Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - joinJ

Σελίδες: 1234 ... 14
15
Αν θέλουν να βοηθήσουν όντως τους ανέργους και τους υποαπασχολούμενους κάτι τέτοιο θα πρέπει να κάνουν. Αλλιώς, τα αφήνεις ελεύθερα για όλους βάζοντας περιορισμό ωρών για όσους εργάζονται.
Προσωπικά αυτό που έκαναν με τους ΔΥ δεν νομίζω ότι θα μακροημερεύσει για πάρα πολύ.
Το θεωρώ ηλίθιο και αμφιβάλω αν θα υπάρχει του χρόνου τέτοιο καιρό.
Θα δούμε. Άλλοι αποφασίζουν. Εμείς απλά συζητάμε...
Εάν τα αφήσουν ελεύθερα για όλους και  περιορισμό ωρών να βάλουν, μπορεί αυτό να μην λειτουργήσει δίκαια.
Παραδείγματα:
Ο αναπληρωτής πλήρως ωραρίου έχει 23 ώρες τη βδομάδα. Όταν πάει και σε ΣΔΕ, μπορεί να πάρει έως +10 ώρες (μπορεί και περισσότερες ώρες) = 33 ώρες.
Ο ωρομίσθιος των ΙΕΚ Υπ. Παιδείας, ΙΕΚ Υπ. Εργασίας και ΣΔΕ μπορεί να πάρει έως 20 ώρες συνολικά (από όλες τις δομές).
Ο μόνιμος, για φέτος, μάλλον θα έχει μόνο τις ώρες από τη δευτεροβάθμια (όχι από ΙΕΚ Υπ. Παιδείας).

Νομίζω ότι προκειμένου να λειτουργήσει ο περιορισμός ωρών δίκαια, θα πρέπει να υπάρξει σχετική διάταξη που να προβλέπει:
Είτε αναπληρωτής, είτε μόνιμος, είτε ωρομίσθιος να έχουν το ίδιο πλαφόν ωρών από όλες τις δομές που δουλεύουν, καθώς επίσης το συνολικό εισόδημα από όλες τις δομές να είναι πάνω-κάτω το ίδιο για τους εν λόγω εργαζόμενους (και το αυτονόητο: πληρωμές όλων στην ώρα τους...). Έτσι, ίσως, μπορέσει να δουλέψει και κάποιος/κάποια άνεργος/η, υποαπασχολούμενος/η.

16
Billbet, κατά τη γνώμη μου οι πραγματικά άνεργοι έχουν τα δίκια τους να δυστροπούν που ΔΥ παίρνουν ώρες σε ΙΕΚ. Έχουν όντως σοβαρό πρόβλημα επιβίωσης και τα ΙΕΚ είναι (ή νομίζουν ότι είναι) έστω μία σανίδα που μπορεί να τους βγάλει κάπου. Το 99,9% από αυτούς βέβαια, αν ήταν ΔΥ (ή αν γίνουν ποτέ), θα τσιμπούσαν ώρες από όπου μπορούσαν και θα έκαναν ακριβώς το ίδιο. Και γω πιστοποιημένος ΔΥ είμαι, αν και με ΙΕΚ πλέον δεν ασχολούμαι (έχω πολύ καλύτερα πράγματα να κάνω).

Αυτοί που κλαίγονται περισσότερο βέβαια και σου την πέφτουν (ως μονίμως σκούζοντες και κλαψουρίζοντες), δεν είναι οι πραγματικά άνεργοι. Απασχολούνται στον ιδιωτικό τομέα (κυρίως μαύρα φυσικά) και χώνονται και όπου βρουν (αναπληρωτές, ΤΕΙ, ΙΕΚ ΙΝΕΔΙΒΙΜ, ΙΕΚ ΟΑΕΔ, ΣΔΕ κτλ). Γι αυτό και είναι εναντίον της γεναίας μοριοδότησης της ανεργίας. Είναι αυτό που λένε "Κλαίνε οι χήρες, κλαίνε και οι παντρεμένες".

Ο καθένας με την νοημοσύνη του λοιπόν. Αν για πρόσληψη σε ΙΕΚ έκαναν ένα test IQ θα είχαν κοπεί ούτως ή άλλως. Άσε τα παιδιά να εκφραστούν ελεύθερα. Άκρη ούτως ή άλλως δεν θα βγάλεις και μην περιμένεις σοβαρά επιχειρήματα πέρα από παιδιάστικες ανοησίες.
Αν η ζήλια ήταν ψώρα....

Δεν αναφέρομαι σε όλους φυσικά, αφού υπάρχουν και πάρα πολλοί που είναι σοβαροί (Lasid, Theta κλπ).

Συνάδελφε niteulf, τα είπες όλα..! Θεωρώ ότι βλέπεις τα πράγματα στη βαθύτερη τους διάσταση και δεν ασχολείσαι με "τα μόρια σου, τα μόρια μου κ.ο.κ." Ένα πτυχίο, ένα μεταπτυχιακό, μία γλώσσα, ένα ECDL τα έχουν πλέον όλοι/όλες (άντε οι περισσότεροι/ες). Αύριο-μεθαύριο, οι περισσότεροι/ες (να μην πω όλοι/όλες) θα είναι πιστοποιημένοι/ες από ΕΟΠΠΕΠ.
Πάμε παρακάτω...
Αυτό που δεν μου αρέσει είναι ότι μερικοί μπορεί να δουλεύουν από εδώ και από εκεί (όπως είπες και εσύ) χωρίς να αφήνουν το περιθώριο να δουλέψουν οι νεότεροι (και μάλιστα άνεργοι), αλλά μπορεί να κατηγορούν μόνο τους ΔΥ.
Και το τραγικό είναι ότι μπορεί κάποιοι/κάποιες να δουλεύουν με σύμβαση εργασίας στο Δημόσιο (π.χ. ως αναπληρωτές στη δευτεροβάθμια ή σε διάφορους άλλους οργανισμούς/φορείς του Δημοσίου = 800-900 Ευρώ το μήνα), ενώ ενδεχομένως να παίρνουν και ώρες π.χ. σε Σ.Δ.Ε. και μάλιστα σε μάθημα που δεν εμπίπτει ακριβώς στο γνωστικό  αντικείμενο (δηλ. της ειδικότητάς τους καθεαυτής) που έχουν σπουδάσει (το μάθημα που διδάσκουν μπορεί να μην το έχουν καν διδαχτεί όταν ήταν φοιτητές/φοιτήτριες).
Λοιπόν, κατά τη γνώμη μου, στη δύσκολη οικονομική συγκυρία που ζούμε, να βγει ένας νόμος/μία εγκύκλιος που να απαγορεύει τη διπλή ή τριπλή απασχόληση όταν κάποιος/κάποια από μία δουλειά παίρνει ένα αξιοσέβαστο ποσό τα δύσκολα αυτά χρόνια  (π.χ. 900 Ευρώ). Η δυνατότητα διπλής ή τριπλής απασχόλησης να δίδεται μόνο εάν "καλυφτούν" οι εργαζόμενοι του ιδιωτικού τομέα (των 500 Ευρώ το μήνα), οι υποαπασχολούμενοι (των 300-400 Ευρώ το μήνα) και οι άνεργοι (κυρίως νέοι στην αγορά εργασίας) έτσι, ώστε να έχουμε πάνω-κάτω τον ίδιο μηνιαίο μισθό και να μην υπάρχουν κοινωνικές ανισότητες.
Κατά τη γνώμη μου, ο νομοθέτης νομοθετεί και με βάση το δημόσιο και κοινωνικό συμφέρον. Και εδώ το κοινωνικό συμφέρον είναι πρόδηλο, αφού χιλιάδες Έλληνες μεταναστεύουν, η βιωσιμότητα των ασφαλιστικών ταμείων είναι αβέβαιη κτλ κτλ.

