Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Sextos

Σελίδες: 1234
15
Άρχισες πάλι να προκαλείς. Στο τέλος θα λες πάλι ότι σε βρίζουν οι κακοί.

Αν ξύνομαι εγώ στα ΣΔΕ, ξύνεσαι και συ. 
Άλλο πράγμα λέμε από πάνω. Αν θέλεις να μιλήσεις σοβαρά και με επιχειρήματα μίλα. Αλλιώς, υπάρχουν και τσίχλες...

Ναι, είναι διαφορετικό να ξύνεσαι με μισθό και διαφορετικό να ξύνεσαι με ωριαία αντιμισθία και να πληρώνεις ΟΑΕΕ κ.α.
Στην πρώτη περίπτωση κοροϊδεύεις και πληρώνεσαι. Στη δεύτερη πάλι κοροϊδεύεις, αλλά δεν πληρώνεσαι. Η διαφορά είναι αντιληπτή από όλους πιστεύω.

Τώρα, αν υπάρχουν μεταπτυχιακά και διδακτορικά που παίρνει κανείς από τον καναπέ του σπιτιού του, πες τα, αν θέλεις, και σ' εμάς, μπας και πάρουμε κανά κιλό.

Παιδιά, λέτε γενικά εύκολες κουβέντες, ενώ η πραγματικότητα, εν γνώσει σας, είναι άλλη.

16
Επίσης σχετικά με τα σδε:

1.  Πόσο συχνά γίνεται η πληρωμή απο το ινεδιβιμ?  Είναι όπως στις άλλες δομές (ιεκ, σεκ), δηλαδή η πληρωμή γίνεται έγκαιρα μέσα σε ένα μήνα από τη λήξη του εξαμήνου ή έχουν άλλο καθεστώς?
2.  Με κάλεσαν να πάω, αυτό συμαίνει πως η σύμβασή μου ισχύει για το εαρινό εξάμηνο 16Α, και λήγει τον Ιούνη 16 ή είναι για όλη τη χρονια?

Ευχαριστώ.

1. Οι πληρωμές από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ γίνονται πολύ αργότερα από τον χρόνο που έχεις δουλέψει. Το σχολ. έτος 2014-2015 είχε λήξει 30 Ιούνη και η πρώτη πληρωμή έγινε τον Νοέμβρη του 2015.

2. Η σύμβασή σου μετράει από τη στιγμή που θα βγει το όνομα σου στην απόφαση του ΔΣ του ΙΝΕΔΙΒΙΜ (δημοσίευση στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ) μέχρι 30 Ιουνίου, οπότε λήγει το σχολ. έτος. Να υπολογίζεις χονδρικά από 15/2 έως 30/06.

S


17
Έχει κανείς καμιά ενημέρωση πότε ξεκινάμε?
Πότε θα βγει η ΑΔΑ κτλ;;

Περιμένουμε ΔΣ ΙΝΕΔΙΒΙΜ που θα επικυρώσει την πρόσληψη των εκπαιδευτών στα αντίστοιχα σχολεία. Απ' ότι έμαθα εντός της επόμενης εβδομάδας. Όπως ξέρουμε οι περισσότεροι εδώ, οι διαδικασίες εξπρές του ΙΝΕΔΙΒΙΜ ποτέ δεν ήταν εξπρές. Τουλάχιστον ας είναι σκέτο "διαδικασίες" και όχι καραγκιοζιλίκια, κατάκτηση είναι και αυτό για τον συγκεκριμένο φορέα.

18
Ξέρουμε σε τι ποσοστό έχουν καλέσει;;Είμαι αρκετά ψηλά και δεν έχω κλήση ακόμα.

Έχουν καλέσει αρκετούς. Ρώτησα σχετικά τον διευθυντή που μου τηλ. και μου είπε ότι καλούν από την Πέμπτη το πρωί. Επίσης καλούσαν και στη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Υπάρχει επίσης το ενδεχόμενο που μου είπε συνάδελφος να μη βρίσκουν τον εκπαιδευτή, οπότε υποχρεωτικά πρέπει να περιμένουν 1 μέρα. Επίσης και οι κληθέντες μπορούν να τηλ. για οριστική απάντηση την επόμενη μέρα.

Σε κάθε περίπτωση μπορείς να τηλ. εσύ. 

