Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Siobaras

Σελίδες: 1 ... 34567 ... 73
57
Σε κάθε περίπτωση δεν μπορούμε να θεωρήσουμε ως σωστή απάντηση το κριτήριο.

Δεν είπα να θεωρηθεί σωστό, αλλά ότι έχει δώσει μέρος της απάντησης, γιατί πιάνει μέρος των συναρτήσεων που καλύπτει ο ορισμός.
Ούτε συμφωνώ ούτε διαφωνώ με το παραπάνω, απλά μια παρατήρηση έκανα.
Anyway, μηδέν είναι το επικρατέστερο, τουλάχιστον στο βαθμολογικό μου.

58
Αν και οι μαθητές πρώτα απαντούσαν και μετά διάβαζαν το ζητούμενο, τότε ναι,  η έκθεση θα ήταν τζόγος!

Δεν κατάλαβα...εξετάζομαι σε κάτι; Να αγχωθώ άμα είναι έτσι....

Συμφωνείστε εσείς στο πώς διορθώνεται το μάθημα για να μην έχουμε ένα σωρό αναβαθμολογήσεις, και αφήστε τις δασκαλίστικες εξυπνάδες...
Γιατί αν δεχθώ αυτά που λες, η μόνη εξήγηση που μένει για τις αναβαθμολογήσεις είναι ότι ο κλάδος σας έχει πολλούς καθυστερημένους, που δεν μπορούν να κατανοήσουν 5 κανόνες βαθμολόγησης και δεν ξέρουν πρόσθεση. Και δεν πιστεύω κάτι τέτοιο.

59
Συνάδελφε ελπίζω αυτή την άποψη να μη την λες και στους μαθητές σου. Γιατί από την έκθεση το 60/100 είναι θεωρία που διδάσκεται και είναι στάνταρ τί θα ζητήσουν. Εξάσκηση θέλει. Δεδομένου ότι και το πώς γράφουμε μια έκθεση διδάσκεται: δομή, περιεχόμενο κτλ δε νομίζω ότι είναι και τόσο τζόγος τελικά.

Δεδομένου ότι η έκθεση είναι ένα από τα μαθήματα που διδάσκω για Πανελλήνιες, ξέρω ακριβώς τί θα μου γράψει ο κάθε μαθητής μου (με περιθώριο να πέσω έξω το πολύ μία με δύο μονάδες).

Συγνώμη, αυτό τώρα το είδα!
Μία με δύο μονάδες στις 100 εννοείς ή στις 20?
Αν εννοείς στις 100, πες μας τι βλέπεις για τελικό στο μουντιάλ να το ποντάρουμε...
Αν εννοείς στις 20, τότε ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι δεν είναι αποδεκτό εύρος.
1-2 μονάδες στις 20 είναι τεράστια διαφορά...Φαντάσου ότι στις 2,4 μονάδες το γραπτό πάει για αναβαθμολόγηση, που σημαίνει ότι ένας (τουλάχιστον) εκ των 2 βαθμολογητών έπαιξε σαντούρι...

60
Συνάδελφε ελπίζω αυτή την άποψη να μη την λες και στους μαθητές σου. Γιατί από την έκθεση το 60/100 είναι θεωρία που διδάσκεται και είναι στάνταρ τί θα ζητήσουν. Εξάσκηση θέλει. Δεδομένου ότι και το πώς γράφουμε μια έκθεση διδάσκεται: δομή, περιεχόμενο κτλ δε νομίζω ότι είναι και τόσο τζόγος τελικά.

Δεδομένου ότι η έκθεση είναι ένα από τα μαθήματα που διδάσκω για Πανελλήνιες, ξέρω ακριβώς τί θα μου γράψει ο κάθε μαθητής μου (με περιθώριο να πέσω έξω το πολύ μία με δύο μονάδες).

