Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Siobaras

Σελίδες: 1234 ... 73
15
Το ξέρω ότι κάποιοι δουλεύουν όχι απλά σωστά, αλλά και υπέρ του δέοντος.
Ο ξάδερφός μου είναι Πληροφορικός και μέχρι και ρομποτάκια έφτιαξε με τα παιδιά παλιότερα:

https://www.youtube.com/watch?v=U6-Wj5eX9R4

Απλά μεγάλο μέρος της "γκρίνιας" προκύπτει από άσχετες χρονοβόρες εργασίες που ανατίθενται σε πληροφορικούς ενώ είναι δουλειά άλλου, π.χ. του Διευθυντή.

Παραδέχομαι το λάθος της γενίκευσης, αλλά διατηρώ επιφυλάξεις για το ποσοστό...

16
Πάμε πάλι, γιατί κάνετε ότι δεν καταλαβαίνετε σαν κάποιους Χημικούς στην πρόσφατη κόντρα:

Από τα 1-4 που αναφέρεις, στο εργαστήριο υπάγεται μόνο το 1.
Το ότι σας ζητάνε 100 πράγματα διάφοροι άσχετοι είναι ΑΛΛΟ θέμα.
Αν θέλετε ή σας υποχρεώνουν να κλικάρετε τα powerpoint κάθε καθυστερημένου με πιστοποίηση, ή να αλλάζετε μελάνι στους εκτυπωτές γιατί απαιτεί πρώην στέλεχος της ΝΑΣΑ αυτή η δουλειά, βαφτίστε το γραμματειακή υποστήριξη, babysitting, ή όπως αλλιώς θέλετε.

Δεν ξέρω τι κάνετε εσείς με ενημερώσεις, αλλά στο σχολείο μου ούτε Word της προκοπής δεν έχει. Βγάζαμε θέματα για την τράπεζα και ψάχναμε να βρούμε equation να γράψουμε καμιά εξίσωση.
Ο Browser κάθε πότε θέλει ενημέρωση; Ένα update του Chrome έχω κάνει εδώ και 2 χρόνια και μια χαρά παίζει.
Το Avast! που ανανεώνεται μόνο του μια χαρά antivirus είναι. Σε τσοντάδικα θα μπούνε από το σχολείο;
Προφανώς μπορείς να βάλεις άλλα 100 πράγματα για καλύτερα, αλλά μετά είναι λογικό να σέρνεται η παλιατζούρα.

Και ξαναλέω:
Καταλαβαίνω ότι σας πήζουν διάφοροι με διάφορα.
Αλλά η δουλειά σας είναι πρωτίστως να κάνετε μάθημα. Οπότε:
1) Πείτε όχι σε ότι δεν εμπίπτει στις αρμοδιότητές σας αν σας ενοχλεί. Τόσο απλά.
2) Αν πείτε ναι από φιλότιμο, τότε μην γκρινιάζετε. Κι άλλοι κάνουν πράγματα από φιλότιμο στο σχολείο και δεν έχουν μείωση ωραρίου.
3) Αν πια σας έχουν αναθέσει χωρίς επιλογή ένα σωρό αρμοδιότητες που να δικαιολογούν το καθαρό ωράριο διδασκαλίας των π.χ. 14 ωρών, τότε είστε 2/3 καθηγητές και 1/3 γραμματείς.

Τέλος, διαβάστε τι γράφει ο άλλος, προτού απαντήσετε οργισμένα από κεκτημένη ταχύτητα.
Γιατί κουβέντα κάνουμε, δεν πυροβολούμε τον κλάδο. Μη σας πιάνει το σύνδρομο καταδίωξης.

17
Το myschool νομίζω είναι στις εργασίες του σχολείου που μοιραζόμαστε μεταξύ μας.
Αν ο Πληροφορικός αναλάβει το myschool δεν παίρνει τίποτα άλλο (π.χ. απουσίες, πρόγραμμα, γιορτές, κλπ).

