Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - emmaki

Σελίδες: 1 ... 236237238239240 ... 262
3319
Εγώ που την περνάω τώρα τη γρίπη την κόλλησα μάλλον στο αεροδρόμιο, υπολογίζοντας τισ μέρες που έκανε για να εκδηλωθεί. Δεν ήρθα σε επαφή με κανέναν, δεν υπήρξε στιγμή που να μην απολυμάνω τα χέρια μου και με ντετόλ και με αλκοολούχο διάλυμμα, δεν έβαλα τα χέρια μου στο στόμα ούτε στα μάτια.....και όμως κόλλησα. Τι θέλω να πω; Δεν σημαίνει ότι αν δεν είσαι με πολύ κόσμο δεν θα κολλήσεις! Μία βόλτα στην αγορά και την έπαθες!!!
Απλά, και θέλω να το τονίσω αυτό, δεν είναι η χειρότερη γρίπη που έχω περάσει!!! Πρόπερσι πέρασα πολύ πιο βαριά γρίπη, με πολύ υψηλότερο πυρετό, με πολύ χειρότερο αίσθημα κόπωσης και πολύ περισσότερο βήχα και συνάχι και ακόμα περισσότερη διάρκεια....Αυτή κρατά 4-5 μέρες και τα συμπτώματα είναι ήπια, αρκεί φυσικά να προσέχεις λίγο (όχι ρεύματα κλπ).
Μην πανικοβάλεστε! Και για μένα; Καλύτερα τώρα παρά μετά!

3320
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Γρίπη και σχολείο
« στις: Ιούλιος 29, 2009, 07:59:48 μμ »
Η αλήθεια είναι ότι και μένα δεν μου έδωσαν φάρμακα (TAMIFLU) γιατί το δίνουν μόνο σε βαριά περιστατικά. Εμένα δεν μου έκαναν καν τη βασική εξέταση για τη γρίπη (με λήψη επιχρήσματος από το φάρυγγα για να γίνει ταυτοποίηση) γιατί και αυτό γίνεται μόνο στα βαριά περιστατικά. Απλά μου έκαναν άλλες εξετάσεις για να αποκλείσουν άλλες αρρώστειες και μέσω του αποκλεισμού αυτού και του ιστορικού μου διαπίστωσαν ότι κατά 98% είναι γρίπη!!!!
Σίγουρα η θνησιμότητα είναι μικρότερη ή ίσως ίδια με αυτή της κανονικής εποχικής γρίπης. Αλλά η μεταδοτικότητα είναι μεγαλύτερη. Πόσω μάλλον σε ένα κλειστό χώρο όπως μία τάξη....
Όσο για τις οδηγίες του Αγγλικού υπουργείου....στα Αγγλάκια που είναι πολύ πειθαρχημένα ίσως να πιάσουν. Στα Ελληνάκια που δεν μπορείς εύκολα να τα περιορίσεις δεν υπάρχει περίπτωση!!! Επίσης ποιός από το προσωπικό θα δεχτεί να αναλάβει το παιδί που θα παρουσιάσει συμπτώματα; Και ακόμα πιο σημαντικό ποιός έχει τις γνώσεις για να αναλάβει; Και ποιος θα έχει τη θέληση; Εγώ αν και έχω περάσει δεν θα το έκανα!
Τι μέτρα θα πρέπει να ληφθούν; Ειλικρινά δεν ξέρω! Ούτε και φυσικά είναι λύση να περιμένουμε τον εμβολιασμό, από τη στιγμή που λένε ότι μπορεί και το Δεκέμβρη να γόνει ο εμβολιασμός....

