Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - emmaki

Σελίδες: 1 ... 252253254255256 ... 262
3543
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Σεμινάρια ειδικής αγωγής
« στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 04:43:01 μμ »
Εγώ θα σου έλεγα να κάνεις μεταπτυχιακό στο εξωτερικό. Θα διαρκέσει 1 χρόνο ακριβώς (Σεπτέμβρη με Σεπτέμβρη) και ανάλογα με το πανεπιστήμιο που θα διαλέξεις μπορείς να κάνεις και πρακτική σε σχολέιο (φίλη μου έκανε πρακτική με δυσλεκτικά παιδιά γυμνασίου, το δικό μου που ήταν σε άλλο πανεπιστήμιο δεν έιχε καθόλου πρακτική).
Όσο για τα έξοδα, αν τα βάλεις όλα κάτω νομίζω ότι συμφέρει πιο πολύ να πας έξω παρά να κάνεις κάτι εδώ.
Καλή επιτυχία σε ό,τι αποφασίσεις

3544
Δηλαδή οι ιερείς μπορούν να είναι διπλοθεσίτες; Απαράδεκτο για μένα από τη στιγμή που σε καμία άλλη επαγγελματική κατηγορία δεν μπορεί να συμβεί αυτό, να κατέχεις δηλαδή 2 θέσεις δημοσίου υπαλλήλου

3545
Άδειες / Απ: Εκπαιδευτική άδεια (ολιγοήμερη)
« στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 10:21:57 πμ »
Δικαιούσαι άδεια εξετάσεων, νομίζω μία μέρα πριν το μάθημα και τη μέρα του μαθήματος. Απλά πρέεπι να πάρεις βεβαίωση από τη σχολή ότι πήγες να δώσεις το μάθημα και (χωρίς να είμαι 100% σίγουρη) οι μέρες αυτές της άδειας δεν πρέπει να ξεπερνάνε τις 10 όλο το χρόνο.
Αν ξέρει κάποιος κάτι άλλο ας με διορθώσει

3546
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Αλλαγή ΜΚ - Πότε;
« στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 10:17:55 πμ »
Διαβάζοντας τα διάφορα ποστ εδώ, που προφανώς βασίζονται σε προσωπικές εμπειρίες, το συμπέρασμα που βγάζω είναι ότι η κάθε διέυθυνση ενεργεί διαφορετικά, Ναι μεν η αλλαγή πρέπει να γίνεται αυτόματα και όταν μονιμοποιηθείς μπάινεις στο ΜΚ 18 ασχέτως αν έχεις δουλέψει ως αναπληρωτής, αλλά η πραγματικότητα δεν είναι έτσι. Εγώ όταν διορίστηκα μπήκα στο ΜΚ 17 έχοντας προϋπηρεσία η οποία μου αναγνωρίστηκε άμεσα, αλλά για κάθε αλλαγή κλιμακίου πρέπει να ενημερώνω τη διεύθυνση γιατί "έχουν τόσους πολλούς που το ξεχνάνε"!!!!! (τα λόγια τους).
Όσο για την αλλαγή βαθμού και την μονιμοποίηση......εκέι ήταν που με ξέχασαν εντελώς και έγινε 1μιση χρόνο μετά παρά τις αιτήσεις μου και τα τηλεφωνήματα μου.......

