Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - emmaki

Σελίδες: 123 ... 262
1
Με αφορμή αυτό το θέμα να επισημάνω το κενό νόμου που δεν προβλέπει παράλληλη στήριξη στα μαθήματα ειδικότητας στα ΕΠΑΛ, που είναι 23 ώρες και καλύπτουν ολόκληρο κενό.

Και στην πρωτοβαθμια εχει κενα…. Στα μειονοτικα σχολεια, στο ελληνογλωσσο προγραμμα, δεν μπορουν να δουλεψουν εκπαιδευτικοι που ανηκουν στη μειονοτητα της Θρακης. Εκπαιδευτικοι τουρκογλωσσου δεν υπαρχουν ειδικης αγωγης. Αρα, η «λυση» ειναι να μπει ενας ελληνογλωσσος στα τουρκογλωσσα μαθηματα! Ενας που δεν ξερει τη γλωσσα, για να βοηθησει το παιδι! Παραλογο; Προφανως για το υπουργειο δεν ειναι παραλογο

2
Άδειες / Απ: Αδειες...τα πάντα όλα
« στις: Απρίλιος 19, 2024, 11:01:08 πμ »
Ναι, αυτή η μία ημέρα μόνο ισχύει για άδεια διδακτορικού. Κάνουν ό,τι μπορούν για να αποθαρρύνουν τους εκπαιδευτικούς για τρίτο κύκλο πανεπιστημιακών σπουδών.


Αρα αλλαξαν πολυ τα πραγματα…..

3
Άδειες / Απ: Αδειες...τα πάντα όλα
« στις: Απρίλιος 19, 2024, 10:06:47 πμ »
Η άδεια για διδακτορικό είναι .....''αχαρακτήριστη''  ......1 ημέρα μόνο και μόνο την ημέρα της παρουσίασης στην 7μελή επιτροπή ! Και ΝΑΙ , ισχύει για εκπαιδευτικό !


Εκτός αν άλλαξε κάτι τα τελευταία χρόνια, εγώ μια χαρά την έπαιρνα για το διδακτορικό μου. Και μάλιστα τότε ήτανε 10 μέρες. Κάθε φορά έδινα στην υπηρεσία τα εισιτήρια που πήγαινα στο πανεπιστήμιο (στο εξωτερικό) και μεταφρασμένη επιστολή από την επόπτρια καθηγήτρια ότι συναντηθήκαμε για τις ανάγκες της διατριβής μου
Ξαναλέω, δεν ξέρω αν άλλαξε κάτι τα τελευταία χρόνια

4
Άδειες / Απ: Αδειες...τα πάντα όλα
« στις: Απρίλιος 19, 2024, 09:48:20 πμ »
Καλημέρα!
Θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος συνάδελφος γνωρίζει αν σε αποσπασμένους στο Υπουργείο χορηγείται εκπαιδευτική άδεια (έστω διήμερη ή τριήμερη την εβδομάδα) για εκπόνηση διδακτορικού.
Γενικά, για να να εκπονήσω διδακτορικό, πρέπει να είμαι διοικητική υπάλληλος; Έχω ακούσει ότι δεν χορηγείται σε εκπαιδευτικούς, μόνο σε διοικητικούς υπαλλήλους, έστω με τη μορφή που σας προανέφερα.
Αλλά σε αποσπασμένους, χορηγείται ή όχι;
Και γενικά υπάρχει κάποιος τρόπος να κάνω το διδακτορικό χωρίς να πάρω άνευ αποδοχών;
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων, όποιον συνάδελφο προσφερθεί να με κατατοπίσει λίγο.

