Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - giannisn1991

Σελίδες: 123 ... 41
1
η παραταση αν δοθει εχει να κανει με τις προκυρυξεις που αφορουν εκπαιδευτικους κλαδου ΤΕ (πτυχιο ΕΠΑΛ) ή ΔΕ
1ΓΤ και 2ΓΔ

Πηγή: www.especial.gr

2
Η παράταση των πινάκων αυτή τη στιγμή δεν είναι επιλογή αλλά μπορεί να είναι μονόδρομος. Δεν έχει σχέση με τον γραπτό διαγωνισμό.

για ποιο λογο να ειναι μονοδρομος ;

4
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Μάρτιος 11, 2024, 04:14:23 μμ »
κανονικα χρειαζεται προσληψη ΔΕ01 για οσα παιδια εχουν μαθησιακες δυσκολιες και το αναφερει η γνωματευση


Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ) ΔΕ01

Το Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ) κλάδου (ΔΕ01) υποστηρίζει μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, που φοιτούν στα σχολεία γενικής εκπαίδευσης, όπως προβλέπεται στην παρ. 2, του άρθρου 6, του ν. 3699/2008 (Α ́ 199), και για τους οποίους έχει εκδοθεί απόφαση έγκρισης υποστήριξης κατόπιν σχετικής γνωμάτευσης, με στόχο την άρση των εμποδίων και την ισότιμη συμμετοχή τους στην εκπαίδευση. Η άσκηση των καθηκόντων του δύναται να επεκτείνεται και σε μαθητές, για τους οποίους έχει εκδοθεί απόφαση έγκρισης υποστήριξης των ίδιων ή των συστεγαζόμενων σχολικών μονάδων, εφόσον καλύπτονται οι ανάγκες των μαθητών των σχολείων στα οποία υπηρετούν. Η επέκταση της άσκησης των καθηκόντων γίνεται με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης ύστερα από πρόταση του Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.

Υποδέχεται τους υποστηριζόμενους μαθητές κατά τον οριζόμενο χρόνο υποδοχής του σχολικού προγράμματος, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, και φροντίζει για την ασφαλή αποχώρηση των μαθητών.
Υποστηρίζει τους μαθητές σε θέματα καθημερινής διαβίωσης, αυτοεξυπηρέτησης, προσωπικής υγιεινής και φροντίδας, αγωγής τουαλέτας, σίτισης, ένδυσης, κινητικότητας και σε άλλα θέματα ανάλογα με τις ιδιαίτερες ανάγκες των μαθητών.

Υποστηρίζει τους μαθητές καθ’ όλη τη διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας, τόσο κατά τη διάρκεια των μαθημάτων όσο και κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων, καθώς επίσης και σε όλες τις δραστηριότητες της σχολικής ζωής, όπως περιπάτους, διδακτικές επισκέψεις, εκδρομές και σε κάθε είδους εκδήλωση που οργανώνει το σχολείο. Σε καμία περίπτωση το ΕΒΠ δεν υποκαθιστά τον εκπαιδευτικό της τάξης, ο οποίος έχει την ευθύνη εκπαίδευσης του μαθητή.

Συνεργάζεται με τους εκπαιδευτικούς των τάξεων, έχει ενεργό ρόλο στην εκπαιδευτική διαδικασία σύμφωνα με τις οδηγίες των εκπαιδευτικών και ενθαρρύνει τη συμμετοχή των μαθητών στις διάφορες δραστηριότητες μέσα και έξω από την τάξη, ακολουθώντας το ημερήσιο πρόγραμμα του σχολείου.
Συμμετέχει στη διερεύνηση των αναγκών και στη διαμόρφωση του εξατομικευμένου προγράμματος εκπαίδευσης των μαθητών, υποβάλλοντας ανάλογες προτάσεις στους εκπαιδευτικούς στο πεδίο των αρμοδιοτήτων του.
Εισηγείται συγκεκριμένο πρόγραμμα, σύμφωνα με τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών, το οποίο καταρτίζεται από το διευθυντή του σχολείου, μετά από συνεργασία και με τους εκπαιδευτικούς των τμημάτων των μαθητών.

