Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - giannisn1991

Σελίδες: 1234 ... 41
15
Οικονομικά / Απ: Επίδομα παραμεθορίου
« στις: Δεκέμβριος 08, 2023, 04:48:18 μμ »
100€ μικτα και 65€ το καθαρο ποσο

16
Μεταθέσεις / Απ: ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΕΝΤΟΣ ΝΟΜΟΥ
« στις: Νοέμβριος 22, 2023, 08:33:30 πμ »
Ανακοίνωση Προσωρινών Πινάκων Μετάθεσης σχ. έτους 2023-2024

Δημοσιεύτηκε: 21 Νοεμβρίου 2023


Σύμφωνα με την αριθμ. Πρωτ. 114650/Ε2/12.10.2023 εγκύκλιο μεταθέσεων εκπαιδευτικών Δ.Ε. σχολικού έτους 202 3-2024 του ΥΠΑΙΘΑ, ανακοινώνονται από την Διεύθυνση οι Προσωρινοί πίνακες μοριοδότησης των εκπαιδευτικών αρμοδιότητάς μας που αιτούνται μετάθεση:

από Περιοχή σε Περιοχή

σε Περιοχή ΣΜΕΑΕ

σε ΚΕΔΑΣΥ και

σε σχολικές μονάδες Κωφών και Τυφλών (εκπαιδευτικών με Εξειδίκευση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα των Κωφών και στην γραφή Braille των Τυφλών).

ΔΔΕ ΗΜΑΘΙΑΣ

17
Αναλυτικά οι προσλήψεις αναπληρωτών που έχουν γίνει από την έναρξη του σχολικού έτους  2023-2024

Προσλήψεις 28.353 αναπληρωτών εκπαιδευτικών (1/9/2023)

Προσλήψεις 12.779 αναπληρωτών σε Γενική και Ειδική Αγωγή (3/10/2023)

Προσλήψεις 2.763 αναπληρωτών εκπαιδευτικών (25/10/2023)

Προσλήψεις 222 αναπληρωτών ΕΕΠ -ΕΒΠ και νοσηλευτών (2/11/2023)

Προσλήψεις 110 δασκάλων παράλληλης στήριξης (8/11/2023)

Προσλήψεις 932 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (14/11/2023)

18
Το 2017 η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ έκανε μια μεγάλη αλλαγή στην Γ΄ Λυκείου και δυστυχώς και οι επόμενες Κυβερνήσεις της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ το συνέχισαν. Θα αναφερθώ μόνο στο μάθημα της Χημείας, αλλά η κατάσταση είναι παρόμοια και στα άλλα μαθήματα.

Διακήρυξαν λοιπόν ότι η Γ΄ Λυκείου θα είναι «προπαρασκευαστική τάξη» για το Πανεπιστήμιο. Και για να το πετύχουν αυτό το μόνο που έκαναν ήταν να διπλασιάσουν την εξεταστέα ύλη της Χημείας για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις, και ταυτόχρονα διπλασίασαν τις ώρες διδασκαλίας από 3 ώρες σε 6 την εβδομάδα.

Κατ’ αρχήν δεν νομίζω ότι απλώς με διπλασιασμό της ύλης στην Χημεία, η Γ΄ Λυκείου μεταμορφώθηκε σε «προπαρασκευαστική τάξη» για το Πανεπιστήμιο. Μου φαίνονται πολύ επιπόλαιοι αυτοί οι χαρακτηρισμοί. Γιατί, τόσα χρόνια που έμπαιναν στο Πανεπιστήμιο με εξέταση στην μισή ύλη Χημείας δεν γινόντουσαν σοβαροί επιστήμονες ; Και επιπλέον το Υπουργείο Παιδείας ισχυρίστηκε ότι επειδή διπλασιάστηκαν οι ώρες διδασκαλίας της Χημείας στο Σχολείο, οι μαθητές δεν χρειάζεται να πληρώνουν σε Φροντιστήρια. Θα ήθελα επειδή φέτος είναι η 28η χρονιά που διδάσκω σε Λύκειο να παρουσιάσω ποια είναι η πραγματικότητα.

Από το 1998 με την μεταρρύθμιση Αρσένη ορίστηκε η εξεταστέα ύλη της Χημείας για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις να είναι 3 κεφάλαια. Οι περισσότεροι μαθητές εννοείται ότι έκαμναν Φροντιστήριο στην Χημεία, αλλά ένας μαθητής αν ήθελε μπορούσε να παλέψει και μόνος του, μόνο με την διδασκαλία στο σχολείο. Δεν ήταν μεγάλη η ύλη, μπορούσε να ανταπεξέλθει ο μαθητής με τις δυνάμεις του αν ήταν καλός μαθητής.