3547
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Αλλαγή ΜΚ - Πότε;
« στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 03:59:25 μμ »
Αν έχεις συμπληρώσει 12 μήνες προϋπηρεσία, πρέεπι να αλλάξεις ΜΚ και μετά θα αλλάζεις κάθε 2 χρόνια. Τώρα αν δεν σου το έχουν αλλάξει, μπορεί να το έχουν "παραβλέψει". Εμέις στο σχολέιο μου κάναμε κάθε φορά αίτηση για να μας αλλάξουν και πάιρναμε και τα χρήματα αναδρομικά, γιατί ποτέ δεν μας άλλαζαν στην ώρα μας. Αυτό θα πρότεινα να κάνεις και εσύ
Η μονιμοποίηση δεν παίζει ΄ρολο στο ΜΚ, παρά μόνο η διάρκεια εργασίας (αν είναι δόκιμος ο ΄ρος αυτός που χρησιμοποιώ).
Αν όμως δεν είσαι διορισμένος/η αλλά αναπληρωτής/τρια, τότε θα αλλάξεις ΜΚ όταν θα συμπληρώσεις 12 μήνες καθαρή προ¨θπηρεσία (χωρία τα καλοκαίρια) και μετά θα αλλά ζεις κάθε 24 μήνες (όποτε έρθει αυτό το χρονικό σημείο)

3548
Σχολική ζώνη / Απ: Μαργαριτάρια!
« στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 03:49:16 μμ »
Και 2 απίστευτα που άκουσα χθες από ένα παιδί πρώτης λυκείου (είναι και απουσιολόγος τρομάρα της).
1) Η Μέση Ανατολή είναι στην Αμερική
2) Η τουρκία είναι δυτικά της Ελλάδας

3549
Σχολική ζώνη / Απ: Μαργαριτάρια!
« στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 09:53:31 μμ »
Σε τάξη νηπιαγωγείου προσπαθούμε να μάθουμε τα είδη της βροχής (ψιχάλα, βροχή, καταιγίδα). Όπότε ρωτά η συνάδελφος τα πιστιρίκια " Όταν βρέχει πολύ τι έχουμε;" Και πετάγεται ένα πιτσιρίκι και λέει σοβαρά σοβαρά "ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟ"!!!!!
Την ίδια μέρα, ρωτάω τα παιδιά τι γίνεται όταν μπουμπουνίζει και φυσικά δεν περιμένω να μου πούνε. Να όμως που ένα μικ΄ρο λέει το εξλης υπέροχο "Η κυρία Θεού ΄δερνει τον άντρα της και ακούμε την παντόφλα που τον χτυπά"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Τέλος, σε τάξη λυκείου γνωστή μου φιλόλογος ρωτά τα παιδιά τι είναι η περγαμηνή και ένα πιτσιρίκι λέει με περηφάνια " Ένα μικρό αρνί, κυρία"!!! Καλά λέει η καθηγήτρια τι την έκαναν την περγαμηνή; Και λέει το ίδιο παιδί, "Έγραφαν κυρία επάνω. Αφού κουβαλούσαν όλι τα αρνιά τους μαζί τους παντού".....................

3550
Θα ήθελα και εγώ συμβουλή από όποιον μπορεί.
Έχω ένα ιδιαίτερο, μια κοπέλα στην πρώτη λυκείου. Εγώ της κάνω αγγλικά. Το παιδί έχει άπειρα κενά, αλλά φαίνεται ότι και δεν θέλει να μάθει αγγλικά, αλλά και δεν θέλει να προσπαθήσει γενικότερα (όχι μόνο στα αγγλικά). Τι εννοώ, όταν της βάζω μια άσκηση για το σπίτι, τη μισή την κάνει πολύ καλα (για το επίπεδο και τις δυνατότητες της) και την υπόλοιπη....έτσι για να λέμε ότι κάτι κάναμε!!!
Επίσης, αν και οι γονείς της από το δημοτικό της έιχαν δασκάλα για τα μαθήματα, πράγμα που συνεχίστηκε και σε όλο το γυμνάσιο, εγώ βλέπω ότι έχει πολύ σημαντικά κενα στα Ελληνικά, π.χ. δεν ξέρει τι είναι το επίθετο, δεν ξέρει το ουσιαστικό, μιλάω για χ΄ρονους και με ρωτάει αν θέλω ενικό ή πληθυντικό κλπ.
Τέλος, προσπάθησα να την φέρω στο φιλότιμο, να καταλάβει ότι τα αγγλικά θα τη βοηθήσουν και η απάντηση της ήταν κατά λέξη " Σε τι θα με βοηθήσουν; Να γυρνάω σαν το ζήτουλα από σπίτι σε σπίτι και να κάνω μαθήματα σαν και σένα;"
Έχω ενημερώσει τη μητέρα (όχι για τα λόγια αυτά) για το επίπεδο της και η αντίδραση τη ήταν "Αφού προσπαθεί."
Εσείς τι θα κάνατε; Δεν ξέρω πώς αλλιώς να συμπεριφερθώ. Είναι γεγονός ότι αυτό το μάθημα με εξαντλέι κάθε φορά....

