Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - giannisn1991

Σελίδες: 12345 ... 41
30
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: ΚΕΔΑΣΥ εμπειρια
« στις: Οκτώβριος 20, 2023, 07:29:14 μμ »
μηπως υπαρχει καποιο νομοθετικο κωλυμα οπως αναφερει και ο Μπουσδουνης ?


31
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: ΚΕΔΑΣΥ εμπειρια
« στις: Οκτώβριος 20, 2023, 06:39:29 μμ »
ομως για ποιο λογο δεν γινονται μονιμοι διορισμοι στα ΚΕΔΑΣΥ ?


32
για ποιο λογο δεν γινονται μονιμοι διορισμοι στα ΚΕΔΑΣΥ ?



34
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΤΕ01.13 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ Η/Υ
« στις: Σεπτέμβριος 17, 2023, 12:18:31 μμ »

35
ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ search

ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ especial

ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ ewall

ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ epropedia



-------------------------------------------------------------------------------------------------


Περιοχές όπου όλα τα σχολεία ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ είναι δυσπρόσιτα:

Δ Δωδεκανήσου (Όλα τα μικρά νησιά των Δωδεκανήσων, εκτός από Ρόδο, Κω και Κάλυμνο)

Α Κυκλάδων (Μήλος, Σίφνος, Σέριφος, Κίμωλος)

Β Λέσβου (Λήμνος)

Γ Λέσβου (Άγιος Ευστράτιος)

Β Χίου (Οινούσσες, Ψαρά)

Β Σάμου (Ικαρία)

Γ Σάμου (Φούρνοι, Θύμαινα)

Β Μαγνησίας (Σκιάθος, Σκόπελος, Αλόννησος)

Β Έβρου (Σαμοθράκη)

Β Κεφαλληνίας (Ιθάκη)

Β Κέρκυρας (Παξοί)

Γ Πειραιά (Κύθηρα)


36
το θεμα ειναι τι ποσοστο % καλυψης θα δοθει ..

37
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / ΚΕΔΑΣΥ εμπειρια
« στις: Αύγουστος 29, 2023, 08:02:31 μμ »
Τις τελευταίες μέρες αρκετοί/ες με ρωτούν για τα ΚΕΔΑΣΥ, οπότε θέλω να μοιραστώ μερικά συμπεράσματα απ' την περσινή μου εμπειρία.

Ο ρόλος του Μαθηματικού ΕΑΕ σε ένα ΚΕΔΑΣΥ είναι ιδιαίτερα ουσιαστικός καθώς μπορεί να είναι εξαιρετικά χρήσιμος σε ιδιαίτερες πτυχές των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών σε όλο το φάσμα τους. Από βαριές περιπτώσεις φοίτησης σε ειδικά σχολεία μέχρι και μαθητές ΓΕΛ, η αξιολόγηση και οι προτάσεις του είναι ιδιαίτερα σημαντικές αλλά, δυστυχώς, υποτιμημένες.

Σε πολύ μεγάλο βαθμό, το έργο των Μαθηματικών το αναλαμβάνουν συνήθως Φιλόλογοι που, κατά συντριπτική πλειοψηφία, είναι ακατάλληλοι να αξιολογήσουν την αριθμητική και τα μαθηματικά. Υπάρχει μια τάση υποβάθμισης του αντικειμένου μας στην ερμηνεία των ΕΕΑ επειδή στα πρώτα χρόνια αξιολόγησής τους δεν υπήρχε τόση βιβλιογραφία όση για τη γλώσσα και τον λόγο. Ωστόσο τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει εξαιρετικά πολλές και χρήσιμες έρευνες που έχουν φωτίσει σε πολύ μεγάλο βαθμό την κατάσταση και πλέον μπορούμε να βγάζουμε αξιόπιστα συμπεράσματα για το πώς, το αν και σε ποιο βαθμό ένας μαθητής αντιμετωπίζει ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικά (δυσαριθμισία) και σε ποιο βαθμό επηρεάζεται η ανάπτυξη μαθηματικής σκέψης κλπ.

Αν και γνωρίζω ότι πολλοί δεν τα επιλέγουν ως πρώτη επιλογή λόγω μεγαλύτερου ωραρίου (30 ώρες/εβδομάδα) και εργασία κατά τις αργίες (2 Γενάρη, Μ. Εβδομάδα κ.α.), όσοι θα έχουν την τύχη φέτος να βρεθούν σε ΚΕΔΑΣΥ, καλό θα είναι να υπερασπιστούν την ανάγκη η αξιολόγηση του αντικειμένου μας να γίνεται από Μαθηματικούς που a priori κατέχουμε τη γνώση. Η "παράδοση" που θέλει άλλες ειδικότητες να κάνουν την αξιολόγησή μας, εκτός από αντιεπιστημονική και αβάσιμη, ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό για την ανάπτυξη και καθιέρωση της μαθηματικοφοβίας και της πεποίθησης των μαθητών που δυσκολεύονται ότι δε θα τα καταφέρουν στα μαθηματικά.

