Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - emmaki

Σελίδες: 1 ... 222223224225226 ... 262
3123
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2010
« στις: Νοέμβριος 01, 2009, 10:53:10 μμ »
Για την ειδική αγωγή κάνεις διαφορετική αίτηση, που είναι αποκλειστικά για ΚΕΔΔΥ και ειδικά σχολεία. Επίσης πρέπει να πληροίς τις προϋποθέσεις για μετάθεση σε αυτές τις δομές. Τις προϋποθέσεις δεν τις θυμάμαι, αλλά αναφέρονται κάθε χρόνο στις εγκυκλίους. Μπορείς να βρεις την περσινή και να πάρεις μία ιδέα.Είμαι σίγουρη ότι κάτι παρόμοιο ισχύει και για τους άλλους "τύπους" σχολέιων, ίσως όχι με ξεχωριστή αίτηση πάντως.

3124
Δεν αμφβάλω ότι ο κ. Λυγερός είναι διακεκριμμένος επιστήμονας στο εξωτερικό, αλλά (και το αλλά είναι μεγάλο) στο ΔΠΘ τι έχει κάνει; Εγώ τουλάχιστον που μένω στην περιοχή (σε μία από τις πόλεις του ΔΠΘ δεν έχω ακούσει για κάποια δραστηριότητα του στα πλαίσια του απνεπιστημίου, παρά μόνο κάποιες ομιλίες του σε μαθητές συγκεκριμένου φροντιστηρίου....
Μήπως, όπως όλα τα πράγματα, υπάρχουν 2 οπτικές και η πραγματικότητα είναι κάπου στη μέση;

3125
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις λόγω συνυπηρέτησης
« στις: Νοέμβριος 01, 2009, 07:47:50 μμ »
Για το πρώτο μπορώ να σου πω ότι κατά 99% ισχύει για όλους, αρκεί να προσκομίσει βεβαίωση. Στην περίπτωση του ιδιωτικού υπαλλήλου, λογικά θα προσκομίσει βεβαίωση του εργοδότη.
Όσο για το δεύτερο, έχω την εντύπωση ότι η συνυπηρέτηση δεν είναι για το νομό, αλλά για την περιοχή, π.χ. για Α Αθήνας, όχι για Αθήνα γενικά. Αλλά γι'αυτό δεν είμαι και πολύ σίγουρη, διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις.

3126
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις λόγω συνυπηρέτησης
« στις: Νοέμβριος 01, 2009, 05:18:06 μμ »
Ισχύει και στον ιδιωτικό τομέα. Χρειάζεται απλά ένα έγγραφο που να πιστοποιεί πού εργάζεται, αυτό μπορεί να είναι από το εμπορικό επιμελητήριο της περιοχής του π.χ., ή από το Τεχνικό Επιμελητήριο (αν είναι μηχανικός) κλπ

3127
ΔΕΝ επιτρέπεται σε κανένα τρ'ίτο πρόσωπο να παρίσταται στο σχολείο κατά τη διάρκεια του μαθήματος.
Σε κάποια νηπιαγωγεία υπάρχουν τραπεζοκόμοι που πληρώνονται από το σύλλογο γονέων. Για μένα δεν πρέπει να υπάρχουν, γιατί και η διαδικασία του φαγητού έχει εκπαιδευτικό στόχο και τα παιδιά μεκρδίζουν πολλά από το να σερβίρουν και να μαζεύουν το φαγητό τους, να στρώνουν τραπέζι κλπ. Για το κρύο φαγητό, αυτό είναι δουλειά της νηπιαγωγού, η οποία μπορεί να βάζει τα μπολάκια των παιδιών στο φούρνο, στους 100 βαθμούς για 10 λεπτά και το φαγητό θα ζεσταίνεται.
Τώρα, για καθαρίστριες, πάλι ισχύιε το ίδιο. ΔΕΝ επιτρέπεται να είναι κανένας εκτός των παιδιών και του εκπαιδευτικού στο σχολέιο. Καταλαβαίνω το πρόβλημα που δημιουργείται με την καθαριότητα. Πάλι οι γονείς μπορούν να πληρώνουν καθαρίστρια η οποία με την ανοχή του προϊσταμένου στο διάλειμμα θα καθαρίζει τις τουαλέτες. Ειναι θέμα του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων.