Με τον διπλασιασμό όμως της ύλης στην Χημεία, είναι αδύνατον ο μαθητής να τα καταφέρει χωρίς Φροντιστήριο. Δηλαδή η αλήθεια είναι ακριβώς το αντίθετο απ’ αυτό που ισχυρίζεται το Υπουργείο Παιδείας. Και το αστείο είναι ότι την αλλαγή την έκανε μια Κυβέρνηση που υποτίθεται ότι αγωνιζόταν για το συμφέρον του Λαού και όχι για τους πλούσιους. Όχι μόνο με την αλλαγή αυτή οι μαθητές χρειάζονται οπωσδήποτε Φροντιστήρια, αλλά χρειάζονται και διπλάσιες ώρες Φροντιστήρια.

Μα θα πείτε, διπλασιάστηκε η ύλη της Χημείας, αλλά διπλασιάστηκαν και οι ώρες διδασκαλίας στο Σχολείο. Γιατί δεν μπορεί να είναι επαρκής η προετοιμασία του μαθητή από το Σχολείο για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις ;

Θα μπορούσε να είναι επαρκής η προετοιμασία του μαθητή από το Σχολείο αν δεν χανόντουσαν καθόλου ώρες διδασκαλίας της Χημείας στο σχολείο. Δυστυχώς η πραγματικότητα είναι ότι από τις ώρες που υπολογίζει το Υπουργείο Παιδείας ότι θα διδαχθεί η Χημεία τουλάχιστον το 25 % θα χαθούν. Ήδη άρχισαν να χάνονται ώρες με την προετοιμασία της πολυήμερης εκδρομής, ήδη χάνονται ώρες με το Erasmus, θα χαθούν με αθλητικούς αγώνες, με αγώνες επιχειρηματολογίας, με … όρεξη να έχετε για χάσιμο ωρών. Φυσικά όλες αυτές τις χαμένες ώρες δεν τις υπολογίζει το Υπουργείο Παιδείας.

Θα μπορούσε να είναι επαρκής η προετοιμασία του μαθητή από το Σχολείο αν δεν αρρωστήσει ο καθηγητής. Δυστυχώς η πραγματικότητα είναι ότι και ένα ολόκληρο μήνα να απουσιάσει ο καθηγητής λόγω ασθένειας δεν θα στείλουν άλλο στη θέση του. Το ξέρω, επειδή στο δικό μου Σχολείο έλειψαν καθηγητές που διδάσκουν στην Γ΄ για ένα μήνα και δεν έστειλαν κανένα στην θέση τους. Ευτυχώς υπήρχαν τα Φροντιστήρια.

Και άντε μετά να βγάλεις την τεράστια ύλη της Χημείας. Ξέρετε πόσο φοβάμαι να μην αρρωστήσω, γιατί πως θα βγάλω μετά την ύλη ; Και αυτό που λέει η κ. Υφυπουργός για αναπλήρωση χαμένων ωρών

με αναπροσαρμογή του προγράμματος δεν μπορεί να εφαρμοστεί, αλλά ποιος θα της το πει ; Δεν μπορεί να γίνει αναπροσαρμογή του προγράμματος επειδή η Χημεία διδάσκεται μόνο στους μαθητές θετικής κατεύθυνσης.

Άντε να τους πάρω εγώ να τους διδάξω Χημεία κι ας φορτωθώ χωρίς πληρωμή 10 ώρες πάνω από το υποχρεωτικό μου ωράριο, οι άλλοι μαθητές της Γ΄ τι θα κάμνουν τις ώρες αυτές ; Δηλαδή κομφούζιο. Είμαι υπεύθυνος για το ωρολόγιο πρόγραμμα στο Λύκειο εδώ και 12 χρόνια και άρα γνωρίζω καλά ότι είναι ουτοπία η εντολή του Υπουργείου «να καλυφθεί η ύλη με αναπροσαρμογή του προγράμματος».

Θα μπορούσε να είναι επαρκής η προετοιμασία του μαθητή από το Σχολείο αν δεν υπήρχε φασαρία την ώρα του μαθήματος. Δυστυχώς η πραγματικότητα είναι ότι οι μαθητές είναι πολύ πιεσμένοι ψυχολογικά και συχνά κάνουν φασαρία την ώρα του μαθήματος για να ξεσκάσουν. Μη μου πείτε ότι θα μας φοβηθούν αν τους κάνουμε παρατήρηση.

