Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - benteta

Σελίδες: 1234567
43
3o, 4o και 5ο (οξειδωαναγωγή).

Προς θεού δηλαδή αν και για τα 5-10 παιδιά της θετικής βάζουμε τόσο εύκολα όσο στη γενική παιδεία...αλίμονο.

44
Γυμνάσιο / Απ: Χημεία στο Γυμνάσιο
« στις: Απρίλιος 13, 2013, 06:46:28 μμ »
Η τεχνολογική κατεύθυνση παραγωγής φίλε μου έχει χημεία, η τεχνολογική κατεύθυνση διοίκησης δεν έχει. Αν ρωτήσεις καθηγητές, γονείς ή μαθητές το 99% δεν ξέρει καν αυτή τη διάκριση.
Κανα 2-3 χρόνια περπάτησε αλλά ο κλάδος της παραγωγής απαξιώθηκε και από τους μαθητές (αφού περνούσαν με την ίδια ευκολία από τον κλάδο διοίκησης) και από τους καθηγητές (κυρίως πληροφορικής) που ωθούσαν τα παιδιά προς τον αντίστοιχο κλάδο. :o

45
Γυμνάσιο / Απ: Χημεία στο Γυμνάσιο
« στις: Απρίλιος 13, 2013, 05:53:49 μμ »
Όσο η χημεία είναι στο περιθώριο στο λύκειο δεν υπάρχει λόγος να γίνει 2ωρο στο γυμνάσιο. Με τις νέες αλλαγές που λένε ότι σκέφτονται και την ενίσχυση της τωρινής θετικής κατεύθυνσης σε σχολές αφαιρώντας το δικαίωμα από την τωρινή τεχνολογική ίσως να έχει ουσία.
Θα σου απαντήσω με μερικά ερωτήματα...

1. Ποιος ο λόγος στην β γυμνασίου το παιδί να κάνει στην πρώτη του επαφή με τη χημεία ασκήσεις (περιεκτικότητες, ατομικό και μαζικό αριθμό κτλ) και να χάνει τη μπάλα και στη γ γυμνασίου να τον φορτώνεις μόνο με θεωρία? Και στη συνέχεια στην α λυκείου (με την τεράστια διδακτέα ύλη) να παθαίνει σοκ?

2. Γιατί πρέπει να φορτώνουμε στη φυσική που εκ των πραγμάτων έχει μεγαλύτερη γκάμα εννοιών και πλυθώρα ασκήσεων την υποχρέωση εκεί, στη β γυμνασίου να μαθαίνουν τα παιδιά μονάδες μέτρησης ή μεγέθη όπως η πυκνότητα?

3. Γιατί στις καρτέλες βαθμολογιών και σε όλες τις εγκυκλίους ονομάζετε κλάδος φυσικών επιστημών σε γυμνάσιο και λύκειο αλλά σε ένα μέσο γυμνάσιο με 5 τμήματα ανα τάξη βγάζει 20 ώρες βιολογία, 20 φυσική, 20 γεωγραφία και μόλις 10 χημεία άρα μηδέν στις οργανικές?

4. Πως είναι δυνατόν να περάσεις Γεωπονία, Χημικών Μηχανικών, Τεχνολόγων Τροφίμων, Μηχανολόγων Μηχανικών, Βιολογικό ακόμα και Χημικό γνωρίζοντας πολύ καλά Μαθηματικά, Φυσική, ίσως και Βιολογία και καθόλου Χημεία? (Τεχνολογική κατεύθυνση)

Αθάνατη Ελλάδα με το τέλειο εκπαιδευτικό σου σύστημα!  ;D

46
Αναθέσεις/Ωράριο / Υπηρέτηση σε σχολείο
« στις: Απρίλιος 13, 2013, 01:07:00 πμ »
Να ρωτήσω κάτι....

Τί σημαίνει ή τι καταλαβαίνετε από: (αναφέρερε σε οργανική θέση ή όχι? Εγώ νομίζω όχι.)


ΘΕΜΑ: Διδασκαλία Ερευνητικής Εργασίας 
 
...
με εξαίρεση τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων που είχαν ως πρώτη ανάθεση το μάθημα «Τεχνολογία» της Α΄ τάξης του Γενικού Λυκείου (Υ.Α. 118842/Γ2/17-09-2008 ΦΕΚ 1984 Β΄), εφόσον υπηρετούν στη σχολική μονάδα, οι οποίοι  μπορούν να αναλάβουν συνολικά μέχρι τέσσερις (04) ερευνητικές εργασίες ανά τετράμηνο (εφόσον η ερευνητική εργασία είναι διάρκειας ενός τετραμήνου) ή μέχρι τέσσερις (04) ερευνητικές εργασίες τη σχολική χρονιά(εφόσον η ερευνητική εργασία έχει διάρκεια ολόκληρο σχολικό έτος).
...
Σε περίπτωση που η διδασκαλία των ερευνητικών εργασιών γίνεται σε ζώνη και στις δύο τάξεις (διαφορετικές ώρες), ο κάθε εκπαιδευτικός μπορεί να αναλάβει μέχρι δύο (02) ερευνητικές εργασίες.