Φυσικά, δεν το συζητάμε, καθηγητές/καθηγήτριες άλλωστε είμαστε, ο καθένας στο αντικείμενό του!





17
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Είμαστε συνάδελφοι τελικά;
« στις: Αύγουστος 05, 2016, 07:43:18 μμ »
Μα υπάρχουν νεώτεροι από τους τωρινούς εγκλοβισμένους που έχουν πολύ μεγαλύτερα προβλήματα από αυτούς.
Και αναφέρομαι στους αδιόριστους ωρομίσθιους και αναπληρωτές.

Τι κατανόηση δείχνουν οι εγκλοβισμένοι προς αυτούς λοιπόν? Ένα κούνημα κεφαλιού και ένα χτύπημα στη πλάτη, ίσως? Αν γίνονταν κάποιες κινητοποιήσεις (απεργία κτλ) για να διοριστούν, τι ποσοστό των εγκλοβισμένων (αλλά και των υπόλοιπων) θα συμμετείχε? 2%? 3% ίσως?
Π.χ. για τους ΦΕΚιτες που δεν διορίζονται ακόμη τι κατανόηση έδειξαν?
Ε την ίδια κατανόηση πιστεύω να δείχνουν οι τωρινοί εκγλωβισμένοι, όταν απεγκλοβιστούν, για τους μελλοντικά εγκλωβισμένους.

Στα ίδια είμαστε όλοι, κατά τη γνώμη μου. Ανέξοδη κατανόηση εκ του ασφαλούς κάποιες φορές, αλλά ο καθένας κοιτάζει τα δικά του και μόνο.
Η ηττοπάθεια και η έλλειψη αγωνιστικότητας, γενικά του κλάδου, έχει φτάσει σε ιστορικά ύψη.
Δεν νομίζω να ήταν ποτέ μεγαλύτερη.

Ωραίος για τα περί απόψεων του συλλογικού ενδιαφέροντος, της αλληλουποστήριξης και της αγωνιστικότητας (διεκδίκησης)!
Γνώμη μου είναι τους Ιατρούς, Δικηγόρους και Συμβολαιογράφους (ίσως και άλλοι κλάδοι που δεν μου έρχονται στο νου) δεν τους φτάνουμε  στο κομμάτι της διεκδίκησης.

Συναδελφικά.

18
Καλημέρα, αυτό το σενάριο μάλλον δεν ισχύει, διότι αν είναι γραμμένα στον κρατικό προυπολογισμό σαν δεδουλευμένες δαπάνες, δεν εμφανίζουν πλεόνασμα, το θέμα είναι στις χρηματικές ροές. Απλά είναι τόσο καλοί διαχειριστές που στο εσοδα εξοδα πάλι το αποτέλεσμα είναι "φανταστικό".
με αλλά λόγια μία επιχείρηση πουλάει ενα προιόν 100 ευρώ το αγόρασε 80, άρα στο ταμείο έχει 20 μικτό κέρδος , αλλά το ταμείο είναι άδειο..πήρε ο γιός του επιχειρηματία παγωτά κρυφά.

Καλησπέρα.

Έγραψες: "το θέμα είναι στις χρηματικές ροές". Χρησιμοποιούνται αλλού τα λεφτά των πληρωμών μας; Τι εννοείς, συνάδελφε;

Νομίζω ότι τα Σωματεία (ως συλλογικά όργανα) θα έπρεπε (ή θα πρέπει) να ρωτήσουν ξεκάθαρα τους αρμόδιους τα εξής:
α) Εάν έχουν χρησιμοποιήσει ή εάν χρησιμοποιούν τα χρήματα των πληρωμών για την εμφάνιση πλεονάσματος.
β) Εάν έχουν χρησιμοποιήσει ή εάν χρησιμοποιούν τα χρήματα των πληρωμών αλλού.
γ) Γιατί το ΙΝΕΔΙΒΙΜ έκρινε πρωτεύον να αφήσει απλήρωτους τους εκπαιδευτές των ΔΙΕΚ για να καλύψει ανάγκες που είχαν σχέση με τις φοιτητικές εστίες;
(Ακούγεται ωραίο; Θα τους άρεζε να μείνουν απλήρωτοι για να καλυφτούν ανάγκες που είχαν σχέση με φοιτητικές εστίες;)
δ) Πότε θα δοθεί χρηματοδότηση στο ΙΝΕΔΙΒΙΜ  αποκλειστικά και μόνο για τις πληρωμές του 2016Α, ώστε να πληρωθεί και αυτό άμεσα (και όχι  Οκτώβριο ή Νοέμβριο ή Δεκέμβριο 2016); Γιατί δεν έχει δοθεί ήδη χρηματοδότηση στο ΙΝΕΔΙΒΜ αποκλειστικά και μόνο για τις πληρωμές του 2016Α; Και ας απαντήσουν οι αρμόδιοι για το εάν έδωσαν ή δεν έδωσαν λεφτά για την πληρωμή του 2016Α στο ΙΝΕΔΙΒΙΜ.
ε) Όταν δίδονται λεφτά στο ΙΝΕΔΙΒΙΜ, πώς εξασφαλίζουν ότι αυτά θα πάνε για αποκλειστικό σκοπό π.χ. για την πληρωμή των εκπαιδευτών; Διαβάσαμε παραπάνω ότι είχαν πάρει πίστωση και την έδωσαν στις φοιτητικές εστίες.
στ) Έχουν οριστεί σαφή χρονικά περιθώρια (π.χ. εκ του νόμου, υπηρεσιακού εγγράφου ) από την στιγμή που το Υπουργείο δώσει λεφτά στο ΙΝΕΔΙΒΙΜ να ενεργήσει το δεύτερο ώστε να γίνουν οι πληρωμές μέσα σε αυτά τα χρονικά περιθώρια;

Και παρακαλώ να αναρτήσουν τις απαντήσεις εδώ ή στις ιστοσελίδες τους.

