.
      -------δ) 3,5 μέτρα.
      33. Στην πετοσφαίριση, στη διάρκεια ενός σετ, κάθε ομάδα:
      ------α)
      υποχρεούται να κάνει τουλάχιστον ένα τάιμ άουτ.
      -------β) δικαιούται μόνο ένα τάιμ άουτ.
      -------γ) δικαιούται μέχρι δύο τάιμ άουτ.
      -------δ) Δεν ισχύει τίποτε από τα παραπάνω.
      34. Στην πετοσφαίριση, κατά τον αγώνα η μπάλα δεν θεωρείται ότι είναι «έξω» όταν:
      ------α)
      μέρος της ακουμπήσει κάποια από τις γραμμές του δαπέδου που οριοθετούν το γήπεδο.
      -------β) ολόκληρη ακουμπήσει το δάπεδο εκτός των γραμμών που οριοθετούν το γήπεδο.
      -------γ) ακουμπήσει τον φιλέ έξω από τις πλάγιες ταινίες.
      -------δ) ακουμπήσει τις αντένες.
      35. Στην πετοσφαίριση, το ύψος του φιλέ:
      ------α)
      είναι 2,53 μ. για τους άνδρες και 2,34 μ. για τις γυναίκες.
      -------β) είναι 2,43 μ. για τους άνδρες και 2,24 μ. για τις γυναίκες.
      -------γ) είναι 2,34 μ. για τους άνδρες και 2,14 μ. για τις γυναίκες.
      -------δ) είναι 2,24 μ. για τους άνδρες και 2,14 μ. για τις γυναίκες.
      36. Στην πετοσφαίριση, ο παίκτης “libero”:
      ------α)
      φοράει πανομοιότυπη στολή με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας.
      -------β) μπορεί να εκδηλώσει επιθετική ενέργεια από οποιοδήποτε σημείο του γηπέδου.
      -------γ) μπορεί να αντικατασταθεί μία μόνο φορά σε κάθε σετ.
      -------δ) μπορεί να αντικατασταθεί απεριόριστες φορές κατά τη διάρκεια του αγώνα.
      37. Στην πετοσφαίριση, κατά την εκτέλεση του σερβίς:
      ------α)
      ο παίκτης που σερβίρει θα πρέπει να κτυπήσει την μπάλα εντός 8 δευτερολέπτων μετά το σφύριγμα του πρώτου διαιτητή για σερβίς.
      -------β) ο παίκτης που σερβίρει θα πρέπει να βρίσκεται εντός της ζώνης του σερβίς η οποία έχει πλάτος 3 μέτρα.
      -------γ) η μπάλα πρέπει να κτυπηθεί με την παλάμη και όχι με οποιοδήποτε σημείο του βραχίονα.
      -------δ) η μπάλα επιτρέπεται να μπλοκαριστεί από τους αντιπάλους.
      38. Στην πετοσφαίριση, κατά τη μετωπική πάσα με δάχτυλα θα πρέπει:
      ------α)
      το σώμα να γέρνει ελαφρά προς τα πίσω.
      -------β) η μπάλα να εφάπτεται εξίσου σε όλα τα δάχτυλα.
      -------γ) τη στιγμήτης επαφής με την μπάλα η γωνία των αγκώνων να είναι περίπου 120°.
      -------δ) τα πόδια να είναι παράλληλα μεταξύ τους.
      39. Στην πετοσφαίριση, ο επιθετικός που εκτελεί καρφί θα πρέπει:
      ------α)
      να συναντά την μπάλα στο ψηλότερο σημείο του άλματός του.
      -------β) όταν χτυπά την μπάλα το χέρι του να είναι λυγισμένο στον αγκώνα σε γωνία 120°.
      -------γ) να φέρει το κεφάλι του ακριβώς κάτω από την μπάλα.
      -------δ) να εκτελεί το άλμα ανυψώνοντας μόνο το δεξί χέρι αν είναι δεξιόχειρας και μόνο το αριστερό αν είναι αριστερόχειρας.
      40. Στην πετοσφαίριση, κατά την υποδοχή του σερβίς:
      ------α)
      απαιτείται στην παράταξη υποδοχής να συμμετέχουν και οι έξι παίκτες της ομάδας.
      -------β) πρέπει οι παίκτες να προσπαθούν με την υποδοχή τους να στείλουν τη μπάλα στη ζώνη 4.
      -------γ) συνιστάται η διάταξη των παικτών να είναι σχήματος «W», όταν η μπάλα αναμένεται στο πίσω και κεντρικό μέρος του γηπέδου.
      -------δ) Δεν ισχύει τίποτε από τα παραπάνω.
      41. Στην πετοσφαίριση, ο σχηματισμός της επιθετικής κάλυψης γίνεται:
      ------α)
      μόνο με τη συμμετοχή των παικτών της πίσω γραμμής.
