Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Siobaras

Σελίδες: 12345 ... 73
29

Διορίστηκαν Μαθηματικοί (που έτυχε να παρακολουθώ λόγω κλάδου) μέσω προϋπηρεσίας ενώ είχαν γράψει 40% στο γνωστικό στον ΑΣΕΠ. Και θυμίζω ότι το γνωστικό ήταν τα Μαθηματικά Λυκείου....
Γράφεις 40% σε αυτά που θα διδάξεις και έχεις και μούτρα να μπεις στην τάξη;

Κάποιοι έπαιρναν 11 ώρες ΠΔΣ σε δυσπρόσιτο, δεν έκαναν ποτέ μάθημα και τσισμπούσαν τα μόρια.

Στα φροντιστήρια δουλεύεις τουλάχιστον το ίδιο εντατικά και σε συνθήκες μεγαλύτερου άγχους και πίεσης και υπό την απειλή απόλυσης πάνω από το κεφάλι σου.


30
Προϋπηρεσία = Εμπειρία. Βασικός λόγος που πρέπει να μετρήσει.

Δεν θα επεκταθώ σε περαιτέρω εξηγήσεις τώρα όσον αφόρα την διαχείριση του μαθητικού πληθυσμού, στην διαχείριση κρίσεων στην τάξη και οργάνωση της ύλης ανάλογα τις ανάγκες των μαθητών.

Γιατί οι άλλοι στα φροντιστήρια τι κάνουν τόσα χρόνια; Πετάνε αετό;

31
Μετατάξεις / Απ: Μετάταξης Εγκώμιο....
« στις: Αύγουστος 25, 2014, 03:11:13 πμ »
Μήπως η ανάκληση εμπεριέχει ως έννοια την επιστροφή ΑΚΡΙΒΩΣ στην πρότερη κατάσταση;
Μήπως, δηλαδή, δεν είναι συγκρίσιμη με μια αίτηση για μετάθεση ή μετάταξη και είναι διαφορετικού τύπου υπηρεσιακή μεταβολή;

Επίσης, έχω μια άσχετη ερώτηση που μόλις σκέφτηκα (έχοντας στο μυαλό ένα συνάδελφο που επιθυμεί μετάταξη σε διοικητική θέση) και με αφορμή το κύμα που, όπως διαβάζω, υπάρχει για φυγή από διοικητικές θέσεις.
Αμοιβαία μετάταξη υπάρχει ως έννοια;

32
Να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα, γιατί μερικοί νομίζετε ότι 2-3 χαρτιά λένε κάτι...

Τα μάστερ είναι εδώ και χρόνια μπίζνα. Χαρτιά πουλάνε οι άνθρωποι, σε όποιον έχει χρήματα.
Το ΠΡΩΤΟ κριτήριο είναι τα λεφτά.
Αν υπάρχουν πολλές αιτήσεις, ασφαλώς θα πάρουν τους καλύτερους.
Αν ΔΕΝ υπάρχουν πολλές αιτήσεις, θα πάρουν όποιον περνάει απ'έξω, αρκεί να έχει κάρτα ΑΤΜ.
Ενδεικτικά, αναφέρω περίπτωση γνωστού, που τον δέχτηκε πανεπιστήμιο της Αγγλίας για μεταπτυχιακό,
ενώ χρωστούσε ακόμα 30 (!!!!!!) μαθήματα από το πρώτο πτυχίο.

Πάμε στην προϋπηρεσία. Από που κι ως που σε κάνει καλύτερο από κάποιον άλλον το ότι έχεις πάει 1-2-3 χρόνια σε ένα σχολείο ως αναπληρωτής; Εξυπηρετείς το κράτος, αλλά εξυπηρετείς και τον εαυτό σου, διότι δεν πας τσάμπα, πληρώνεσαι.
Επίσης, κάνεις αίτηση για να πας, δεν σε έστειλε κανένας με το ζόρι.  Άμα δεν θες, περιμένουν ουρές κόσμου από πίσω σου.
Παρόλα αυτά, το κράτος διόριζε κόσμο ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με προϋπηρεσία, δίνοντάς τους μάλιστα και ένα σωρό προνόμια σε σχέση με τους ΑΣΕΠίτες (περιοχή διορισμού, σχολείο, κλπ, ενώ τα μόρια μετάθεσης μετρούσαν και από την υπηρεσία πριν το διορισμό).
Με τα παραπάνω δεν συμφωνώ, αλλά ας πούμε ότι έχουν μια δόση δικαιοσύνης.
ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ, ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΟΡΙΑ ΛΟΓΩ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ;