Εάν τα έχουν ρωτήσει τα παραπάνω, παρακαλώ ας γράψουν εδώ ή στις ιστοσελίδες τις απαντήσεις.

19
Να κάνουμε μία διευκρίνιση για να καταλαβαίνουμε τι λέμε. Αυτή τη στιγμή η πιστοποίηση ΕΟΠΠΕΠ δεν απαιτείται ούτε για τα ΣΔΕ ούτε για τα ΙΕΚ. Το ότι προηγούνται αυτοί που έχουν πιστοποίηση δεν σημαίνει ότι απαιτείται. Απαιτείται θα πει ότι όποιος δεν έχει πιστοποίηση δεν έχει δικαίωμα καν να κάνει αίτηση.

Δηλαδή αν κάνει το ίδιο και στους μόνιμους και πει ότι προηγούνται στην απόσπαση αυτοί που έχουν πιστοποίηση και ακολουθούν αυτοί που δεν έχουν θα είσαι ευχαριστημένος? Σημαίνει ότι απαιτείται η πιστοποίηση και για τους μόνιμους?

Εάν θέλεις, ξαναδιάβασε τι έγραψα στο 3. (στο παραθέτω παρακάτω)

Την φράση  "απαιτείται πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ" την έχω εξηγήσει μέσα σε παρένθεση. Και στη συνέχεια, έγραψα: "Αλλά βάζω το θέμα: στους τάδε εκπαιδευτικούς να απαιτείται.. και στους τάδε να μην απαιτείται..για την ίδια εργασία (διδακτικό έργο) στην ίδια δομή (ΣΔΕ)!  " (με τελίτσες)
Η κεντρική ιδέα και η απάντηση στο ερώτημά σου είναι: Ο,ΤΙ ισχύσει για μεταξύ των ωρομισθίων ΤΟ ΙΔΙΟ να ισχύει και μεταξύ των μονίμων (ανανεώσεις αποσπάσεων, νέα προκήρυξη για αποσπάσεις, διαθέσεις ίσως αργότερα), αφού πρόκειται για την ίδια εργασία (διδακτικό έργο) στην ίδια δομή (ΣΔΕ).
Εσύ, συμφωνείς ή διαφωνείς;
Διαφορετικά, θεωρώ ότι μπορεί να τεθεί θέμα διακριτικής μεταχείρισης κτλ.Στην περίπτωση νομικής διευθέτησης του, θεωρώ ότι αρμόδιο είναι το ΣτΕ.  Και επειδή υπάρχει και το σημαντικό θέμα της μείωσης της προϋπηρεσίας από ΣΔΕ. Υπάρχουν δύο σημαντικοί λόγοι για την προσφυγή στο ΣτΕ εάν η λύση του ΣτΕ είναι μονόδρομος για τα θέματα αυτά.
Συμφωνείς ή διαφωνείς;

Παράθεση αρχικού κειμένου:
3. Πέρα από το σημαντικότατο ζήτημα της προϋπηρεσίας, εάν η προκήρυξη των ΣΔΕ απαιτεί την πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ (δηλ. την θέτει ως "προβάδισμα" μεταξύ των ωρομισθίων ή την μοριοδοτεί), ενώ για τις αποσπάσεις μονίμων ή τις ανανεώσεις των αποσπάσεων μονίμων δεν μπουν αυτά τα κριτήρια.., είναι σημαντικοί λόγοι για αγώνες. Αυτά τα δύο θέματα, κατά την κρίση μου, πάνε μαζί σε περίπτωση που η προσφυγή στο ΣτΕ θα είναι μονόδρομος. Δεν βάζω το θέμα: εάν πρέπει ή εάν δεν πρέπει να απαιτείται η πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ για τα ΣΔΕ. Αλλά βάζω το θέμα: στους τάδε εκπαιδευτικούς να απαιτείται.. και στους τάδε να μην απαιτείται.. για την ίδια εργασία (διδακτικό έργο) στην ίδια δομή (ΣΔΕ)!  Παρακαλώ πολύ κάποιοι/κάποιες  μην βλέπουν το προσωπικό όφελος με την πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ (εάν σκέφτονται έτσι) και μην προσπαθήσουν να "αποπροσανατολίσουν" (εάν θελήσουν να το κάνουν) από τη διάσταση όπως ξεκάθαρα την έθεσα παραπάνω.



20
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Πληρωμές Ωρομισθίων ΣΔΕ
« στις: Αύγουστος 04, 2016, 09:49:37 μμ »
Οι εκπαιδευτές ΙΕΚ θα πληρωθούν μέχρι τέλη του μήνα.

Οι εκπαιδευτές των ΣΔΕ (οι οποίοι μάλιστα διαθέτουν ως εκπαιδευτικοί στην πλειοψηφία τους πολύ υψηλά προσόντα ασχέτως αν τους συμπεριφέρονται σαν σκουπίδια) θα πληρωθούν ή θα τρώνε κοπανιστό αέρα για να δείξουμε ότι έχουμε πλεόνασμα και στο τέλος θα τους πετάξουμε στον κάλαθο των αχρήστων με τις έξτρα αποσπάσεις ατόμων με λιγότερα συνήθως προσόντα γιατί βαρεθήκαμε τη γκρίνια τους;

Εεεεεε απατεώνες ακούτε εκεί στο υπουργείο;

Το κακό είναι ότι οι εκπαιδευτές ΙΕΚ ΔΕΝ θα πληρωθούν έως τέλη του μήνα το 2016Α.

Στην περίπτωση των εκπαιδευτών ΣΔΕ, ωραίο το ερώτημά σου.

Δεν ξέρω εάν σε ακούνε εκεί στο Υπουργείο. Αν σε ακούνε, δεν ξέρω εάν θα ευαισθητοποιηθούν.


21
Δεν ξέρω τι λέτε όλοι εσείς εγώ ξέρω να πω πως υπάρχει υπέρβαση στόχου εσόδων για το επτάμηνο.

Τί κι αν οι εκπαιδευτές (και σύμβουλοι) των ΣΔΕ, ΙΕΚ, ΚΔΒΜ (ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ) ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ ΟΛΗ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ;

Τα πράγματα πάνε καλά μας λένε και θα μας κάνουν και τη χάρη να μας επιστρέψουν το φόρο (όσοι δικαιούνται) και νωρίτερα...δεν πειράζει βρε ας πάνε λίγο πίσω τα έσοδα, θα μας την κάνουν κι αυτή τη χάρη οι φιλευσπλαχνοι πολιτικοί μας!
https://www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/ypervasi-toy-stohoy-ton-esodon-eptamino

 >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Foytoyte, με έχεις φουντώσει σήμερα με αυτά που γράφεις εδώ και εκεί..
Παίζει και αυτό το σενάριο..να θέλουν να εμφανίσουν πλεόνασμα..