Στο δια ταύτα, στα ελληνικά δεν έχουν αναπτυχθεί εργαλεία για την αξιολόγηση των μαθηματικών. Το μόνο σταθμισμένο, μάλλον, είναι το "Κριτήριο Μαθηματικής Επάρκειας" που συνήθως αποκαλείται "Εργαλείο Μπάρμπα" που κατασκεύασε ο Γιώργος Μπάρμπας, καθηγητής του ΑΠΘ. Πολύ καλό εργαλείο που έχει σταθμιστεί για τα ελληνικά δεδομένα αλλά με πεπερασμένες δυνατότητες (ηλικιακές και νοητικές κατά βάση) που βασίζεται στην ποσοτική αποτίμηση. Ο σημαντικά αρκετός χρόνος που διαθέτουμε όμως μας επιτρέπει τη δημιουργία και τον συνεχή εμπλουτισμό άτυπων εργαλείων με τα οποία μπορούμε να κάνουμε κυρίως ποιοτικές ερμηνείες που έχουν και όλο το ζουμί. Ενώ, σημαντικός είναι και ο ρόλος των προτάσεων που καταρτίζουμε στο τέλος για κάθε μαθητή που πρέπει να ανταποκρίνεται και στις ανάγκες του.

Τέλος, σημαντικός είναι επίσης ο ρόλος των επισκέψεων σε σχολεία και των επιμορφώσεων και της ευρύτερης υποστήριξης σε συναδέλφους που αντιμετωπίζουν κάποια δυσκολία. Ανάλογα με το κάθε ΚΕΔΑΣΥ δίνεται η δυνατότητα ουσιαστικής παρέμβασης, όπως η παρατήρηση και ανατροφοδότηση εν ώρα μαθήματος, η επίλυση συγκρούσεων μεταξύ συλλόγων γονέων κλπ.

Σε γενικές γραμμές, όσοι βρεθούν σε ΚΕΔΑΣΥ είναι μια πρώτης τάξης ευκαιρία να αποδείξουν ότι ο κλάδος εν ασχολείται τυχαία με την ειδική αγωγή κι ότι μπορούμε να είμαστε ιδιαίτερα χρήσιμοι.

Καλή συνέχεια και καλές τοποθετήσεις σε όλες/ους!