Με τη λογική μου, καλό είναι οι δουλειές του σχολείου να μοιράζονται έτσι ώστε κάθε δουλειά να γίνεται από αυτόν που την κάνει πιο αποτελεσματικά. Εγώ, π.χ., ως Μαθηματικός, θεωρώ πολύ λογικό να έχω αναλάβει το πρόγραμμα κι ας χάνω τα Σ-Κ μου.
Αν το πάρει ο φιλόλογος, θα κάνει διπλάσιες ώρες με χειρότερο αποτέλεσμα.
Το ίδιο θα γίνει αν εγώ αναλάβω μια γιορτή.
Ο Πληροφορικός δεν θα κάνει τη δουλειά του myschool πιο αποτελεσματικά;

(Επειδή τα έχουμε ξαναπεί αυτά, δεν βάζω ταμπέλες - μια ιδέα θέλω να δώσω. Αν υπάρχει φιλόλογος που φτιάχνει καλύτερο πρόγραμμα και πιο σύντομα, ας το πάρει αυτός)

PC 10ετίας και βάλε έχω σπίτι μου. Format 1 φορά, εγκατάσταση όλων των απολύτως απαραίτητων, Achronis, εγκατάσταση κάποιων χρήσιμων επιπλέον, δεύτερο Achronis, κ.ο.κ.
Αρχίζει να σέρνεται; Format και εγκατάσταση της καλύτερης πρότερης αποθηκευμένης κατάστασης. 10 λεπτά.

@sliver
Καταλαβαίνω ότι έχετε πήξει στη σαχλαμάρα από άσχετους και ότι μερικές φορές σας ενοχλούν με το παραμικρό. Δεν το υποστηρίζω αυτό και, στο κάτω-κάτω, πήγε και πιστοποιήθηκε ο άλλος, ας κάνει και κάτι μόνος του.
Σε κάτι εξειδικευμένο δεν θα πάθεις τίποτα να δώσεις τα φώτα σου. Κάθε πότε θα γίνει αυτό;
Οι υπολογιστές του εργαστηρίου δε νομίζω να χαλάνε κάθε βδομάδα...

18
Πού την είδες την εμπάθεια;
Ίσα-ίσα που τσακώνομαι τόσον καιρό με Χημικούς που κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν.
Αλλά να λέμε και αλήθειες.
Η αλήθεια είναι ότι
(1) στους Πληροφορικούς φορτώνονται ένα σωρό δουλειές ενώ δεν θα έπρεπε και
(2) σε πολλές περιπτώσεις οι Πληροφορικοί κάνουν λιγότερο μάθημα από τους άλλους κλάδους, που επίσης είναι λάθος.
Αν το μειωμένο ωράριο "συγχωρείται" σε κάποιες περιπτώσεις για λόγους γραμματειακής εργασίας στην οποία υποχρεώνονται οι Πληροφορικοί, ας ονομαστεί έτσι.
Απλά μη μας λέτε ότι τα εργαστήρια θέλουν 3 ώρες ΚΑΘΕ βδομάδα για συντήρηση. Πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, αυτό είναι ψέμα.

Για Φυσικοχημικούς ισχύει περίπου το ίδιο. Το καταλαβαίνω το 3ωρο αν γίνονται πειράματα κάθε βδομάδα. Αλλά πειράματα κάνουν ελάχιστοι και όχι συνέχεια, οπότε και εκείνο το 3ωρο συχνά είναι απλή μείωση ωραρίου χωρίς λόγο.

19
Δυσκολεύομαι να καταλάβω τι πρέπει να κάνεις ως συντήρηση επί 3 ώρες την εβδομάδα για το εργαστήριο πληροφορικής.

Παίρνετε συνέχεια καινούριο υλικό; Γιατί εμάς 6 χρόνια παλεύει να βρει λεφτά για κάτι κάρτες γραφικών της πλάκας και φέτος μάλλον θα τα βάλει από την τσέπη του.

Αν πρέπει να στηθούν 25 υπολογιστές από το 0 (σε λογισμικό εννοώ) στήνεις τον έναν και Achronis...
Και ότι crashάρει από τότε και μετά, έχεις έτοιμο στημένο backup.

3 ώρες για μια - δύο εβδομάδες το χρόνο να το καταλάβω.
3 ώρες κάθε βδομάδα είναι τρελό μούσι, εκτός αν μιλάμε για τον 1 στους 100 που βάζει τα παιδιά να φτιάξουν ρομποτάκια, ή αν σε αυτές τις 3 ώρες περιλαμβάνονται άσχετες δουλειές του σχολείου που τις φορτώνουν στον πληροφορικό ενώ θα έπρεπε να μοιράζονται σε όλους ή να τις κάνει ο διευθυντής.

