Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - emmaki

Σελίδες: 12345 ... 262
29
Άδειες / Απ: Εκπαιδευτική άδεια για διδακτορικό
« στις: Ιανουάριος 20, 2024, 01:56:35 μμ »
Μήπως γνωρίζει κάποιος, όμως, αν αυτό ισχύει και σε περίπτωση που η ετήσια πρόοδος γίνεται εξ αποστάσεως, με τηλεδιάσκεψη;

Εαν δου στειλει ο καθηγητης βεβαιωση οτι ειχατε συναντηση, χωρις να αναφερθει η αποσταση, γιατι οχι;

30
Άδειες / Απ: Εκπαιδευτική άδεια για διδακτορικό
« στις: Ιανουάριος 20, 2024, 11:47:24 πμ »
Δεν υπάρχει καμία λογική, εκτός από το ότι θέλουν να αποθαρρύνουν τους εκπαιδευτικούς να προχωρήσουν σε τρίτο κύκλο πανεπιστημιακών  σπουδών. Ενώ στα μεταπτυχιακά που κάνουν σχεδόν όλοι, δίνουν δύο ημέρες άδειες για όλες τις εξετάσεις, στα διδακτορικά που κάνουν  πολύ λιγότεροι και έχουν μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας, δεν δίνουν για την ετήσια πρόοδο (είναι και αυτές προφορικές  εξετάσεις).


Βασικα την ετησια προοδο μπορεις να την ονομασεις συναντηση με τον επιβλεποντα. Να σου δωσει και μια βεβαιωση και εισαι ΟΚ.

31
Άδειες / Απ: Εκπαιδευτική άδεια για διδακτορικό
« στις: Ιανουάριος 19, 2024, 09:32:07 πμ »
Αν θυμάμαι καλά, τις έχουν καταργήσει.


Για εξετασεις νομιζω ισχυουν ακομα. Βασικα για εξετασεις διδακτορικου δεν υπηρχαν ποτε. Για συναντησεις με τον επιβλεποντα υπηρχαν και χρειαζοταν μια βεβαιωση απο τον επιβλεποντα οτι την ταδε μερα και ωρα συναντηθηκαν.

Ηταν 20 μερες το χρονο και μετα οταν ο Κουλης ηταν υπουργος διοικητικης μεταρυθμισης μειωθηκαν σε 14

32
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: ΔΕΠΠΣ ΑΠΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ
« στις: Ιανουάριος 10, 2024, 09:22:13 μμ »
Πλεον δεν υπαρχει ΔΕΠΠΣ, αλλα το νεο προγραμμα σπουδων για το νηπιαγωγειο. Θα το βρεις στο πιδαγωγικο ινστιτουτο.

33
Συμφωνώ ότι μεγαλύτερη αυθάδεια και αρνητικότητα και αντίδραση στο όχι του καθηγητή θα βρεις σε παιδιά ευκατάστατων οικογενειών, που τους έχουν περάσει την αντίληψη ότι πρόκειται για άτομα χαρισματικά, χωρίς κάτι τέτοιο να ισχύει βέβαια...
Στο άλλο άκρο επιθετικότητα θα βρεις και στο παιδί της άκρως προβληματικής οικογένειας όπου κυριαρχεί το αλκοόλ, οι ξυλοδαρμοί και άλλα...


Οχι μονο σε παιδια ευκαταστατων αλλα και σε παιδια αυτων που θεωρουν οτι ειναι ανωτεροι πνευματικα, κοινωνικα κλπ απο τους αλλους!

Στα 20+ χρονια μου σε νηπιαγωγεια, ΚΕΔΔΥ και πανεπιστημιο, οι πιο αναιδεις τις περισσοτερες ειναι παιδια αυτων των κατηγοριων. Ναι και στα νηπιαγωγεια!