Η εκπαιδευτική άδεια μικρής διάρκειας (Άδεια εξετάσεων ονομάζεται) είναι 14 μέρες το χρόνο. Ήταν 20 μέρες το χρόνο. Όταν ήταν ο Μητσοτάκης υπουργός διοικητικής μεταρρύθμισης, θεώρησε σωστό να την κάνει 10 μέρες το χρόνο και κετα εγινε 14.Όποτε μπορείτε να πάρετε 14 μέρες το χρόνο άδεια. Θα πρέπει με την επιστροφή σας στην δουλειά να προσκομίσετε βεβαίωση Συναντήσεις με τον επιβλέποντα καθηγητή, όπως οι προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί φοιτητές προσκομίζουν βεβαίωση ότι έλαβαν μέρος σε εξετάσεις

5
Σχολική ζώνη / Απ: Νέοι κανονισμοί στα σχολεία!!
« στις: Απρίλιος 13, 2024, 09:29:45 μμ »
@emmaki γνώριζα ότι δεν μπορούν να διαγνώσουν αυτισμό, δεν γνώριζα για το  ΔΕΠΥ. Αν όμως η περιγραφική έκθεση του σχολείου παραπέμπει εκεί, δεν μπορούν να κατευθύνουν τους γονείς να αναζητήσουν γνώμη ειδικού;
Αυτά που λέω για τις γνωματεύσεις τα βασίζω σε όσα σχολιάζουν οι συνάδελφοι της ειδικής αγωγής που έχουν και γνώσεις και εικόνα των παιδιών, που επαληθεύουν τις εμπειρικές παρατηρήσεις μας. Καταλαβαίνω βέβαια ότι υπάρχουν περιορισμοί, αλλά αν λενε οι αρμόδιοι ότι υπάρχει πρόβλημα, που θα έχουν και μέτρο σύγκρισης από άλλες περιοχες, κάτι ξέρουν.


Εννοειται οτι γινεται παραπομπη, αλλα αυτη γινεται αφου ξεκινησει η αξιολογηση και υπαρχουν ενδειξεις, οχι μονο με την εκθεση του σχολειου. Αυτο δε σημαινει οτι η διαγνωση που θα ερθει απο ενα ΠΨ θα ειναι αυτη που «θελει» το σχολειο ή αυτη που «θελει» το κεδασυ. Πχ πριν χρονια ειδα παιδι πρωτη δημοτικου που εκανε τρελο χαμο στην ταξη και απο το σχολειο ηταν σιγουροι οτι υπαρχει δεπυ. Αυτο το παιδι το εκκαιδευτικο τεστ της ορωτης το ξεπεταξε σε 15 λεπτα και της τριτης, που κρατα γυρω στις 2 ωρες (αναλογα παντα το παιδι), σε 45 λεπτα! Στο wisc εβγαλε σκορ που δεν εχει ηαναϋπαρξει στην υπηρεσια! Παιδι ιδιοφυια. Θεωρειται και αυτο παιδι με ΜΔ, αλλα δυστυχως ειναι απο τις πιο αδικημενες κατηγοριες γιατι περα απο τις συμβουλες για πιο προχωρημενες ασκησεις στους εκπαιδευτικους, δεν υπαρχει καμία προβλεψη. Ε, οι δασκαλοι μεχρι που τελειωσε το δημοτικο επεμεναν στη δεπυ! Αν μπορουσαν θα το εδιωχναν απο το σχολειο, ειμαι σιγουρη! Οντως εξανε τον καταγκιοζη στην ταξη, γιατι οι ασκησεις των βιβλοων του ηταν υπερβολικα ευκολες και βαριοταν. Χρειαζοταν επιπλεον πραγματρ, τα οποια οι εκπαιδευτικοι δεν δεχοταν να του παρεχουν με διαφορες χαζες δικαιολογιες.

Τωρα για τις διαγνωσεις απο το δικο σας κεδασυ, δεν μπιρω και δεν θελω να εκφερω καμια  γνωμη.

