Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - giannisn1991

Σελίδες: 12345
29
ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ / ΤΕ01.06 - ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ
« στις: Μάρτιος 17, 2019, 08:50:31 πμ »
Γνωριζει κανεις να μου απαντησει αν καποιος αποφοιτος μαθητης του ΕΠΑΛ μπορει να ενταχθει
στους πινακες αναπληρωτων ΤΕ01.06 - ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ  ?

30
ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ / βοήθημα ηλεκτρολογίας
« στις: Μάρτιος 15, 2019, 03:01:54 μμ »
Υπάρxει καποιο βιβλιοπωλειο που να εχει διαθεσιμο το βοήθημα Ηλεκτρολογια Γ ΓΕΛ απο εκδοσεις Σαββαλας ?


31
Υπεγράφη και προωθείται για δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης η Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) με την οποία αυξάνεται το ημερομίσθιο των μαθητευομένων του «Μεταλυκειακού Έτους - Τάξης Μαθητείας» των Επαγγελματικών Λυκείων της χώρας.Με τον τρόπο αυτό, το νέο ημερομίσθιο ορίζεται στα 21.78€.

Συνέχεια
εδώ

Δεν μπορω να καταλάβω  το υπουργειο για εβγαλε αυτη την ανακοινωση? Τα παιδια αυτα απο ότι γνωρίζω απασχολουνται για 7 ωρες την ημερα επι 4 ημερες την βδομαδα . Τα 3€ την ωρα δηλαδη το θεωρει το υπουργειο επιτυχια ?

32
Μεταπτυχιακο Ειδικη Αγωγη για Μαθηματικους εξ αποστασεως υπαρχει μονο στην Λευκωσια ή προσφέρει και το ΕΑΠ ?

Γνωριζει κανεις τι διδακτρα εχει το καθενα ?

33
Προσφατα διαβασα εδω οτι οι αδειες διδασκαλιας σε φροντιστηρια και κατ' οικον διδασκαλια χρειαζονται ανανεωση, διορθωστε με αν κανω καποιο λαθος

Μα καλα ειναι σοβαροι ? Παλι χαρτουρα θελουν να μαζεψουνε ?






Για την ανανέωση της άδειας διδασκαλίας, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 104 του ν.4547/2018, παρακαλούμε να υποβάλλετε τα παρακάτω:

- Αίτηση ανανέωσης (πατήστε εδώ)

- Υπεύθυνη Δήλωση 1 (πατήστε εδώ)

- Υπεύθυνη Δήλωση 2 (πατήστε εδώ)

 - Αντίγραφο πτυχίου πανεπιστημίου της ημεδαπής ή της αλλοδαπής, αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο από το Διεπιστημονικό Οργανισμό Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης (ΔΟΑΤΑΠ) ή Απόφαση του Συμβουλίου Αναγνώρισης Επαγγελματικών Προσόντων (ΣΑΕΠ) ή του Συμβουλίου Αναγνώρισης Επαγγελματικής Ισοτιμίας Τίτλων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΣΑΕΙΤΤΕ).

- Για τη διδασκαλία Ξένων Γλωσσών, στις περιπτώσεις που τα προσόντα του αναγγέλλοντος δεν συμπίπτουν με αυτά των διοριζόμενων στην δημόσια εκπαίδευση, απαιτείται υποβολή επάρκειας προσόντων διδασκαλίας ξένης γλώσσας.

- Γνωμάτευση παθολόγου ή γενικού γιατρού και γνωμάτευση ψυχιάτρου, είτε του δημοσίου είτε ιδιωτών, στις οποίες θα βεβαιώνεται η υγεία του ενδιαφερόμενου για να διδάξει σε φροντιστήρια, κέντρα ξένων γλωσσών και κατ’ οίκον (ν. 4210/21.11.2013 άρθρο 7).

- Φωτοτυπία Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας ή ισχύοντος διαβατηρίου.

- Αντίγραφο της ήδη εκδοθείσας άδειας διδασκαλίας

Η Αίτηση Ανανέωσης υποβάλλεται πλήρως συμπληρωμένη και υπογεγραμμένη μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά αποκλειστικά σε έντυπη μορφή, σε κλειστό φάκελο, ταχυδρομικώς ή και αυτοπροσώπως, στο Πρωτόκολλο, στη Διεύθυνση του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.

Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.
Τμήμα Εκπαιδευτικού Πλαισίου
Λεωφόρος Εθνικής Αντιστάσεως 41
14234 Νέα Ιωνία

αναγράφοντας στο εξωτερικό μέρος του φακέλου «Ανανέωση άδειας διδασκαλίας σε ιδιωτικά φροντιστήρια και κέντρα ξένων γλωσσών και κατ’ οίκον»

34
Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης από ΑΕΙ διάρκειας τουλάχιστον τριακοσίων (300) ωρών

Πως μπορει καποιος μαθηματικος ΠΕ03 να παρει την ζητουμενη επιμόρφωση 300 ωρων απο ΑΕΙ που εβαλε στο προσοντολόγιο του ο Γαβρόγλου ?

