Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - gia 96

Σελίδες: 1 ... 7891011 ... 361
113
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 05, 2023, 09:35:58 πμ »
Άκουσα την Κεραμέως το πρωί στο MEGA, τυχαία. Η γυναίκα είπε τραγελαφικά πράγματα.
Πέρα από τα γνωστά περί 25.000 διορισμών που έκανε κατά τη θητεία της -γνωστή "καραμέλα" που έχουμε βαρεθεί ν' ακούμε-, επικεντρώθηκε στην αξιολόγηση & είπε ότι είναι προυπόθεση για τους νεοδιοριζόμενους, ώστε να μονιμοποιηθούν κι αν δεν αξιολογηθούν με ικανοποιητικό βαθμό, θα επιμορφωθούν και θα επαναξιολογηθούν, μέχρι να το επιτύχουν...! Το άκουσα πολύ προσεκτικά, γιατί κι οι δημοσιογράφοι επέμειναν με τις ερωτήσεις τους.
Να μάς πουν οι νεοδιοριζόμενοι αν υπέγραψαν κάτι τέτοιο, όταν ορκίστηκαν, αν τους εξήγησαν οι ΔΔΕ ότι έχουν τέτοια υποχρέωση, δηλ. να περάσουν από αξιολόγηση από τον κάθε τυχόντα, παρατρεχάμενο, που έχει βαρεθεί να βρίσκεται στις σχολικές αίθουσες & θέλει μόνο να αυξήσει τον μισθό του, χωρίς να είναι παραγωγικός, για να καταλάβουμε τέλος πάντων πού τα βρίσκει αυτά η Κεραμέως και τα λέει δημοσίως!
Είναι προσβλητικό, πιστεύω, για εκπαιδευτικούς που έχουν αυξημένα προσόντα και διορίστηκαν λίαν προσφάτως, να τους ζητά τέτοια ανήκουστα πράγματα...! Αυτό δεν έχει ξαναγίνει ΠΟΤΕ! Ας της δώσουμε ΟΛΟΙ την απάντηση που της πρέπει συμμετέχοντας στην απεργία στα μέσα του μήνα & το βασικότερο: ας τη στείλουμε μεθαύριο με την ψήφο μας να αξιολογηθεί η ίδια, μιας και για τη θέση που κατέχει είναι πλήρως αποτυχημένη & το γνωρίζει κι η ίδια πόσο χαμηλά βρίσκεται στους "επιτυχημένους" υπουργούς...!
Ας ετοιμαστούμε, επίσης, για τηλεκπαίδευση τις επόμενες μέρες..!

114
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 04, 2023, 03:45:37 μμ »
Πράγματι, της περιοχής όπου διαμένουν. Ή "διαμένουν". Για εικονικά μισθωτήρια κατοικιών, που επί σειρά ετών θρέφουν ολόκληρες δημοτικές κοινότητες με "καλά σχολεία", έχετε ακούσει κάτι;