6
Σχολική ζώνη / Απ: Νέοι κανονισμοί στα σχολεία!!
« στις: Απρίλιος 13, 2024, 12:30:41 μμ »
Από τις 70 ας πούμε γνωματεύσεις που έχουμε, οι 5 είναι βαριές περιπτώσεις, καθυστέρηση ή αυτισμός (δεν έχουμε ειδικό σχολείο). Δυσλεξία, δυσορθογραφία και άλλα δυσ- είναι το πολύ 15. ΔΕΠΥ δεν μας έχουν διαγνώσει ποτέ μα ποτε΄, απ όσο θυμάμαι, ενώ οι εκπαιδευτικοί της ιεδικής στο σχολειό μπορούν να διακρίνουν τέτοια χαρακτηριστικά. Εχουμε λοιπόν 2-3 με στοιχεία ΔΕΠΥ που γυρνάνε με χαρτι δυσλεξίας, από διάγνωση γύρω στην 6η δημοτικού ή α γυμνασίου. Αγόρια, άρα τόσο καιρό οι γονείς θεωρούσαν ότι τα παιδιά ειναι ζωηρά γιατί έτσι είναι τα αγόρια. Πανέξυπνα, φοβερή αντιληπτική ικανότητα, όχι κενά απο το δημοτικό, ξεκινάνε μια χαρά στην  α γυμνασίου με μόνη δυσκολία τη συμπεριφορά, παίρνουν διάγνωση δυσλεξίας και προφορική εξέταση, τα παρατάνε όλα και καταστρέφονται. Έχουμε επίσης παιδιά με "δυσλεξία" που είαι προφανές ότι εμπίπτουν στο προφιλ υψηλής λειτουργικότητας αυτισμού ή άλλα που έχουν "κάτι" αδιόρατο που για όποιον γνωρίζιε οικογενειακό ιστορικό, καταλαβαινει ότι υπάρχει ψυχική πάθηση. Υποθέτω η δυσλεξία δόθηκε για να μπουν στην ένταξη. έχουμε μαθητές με δυσλεξία αριστους, που δουλεύτηκαν πολύ στις προηγούμενες τάξεις, που δεν έχουν καμία διάθεση να παρακολουθήσουν την ένταξη γιατί χάνουν το μάθημα στην τάξη που καταλαβαίνουν, και που η προφορική εξέταση τα αδικεί, αφού στο γραπτό παρουσιάζουν μια χαρά συγκροτημένο λόγο. Και μένουν οι άλλοι 50 με τις "γενικές δυσκολίες" που θεωρώ ότι είναι αφύσικα μεγάλος αριθμός. Γι' αυτο είμαι επιφυλακτική στο θέμα του να βρίσκεται κάποιος με σοβαρά θέματα παραβατικότητας με μια γνωμάτευση που δεν έχει κάποια ειδική μαθησιακή δυσκολία. Σου δένει τα χέρια θεωρώντας αυτονόητο ότι θα έχει προνομιακή μεταχείριση.

Για να επανέλθουμε στο θέμα, επειδή το βλέπω συχνά: εσάς πόσοι από τους αποβληθέντες για ολόκληρη μέρα, έρχονται σχολείο; Εμάς ούτε οι μισοί. Δεν θέλουν και είναι λογικό. Αν τους άρεσε να είναι στο σχολείο, δεν θα κατέληγαν να παίρνουν αποβολή. Έτσι, όσοι έχουν πάρει αποβολή επειδή ας πούμε έδειραν κάποιον, δεν έρχονται. Συνήθως έρχονται αυτοί που οι γονείς τους θεωρούν ότι στο σχολείο θα παραμείνουν σε ένα πλαίσιο ενω σπίτι θα αράξουν να παίζουν ολη μέρα fortnite. Δηλαδή κ άποιοι που χτύπησε το κινητό τους ή κάποιοι που πήραν πάνω από 5 ωριαίες (κι απ αυτοόυς όχι όλοι, γιατί σιγά μη θέλουν να έρθουν σχολείο και σιγά μην τους πιέσει ο γονέας γι αυτό, αν ήθελε να τους πιέσει, δεν θα είχαν 5 ωριαίες). Μου κάνει εντύπωση ότι όπως το διαβάζω, σε άλλα σχολεία είναι δεδομένο ότι τα παιδιά αυτά έρχονται.