35
Εκρηκτική αύξηση της ζήτησης μεταπτυχιακών την προσεχή διετία

Εκρηκτική  θα είναι η  αύξηση της ζήτησης  μεταπτυχιακών την επόμενη διετία, με το νέο σύστημα διορισμών που δημοσιοποίησε ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου, όπως αναφέρει η Καθημερινή.

Σύμφωνα με τη δημοσίευση τα ελληνικά ΑΕΙ δεν θα μπορέσουν να ανταποκριθούν στη ζήτηση,  και πολλοί υποψήφιοι εκπαιδευτικοί,  θα καταφύγουν στη λύση των  εξ αποστάσεως προγραμμάτων ή και σε μεταπτυχιακά προγράμματα άλλων χωρών (Βουλγαρία, Κύπρος. κ.α)

Από την άλλη,  η κατάργηση του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ,   μειώνει τις πιθανότητες διορισμού των εκπαιδευτικών με μικρή ή μηδενική υπηρεσία.

Το προτεινόμενο σύστημα μοριοδότησης επιδιώκει:

α) να αξιοποιηθεί η πολύτιμη εκπαιδευτική εμπειρία των αναπληρωτών εκπαιδευτικών με στόχο την απορρόφηση μεγάλου μέρους όσων για χρόνια στηρίζουν το δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα και ταυτόχρονα,

β) να μην αποκλείονται από ουσιαστική διεκδίκηση των προκηρυγμένων θέσεων νέοι εκπαιδευτικοί με μικρή ή χωρίς προϋπηρεσία αλλά με αυξημένα ακαδημαϊκά προσόντα.

Στο πνεύμα αυτό αποδίδεται ίση βαρύτητα στην προϋπηρεσία και στα ακαδημαϊκά προσόντα.

36
ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ / Θεματα ΑΣΕΠ Ηλεκτρολόγων
« στις: Δεκέμβριος 14, 2018, 03:55:43 μμ »
Μπορώ να βρω κάπου  τα θέματα της προκήρυξης   9/1Π/2001? (ΑΣΕΠ 2001)

37
Νέο σύστημα διορισμών  εκπαιδευτικών προωθεί το υπουργείο Παιδείας . Ο υπουργός Κώστας Γαβρόγλου τις επόμενες ημέρες θα ανακοινώσει σύστημα μόνιμων  διορισμών στο δημόσιο δασκάλων και καθηγητών ενόψει προεκλογικής περιόδου σε έναν κλάδο που για περίπου μία οχταετία έχουν “παγώσει” οι διορισμοί. Για τον διορισμό  δασκάλων και καθηγητών θα μετρούν μέσω μοριοδότησης η προϋπηρεσία κατά 50% και τα ακαδημαϊκά προσόντα και οι κοινωνικοί λόγοι κατά το άλλο 50%  ενώ η προϋπηρεσία θα μοριοδοτείται κλιμακωτά με πλαφόν ανώτατης προυπηρεσία.

Ενδεικτικό του κλίματος  που επικρατεί στο υπουργείο Παιδείας  , με το βλέμμα στραμμένο στις εκλογές, είναι οτι πριν  από τις γιορτές ή αμέσως μετά θα αρχίσει σταδιακά η ανακοίνωση  σχεδίων νόμων , όπως  το Σχέδιο Νόμου για τις αλλαγές στο Λύκειο και το νέο σύστημα πρόσβασης στα ΑΕΙ, το Σχέδιο Νόμου για το νέο σύστημα διορισμού των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης , το Σχέδιο Νόμου συγχώνευσης του Διεθνούς Πανεπιστημίου με τα ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, Κεντρικής Μακεδονίας και Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης , το Σχέδιο Νόμου για τη συγχώνευση του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας   και το  Σχέδιο Νόμου για τη συγχώνευση της ΑΣΠΑΙΤΕ με το Πανεπιστήμιο Πειραιά.

Το υπουργείο Παιδείας προωθεί μικτό σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών μέσω ΑΣΕΠ αλλά και με κριτήρια όπως η προΰπηρεσία και το άνοιγμα των θέσεων σε νέους εκπαιδευτικούς προωθεί το υπουργείο Παιδείας.
Σύμφωνα με το σχέδιο του υπουργού Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου , για αθρόες προσλήψεις εκπαιδευτικών , το νέο σύστημα θα έχει ως βασικό στόχο τον συνδυασμό να μπουν νέοι εκπαιδευτικοί στα σχολεία αλλά και να σταματήσει η αδικία, και όπως επισημαίνεται από το υπουργείο, να μην λαμβάνεται υπόψιν η προϋπηρεσία των αναπληρωτών. Πληροφορίες, πάντως κάνουν λόγο για θέσπιση κριτηρίων μέσω ΑΣΕΠ και όχι με διαγωνισμό  αλλά με  θεσμοθέτηση νέου συστήματος, το οποίο θα πριμοδοτεί την προϋπηρεσία των αναπληρωτών, ενώ ταυτόχρονα θα «ανοίγει» την πόρτα και σε νέους εκπαιδευτικούς.