Τα παραπάνω ανώτατα όρια των ερευνητικών εργασιών που μπορεί να αναλάβει ο κάθε εκπαιδευτικός ισχύουν είτε ο εκπαιδευτικός υπηρετεί σε μία είτε σε περισσότερες σχολικές μονάδες.

Η ισχύς της παρούσης αρχίζει από το σχολικό έτος 2012-13.




47
σε διάφορες συζητήσεις με αιρετούς του ΠΥΣΔΕ, άφησαν να εννοηθεί ότι ενώ στη ΔΔΕ έχουν βγάλει ήδη τα κενά δεν έχουν στείλει τίποτα κάτω αναμένοντας την ερμηνευτική  εγκύκλιο για τις αναθέσεις (ειδικά για την ερευνητική εργασία). συζητάνε λέει την πιθανότητα να γίνει καταμερισμός των ωρών σε κάθε σχολείο τώρα που παγιώθηκε ως μάθημα και είναι αρκετές ώρες.

γνωρίζει κανείς τιποτα περισσότερο?

48
μεχρι και στο e-shop το έχουνε...κάνε μία ερώτηση μήπως έχουν κανενα ξεχασμενο στις αποθήκες!

49
   
   
Βιοχημεία Γ ενιαίου λυκείου
Τεχνολογικής κατεύθυνης
Συγγραφείς:   Νίκος Μπαμπίλης -  Κώστας Οικονόμου   
 
Θέμα:  Σχολικά βοηθήματα Λυκείου
Εκδότης: Πατάκης
Σελίδες:  97   
ISBN: 9789603783695   
Ημ. Έκδοσης: 01/08/2001

μπορεις να το παραγγειλεις και διαδικτυακά!

50
Τοποθετήσεις / Μόρια συνυπηρέτησης
« στις: Ιανουάριος 28, 2013, 11:52:11 μμ »
καλά ρε παιδιά αυτοί στο Υπουργείο έχουνε χάσει κάθε επαφή με την πραγματικότητα....

τα μόρια της συνυπηρέτησεις λέει... δεν τα παίρνει ένα ζευγάρι αν και οι δύο είναι στη διάθεση του ίδιου ΠΥΣΔΕ δλδ πρέπει να "κάτσει" στον έναν από τους δύο μία οργανική, εφόσον βέβαια έχουν προηγηθεί όλοι όσοι ζητούν βελτίωση και έχουν αυτά τα 4 μόρια και μετά ο δεύτερος να δικαιούται τα μόρια....

 :-X

51
Μεταθέσεις / Απ: Συγχώνευση περιοχών μετάθεσης
« στις: Ιανουάριος 19, 2013, 09:22:24 πμ »
Αυτό ακριβώς εννοώ... που μπορώ ρε παιδιά να βγάλω άκρη?

Νομοθεσία, ομάδες σχολείων κτλ?

εδώ το η ΔΔΕ και το ΠΥΣΔΕ είναι λίγο ...χμ... οικογενειακή υπόθεση..... :o

52
Μεταθέσεις / Απ: Συγχώνευση περιοχών μετάθεσης
« στις: Ιανουάριος 18, 2013, 04:42:00 μμ »
μιλάω για την ίδια ομάδα σχολείων (την παλιά α΄ περιοχή) πως γίνεται γιατί εγώ εχω εδώ 3 σχολεία μέσα στην παλιά α΄ περιοχή με 8-9 και 10 ώρες οργανικές αντίστοιχα...

γιαυτό ρωτάω μήπως μπορώ να πάρω και εγώ ο καψερός μετά από 5 χρονάκια στη διάθεση καμιά οργανική  ;)

53
Μεταθέσεις / Απ: Συγχώνευση περιοχών μετάθεσης
« στις: Ιανουάριος 18, 2013, 03:33:52 μμ »
Και με τις παλιές και με τις νέες Περιοχές Μετάθεσης υφίσταται αυτή η θεωρητική δυνατότητα. Στην πράξη όμως ποτέ δεν είχε "αξιοποιηθεί" και εκτιμώ ότι ούτε πρόκειται.

Τώρα, αν βρεθεί κάποιο ΠΥΣΔΕ και την "αξιοποιήσει", τι να σου πω, δε θα ισχύει απολύτως η δήλωση "ίδιο πλήθος οργανικών και με τις παλιές και με τις νέες περιοχές".

