Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - MARKOS

Σελίδες: 123456 ... 896
43
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική (2015 -2020)
« στις: Σεπτέμβριος 21, 2020, 07:47:48 μμ »

44
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Β' Λυκείου από 2020
« στις: Σεπτέμβριος 21, 2020, 07:31:58 μμ »
τελικά, ποια ή ύλη των Λατινικών για τη Β Λυκείου φέτος?
Dwrina, τί ρωμαιογνωσία λές? ποια τα νεα ζητούμενα του μαθήματος? Ανακοινωσαν κάτι?

45
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη
« στις: Σεπτέμβριος 21, 2020, 07:27:42 μμ »
Βρε παιδιά υπάρχει Γενική της αφετηρίας ή της αναφοράς?
( χαρακτηρίζει έτσι τη λέξη "Φασήλιδος" γιατί εξαρτάται απο το "επί τάδε")

καὶ χιλίαις ναυσὶν περιπλέοντας εἰς τοσαύτην ταπεινότητα κατεστήσαμεν ὥστε μακρὸν πλοῖον ἐπὶ τάδε Φασήλιδος μὴ καθέλκειν, ἀλλ᾽ ἡσυχίαν ἄγειν, καὶ τοὺς καιροὺς περιμένειν, ἀλλὰ μὴ τῇ παρούσῃ δυνάμει πιστεύειν.

Ευχαριστώ,....

46
Τότε μία είναι η λύση: Τα Πανεπιστήμια να μη δίνουν εύκολα το πτυχίο. Να εισάγονται 350 και να βγαίνουν 120 ή όσοι αξίζουν.


47
Ας βάλουν πλαφόν τα ιδια τα πανεπιστήμια. Η βάση απαραίτητη.
Μιλάνε για αξιολόγηση των Πανεπιστημίων! Για ποια αξιολόγηση μιλούν όταν το επίπεδο εισακτέων εχει αγγίξει πάτο?

48
και ας μη μιλήσουμε και για το επίπεδο των μαθητών!!! (ελάχιστα παιδιά μελετούν πραγματικά) συνεπώς και το πτυχίο που έχουμε φτάνει και περισσεύει! Φαντάσου τον Διδάκτορα σε μια τετοια τάξη,...
Γιατί δυστυχώς ο εκπαιδευτικός αν δεν έχουν γνώσεις οι μαθητές, το έργο του δυσκολεύει και δεν εξελίσσεται.
Για την κατάντια αυτή φταίει βέβαια το σύστημα και πολλά άλλα.

49
Δεν αναφερόμουν προσωπικά,
Πιστεύω, το έργο ενός πανεπιστημιακού, με όλη την προσπάθεια και τον αγώνα που έχει κάνει για να αποκτήσει τον τίτλο, υποτιμάτε και από τον ίδιο όταν επιδιώκει τον διορισμό στην Δημοτική ή Μέση Εκπαιδευση, συμφωνεις φαντάζομαι. Γιατί η θέση του πλέον είναι σε έδρα πανεπιστημίου, άξιος να συνεχίσει το έργο του, και όχι δημοτικού σχολείου. Δεν κατακρίνω την επιλογή σε σχολείο, που ίσως είναι και από ανάγκη, απολύτως σεβαστή.

Επίσης, τα πτυχία δεν τα υποτιμάμε εμεις οι ίδιοι αλλά το σύστημα που ζητάει τα πάντα λες και θα διδάξουμε στο Χάρβαρντ ή στην Οξφόρδη.

51
οπα, οπα,...μισό λεπτό, να πάρουμε το πράγμα απ την αρχή,
Κάποιος με διδακτορικό ή μεταπτυχιακό δεν σημαίνει απαραιτήτως πως σε γραπτό διαγωνισμό θα "πιάσει" τη βάση (το έχουμε δει)
Επίσης, κάποιος που έχει μόνο το πτυχίο της σχολής του σε γραπτό διαγωνισμό αν μελετήσει "πιάνει" τη βάση ( και μάλιστα έχουμε δει να διορίζεται κιόλας)
Συνεπώς, διδακτορικό / μεταπτυχιακό δεν εξασφαλίζουν τον καλό ως προς το γνωστικό αντικείμενο εκπαιδευτικό.