38
Μερικές επισημάνσεις για τις δηλώσεις περιοχών Αναπληρωτών σε Γενική και Ειδική Αγωγή 2023 ℹ
✅ Αιτήσεις μέχρι και 25 Αυγούστου. ΔΕΝ συνηθίζονται παρατάσεις, μην το ρωτάτε. Κάντε την έγκαιρα και βάσει ΕΠΙΘΥΜΙΑΣ. Όσοι είστε και στους δύο Πίνακες, πρέπει να κάνετε ΔΥΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΈΣ δηλώσεις, μια για την Ειδική και μια για τη Γενική Αγωγή.
✅️ Ανάληψη υπηρεσίας φαίνεται να παραμένουν οι ημερομηνίες για 7 και 8 Σεπτεμβρίου. Στο Υπουργείο δεν διαφαίνεται καν μια μικρή  διάθεση στο να συζητηθεί ξανά αυτό. Λόγω των αυξήσεων στα Μισθολόγια του Δημοσίου, το κράτος ψάχνει παντού να βρει τρόπους να αντιστάθμισει το επιπλέον κόστος αυτό.
✅ Αφαίρεση περιοχών, όπως κάθε σχολική χρονιά, θα επιτρέπεται μόνο από 1η Οκτώβρη μέχρι 30 Απριλίου. Άρα Α' και Β' Φάση θα "τρέξουν" με την αυγουστιάτικη δήλωση.
✅ Οι άνδρες πρέπει να έχουμε οπωσδήποτε εκπληρωμένες τις στρατιωτικές υποχρεώσεις. Όσοι δεν τις έχουν, δεν θα ληφθούν καν υπόψη από το ΟΠΣΥΔ στις Φάσεις Αναπληρωτών. Τσεκάρετε και το σχετικό πεδίο στον Φάκελο σας. Όσοι τελειώνετε αργότερα τη θητεία σας, μπείτε και βάλτε μετά τον Στρατιωτικό Αριθμό σας ώστε να σας υπολογίζουν για επόμενες Φάσεις.
✅ Φυσικά υπάρχει πάλι η δυνατότητα επιλογής για ΔΥΕΠ και Παράλληλη Στήριξη μέσω Πίνακα Γενικής. ΖΕΠ καταλήγεις από καθαρή τύχη, δεν έχει σημασία εάν θα επιλέξεις ή όχι το κουτάκι περί ΔΥΕΠ. Επίσης από τύχη, δίχως να μπορεί να το επηρεάσει ο υποψήφιος, παίρνουν και τους ΠΕ06 για Αγγλικά Νηπιαγωγείου και τους ΠΕ02 και ΠΕ03 για Ενισχυτική στα πλαίσια του ΜΝΑΕ.
✅️ ΖΕΠ και ΔΥΕΠ δεν δίνονται τα κενά τους συνήθως στην Α' Φάση Αναπληρωτών, παρομοίως και ΜΝΑΕ και Μαθητεία στα Λύκεια.
✅ Όπως πάντα, ΠΡΩΤΑ "τρέχει" το Σύστημα υπέρ της Ειδικής Αγωγής και μετά υπέρ της Γενικής Αγωγής. Σχετικά με την σειρά που τρέχει για τα επιμέρους προγράμματα σε Ειδική και Γενική ξεχωριστά, δείτε:
🔹️ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ και Εκπαίδευσης τηρείται μηχανογραφικά, η κάτωθι ΣΕΙΡΑ προτεραιότητας, ανά περιοχή προτίμησης, στην κάλυψη των λειτουργικών κενών, άνευ δυνατότητας ορισμού προτεραιότητας εκ μέρους του υποψηφίου:
α) Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) / Τμήματα Ένταξης (Τ.Ε.) με επιπρόσθετα προσόντα γνώσης γραφής Braille (Braille) και Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας (Ε.Ν.Γ.),
β) εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη με επιπρόσθετα προσόντα γνώσης Braille και Ε.Ν.Γ.,
γ) Σ.Μ.Ε.Α.Ε./Τ.Ε. με επιπρόσθετο προσόν γνώσης Ε.Ν.Γ.,
δ) Σ.Μ.Ε.Α.Ε./Τ.Ε. με επιπρόσθετο προσόν γνώσης Braille,
ε) εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη με επιπρόσθετο προσόν γνώσης Ε.Ν.Γ.,
στ) εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη με επιπρόσθετο προσόν γνώσης Braille,
ζ) Σ.Μ.Ε.Α.Ε./Τ.Ε. άνευ επιπρόσθετου προσόντος γνώσης Braille ή Ε.Ν.Γ. και
η) εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη άνευ επιπρόσθετου προσόντος γνώσης Braille ή Ε.Ν.Γ.
🔹️ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΑΥΤΗ Η ΣΕΙΡΑ:
α) Γενική Εκπαίδευση,
β) πρόγραμμα «Εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στην προσχολική εκπαίδευση σχολικό έτος 2022-2023»
γ) πρόγραμμα εναλλακτικής ενισχυτικής διδασκαλίας της δράσης «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ. (Μ.Ν.Α.Ε.)»,
δ) Τάξεις Υποδοχής (Τ.Υ.) / Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (Ζ.Ε.Π.),
ε) Σ.Μ.Ε.Α.Ε./ΤΕ, σε περίπτωση εξάντλησης των οικείων αξιολογικών πινάκων Ε.Α.Ε. (περ.δ΄ της παρ.4 του άρθρου 58 του ν.4589/19),
στ) εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη, σε περίπτωση εξάντλησης των οικείων αξιολογικών πινάκων Ε.Α.Ε. (περ.δ΄ της παρ.4 του άρθρου 58 του ν.4589/19),
ζ) Δομές Υποδοχής για την Εκπαίδευση Προσφύγων (Δ.Υ.Ε.Π.). και
η) Μεταλυκειακό έτος - Τάξη Μαθητείας (ΕΠΑΛ)
‼ Αυτά είναι κάποια καίρια σημεία. Διαβάστε καλά τη Πρόσκληση, απαντάται σχεδόν κάθε απορία για πολλά ‼️
👍 Σαν μια μικρή βοήθεια, συνενώθηκαν όλες οι περιοχές αναπληρωτών σε μία εικόνα, καλή τύχη!