      -------β) σε δύο ημικύκλια, με 2 ή 3 παίκτες σε κάθε ημικύκλιο.
      -------γ) σε ένα ημικύκλιο σε απόσταση 3 μέτρων περίπου από τον παίκτη που επιτίθεται.
      -------δ) μόνο όταν οι επιθετικοί της ομάδας είναι κοντοί.
      42. Οι αλλαγές παικτών που επιτρέπονται στην καλαθοσφαίριση σε έναν αγώνα είναι:
      ------α)
      όσες επιθυμεί ο προπονητής.
      -------β) μέχρι τέσσερις σε κάθε ημίχρονο.
      -------γ) μέχρι δυο σε κάθε ημίχρονο.
      -------δ) όσα και τα τάιμ-άουτ που δικαιούται η κάθε ομάδα.
      43. Στάση ετοιμότητας στην καλαθοσφαίριση: Τι πρέπει να προσέχουμε;
      ------α)
      Το άνοιγμα των ποδιών να είναι στο πλάτος των ώμων.
      -------β) Τα πέλματα να είναι παράλληλα.
      -------γ) Το ένα πόδι να είναι πιο μπροστά από το άλλο και το χέρι που αντιστοιχεί στο μπροστινό πόδι πιο ψηλά.
      -------δ) Όλα τα παραπάνω.
      44. Στην καλαθοσφαίριση, κατά τη μεταβίβαση και υποδοχή της μπάλας:
      ------α)
      ο «πασέρ» πρέπει να επικεντρώνει την προσοχή του μόνο στον παραλήπτη της μπάλας.
      -------β) η τροχιά της μπάλας πρέπει να είναι πάντα παράλληλη με το έδαφος.
      -------γ) η μεταβίβαση πρέπει να γίνεται από το πιο ευάλωτο σημείο του παρεμβαλλόμενου αντίπαλου.
      -------δ) ο παραλήπτης πρέπει να παραμένει ακίνητος στη θέση του.
      45. Στην καλαθοσφαίριση, στο πλαίσιο της ατομικής επιθετικής του τεχνικής, ο παίκτης:
      ------α)
      για να δεχτεί την μπάλα, ξεμαρκάρεται
      -------β) αφού δεχτεί την μπάλα πρέπει αμέσως να την κτυπήσει κάτω.
      -------γ) μετά την υποδοχή της μπάλας πρέπει να πάρει θέση τριπλής απειλής.
      -------δ) πριν από οποιαδήποτε ενέργεια πρέπει να κάνει προσποίηση.
      46. Στην καλαθοσφαίριση, κατά την προσωπική άμυνα με κάλυψη:
      ------α)
      όλοι οι αμυντικοί πιέζουν τους προσωπικούς τους αντίπαλους.
      -------β) ο παίκτης με την μπάλα παίζεται πιεστικά και οι υπόλοιποι τον καλύπτουν.
      -------γ) οι παίκτες που είναι σε απόσταση μιας πάσας από την μπάλα παίζονται πιεστικά.
      -------δ) όλοι οι αμυντικοί παίκτες παίζουν σε απόσταση ενός περίπου μέτρου από τους προσωπικούς τους αντιπάλους.
      47. Στην καλαθοσφαίριση, κατά την αντιμετώπιση της άμυνας ζώνης, οι επιτιθέμενοι πρέπει:
      ------α)
      να κινούνται με περιφερειακή ντρίμπλα.
      -------β) να κάνουν διαδοχικά σκρην στους κεντρικούς παίκτες.
      -------γ) να κάνουν σύντομες διεισδυτικές ντρίμπλες και πάσες στον παρακείμενο συμπαίκτη.
      -------δ) να κυκλοφορούν γρήγορα την μπάλα, χωρίς οι ίδιοι να αλλάζουν θέσεις.
      48. Ο προπονητής, κατά τον αγώνα καλαθοσφαίρισης, κάνει αλλαγές παικτών:
      ------α)
      για να έχουν συμμετοχή όλοι οι παίκτες.
      -------β) για καλύτερη εφαρμογή της κατά περίπτωση τακτικής.
      -------γ) για να επιμεριστεί η επιβάρυνση.
      -------δ) βάσει προσχεδιασμένης διαδικασίας.
      49. Σε έναν αγώνα καλαθοσφαίρισης, κάθε ομάδα αποτελείται από:
      ------α)
      10 παίκτες ακριβώς.
      -------β) τουλάχιστον 12 παίκτες.
      -------γ) απεριόριστο αριθμό παικτών.
      -------δ) τίποτε από τα παραπάνω.
      50. Ένας αγώνας χειροσφαίρισης παίζεται σε:
      ------α)
      δυο ημίχρονα των 25 λεπτών.
      -------β) δυο ημίχρονα των 30 λεπτών.
      -------γ) τέσσερα ημίχρονα των 10 λεπτών.
      -------δ) τρία ημίχρονα των 20 λεπτών.