Αν και είναι τελείως εκτός θέματος. Τον αυτισμό και την ΔΕΠΥ δεν θα διαγιγνώσκει το κεδασυ. Η διάγνωση γίνεται από παιδοψυχίατρο ήαναπτυξιολόγο. Εάν έρθει στο κεδασυ μία γνωμάτευση αυτισμού, εγώ ως εκπαιδευτικός και ο ψυχολόγος δεν μπορούμε να την αγνοήσουμε. Εάν έρθει μία ΔΕΠΥ, επίσης δεν μπορούμε να την αγνοήσουμε. Εάν όμως εγώ βλέπω στοιχεία μαθησιακών δυσκολιών αλλά δεν έχω Ιατρική γνωμάτευση, και δεν μου βγαίνουνε συγκεκριμένοι δείκτες στα τεστ για ειδική μαθησιακή, θα δώσω γενικευμένες μαθησιακές, για να βοηθηθει το παιδι οσο το δυνατον περισσοτερο. Δεν είναι τόσο απλό θέμα η διάγνωση όσο μπορεί να φαίνεται. Δεν είναι όλοι οι εκπαιδευτικοί κατάλληλοι για να κάνουν διάγνωση.
Τώρα εάν το δικό σας στο κεδασυ κάνει τόσο μεγάλα λάθη, όπως τα κρίνεις εσύ, εγώ δεν μπορώ να εκφράσω γνώμη.

7
Σχολική ζώνη / Απ: Νέοι κανονισμοί στα σχολεία!!
« στις: Απρίλιος 13, 2024, 08:11:19 πμ »
@emmaki θέλω να πω ότι σχεδον
οα τα παιδιά εκτός από τους αριστούχους, αν πάνε να εξεταστούν, θα τους βρουν κάτι. (Μ αυτή τη λογική χάνεται και η έννοια του ότι κάτι είναι ειδική περίπτωση. Αυτό το λέω γενικα. Αν η μισή τάξη θέλει τμήμα ένταξης, τότε κάτι πάει στραβά με τη γενική αγωγή και μάλλον
αυτό πρέπει να φτιάξουμε).


Συγνωμη, αλλα εδω κανεις λαθος μεγαλο!
Τουλάχιστον εκεί που ήμουνα εγώ, οι γνωματεύσεις δινότανε με πάρα πολύ μεγάλη φειδώ. Άπειρα παιδιά ερχότανε και δεν έπαιρναν καμιά μα καμιά γνωμάτευση. Δεν βρίσκουμε κάτι σε όλα τα παιδιά!

8
Σχολική ζώνη / Απ: Νέοι κανονισμοί στα σχολεία!!
« στις: Απρίλιος 12, 2024, 11:08:30 μμ »


@ppil θεωρείς ότι αυτό θα το χρησιμοποιήσουν σχολεία για να διώχνουν μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες; Αυτό ούτε που θα μου πέρναγε από το μυαλό. Εγώ δεν είμαι σίγουρη ότι θεωρώ αποτελεμσατικό μετρο την αλλαγή ούτως ή άλλως, αφού φορτώνει αλλού το προβλημα, αλλά τη γνωμοδότηση του ΚΕΔΑΣΥ τη θεωρούσα τροχοπέδη. Εκεί εξετάζεται ο κάθε πικραμένος και του βρίσκουν κάτι, έστω και το γενικόλογο "μαθησιακές δυσκολίες "ευρέου" (sic, έτσι το γράφει το ΚΕΔΑΣΥ Σύρου) φάσματος". Στέλνεις παιδιά να τα δούνε μπας και σου προτείνουν κάτι για την αντιμετώπιση και γυρνάνε με ένα χαρτί που λέει να διαβάζουν λογοτεχνικά και να πηγαινουν στν ένταξη και σου δένει τα χέρια.