Για τις ξένες γλώσσες, Η/Υ, κλπ, ούτε καν θα μπω στον κόπο. Απλά είναι ΑΣΧΕΤΑ. Κι εγώ έχω πτυχίο "χρυσό ψαλίδι" από τον Αμάραντο, μήπως να πάρω κανένα μόριο (περικοπές γίνονται, μπορεί να χρειαστεί);

Από άποψη ουσίας, 2-3 courses που παρακολούθησα πρόσφατα στο coursera, με βοήθησαν πολύ περισσότερο στη δουλειά μου και από το μεταπτυχιακό μου, και από την προϋπηρεσία μου (7 χρόνια) και από τα 2 πτυχία μου σε ξένες γλώσσες και από το Β' επίπεδο σε ΤΠΕ και από ένα σωρό σεμινάρια από δω κι από κει, και από το δεύτερο πτυχίο που κάνω τώρα.

Αλλά και πάλι, αν έδινα ξανά ΑΣΕΠ, έγραφα 60 και διοριζόμουν λόγω μοριοδότησης στη θέση κάποιου που έγραψε 70, θα ΝΤΡΕΠΟΜΟΥΝ. Αν ήμουν καλύτερος (όπως "δειχνουν" τα χαρτιά μου), θα έγραφα 71+.

33
Γραπτός ΑΣΕΠ χωρίς καμία προσαύξηση, έχουμε συζητήσει για αυτό το θέμα και παλιότερα.

Είσαι καλύτερος από κάποιον άλλον "στα χαρτιά";
Απόδειξέ το ΜΙΑ φορά, γράφοντας καλύτερα από τους άλλους.

Παραδείγματα:
1) Έχεις μεταπτυχιακό στη Διδακτική. Δεν έχεις ήδη μεγάλο πλεονέκτημα στο κομμάτι αυτό λόγω γνώσεων; Πρέπει να πριμοδοτηθείς κι άλλο;

2) Έχεις προϋπηρεσία. Και ήδη βάζουν ερωτήσεις στα παιδαγωγικά για τις οποίες οι μη έχοντες προϋπηρεσία δεν έχουν ιδέα τι παίζει (π.χ. θυμάμαι ερωτήσεις περί συλλόγου διδασκόντων). Αλλά και η πείρα της τάξης (σε σχέση με κάποιον που δεν έχει) δεν είναι πλεονέκτημα για παιδαγωγικά / διδακτική;

3) Βαθμός πτυχίου. Έχεις πτυχίο 10 π.χ. στα Μαθηματικά, που σημαίνει ότι είσαι αετός στο γνωστικό. Λογικά θα γράψεις πολύ πάνω από το μέσο όρο. Πρέπει να πάρεις και επιπλέον bonus;

Η μοριοδότηση ευνοεί αυτούς που είναι καλοί στα χαρτιά, αλλά μέτριοι στην ουσία.
Το "καλοί στα χαρτιά" περιέχει στρεβλώσεις και δεν λέει πάντα την αλήθεια.
Πτυχίο Μαθηματικών 10 είχε ο άλλος όταν έδινα (προφανώς εκτός Ελλάδας).
Μεταπτυχιακό κάνει πλέον και η κουτσή Μαρία, σχεδόν κανένα προσόν δεν απαιτείται, εκτός από το χρήμα.