      ...................................ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ POST.....

      Αθ.Διονυσόπουλος
      www.fa3.gr
       

      3
      Εργασιακά / Εκπαιδευτική Νομοθεσία
      « στις: Ιούνιος 12, 2006, 02:27:45 μμ »
      ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ

      Σας παραθέτω, συνάδελφοι, συνδέσμους από τον ιστότοπό μου "Φυσική Αγωγή".
      Περιέχονται πλούσια θέματα της Εκπαιδευτικής Νομοθεσίας, της οποίας όλοι μας, πιστεύω, οφείλουμε να είμαστε γνώστες.
      ΑΘ.Δ.

      Μέρος Α'

      =>> Αναζήτηση Σχολείων B/θμιας Εκπαίδευσης
      =>> Αναζήτηση Σχολείων Α/θμιας Εκπαίδευσης
      =>> ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ------
      =>> ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
      =>> ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ------
      =>> ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ 14-7-2004 Θέματα Διοίκησης Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης»
      =>> ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 2002 - 2003
      =>> ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ: ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΟΔΗΓΙΩΝ Για την πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση το Ακαδ. Έτος 2006-07
      =>> ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, 2002 - 2003 - ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
      =>> ΝΕΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ το 2005 - 2006
      =>> ΝΕΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ το 2005 - 2006
      =>> ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΕΛΙΚΟΥ ΣΤΑΔΙΟΥ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2005
      =>> ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2005: Μηχανογραφικό Δελτίο, Τρόπος Υπολογισμού Μορίων
      =>> Αιμοδοτική άδεια, Αδειες λόγω αιμοδοσίας, άδεια στους εθελοντές αιμοδότες
      =>> Αδειες Αναπληρωτών και Ωρομισθίων Καθηγητών, Αναπληρωτές και Ωρομισθιοι Καθηγητές, Αναπληρωτές και Ωρομισθιοι Δάσκαλοι, Αναπληρωτές και Ωρομισθιοι Εκπαιδευτικοί
      =>> Αδειες Δημοσίων Υπαλλήλων, άδεια κανονική, μητρότητας, κυοφορίας, αναρρωτική, ειδική, εκπαιδευτική, εξετάσεων
      =>> Χορήγηση – Παράταση άδειας υπηρεσιακής εκπαίδευσης εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2005-2006
      =>> ΟΔΗΓΙΕΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΔΕΙΩΝ, Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2005-2006
      =>> ΟΛΜΕ - ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΣΤΑΣΗ ΔΙΚΤΥΟΥ ΟΜΑΔΩΝ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΑΙΜΟΔΟΤΩΝ ΤΩΝ ΕΛΜΕ
      =>> Οργάνωση των περιφερειακών υπηρεσιών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών, επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις
      =>> ΝΟΜΟΣ 1566/1985 - Δομή και λειτουργία της Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης
      =>> ΝΟΜΟΣ 1566/1985 - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ, ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ (Αρθρο 11)
