Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - rrrrrr

Σελίδες: 1234 ... 28
15
Ακριβώς, όπως προείπα έγινε. Στην 1Κ/2017, όπως και σε κάθε προκήρυξη του ΑΣΕΠ, αναφέρεται ρητά ότι η συνάφεια των μεταπτυχιακών τίτλων κρίνεται με βάση το γνωστικό αντικείμενο της θέσης. Όταν η προκήρυξη δέχεται βασικούς τίτλους σπουδών σε Χ γνωστικό αντικείμενο, τότε σε Χ γνωστικό αντικείμενο αναμένονται να είναι και οι αποδεκτοί μεταπτυχιακοί τίτλοι. Διαφορετικά, θα πρέπει να προσδιορίζεται ρητά σε κάθε προκήρυξη το είδος των μεταπτυχιακών τίτλων που απαιτείται κάθε φορά (… και φυσικά πριν την έκδοση των προσωρινών αποτελεσμάτων). Στην προκειμένη περίπτωση δεν υπήρχε αυτή η ρητή αναγραφή στην προκήρυξη. Γι’ αυτό και δικαιώθηκαν ‘ΟΛΟΙ, όχι επειδή τους κάλεσαν να εργαστούν με συμβάσεις με βάση τα προσωρινά. Να ξέρουμε τι λέμε.

Το άλλο που αναφέρεις: «περιόρισαν το εύρος συνάφειας …σε κοινωνικές-οικονομικές επιστήμες με βάση οικεία απόφαση του ΔΕΑ (2009)», αν και δεν δικαιοδοτούνταν να το κάνουν για τον ως άνω λόγο, δεν έγινε ούτε έτσι. Γιατί, στον οριστικό πίνακα, βρέθηκαν διδακτορικά στην Πληροφορική και στις Φυσικές Επιστήμες, εκτοπίζοντας άλλους με τα ίδια ή/και σε άλλα γνωστικά αντικείμενα, βάσει του πτυχίου τους, όπως προβλεπόταν για να συμμετέχουν.

Το θέμα του topic είναι μεν η 2ΓΕ, αλλά θα πρέπει να γνωρίζουμε δε, πως μπορούμε να διεκδικούμε ό,τι δικαιούμαστε, βάσει και δεδικασμένου παρόμοιων υποθέσεων. Αχρείαστο να ΄ναι.

Πέφτεις σε σφάλματα. Ενημερώσου πως στις Προκηρύξεις Κ, οι αποδεκτοί βασικοί τίτλοι σπουδών για συμμετοχή σε Προκήρυξη, (γενικό κριτήριο συμμετοχής -επιλεγμένο για πρακτικούς λόγους όπως καταλαβαίνουμε- καθώς καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα επιστημονικών περιοχών, μαζί και το γνωστικό αντικείμενο της προκηρυσσόμενης θέσης, όχι όμως αναγκαστικά μόνο αυτό!), είναι διακριτό πράγμα από το καθεαυτό γνωστικό αντικείμενο της θέσης (ειδικό κριτήριο).

Γι’ αυτό υφίσταται ως διαδικασία και η «κρίση συνάφειας», όσον αφορά στον εκάστοτε μεταπτυχιακό τίτλο, (το οποίο, όπως γνωρίζουμε, σημαίνει απόλυτη εξειδίκευση, a.k.a. ειδικό κριτήριο) με την προκηρυσσόμενη θέση. Αλλιώς δεν θα υπήρχε. Όχι στο ΑΣΕΠ, ούτε στα ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ και τα ΥΣ των ΟΤΑ. Όπως μπορείς να καταλάβεις. Θα οριζόταν ρητώς στην Προκήρυξη πως συναφείς με το αντικείμενο της θέσης είναι αυτομάτως όλοι οι δεκάδες μεταπτυχιακοί τίτλοι (σχετικοί, πόσω μάλλον παντελώς άσχετοι ως εξειδίκευση!) που εκδίδουν τα αντίστοιχα Τμήματα βασικών πτυχίων. Κάτι που δεν ορίζεται ούτε στο ελάχιστο. Το αναγνωρίζεις εκούσια κι εσύ ως δυνατότητα, ακυρώνοντας τα προηγούμενά σου. Ούτε το ΔΕΑ νομολόγησε κάτι τέτοιο, αν τυχόν γνωρίζεις. Αλλιώς, θα όριζε αυτό τη συνάφεια, πράγμα που δεν είναι καν αρμοδιότητά του. Μην γράφεις, λοιπόν, αυθαίρετα, πως η συνάφεια υπήρχε στην Προκήρυξη και πως προερχόταν από την αναγκαστική σύνδεση επιστημονικών περιοχών των βασικών τίτλων σπουδών με αντίστοιχους (κατά περίπτωση, εξειδικευμένους) μεταπτυχιακούς τίτλους των ίδιων Τμημάτων, σχετικών/άσχετων γνωστικών αντικειμένων προς τη θέση.