Η προσμέτρηση τους -που κακώς το δεχτήκαμε- εξυπηρετεί μια καλοστημένη βιομηχανία με σκοπό τον πλούτο.
Ακυρώνει το πτυχίο και είναι έξω και μακριά από την αρχή των ίσων ευκαιριών (δεν έχουν όλοι την οικονομική δυνατότητα, ούτε την όποια δυνατότητα για να αρχίσουν το κυνήγι των πτυχίων)
Μη μας διαφεύγει πως όλα ξεκίνησαν από την ανάγκη για διορισμό και ελάχιστοι θα έμπαιναν σε αυτή τη διαδικασία.

Να μη κάνουμε, λοιπόν? Και βάβαια να κάνουμε αλλά να μετράνε σε τοποθετήσεις, μεταθέσεις, μισθό, εξέλιξη.
Πιστεύω πως κάτι τέτοιο καλό θα ηταν να το εφάρμοζαν στην επιλογή διευθυντών και όχι δασκάλων-καθηγητών.

Γιατί εκπαιδευτικός σημαίνει 2 πράγματα: 1ο γνώση του αντικειμένου που θα διδάξει- και όχι απαραίτητα να αρθρογραφεί σε επιστημονικα περιοδικά- και 2ο διδακτική ικανότητα και γνώσεις παιδοψυχολογίας.  Εδω είναι που θα κριθεί ο κατάλληλος.

Η Κύπρος εφαρμόζει μικτό σύστημα - που κατα τη γνώμη μου είναι σωστό. Οι δε ερωτήσεις του γνωστικού δείχνουν παράλληλα με την απάντηση που ζητούν και την διδακτική ικανότητα.

και έρχονται τώρα και μιλούν για αξιολόγηση γιατί   δεν υπάρχει το ένα και βασικό, και αρκετό θα έλεγα, που είναι η σωστή επιλογή του εκπαιδευτικού.

Εχεις διδακτορικό κλπ ? εμ, τότε "τράβα στην αίθουσα και θα σου στείλουμε και τον επιθεωρητή να δούμε αν κάνεις"

Κατακριτέο το σύστημα επιλογής Γαβρόγλου, πλην όμως η ΝΔ που ενώ το καταψήφισε, το εφάρμοσε κατά γράμμα!! Η Κεραμέως 4 μήνες ασχολήθηκε με το "Ασυλο", αργότερα με τις μάσκες και τώρα με την αξιολόγηση.
Ο,τι "φανεί του λολοστεφανή" 
Οι δε συνδικαλιστές απλώς να τρέχει ο μισθός....

52
τελικά ο γραπτός ήταν ενα καλό σύστημα, αν βεβαίως έκαναν και κάποιες βελτιώσεις.
Τώρα, είναι όχι προσοντολόγιο, όπως το ονομάζουν, αλλά "Περιουσιολόγιο"!! Οποιος έχει καλύτερο Ε1 & Ε9  θα τύχει και καλύτερης θέσης!

53
eran, επειδή πολλά ακούσαμε και αρκετά γραφτηκαν για το "ιδιόρρυθμο" θέμα παραγωγής λόγου, θέλω να σε ρωτήσω αν τα παιδιά φέτος πιστεύεις πήγαν χειρότερα από άλλες χρονιές;

54
Εξετάσεις για πανεπιστήμια για όποιον θελει, όποτε θέλει σε μαθήματα που θα ορίζουν τα ίδια τα πανεπιστήμια και όχι το ιεπ.


μπα,...και εκεί θα είχαμε προβλήματα απλώς δεν θα γινόταν γνωστά!  ;D
Πάντως με τούτα και με εκείνα φτάσαμε να βάζουμε και τον επιθετικό προσδιορισμό "καλή" στη λέξη Επιτυχία 

55
Παρακαλώ, συνάδελφοι, να μείνουμε στο Θέμα μας που είναι η Λογοτεχνία στις Πανελλήνιες

56
ΕΠΑΛ / Απ: Τροποποίηση ύλης Νέων Ελληνικών στα ΕΠΑΛ;
« στις: Ιούνιος 17, 2020, 07:52:04 μμ »
σίγουρα δεν είναι τόσο "τεχνοκρατικά" όσο του Γενικού σε Γλώσσα και Λογοτεχνία και πράγματι είναι πιο ευχάριστα και για μας και για τα παιδιά.
Τα βιβλία της Γλώσσας τα θέλω για τη θεωρία (αν έχουν δηλ). Σκέπτομαι πως ένα καλό βοήθημα θα είναι καλό για αρχή....

Σελίδες: 123456 ... 896

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 568
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 552
Σύνολο: 559

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.149 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.