3321
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Γρίπη και σχολείο
« στις: Ιούλιος 29, 2009, 01:18:45 μμ »
Πριν από λίγες μέρες διαγνώστηκα με τη νέα γρίπη. Έχοντας περάσει λοιπόν και αυτή την "εμπειρία" θα ήθελα να τη μοιραστώ μαζί σας και να διαβάσω τις απόψεις σας για το άνοιγμα ή όχι των σχολέιων.
Η αλήθεια είναι ότι κόλλησα στο εξωτερικό (Λονδίνο) και ενώ καθάριζα συνέχεια και πολύ σχολαστικά τα χέρια μου με ντετόλ μαντηλάκια και αντισηπτικό διάλυμμα ταυτόχρονα. Άρα την κόλλησα μάλλον από την ατμόσφαιρα. Επίσης, η αλήθεια είναι ότι την πέρασα σχετικά ελαφριά. Είχα πυρετό (38.5), βήχα και συνάχι. Έχω περάσει πολύ χειρότερες γρίπες.
Δεδομένου, λοιπόν, ότι η συγκεκριμένη γρίπη μεταδίδεται πολύ εύκολα αλλά είναι σχετικά ελαφριά με λίγα κρούσματα που παρουσίασαν επιπλοκές (μέχρι σήμερα τουλάχιστον), ποιά είναι η άποψη σας για το Σεπτέμβρη;
Γνωρίζουμε όλοι τις συνθήκες που επικρατούν σε μία τάξη (συνοστισμός, ένας αν είναι άρρωστος κολλάνε όλοι κλπ). Επίσης, όμως, αν τα σχολεία παραμέινουν κλειστά το κόστος είναι τεράστιο (και οικονομικό και σε πανικό που θα δημιουργηθεί).
Για να δούμε λοιπόν τι λέτε και εσείς.....

3322
Απλά αυτόνομη διαβίωση κάνουν και οι κοινωνικοί λειτουργοί, που υπάρχουν αν όχι σε όλα, τουλάχιστον στα περισσότερα ειδικά σχολέια, αλλά και το Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (Νοσηλευτές κλπ). Οπότε επικαλύπτονται

3323
Από την εμπειρία μου προτιμούνται φιλόλογοι, μαθηματικοί, άντε και φυσικοί-χημικοί. Αν μέινουν μετά χρήμτα (πολύ χλωμό δηλαδή) θα πάρουν και άλλες ειδικότητες. Και μου φαίνεται λογικό. Ένα παιδί με Ε.Α. πρώτα πρέπει να ενδιαφέρει να ξεπεράσει τις δυσκολίες στη γλώσσα και στα μεθηματικά και μετά να μάθει άλλη γλώσσα ή να κάνει θρησκευτικά ή κοινωνιολογία ή κάτι άλλο. Και αυτό το λέω χωρίς να θέλω να υποτιμήσω τα υπόλοιπα μαθήματα, αλλά δεν είναι προτεραιότητα.

3324
Άδειες / Απ: Εκπαιδευτική άδεια (μαρκάς διαρκείας)
« στις: Ιούλιος 23, 2009, 10:54:11 πμ »
Μάλλον είναι αυτό που λες. Ότι δηλαδή δίνουν κονδύλια για τόσες άδειες, οι οποίες θα διανεμειθούν από τα ΑΠΥΣΠΕ και ΑΠΥΣΔΕ.
Η Αν. Μακεδονία και Θράκη δεν συνεδρίασε ακόμα,ε; Με ενδιαφέρει και μένα άμεσα για συνέχιση άδειας

3325
Εργασιακά / Απ: Το lobby των φιλολόγων κτύπησε στο ΕΑΠ
« στις: Ιούλιος 23, 2009, 10:07:42 πμ »
Να μπω και γω στη συζήτηση αν και άσχετη με το αντικέιμενο της φιλολογίας;
Μία ερώτηση μονο θέλω να κάνω. Ας υποθέσουμε ότι οι του ΕΑΠ έχουν δικάιωμα συμμετοχής στον ΑΣΕΠ και ότι διορίζονται για να διδάξουν φιλοσοφία και ιστορία τέχνης. Πόσες ώρες την εβδομάδα είναι αυτά τα μαθήμετα; Δεν θα πρέπει να τρέχουν σε 3 σχολέια τουλάχιστον για συμπληρώσουν ωράριο; Είναι διατεθειμένοι να το κάνουν αυτό;

3326
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: γραφειο κ 3ετια
« στις: Ιούλιος 23, 2009, 12:26:43 πμ »
Δεκτό. Απλά όμως ήταν αρκετά ατυχής η επιλογή αυτή. ;)
Λήξαν το θέμα.