Θεωρώ ότι δεν θα πρέπει να είμαστε ικανοποιημένοι από τη μια που μερικοί θα πληρωθούν εντός της άλλης εβδομάδας ενώ μερικοί πληρωθούν έως τέλη Αυγούστου και από την άλλη που θα πληρωθούμε μόνο το 2015 Β. Θεωρώ ότι "εκπτώσεις" δεν χωρούν. Το "τυράκι" δεν φτάνει..  Απαιτούμε την άμεση πληρωμή του 2016 Α.
Αν δεν έχουν λεφτά, ας σκεφτούν από που θα βρουν. Εάν θέλουν, έξυπνοι είναι, μπορεί επικοινωνιακά να  υποστηρίξουν διάφορα (να ο ανθρωπισμός..., να η άμβλυνση των διακρίσεων..., να στη δύσκολη οικονομική συγκυρία η κατανομή βαρών πρέπει να βαραίνει αναλογικά όλους τους εργαζόμενους που κάνουν την ίδια δουλειά, να τα λάθη του παρελθόντος δεν θα τα πληρώσουν σήμερα οι ωρομίσθιοι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί οι οποίοι δεν είχαν  τους υψηλούς  μηνιαίους μισθούς  των μόνιμων θέσεων εκπαιδευτικών την περίοδο των "παχέων αγελάδων"  κ.ό.κ.).



22
Μαζί σου συνάδελφε.

Το άλλο που ανανέωσαν τις αποσπάσεις των μονίμων και τώρα ετοιμάζονται να κάνουν και νέο κύκλο αποσπάσεων το είδες; Ειναι που θα μειώνονταν... για να μην υπάρχουν κενά στα σχολεία...Αλήθεια το "χωρίς επιβάρυνση για το δημόσιο" γιατί το βάζουν, όταν για να καλυφθεί το κενό του σχολείου από το οποίο φεύγει ο μόνιμος θέλει αναπληρωτή; Μας κοροιδεύουν.

Τρέχα καημένε απλήρωτε ωρομίσθιε να μαζέψεις προσόντα για να φέρουν μόνιμο με λιγότερα από σένα επειδή και καλά δεν έχει έξοδα...Τόσο ξεφτίλες.

Λοιπόν μακάρι να κάνουμε κάτι δραστικό για την προϋπηρεσία καθώς η ξεφτίλα που ζούμε σε όλα τα επίπεδα δεν έχει τελειωμό...

Μέσα στο μυαλό μου είσαι:
"1. Το "χωρίς επιβάρυνση για το δημόσιο" γιατί το βάζουν, όταν για να καλυφθεί το κενό του σχολείου από το οποίο φεύγει ο μόνιμος θέλει αναπληρωτή; Μας κοροϊδεύουν.
2. Τρέχα καημένε απλήρωτε ωρομίσθιε να μαζέψεις προσόντα για να φέρουν μόνιμο με λιγότερα από σένα επειδή και καλά δεν έχει έξοδα...
"
Πέρασε και από ΕΟΠΠΕΠ, στάξε τα 120 Ευρώ, φάε και μέρες (=χαμένες εργατοώρες) για να κάνεις τη σχετική αίτηση, να διαβάσεις και η ζωή συνεχίζεται.. Σας το είχα γράψει και πέρυσι. Θεωρώ ότι ακυρώνονται προσόντα (=βγαίνουμε άκυροι) ή μπαίνουν νέα (=ξαναβγαίνουμε άκυροι) για να τρέχουμε πάντα για τα πολυπόθητα χαρτιά και έτσι θεωρώ ότι στηρίζουμε έμμεσα και τη διαλυμένη από τα μνημόνια οικονομία. Δεν είναι προκήρυξη αυτή που έβγαλαν στα ΔΙΕΚ (έχω γράψει τις απόψεις μου στο σχετικό νήμα). Μην βλέπουμε το προσωπικό όφελος για μία-δύο-τρεις... χρονιές. Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία ίσως καταλαβαίνουν καλύτερα τι θέλω να πω, επειδή ίσως έχουν συμμετέχει σε περισσότερες προκηρύξεις και έχουν περισσότερα βιώματα γενικότερα. Άντε να δούμε τι προκήρυξη θα βγάλουν για τα ΣΔΕ.
3. Πέρα από το σημαντικότατο ζήτημα της προϋπηρεσίας, εάν η προκήρυξη των ΣΔΕ απαιτεί την πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ (δηλ. την θέτει ως "προβάδισμα" μεταξύ των ωρομισθίων ή την μοριοδοτεί), ενώ για τις αποσπάσεις μονίμων ή τις ανανεώσεις των αποσπάσεων μονίμων δεν μπουν αυτά τα κριτήρια.., είναι σημαντικοί λόγοι για αγώνες. Αυτά τα δύο θέματα, κατά την κρίση μου, πάνε μαζί σε περίπτωση που η προσφυγή στο ΣτΕ θα είναι μονόδρομος. Δεν βάζω το θέμα: εάν πρέπει ή εάν δεν πρέπει να απαιτείται η πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ για τα ΣΔΕ. Αλλά βάζω το θέμα: στους τάδε εκπαιδευτικούς να απαιτείται.. και στους τάδε να μην απαιτείται.. για την ίδια εργασία (διδακτικό έργο) στην ίδια δομή (ΣΔΕ)!  Παρακαλώ πολύ κάποιοι/κάποιες  μην βλέπουν το προσωπικό όφελος με την πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ (εάν σκέφτονται έτσι) και μην προσπαθήσουν να "αποπροσανατολίσουν" (εάν θελήσουν να το κάνουν) από τη διάσταση όπως ξεκάθαρα την έθεσα παραπάνω.
Νομίζω ότι μετά από 10 χρόνια τα πράγματα θα είναι διαφορετικά και πάλι πίσω θα είμαστε και θα τρέχουμε για τα ίδια ή άλλα προσόντα. Νομίζω δεν θα πάρουμε σύνταξη ποτέ είτε από τα ΔΙΕΚ, είτε από τα ΣΔΕ (εάν δεν αλλάξει το όλο σκηνικό..). Θεωρώ ότι οι "πόρτες" κλείνουν, ενώ ανοίγεται είτε η πόρτα του "ψητοπωλείου" (εάν βρεθεί δουλειά και εκεί), είτε της μετανάστευσης (εάν βρεθεί δουλειά και εκεί). Είμαστε αδιόριστοι ωρομίσθιοι: ούτε δημόσιοι εκπαιδευτικοί είμαστε, ούτε με απόσπαση ή με διάθεση δουλεύουμε στα ΔΙΕΚ/ΣΔΕ, ούτε πληρωνόμαστε με μία κανονικότητα. Στο δια ταύτα: όλα τα παραπάνω είναι αρκετά κοινά για να μας ενώσουν.
4. Τέλος, θα ήθελα τους δημόσιους εκπαιδευτικούς μαζί μας και νομίζω ότι ο καθένας/η καθεμία μπορεί να βοηθήσει με τον τρόπο του.Για παράδειγμα, εάν ορισμένοι/-ες εκπαιδευτικοί πιέζουν τα Σωματεία για αποσπάσεις ή ανανεώσεις πολλών αποσπάσεων στα ΣΔΕ (=λίγες θέσεις για ωρομίσθιους ανά ΣΔΕ), στη συνέχεια τα Σωματεία πιέζουν το Υπουργείο για να γίνουν και τελικώς το Υπουργείο τις κάνει, θεωρώ ότι  δείχνουν εμπράκτως ότι δεν είναι μαζί μας, αλλά απέναντί μας.
Αλλά ίσως ο καθένας/η καθεμία (όχι όλοι) κοιτά την πάρτι του και ίσως ορισμένοι/-ες (όχι όλοι) νομίζουν ότι θα είναι επ' άπειρον κάτω από την ομπρέλα .. . Έχω τη γνώμη ότι: τα λάθη του παρελθόντος πρέπει να μας διδάξουν εμάς τους εκπαιδευτικούς.Νομίζω κανείς/Καμία δεν πίστευε πριν από 10-20 χρόνια, αυτό που ζούμε σήμερα. Εάν δεν δουλέψουμε οι παραγωγικές ηλικίες ή/και εάν φύγουμε στο εξωτερικό, αύριο-μεθαύριο έχουν σκεφτεί τι μισθό θα φτάσουν να λαμβάνουν ή εάν θα πάρουν "ικανοποιητικό" εφάπαξ ή "ικανοποιητική" σύνταξη. Εκτός και εάν κάποιοι-κάποιες μόνιμοι εκπαιδευτικοί είναι τόσο πλούσιοι που δεν τους νοιάζει το ύψος του μισθού, του εφάπαξ, της σύνταξης..τότε αλλάζει το πράγμα..Αλλά και σε αυτό έχω την έξης άποψη: εάν η οικονομική κρίση βαθαίνει με τα χρόνια, ενδεχομένως ψηφιστεί νόμος που οι πλούσιοι..  (οι έχοντες περιουσία.. γενικότερα) δεν θα λαμβάνουν σύνταξη ή εφάπαξ (ή τέλος πάντων θα λαμβάνουν μικρά ποσά). Νομίζω κάτι τέτοιο γίνεται στην Αυστραλία στο κομμάτι της σύνταξης (με επιφύλαξη το γράφω).
Ας δούμε το πρόβλημα στην ολότητά του και σε βάθος χρόνου. Αυτή είναι η γνώμη μου.