19
Συμφωνώ μαζί σου για τον εθελοντισμό. Το έθεσα ως παράδειγμα για την αντίφαση των επιχειρημάτων που από τη μια θέλουν το καλό των εκπαιδευομένων, από την άλλη όμως κοιτάνε μόνο το συμφέρον τους. Όπως και να έχει πάντως τα χρήματα στα ΣΔΕ με μεταπτυχιακό ή διδακτορικό δεν υπάρχουν πουθενά αλλού, λαμβάνοντας υπόψη και τα λεπτά της ώρας και τη προετοιμασία.
Το θέμα είναι πως η απόφαση για τους παλιούς πίνακες είναι παράνομη, αλλά σε αυτό φταίει καθαρά το Υπουργείο/Ινεδιβίμ. Όπως και η προκήρυξη για φέτος και η μοριοδότηση ήταν τουλάχιστον γελοία.
Το αποτέλεσμα είναι δυστυχώς να κυνηγάνε οι εκπαιδευτικοί ο ένας τον άλλο, αντί για εκείνους που έχουν τις ευθύνες. Ελλάδα μεγαλώσαμε έτσι μάθαμε..

Συμφωνώ σε όλα. Απλά και κάποιοι που δεν γνωρίζουν (και είναι πολλοί) διαβάζουν 35 λεπτά και 14,4/Ω και νομίζουν ότι πρόκειται για τον επίγειο σχολικό παράδεισο. Πράγμα που δεν ισχύει.

20
Επειδή δουλεύω εδώ και 2 χρόνια να σου πω πως από τις 10+ ώρες τις εβδομάδας που μου έδιναν, θέμα ήταν αν έκανα τις 4 λόγω πρότζεκτς, εκπαιδευτικών εκδρομών κτλ κτλ.
Μάλιστα πέρισυ έτυχε σε μια τάξη να μπώ μόνο 3 φορές στο διάστημα Ιανουαρίου-Απριλίου λόγω τέτοιων εκδηλώσεων.
35 λεπτά για 14,4 ευρώ καθαρά δεν είναι άσχημα, κανένας άλλος ωρομίσθιος δεν πληρώνεται με τόσο χρήματα πουθενά. Και κανένας δεν είναι αφελής για αυτό όλοι παλιοί και νέοι
κυνηγάνε σαν τρελοί τα ΣΔΕ. Γιατί ξέρουν τι συμβαίνει. Μη λέμε λοιπόν από τη μια πως ενδιαφερόμαστε για τους εκπαιδευόμενους ειλικρινά και μετά καννιβαλίζουμε σαν άλλους
απαράδεκτους εδώ μέσα. Να πηγαίναμε εθελοντές αν ενδιαφερόμασταν.

Μάλλον δεν είχες να πληρώνεις ΟΑΕΕ 451 ευρώ το δίμηνο όντας απλήρωτη. Μην γενικεύεις την περίπτωσή σου. Υπάρχουν εκπαιδευτές που τα 14,4/Ω τα είδαν ελάχιστα έως καθόλου. Περιγράφεις μια πραγματικότητα ελαφρώς εικονική.  Όσο για τον εθελοντισμό, δεν έχει να κάνει με το αν ενδιαφέρεσαι ή όχι για τους εκπαιδευόμενους. Είναι μια ξεφτίλα που έχουν εφεύρει στο υπουργείο για να βουλώνουν τρύπες, ενώ υπάρχουν στελέχη στο υπουργείο και σύμβουλοι του υπουργού που ο μισθός τους ξεπερνά τις 2.000 ευρώ. Εθελοντισμός στα σχολεία και 2.000 ευρώ στα υπουργεία δεν πάει.

21
Τα ίδια και τα ίδια κουράζουν.
Σε όποιον είναι ενάντια στην άμεση πρόσληψη ωρομισθίων απλά ας του απαντήσουμε "όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια".
Και καλά κάνουν οι περισσότεροι συνάδελφοι και τους αγνοούν.
Αυτό θα κάνω και εγώ από εδώ και πέρα.

Το θέμα είναι ότι στο ινεδιβιμ άμεση πρόσληψη ωρομισθίων εννοούν, όπως φαίνεται, τοποθέτηση τον Φλεβάρη. Φτάσαμε στα μέσα Ιανουαρίου και ακόμη ψάχνονται με τα κενά στα σχολεία. Εκτός, βέβαια, και αν παρατείνουν το σχολικό έτος, αλλά και πάλι υπάρχει σοβαρό θέμα με γραμματισμούς που δεν έχουν γίνει καθόλου από την αρχή του σχολ. έτους.