Προϋπηρεσία εντός δημοσίου μετράει, αλλά εκτός όχι!
Σέβομαι τον κόπο και τα άγχη των αναπληρωτών συναδέλφων, αλλά γιατί η προϋπηρεσία σε φροντιστήρια είναι υποδεέστερη;
Σε κάθε περίπτωση, αν είσαι πιο έμπειρος, θα μπορείς και να κάνεις καλύτερο σενάριο διδασκαλίας στη διδακτική. Γιατί να πάρεις και μπόνους;

Να σημειώσω ότι και καλό βαθμό πτυχίου έχω, και μεταπτυχιακό. Δηλαδή, προσωπικά, είχα όφελος από τις προσαυξήσεις (αν και δεν χρειάστηκαν). Παρ'όλα αυτά, επιμένω ότι είναι λάθος να επιλέγεται για διορισμό κάποιος που έγραψε χειρότερα από άλλους.


34
Σχολικά μαθήματα / Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« στις: Αύγουστος 03, 2014, 01:07:11 μμ »
Και μια και το θεωρείτε δεδομένο ότι τα μαθήματα προετοιμάζουν τους υποψηφίους για τις σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και τους δίνουν τα απαραίτητα εφόδια, θα ήθελα να μου πείτε τι εφόδια θα πάρουν οι υποψήφιοι αυτών των σχολών:

-Πληροφορικής
-Μηχανικών Πληροφορικής
-Ηλεκτρολόγων Μηχανικών
-Ηλεκτρονικών
-Αυτοματισμού

Αυτές είναι γύρω στις 50 και αν το συνεχίσω, θα φτάσουμε πάνω από 80

Συνάδελφε εγώ είμαι εντελώς υπέρ του να παραμείνει η Πληροφορική (και συγκεκριμένα ο προγραμματισμός) ως εξεταζόμενο πανελλαδικά μάθημα. Μπορείς να δεις και άλλες απαντήσεις μου, τότε που ανακοινώθηκε η Χημεία ως ο θεμέλιος λίθος της οποιασδήποτε γνώσης...

Τα τελευταία μηνύματα ήταν καθαρά ενδο-ΠΕ03-ικού ενδιαφέροντος...

Για την Έκθεση, επίσης έχω βαρεθεί να γράφω ότι είναι απαράδεκτο να καθορίζει το ποιος πρέπει να περάσει και σε ποια σχολή, τη στιγμή που εμφανίζονται τεράστιες διαφορές στη βαθμολόγηση.

35
Σχολικά μαθήματα / Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« στις: Αύγουστος 02, 2014, 07:08:44 μμ »
@dpa
Παντού όπου υπάρχει Πληροφορική σε κάποιο επίπεδο, και όχι μόνο για την Πληροφορική...

Ενδεικτικά σου αναφέρω ότι συνάντησα στοιχεία διανυσματικών χώρων στο ΔΕΤ της ΑΣΟΕΕ (που δεν είναι και τμήμα καθαρά πληροφορικής), σε μάθημα τύπου βελτιστοποίησης.
Επίσης, στο τμήμα Πληροφορικής της ΑΣΟΕΕ, υπάρχουν όλα αυτά τα κομμάτια της Άλγεβρας σε μάθημα του 1ου εξαμήνου.

Αλλά δεν υποστηρίζω ότι αυτά πρέπει να διδάσκονται στο Λύκειο. Ήδη οι έννοιες που διδάσκονται είναι πολύ σοβαρές και δυστυχώς δεν διδάσκονται σωστά. Τα περισσότερα παιδιά δεν ξέρουν καν πώς πρέπει να γράφουν μια απόδειξη.
Δεν ξέρουν ποσοδείκτες. Δεν κατανοούν βασικούς λογικούς συνδέσμους.
Άλλα πράγματα πρέπει να αλλάξουν στο Λύκειο, που έχουν να κάνουν με τη διδακτική.
Το να βάλουμε ένα κεφάλαιο εδώ και να το βγάλουμε από εκεί, είναι κάτι που γίνεται για να υπάρχουν επιτροπές επί επιτροπών...