20
Ξέχασα, ο στόχος της αναμόρφωσης του Λυκείου (έπρεπε να) είναι να εξυπηρετήσουμε ΜΟΝΟ τους Χημικούς (άντε και κανέναν Κοινωνιολόγο, μην αρχίσω για τα χάλια της Παντείου τώρα...).

21
είχα παρακολουθήσει προσεκτικά όλη την διαβούλευση πέρυσι. με την γνωστή κατάληξη. και ξέρω τι γράφω και τι λέω. έχω αποδείξει απόλυτα σε όλους που πρέπει , πόσο <<ασόβαρος>> είμαι. στα 50 μας κοντά κάποιοι συνάδελφοι καθόμαστε και γράφουμε την γνώμη μας και ενημερώνουμε οικιοθελώς τους συναδέλφους ή συμβουλέυουμε ή βοηθάμε , για να τα ακούμε και από τα πιτσιρίκια. το θλιβερό είναι ότι έστω και με καυστικό καμιά φορά τρόπο, λέμε την αλήθεια χύμα και οι απαντήσεις δεν είναι τίποτα άλλο από ρεσιτάλ υποκρισίας. δεν πειράζει. ευχαριστώ προσωπικά όλους τους συναδέλφους που επικοινώνησαν , που δεν απάντησαν σε αυτό το τόπικ. και εγώ δεν το βλέπω σαν απάντηση. ούτε σαν κόντρα. συμβουλευτικά και μόνο γράφω , γιατί παίζει μεγάλο ρόλο η ντομπροσύνη στο τι λέμε. και τώρα μπορώ να πω ότι δεν θα ξαναγράψω.
ο ασόβαρος χημικάριος. τον λόγο τον έχετε οι σοβαροί επιστημονικάριοι.

Για την ιστορία, δεν αναφέρθηκα προσωπικά ούτε σε σένα, ούτε σε κανέναν.
Αν θες να ταυτιστείς, είναι δικό σου θέμα.

Το "Χημικάριοι" πάει σε αυτούς που επιμένουν να αποκαλούν "Πληροφορικάριους" τους Πληροφορικούς.
Δεν είναι λεγεωνάριοι ("καταταγείτε μας έλεγαν!")...

Επίσης, ποιος διορισμένος νομίζεις ότι είναι πλέον "πιτσιρικάς";
Αλλά και πιτσιρικάς να είναι κάποιος (δηλαδή κοντά στα 40), γιατί να έχει δίκιο εξ'ορισμού κάποιος που του ρίχνει 10 χρόνια;

Από 50άρηδες ασόβαρους έχω χορτάσει στα σχολεία που έχω δουλέψει. Κι εγώ που στα μάτια σου είμαι ασόβαρος, κάποια στιγμή θα πάω 50 (εκτός απροόπτου). Μην ξαφνιάζεσαι...

Για τη συζήτηση, ένα πράγμα θα αρκούσε: 60+ τμήματα έχουν ως βάση την Πληροφορική. Και πολύ περισσότερα δεν έχουν πουθενά Χημεία. Άρα, καλώς να υπάρχει η επιλογή ανάλογα με το τμήμα. Αυτά.

22
Μια πρόταση από τη διαβούλευση που μου φάνηκε ενδιαφέρουσα -χωρίς, βέβαια, να είμαι σε θέση να πω κατά πόσον στέκει επιστημονικά:
http://www.opengov.gr/ypepth/?c=13757

Έχεις δίκιο, δεν στέκει καθόλου επιστημονικά.
Η πληροφορική δεν είναι στο ίδιο επίπεδο με τα Μαθηματικά. Το ένα είναι κλαδί, το άλλο είναι το δέντρο.
Απαραίτητο κλαδί κατά τη γνώμη μου, ως βασική γνώση υποψηφίων προς οικεία τμήματα, που απαιτεί, όμως, εξειδικευμένη διδασκαλία.
Σε επίπεδο Λυκείου, μιλάμε για ασύμβατα αντικείμενα.
Τυχόν ενοποίηση, θα οδηγήσει σε αποφοίτους με συμπτώματα φοιτητών ΤΕΙ: Σκόρπιες γνώσεις Μαθηματικών σε δυνατά πρακτικά μυαλά.
Αυτοί που μπαίνουν σε πολυτεχνεία και άλλα δυνατά τμήματα ΑΕΙ, χρειάζονται γερά θεμέλια Ανάλυσης - καθαρών Μαθηματικών (ύλη) αλλά και αυστηρή μαθηματική σκέψη (που δεν ταυτίζεται με την αλγοριθμική).