Εμ αμα δεν «σου βγαινουν» ειδικες μαθησιακες δυσκολιες με τα κριτηρια που υπαρχουν, θα πεις ευρεως τυπου….. κατι για να μπορει το παιδι να φοιτησει σε ΤΕ…. Δεν «βγαινουν» παντα ολα οπως τα θελουμε, ακομα και αν η εικονα παραπεμπει σε κατι πολυ συγκεκριμενο!
Πχ δεν μπορω να δωσω δυσλεξια αν βγαζει στο wisc ελαφρα νοητικη…. Ή δεν μπορω να δωσω διαταραχη αντιληψης προφορικου λογου, αν στο τεστ ειναι αστερι, ακομα και αν εχει δωσει αυτη τη διαταραχη παιδοψυχιατρος…. Ή δεν μπορω να δωσω τη δεπυ πιυ δινει ο παιδοψυχιατρος αν δω εγω το παιδι μια ωρα και ειναι αγλαματακι σχεδο, εχει ιδια εικονα ο ψυχολογος, παμε δυο ωρες στο σχολειο και εχει ιδια εικονα…..

Και ναι! Αυτη η διαταξη θα μπορουσε να στραφει αναντια στις αναπηριες! Για της καλη εικονα του σχολειου, για τη δικη μας ευκολια….με προσχημα οτι δεν μπορουμε να παρεχουμε σε ενα παιδι αυτο που χρειαζεται…..

9
Σχολική ζώνη / Απ: Νέοι κανονισμοί στα σχολεία!!
« στις: Απρίλιος 12, 2024, 12:42:52 μμ »
Επειδή ο σχολικός κανονισμός δεν είναι γνωμάτευση μετά από αίτηση του ίδιου του γονέα, είναι έγγραφο που αφορά τη σχολική κοινότητα και καθένα σχολείο ξεχωριστά, δημιουργείται από παράγοντες του σχολείου και μόνο και όχι τους γονείς, δεν είναι κοινό έγγραφο για όλους τους γονείς σε όλη την Ελλάδα και δεν συναποφασίστηκε με αυτούς. Προφανώς και δεν είναι μόνο η υπογραφή επιβεβαίωση πως έλαβε γνώση κάποιος, είναι συμβόλαιο. Αναρτάται στην ιστοσελίδα του σχολείου ήδη και ο καθένας μας μπορεί να λάβει γνώση, δεν χρειάζεται την υπογραφή μας ως γονείς. Επίσης, όντως κανένα σχολείο δεν μπορεί να μη δεχθεί εγγραφή μαθητή που ανήκει σε αυτό, αλλά ο υπουργός φαίνεται να το αγνοεί γιατί ο ίδιος είπε πως δεν θα εγγράφεται το παιδί του αρνητή. Μάλιστα δεν έχει ιδέα ότι προηγείται η εγγραφή του μαθητή από την σύνταξη του κανονισμού. Όλα αυτά μαζί δείχνουν ασχετοσύνη τουλάχιστον. Αν προσθέσουμε πως η άγνοια νόμου δεν δικαιολογείται, γίνεται αχταρμάς νομικός. Πουθενά σε δεσμευτικούς όρους που θέτει το ίδιο το κράτος δεν υπογράφουμε ότι ενημερωθήκαμε, άρα οι ίδιοι δεν μας λένε σε ποια κατηγορία ανήκει πλέον ο κανονισμός. Ιδιωτικό έγγραφο της σχολικής μονάδας ή επίσημο; Όλο αυτό έγινε επειδή προσπαθούν να δείξουν πως η κάθε σχολική μονάδα είναι αυτόνομη. Είναι όμως; Μπορώ να πάω σε άλλη αν δεν μου αρέσει αυτή που υπάγομαι;
Στο σύνολο των νέων κανονισμών είναι ένας από τους γελοιότερους, αλλά όχι ο πιο γελοίος.

ΥΓ. Κανονικά χρειαζόμαστε επίσημη μετάφρασή του σε πολλές γλώσσες. Δεν πιστεύω να θέλουν να υπογράψουν οι μετανάστες γονείς χωρίς να έχουν πραγματική γνώση του τι υπογράφουν. Ή όχι;
Θέλω να γελάσω και δεν μπορώ...


Εχεις δικιο… Δεν ειναι το ιδιο σε καμια περπτωση, αλλα ειναι μια περιπτωση οπου, αν και υπαρχει το «συμφωνω/διαφωνω», η υπογραφη σημαινει απλα «ελαβα γνωση».