3551
Όταν ήμουν εγώ στο σχολείο, πριν από αρκετά χρόνια, υπήρχε μία καθηγήτρια στο μάθημα της οποίας κάναμεκανονικό τσιμπούσι. Και αυτό συνέβαινε γιατί και αυτή πίστευε ότι το φαγητό μέσα στην τάξη ήταν το λιγότερο που την ενοχλούσε. Όμως, η δική μας άποψη ήταν ότι το φαγητό είχε ακριβώς την αντίθετη σημασία. Δηλαδή, τρώγαμε γιατί αυτή ήταν ανεπαρκής ως καθηγήτρια. Αυτή δεν μπορούσε να 'επιβληθηεί' σε παιδιά 16 χρονών. Και φυσικλα βαθμούς όλοι είχαμε 19!!!!
Τα συμπεράσματα δικά σας!

3552
Οικονομικά / Απ: Οδοιπορικά
« στις: Ιανουάριος 28, 2009, 08:59:07 μμ »
Από ό,τι ξέρω χρήματα από το δημόσιο μπορείς να τα διεκδικήσεις για τα επόμενα 2 χρόνια.
Δεν ξέρω αν εμπίπτεις σε αυτή την περίπτωση, αλλά λογικά δεν μπορεί να χάθηκαν τα χρήματα σου εφόσον τα δικαιούσαι. Στη θέση σου θα έκανα μια αίτηση για τα κατοχυρώσω και δεν θα περίμενα απλώς να μου τα δώσουν όοοοοοτα βρουν χρήματα.

3553
Μήπως, λέω μήπως, κρίνοντας και από άλλα που έχεισ γράψει σε άλλο θέμα, παραείσαι ελαστικός με τα παιδιά; Θέλω να πω, μήπως έχεις κατεβάσει τόσο πολύ τον πύχη της διδασκαλίας και του μαθήματος, ώστε να βάζεις τ΄σο εύκολα θέματα στα γραπτά, που να μην ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα της ύλης; Και φέρνω ένα παράδειγμα αρκετά ακραίο, αν σε ένα παιδί γυμνασίου βάλεις να σου γράψει την αλφαβλητα, είναι απόμενο ότι θα την γράψει και θα πάρει και άριστα. Αυτό όμως αντικατοπτρίζει το επίπεδο του και το βαθμό που θα πρέπει να πάρει στον έλεγχο; Για μένα, ναι πρέπει τα παιδιά να μην αποθαρρύνονται με άδικους βαθμούς, αλλά και να μην δίνονται οι βαθμοί έτσι απλά και για να μην τα στεναχωρήσουμε. Άλλωστε, όντως όπως είπε και κάποιος άλλος μέσα εδώ, αν έχεις τρίτη λυκείου και βάλεις στα παιδιά 20, πώς θα δικαιλογηθείς (στον εαυτό σου κυρίως) αν το παιδί δεν γράψει στις πανελλαδικές (ή μάλλον αν γράψει σύμφωνα με αυτά που ξέρει και με τον πραγματικό του βαθμό). Σλιγουρα στο σχολέιο επιβραβεύεται με τη βαθμολογία ένα σύνολο πραγμάτων (συμπεριφόρα, σεβασμός, προθυμία κλπ) αλλά είναι και η απόδοση στις απαιτήσεις του αναλυτικού προγράμματος