3128
Για το πρώτο δεν μπορώ να απαν΄τησω. Για το δεύτερο'ομως, και εγώ έχω ένα μεταπτυχιακό (δεύτερο) που δεν το έχω εμφανίσει πουθενα. Αν κάποτε χρειαστεί θα το εμφανίσω και θα είναι με ημερομηνία του 2004.. ;) ;)

3129
Αναπληρωτές / Απ: Πρώτος Μισθος Αναπληρωτή?
« στις: Οκτώβριος 29, 2009, 12:30:32 μμ »
Η αλλαγή από ΜΚ σε ΜΚ είναι περίπου 35 ευρώ παραπάνω

3130
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Παιδαγωγός στο σπίτι"
« στις: Οκτώβριος 28, 2009, 01:05:28 πμ »
Εμένα πάλι γιατί όλο αυτό με τρομάζει; Δηλαδή, από τη μια θεωρούμε ότι οι γονείς, εντάξει κάοιοι γονείς, δεν μπορούν να μεγαλώσουν τα παιδιά τους σωστά, και από την άλλη παίρνουμε ιδέες από τηλεοπτική εκπομπή, ξενόφερτη (άλλα ήθη και έθιμε στις Αγγλοσαξωνικές χώρες) και βάουμε άτομα, των οποίων τα προσόντα δεν καθορίζονται, να δείξουν στους "κακούς" γονείς πώς να μεγαλώσουν τα παιδιά τους.
Δεν θα ήταν καλύτερο ο δήμος να χρηματοδοτήσει σχολές γονέων, όπου θα γίνεται μία οργανωμένη προσπάθεια, από ειδικούς; Μάλιστα σε αρκετές περιοχές υπάρχουν σχολές γονέων και υπάρχει και ενδιαφέρον από τους ίδιους τους γονείς.
Αλλά πραγματικά με φοβίζει το κατάντημα να βάζουμε αμερικανόφερτες συνήθειες μέσα στα σπίτια μας. Ας κοιτάξουμε όλοι μας να βελτιώσουμε τις σχέσεις μας μέσα στην οικογένεια και μετά όλα θα γίνουν πιο εύκολα. Δείτε στο Nanny 911 ότι στις περισσότερες οικογένεις οι ίδιοι οι γονέις είναι υτοί που έχουν προβλήματα και τα μεταβιβάζουν στα παιδιά (οι μητέρες σχεδόν καταθλιπτικές, δεν εργάζονται, κάνουν πολλά παιδιά και δεν έχουν άλλο τίποτα στη ζωή τους, οι πατεράδες σχεδόν ανύπαρκτοι δεν ασχολούνται ακθόλου με τα παιδιά, οι γονείς δεν έχουν κοινή πολιτική απέναντι στα παιδιά κλπ)

3131
Εμένα πάλι το μεταπτυχιακό μου είναι από το εξωτερικό στην Ειδική Αγωγή. Αναγνωρίστηκε στον ΑΣΕΠ με 3 μόρια, αναγνωρίστηκε από το ΠΥΣΠΕ και παίρνωτο επίδομα (αυτό το τεράστιο ποσό των 45 ευρώ προ φόρων) και μέσω του μεταπτυχιακού ατού πήγα σε Τμήμα Ένατξης αρχικά όταν διορίστηκα και σε ΚΕΔΔΥ μετά με οργανική.

3132
Σχολικές Εορτές / Απ: Υλικό για τη 17η Νοεμβρίου
« στις: Οκτώβριος 27, 2009, 06:07:54 μμ »
Γιατί δεν τους μιλάς λίγο για την εποχή και τα γεγονότα, δείχνοντας τους και φψτογραφίες, και μετά να κάνετε κάποιο πανώ και γαρύφαλλα (είναι εύκολο, με γκοφρέ και σύρμα πίπας) και να πάτε σε κάποιο κοντινό μνημείο να τα καταθέσετε; Θα κάνετε και μία "πορεία" 'οπου τα παιδιά μπορούν να φωνάζουν συνθήματα για τη μέρα.
Επίσης, μπορείς να μιλήσεις για τη δημοκρατία και την ελευθερία, να τους ρωτήσεις τι είναι δημοκρατία και ελευθερία (καλά εγώ πήρα καταπληκτικές απαντήσεις από παιδιά νηπιαγωγείου*) και μετά να κάνετε ένα "γκράφιτι" με χαρτί μέτρου και μπογιές που θα το εκθέσετε στο σχολείο.
Νομίζω ότι τέτοιες δραστηριότητες είναι καλύτερες από ένα θεατρικό, γαιτί τα παιδιά φτιάνουν κάτι δικό τους και δεν μαθαίνουν απέξω ένα ρόλο, χωρί πολλές φορές να πιάνουν το νόημα αυτών που κάνουν.

*Αναφέρω μερικές από τις απαντήσεις: "Ελευθερία είναι να πηγαίνω με το ποδήλατο όπου θέλω", "Δημοκρατία είναι να με ακούει η μαμά και ο μπαμπάς", "Ελευθερία είναι να παίζω με τους φίλους μου", " Να έρχονται φίλοι στο σπίτι" και άλλα πολλά και καταπήκτικά. Και όλα αυτά σε ένα πολύ μικρό και απομονωμένο νησί, όπου ποτέ κανένας δεν είχε μιλήσει στα παιδιά, γιατί είναι μικρά!!!!