23
Ωραία, να κάνουν όλοι 6 ώρες απλή μέθοδο των τριών... και κουβάλημα ενός αγνώστου...

Συνάδελφοι πληροφορικοί, μην ακούτε τους Χημικάριους. Απλά δεν έχουν ΒΑΣΙΚΕΣ γνώσεις, πιθανόν γιατί τότε που σπούδαζαν δεν υπήρχε πληροφορική.

Η Χημεία είναι σοβαρή επιστήμη. Οι Χημικάριοι που κορνάρουν έχουν καταντήσει ασόβαροι...

24
Θετικά μαθήματα / Απ: Μαθηματικά Α' Γυμνασίου
« στις: Σεπτέμβριος 19, 2014, 10:10:38 μμ »
Τα διαγωνίσματα τα βάζεις όποτε κρίνεις εσύ σκόπιμο. Όταν ολοκληρώσεις μια ενότητα.
Εγώ τα έβαζα νωρίς γιατί μετά πλάκωναν όλοι οι συνάδελφοι και ήταν δύσκολο να βρεις ημερομηνία να βάλεις διαγώνισμα, και δεν μπορούσες να τρενάρεις την ύλη, έπρεπε να μπεις σε νέα κεφάλαια παρακάτω. Οπότε, συμβουλή μου, μόλις ολοκληρώσεις μια ενότητα τώρα στην αρχή, βάλε διαγώνισμα.

για μένα το διαγώνισμα είναι μια τυπική διαδικασία εξάλλου. Από την πορεία μέσα στο 3μηνο καταλαβαίνεις ποιος αξίζει τι. Εξάλλου μπορείς να βάλεις και πολλά τεστ

Δεν κάνει μάθημα σε σχολείο, προετοιμάζει ένα παιδί Α' Γυμνασίου με μαθήματα στο σπίτι...

25
Θετικά μαθήματα / Απ: Μαθηματικά Α' Γυμνασίου
« στις: Σεπτέμβριος 18, 2014, 09:59:49 μμ »
Δυστυχώς δεν έχω πρόσφατη εμπειρία από Α' Γυμνασίου.
Πριν 4-5 χρόνια δίδαξα τελευταία φορά σε Γυμνάσιο, αλλά είχα Β' και πάνω...
Καλύτερα να σου απαντήσει κάποιος που κάνει το μάθημα συστηματικά.

Αυτά που έγραψα πιο πάνω είναι γενικές συμβουλές, και φυσικά όχι απόλυτες.

26
Εγώ την ξεκινώ την συζήτηση αυτή και θέλω να καταθέσω τις εξής σκέψεις ενός Χημικού:

1) Η ΟΛΗ ύπαρξη της Πληροφορικής σε επίπεδο υλικού (hardware level) είναι συνδυαστικό αποτέλεσμα των διαχρονικών ανακαλύψεων της Φυσικής ΚΑΙ της Χημείας ! Χωρίς
αυτά τα δύο ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Η/Υ, ούτε τσιπάκια ΠΑΣΗΣ φύσεως (άρα ουτε κινητά, ταμπλέτες κλπ). Η εξάρτηση συστημάτων Η/Υ και χημείας είναι απολύτως δεδομένη, αφού η δημιουργία νέων υλικών είναι σχεδόν αποκλειστική αρμοδιότητα της Χημείας.

2) Επίσης δείτε 69 δυνατότητες εργασίας αποφοίτων της άχρηστης κατ' εσας Χημείας στη ναυαρχίδα της πληροφορικής Intel:
https://www.linkedin.com/job/intel-corporation/chemistry-jobs/