Και, επαναλαμβάνω, από όλα τα κομμάτια ύλης των Μαθηματικών, η Ευκλείδεια Γεωμετρία είναι η τελευταία που λείπει.
Αντί να φτιάξουμε έναν αχταρμά από άσχετα κομμάτια ύλης, ας διδάξουμε λιγότερη ύλη, σε μεγαλύτερο βάθος.

Κάνουν, π.χ. όρια τα παιδιά. Χωρίς τον ορισμό... Ωραία Μαθηματικά!
Είναι βαρύς ο ορισμός για αυτή την ηλικία (όπως θεωρεί η πλειοψηφία των ξένων χωρών); ΒΓΑΛΕ τα όρια και ότι ακολουθεί.
Αλλιώς κάνε τα σωστά.

Δεν έχω ελπίδες για βελτίωση της κατάστασης, ειδικά αν φτάσει η Γ' να δίνει πανελλήνιες με τράπεζα θεμάτων.
Καθυστερημένους που αποστηθίζουν μεθόδους (και πλέον, ασκήσεις!) θα παράγουμε.
Μέσα σε αυτούς, θα υπάρχει και ένα 5% χαρισματικών, που θα καταφέρει να ακολουθήσει στο τέμπο της ύλης, κατανοώντας στην πορεία αυτά που θα θέλαμε... Αλλά στα πανεπιστήμια θα μπαίνει ένα 40-50%, που, στα χαρτιά, θα ξέρει Ανάλυση, Στερεομετρία, Στατιστική, κλπ, αλλά θα περιμένει πότε θα βάλει ο Πανεπιστημιακός τα ίδια θέματα για να περάσει το μάθημα...

36
Ας μη στεκόμαστε μόνο στις μαθηματικές γνώσεις που θα είναι χρήσιμες στους μαθητές στην ανώτατη εκπαίδευση. Το σημαντικό είναι ότι η Γεωμετρία συμβάλλει στην ανάπτυξη της μαθηματικής σκέψης των μαθητών και μάλιστα με διαφορετικό τρόπο απ' ότι η Άλγεβρα.

Όχι τόσο διαφορετικό... Σημαντική διαφορά είναι ότι στηρίζεται στην εποπτεία, πράγμα που είναι το πρώτο που σου λένε να ξεχάσεις μόλις μπεις στο Μαθηματικό...
Υπάρχουν, ασφαλώς, οφέλη, αλλά δεν μπορείς να εξετάζεις ΓΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ μάθημα που δεν έχει καμία σχέση με σχεδόν ΚΑΝΕΝΑ πανεπιστημιακό τμήμα.
Την ανάπτυξη της μαθηματικής σκέψης βοηθάει και το sudoku.

Εν πάσει περιπτώσει, επειδή ξέρω ότι υπάρχουν πολλοί υπέρμαχοι της Γεωμετρίας που θα αρχίσουν να κορνάρουν, το ρεζουμέ αυτού που υποστηρίζω είναι ότι πρέπει να δοθεί έμφαση σε μαθηματικές έννοιες ΑΠΟΛΥΤΩΣ απαραίτητες σε πολλά πανεπιστημιακά τμήματα, στις οποίες διαπιστώνεται συστηματική ΑΝΑΠΗΡΙΑ σε μεγάλο ποσοστό φοιτητών, ακόμα και αυτών που προέρχονται από τεχνολογική ή θετική κατεύθυνση.

Αναλυτική Γεωμετρία, μάλιστα... Ευκλείδεια Γεωμετρία, χρήσιμη, αλλά όχι για πανελλήνιες.

37
Αυτό για τη Γεωμετρία μας το είχαν αναφέρει από πρόπερσι κάποιοι εκ των υπευθύνων αναμόρφωσης σε συνάντηση των Μαθηματικών της περιοχής μου. Προσωπικά με βρίσκει ασύμφωνο να εξετάζεται πανελλαδικά η Γεωμετρία.
Το βασικό επιχείρημά τους δεν αφορούσε την ύλη, αλλά τις αποδεικτικές μεθόδους που καλλιεργεί το μάθημα, οι οποίες, ωστόσο, μια χαρά αναπτύσσονται και μέσω της ανάλυσης.
Πρακτικά, η Ευκλείδεια Γεωμετρία είναι εντελώς άχρηστη για το πανεπιστήμιο, ακόμα και για κάποιον που θα περάσει στο Μαθηματικό!
(Φυσικά όλοι όσοι έχουμε το μικρόβιο, έχουμε ξοδέψει ώρες με δύσκολες ασκήσεις Γεωμετρίας, αλλά αυτό είναι άσχετο!)