Συνεργάζεται με τους γονείς των μαθητών που υποστηρίζει, ενημερώνεται για τις ιδιαίτερες ανάγκες αυτών και ενημερώνει για θέματα της αρμοδιότητάς του, σε συνεργασία με το Διευθυντή του σχολείου.
Σε περίπτωση βραχύχρονης απουσίας των μαθητών που υποστηρίζει, από οποιαδήποτε δραστηριότητα του σχολικού προγράμματος, αναλαμβάνει εργασίες που τα όργανα διοίκησης του σχολείου δύνανται να αναθέσουν, είτε εντός του σχολικού χώρου είτε εκτός αυτού σε προγραμματισμένη δραστηριότητα του σχολείου. Σε περίπτωση μακροχρόνιας απουσίας των υποστηριζόμενων μαθητών, με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης ύστερα από πρόταση του Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π., τοποθετείται για την άσκηση καθηκόντων σε άλλη σχολική μονάδα για την υποστήριξη μαθητή/ών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, για τον/τους οποίο/ους έχει εκδοθεί απόφαση έγκρισης υποστήριξης.

Συμμετέχει ισότιμα στο Σύλλογο Διδασκόντων της σχολικής μονάδας που υπηρετεί και λαμβάνει μέρος στις δραστηριότητες και στις αποφάσεις.

Δεν απαλλάσσεται από γενικά ή ειδικά καθήκοντα και από την ανάληψη εργασιών που τα όργανα διοίκησης του σχολείου μπορεί να του αναθέσουν στο πλαίσιο της ίσης μεταχείρισης με τα υπόλοιπα μέλη του Συλλόγου Διδασκόντων.

Κατά την ώρα των διαλειμμάτων φροντίζει για την κάλυψη των αναγκών των μαθητών και συνεργάζεται με τους εφημερεύοντες.

5
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Μάρτιος 09, 2024, 06:32:10 μμ »
Όπως, άλλωστε, αναφέρεται στην εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. 93506 /Δ3-        25/08/2023, με θέμα  «Διευκρινιστικές οδηγίες του ν. 3699/2008 (Α΄199) σχετικά με την παράλληλη στήριξη-συνεκπαίδευση», «Η εκπαίδευση και υποστήριξη των μαθητών/μαθητριών συνολικά, συμπεριλαμβανομένων και όσων έχουν έγκριση παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης, αποτελεί ευθύνη του σχολείου ως φορέα και σε καμία περίπτωση η διατύπωση του εδαφίου 3 του υποκεφαλαίου “Εκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης” του κεφαλαίου Α΄ «ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ» της υπό στοιχεία Υ.Α. 27922/Γ6/2007 Υ.Α. (Β΄449), δεν σημαίνει ότι ο/η εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης έχει ατομικά το σύνολο αυτής της ευθύνης».

Σύμφωνα με τον ν. 3600/2008 άρθρο 6 παρ. 1β «Η παράλληλη στήριξη παρέχεται σε μαθητές που μπορούν με κατάλληλη ατομική υποστήριξη να παρακολουθήσουν το αναλυτικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα της τάξης».
Η συνολική στήριξη (ακόμη και στο διάλειμμα) έχει να κάνει με το εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα στήριξης των μαθητών/τριών και όχι με την επιτήρηση ή αποχώρησή τους (πέραν του διδακτικού τους ωραρίου).
 
Στο καθηκοντολόγιο που αφορά στους εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης, με σαφήνεια αναφέρεται ότι «…υλοποιούν το εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα μέσα και έξω από την τάξη και είναι συνολικά υπεύθυνοι για όλες τις δραστηριότητες της σχολικής ζωής (διαλείμματα, επισκέψεις, εκδηλώσεις κ.λπ.) στις οποίες συμμετέχει ο μαθητής.» Όπως είναι αυτονόητο η ευθύνη συνδέεται με το εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα το οποίο υλοποιείται εντός του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών και όχι, όπως αυθαίρετα κάποιοι ερμηνεύουν, πέραν αυτού.

            Με βάση τα παραπάνω, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί τους Συλλόγους Διδασκόντων να υπερασπίζονται με τις αποφάσεις τους τα ίσα δικαιώματα όλων των εκπαιδευτικών και να μην υιοθετούν και εφαρμόζουν καταδικαστέες πρακτικές παραβίασης των δικαιωμάτων εκπαιδευτικών που κάποιοι επιχειρούν να εμφανίσουν ως κανονικότητα.

 

6
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Μάρτιος 09, 2024, 01:49:25 μμ »
ο εκπαιδευτικος της παραλληλης στηριξης ειναι υποχρεωμενος να επιτηρει τα παιδια της παραλληλης στα διαλλειμματα ?