34
Σχετικά με τα παιδιά των εκπαιδευτικών θα πάρω κι εγώ θέση. Συνήθως τα παιδιά των εκπαιδευτικών είναι αναμφισβήτητα πιο προσεγμένα από το σπίτι παιδιά. Όταν λέω προσεγμένα, ίσως είναι και καταπιεσμένα. Δηλαδή είναι καλοί μαθητές επειδή πρέπει να είναι. Είναι μάλλον αυτό που λέμε "μορφωτικό κεφάλαιο", αν ακολουθήσουμε τον Bourdieu.
Εγώ προσωπικά δεν ανήκω σε αυτή την κατηγορία, δηλαδή η μητέρα μου ήταν απόφοιτη δημοτικού και ο πατέρας μου μάλλον αγράμματος, οπότε απορώ από πού πήρα την τάση για διάβασμα! Είχα έναν συμμαθητή πολύ καλό μαθητή, αλλά πολύ καταπιεσμένο, γιατί είχε πατέρα καθηγητή, και ποτέ δεν μπόρεσε να γίνει αληθινά ανεξάρτητος...
Το θέμα είναι ότι το εκπαιδευτικό σύστημα είναι περίπου το ίδιο με αυτό που ήταν πριν 30 χρόνια ακριβώς. Είχαμε μια ελπίδα με την Δόμνα ;D, αλλά έφυγε... και την βλέπω πολύ χαρούμενη που έφυγε. Ίσως γιατί κατάλαβε ότι το τέρας της γραφειοκρατίας στην εκπαίδευση θα την έτρωγε...


Εχει πολυ μεγαλη διαφορα το «συνηθως ειναι» απο το «αντικειμενικα ειναι». Επισης ειναι τελειως αλλο πραγμα το οτι οι συζυγοι των εκπαιδευτικων εχουν δουλειες «υψηλου κυρους»…….


35
Δεν υπάρχει λόγος να κοντράρουμε με αυτοσκοπό να κοντράρουμε. Οι εκπαιδευτικοί προφανώς και θεωρούν προτεραιότητα τη μόρφωση των παιδιών τους και προφανώς τα παιδιά τους θα έχουν τις απαραίτητες βάσεις και τη φροντίδα ώστε να είναι από ένα επίπεδο και πάνω, στο μέτρο των δυνατοτήτων τους. Εξάλλου όλοι βλέπουμε στα σχολεία ότι μέσα στα καλύτερα παιδιά από ολες τις απόψεις είναι τα παιδιά των εκπαιδευτικών. Δεν είναι υπεροπτικό, είναι αυτονόητο και θα ήταν πρόβλημα αν δεν ισχυε. Το μορφωτικό και κοινωνικό προφίλ των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών πλέον είναι πολύ υψηλό, και δεν μπορώ να φανταστώ τι είδους κίνητρο θα τους έκανε να θέλουν να μείνουν για χρόνια σε προβληματικές περιοχές. Οι άνθρωποι έχουν χτίσει τη ζωή τους αλλιώς.


Πραγματικα δεν θελω να μπω σε διαλογο γιατι δεν εχει νοημα……
Το εχουμε ξαναπει οτι εχεις πολυ «μυστηριες» αποψεις…..


Καλη συνεχεια!