Συναδελφικά.

 

23
Κορυδαλλός, 02 Αυγούστου 2016

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
 ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ Ι.Ε.Κ.
ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΕΠΟΜΕΝΩΝ ΗΜΕΡΩΝ

Το Σωματείο Εκπαιδευτών Δ.Ι.Ε.Κ. (Σ.Ε.Δ.Ι.Ε.Κ.) ανακοινώνει ότι στην σημερινή μας επικοινωνία με το Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. ενημερωθήκαμε ότι έλαβε πίστωση και εντός των επομένων ημερών θα προβεί σε πληρωμές Εκπαιδευτών Ι.Ε.Κ.
Όπως είχαμε αναφέρει στην προηγούμενη ανακοίνωση μας στις 20/07, είχαμε λάβει την υπόσχεση από το γραφείο του Γενικού Γραμματέα κ. Παπαγεωργίου ότι εντός των επομένων δεκαπέντε ημερών θα γίνει η εξόφληση των Εκπαιδευτών για το 2015Β. Τις τελευταίες μέρες κυκλοφόρησε έντονα η φήμη ότι το Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. έλαβε πίστωση αλλά διέθεσε τα χρήματα σε άλλες υποχρεώσεις του που είχαν σχέση με τις φοιτητικές εστίες. Επιβεβαιώσαμε τη φήμη αυτή αλλά λάβαμε την διαβεβαίωση ότι θα υπάρξει και νέα πίστωση. Παρακολουθούσαμε τις εξελίξεις, επικοινωνούσαμε και πιέζαμε σχεδόν σε καθημερινή βάση.
Στη σημερινή επικοινωνία της προέδρου του Σωματείου μας, κας Βασιλείου με την Διευθύνουσα Σύμβουλο του Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. κα Μαυρουδή, ενημερωθήκαμε ότι το Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. έλαβε νέα πίστωση ύψους 4,9 εκατ. ευρώ με την οποία θα προχωρήσει τις επόμενες μέρες σε πληρωμές των Εκπαιδευτών Ι.Ε.Κ. Θα υπάρξει και σχετική ανακοίνωση από το Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.
Το Σωματείο μας θα συνεχίσει την πίεση για την γρήγορη αποπληρωμή των δεδουλευμένων μας. Όμως το Σωματείο δεν υπάρχει μόνο για να πληρωνόμαστε γρήγορα. Για το λόγο αυτό καταθέσαμε και τις προτάσεις μας για τα κριτήρια επιλογής Εκπαιδευτών και θα παλέψουμε να υπάρξει ένα δίκαιο σύστημα. Ετοιμάζουμε και νέες ενέργειες πάντα με γνώμονα την διασφάλιση ποιότητας της λειτουργίας των Δημοσίων Ι.Ε.Κ. Στον αγώνα αυτό καλούμε όλους τους Εκπαιδευτές να δραστηριοποιηθείτε στο Σωματείο μας και ενωμένοι να διεκδικήσουμε δίκαια αιτήματα.

«ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ
 ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ
(Σ.Ε.Δ.Ι.Ε.Κ. & Λ.Φ.Δ.Β.Μ.Δ)»
Αρ. Απόφ. Μον. Πρωτ. Πειρ. 5581/2011
Τ.Θ. 91760 / Τ.Κ. 18102 Κορυδαλλός, τηλ. 6937202392, 6945351608
 Fax: 2117706366 - E-mail : info@sediek.gr

Η Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας


 Αικ. Βασιλείου Εμμ. Παπαδάκης

Γνώμη μου είναι, πάρτε απαντήσεις για τα παρακάτω:
1. Γιατί το ΙΝΕΔΙΒΙΜ έκρινε πρωτεύον να αφήσει απλήρωτους τους εκπαιδευτές των ΔΙΕΚ για να καλύψει ανάγκες που είχαν σχέση με τις φοιτητικές εστίες;
(Ακούγεται ωραίο; Θα τους άρεζε να μείνουν απλήρωτοι  για να καλυφτούν ανάγκες που είχαν σχέση με φοιτητικές εστίες;)
2. Ρωτήστε το Υπουργείο γιατί δεν δίνει περισσότερη χρηματοδότηση στο ΙΝΕΔΙΒΙΜ αποκλειστικά και μόνο για τις πληρωμές μας των εξαμήνων 2015Β και 2016Α. Ρωτήστε το Υπουργείο που χρησιμοποιούνται τα λεφτά των πληρωμών μας. Και ας απαντήσουν οι ιθύνοντες εκεί εάν και που χρησιμοποιούν  τα λεφτά των πληρωμών μας 2015Β και 2016Α.