Ναι αλλά τόσο μεγάλη που είναι η ύλη της Χημείας και τόσες λεπτομέρειες που πρέπει να πούμε, χρειάζεται απόλυτη ησυχία για να γίνουν κατανοητές. Οι μαθητές όμως θα κάνουν ησυχία στο Φροντιστήριο που είναι 5 μαθητές ενώ στο Σχολείο που συχνά είναι 25 θέλουν να ξεσκάσουν. Ξέρω, το Υπουργείο θα στείλει αυτούς που δεν μπήκαν ποτέ σε τάξη να μας συμβουλέψουν πως θα διαχειριστούμε σωστά την τάξη.

Θα μπορούσε να είναι επαρκής η προετοιμασία του μαθητή από το Σχολείο αν δεν γινόντουσαν καθόλου καταλήψεις. Δυστυχώς η ελληνική κοινωνία έχει αποδεχθεί το «δικαίωμα» των μαθητών όποτε θέλουν να κάμνουν κατάληψη του Λυκείου. Η εντολή του Υπουργείου Παιδείας για τηλεκπαίδευση στις καταλήψεις δεν λέει τίποτα. Η Χημεία της Γ΄ είναι πολύ δύσκολη για να μπορεί να γίνει με τηλεκπαίδευση.

Τελικά ποια είναι η πικρή αλήθεια ; Η πικρή αλήθεια είναι ευτυχώς που (σχεδόν) όλοι οι μαθητές κάμνουν στην Χημεία Φροντιστήριο. Επειδή έτσι μπορώ και προχωρώ κάπως γρήγορα για να μπορέσω να βγάλω την ύλη. Επειδή και να χαθούν πολλές ώρες μαθημάτων θα μπορέσω, έστω και με πασάλειμμα, να βγάλω την ύλη.

Πηγή : karatzova

20
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Απασχόληση μαθητών σε κενό
« στις: Νοέμβριος 11, 2023, 08:01:39 πμ »
1) Νόμος 1566/1985

Άρθρο 13

8. Όλοι οι εκπαιδευτικοί των σχολείων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης παραμένουν υποχρεωτικά στο σχολείο τους στις εργάσιμες ημέρες, πέρα από τις ώρες διδασκαλίας, για την προσφορά και άλλων υπηρεσιών που συνδέονται με το γενικότερο εκπαιδευτικό έργο, όπως συμμετοχή σε γιορταστικές, αθλητικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις, ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων, τήρηση βιβλίων του σχολείου και εκτέλεση διοικητικών εργασιών. Κάθε εκπαιδευτικός παραμένει υποχρεωτικά στο σχολείο, στις εργάσιμες ημέρες πέρα από τις ώρες διδασκαλίας, για την εκτέλεση συγκεκριμένου έργου που του έχει ανατεθεί από τα όργανα διοίκησης του σχολείου όχι όμως πέρα από έξι (6) ώρες την ημέρα ή τριάντα (30) ώρες την εβδομάδα, με την επιφύλαξη της παραγράφου 2 της περίπτωσης ΣΤ΄ του άρθρου 11. Από τις πρόσθετες αυτές υπηρεσίες απαλλάσσονται οι μητέρες παιδιών μέχρι δύο ετών.

21
Ειδική Αγωγή / Απ: Άνοιγμα πινάκων ειδικής αγωγής
« στις: Νοέμβριος 04, 2023, 08:28:52 πμ »
Καλησπέρα στο forum. Γνωρίζετε πότε ανοίγουν οι πίνακες της ειδικής αγωγής για κατάθεση τίτλων;

Τον Μάη του 2025

05.2025 δηλαδή

22
Τα μόρια των δυσπρόσιτων σχολείων έχουν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς αφού αυτά μπορούν να διπλασιάσουν τα μόρια της προϋπηρεσίας τους και να ανέβουν στους πίνακες.
Καθώς μια ανάσα απέχουμε από την υποβολή αίτησης-δήλωσης προτίμησης περιοχών για πρόσληψη ως προσωρινών αναπληρωτών το σχολικό έτος 2023-2024, το alfavita.gr θυμίζει ότι σε ισχύ βρίσκεται νόμος για τη διπλή μοριοδότηση των αναπληρωτών που υπηρέτησαν σε δυσπρόσιτες/ απομακρυσμένες περιοχές.