39
Νεοδιόριστοι / Απ: Τοποθετήσεις νεοδιόριστων
« στις: Αύγουστος 21, 2023, 09:46:26 μμ »
ΠΩΣ ΜΕΤΡΑΝΕ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΩΣ ΜΟΡΙΑ ΜΟΝΙΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΣΟΥ!

Απο τη στιγμη που θα διοριστει ενας αναπληρωτης τα μορια που απεκτησε ως αναπληρωτης μετρανε με διαφορετικο τροπο απο οτι μετρουσαν ως αναπληρωτης!

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ: Καθε ετος προυπηρεσιας πολλαπλασιαζεται επι 2,5 , Οταν λεμε καθε ετος εννοουμε καθε 12 μηνες!

Παραδειγμα: Τη στιγμη που διοριστηκες και εχεις κανει ως αναπληρωτης 6 ετη θα παρεις 6.(2.5)= 15 μορια!

Αν ειχες 5 ετη και 3 μηνες θα  παρεις (63/12).2.5 μορια!

ΜΟΡΙΑ ΔΥΣΜΕΝΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ:

Καθε σχολειο που υπηρετεις εχει τα δικα του μορια!

Ο υπολογισμος ειναι (ΜΗΝΕΣ/12).( ΜΟΡΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ)

Παραδειγμα: Υπηρετησες σε ενα σχολειο που ειχε 6 μορια για διαστημα 10 μηνων θα παρεις απο αυτο το σχολειο (10/12).6=60/12=5 μορια

Αν για παραδειγμα εχεις 6 μηνες και 16 μερες πιανεται 7 μηνες στον παραπανω υπολογισμο αν εχεις πχ 6 μηνες και 12 μερες πιανεται 6 μηνες στον παραπανω υπολογισμο.

Δηλαδη αν εχεις απο 15 μερες και πανω παιρνεις και τον αλλο μηνα!

Προσοχη αν εχεις υπηρετηση σε ενα σχολειο λιγοτερο απο 15 μερες δεν παιρνεις μορια δυσμενων συνθηκων αλλα η προυπηρεσια πιανεται! Αυτο συμβαινει κυριως απο ωρομισθιες απο παλιες ενισχυτικες!

Ετσι υπολογιζεις τα μορια δυσμενων απο το καθε σχολειο και στο τελος τα προσθετεις ολα και βρισκεις ολα τα μορια δυσμενων συνθηκων!

Επιπλεον απο την προυπηρεσια που ειπαμε παραπανω μοριοδοτουνται τα εξης:

ΓΑΜΟΣ: 4 ΜΟΡΙΑ ΧΗΡΕΙΑ 4 ΜΟΡΙΑ

1 ΠΑΙΔΙ 4 ΜΟΡΙΑ

2 ΠΑΙΔΙΑ 8 ΜΟΡΙΑ

3 ΠΑΙΔΙΑ 14 ΜΟΡΙΑ

4 ΠΑΙΔΙΑ  21 ΜΟΡΙΑ 5 ΠΑΙΔΙΑ 28 Κ.Τ.Λ

ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ 4 ΜΟΡΙΑ

ΣΥΝΥΠΗΡΕΤΗΣΗ 4 ΜΟΡΙΑ

ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ 2 ΜΟΡΙΑ (ΓΙΑ ΜΕΤΑΘΕΣΗ)

Βεβαια οι ειδικες κατηγοριες σε οτι αφορα την υγεία εξεταζονται ξεχωριστα! Και εχουν προτεραιοτητα ανεξαρτητα απο τα μορια που εχουν!

Τα 2 μορια της πρωτης προτιμησης ισχυουν μονο για μεταθεση ολα τα αλλα ισχυουν και για αποκτηση οργανικης και για μεταθεση!

Τα τελικα μορια ειναι:

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ +ΜΟΡΙΑ ΔΥΣΜΕΝΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ+ΓΑΜΟΣ+ΠΑΙΔΙΑ+ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ+ΣΥΝΥΠΗΡΕΤΗΣΗ

ΠΟΤΕ ΔΙΠΛΑΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΔΥΣΜΕΝΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΠΟΥ ΑΠΕΚΤΗΣΑΝ ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ

Αν ο νεοδιοριστος υπηρετησε ως αναπληρωτης απο το 2014-2015 ΕΩΣ 29-01-2019 ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΙΑ=11 ΜΟΡΙΑ

Η ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΙΒ=12 ΜΟΡΙΑ ΤΑ ΔΙΠΛΑΣΙΑΖΕΙ ΤΑ ΜΟΡΙΑ!

ΔΥΣΜΕΝΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ!