Υπ.
α) Δεν δέχομαι τα επιχειρήματα τύπου: να πρέπει να λογιστικοποιηθεί το 2016Α εξάμηνο, να οι διαδικασίες είναι αργές, να οι συμβάσεις έργου ... (Άντε να συντομεύουν να πληρωθούμε, όπως πληρωνόμασταν παλιότερα έως τέλη Ιουλίου-αρχές Αυγούστου ΟΛΑ τα δεδουλευμένα. Τι θέλουν να μας πουν ότι παλιότερα κινούνταν πιο σβέλτα, με καλύτερο χρονοπρογραμματισμό και καλύτερη οργάνωση;Παλιότερα δεν γίνονταν συμβάσεις έργου; )
β) Έχετε υπόψη ότι  διάφοροι εργαζόμενοι δεν πληρώνονται. Π.χ. ο ΕΟΠΠΥ χρωστά λεφτά σε Ιατρούς, Φαρμακοποιούς, Κλινικές κτλ, με αποτέλεσμα εργαζόμενοι σε Κλινικές  να είναι απλήρωτοι κτλ.  Π.χ. οι ωρομίσθιοι και σύμβουλοι από τα ΣΔΕ (μέσω ΕΣΠΑ κυρίως) απλήρωτοι ενώ παλιότερα καταβάλλονταν τα δεδουλευμένα έως τέλη Αυγούστου. Μερικοί εργαζόμενοι (άνθρωποι) σε αυτή την χώρα δουλεύουν και δεν πληρώνονται! Δυστυχώς, ανήκουμε σε αυτή την κατηγορία. Πού πάνε όλα αυτά τα λεφτά; Προχρηματοδοτήσεις από Ε.Ε. δεν παίρνουν για τα Έργα ΕΣΠΑ; (Το β) κολλά με το 2. ερώτημα)
γ) Εάν καταφέρετε (σαν Σωματείο) να πληρωθώ εντός Αυγούστου για το 2015Β και 2016Α, ναι αξίζει να εγγραφώ ως μέλος.
δ) Θεωρώ ότι δεν θα πρέπει να είμαστε ικανοποιημένοι από τη μια εάν μερικοί πληρωθούν εντός της άλλης εβδομάδας ενώ μερικοί πληρωθούν τέλη Αυγούστου και από την άλλη εάν πληρωθούμε μόνο το 2015 Β. Θεωρώ ότι "εκπτώσεις" δεν χωρούν. Το "τυράκι" δεν φτάνει.. 









24
Απο ότι θυμαμαι πάντως απο άλλες χρονιές μας πλήρωναν αρχες αυγούστου πριν τον 15αύγουστο. Κ πόσο απαράδεκτο το να εχουν τοσο κόσμο απλήρωτο για μήνες κ να καθυστερήσουν κ άλλο για να πάρουν αυτοί τις άδειες τους. Αλλά θα μου πεις τι ειναι δίκαιο κ σωστο σ αυτην την χωρα.
   

Άστο συνάδελφε, τι είναι δίκαιο και σωστό σε αυτήν την χώρα, νομίζω το βιώνουμε καθημερινά.
Η πληρωμή των δεδουλευμένων είναι δικαίωμα κάθε εργαζόμενου εκπαιδευτικού (έστω και με σύμβαση έργου). Όλοι οι εκπαιδευτικοί κάνουμε την ίδια δουλειά, ασκούμε το ίδιο έργο (διδακτικό), διδάσκουμε.
Ειλικρινά, ευελπιστώ στην ανάλογη ευαισθησία στο θέμα της πληρωμής και ευελπιστώ στην τήρηση της υπόσχεσης ότι θα αποπληρωθούμε τα δεδουλευμένα του 2015Β εντός 15 ημερών (εάν και το ιδανικό θα ήταν να πληρωθούμε όλο το ποσό 2015Β και 2016Αέως τις αρχές Αυγούστου όπως γινόταν παλιότερα). Στην αντίθετη περίπτωση, θα αναρωτιέμαι εάν η σημαία κατά των διακρίσεων εφαρμόζεται μόνο για ορισμένες καταστάσεις και εάν η σημαία του ανθρωπισμού εφαρμόζεται μόνο για ορισμένες ομάδες.
Στην περίπτωση που τα πράγματα δεν πάνε καλά.., θεωρώ ότι τα Σωματεία των ΔΙΕΚ θα πρέπει να ρωτήσουν γραπτώς τους ιθύνοντες την εξής ερώτηση: Πού θα χρησιμοποιηθούν τα λεφτά των πληρωμών μας; Και ας απαντήσουν οι ιθύνοντες εάν και που θα χρησιμοποιηθούν τα λεφτά των πληρωμών μας.





25
Χαλαρώστε ρε παιδιά. Δεν γράφει ο υπουργός εδώ μέσα, ούτε και κάποιο στέλεχος της κυβέρνησης (από όσο ξέρω).
Κανένας δεν προασπίστηκε το δικαίωμα ούτε των κομμωτριών, ούτε των μαγείρων και των τεχνικών αυτοκινήτων. Πώς θα μπορούσαμε άλλωστε? Απλά τέθηκε θέμα από κάποιους αν πρέπει στα ΙΕΚ (και στις άλλες σχολές) να τους θεωρούμε συναδέλφους. Και η δική μου άποψη είναι ναι. Ότι είναι συνάδελφοι. Τέλος. Μην το τραβάμε από τα μαλλιά.
Νοιώθεις μεγάλη πικρία επειδή εγώ και κάποιοι άλλοι τους θεωρούμε συναδέλφους? Να σοβαρευτούμε λίγο.
Εσύ μην τους θεωρείς συναδέλφους αν θεωρείς ότι σε προσβάλει κάτι τέτοιο.

Αν τώρα περιμένεις από τους άλλους να φωνάξουν για τους Περιβαντολόγους που δεν διορίζονται, θα περιμένεις για πολλά-πολλά χρόνια. Αν δεν φωνάξετε και δεν δραστηριοποιηθείτε μόνοι σας, μην περιμένετε από άλλους.