Πιθανότητες και Στατιστική πρέπει να ενισχυθούν (για αυτούς που πάνε σε οικονομικές σχολές, τουλάχιστον!), γιατί σπουδάζω και στην ΑΣΟΕΕ αυτή την εποχή και υπάρχει μια κάποια αναπηρία σε μεγάλο ποσοστό φοιτητών σε σχετικά μαθήματα (τα οποία είναι ΠΟΛΛΑ). "Οικονομικά" λέει ο άλλος και φαντάζεται μια σχολή γεμάτη ΑΟΔΕ και ΑΟΘ. Αλλά η ουσία και η δυσκολία είναι αλλού.

38
Μεταθέσεις / Απ: Βελτίωση θέσης
« στις: Ιούλιος 29, 2014, 12:27:57 πμ »
ΟΚ παιδιά, σας πιστεύω.

39
Μεταθέσεις / Απ: Βελτίωση θέσης
« στις: Ιούλιος 29, 2014, 12:19:59 πμ »
Αυτοί που έχουν υπηρετήσει μια χρονιά στη διάθεση και μετά την επόμενη πάρουν οργανική δεν την χρωστάνε την οργανική τους γιατί την έχουν υπηρετήσει "θεωρητικά" την προηγούμενη.

mat είσαι σίγουρη για αυτό;
Γιατί έχω την εντύπωση ότι κάθε φορά που παίρνεις οργανική πρέπει να την υπηρετήσεις για να πάρεις μετάθεση.

Από το Π.Δ. 100/97, άρθρο 8:
"Για τη μετάθεση εκπαιδευτικών που προβλέπεται από τις διατάξεις αυτού του Π.Δ. απαιτείται υπηρεσία ενός έτους στη κατεχόμενη οργανική θέση μέχρι 31 Αυγούστου του έτους κατά το οποίο πραγματοποιούνται οι μεταθέσεις."


40
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Ιούλιος 22, 2014, 10:10:24 μμ »
Άκυρο...

41
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Ιούλιος 21, 2014, 09:48:37 μμ »
Ωραία, έχω αρχίσει να καταλαβαίνω αρκετά με αυτά που διαβάζω.

Αλλά εξηγήστε μου κι αυτό, γιατί είμαι λίγο χαζούλης:
Για ποιο λόγο να θέλουν οι ΠΕ2,3,4 να κοπούν μεταθέσεις από τις άλλες ειδικότητες;
Μαθηματικός είμαι κι εγώ. Τι με νοιάζει αν έρθουν 10, ή 20 ή 100 οικονομολόγοι;

42
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Ιούλιος 21, 2014, 02:56:38 πμ »
Την ιδέα σου σχολιάζω, δεν θεώρησα ότι μιλάς για επί προσωπικού.

Να προσθέσω, ότι:
3) Θεωρώ απίθανο να περάσει διάταξη που να θεωρεί δεδομένα και παγιωμένα τα πλεονάσματα (κάτι τέτοιο θα σήμαινε παραδοχή από την ηγεσία ότι "έχω παραπανίσιους και δεν βλέπω να τους τακτοποιώ σύντομα", κάτι που θα προκαλούσε πολύ γέλιο στις διαπραγματεύσεις)

4) Με αυτά που διαβάζω, είμαι πολύ επιφυλακτικός σε επιπλέον ευελιξίες στους αλγορίθμους. Αν υπήρχε εγγύηση περί αδιάβλητου, πολλές προτάσεις θα μπορούσαν να γίνουν...

Σελίδες: 12345 ... 73

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158558
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 441
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 393
Σύνολο: 393

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.118 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.