3133
Η αγέλαστη πολιτεία των καλικατζάρων από τους Κατσιμιχαίους (νομίζω ότι έτσι είναι ο τίτλος). Πολύ ωραία μουσική, πολλοί ρόλοι, ξεσηκωτικό σε κάποια σημεία.... Όπου το έχω δει ενθουσίασε και παιδιά και γονείς, Προσωπικά δεν το έχω επιχειρήσει

3134
Μα αν διαβάσεις προσεκτικά αυτά που είπα, δεν λέω κάτι άλλο. Μάλσιτα σε κάποιο σημείο λέω ακριβώς αυτό που λες και εσύ! ¨οτι δηλαδή μπορεί η συνάδελφος να κάνει π.χ. τις προσκλήσεις για τη γιορτή ή τα κοστούμια. Δεν είναι ανάγκη να έχει άμεση εμπλοκή στο κομμάτι των Χριστουγέννων που συνδέεται με τη θρησκεία. Δεν είναι ανάγκη να διάξει τη γέννηση ή να συμμετέχει σε σκετσάκι για τη γέννηση. Το ίδιο φυσικά συμβαίνει και με συναδέλφους που θεωρούν ότι οι απόκριες είναι ειδωλλολατρικό έθιμο και είναι αντίθετες με τα καρναβάλια. Δεν μπορεί κανένας να τις υποχρεώσει να συμμετέχουν σε ένα αποκριάτικο πάρτυ, αλλά μπορούν να συμβάλλουν στην προετοιμασία του πάρτυ!

Ναι σούλεψα στο εξωτερικό. Φυσικά και σεβάστηκα τον πολιτισμό των άλλων και φυσικά και όλοι στα σχολεία που ήμουν ενδιαφέρθηκαν να μάθουν για το δικό μου πολιτισμό, τις δικές μου συνήθεις, τα δκά μου έθιμα. Υπήρξε μία ανταλλαγή στοιχείων (μουσική, χοροί, μαγειρική κλπ). Και φυσικά και ένα σχολείο, σε όποιο μέρος του κόσμου και αν βρίσκεται, πρέπει να λειτουργεί έτσι, και οι εκπαιδευτικοί είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να λειτουργούν έτσι! Εμένα προσωπικά με ενδιαφέρει περισσότερο να "βγάλω" ένα παιδί που θα νοιάζεται για τον διπλανό του, που θα ενδιαφέρεται γι' αυτόν, που θα υπερασπίζεται τον πιο αδύναμο ή τον διαφορετικό, θα ενδιαφέρεται για το περιβάλλον του (και ας το συνδυάζει με τον καλό ΘΕούλη που το έφτιαξε και τον Χριστούλη που το αγαπούσε και άρα πρέεπι να το φροντίζουμε) από το να "βγάλω" ένα παιδί που θα ξέρει να γράφει και να κάνει μαθηματικές πράξεις (είναι ΚΑΙ αυτό το νηπιαγωγείο, αλλά δεν είναι ΜΟΝΟ αυτό).

3135
Πρέπει να έχει χαρτί από ΚΕΔΔΥ που να πιστοποιεί ότι έχει δυσλεξία και μόνο δυσλεξία.
Από εκεί και πέρα εξετάζεται στα ίδια θέματα αλλά προφορικά.

Από ότι καταλαβαίνεις είναι παράιτητο να εμπλεχθούν οι γονείς προκειμένου να γίνει αυτό. Από το σχολέιο τι λένε;

3136
Μα Μορφούλα, αυτό προσπαθω να εξηγήσω και εγώ. Τώρα το αν παίρνουμε αφορμή από μία θετρική πράσταση, η οποία έγινε πριν τα Χριστούγεννα, χωρίς να ξέρουμε ή χωρίς να θέλουμε να μάθουμε το ΠΩΣ φτάσαμε στο να γίνει εκέινη η παράσταση τη συγκεκριμένη ημέρα (φυσικά και δεν έγινε έτσι απλά και χωρίς σκέψη. Φυσικά και ήταν ενατγμένη στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για τα Χριστούγεννα και το πραγματικό μήνυ των γιορτών).

Και το πιο βασικό, ΦΥΣΙΚΑ και το ήθελαν τα παιδιά. Για μένα ο πραγματικός εργοδότης μου δεν είναι το υπουργείο (αυτός είναι ο τυπικός που με πληρώνει), αλλά τα παιδιά και έκανα, κάνωκαι θα κάνω ό,τι μπορώ προκειμένιυ ατά να είναι ευχαριστημένα, να περνούν καλά στο σχολείο και να βάλω ένα λιθαράκι ώστε να γίνουν καλοί άνθρωποι μετά.

Δεν θα καθίσω εδώ μέσα να εξηγήσω τη διαθεματικότητα κα πώς δουλεύει στο νηπιαγωγείο. Δεν είναι ούτε ο τόπος, ούτε ο χρόνος για κάτι τέτοιο. Όποιος θέλει παραπάνω υπάρχουν πολλά βιβλία για να διαβάσει και να καταλάβει ΤΙ είναι πια αυτό το παράξενο πράγμα που λέγεται διαθεματικότητα και πώς μπορούμε να δουλέψουμε σχεδόν τα πάντα με βάση συτή.

Σελίδες: 1 ... 222223224225226 ... 262

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159793
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 381
Σύνολο: 395

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.