3554
Mac αναφέρεις στο post σου  "είναι ήσυχοι (αφού είναι μπουκωμένοι), μειώνεται η υπερκινητικότητα τους" όταν τα παιδιά τρώνε μέσα στην τάξη. Από αυτά που λες νομίζω ότι αναιρείς τον εαυτό σου. Και εξηγώ. Με αυτάτα λόγια δείχνεις ότι δεν θεωρείς ότι έτσι γίνεται μία ανταλλαγή ανάμεσα σε σένα και τα παιδιά, μια συμφωνία, ένα συμβόλαιο, αλλά έχεις εσύ την ησυχία σου, γαιτί επειδή είναι μπουκωμένοι δεν μιλάνε, δεν κάνουν φασαρία κλπ, επίσης, επιεδή είναι αφοσιωμένοι στο φαγητό δεν κουνιούνται πολύ, δεν ενοχλούν τους άλλους και εσένα. Άρα;;; Άρα έχεις μπροστά σου μια τάξη που δεν σε προσέχει!
Τελικά ποιό είναι το ζητούμενο, να έχεις μαθητές τους οποίους προσπαθείς να τους κάνεισ να σε προσέξουν, ακόμα και αν αυτό είναι υπερβολικά δύσκολο, ή να έχεις μαθητές που είναι ήσυχοι, αλλά βρίσκονται ακόμα σε διάλειμμα;
Προσωπικά θεωρώ ότι το σχολείο, σε όποια βαθμίδα και αν είναι, είναι μία μικρή κοινωνία (μια οργάνωση) και έχει ένα σύνολο κανόνων, οι οποίοι πρέπει να ακολουθούνται για να μην καταρεύσει. Μέσα σε αυτούς τους κανόνες είναι και το ότι δεν μπορεί κανένας (ούτε και ο δάσκαλος) να ρώει ή να πίνει καφέ ή να μασάει τσίχλα την ώρα του μαθήματος. Όπως και να το κάνουμε, δεν μπορεί να προσέξεις. Αλλά και δεν δείχνεις σεβασμό (μιλάω για σεβασμό, όχι φόβο ή επιβολή). Όπως δεν θα πας σε μία συνάντηση επίσημη ή δεν θα πας σε ένα θέτρο και θα βγάλεις την τυρόπιτα΄, έτσι και στην τάξη!

3555
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ωρολόγιο πρόγραμμα
« στις: Ιανουάριος 19, 2009, 10:17:05 μμ »
Ο νόμοςω λέει ότι πρέπει να είσαι στο σχολείο καθ' όλη τη διάρκεια του διδακτικού ωραρίου. Τώρα, αν ο διυθυντής κάνει τα στραβά μάτια, όπως γίνεται συνήθως....Π΄σντως μπορεί να σε κρατήσει στο σχολείο και να σε απασχολήσει με κάτι άλλο. Οπότε, δεν νομίζω ότι είναι εφικτό ή σωστό ή ηθικό αν θες να πηγαίνεις στιο σχολέιο 3 ή 4 μέρες την εβδομάδα.

3556
Εργασιακά / Απ: εκπαιδευτικός αμεα
« στις: Ιανουάριος 15, 2009, 12:36:11 μμ »
Η δική μου ερμηνεία είναι ότι ισχύει το ίδιο και για τους υπαλλήλους που είναι ΑμΕΑ αλλά και για τους υπαλλήλους ου έχουν υπό την προστασία του ΑμΕΑ.
Αλλά γιατί δεν κάνεις ένα τηλεφώνημα στο υπουργείο; Σίγουρα θα ξέρουν κάτι παραπάνω

Σελίδες: 1 ... 252253254255256 ... 262

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159786
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 540
Σύνολο: 552

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.101 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.