Παραδειγμα: Εστω ενας αναπληρωτης υπηρετησε το 2016-2017 σε ενα σχολειο κατηγοριας ΙΒ=12 για 10 μηνες!

Θα παρει (10/12).12=10 και διπλασιαζονται αρα 20 μορια!

ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΠΟ 29-01-2019 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΙ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΕΝ ΔΙΠΛΑΣΙΑΖΟΥΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ Η ΔΙΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟΥ!

Τα ΙΓ=14 μορια δεν τα διπλασιαζει κανενας μονιμος που τα υπηρετησε ως αναπληρωτης!

Εγιναν Σεπτεμβριο 2018 και η διαταξη διπλασιασμου καταργηθηκε 29-01-2019! Βεβαια αν διοριστεις σε δυσπροσιτο με 10,11,12,14 μορια στη διετια  εννοείται συνεχόμενη διετία σε δυσπρόσιτα τα διπλασιαζεις  σε 40,44,48,56 αντιστοιχα και για καθε χρονο μετα την υποχρεωτικη διετια παλι τα διπλασιαζεις! Αν στη διετία υπηρετήσεις σαν προσωρινή τοποθέτηση το πρώτο χρόνο σε δυσπροσιτο και το δεύτερο πάρεις οργανική σε μη δυσπρόσιτο δεν διπλασιαζεις καμία χρόνια παίρνεις μόνο τα μόρια του σχολείου. Θελει για αρχή συνεχόμενη διετία σε δυσπροσιτο για να τα πάρεις δίπλα τα μορια μετά το τρίτο χρόνο κανονικά τα διπλασιαζεις κάθε χρονο αν πας σε δυσπροσιτο!  Στη περιπτωση που υπηρετησεις ως νεοδιοριστος σε δυο σχολεια παιρνεις τα μορια σου αναλογικα με τα μορια καθε σχολειου!

Ετσι υπολογιζονται τα μορια που απεκτησες ως αναπληρωτης απο τη στιγμη που διοριστηκες και θα διεκδικησεις οργανικη και μετα τυχον μεταθεση αλλα και τα μορια αφοτου διοριστεις με τη μεγαλη ευκαιρια να τα διπλασιασεις σαν μονιμος αφου σαν αναπληρωτης δεν ισχυει πια  ο διπλασιασμος απο 29/01/2019 καταργηθηκε!

Μεταπτυχιακα-διδακτορικα-υπολογιστες-σεμιναρια- ξενες γλωσσες ΔΕΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ!

Αφορμη για αυτη την αναρτηση μου εδωσαν οι πολλες ερωτησεις που δεχτηκα για αυτο το θεμα!

41
ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΠΕ03 ΕΙΔΙΚΗΣ
3ΕΑ 2019  : 358 άτομα
3ΕΑ 2019  : 101 άτομα
3ΕΑ 2022  : 61 άτομα
Με την 3ΕΑ 2019 εγιναν διορισμοι και στην αρχική αναρτηση και στην ληξη των οριστικων πινακων.

42
1) Όσο δεν βγαίνει η πρόσκληση των αναπληρωτών δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι για ΚΑΝΕΝΑ νουμερο, για ΚΑΜΙΑ θέση, για ΚΑΝΕΝΑ κενό στην Δευτεροβάθμια.

2) Η πρόσκληση των αναπληρωτών συνήθως βγαίνουν γύρω στον Δεκαπενταύγουστο. (13 και 16 είχαν βγει τα προηγούμενα χρόνια).

3) Φέτος, βγήκαν στην Σύνταξη 325 συνάδελφοι Γενικής και 3 ειδικής. Στον αντίποδα, διορίστηκαν 251 άτομα Γενικής και 61 ειδικής. Αυτό με απλά λόγια σημαίνει, παρόμοια κενά με πέρυσι, (απλά δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι, καθώς κάποια από τα κενά των αναπληρωτών έχουν να κάνουν και με τις άδειες των μονίμων).

4) Στην Γενική πήρε περίπου 1300 άτομα πέρυσι, και περίπου 650 στην Ειδική. Όσοι είστε μέσα σε αυτά τα νούμερα, και λίγο παρακάτω έχετε αρκετές πιθανότητες. Όχι όμως απαραίτητα για την 1η φάση! Τα νούμερα αυτά εμφανίζονται σταδιακά σε ολόκληρη την χρονιά.

Καλό απόγευμα σε όλους, και λιγότερο άγχος συνάδελφοι. Μετά την πρόσκληση θα αρχίσουμε να μιλάμε για νούμερα.

Σελίδες: 12345 ... 41

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159837
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 583
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 568
Σύνολο: 574

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.11 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.