3327
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: γραφειο κ 3ετια
« στις: Ιούλιος 23, 2009, 12:19:32 πμ »
Ο νεοδιόριστος μπορεί να αποσπαστεί σε ΙΕΚ εκτίοντας παράλληλα την ποινή της οργανικής; Δικαιούται δηλαδή να κάνει κανονικά αίτηση για μετάθεση;



"ποινή οργανικής":;;;;;;;;; Συγνώμη αλλά αυτό εμένα μου ακούγεται από λίγο έως πολύ κάπως.
Μάλιστα με προσβάλει ως εκπαιδευτικό που εξέτισε "την ποινή" του κα μάλιστα 2ετή σε δυσπρόσιτο νησί στην άλλη άκρη της χώρας από τον τόπο καταγωγής.

Αν πάλι βλέπεις ως "ποινή" το να δουλέψεις σε ένα σχολείο που δεν είναι στον τόπο διαμονής σου....Δεν ξέρω τι να πω!

3328
Εφόσον χρειάζονται και τα υπόλοιπα προσόντα σαν απαραίτητη προυπόθεση στο να διδάξει κανείς στα σχολεία κωφών τότε γιατί αν δεν υπάρχουν άτομα απο τον πίνακα ειδικής αγωγής μπορούν να πάρουν απο τον γενικό πίνακα. Εσένα αυτό σου φαίνεται λογικό επειδή έτσι γινόταν κάθε φορά?. Σε κάθε περίπτωση προσπάθησα να μάθω μέσα απο το forum αν υπάρχει τρόπος όταν η επιλογή φτάσει να γίνει απο τον γενικό πίνακα (που κανονικά με βάση της προαπαιτήσεις της προκύρηξης δεν θα έπρεπε να γίνει) να επιλεχθεί αυτός που έχει όντως το προσόν της νοηματικής και τίποτε άλλο. Τώρα για τις ενστάσεις και τα υπόλοιπα είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.
  
Το τι θα έπρεπε να γίνεται και το τι γίνεται τελικά, όπως και το τι είναι λογικό ή παράλογο, το ποιος έχει τα προσόντα και την ικανότητα να μπει στην Ε.Α. και ποιος όχι, είναι όντως άλλου παπά ευαγγέλιο. Εγώ απλά είπα τι λέει η εγκύκλιος και δεν έκανα σχόλια. Τα σχόλια μου πάνω στο θέμα των προσλήψεων της ειδικής αγωγής είναι άλλου και είναι πολύ συγκεκριμένα. Δεν θα τα αναλύσω ξανά.
Επίσης, δεν θέλω να μπω σε αντιπαραθέσεις με κανέναν συνάδελφο. Απλά κάποια πράγματα για το τι ισχύεί στην Ε.Α. και το τι γίνεται στο χώρο τα ξέρω πολύ καλά και από μέσα, μια και είμαι στο χώρο 8 χρόνια. Όσο για την εγκύκλιο....θεωρώ ότι δεν είναι πιο πολύπλοκη ή πιο απλή από άλλες χρονιές (ίσως πάλι είναι και κάνω λάθος)