7
Θέμα: Παραβίαση του ωραρίου  εκπαιδευτικών της παράλληλης στήριξης

 

            Τις τελευταίες ημέρες έχουν τεθεί υπόψη του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. πολλές καταγγελίες για την απόπειρα παραβίασης των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών της παράλληλης στήριξης.

            Συγκεκριμένα, με βάση αυθαίρετες ερμηνείες του υφιστάμενου νομικού πλαισίου από «ομάδες» διευθυντών σχολικών μονάδων δίχως καμία θεσμική υπόσταση, εκπαιδευτικοί της παράλληλης στήριξης δέχονται παράνομες εντολές για παραμονή τους στο σχολείο πέραν του διδακτικού τους ωραρίου με πρόσχημα την ιδιαίτερη εκπαιδευτική σχέση που έχουν εκ του ρόλου τους με τους μαθητές/τριες με των οποίων τη στήριξη είναι επιφορτισμένοι.

            Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. τονίζει ότι:

Είναι ανεπίτρεπτο να υπάρχει ανισότητα στην αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών με βάση το εκπαιδευτικό τους έργο. Όλοι οι εκπαιδευτικοί έχουν τα ίδια ακριβώς δικαιώματα και κανείς δεν έχει την εξουσία να τα παραβιάζει.
Η ευθύνη για την ασφάλεια του συνόλου των μαθητών/τριών ανήκει στο σχολείο συνολικά. Η ασφαλής αποχώρηση όλων των μαθητών/τριών από τη σχολική μονάδα καθώς και η επιτήρησή τους κατά τα διαλείμματα είναι έργο των εφημερευόντων και όχι των εκπαιδευτικών της παράλληλης στήριξης για τους μαθητές με των οποίων τη στήριξη είναι επιφορτισμένοι.

Όπως, άλλωστε, αναφέρεται στην εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. 93506 /Δ3-        25/08/2023, με θέμα  «Διευκρινιστικές οδηγίες του ν. 3699/2008 (Α΄199) σχετικά με την παράλληλη στήριξη-συνεκπαίδευση», «Η εκπαίδευση και υποστήριξη των μαθητών/μαθητριών συνολικά, συμπεριλαμβανομένων και όσων έχουν έγκριση παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης, αποτελεί ευθύνη του σχολείου ως φορέα και σε καμία περίπτωση η διατύπωση του εδαφίου 3 του υποκεφαλαίου “Εκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης” του κεφαλαίου Α΄ «ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ» της υπό στοιχεία Υ.Α. 27922/Γ6/2007 Υ.Α. (Β΄449), δεν σημαίνει ότι ο/η εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης έχει ατομικά το σύνολο αυτής της ευθύνης».

Σύμφωνα με τον ν. 3600/2008 άρθρο 6 παρ. 1β «Η παράλληλη στήριξη παρέχεται σε μαθητές που μπορούν με κατάλληλη ατομική υποστήριξη να παρακολουθήσουν το αναλυτικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα της τάξης».
Η συνολική στήριξη (ακόμη και στο διάλειμμα) έχει να κάνει με το εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα στήριξης των μαθητών/τριών και όχι με την επιτήρηση ή αποχώρησή τους (πέραν του διδακτικού τους ωραρίου). Στο καθηκοντολόγιο που αφορά στους εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης, με σαφήνεια αναφέρεται ότι «…υλοποιούν το εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα μέσα και έξω από την τάξη και είναι συνολικά υπεύθυνοι για όλες τις δραστηριότητες της σχολικής ζωής (διαλείμματα, επισκέψεις, εκδηλώσεις κ.λπ.) στις οποίες συμμετέχει ο μαθητής.» Όπως είναι αυτονόητο η ευθύνη συνδέεται με το εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα το οποίο υλοποιείται εντός του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών και όχι, όπως αυθαίρετα κάποιοι ερμηνεύουν, πέραν αυτού.

            Με βάση τα παραπάνω, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί τους Συλλόγους Διδασκόντων να υπερασπίζονται με τις αποφάσεις τους τα ίσα δικαιώματα όλων των εκπαιδευτικών και να μην υιοθετούν και εφαρμόζουν καταδικαστέες πρακτικές παραβίασης των δικαιωμάτων εκπαιδευτικών που κάποιοι επιχειρούν να εμφανίσουν ως κανονικότητα.