Φιλικά πάντα.

Συνάδελφε, μάλλον δεν ερμήνευσες σωστά τα γραφόμενά μου. Καταρχάς, δεν έγραψα για να το τοποθετηθώ αν θεωρώ ή όχι συνάδελφους τις κομμώτριες στα ΔΙΕΚ. Θεωρώ ότι η παραπάνω συζήτησή σας ήταν λιγάκι ρηχή, που κατάληξε σε αποτριχώσεις... και περμανάντ... Δεν τοποθετήθηκε κανείς/καμία στο βαθύτερο πρόβλημα  (κατά την γνώμη μου) και απλά ήθελα να βάλω μία νέα διάσταση στην κουβέντα.
Έγραψες ότι: "Αν τώρα περιμένεις από τους άλλους να φωνάξουν για τους Περιβαλλοντολόγους που δεν διορίζονται, θα περιμένεις για πολλά-πολλά χρόνια. Αν δεν φωνάξετε και δεν δραστηριοποιηθείτε μόνοι σας, μην περιμένετε από άλλους."
Η δική μου άποψη είναι ότι κάποτε στην Ελλάδα, στο εκπαιδευτικό σύστημα, θα πρέπει να γίνεται το δίκαιο και το αυτονόητο για την κάθε ειδικότητα από την πλευρά του Υπουργείου και του ΙΕΠ. Και, εάν η εκάστοτε ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, δεν βλέπει ή δεν θέλει να δει αυτές τις διακρίσεις...για διαφόρους λόγους..,  το λόγο το έχει η εκπαιδευτική κοινότητα μέσα στην οποία πρέπει να καλλιεργηθεί μια τέτοια κουλτούρα έτσι, ώστε είτε τα μεγάλα συνδικάτα να μην έχουν τα περιθώρια να καπελώνουν τα μικρότερα, είτε τα μεγάλα συνδικάτα να βοηθούν τα μικρότερα, είτε όταν πάει να γίνει το δίκαιο και το αυτονόητο να μην ξεσηκώνονται οι "εξυπηρετούμενοι" από την υπάρχουσα κατάσταση. Επίτρεψέ μου να εκφέρω την άποψη ότι εγώ δεν έχω δει μία τέτοια κουλτούρα έως σήμερα (εκτός μεμονωμένων φωτεινών περιπτώσεων). Εδώ είναι η μεγάλη πικρία μου. Νομίζω κατάλαβες καλύτερα τι ήθελα να πω.  Περαιτέρω κουβέντα νομίζω θα κούραζε τους συναδέλφους. Ίσως κάποτε συναντηθούν οι δρόμοι μας και αναπτύξουμε περισσότερο τη συζήτηση.

Φιλικά




26
Καλημέρα, αν κάποιος με λίγο προσοχή τσεκάρει ποιοί δημοσιεύουνε στα ΙΕΚ θα απομονώσει 4-5 άτομα οι οποίοι έχουν τα εξής χαρακτηριστικά:

Δεν εχουν καμμία σχέση με εκπαιδευτικό προσωπικό, ακαδημαικά ανήκουν σε επίπεδο πολύ χαμηλό, ασχέτως αν η ανωνυμία τους δίνει το δικαίωμα να δηλώνουν πτυχιούχοι.

Φαίνεται απο τα γραπτά τους ..απο την εκάστοτε συμπεριφορά τους. Το λάθος που δεν πρέπει να κάνεις με αυτούς είναι να τους αφήσεις να νομίζουν οτι επιβάλλονται. Τσεκαρισμένο.

Βολευονται απίστευτα με την απο του 1997 υπάρχουσα υποβαθμιση του θεσμού των ΙΕΚ και αυτό είναι ευκολο να το διακρίνει κανείς.
Μιλάνε απαξιωτικά για τους σπουδαστές , για την παρεχόμενη εκπαιδευση, συνήθως ειναι  συριζοπασοκοι, οι οποίοι  επιμελώς προσπαθούν να συνδέσουν τα ΙΕΚ με σπουδές όπως κομμωτική μαγειρική, και ειδικότητες οι οποίες γνωρίζουμε δεν ανήκουν σε μεταδευτεροβάθμιο επίπεδο καν, είναι ειδικότητες γυμνασίου - λυκείου.

Το δε μπάχαλο της ατυπης δεν υποβαθμίζει μόνο τα πτυχία, αλλά και το προσωπικό  (συμβάσεις ωρομισθίων εξαμηνιτών, χρήματα όποτε έχουν , εξίσωση με εκπαιδευτές ΕΠΑΛ α β κυκλου (γυμνασιοπαιδα δηλαδή-"συναδέλφους").

Οταν βλέπω (και οχι μόνο εγω) οτι ενα μείζον ζήτημα όπως οι οφειλες του ευτραφή φίλη οι οποίες οδηγούν σε απόγνωση χιλιάδες συναδέλφους που δυστυχώς έχουν αναγκή ακόμα και αυτά τα λίγα χρήματα, και βλέπω πετάγονται απο το πουθενά κάποιοι αριστεροφιλόσοφοι και μας δικαιολογούν την καθυστέρηση και τα ωρομισθια απάτη, προτρεποντας μας να μην προχωρησουμε σε διεκδικηση των δεδουλευμένων μας αλλά χαιδευουν τα αυτιά για αναιμακτη, και πιο οικονομική διεκδίκηση μέσω δημοσιεσυεων στο esos.gr στην αυγη του τσιπρα κτλ.

Ε  σιγουρα κάτι δεν πάει καλά/.

Γνώμμη μου χωρίς να προσπαθώ να σφετεριστώ το δικαίωμα να δημοσιευω στην σελίδα, είναι οτι πρεπει να ερθουμε σε συννενόηση για δικαστική διαμάχη άμμεσα, τα χρήματα είναι λίγα αν είμαστε πολλοί, με απομόνωση των αριστερών πόκεμον.

Ειναι ο μονος τρόπος να μπεί τελος στην αυθαιρεσία των μελλοντικών Φιληδων, Γιαννακου κτλ

Συγνώμμη για το γρηγορο της δημοσιευσης αλλα ειμαι στο γραφείο μου , καλημέρα.
 