Τωρα, ολα τα παρακατω…. Ειμαι απολυτα συμφωνη με οσα αναφερεις! Απολυτα!
Μαλλον προκειται για μια κινηση εντυπωσιασμου. Και ειναι αληθεια οτι πολλοι μη γνωριζοντες εχιυν ευχαριστηθει που πλεον «κατι γινεται»….. χωρις περεταιρω σκεψεις και προβληματισμους

10
Σχολική ζώνη / Απ: Νέοι κανονισμοί στα σχολεία!!
« στις: Απρίλιος 12, 2024, 11:22:16 πμ »
Ο άνθρωπος που υποδύεται τον υπουργό Παιδείας έβγαλε φετφά ότι αν ο γονέας δεν προσυπογράψει τον εσωτερικό κανονισμό, θα απαγορεύεται να εγγράφεται στο σχολείο το παιδί του... 🤡

Μόνο που δεν μας λέει πώς ακριβώς θα εφαρμοστεί αυτό, όταν η εγγραφή είναι αυτοδίκαιη στο πλαίσιο της υποχρεωτικής εκπαίδευσης μέχρι και τη Γ' γυμνασίου. Ή, επίσης, τι θα γίνει αν ο υπογράφων γονέας αντί για υπογραφή γράψει κολλητά τις λέξεις "δενσυναινώ" στολισμένες με μια ωραιότατη καλλιγραφική ουρά. Ή αν κάτω από πραγματική υπογραφή προσθέσει και... σκεπτικό του τύπου "έλαβα γνώση, η οποία όμως δεν συνεπάγεται κατ' ανάγκη και τη συναίνεσή μου". (Προσωπικά, θα προτιμήσω αυτή την τελευταία επιλογή.)

Γνωριζοντας απο το ΚΕΣΥ (νυν ΚΕΔΑΣΥ) η υπογραφη του γονεα στη γνωματευση σημαινε οτι ελαβε γνωση. Τιποτε παραπανω! Απο εκει και περα μπορουσε να κανει ο,τι ηθελε.

Γιατι, λοιπον, να μη συμβει το ιδιο στο σχολειο;

Επισης, οντως την υποχρεωτικη εκπαιδευση δεν μπορει να την αρνηθει κανενα σχολειο! Αρα δεν εχει κανενα σχολειο δικαιωμα να μην εγγραψει παιδι!

11
Σχολική ζώνη / Απ: Νέοι κανονισμοί στα σχολεία!!
« στις: Απρίλιος 10, 2024, 05:01:19 μμ »
Είμαι στην επαρχία και τα μισά παιδιά φεύγουν από το σπίτι στις 7.30 ή νωρίτερα και γυρνάνε κοντά στις 3.  Ή μετακινουνται με αυτοκίνητο. Προφανώς τα παιδιά θ έχουν μαζί κινητό, το ξέρουμε. Έχουμε πει όμως ότι αν είναι στην τσάντα κλειστο για χρήση εκτός σχολείου και δεν το δει κανείς, δεν το ακούσει κανείς, δεν το έχουν στην τσέπη κλπ, ουσιαστικά κάνουμε ότι δεν το ξέρουμε. Αν χτυπήσει έστω και κατά λάθος, ημερήσια αποβολή, όπως και αν το δούμε στο χέρι. Βασικά θεωρούσα αυτονόητο ότι αυτό το κάνουν όλα τα σχολεία. Και θα έλεγα ότι είναι και χαλαρή προσέγγιση αφού ξέρουμε ότι τα έχουν μαζί. Π΄ρωτη φορά περσι άκουσα για το επαλ μας ότι βγάοζυν τα κινητά στο μάθημα και εξεπλάγην. μετά κατάλαβα ότι και στα γενικά λύκεια μπορεί να συμβεί. και όντως εμαθα ότι στο δικό μας γενικό λύκειο, αν γίνει αντιληπτό κινητό, στην καλύτερη παιρνουν ωριαία.