Το ΔΕΑ, ουσιαστικά, νομολόγησε πως αυτή η οριστική απόφαση του Β/θμιου οργάνου του ΑΣΕΠ περί συνάφειας, (a.k.a. το εύρος συνάφειας να εκτείνεται αυστηρά σε κοινωνικές-οικονομικές επιστήμες, όπως έγραψα), έπρεπε να είναι προκαθορισμένη εκ των προτέρων. Οι προσφεύγοντες δεν δικαιώθηκαν επειδή εμπίπτουν αναγκαστικά στο εύρος και δεν μπήκαν, αλλά επειδή καταλύθηκε η αρχή προστατευόμενης εμπιστοσύνης. Πρακτικό σημείο δυσλειτουργίας του ΑΣΕΠ, δηλαδή, το θέμα, όπως σημείωσα και παραπάνω, και που το ΑΣΕΠ, αφού μελετήσει την απόφαση, λογικά, θα βρει τρόπο να θεραπεύσει. Κλείνει.

16
Όχι δεν μπορεί να ισχύσει κάτι τέτοιο αναδρομικά, σε σχέση με την προϋπηρεσία από κλάδο σε κλάδο στις ήδη τρέχουσες προκηρύξεις του ΑΣΕΠ.
 
Αυτό όμως που ξεκάθαρα μπορεί να επηρεάσει τις τρέχουσες προκηρύξεις είναι η τριετία ισχύος των πινάκων, η οποία θέλουν να καταργηθεί, έναντι της διετίας. Προσωπικά θεωρώ πως ακόμα και αυτό σημαίνει μία εκ των υστέρων παραβίαση των όρων των τρεχουσών προκηρύξεων του ΑΣΕΠ, με ότι αυτό συνεπάγεται για τις όποιες πιθανές μελλοντικές διεκδικήσεις.     

Στην περίπτωση της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας γενικά, ο ν. 4589 αναφέρει πως ό,τι ισχύει στην Ειδική, ισχύει και στη Γενική. Επομένως, δεδομένου ότι ήδη, εδώ και καιρό, έχουν βγει οι πίνακες της Ειδικής, δεν μπορεί να βγουν οι οριστικοί με άλλα κριτήρια, εκτοπίζοντας δεκάδες υποψηφίους, χωρίς να τους έχει δοθεί η δυνατότητα ένστασης.

Όταν έγινε ακριβώς αυτό (και μάλιστα με υπαιτιότητα του ίδιου του ΑΣΕΠ) τον Οκτώβριο του 2018, με τα οριστικά αποτελέσματα μιας άλλης προκήρυξη, της 1Κ/2017, οι προσφεύγοντες κατά των συγκεκριμένων οριστικών πινάκων, των οποίων τα κριτήρια της συνάφειας μεταπτυχιακών άλλαξαν αυθαίρετα εν μία νυκτί,  ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑΝ ΌΛΟΙ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΑ, μέσω δικαστικών προσφυγών.

Δείτε και τι αναφέρει ο κ. Β. Βούγιας:
"Αναφορικά με τις Προκηρύξεις ΑΣΕΠ των εκπαιδευτικών οι οποίες ευρίσκονται εν εξελίξει, είναι προφανές πως ισχύουν τα έως σήμερα δεδομένα".
https://www.especial.gr/moriodotisi-ekpaideftikis-upiresias-ana-klado-kai-dipli-gia-dusprosita-analusi/

Δεν συνέβη ακριβώς αυτό στην 1Κ/2017.
Δεν άλλαξε το κριτήριο της συνάφειας μεταπτυχιακών τίτλων-προϋπηρεσίας εν μια νυκτί. Ήταν ζήτημα γνωστό πως δεν καθορίζεται ρητά στην Προκήρυξη, ήδη με την έκδοση της. Σε όλες τις Προκηρύξεις Κ, εδώ και 25 χρόνια, η συνάφεια των δικαιολογητικών για τα 2 παραπάνω δεν προκαθορίζεται σε καμία, όπως συμβαίνει με πτυχία, ξένες γλώσσες και Η/Υ. Ίσως θα πρέπει, για ν' αποφεύγεται τσάμπα θόρυβος και δικαιωτικές στα δικαστήρια. Σημείο δυσλειτουργίας. Αντίθετα, το ΑΣΕΠ είναι που κατέχει την αρμοδιότητα να αποφαίνεται για τη συνάφεια των 2, στο στάδιο ελέγχου και σύνταξης πινάκων.