Πηγή : ΔΟΕ

8
Ενημέρωση γονέων
Ως εκπαιδευτικός Λυκείου, Φυσικός,  αισθάνομαι την υποχρέωση να ενημερώσω τους γονείς των μαθητών μου, ανοιχτά και δημόσια, για τα ακόλουθα:

1) Τα θέματα στα οποία θα διαγωνιστούν τα παιδιά σας τον Ιούνιο, τόσο στην Τράπεζα θεμάτων, όσο και στις Πανελλαδικές Εξετάσεις της Γ΄ Λυκείου είναι εξαιρετικά πιθανό ότι δε θα ανταποκρίνονται, τουλάχιστον στο σύνολο τους, στο επίπεδο της διδασκαλίας μου στο σχολείο. Προσπαθώ με κάθε τρόπο να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις, οι οποίες όμως είναι δυστυχώς συχνά ξένες προς την υπάρχουσα κατάσταση και μάλιστα είναι τόσο παράλογες γιατί ενυπάρχουν μέσα σε ένα σαθρό σύστημα με αναρίθμητες στρεβλώσεις και προχειρότητες σε βιβλία, προγράμματα σπουδών, απαιτούμενες ύλες, αναθέσεις ειδικοτήτων, καθυστερήσεις έλευσης εκπαιδευτικών, κ.λ.π., κ.λ.π.

2) Θλίβομαι ιδιαίτερα για την οικονομική αφαίμαξη που υφίσταστε και προσπαθώ, τόσο δια του μαθήματος μου όσο και δια της ενημέρωσης σας για τις παθογένειες του συστήματος, να αντισταθώ σε αυτή.  Αισθάνομαι συχνά ότι η μάχη είναι άνιση, προσπαθώ όμως να μη συμβιβαστώ στη «δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία» της αδράνειας, στην οποία με σπρώχνουν με δύναμη οι  πολιτικοί μου προϊστάμενοι.

3) Θέλω να σας ενημερώσω ότι την τελευταία διετία, το έργο μου δυσχεραίνεται ακόμη περισσότερο από μια επονομαζόμενη «αξιολόγηση», η οποία  επέφερε μόνο άχρηστη γραφειοκρατία, διχόνοια και αναξιοπρέπεια. Συγκεκριμένα στο όνομα της παροιμιώδους αναποτελεσματικότητας του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, εκείνοι που το έφτιαξαν και παρακολουθούν αδιάφοροι την οικονομική σας αφαίμαξη, αποφάσισαν να … προσποιηθούν ότι αξιολογούν σχολείο κι εκπαιδευτικούς με στόχο τη βελτίωση τους.
Επιθυμώ να σας κάνω γνωστό ότι πρόκειται για διαδικασία ντροπιαστική για εμένα και τους συναδέλφους μου, καθώς θα μπουν στην τάξη μου και θα βαθμολογηθώ στο μάθημα μου από ανθρώπους οι οποίοι πολύ συχνά δεν έχουν μπει σε τάξη για πολλά χρόνια ή και δεκαετίες, δεν έχουν ποτέ αξιολογηθεί από τους υφισταμένους τους, δυστυχώς σε κάποιες περιπτώσεις είναι μόνο κατ’ επίφαση «συνάδελφοι» μου, σε κάποιες περιπτώσεις κομματικοί, ενώ σε κάθε περίπτωση αποδέχονται και υπηρετούν, απολύτως συμβιβαζόμενοι, μια δήθεν «αξιολόγηση», την οποία τους διατάζουν να εκτελέσουν οι νεκροθάφτες της Δημόσιας εκπαίδευσης. Αυτοί δηλαδή λόγω των οποίων πληρώνετε χιλιάδες ευρώ ετησίως για την εκπαίδευση των παιδιών σας.

4) Τέλος θέλω να γνωρίζετε ότι ο κόπος, το άγχος και η οικονομική επιβάρυνση που θα έχετε, θα οδηγήσει στην καλύτερη περίπτωση στην εισαγωγή σε μια καλή σχολή, την οποία θα τελειώσουν τα παιδιά σας με προσπάθεια, με πραγματική μόρφωση και με βαθμό 6 ή 7 ή άντε 8. Απέναντι τους στην αγορά εργασίας θα βρουν πτυχιούχους των ίδιων ειδικοτήτων από τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια, με βαθμούς προφανώς 8 ή 9 ή 10. Είναι εκείνοι που είχαν να πληρώσουν και που δεν πέρασαν στις εξετάσεις που πέρασαν τα παιδιά σας με τόσο κόπο και χρήματα. Αυτό το έφτιαξαν για … το καλό σας, οι ίδιοι που λέγαμε πριν, αυτοί που έφτιαξαν την εκπαίδευση που δε στέκεται χωρίς Φροντιστήρια.