22
Δεν μπορώ να σε βοηθήσω δυστυχώς. Υπάρχουν και ειδικοί για την περιπτωσή σου.

χαχαχχα απάντηση β' δημοτικού (που θα' λεγες κι εσύ ;)).

23
Αυτός που απάντησα μίλησε για άλλους και σε αυτόν απαντούσα.
Προφανώς γράφεις ότι σου έρθει, χωρίς να διαβάζεις καν.

Πολύ ωραία και αυτά που γράφεις για λεξικά κτλ. Το γέλιο κάνει καλό και σε ευχαριστώ που μου πρόσφερες λίγο.
Αλλά προσπάθησε να γράφεις συγκεκριμένα πράγματα και να είσαι εντός θέματος.

Γελᾷ δ' ὁ μωρός, κἄν τι μὴ γέλοιον ᾖ.

Τέλος πάντων, δεν μπορώ να χάνω τον χρόνο μου με τα ελάχιστα που καταλαβαίνεις και με τα περισσότερα που δυσκολεύεσαι.
Όσο για το αν γράφω συγκεκριμένα πράγματα, αυτό δεν είσαι σε θέση να το κρίνεις. Θέλει μια έκταση σκέψης και αντίληψης, που εμφανώς δεν κατέχεις.

Aneta λάβε υπόψη σου ότι δεν υπάρχει ομάδα έργου ΣΔΕ στο ινεδιβιμ. Οι συμβάσεις τους έληξαν στις 31/12/2015 και δεν έχει προκηρυχθεί καμία από τις θέσεις τους ακόμη. Από αυτά που γνωρίζω με τα ΣΔΕ ασχολούνται, για την ώρα τουλάχιστον, οι ελάχιστοι μόνιμοι υπάλληλοι της ΓΓΔΒΜΝΓ.
 


24
Μου αρέσει που έχεις χωρίσει τους πάντες σε πλευρές και έχεις βγάλει και απόλυτα συμπεράσματα, αυθαίρετα πάντα, για το τι υποστηρίζει η μία πλευρά και τι η άλλη.

Ενώ εσύ με το "Οι άλλοι δεν μιλάνε και καλά κάνουν. Δημιουργήθηκε μία κατάσταση που τους βολεύει, τι να πουν;" δεν τους έχεις χωρίσει σε πλευρές! Το κωμικό είναι βέβαια ότι κρίνεις όσα γράφονται και χαρακτηρίζεις απόψεις άλλων ως "αστείες", "ατεκμηρίωτες", "για παιδιά δημοτικού" και άλλα τέτοια χωρίς να υποστηρίζεις επί της ουσίας τίποτα. Η αποθέωση του τίποτα  για την ακρίβεια,  καθώς δεν υπάρχει ούτε ίχνος επιχειρήματος, ούτε υποψία συγκεκριμένης άποψης σε όσα γράφεις. Άφησε, λοιπόν, τις απόψεις των άλλων και προσπάθησε να διατυπώσεις έστω μια συγκεκριμένη σκέψη χωρίς να βρίζεις, να χαρακτηρίζεις, να ειρωνεύεσαι και να προσβάλεις.  Επίσης, επειδή εσύ μιλάς για επίπεδο, μπορείς να ξεκινήσεις από τη βελτίωση του δικού σου και βαθμιαία να πας και στο επίπεδο των άλλων. Τέλος, μπορείς να ανοίξεις και ένα λεξικό της Νέας Ελληνικής για να μάθεις την έννοια του "απόλυτου" και του "αυθαίρετου". Κάθε αρχή και δύσκολη, κουράγιο!

25
Οι άλλοι δεν μιλάνε και καλά κάνουν. Δημιουργήθηκε μία κατάσταση που τους βολεύει, τι να πουν;

Εσύ ξεκίνησες με το αστείο επιχείρημα της αγάπης προς τα ΣΔΕ και του καλού των μαθητών.
Συνέχισες με το επιχείρημα "και να έβγαιναν οι πίνακες ίδιοι θα ήταν". Πολύ τεκμηριωμένο και αυτό!!!!
Και κατέληξες στο επιχείρημα "όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια"!!!!