      =>> ΝΟΜΟΣ 1566/1985 - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ (Αρθρο 12-18)
      =>> ΝΟΜΟΣ 1566/1985 - ΔΟΜΗ κ΄ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ Α/ΘΜΙΑΣ κ΄Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ, (Αρθρα 1-4)
      =>> ΝΟΜΟΣ 1566/1985 - ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ (Αρθρο 19-20)
      =>> ΝΟΜΟΣ 1566/1985 - ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΚΑΙ ΓΝΩΜΟΔΟΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ (Αρθρο 21-22)
      =>> ΝΟΜΟΣ 1566/1985 - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ (Αρθρο 23-27)
      =>> ΝΟΜΟΣ 1566/1985 - ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ - ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ (Αρθρο 28-31)
      =>> ΝΟΜΟΣ 1566/1985 - ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (Αρθρο 32-36)
      =>> ΝΟΜΟΣ 1566/1985 -ΣΕΠ, ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ (Αρθρο 37-44)
      =>> ΝΟΜΟΣ 1566/1985 - ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΤΙΚΗΣ ΖΩΗΣ, ΜΟΑ (Αρθρο 45-47)
      =>> ΝΟΜΟΣ 1566/1985 - ΟΡΓΑΝΑ ΛΑΙΚΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ (Αρθρο 48-53)
      =>> Τρόπος λειτουργίας Νομαρχιακών και Επαρχιακών Επιτροπών Παιδείας.- (Β' 81)
      =>> Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας - Nόμος 2327, (ΦΕΚ Α' 156 31-7-1995)
      =>> ΝΟΜΟΣ 1566/1985 - ΔΟΜΗ κ΄ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ Α/ΘΜΙΑΣ κ΄Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ -(Αρθρα 5-10)
      =>> ΝΟΜΟΣ 1566/1985 - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ (Αρθρο 12-15)
      =>> ΝΟΜΟΣ 1566/1985 - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ (Αρθρο 61-69)
      =>> ΝΟΜΟΣ 1566/1985 - ΑΕΙ, ΤΕΙ, ΟΣΚ, ΟΕΔΒ (Αρθρο 70-76)
      =>> ΝΟΜΟΣ 1566/1985 - ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ (Αρθρο 77-81)
      =>> ΝΟΜΟΣ 1566/1985 - ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ (Αρθρο 82-91τέλος)
      =>> ΝΟΜΟΣ 1566/1985 - Δομή και λειτουργία της Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης
      =>> ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

      Αθ. Διονυσόπουλος (Καθ. Φ.Α.)

      Σελίδες: 1

      Pde.gr, © 2005 - 2024

      Το pde σε αριθμούς

      Στατιστικά

      μέλη
      • Σύνολο μελών: 32293
      • Τελευταία: HelenK
      Στατιστικά
      • Σύνολο μηνυμάτων: 1159787
      • Σύνολο θεμάτων: 19212
      • Σε σύνδεση σήμερα: 621
      • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
      • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
      Συνδεδεμένοι χρήστες
      Μέλη: 7
      Επισκέπτες: 558
      Σύνολο: 565

      Πληροφορίες

      Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

      Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

      Επικοινωνία >

      Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
      TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

      Δημιουργία σελίδας σε 0.128 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.