Εξήγησέ μου τότε γιατί πέρυσι μαθητής που περίμενε 16-17 (μετά από συζήτηση με τη φιλόλογό του που διδάσκει και διορθώνει πανελλήνιες το μάθημα εδώ και χρόνια) πήρε 12, χάνοντας, εξαιτίας αυτού το πολυτεχνείο.

Ασφαλώς υπάρχουν στάνταρντς και μεθοδολογία στο μάθημα, και δεν υποτιμώ ούτε τη δουλειά που γίνεται ούτε την αναγκαιότητα του μαθήματος. Αλλά στη βαθμολόγηση, μπορεί να είσαι τυχερός ή άτυχος ή τίποτα από τα δύο και απλά να πάρεις όσο έπρεπε.
Και επειδή κατά μέσο όρο η τελική βαθμολογία είναι λίγο μικρότερη της αναμενόμενης, το μέσο κέρδος του παιγνίου είναι αρνητικό.
Αυτός είναι ο ΟΡΙΣΜΟΣ του τζόγου, στην Οικονομική επιστήμη.

61
Για να έχετε μια εικόνα για τα Μαθηματικά κατεύθυνσης, αν εξαιρέσουμε τους εντελώς αδιάβαστους, όλοι οι υπόλοιποι έγραψαν 15 ως 25 μονάδες παραπάνω από όσο θα έγραφαν πέρυσι.
Μαθητής που πήρε 80 πέρυσι, φέτος θα έπαιρνε 95+.
Μαθητής που πήρε 50 πέρυσι, φέτος θα έπαιρνε 65-75.
Το Β θέμα ήταν πιο εύκολο από αυτό που έβαλα στους ενδοσχολικά εξεταζόμενους.
Ο διαβασμένος είχε γράψει 11/20 σε 40 λεπτά. Αυτό δεν έχει ξαναγίνει στα Μαθ. Κατ., τουλάχιστον τα τελευταία χρόνια.

Ακόμα και πιο δύσκολα να ήταν στη Χημεία ή τη Βιολογία σε σχέση με πέρυσι, πόσα μόρια θα χάσει ο καλός;
Εντάξει, έχει και το συντελεστή βαρύτητας, αλλά νομίζω δεν είναι συγκρίσιμες οι διαφορές...

62
Προαγωγικές / Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« στις: Ιούνιος 12, 2014, 12:29:38 πμ »
Στα μαθηματικά υπάρχει θέμα με τις μεγάλες διακυμάνσεις στο βαθμό δυσκολίας των θεμάτων. Σε μερικά σχολεία κληρώνονται εύκολα και βατά θέματα, ενώ σε άλλα αρκετά δυσκολότερα. Στο δικό μου σχολείο για παράδειγμα, κληρώθηκαν σήμερα και τα δύο θέματα προβλήματα, το ένα μέτριας δυσκολίας και το άλλο πολύ απαιτητικό. Δεδομένης της φοβίας που έχουν τα περισσότερα παιδιά με τα μαθηματικά προβλήματα, αρκετοί μαθητές δεν μπήκαν στον κόπο να τα διαβάσουν καθόλου.

ΟΚ, αλλά πριν την Τράπεζα δεν υπήρχαν διακυμάνσεις από σχολείο σε σχολείο;
Για πολλά μπορεί να κατηγορηθεί το εγχείρημα της τράπεζας, αλλά όχι για αυτό, νομίζω.

Στα θετικά, περιορίζει τη γελοιότητα του να δίνει ο καθηγητής τα θέματα στα παιδιά στο τελευταίο μάθημα...
Δυστυχώς, προτού μας απαξιώσει η κοινωνία, απαξιώσαμε οι ίδιοι τη δουλειά μας (κάποιοι από μας, τελοσπάντων).
Φτάσαμε στο σημείο να αναγκαστεί το κράτος να μας τραβήξει το αυτάκι, γιατί όσο είχαμε την ελευθερία μας, τα κάναμε σκατά.