Σε λυκειο που ηταν η μητερα μου πριν 15 χρονια, στο σχολειο απαγορευαν τα κινητα. Ξεθηκωθηκαν οι γονεις και απαιτουσαν να ειναι τα κινητα ανοιχτα και ανα πασα στιγμη να μπορουν να επικοινωνούν με τα παιδια τους…

Εκει θελει διευθυντη/τρια με @@ να μπορεσει να συγκρουστει με τους γονεις. Θα υπαρξει;

12
Α/θμια / Απ: ΕΒΠ για πρωτη φορα
« στις: Απρίλιος 08, 2024, 06:33:51 μμ »
Ειδικό βοηθητικό προσωπικό μπορεί να προταθεί από το κεδασυ καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς. Οπότε, ακόμα κι αν το Σεπτέμβρη οι ανάγκες είναι για παράδειγμα για πέντε άτομα, μπορεί μέχρι το Δεκέμβρη να έχουν προκύψει άλλες 10 θέσεις. Το πότε βέβαια θα γίνουν οι προσλήψεις είναι άλλο καπέλο.

13
Α/θμια / Απ: ΕΒΠ για πρωτη φορα
« στις: Απρίλιος 07, 2024, 06:00:42 μμ »
1. Δεν έχω παρακολουθήσει τι γίνεται με τους ΕΒΠ. Για να μάθεις τι πιθανότητες έχει η σύζυγός σου βρείτε τους πίνακες που ισχύουν και δείτε πόσοι προσλήφθηκαν φέτος στην περιοχή που σας ενδιαφέρει. Έτσι, θα δείτε και αν οι αιτήσεις είναι πολλαπλάσιες των αναγκών και κατά πόσο!
2. Προφανώς στην αίτηση δηλώνεις τις περιοχές με τη σειρά που σε ενδιαφέρουν, όπως κάνουν και οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί. Αν δηλώσετε μόνο τη Δυτική Αττική και δεν προσληφθεί, η αίτηση λογικά παραμένει ενεργή.
3. Λογικά θα την καλέσουν μόνο αν βρεθεί κενή θέση, σε περίπτωση ασθένειας, εγκυμοσύνης ή παραίτησης. Για να έχετε περισσότερες πιθανότητες πρέπει να δηλώσει και άλλες περιοχές, πιθανώς και μακρινές. Μελετήστε τους πίνακες για να δείτε σε ποιες περιοχές υπάρχει μεγαλύτερη ανάγκη για ΕΒΠ, η οποία δεν καλύπτεται από τους αιτούντες.


Νομίζω ότι το ειδικό βοηθητικό προσωπικό δηλώνει σε περιφέρειες. Και νομίζω ότι μπορεί να δηλώσει μία περιφέρεια τη φορά. Εκεί βάζει τις διευθύνσεις με σειρά προτεραιότητας. Όπως κάνουν οι ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί. Εάν θέλει μία συγκεκριμένη περιοχή αυτή θα βάλει πρώτη. Τώρα το πόσο εύκολο είναι να προσληφθεί κάποιος, εξαρτάται από πάρα πολλούς παράγοντες. Πόσοι θα δηλώσουν την συγκεκριμένη περιφέρεια, πόσοι θα βάλουν πρώτη την συγκεκριμένη περιοχή και λοιπά. Υπάρχουν σίγουρα περισσότερες από μία φάσεις τη χρονιά, καθώς αιτήσεις για ειδικό βοηθητικό προσωπικό γίνονται καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς

14
Άδειες / Απ: Αιμοδοτική άδεια - ισχύς
« στις: Απρίλιος 03, 2024, 08:34:00 μμ »
Μα δε μίλησα αναγκαστικά για διορισμό ως εκπαιδευτικός αλλά για διορισμό ως δημόσιος υπάλληλος. τότε τι γίνεται;
Επίσης, υπάρχει κάπου γραμμένο αυτό;
και κάτι άλλο, φάκελλο έχουν οι αναπληρωτές;
Τελος πάντων, διαφωνούμε αλλά αυτό είναι θεμιτό.


Φακελο εχουν ολοι!


Σελίδες: 123 ... 262

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159760
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 448
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 366
Σύνολο: 379

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.