36
Οι γιατροί δεν πάνε στην
επαρχία αν δεν έχουν πραγματικά ανάγκη. Οι στρατιωτικοί- γενικα ένστολοι  γνωρίζουν τους όρους εργασίας τους, το έχουν επιλέξει και κάνουν οικογένεια έχοντας αυτό ως δεδομένο, και τέλος πάντων είναι και μια ιδιάζουσα ιδεολογική ομάδα. Οι εκπαιδευτικοί είναι άλλοι περίπτωση. Όσοι ήταν χρόνια αναπληρωτές, θα έλεγα επίσης ότι μάλλον είχαν αποδεχτεί ότι θα ζουν έτσι και ο στόχος τους ήταν να είναι κατά το δυνατόν στην ίδια περιοχή κάθε χρόνο, ώστε στις προ ΟΠΣΥΔ εποχές να ζητούν και το ίδιο σχολείο για να υπάρχει μια συνέχεια και στη δική τους ρουτίνα αλλά και στων οικογενειών τους. Οι νεοδιόριστοι που έχω δει την τελευταία τριετία, κυρίως όσοι δεν ήρθαν με προϋπηρεσια  και δεν είχαν ρυθμίσει έτσι τη ζωή τους, είναι σε άλλη φάση. Είναι αλλού. Δεν το κατακρίνω, είναι λογικό. Στο μυαλό τους η επαρχία είναι μια διετία που θα ζοριστούν για να πάνε μετά σπίτι τους με μετάθεση ή απόσπαση. Έχουν οικογένειες που αφήνουν πίσω και στο πλάνο τους δεν είναι να αφήσουν τα παιδιά τους τα σχολεία και τις δραστηριότητες και τις παρέες για να ζησουν για δυο χρόνια στην εξωτική ελληνική ύπαιθρο. Τι κίνητρο μπορεί να τους δώσει κάποιος πέρα από το οικονομικό ππυ είναι απαράδεκτο; Αντικειμενικά μιλώντας, είσαι 40-45-50 ετών, διορίζεσαι με προσοντολογιο άρα εχεις πολλές σπουδές και μάλλον εχεις δουλέψει και σε άλλους χώρους. Εχεις μια α μόρφωση άρα και ανάλογο κυκλο, είναι πιθανό ο/η σύζυγος να έχει μια εργασία με κοινωνικό κυρος, τα παιδιά σου είναι λογικά καλοί μαθητες, θα κάνουν πολλά εξωσχολικά, έχουν βλέψεις για καλές σπουδές, άρα θα θέλεις και καλά φροντιστήρια. Ποιο κίνητρο θα σε κάνει να μετακομίσεις με την οικογένεια σου για 3 χρόνια στην ορεινή Αρκαδία  ή την Κάσο για να μείνεις ας πούμε μια τριετία; Προφανώς δεν υπάρχει τέτοιο κίνητρο γιατί απλούστατα εχεις επιλέξει να ζεις αλλιώς κσι γνωρίζεις ότι υπάρχει η δυνατότητα να το καταφέρεις. Όσοι διοριστήκαμε στην εποχή που είχαν παγώσει και οι μεταθέσεις, συμβιβαστήκαμε με την ιδέα να μείνουμε σε ξένο τόπο και κάναμε γνωριμίες εκεί, γιατί δεν γνωρίζαμε αν και πότε θα μπορέσουμε να φύγουμε. Οι περισσότεροι νεοδιόριστοι δεν είναι σε αυτήν την κατάσταση όμως. Η ζωή τους είναι στρωμένη αλλού, δεν είναι ότι τους λείπουν τα κίνητρα. Και ο,τι και να κάνει το κράτος, δεν θα τους προσφέρει τις συνθήκες που έχουν στο μέρος που μένουν, ώστε να προτιμήσουν τη Σχοινούσα ή τα Ζωνιανα το ορεινό χωριό που αποκλείεται από τα χιόνια, για να μεγαλώσουν εκεί τα παιδιά τους. Θα πάνε, αν χρειαστεί, δηλαδή αν δεν πιάσουν μια περιοχή με καλύτερες συνθήκες, και στην πρώτη ευκαιρία θα φύγουν.


Ερωτηση….
Γιατι θεωρεις απαραιτητο οτι τα παιδια των εκπαιδευτικων ειναι «λογικα καλοι μαθητες, εχουν εξωσχολικες δραστηριοτητες και βλεψεις για καλες σπουδες»; Επισης, γιαυι θεωρεις οτι «ο/η συζυγος θα εχει μια δουλεια με κοινωνικο κυρος»; Και ολα αυτα «αντικειμενικα μιλωντας»…..

Καπως υπερόπτικα ακουγονται ολα αυτα!


(Παιδι εκπαιδευτικου και γιατρου εδω, εξωσχολικες δραστηριοτητες σεν ειχα, μαθητρια καλη ημουν γιατι απλα ειχα πολυ καλη μνημη και δεν διαβαζα στο σπιτι, οταν χρειαστηκε να διαβασω για τηλις πανελλαδικες απλα πατωσα την πρωτη χρονια, και δεν ειχα καθολου βλέψεις για σπουδες και απλα πηγα εκει που περασα, σε μια πολυ χαμηλη σχολη!)