Δυστυχώς, η δική μου εντύπωση είναι αφήνουμε το γάμο, να πάμε για πουρνάρια... Για παράδειγμα, ενώ το ζήτημα της αποπληρωμής των δεδουλευμένων είναι ουσιώδες και επιτακτικό (κατά τη γνώμη μου), μπαίνουν θέματα στην παρούσα στιγμή, όπως η πιστοποίηση  ΕΟΠΠΕΠ, η μοριοδότηση κριτηρίων επικείμενης προκήρυξης ΔΙΕΚ, η κομμωτική...
Όσον αφορά τους ΔΥ, έχω γράψει παραπάνω με πλήρη αιτιολόγηση γιατί θεωρώ ότι πάλι θα έχουν πιθανότητες να προσληφθούν. Επιπρόσθετα, κάποιοι σωστά παρατήρησαν ότι η σειρά θα πάει: πιστοποιημένοι ΔΥ (έστω από ΕΚΕΠΙΣ 2007) και απιστοποίητοι αδιόριστοι.
Όσον αφορά για την κομμωτική, η μεγάλη πικρία μου είναι ότι με μεγάλη προθυμία κάποιοι/κάποιες προασπίζονται το δικαίωμα της εργασίας στο εκπαιδευτικό σύστημα των κομμωτριών, αλλά ουδεμία κουβέντα για πτυχιούχους επιστήμονες άλλων ειδικοτήτων που δεν έχουν τόση πρόσβαση στο εκπαιδευτικό σύστημα (π.χ. Περιβαλλοντολόγοι, Ψυχολόγοι κ.ά.) ; Για παράδειγμα, ποιος/ποια νοιάστηκε, για συναδελφικούς  και παιδαγωγικούς λόγους, που τόσα χρόνια δεν έχει διοριστεί ούτε ένας Πτυχιούχος Περιβαλλοντολόγος στα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης ή στην τυπική εκπαίδευση γενικότερα; Εκεί γαργάρα; Δείτε λίγο τα προγράμματα σπουδών και ανατρέξτε στις αναθέσεις δια του λόγου το αληθές..Δυστυχώς, δεν υπάρχουν κοινοί κανόνες για τις αναθέσεις μεταξύ όλων των ειδικοτήτων. Αυτό είναι το πρόβλημα και χρήζει άμεσες δίκαιες λύσεις.






27
Καλο μήνα σε όλους. Ευχομαι να δούμε φως αυτό τον μήνα. Υποτίθεται πως θα πρεπει να ξεκινήσει η μισθοδοσια μας απο σήμερα άντε να δούμε...
Ο καλός μήνας θα είναι αν συνεχιστούν οι ενέργειες για την πληρωμή των δεδουλευμένων 2016Α, ώστε να αποπληρωθούν και αυτά άμεσα (και όχι ίσως τον Οκτώβριο..ίσως στο άπειρο..)


28
.................................................................
Φυσικά και είναι ΟΛΟΙ συνάδελφοι. Είναι συνάδελφοι γιατί κάνουμε την ίδια δουλειά. Είμαστε δηλαδή καθηγητές.
Είναι κομπλεξικό να θεωρούμε κάτι διαφορετικό και να θεωρούμε κάποιους συναδέλφους ως κατώτερους.
.................................................................
Συνάδελφε, μεγάλη κουβέντα άνοιξες και θα ήθελα να εκφέρω τη γνώμη μου..

Κομπλεξικό συνάδελφε θεωρώ να μην μπαίνουν "νέες ειδικότητες" στην τυπική εκπαίδευση (δημοτικό-γυμνάσιο-λύκειο) εδώ και χρόνια.  Κομπλεξικό θεωρώ στα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης να μην έχει προσληφθεί ούτε ένας Πτυχιούχος Περιβαλλοντολόγος.  Κομπλεξικό συνάδελφε είναι μερικοί μόνιμοι εκπαιδευτικοί να δουλεύουν στα ΚΠΕ με το μεταπτυχιακό (εάν έχουν πάνω στο περιβάλλον), ενώ ορισμένοι πτυχιούχοι να μην μπορούν να διδάξουν τα μαθήματά τους ούτε με το πτυχίο τους, ούτε με τα συναφή μεταπτυχιακά τους.
Επιλεκτικό συνάδελφε θεωρώ το γεγονός ότι κάποιες ειδικότητες "βαφτίστηκαν" Καθηγητικές Σχολές, ενώ άλλες ειδικότητες να τρέχουν για ΣΕΛΕΤΕ/ΑΣΠΑΙΤΕ.
Επιλεκτικό κρίνω να έχουν προβλεφτούν μόνιμες θέσεις π.χ. για κομμώτριες (στο όνομα της δωρεάν παιδείας..μεγάλη κουβέντα αυτό..), ενώ για άλλες ειδικότητες καμία δημόσια θέση στο (δωρεάν) εκπαιδευτικό σύστημα.
Γνώμη μου είναι ότι το ίδιο εκπαιδευτικό σύστημα θα πρέπει να είναι μακριά από διακρίσεις μεταξύ των ειδικοτήτων. Τα ίδια να ισχύουν για όλες τις ειδικότητες.
Δυστυχώς, στην Ελλάδα, το μεγάλο ψάρι, τρώει το μικρό. Το μεγάλο "συνδικάτο", το μικρότερο. Δεν νομίζω να συμφωνείς που σε μία νύχτα.. μερικοί πολύτεκνοι τεχνικών ειδικοτήτων έγιναν καθηγητές την επομένη μέρα..ανεξάρτητα των προσόντων τους . Κάποιοι/κάποιες, ίσως, δεν είχαν παιδαγωγική επάρκεια ΣΕΛΕΤΕ/ΑΣΠΑΙΤΕ. Έκαναν μετά παιδαγωγικές επιμορφώσεις (σεμινάρια);Κόστισαν και πόσο στο Κράτος οι επιμορφώσεις (σεμινάρια) τους; Τι μισθούς έπαιρναν; Έγιναν σχετικές μελέτες που να αιτιολογούν πλήρως την ανάγκη πρόσληψης μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού σε κάποιες τεχνικές ειδικότητες (π.χ. κομμωτικής) με τις ανάγκες της αγοράς εργασίας; Έγιναν αιτιολογημένες μελέτες οικονομικού-τεχνικού χαρακτήρα για να εξεταστεί το μακροπρόθεσμο όφελος ή κόστος από την ενσωμάτωση κάποιων τεχνικών ειδικοτήτων στη δημόσια δωρεάν εκπαίδευση; Ή απλά ας διοριστούν κάποιοι/κάποιες και ας τους απόφοιτους να ψάχνονται μετά; Ή απλά ας διοριστούν κάποιοι/κάποιες και ας το Κράτος να ψάχνεται μετά για λεφτά..;

Τέλος, συνάδελφε, επιλεκτικό κρίνω να είμαι απλήρωτος από ΙΕΚ και ΣΔΕ και με ένα αβέβαιο μέλλον αν θα ξαναδουλέψω παρά το γεγονός ουκ ολίγα ακαδημαϊκά προσόντα έχω ( και θεωρούμε καλός εκπαιδευτικός από τους μαθητές..).






Σελίδες: 1234 ... 14

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159609
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 418
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 348
Σύνολο: 356

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.091 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.