3329
Μισό λεπ΄το. Εγώ θεωρώ ότι η εγκύκλιος είναι πολύ συγκεκριμένη.
1) Για να διδάξεις σε σχολέια κωφών και τυφλών ΔΕΝ φτάνει μόνο η γνώση νοηματική ή μρέιγ. Χρειάζονται ΚΑΙ τα υπόλοιπα προσόντα. Πέρισι ναι ίσχυε ότι μόνο με τη γνώση νοηματική/μπρέιγ έμπαιδες σε ΣΜΕΑ φέτος τα πράγματα άλλαξαν. Αν η φίλη σου θεωρεό ότι πρέπει να την πάρουν ας κάνει ένσταση στο υπουργέίο ή ας βάλει τη δευτεροβάθμια να κάνει συγκεκριμένη ερώτηση στο υπουργείο.
2) Πάντα, σε όλες τις εγκυκλίους, έγραφε ότι αν πας αναπληρωτής σε ΣΜΕΑ δεν έχεις δικαίωμα να κάνεις τα χαρτιά σου και να σε πάρουν στη γενική αγωγή την ΙΔΙΑ χρονιά. Το ίδιο ισχύει και φέτος.
3) Αν εξαντληθούν οι πίνακες΄της ειδικής αγωγής, παίρνοπυν από τη γενική (όπως γινόταν κάθε φορά).
4) Η επιτυχ'ια στον ΑΣΕΠ μετρά για κατάταξη ανάμεσα σε άτομα με τα ίδια προσόντα (πχ και οι 2 μεταπτυχιακό)

Άλλο; Και μην μου επιτίθεστε. Όπως είπα ευελιξία σκέψης και διαβάστε και τι έχει ήδη γραφτεί εδώ μέσα, πολλές ερωτήσεις έχουν απαντηθε΄θ πολλές πολλές φορές και όμως συνεχίζουν να γίνονται. Επίσης ρίξτε και μία ματιά στο νόμο της ειδικής αγωγής....πολλά ανφέρονται και εκέι μέσα (αν και θεωρώ ότι για να εργαστείς σε ένα χώρο πρέπει να γνωρίζεις και το αντίστοιχο νομικό πλάισιο που τον διέπει). Εκέι θα δείετ και τα επιδόματα και ποιοι τα παίρνουν, και τις προϋπηρεσίες και άλλα πολλά. ;)

3330
Βρε συνάδελφοι,
διαβάζω τις ερωτήσεις σας και απορώ!! Πολλές από αυτές, αν όχι οι περισσότερες, μπορούν εύκολα να απαντηθούν με μία απλή ανάγνωση της εγκυκλίου, αν γίνει και πιο καλή ανάγνωση νομίζω ότι μπορούν να απαντηθούν ακόμα περισσότερες ερωτήσεις!!!!
Μην τα θέλετε όλα έτοιμα! Είπαμε η ειδική αγωγή θέλει και ευελιξία σκέψης.... ;) ;) ;)