Επίσης, το "δεν επιλέγουν σχολείο" οι μαθητές, ισχύει σήμερα. Αν κρίνουμε από την προβοκατόρικη ερώτηση του Πορδοσάλτε, και από την σαφώς ανοιχτή σε ερμηνείες μονολεκτική απάντηση της υπουργού, μόνο βέβαιο δεν είναι ότι θα ισχύει και αύριο. Πολλώ δε μάλλον όταν ήδη με την "αξιολόγηση" των σχολείων -για να μην πω καν των εκπαιδευτικών- ανοίγει διάπλατα όχι παραθυράκι, αλλά παραθυράρα, για να υποχρεωθούν οι σχολικές μονάδες να βγαίνουν στη ρούγα για χρηματοδότηση, ανταγωνιζόμενες τις γειτονικές τους. Το επόμενο στάδιο, θα είναι ή δεν θα είναι η "ελεύθερη επιλογή" που δόξη και τιμή έχει αναγάγει σε υπέρτατη ιδεοληψία η κυβερνώσα παράταξη;
Κάτι έχει πάρει το αυτί μου από τέτοια κολπάκια, που δεν τιμούν καθόλου τους γονείς & τα παιδιά αυτών που καταφεύγουν σε τέτοιες "λύσεις"... Όπως γνωρίζετε, όμως, η σύνθεση των σχολείων αλλάζει κάθε χρονιά, με τις μεταθέσεις & τις αποσπάσεις που παίρνουν οι συνάδελφοι, οπότε κανένας δεν εγγυάται ότι ένα "καλό" σχολείο, σύμφωνα με τους παραπάνω γονείς, θα έχει την ίδια σύνθεση και τις επόμενες σχολικές χρονιές. Γι' αυτό κι έγραψα πως κάποιοι λίγοι πηγαίνουν τα παιδιά τους στα ιδιωτικά, που δεν ξέρω κατά πόσο κάνουν καλύτερη δουλειά... Επιπλέον, τα παρακάτω που γράφεις, θα γίνουν εάν εφαρμοστεί αυτού του είδους η αξιολόγηση της Κεραμέως και θα μου επιτρέψεις να έχω πάρα πολλές αμφιβολίες για το αν θα εφαρμοστεί... Αλήθεια, αν ένας νεοδιοριζόμενος αρνηθεί συνάντηση & επίσκεψη του Συμβούλου, δεν θα μονιμοποιηθεί;;; Αλήθεια;;; Πού θα το στηρίξουν αυτό;; Και θα τον απολύσουν ή θα τον έχουν ως δόκιμο;;; Αν αυτός ο συνάδελφος τους πάει στα δικαστήρια, γιατί δεν υπέγραψε ποτέ τέτοια προυπόθεση για τη μονιμοποίησή του, δε θα δικαιωθεί, πιστεύετε;;;

115
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 04, 2023, 11:58:51 πμ »
Όντως, πολλοί από τους Συμβούλους που θ' αναλάβουν μεθαύριο ή σε λίγες μέρες και θα ξεκινήσουν "το έργο" τους ως αξιολογητές, ήταν πιο πριν Συντονιστές ή Διευθυντές σχολείων και μάλιστα, το άκουσα με τ' αυτιά μου από έναν, ήταν επιδίωξή τους αυτή, ώστε να εργαστούν κι από μια άλλη σκοπιά, πέρα απ' αυτή του διδάσκοντος στην τάξη. Ειλικρινά, όμως, δεν ξέρω αν θα τους αρέσει τελικά αυτή τους η επιλογή, ούτε ξέρω αν τελικά θα καταφέρουν να τα βγάλουν πέρα με τους συναδέλφους τους που θα αξιολογήσουν, ειδικά στην περίπτωση που οι τελευταίοι δεν προσέρχονται να αξιολογηθούν ή που δεν συμφωνούν με τις αξιολογήσεις και αρχίσουν τις ενστάνσεις ή που όλα αυτά μείνουν στα χαρτιά. (Σκεφτείτε τη θέση ενός αξιολογητή που δέχεται πληθώρα ενστάσεων πάνω στις τελικές του αξιολογήσεις, από διαφωνούντες εκπαιδευτκούς... Άραγε, κάτι τέτοιο δεν θα τον κλονίσει;;)
Τώρα, θέλω να γράψω για κάποιους που αν και δηλώνουν παλαιοί εκπαιδευτικοί, δε γνωρίζετε πως οι μαθητές δεν επιλέγουν το σχολείο στο οποίο θα φοιτήσουν;; Εγγράφονται στο σχολείο της περιοχής όπου διαμένουν κι αν από μόνοι τους κρίνουν πως κάτι δεν τους αρέσει εκεί, ίσως λίγοι να πάνε σε κάποιο ιδιωτικό σχολείο, που μπορεί να θεωρούν πως θα τους καλύψει περισσότερο (σε συνδυασμό όμως και με τα φροντιστήρια...). Και πολύ περισσότερο, οι μαθητές δεν επιλέγουν διδάσκοντα μέσα στο ίδιο σχολείο. Οπότε, τι θέλετε να πείτε με αυτό ως προς την αξιολόγηση;; Ας αρχίσει πρώτα αυτή από τη Βουλή, που ανεβαίνουν να μιλήσουν βουλευτές & υπουργοί κι αισθάνεσαι ότι ακούς συζητήσεις πεζοδρομίου, ας αξιολογήσουν τα Σώματα Ασφαλείας & ειδικά τους αστυνομικούς, που δρουν και συμπεριφέρονται ως μαφίες, ας αξιολογηθεί πρώτα η ηγεσία του Υπουργείου για τα λάθη, τις παραλείψεις, τις ασυνέπειές, τις ανακολουθίες, τις εμμονές και την έπαρσή της κι ύστερα ας έρθουν να κρίνουν τον αδικημένο εκπαιδευτικό!