Συγκεκριμένα πρόκειται για τον νόμο 4692/2020, άρθρο 42, το οποίο ορίζει ότι:

Άρθρο 42
Διπλή μοριοδότηση εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας
Η περ. β΄ του άρθρου 57 του ν. 4589/2019 (Α΄ 13) αντικαθίσταται ως εξής:

«β) Εκπαιδευτική προϋπηρεσία ανά κλάδο: εκατόν είκοσι (120) μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, οι οποίες αναλύονται ως εξής:

αα) μία (1) μονάδα ανά μήνα πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας έως κατ’ ανώτατο όριο εκατόν είκοσι (120) μήνες,

ββ) δύο (2) μονάδες ανά μήνα πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όπως καθορίζονται στην περ. Β΄ της υπ’ αρ. 133529/ΓΔ4/7.8.2018 απόφασης του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (Β΄ 3941), καθώς και σε σχολικές μονάδες που λειτουργούν σε καταστήματα κράτησης έως κατ’ ανώτατο όριο εξήντα (60) μήνες.».

Τα δυσπρόσιτα σχολεία και τα μόρια που αποδίδουν αναφέρονται αναλυτικά στο ΦΕΚ 3941/11-9-2018 και στο ΦΕΚ 3194 / 13-11-2018

23
στο 18:50 αναφερει το νεο συστημα καταγραφης κενων



https://www.youtube.com/watch?v=hVt18mc41rs

26
Μάη του 2025 αν ισχύουν τα ίδια δεδομένα

27
Χαρτης με Δυσπροσιτα Β-βάθμιας -> εδώ


image gur



28
ΚΕΔΑΣΥ: Ανάγκη αλλαγών στο νομοθετικό πλαίσιο για διορισμούς, μεταθέσεις, αποσπάσεις, μετατάξεις 


ΚΕΔΑΣΥ: Ανάγκη αλλαγών στο νομοθετικό πλαίσιο για διορισμούς και μεταθέσεις, αποσπάσεις, μετατάξεις – Επιστολή με επισημάνσεις εκπαιδευτικών. ΚΕΔΑΣΥ Την ανάγκη αλλαγών στο νομοθετικό πλαίσιο που περιβάλλει τα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ), επισημαίνουν σε επιστολή τους εκπαιδευτικοί. Συγκεκριμένα αναφέρονται στο γεγονός πως στα ΚΕΔΑΣΥ δεν μπορούν να γίνουν διορισμοί και αναφορικά με τις υπηρεσιακές μεταβολές (μεταθέσεις, μετατάξεις, αποσπάσεις ή διαθέσεις σε ΚΕΔΑΣΥ) ο/η ενδιαφερόμενος/η θα πρέπει να έχει συμπληρώσει διδακτική υπηρεσία οκτώ (8) τουλάχιστον ετών, από τα οποία τρία (3) τουλάχιστον έτη σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ), ή ΚΕΔΑΣΥ, κάτι που δεν ισχύει για καμία άλλη δομή της εκπαίδευσης. Ακολουθεί η επιστολή Ανάγκη αλλαγών στη νομοθεσία για τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.

Στο Νόμο 4823/2021, όπου περιγράφεται το πλαίσιο λειτουργίας των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., γράφεται στην παρ. 3 του άρθρου 15 του εν λόγω Νόμου: «3. Η κάλυψη των θέσεων των περ. α) και β) της παρ. 1 γίνεται με την τοποθέτηση εκπαιδευτικών και μελών του Ε.Ε.Π., κατά περίπτωση, με μετάθεση, μετάταξη απόσπαση ή διάθεση ύστερα από αίτησή τους, εφόσον έχουν συμπληρώσει διδακτική υπηρεσία οκτώ (8) τουλάχιστον ετών, από τα οποία τρία (3) τουλάχιστον έτη σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.), ή ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.. Για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. προσλαμβάνονται προσωρινοί αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ή μέλη του Ε.Ε.Π.. Οι θέσεις των περ. α) και β) της παρ. 1, που αποδίδονται σε μέλη της μουσουλμανικής μειονότητας, καλύπτονται κατ’ αποκλειστικότητα από μέλη της μουσουλμανικής μειονότητας μόνο στις περιπτώσεις που οι θέσεις πληρούνται με μετάθεση ή μετάταξη. Οι διοικητικές θέσεις των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. δύναται να καλύπτονται και με αποσπάσεις εκπαιδευτικών.»

Συνεπώς: Στα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. δεν μπορούν να γίνουν διορισμοί !!! Για να λάβει κανείς μετάθεση, μετάταξη απόσπαση ή διάθεση σε ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. πρέπει να έχει συμπληρώσει διδακτική υπηρεσία οκτώ (8) τουλάχιστον ετών, από τα οποία τρία (3) τουλάχιστον έτη σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.), ή ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. !!!
Αυτοί οι περιορισμοί δεν ισχύουν για καμία άλλη δομή της εκπαίδευσης και είναι ανάγκη να αρθούν !!!

Σελίδες: 1234 ... 41

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 487
Σύνολο: 487

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.097 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.