Ούτε παιδάκια δημοτικού δεν έχουν πιο αστεία επιχειρήματα.
Τι να λέμε τώρα. Μιλάμε για επίπεδο.

Εντάξει ρε παιδιά και με τα μόρια της ανεργίας (ψευτοανεργίας όπως πολλές φορές έχει αποδειχθεί), πολυτεκνίας κ.τ.λ. δεν μιλούσε η άλλη πλευρά. Και όταν μιλούσε, έλεγε να στηριχτούν οι άνεργοι και άλλες παρόμοιες μπούρδες. Καλά το πιο τεκμηριωμένο επιχείρημα είναι αυτό που λέγατε να στηριχτούν οι νέοι συνάδελφοι. Γελοιότητα από τις λίγες. Να στηριχτούν οι νέοι συνάδελφοι όχι όμως σε βάρος άλλων. Δηλαδή όσοι έχουν ΜΑ & PhD, προϋπηρεσία από τα ΣΔΕ της κάτω Μαγούλας έως τα ΣΔΕ της Αθήνας, επιμορφώσεις κ.α. στον καιάδα; Αυτό λέγεται ανθρωποφαγία. Η τότε ανθρωποφαγία σας είχε αρέσει. Η τωρινή σας πειράζει.

26
Παιδιά χωρίς παρεξήγηση η εξετάσεις του ΕΟΠΠΕΠ και η μικροδιδασκαλία είναι μια μπούρδα. Δεν αποδεικνύει τίποτα, δεν πιστοποιεί τίποτα και δεν σε καθιστά ικανό για τίποτα. Διδάσκω σε ΚΔΒΜ, ΣΔΕ & ΙΕΚ από το 2007 και αισθάνθηκα μεγάλο κορόιδο με όλη αυτή την κωμωδία.

Το έκανα, πλήρωσα το 100ευρω και το μετάνιωσα πικρά. Μέγα φιάσκο, στο Μέγα βασίλειο της μπανανίας και της κοροϊδίας. 

27
Άλλοι χαίρονται για τους παλιούς πίνακες, άλλοι λυπούνται! Άλλοι χαίρονται για τον υποχρεωτικό εοππεπ, άλλοι λυπούνται. Άλλοι χαίρονται για την τελευταία μοριοδότηση, άλλοι λυπούνται...και ο κατάλογος μακρύς!

Γενικά παιδιά ο καθένας ανάλογα με το τι τον εξυπηρετεί, χαίρεται ή λυπάται. Άρα αφήστε στην άκρη τα έννομα συμφέροντα και παραδεχτείτε ότι ανάλογα με αυτό που βολεύει κάθε φορά, ο καθένας τάσσεται υπέρ ή κατά μιας απόφασης.

Τουλάχιστον υπάρχει πλέον ένας σύλλογος όπου μπορούν να συζητούνται ανοιχτά κάποια πράγματα και να λαμβάνονται αποφάσεις πλειοψηφικά για το κοινό καλό.

Διότι σε γενικές γραμμές και με πάσα ειλικρίνεια ο καθένας κοιτά τον εαυτό του, κοινώς την πάρτη του.

28
Έχεις δίκαιο σε πολλά, αλλά δυστυχώς ξέρω 1 ΣΔΕ. Δεν κάνει 5ωρα όλες τις μέρες, αλλά γενικά είναι καλά. Όντας στα ΣΔΕ από το 2005 ξέρω ότι με τις εκατοντάδες αποσπάσεων, κατέστησαν τους ωρομίσθιους μη απαραίτητους (σκέψου τα μαθήματα που μπορούν να πάρουν οι αποσπασμένοι και ως Β' ανάθεση, πέραν από 1 ή 2 εθελοντές που ενδεχομένως δείξουν ενδιαφέρον για κάποιο μάθημα). Και πίστεψέ με, οι μαθητές έχουν πάρει απολυτήρια με χιλιάδες χαμένες ώρες προηγούμενες χρονιές.

Είναι να αγανακτεί κανείς, αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα.

Από την άλλη στα γυμνάσια-λύκεια της τυπικής εκπαίδευσης τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα. Και απ' ότι φαίνεται το βάρος του υπουργείου έχει πέσει εκεί.

Κοροϊδία γενικά με την Αριστερά της πλάκας που έχουμε μπλέξει.

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159853
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 591
Σύνολο: 599

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.097 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.