116
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 03, 2023, 03:59:21 μμ »
Γιατί να υπάρξει αξιολόγηση στους εκπαιδευτικούς;;; Ας ξεκινήσουμε από αυτό.
Υπάρχει στους γιατρούς;; Όχι. Ο καθένας μας επιλέγει και πηγαίνει να τον χειρουργήσει ο γιατρός για τον οποίο άκουσε καλές γνώμες, θετικά σχόλια π.χ. Υπάρχει στους δικηγόρους;;; Όχι. Προτιμούνται όσοι δικηγόροι έχουν επιτυχίες και θετικά σχόλια. Το ίδιο ισχύει και στους εκπαιδευτικούς. Σχόλια & γνώμες ακούγονται για όλους: είναι αυστηρός, δεν βοηθά τους μαθητές, βάζει δύσκολα θέμα, βάζει πολλά για το σπίτι, συνδικαλίζεται & παίρνει συνεχώς άδεια κλπ., κλπ., κλπ. Από τη στιγμή που έχουμε κριθεί από Παν/κές σχολές & Παν/κούς καθηγητές και πολλοί από εμάς από τον γραπτό ΑΣΕΠ, δεν υπάρχει περίπτωση να μας αξιολογήσει αντικειμενικά και σωστά ένας Δ/ντής, ένας Σύμβουλος... Γιατί πολύ απλά κι αυτός τη γνώμη και τα σχόλιά του θα καταγράψει, που κι αυτά υποκειμενικά θα είναι κι ασφαλώς, αν του παραχωρούσε τη θέση του διδάσκοντος, τη στιγμή που διδάσκει σ' ένα "ζόρικο" τμήμα, ο αξιολογούμενος συνάδελφος, αμφιβάλλω αν θα έκανε κάπως καλύτερα το μάθημα. Τους βλέπουμε και στα διάφορα τηλεσεμινάρια τους Συμβούλους... Γενικόλογα πράγματα, ασαφή, έτοιμη βιβλογραφία κι όλα καλά... Χωρίς πολλά λόγια: όσοι κάθονται σε θέσεις & καρέκλες, μακριά από τη μάχιμη δημόσια εκπαίδευση, με τα πολλά τρωτά της, είναι άνετοι κι ωραίοι στο να μιλούν θεωρητικά περί παιδαγωγικών θεωριών & περί νέων τεχνικών εκμάθησης και διδασκαλίας, αλλά όταν εμάς μάς απασχολεί η ουσία κι όταν μάς πιέζει η ύλη, αφού τα παιδιά θα εξεταστούν με τράπεζα θεμάτων, μικρή αξία θα έχει αυτού του είδους η αξιολόγηση. Άρα, ποιος ο σκοπός να εφαρμοστεί;;; Ποιες θα είναι οι βελτιώσεις που θα επιφέρει;; Ουδεμία, παρά μόνο κατηγοριοποιήσεις & διακρίσεις...

117
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2023
« στις: Ιανουάριος 29, 2023, 11:36:30 πμ »
Αυτή που έχει 35.000 άτομα στον πίνακα και διορίζονται 317... 😠😡
Φέτος, που το Υπουργείο ισχυρίζεται πως δεν υπάρχουν καθόλου οργανικά κενά, πόσα άραγε, στον κλάδο των Φιλολόγων θα προκύψουν, μετά τις φετινές συνταξιοδοτήσεις-παραιτήσεις;;;