37
Β/θμια / Απ: Παράλληλη Στήριξη
« στις: Δεκέμβριος 18, 2023, 08:58:23 μμ »
Άρα ο ειδικός βοηθός μπορεί να είναι εκπαιδευτικός, δάσκαλος, φιλόλογος κ.α.; Αυτό που λέμε ιδιωτική παράλληλη και να βοηθά το παιδί στη διαδικασία του μαθήματος, να οργανωθεί, να του δίνει διευκρινίσεις κλπ;


Και όχι μόνο αυτές οι ειδικότητες! Μπορεί να είναι ακόμα και η γειτόνισσα η η νταντά του παιδιού. Δεν υπάρχει κάτι που να προσδιορίζει το τι πρέπει να είναι. Είναι ένα άτομο που προτείνει οικογένεια, προσκομίζει οικογένεια στο σχολείο το ποινικό του Μητρώο και ένα βιογραφικό και ο σύλλογος διδασκόντων αποφασίζει αν θα δεχτεί το άτομο ή όχι. Πρακτικά εγώ δεν έχω πετύχει ποτέ σύλλογο που να έχει αρνηθεί, γιατί αλλιώς είναι πολύ πιθανό ότι το παιδί θα μείνει μέσα στην τάξη μόνο του.

Ειδικός βοηθός είναι η ιδιωτική παράλληλη στήριξη

38
Β/θμια / Απ: Παράλληλη Στήριξη
« στις: Δεκέμβριος 18, 2023, 07:40:02 μμ »
Βρήκα αυτά από τα οποία συμπεραίνω πως
μπορεί να υποστηρίζεται μαθητής από  "ειδικό βοηθό" (εννοείται ΕΒΠ άραγε;) ως ιδιωτική παράλληλη, μόνον σε περίπτωση αυτισμού, μετά από αίτηση της οικογένειας και τη σύμφωνη γνώμη του συλλόγου διδασκόντων. 


ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ 2023

6. Σε ό,τι αφορά την υποστήριξη του μαθητή από ειδικό βοηθό που εισηγείται και διαθέτει η οικογένεια του/της μαθητή/τριας, σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 7 τουν.3699/2008 (Α΄ 199), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 18 του άρθ. 28 του νόμου 4186/2013 (Α΄ 193) και με την παρ. 3 του άρθ. 11 του ν.4452/2017 (Α΄ 17), απαραίτητες προϋποθέσεις είναι:

α) αίτηση του/της γονέα προς τη Δ/νση της Σχολικής Μονάδας

β) βιογραφικό και αντίγραφο ποινικού μητρώου του προτεινόμενου από την οικογένεια του/της μαθητή/τριας για την υλοποίηση της υποστήριξης και

γ) σύμφωνη γνώμη του/της Διευθυντή/ντριας ή του Προϊστάμενου/ης και του Συλλόγου Διδασκόντων της Σχολικής Μονάδας, με καταγραφή σε σχετικό πρακτικό. Ο/Η ειδικός βοηθός αφορά σε κάθε είδους στήριξη της παρούσας εγκυκλίου.

Για την έγκριση της υποστήριξης από ειδικό βοηθό δεν τίθεται προθεσμία και ο/η Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/η της Σχολικής Μονάδας γνωστοποιεί εγγράφως, στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης, την παρουσία του ειδικού βοηθού και την ύπαρξη των ανωτέρω προϋποθέσεων.