Το ότι το έκανε με προχειρότητα, με λάθη, με πολλά έξοδα (προς ημετέρους ή μη), είναι άλλο θέμα.

63
Παιδιά μην κοροϊδευόμαστε...
Μαθηματικά κατεύθυνσης τόσο εύκολα θέματα δεν θυμάμαι από πότε είχαν να πέσουν.
Μαθηματικά Γενικής θυμάμαι, από 4+ χρόνια πριν.
Φυσική απ'ότι λένε είναι πιο εύκολα από πέρυσι.
ΑΟΔΕ, Χημεία, Βιολογία δεν παίζει ρόλο, γιατί οι καλοί γράφουν 90+ σε αυτά έτσι κι αλλιώς.
Πληροφορική δε νομίζω ότι οι καλοί δυσκολεύτηκαν ιδιαίτερα.
Η έκθεση έτσι κι αλλιώς είναι τζόγος.

Από τα παραπάνω, εγώ περιμένω μεγάλη άνοδο βάσεων σε όλες τις σχολές με υψηλή ζήτηση.
Κανονικά πρέπει να γίνει ρεκόρ 5ετίας φέτος σε κάποιες σχολές...

(Για θεωρητική κατεύθυνση δεν έχω εικόνα)

64
Προαγωγικές / Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« στις: Ιούνιος 07, 2014, 09:39:17 μμ »
Επειδή έχουμε βγει off topic εξαιτίας ενός αρχικού μηνύματός μου, που ήλπιζα ότι θα είναι στο θέμα, σταματάω να απαντάω εδώ για άσχετα θέματα.
Όποιος θέλει επιπλέον κουβέντα, είμαι ανοικτός σε π.μ.

65
Προαγωγικές / Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« στις: Ιούνιος 07, 2014, 09:35:04 μμ »
Χρησιμοποιώ την ειδικότητά μου λόγω προσωπικής πείρας.
Φυσικά στο Γυμνάσιο μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα, αλλά το θέμα είναι πόσοι τα κάνουν.

Μακάρι να είναι όπως λες τα πράγματα και να έχω λάθος εικόνα από το μικρό δείγμα Γυμνασίων που έχω περάσει.
Στείρα τα Μαθηματικά του Λυκείου μπορεί να είναι στα μάτια σου, ή όπως τα διδάσκεις εσύ.

66
Προαγωγικές / Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« στις: Ιούνιος 07, 2014, 08:58:21 μμ »
δηλαδή οι φυσικοί και οι χημικοί που διδάσκουν στο γυμνάσιο, αράζουν;

Αυτό ήταν δική μου έκφραση, μάλλον ατυχής.
Πάντως κάποιοι Μαθηματικοί (που είναι ο κλάδος μου) σίγουρα δεν κάνουν το καλύτερο που μπορούν στο Γυμνάσιο.

67
Προαγωγικές / Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« στις: Ιούνιος 07, 2014, 08:50:38 μμ »
ΟΚ, Βασίλη, δέχομαι ότι δεν γνωρίζω καλά τα του κλάδου των Βιολόγων.
Πάντως Βιολόγο δεν έχει το Λύκειό μας και αυτό είναι πρόβλημα.
Το ίδιο (νομίζω) ότι ισχύει και σε άλλα Λύκεια.
Μπορεί να μη φταίνε οι Βιολόγοι για αυτό, αλλά είναι πρόβλημα.
Με την αναβάθμιση, μάλιστα, της Βιολογίας στο Νέο Λύκειο, πιστεύω είναι απαραίτητο να έρθουν περισσότεροι Βιολόγοι στα Λύκεια.