Στην 1Κ/2017, τα Τμήματα Ελέγχου που συνέταξαν τους οριστικούς πίνακες, ως Β/θμιο όργανο, περιόρισαν το εύρος συνάφειας των 2 παραπάνω σε κοινωνικές-οικονομικές επιστήμες με βάση οικεία απόφαση του ΔΕΑ (2009). Και αντίθετα προς τις αποφάσεις των Τμημάτων Ελέγχου του Α/θμιου οργάνου που συνέταξε τους προσωρινούς και το οποίο είχε ανοίξει το εύρος συνάφειας έτι περαιτέρω. Το ΑΣΕΠ κατέχει τέτοια αρμοδιότητα, ενώ οι διαδικασίες ελέγχου έτσι λειτουργούν. Το Β/θμιο δεν δεσμεύεται -ορθότατα- απ' την κρίση του Α/θμιου. Άλλως δεν θα υπήρχε αμεροληψία κρίσης και ακεραιότητα εφαρμογής.

Αν σ’ αυτό υπολογιστεί και το γεγονός πως 1η φορά σε Προκήρυξη ΑΣΕΠ, στις θέσεις προσελήφθησαν υποψήφιοι απ' τους προσωρινούς, μόλις πετάχτηκαν από οριστικούς, πήγαν δικαστικώς. Ως γνωστόν, μη γίνει ο Έλληνας συμβασιούχος στο δημόσιο, αμέσως νιώθει πως διορίστηκε.... μόνιμος και πως το κράτος τού χρωστάει διορισμό! Βλέπουμε και τους πτυχιούχους των κοινωφελών του ΟΑΕΔ πως εξευτελίζουν κάθε έννοια αξιοκρατίας και Συντάγματος για να διοριστούν απ’ το παράθυρο. Μη μιλήσουμε για τους προϋπηρεσιάκηδες εκπαιδευτικούς και πού το είχαν γραμμένο το Σύνταγμα ενόσω υπήρχε γραπτός ΑΣΕΠ. Τί έχει να συμβεί άραγε αν προσλαμβάνει στην εκπαίδευση από λανθασμένους προσωρινούς και υπάρξουν διαφυγόντα κέρδη... Ειδικά τώρα που ο πρώτος έλεγχος και η καταχώριση στο ΟΠΣΥΔ γίνεται (και) από μια μερίδα αδιάβαστων (για να μην πω τπτ βαρύτερο) υπαλλήλων στις Δ/νσεις Εκπ/σης της χώρας...

17
Ο Πασαδ συνεχίζει να γράφει μπούρδες. Οι τωρινοί πίνακες είναι αντισυνταγματικοι. Δεν το λέω εγώ . Το ΣτΕ το έχει πει.

ασεπιτης ειμαι και εγω. Οι τωρινοι πινακες ειναι συνταγματικα ανεκτοι εως και φετος και αυτο παρανομα. Οι του Πασαδ δεν θελει να αλλαξει αυτο! διοτι βολευονται! δεν θα τους περασει!

Παράθεσε, ει δυνατόν, link ή αριθμό απόφασης του ΣτΕ, (με έτος), όπου αναφέρονται όσα ισχυρίζεσαι.

18
Ερώτηση: η τριετής διάρκεια των πρώτων πινάκων, η οποία διάρκεια αναφέρεται μέσα στην προκήρυξη 2ΓΕ (και στις προκηρύξεις ΕΑΕ) δεν τροποποιείται από το παρόν σχέδιο νόμου;

Η Προκήρυξη δεν αλλάζει εύκολα πλέον ως προς την ουσία της. Δηλαδή πτυχία, κριτήρια, κ.λπ, τα οποία στηρίζονται σε πάγιες διατάξεις και συνταγματικές αρχές. Σ’ αυτό απάντησα, παραθέτοντας αντίστοιχο σχόλιο της georgia06, για τη συζήτηση που άνοιξε περί κριτηρίων.
Η ισχύς τον πινάκων (κατά την πρώτη εφαρμογή) τροποποιείται κανονικά απ’ την προτεινόμενη ρύθμιση, καθώς η εν λόγω ρύθμιση εντάσσεται σε μεταβατικές διατάξεις, όχι πάγιες τέτοιες, ήτοι επηρεάζει την Προκήρυξη αποκλειστικά σε διαδικαστικό/τεχνικό σημείο της και μόνο.