παρ. 4 του άρθρου 7 τουν.3699/2008

Άρθρο 7 Θέματα κωφών, τυφλών και αυτιστικών μαθητών

β) Οι αυτιστικοί μαθητές μέσης και χαμηλής λειτουργικότητας μπορούν να φοιτούν στα Τμήματα Ένταξης των Γενικών Σχολείων και να παρακολουθούν κοινό και εξειδικευμένο αναλυτικό πρόγραμμα με παράλληλη στήριξη από εκπαιδευτικό Ειδικής Αγωγής, ενώ στις σοβαρότερες των περιπτώσεων μπορούν να φοιτούν σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής με κατεύθυνση τον αυτισμό. γ) Οι παράλληλες στηρίξεις των αυτιστικών μαθητών διακόπτονται μόνο κατόπιν γνωμοδότησης του οικείου ΚΕΔΔΥ και της γνώμης των γονέων. Η παράλληλη στήριξη των αυτιστικών μαθητών μπορεί επίσης να υλοποιείται και από ειδικό βοηθό που εισηγείται και διαθέτει η οικογένεια του μαθητή, κατόπιν σύμφωνης γνώμης του Διευθυντή της Σχολικής μονάδας και του Συλλόγου Διδασκόντων. δ) Σε περίπτωση αυτισμού που συνοδεύεται από βαριά νοητική υστέρηση, η φοίτηση των μαθητών εξυπηρετείται από τις δομές που περιγράφονται στο εδάφιο β' παράγραφος 4 του άρθρου 6 του παρόντος νόμου.

παρ. 18 του άρθ. 28 του νόμου 4186/2013 (Α΄ 193)

18.Οι περιπτώσεις α΄, β΄, γ΄, δ΄ της παρ. 4 του άρθρου 7 του ν. 3699/2008 αντικαθίστανται ως εξής: «Η φοίτηση των αυτιστικών μαθητών στις κατάλληλες δομές ΕΑΕ ή στο κατάλληλο υποστηρικτικό πλαίσιο του γενικού σχολείου, είναι αποκλειστική αρμοδιότητα των ΚΕΔΔΥ. Σε περίπτωση διαφωνίας με τους γονείς ή τους κηδεμόνες του μαθητή, αποφασίζει η Δευτεροβάθμια ΕΔΕΑ, της οποίας η απόφαση είναι οριστική. Οι παράλληλες στηρίξεις των αυτιστικών μαθητών, καθώς και κάθε

άλλης αναπηρίας ή ειδικής εκπαιδευτικής ανάγκης, ανανεώνονται αυτόματα κατόπιν σχετικής εισήγησης του οικείου ΚΕΔΔΥ και της σύμφωνης γνώμης των γονιών του μαθητή. Η υποστήριξη του μαθητή μπορεί να υλοποιείται και από ειδικό βοηθό που εισηγείται και διαθέτει η οικογένεια του μαθητή κατόπιν σύμφωνης γνώμης του Διευθυντή και του Συλλόγου διδασκόντων της σχολικής μονάδας. Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση στήριξης από σχολικό νοσηλευτή κατόπιν γνωμάτευσης δημόσιου νοσοκομείου.»

παρ. 3 του άρθ. 11 του ν.4452/2017 (Α΄ 17),

Ρύθμιση θεμάτων ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης 3.Στο τέλος της παρ. 4 του άρθρου 7 του ν. 3699/2008, όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 18 του άρθρου 28 του ν. 4186/2013, προστίθενται εδάφια ως εξής:

«Οι αιτήσεις των γονέων ή κηδεμόνων των μαθητών για υποστήριξη από ειδικό βοηθό ή από σχολικό νοσηλευτή είτε αυτοί φοιτούν σε γενικό σχολείο είτε σε ΣΜΕΑΕ, συνοδεύονται από βιογραφικό σημείωμα των προτεινόμενων προσώπων. Τα προτεινόμενα πρόσωπα υποβάλλουν στον Διευθυντή της σχολικής μονάδας αντίγραφο του ποινικού τους μητρώου.».


Άλλο πράγμα είναι το ειδικό βοηθητικό προσωπικό κι άλλο πράγμα είναι ο ειδικός βοηθός. Το ειδικό βοηθητικό προσωπικό βοηθάει στην αυτοεξυπηρέτηση των παιδιών και προσλαμβάνεται από το κράτος, ενώ ο ειδικός βοηθός προσλαμβάνεται από την οικογένεια και βοηθάει το παιδί σε ό,τι πει οικογένεια.