68
Προαγωγικές / Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« στις: Ιούνιος 07, 2014, 08:30:20 μμ »
Δεν ξέρω τι φλέβα χτύπησα, αλλά το μόνο που έγραψα ήταν "ας έρθει και κανένας στα Λύκεια".
Υπάρχει Βιολογία κατεύθυνσης και Βιολογία γενικής που την επιλέγει το 60% του κόσμου (ίσως και παραπάνω).
Δεν πρέπει σε αυτά τα παιδιά να διδάσκει Βιολόγος κατά τη γνώμη σου;
1 Βιολόγος ανά Λύκειο νομίζω φτάνει. Δεν είπα να αδειάσουν τα Γυμνάσια.

Επίσης, αυτά που έγραψα ήταν προς απάντηση του σκληρότατου μηνύματος του biov παραπάνω.

Άμα θέλετε να αράζετε στα Γυμνάσια, τουλάχιστον μην κράζετε αυτούς που κάνουν τη Βιολογία στο Λύκειο.
Κάποιοι κάνουν ότι καλύτερο μπορούν. Αλλά μερικές φορές μπορεί να μη φτάνει αυτό, γιατί ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΙΟΛΟΓΟΙ.
Τόσο απλά.


69
Προαγωγικές / Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« στις: Ιούνιος 07, 2014, 07:10:38 μμ »
Συναδελφε, μια χαρα εντος υλης ειναι τα συγκεκριμενα θεματα, απλα δε θελουν παπαγαλια μιας σελιδας του βιβλιου αλλα συνδυαστικη απαντηση και κριτικη σκεψη!
Ρεζιλικι το οτι εγινε πρακτικο για 2η κληρωση, οχι με το αιτιολογικο οτι οι διδασκοντες δεν προλαβαν να ολοκληρωσουν την υλη, αλλα οτι αυτα τα θεματα τους φανηκαν εκτος υλης!!! Αν ετσι ειναι οι ΠΕ04 "γκουρου" στο μαθημα της βιολογιας, καλυτερα να προσλαβουν εναν βιολογο να το διδαξει. Κριμα στους μαθητες...

Αρχικά, σας έγραψα τα πάντα με επιφύλαξη. Δεν ξέρω τι είδους πρακτικό έγινε, γιατί δεν το είδα με τα μάτια μου.
Αυτό που ξέρω με βεβαιότητα είναι ότι ο ένας Φυσικός μας ήρθε Γενάρη και μέχρι τότε η Α' έκανε ελάχιστα ή και καθόλου Βιολογία.
Άρα είναι πιθανό να είναι απλά κάποιο κεφάλαιο που δεν πρόλαβαν να διδάξουν.
Και κάτι τέτοιο εμπίπτει στο ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ.

Επίσης, ας σταματήσουν οι Βιολόγοι να προτιμούν τα Γυμνάσια και ας έρθει και κανένας στα Λύκεια που υπάρχουν 2 μαθήματα πανελλαδικώς εξεταζόμενα και ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μπορεί να τα διδάξει το ίδιο καλά με αυτούς.

@Landau
Φυσικά και θα μείνουν όσοι δεν γράψουν αρκετά.
Και φυσικά κανένας δεν πρόκειται να βοηθηθεί αλλοιώνοντας το βαθμό του γραπτού.
Αλλά δεν παύει να είναι στενάχωρο αυτό, για κάποιον που έχει δεθεί με τα παιδιά 1 χρόνο.

70
Προαγωγικές / Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« στις: Ιούνιος 07, 2014, 09:46:27 πμ »
Δεν νομίζω ότι επιτρέπεται να δημοσιεύουμε τέτοια πράγματα...
Άλλο πράγμα να λες κάτι που σου έτυχε σε ένα γραπτό πανελληνίων (όπου ο μαθητής μπορεί να είναι οποιοσδήποτε) και άλλο να λες ότι στο τμήμα μου έβαλα αυτούς τους βαθμούς, γιατί κάποιος μπορεί να βρει ποιος είσαι, και ποιο είναι το σχολείο σου, κλπ...

Σελίδες: 1 ... 34567 ... 73

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159849
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 556
Σύνολο: 567

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.122 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.