Το σύστημα προσλήψεων θα στηρίζεται στην προϋπηρεσία στα επιστημονικό  και ακαδημαικά κριτήρια αλλά και στα κοινωνικά κριτήρια. Οι υποψήφιοι θα μοριοδοτούνται με βάση την προϋπηρεσία κατά 50% ενώ το υπόλοιπο 50% των μορίων θα προέρχεται από τα επιστημονικά τους προσόντα και τα κοινωνικά κριτήρια
Η προϋπηρεσία θα μοριοδοτείται κλιμακωτά ενώ θα τεθεί πλαφόν  ανώτατης προϋπηρεσίας 
Στα επιστημονικά-ακαδημαϊκά κριτήρια θα περιλαμβάνονται τα σεμινάρια επιμόρφωσης το δεύτερο πτυχίο οι μεταπτυχιακοί τίτλοι το διδακτορικό ενώ στα κοινωνικά κριτήρια θα είναι ο αριθμός των παιδιών και άλλοι τυχόν κοινωνικοί λόγοι.

Πηγή : www.protothema.gr


38
Γενικό Λύκειο / +50 απουσιες για ΜΟ>15 ?
« στις: Δεκέμβριος 06, 2018, 06:12:19 μμ »
Για φέτος ισχύει το +50 απουσιες για ΜΟ>15 ? Γιατι κατι ακουσα πως δεν θα εφαρμοστει...

39
Γενικό Λύκειο / Θέσεις κατόπιν μεταφοράς
« στις: Δεκέμβριος 06, 2018, 06:09:04 μμ »
Θέλω να μου απαντήσει όποιος γνωρίζει τι είναι η κατηγορία '' θέσεις κατόπιν μεταφοράς'' και γιατί δίνουν αυτές τις εξτρά θέσεις στη σχολή της Πυροσβεστικής. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Ακολουθεί εικόνα

40
γνωστός μου τελειωνει σε λιγο καιρο το μεταπτυχιακο του στην ειδικη αγωγη (ξερετε αυτο που το πληρωνεις στην Κυπρο και περνεις το χαρτι)

αλλα οπως μου ειπε θα ειναι στον πινακα της ειδικης για επομενη σχολικη χρονια δηλ. απο την χρονιά 2019-2020 γιατι ακομα δεν εχει παραδωσει την διπλωματική/πρακτική.

Θα ηθελα να ρωτησω εσεις που ξερετε καλυτερα τι πιθανοτητα θα έχει να τον προσλάβουν την επόμενη σχολική χρονιά ή τζάμπα πλήρωσε το μεταπτυχιακό του ?

Πόσους ΠΕ70.50 πήραν φέτος και πόσοι είναι συνολικό σε αυτόν τον πίνακα  ? επίσης στον πίνακα της ειδικής αγωγής ποιοι έχουν προτεραότητα ; ή ΠΕ71 ή όχι πλεον ;


41
Εχει νοημα καποιος μαθηματικος να παρει αυτη την πιστοποίηση ; Μπορει να τον οδηγησει σε διορισμο σε καποιο δημοσιο ΙΕΚ ??

42
στο νέο Νέο Επαγγελματικό Λύκειο 2016-2017 και έπειτα, ο κάθε απόφοιτος έχει την δυνατότητα
με το νέο θεσμό του «Προαιρετικού μεταλυκειακού έτους – τάξη μαθητείας» ασφαλούς ένταξης σε πραγματικό εργασιακό περιβάλλον υπό τη εποπτεία του σχολείου (με πλήρη εργασιακά δικαιώματα, μισθό στο 75% του κατώτατου μισθού και ασφάλιση) και συμπληρωματικής εργαστηριακής εκπαίδευσης στο σχολείο. Με εξετάσεις πιστοποίησης αποκτάει πτυχίου επιπέδου 5.

Αυτά αναφέρουν πηγές του Υπουργείου Παιδείας .

Η ερώτηση μου είναι τι είδους εξετάσεις είναι αυτές και ποιος φορέας είναι αρμόδιος γι αυτές , ειναι ο ΕΟΠΠΕΠ ή όχι ;
Είναι σαν αυτές που δίνουν απόφοιτοι απο ΙΕΚ ή κάτι άλλο ;


Υπάρχουν πουθενά θέματα ? Γιατι στα ΙΕΚ τα θεματα τα αναρτουν στην σελίδα του ΕΟΠΠΕΠ

Σελίδες: 12345

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159854
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 774
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 668
Σύνολο: 678

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.085 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.