19
Οι πίνακες που περιμένουμε θα καταρτιστούν βάσει άλλου νόμου που προβλέπει τη μεταφορά τη προϋπηρεσάις κανονικά.Δεν είναι δυνατόν να κάνουμε χαρτιά βάσει προκήρυξης που ορίζει ότι μοριοδοτούνται τα χ κριτήρια και τελικά να μοριοδοτηθούν τα Ψ που ψηφίστηκαν σε μεταγενέστερο νόμο! Ότι ψηφιστεί θα ισχύσει για την επόμενη προκήρυξη

Ισχύει στο ακέραιο ό,τι ακριβώς γράφεις, όπως ακριβώς το γράφεις.
Ό,τι άλλο παρερμηνευμένο γράφεται από μέλη, (δεν κατανοούν ορθά τις τόσες διατάξεις), στερείται νομικής βάσης.
Μ’ άλλα λόγια, οποιαδήποτε τροποποίηση επιχειρηθεί (εντελώς υποθετικά) για την -κλειστή πλέον- Προκήρυξη 2ΓΕ, αυτό μπορεί να συμβεί μόνο με νομοθετική παρέμβαση, όπου η εν λόγω «Προκήρυξη 2ΓΕ» θα πρέπει να αναφέρεται ονομαστικά. Εδώ κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει.
Συνεπώς, αν δεν υπάρξει ονομαστική ρύθμιση, (πράγμα απίθανο), η κλειστή πλέον Προκήρυξη 2ΓΕ θα ολοκληρωθεί στο ακέραιο, με βάση το νομοθετικό πλαίσιο το οποίο ίσχυε κατά το διάστημα μέσα στο οποίο έτρεξε.

20

Εδώ αναφέρει ότι υπάρχει αιτιολογική έκθεση που διευκρινίζει ότι μετράει μόνο για τον κλάδο που προσφέρεται. Που υπάρχει αυτή η αιτιολογική έκθεση;

Ξεκάθαρο νομικά. Τέσπα, οι αιτιολογικές εκθέσεις συνοδεύουν υποχρεωτικά βάσει νόμου τα κατά περίπτωση σ/ν στην ιστοσελίδα όπου διεξάγεται η διαβούλευση.

21
E, ωραία τότε γιατί δεν μας το εξηγείς  να καταλάβουμε και  συζητάμε περι ανέμω και υδάτων;

Το μόνο που με υποψιάζει είναι στο σημείο που λέει για την μοριοδότηση της προϋπηρεσίας που αναφέρει 120 μονάδες ανά κλάδο. Αλλά πάλι σκέφτομαι το εξής: Στο νόμο Γαβρογλου μεταφέρεται η προϋπηρεσία απο κλάδο ΠΕ σε  κλάδο ΠΕ αλλά όχι π.χ απο  κλάδο ΠΕ σε ΤΕ   ή ΔΕ. Αυτό το "ανα κλάδο" που αναφέρει το νομοσχέδιο θα μπορούσε να σημαίνει ότι για κάποιον που έχει δυο κλάδους , έναν ΠΕ και έναν ΤΕ (και άρα έτσι κ αλλιώς δεν μεταφέρεται η προϋπηρεσία) μοριοδοτείται  μέχρι τους 120 μήνες για κάθε εναν απο αυτούς τους κλάδους του.

Το 'πιασες το νόημα. 2 λεξούλες: ανά κλάδο.
Μπρος στα μάτια τους και να μην βλέπουν ορισμένοι κάνοντας τους έξυπνους, μες στην ασχετοσύνη όντες (νομικώς ή/και γραμματικώς).

22
Προς rrrrrrrrrrr

Αν εννοείς τα αρθρα 43 & 44 δεν είναι αυτό που λες. Καμία σχέση.

Γνωρίζω πολύ καλά τί γράφω, (τί σού κάνουν 2 λεξούλες...), κι αν εμπεριέχεται στο σ/ν. Ξύπνα.
Η πλειονότητα του pde δεν έχει νομικές γνώσεις για να καταλάβει αυτοστιγμεί, με το που διαβάζει ορισμένη διάταξη ποιά νομικά αποτελέσματα προκύπτουν από αυτό που διαβάζει. Clear.

23
Με τα σχετικά άρθρα του σ/ν, (αν ισχύσουν ως έχουν επ' ακριβώς) επέρχονται οι εξής αλλαγές:

1) Καταργείται η ρύθμιση Γαβρόγλου για μεταφορά προϋπηρεσίας από κλάδο σε κλάδο. Η προϋπηρεσία θα προσμετράται μόνο στον κλάδο για τον οποίο προσφέρθηκε. Ορθόν.