118
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Ιανουάριος 22, 2023, 12:46:06 μμ »
Η γνώμη μου είναι πως ο κόσμος δεν αντιπαθεί επαγγέλματα, αντιπαθεί επαγγελματίες. Για όλες τις ομάδες επαγγελμάτων υπάρχουν αρνητικά σχόλια, όχι αδίκως μάλιστα και η κοινωνική καταξίωση πλέον έχει να κάνει με τον ποιον έχει ο καθένας ανάγκη. Οι καθηγητές στα σχολεία είναι ένας κλάδος που δεν έχει καλή εικόνα στο σύνολό του, λόγω αρκετών αδιάφορων και αμόρφωτων που υπάρχουν ανάμεσά μας και λόγω παραπαιδείας δεν αναγνωρίζεται η δουλειά μας και δεν μας έχουν ανάγκη. Πολλές φορές έχω ξεκάθαρη την εντύπωση πως αν δεν ήταν υποχρεωτική η παρακολούθηση, οι περισσότεροι θα έφεραν τα παιδιά τους μόνο στις εξετάσεις. Σχετικά με την αξιολόγηση, ναι ο κόσμος πραγματικά πιστεύει πως θα λειτουργήσει και θα καθαρίσει ο χώρος, δεν ξέρει πως και εδώ του την έχουν στημένη. Συμφωνώ με serton πάντως για τα μελλούμενα της αξιολόγησης
Διαφωνώ! Τους εκπαιδευτικούς συνολικά δεν τους συμπαθεί η κοινωνία, γιατί δεν δουλεύουμε 2,5 μήνες τον χρόνο, μιας και το λειτούργημά μας έχει να κάνει με παιδιά κι όχι με χαρτούρα μόνο!
Αμόρφωτοι (και πολλοί μάλιστα) υπάρχουν και στα σώματα ασφαλείας και στα ΜΜΕ, αλλά τα τελευταία έχουν καλλιεργήσει έντεχνα την ιδέα πως δεν εργαζόμαστε, λες κι έχουν μπει ποτέ στη θέση μας! Έλεος!
Όσο για τους γονείς, από την τόση "πρόοδο" και την "απελευθέρωση" που έχουν τα τελευταία χρόνια, ξέχασαν να δείξουν και να μεταδώσουν στα παιδιά τους τρόπους καλής συμπεριφοράς και σεβασμό για όποιον κάνει τη δουλειά του και δεν κ@@@βαράει!!!

119
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Ιανουάριος 22, 2023, 12:39:13 μμ »
O φόβος έχει ριζώσει για τα καλά.
Φοβόμαστε. Θα χάσουμε τη δουλειά μας. Φοβόμαστε και είμαστε μαριονέτες. Εγώ πρώτος.
Η μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων έχει θεσμοθετηθεί από την εποχή του Βενιζέλου! Έλεος! Φοβάστε να συμμετάσχετε σε απεργία;;; Τι είναι αυτό πάλι;;;
Αντί να φοβάται η Κεραμέως, που είναι πιθανό να μην ξαναεκλεγεί;;;

120
Ποιός να ενημερώσει εγγράφως ποιόν;Ξαναγράφω:το 2015 έγινε ενημέρωση και πρόσκληση εδώ και στο Facebook.Οι περισσότεροι αδιαφόρησαν εσκεμμένα.Ένα 80%.Απόδειξη οι λιγοστοί που προσέφυγαν και δικαιώθηκαν τότε.Οι 455.Αντί για 4.500!Μόνοι μας παλέψαμε εναντίον όλων σχεδόν κι εσύ μας…ζητάς ενημέρωση προσωπική πέρα από αυτή που ανέφερα.Πραγματικά απίστευτο το πόσο εύκολα φταίνε οι…άλλοι στην χώρα μας αλλά ποτέ ο εαυτός μας.Να αναλαμβάνετε τις ευθύνες των πράξεων σας με παρρησία.Κι αυτό πολλάκις το έχω γράψει.Εμείς δράσαμε άμεσα,αποφασιστικά,επίμονα και υπομονετικά 7 χρόνια!Ε όχι και να τα ακούσουμε κιόλας!Συνέλθετε και στο μέλλον να παλεύετε για τα συμφέροντά σας πιο σωστά!Αφού αυτό φαίνεται ως αποτέλεσμα.
Πολύ σωστά τα γράφεις κι έτσι είναι! Όσοι ενδιαφέρονταν πραγματικά, έμαθαν και έκαναν τις ενέργειες που έπρεπε, την ώρα που έπρεπε! Τα έχουμε ξαναπεί όλοι μας και δεν υπάρχει λόγος να επαναλαμβάνουμε γνωστά πράγματα.