Τα ΟΡΓΑΝΙΚΑ κενά βγαίνουν ανά Περιοχή Μετάθεσης και η απλή τροπολογία που λες δεν θα ήταν τόσο απλό να εφαρμοστεί στην πράξη για διάφορους λόγους ( π.χ. 12 ώρες κενό της Περιοχής Α' συνδυαζόμενες με 12 ώρες κενό της Περιοχής Β΄ σε ποια Περιοχή θα δινόταν το κενό; )

Εγώ πάντως εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω τι λέτε...

το οργανικό κενό δίνεται ανά σχολείο με 11 τουλάχιστον ώρες.....

σε 2 γειτονικά σχολεία με 10 και 1 (ή 10+5 ή ότι αλλο θέλετε) γίνεται τώρα να δίνεται ως κενό στο σχολείο με τις περισσότερες ώρες και αν γιατί δεν γίνοταν μέχρι τώρα?

που το στηρίζετε αυτό?

54
ΠΕ12.08 με ά αναθεση μόνο χημεία.... και όλα τα γυμνασια του νομού με < 10 ωρών χημεία ==> όχι οργανική σε μένα!

55
να ρωτήσω κάτι ρε παιδιά....

μετά από 6 χρόνια στη διάθεση (φέτος μπήκα στο Νο 1 στην παλιά α΄ περιοχή) πάλι λογικά χάνω την οργανική, δλδ δεν πρόκειται να πάρω ποτέ..... :o

τί γίνεται όμως με τις τοποθετήσεις θα συμπληρώνω σε λειτουργικά κενά τις α΄? (θέλω 2 σχολεία έτσι) ή 1 στην ά και 1 40-50 χιλιόμετρα μακρυά? ???

56
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις για συμπλήρωση ωραρίου
« στις: Σεπτέμβριος 25, 2012, 11:27:28 μμ »
:o :o :o :o :o :o :o
benteta τον χριστό μου δεν κατάλαβα απ' ότι έγραψες. Τόσο πολύ μπερδεύτηκα! Επειδή δεν μπορώ να βγάλω άκρη με τα μπουρδουκλώματα ωραρίων, εγώ συγκρατώ το εξής:
Λες παρουσιάστηκες στα 2 σχολεία όταν σε πήραν τηλέφωνο. Πράξη ανάληψης υπηρεσίας έκανες; Αν ναι, άποψή μου είναι , άστους να κελαϊδάνε. ΟΠΟΤΕ κι αν υπογραφεί η απόφαση συμπλήρωσης, αρχική ημερομηνία συμπλήρωσης (που θα χρησιμοποιηθεί για να υπολογιστούν και τα μόριά σου) θα είναι η μέρα ανάληψης υπηρεσίας. Αυτό προκύπτει από την εγκύκλιο μεταθέσεων σχετικά με τον υπολογισμό των μορίων. Το ότι δεν είχες απόφαση στα χέρια σου δεν λέει τίποτα εφόσον έκανες πράξη ανάληψης. Γιατί θα ισχυριστούν τι; Ότι εσύ μύρισες τα νύχια σου και πήγες σε 2 λύκεια και είπες "γεια σας ήρθα"; χωρίς εντολή; Ας το κάνουν. Θα το τραβήξεις τότε πιο ψηλά στην ιεραρχία το θέμα.

ΑΡΑ αφού έκανες πράξη ανάληψης πριν τον αναπληρωτή, εγώ πιστεύω ότι προηγείσαι στην συμπλήρωση.

Στο ρεζουμέ, εγώ αν πελάγωνα τελείως θα σταματούσα να προσπαθώ να συννενοηθώ και θα πήγαινα εντελώς τυπικά το θέμα. Έγγραφη ερώτηση για ποιο λόγο δεν συμπληρώνω ωράριο "εκεί κι εκεί", σύμφωνα με την προφορική εντολή που δέχτηκα και ακολούθησα και ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ κοινοποίηση παραπάνω στην ιεραρχία. Στην περιφερειακή διεύθυνση. Και με ξεκαθάρισμα ότι θα στέιλω το αίτημά μου μέχρι το υπουργείο αν δεν λυθεί.

Μπορεί στο τέλος να μην λυθεί βέβαια, γιατί όλο και κάποια δικαιολογία θα σκαρφιστούν, αλλά πιστεύω ότι θα είναι μετά πιο μαζεμένοι στα "μαγειρέματα".

αυτό είναι το θέμα...... μόνο προφορικά ανέλαβα την συμπλήρωση δεν έχουνε πράξη ΠΥΣΔΕ....

μάλλον θα κάνω την πάπια να μείνω με 19 ώρες...βαρέθηκα να τους παρακαλάω .... και ότι θέλει ας γίνει....

Σελίδες: 1234567

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159846
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 562
Σύνολο: 566

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.