10




Τι αλλάζει στα πιστοποιητικά ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ
Το άρθρο 115 του νόμο 5079/2023 ορίζει ότι:
1. Με απόφαση της Ολομέλειας του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.) δεν εντάσσονται εφεξής στο Παράρτημα Γλωσσομάθειας των προκηρύξεων του Α.Σ.Ε.Π. ή τα πάγια μέρη αυτών ή απεντάσσονται από το Παράρτημα Γλωσσομάθειας των προκηρύξεων του Α.Σ.Ε.Π. ή τα πάγια μέρη αυτών όσα πιστοποιητικά δεν πληρούν τις τυπικές και ουσιαστικές προϋποθέσεις που ορίζονται στην παρ. 7 του άρθρου 15 του π.δ. 85/2022 (Α’ 232).
2. Κατ’ εξαίρεση, εξακολουθούν, και μετά την έναρξη ισχύος του παρόντος, να γίνονται αποδεκτά από το Α.Σ.Ε.Π. ως αποδεικτικά γνώσης ξένης γλώσσας σε οποιοδήποτε επίπεδο και να περιλαμβάνονται στο Παράρτημα Γλωσσομάθειας των προκηρύξεων του Α.Σ.Ε.Π. ή τα πάγια μέρη αυτών, πιστοποιητικά γλωσσομάθειας που έχουν ήδη εκδοθεί ή πρόκειται να εκδοθούν μέχρι και τις 30.6.2024, εφόσον αυτά γίνονταν αποδεκτά από το Α.Σ.Ε.Π. ως αποδεικτικά γνώσης ξένης γλώσσας σε οποιοδήποτε επίπεδο και περιλαμβάνονταν στο Παράρτημα Γλωσσομάθειας των προκηρύξεων του Α.Σ.Ε.Π. ή τα πάγια μέρη αυτών μέχρι την έναρξη ισχύος του παρόντος.
-------
Συνεπώς, όσοι λάβουν πιστοποιητικό γλωσσομάθειας με δύο δεξιότητες μέχρι 30/6/2024 θα μοριοδοτούνται κανονικά. Όσοι αποκτήσουν τέτοιο πιστοποιητικό ΜΕΤΑ την παρέλευση αυτής της ημερομηνίας δεν θα μοριοδοτούνται.
Ο συγκεκριμένος νόμος έρχεται ως συνέχεια του ΠΔ85/2022 (Καθορισμός προσόντων διορισμού σε φορείς του Δημοσίου: Προσοντολόγιο-Κλαδολόγιο) και συγκεκριμένα του άρθρου 10.










Έχω πιστοποιητικό γλωσσομάθειας με 2 δεξιότητες και ημ. λήψης πριν το 2024. Θα μετρήσει σε προκήρυξη του ΑΣΕΠ το 2025;
ΝΑΙ

Θα λάβω πιστοποιητικό γλωσσομάθειας με 2 δεξιότητες και η. λήψης 30.6.2024. Θα μετρήσει σε προκήρυξη του ΑΣΕΠ το 2025;
ΝΑΙ


Θα λάβω πιστοποιητικό γλωσσομάθειας με 2 δεξιότητες και ημ. λήψης 01.7.2024. Θα μετρήσει σε προκήρυξη του ΑΣΕΠ το 2025; 
ΟΧΙ

12
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Δεκέμβριος 19, 2023, 04:45:42 μμ »
ΝΟΜΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ 2003


13
ΝΟΜΟΣ 4610/2019

από το Νόμο 4957/2022

Άρθρο 202


1. Στο τέλος του άρθρου 30 του ν. 4415/2016 (Α΄ 159) προστίθεται παράγραφος 4, ως εξής:

«4. Η διδακτική ώρα για τα Φροντιστήρια και τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών αντιστοιχεί σε χρονική διάρκεια σαράντα πέντε (45) λεπτών της ώρας.».

2. Στο τέλος του άρθρου 5 του ν. 4547/2018 (Α΄ 102) προστίθεται παράγραφος 8 ως εξής:

«8. Ειδικά για τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς που καταλαμβάνουν θέση Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου, η καταβολή των μηνιαίων αποδοχών, των πάσης φύσεως επιδομάτων και οδοιπορικών τους βαρύνει τον Προϋπολογισμό του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.».


Σελίδες: 123 ... 41

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158560
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 541
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 469
Σύνολο: 477

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.123 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.