39
Άδειες / Απ: Κανονική άδεια
« στις: Δεκέμβριος 12, 2023, 11:12:28 μμ »
Δυο πιθανοτητες αν σου αρνηθει κανεις μια αδεια που χρειαζεσαι για σοβαρο λογο:
Α. Πας στον αμεσως επομενο διοικητικα και την ζητας απο αυτον μαζι με την εγγραφη αρνηση του διευθυντη σου
Β. Δεν πατας το ποδι στο σχολειο και δεν σου κανουν απολυτως τιποτα, το εχω δει να γινεται και αυτο! Στη χειροτερη θα σε καλεσουν να πεις το λογο που δεν πηγες, θα σου πουν να μην το ξανα κανεις ή στην εσχατη περιπτωση που θα πεσεις σε εντελως στραβο ανθρωπο θα σου κανουν κρατηση μιας μερας μισθου


Ο περιφερειακος ενεκρινε τις αδειες στη δευτερη περιπτωση

Δεν υπαρχει πιο ανωτερος. Μονο ο υπουργος μετα

40
Άδειες / Απ: Κανονική άδεια
« στις: Δεκέμβριος 12, 2023, 10:48:08 μμ »
Μου εχουν αρνηθει αδεια οταν εκανε μια επεμβαση ο πατερας μου και χρειαζοταν καποιος να τον γυρισει απο το νοσοκομειο με αυτοκινητο, γιατι εκρινε η διευθυντρια οτι δεν ηταν σοβαρος λογος και οτι θα μπορουσε να βρεθει καποιος αλλος να το κανει αυτο (πηρα τελικα αδεια αιμοδοσιας).
Μου εχουν αρνηθει αδεια οταν πεθανε ο θειος μου και επρεπε να το πουμε στη γιαγια μου και μανα του, γιατι εκρινε ο περιφερειακος διευθυντης (εκει πηγαινε η αιτηση μου οταν ημουν προϊσταμενη υπηρεσιας) οτι δεν μπορει να μεινει για μια μερα ακεφαλη η υπηρεσια (πηρα αναρρωτικη και πηγα στη γιαγια).

Τι θελω να πω;
Ο προϊσταμενος εχει το δικαιωμα να αρνηθει αδεια και να αρνηθει το οποιο λογο εμεις προβαλουνε ως σοβαρο. Χρειαζεται ευελιξια

41
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Σύλλογος διδασκόντων
« στις: Δεκέμβριος 10, 2023, 04:55:54 μμ »
Αγαπητοι συναδελφοι , σε ψηφοφορια του συλλογου οποιος ψηφιζει παρων η απεχει θεωρειται απων. Τι σημαινει αυτο πρακτικα; στην αρχη της συνεδριασης δεν υπογραφουμε ολοι οτι παιρνουμε μερος σε αυτη;


Προσμετρουνται κανονικα ως ψηφοι, αλλα οχι ως θετικες ή αρνητικες. Καταγραφονται ως χ ατομα που δηλωσαν «παρον» και ψ ατομα που απειχαν της ψηφοφοριας

42
Εξωτερικό / Απ: Προυποθέσεις εκπαιδευτικών για εξωτερικό
« στις: Δεκέμβριος 04, 2023, 11:32:36 μμ »
Ευχαριστώ για την πληροφορία δεν ήξερα ότι μπορώ να πάω σε ελληνικά σχολεία του εξωτερικού από την στιγμή που θα πάρω το πτυχίο μου . Νόμιζα ότι είναι απαραίτητη προιπόθεση να δουλέψω πρώτα στο ελληνικό δημόσιο και μετά απο κάποια χρόνια θα μπορούσα να κάνω αίτηση αλλα δεν ήξερα πόσα .Τέλος να σου πω οτι έχεις δίκιο θα έπρεπε να είμαι πιο σαφής.

Στο εξωτερικό συνήθως εάν πας μόνος σου και όχι με απόσπαση, πηγαίνεις σε σχολεία της τοπικής κοινότητας. Κάποια από αυτά λειτουργούν μόνο κάποιες ώρες την εβδομάδα, συνήθως Σάββατο ή Κυριακή. Μπορείς όμως, εάν σε ενδιαφέρει το εξωτερικό, να Προσληφθείς στα σχολεία της χώρας που σε ενδιαφέρει, όχι στα ελληνικά σχολεία

Σελίδες: 12345 ... 262

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159457
  • Σύνολο θεμάτων: 19210
  • Σε σύνδεση σήμερα: 396
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 345
Σύνολο: 359

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.07 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.