3) Ο συνιδρυτής της Intel Gordon Moore τυγχάνει να είναι Διδάκτωρ Χημείας και εξαιτίας των γνώσεων της Χημείας κατάφερε να επιλέξει τα σωστά υλικά για την δημιουργία των chips και της Intel, δείτε και την παράγραφο Why he innovates στο επόμενο link:

http://www.oninnovation.com/innovators/detail.aspx?innovator=Moore

4) Προσωπικά είμαι Χημικός με πτυχίο από το ΑΠΘ το 1991, άρα πέρασα την "σκοτεινή" κατά τους ΠΕ19-20 περίοδο, όσον αφορά την ύπαρξη μαθημάτων Πληροφορικής στα σχολεία και δεν διδάχθηκα ΠΟΤΕ αλγοριθμική σκέψη και προγραμματισμό. Χρησιμοποιώντας την γνώση της σκέψης των Φυσικών Επιστημών ΚΑΙ ΜΟΝΟ και με πολύ μεγάλη προσωπική εργασία, χωρίς να έχω διαβάσει κανένα βιβλίο σχετιζόμενο με αλγοριθμική σκέψη, μόνον εγχειρίδια για την δομή των γλωσσών και τις εντολές, έχω καταφέρει τα εξής από τότε:

α) Έχω μάθει να προγραμματίζω σε Basic, C, C++, Pascal/Delphi, Assembly, DBase/CA-Clipper και συνδυαστικό προγραμματισμό C++/Delphi με βάσεις δεδομένων Access/PostgreSQL τόσο σε ερασιτεχνικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο (από το 1996-2002 δούλεψα γράφοντας κώδικα επαγγελματικά).

β) 3 χρόνια μετά τον διορισμό μου σε μακρινή περιοχή του νομού που βρίσκομαι χρειάστηκε, ελλείψει ΠΕ19-20 στο σχολείο που ήμουν, να ΔΙΔΑΞΩ την ΑΕΠΠ στην Γ Λυκείου με πολύ καλά αποτελέσματα ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ (εδώ θα διαρρήξετε τα ιμάτια σας) ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΩ γραπτά σε Πανελλαδικές εξετάσεις (ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ) !!!       

Εϊμαι σίγουρος ότι δεν πιστεύει κανείς σας τίποτε από ότι γράφω, αλλά ότι λέω μπορώ να το αποδείξω με κώδικα που έχω γράψει, ΕΔΩ και ΤΩΡΑ.

Σημειωτέον ότι τα Μαθηματικά, ειδικά με τον τρόπο που γίνονταν τότε, ήταν το πλέον μισητό μου μάθημα !!

Πως γίνεται να τα έχω πετύχει αυτά ΧΩΡΙΣ να έχω διδαχθεί ούτε ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ επιστήμη Η/Υ και με τόση αντιπάθεια για τα Μαθηματικά ;

Μήπως η σωστά εφαρμοζόμενη σκέψη - πρακτική των Φυσικών Επιστημών που διδαχθήκαμε ήταν επαρκής για όλα αυτά;

Περιμένω εξήγηση - απαντήσεις και ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ να αποδείξω όσα ισχυρίζομαι με αδιάσειστα ντοκουμέντα όποτε μου ζητηθεί !!!!

Απλώς αν ήξερες Μαθηματικά θα τα είχες κάνει όλα αυτά στο 1/4 του χρόνου και, πιθανότατα, καλύτερα.

27
Θετικά μαθήματα / Απ: Μαθηματικά Α' Γυμνασίου
« στις: Σεπτέμβριος 03, 2014, 07:04:37 πμ »
@ntgr
1) Κατ'αρχήν αν κάνεις ένα μάθημα την εβδομάδα, είναι (χρονικά) δύσκολο να είσαι μπροστά από το σχολείο. Σε κάθε περίπτωση, εγώ θα ξεκινούσα από άλγεβρα.

2) Λογικά η ύλη θα είναι ακριβώς η ίδια με πέρυσι.

3) Αυτό μάλλον διαφέρει από σχολείο σε σχολείο, ακόμα και από καθηγητή σε καθηγητή.

@nelli35
Άργησα λίγο, αλλά σου απάντησα στο ΠΜ, με αναλυτική εξήγηση.

@KONSTANTINOS30
Κωνσταντίνε εγώ βρίσκω τον 53361 (που είναι ο δικός σου δια 9).
Ο 480249 έχει και άλλους διαιρέτες (π.χ. τους 27, 17787, 81, 5929,...)

28
Σχολικά μαθήματα / Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« στις: Αύγουστος 28, 2014, 04:33:46 μμ »
Εμένα μου φαίνεται ότι μπορεί να βγει και κανένας δάσκαλος χωρίς μαθηματική αναπηρία.

Σελίδες: 1234 ... 73

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32278
  • Τελευταία: Parask
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158536
  • Σύνολο θεμάτων: 19198
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 498
Σύνολο: 519

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.104 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.