121
Η ενημέρωση από το Υπουργείο Παιδείας είναι ότι οι εκπαιδευτικοί (ανευ ονομαστικής απόφασης) στέλνουν στο Υπουργείο να μην διοριστούν οι συνάδελφοι τους με ονομαστικες αποφάσεις απο το ΣτΕ. Δε θα τους παίρνουν στα σοβαρά ούτε οι βουλευτές.

#ΑΝΤΙΣΥΝΑΔΕΛΦΙΚΟ #ΥΠΟΥΛΟ #ΑΝΗΘΙΚΟ
Όσοι έχουν ονομαστική απόφαση από δικαστήριο, έχουν ήδη πάει στο Υπουργείο, έχουν συναντηθεί με αρμόδιο εκεί ζητώντας τον διορισμό τους και τους έχει απαντήσει πως δεν υπάρχουν οργανικά κενά.
Μα, ερωτώ, δε θα υπάρξουν οργανικά κενά ύστερα από τις φετινές συνταξιοδοτήσεις;;; Αν είναι σίγουροι πως δεν πρόκειται να υπάρξουν, ας μην περιμένει διορισμό κανένας μέσα στο 2023 κι όχι μόνο οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ, άσχετα αν είναι η χρονιά εκλογών η φετινή.
Και κάτι τελευταίο: στέλνουν μέιλ στο Υπουργείο οι εκπαιδευτικοί που δεν έχουν δικαστικές αποφάσεις και ζητούν κάτι τέτοιο;;; Ποιος σας το είπε αυτό;;; Υπάρχει άραγε καθόλου μυαλό;;;

122
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ιστοριά κατεύθυνσης Γ΄ΓΕΛ
« στις: Ιανουάριος 11, 2023, 10:38:54 πμ »
Στην ύλη πού βρίσκεστε όσοι διδάσκετε σε σχολεία φέτος;
Τελειώνω σήμερα τα κόμματα, αύριο θα βάλω ένα τεστ και την Παρασκευή που έχω 2ωρο, μερικές πηγές κι ύστερα θα προχωρήσω σε όποιο κεφάλαιο μου πουν. Αν δεν έχω ενημέρωση, θα συνεχίσω κανονικά με τη σειρά του βιβλίου.

123
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2023
« στις: Ιανουάριος 10, 2023, 01:19:29 μμ »
Ναι, τα γνωστά που αφήνει να εννοούνται η Κεραμέως... Ψηφίστε με κι αν βγούμε πάλι κυβέρνηση κι είμαι ξανά Υπουργός, θα κάνω διορισμούς με νέο σύστημα το 2024! Απλούστατο!

124
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ιστοριά κατεύθυνσης Γ΄ΓΕΛ
« στις: Ιανουάριος 10, 2023, 01:14:45 μμ »
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Ζήτησα από τη Δ/ντρια που είναι κι αυτή φιλόλογος να ρωτήσει τη Σύμβουλο. Πιστεύω μέχρι την Παρασκευή να έχω απάντηση.

125
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2023
« στις: Ιανουάριος 09, 2023, 03:05:13 μμ »
Σύμφωνα με πληροφορίες το νέο σύστημα διορισμών, που επεξεργάζεται το Υπουργείο,  θα έχει ως κορμό τις εξετάσεις ΑΣΕΠ και θα υπάρξει συνυπολογισμός που θα σχετίζεται με την προυπηρεσία, την παιδαγωγική κατάρτιση και τα κοινωνικά κριτήρια.
Ίσως φέτος να διορίσει όσους έχουν δικαστικές αποφάσεις και καλά θα κάνει δηλ. Οψόμεθα...

126
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Ιστοριά κατεύθυνσης Γ΄ΓΕΛ
« στις: Ιανουάριος 09, 2023, 02:31:40 μμ »
Θα ήθελα να ρωτήσω ως προς τη σειρά με την οποία διδάσκουμε φέτος την Ιστορία κατεύθυνσης: μετά τα κόμματα, πηγαίνουμε στο Κρητικό Ζήτημα, όπως πέρυσι ή συνεχίζουμε με το προσφυγικό;; Έχει αλλάξει κάτι από πέρυσι; Έχετε ρωτήσει κάποια Σύμβουλο Φιλολογικών;;

Σελίδες: 1 ... 7891011 ... 361

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159788
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 515
Σύνολο: 529

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.