3331
Κατρχήν καλή επιτυχία σε όλους.
Εγώ θέλω να σας πω λίγα πράγματα για τα ΚΕΔΔΥ για να μην πάτε στα τυφλά. Κάπου πιο πάνω διάβασα ότι στα ΚΕΔΔΥ βαριούνται και δεν έχουν δουλειά. Μεγαλύτερη ανμακρίβεια από αυτή δεν μπορεί να γραφτεί!!!! Τα ΚΕΔΔΥ τρέχουν και δεν φτάνουν!!! Μάλιστά στα περισσότερα δεν υπάρχουν όλες οι ειδκότητες και έτσι τα πράγαματ είναι αρκετά σφτιχτά (π.χ. αντί για 2 δασκάλους υπάρχει 1).
Επίσης, στα ΚΕΔΔΥ δεν ισχύουν οι άδειες και τα ωράρια των σχολέιων. Δουλέυεις 6 ώρες τη μέρα, και τα Χριστούγεννα-Πάσχα-Καλοκαίρι μοιράζονται οι μέρες και πάντα το ΚΕΔΔΥ είναι ανοιχτό (προσωπικό ασφαλείας λέγεται). Εκεί που ήμουν εγώ μέχρι πέρισυ (γαιτί τ΄΄ωρα είμαι με εκπαιδευτική άδεια) το καλοκαίρι μας έβγαινε από 8 μέρες στον καθένα. Παράλληλα υπάρχουν και 10 μέρες κανονικής άδειας που είναι στη διακριτική ευχέρια του προϊσταμένιου αν θα τις πάρετε (όπως και στα σχολέια).
Τώρα το αντικέιμενο της δουλειάς. Αυτό δεν είναι καθορισμένο. Δηλαδή, εντάξει, αντικέιμενο είναι η διάγνωση των αναγκών των παιδιών και η κατάρτιση εκπαιδευτικού προγράμματος. 'Ομως, δεν υπάρχουν συγκεκριμένα εργαλεία για τη διάγνωση. Ο κάθένας δουλέυει με το δικό του τρόπο. Επίσης, εκπαιδευτικό πρόγραμμα ΠΡΕΠΕΙ να γίνεται ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ για το κάθε παιδί με βάση τις δικές του ανάγκες (δηλ. δεν κάνουμε ένα πρόγραμμα για τον αυτισμό, αλλά πρόγραμμα για το Α παιδί με αυτισμό, για το Β παιδί κλπ). Αυτό για να γίνει απαιτείται γνώση των ειδικών αναγκών, γνώση των εκπαιδευτικών στόχων της κάθε τάξης, ευελιξία σκέψης.,...
Τέλος, υπάρχει ένας κανονισμός λειτουργία των ΚΕΔΔΥ (μάλλον των ΚΔΑΥ γιατί είναι παλιός και δεν νομίζω να έχει αλλάξει) όπου αναφέρεται ότι εκπαιδευτικός της κάθε βαθμίδας αξιολογεί παιδιά όλων των βαθμίδων. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι εγώ που έιμαι νηπιαγωγός μπορώ να δω και παιδιά δημοτικούθ, και γυμνασίου και λυκείου!!!!!! Προσωπικά το είχα αποφύγει αυτό (με τη βοήθεια της προϊσταμένης μου) και αντίθετα από την επιθυμία του περιφερειακού διευθυντή (γιατί σε αυτόν ύπάγονται τα ΚΕΔΔΥ και όχι στην α/βάθμια ή β/βάθμια) έβλεπα παιδιά μόνο μέχρι και Β δημοτικοιύ.
Αυτά τα λίγα για τα ΚΕΔΔΥ

3332
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Τιμη για εργασια
« στις: Ιούλιος 21, 2009, 09:37:01 μμ »
Εγώ δεν θα σχολιάσω το αν είναι καλή η τιμή που πάιρνεις ή όχι. Απλά θα γράψω την άποψη μου για τις εργασίες. Είμαι κατά του να γίνεται η εργασία από κάποιον άλλο. Θεωρώ ότι έτσι υποβαθμίζεις τον εαυτό σου, την επιστήμη σου, το πανεπιστήμιο, τους άλλους φοιτητές, τον καθηγητή που θα βαθμολογήσει.....
Θα προτιμούσα, αν ήταν να κάνω μάθημα σε φοιτητές, να τους βοηθάω να βρούμε βιβλιογραφία, να συζητήσουμε το πώς θα προσεγγίσουν το θέμα, να γράψουν την εργασία και μετά να την διορθώσουμε μαζί.
Μάλιστα έχω αρνηθεί και συνεργασία με φροντιστήριο όπου μου ζητούσαν τη συγγραφή εργασιών και μάλιστα με πολύ καλή αμοιβή, ακριβώς γιατί το θεωρώ κοροϊδία.

Δεν θέω να σε κ΄ρινω γι΄αυτό που κάνεις. Απλά εκφράζψ τη γνώμη μου

Σελίδες: 1 ... 236237238239240 ... 262

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159882
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 492
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 454
Σύνολο: 455

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.106 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.