2) Για την κατάταξη του υποψηφίου και τον μόνιμο διορισμό του θα μετρούν -για πρώτη φορά στα χρονικά- και πλασματικά μόρια από δυσπρόσιτα. Συγκεκριμένα, αυτά που θα αποκτηθούν από το διδακτικό έτος 2020-2021 και εξής και ΟΧΙ τα προγενέστερα. Ακόμη μία κερδισμένη προσφυγή ενώπιον ΣτΕ, όταν έρθει με το καλό η ώρα...

3) Επανέρχεται ο διετής αποκλεισμός αναπληρωτών.

4) Διετής ισχύς πινάκων ΑΣΕΠ.

ΥΓ: Γνωστή η τακτική του κυβερνώντος κόμματος να εγκλωβίζει ως ομήρους τους εκπαιδευτικούς σε διαδικασίες, (παλαιότερα αντισυνταγματικές), με την ελπίδα ενός κάποιου διορισμού. Εμπρός πίσω λοιπόν, ένδοξο 2004!

24
Γενικό Σχόλιο:
Έτσι! Τα ίδια παντού! Γκρίνια, άρνηση, φυγοπονία, απόρριψη, μη αποδοχή. Ο ανέξοδος -συναισθηματικός- συνδικαλισμός ζει και καταστρέφει.
Ω, ποία στάση από... «εκπαιδευτικούς»! Μακάρι να αποτελούσαν τη θλιβερή μειοψηφία. Δεν την αποτελούν. Η καθημερινότητα διαψεύδει.
Λες και αποτελεί πυρηνική φυσική να μπεις σε μια σελίδα, να δώσεις δυο οδηγίες και πληροφορίες, να ανεβάσεις δυο αρχεία, να κάνεις μια τηλεκπαίδευση-τηλεδιάσκεψη στη χειρότερη! Αιδώς. Απλώς. Μόνο σε fb κ instagram αρέσκονται καθημερινά να γράφουν διδακτορικά σε άχρηστα posts και να επιδίδονται σε... faceTime. Τούς κάναν' επιμόρφωση κι εκεί!
Τη στιγμή που γιατροί, νοσηλευτές, κ.λπ., δίνουν μάχη σε καθόλου ιδανικές συνθήκες, οι εκπαιδευτικοί να θέλουν ντάντεμα... Δεν είδα κανένα τους να βγαίνει να λέει, δεν έχουμε βαμβάκι, δεν δουλεύω! Τόσοι άλλοι, (φαρμακοποιοί, οδηγοί, δημοσιογράφοι, εργαζόμενοι εφοδιαστικής αλυσίδας, κ.λπ., κ.λπ.) εργάζονται καθημερινά με υπομονή.
Απορώ πώς περιμένουν οι εκπαιδευτικοί να βάλουν πλάτη σ' αυτή την ευαίσθητη στιγμή για τη χώρα, αν δεν κάνουν έστω το ελάχιστο... Μια εξ αποστάσεως εκπαίδευση... Κοιτάν' το δέντρο και βρίσκουν χίλιες δυο δικαιολογίες κάποιοι. Χωρίς λόγια.

25
Περιλαμβάνονται οι ειδικοί παιδαγωγοί και όχι το σύνολο των εκπαιδευτικών. Για τους ειδικούς παιδαγωγούς θα μπορούσε να έχει εκδώσει οδηγίες και το υπουργείο παιδείας.
 Για τα υπόλοιπα περί πληρωμής και καθισιού τα βρίσκω άστοχα. Δεν εξελίσσονται με δική μας ευθύνη τα γεγονότα. Όσο για την πολιτική ηγεσία του υπουργείου, νυν και πρώην, και όχι μόνο, δεν έχει φροντίσει να οργανώσει την εξ αποστάσεως εκπαίδευση εστω για βοήθεια προς τους μαθητές. Την τελευταία στιγμή προσπαθεί να εφαρμοσει προγράμματα.
Όσο για το τελευταίο τι να πω...τρέξε εσύ σε 4 και 5 σχολεία για συμπλήρωση ωραρίου και έλα να μιλήσεις μετά για το εργασιακό 6ωρο, υπηρετώντας. Μάλλον αγνοείς ότι μια σημαντική μερίδα εκπαιδευτικών απαλλάσσεται λόγω εργασιακών συνθηκών από το διοικητικό έργο.

ΥΓ. Ναι να/θα προσπαθήσουμε για την εξ αποστάσεως διδασκαλία, αλλά υπάρχουν αντικειμενικά εμπόδια, τα οποία φυσικα τα γνωριζεις, που καθιστούν το εγχείρημα της τελευταίας στιγμής αρκετά δύσκολο.

1. Παρέθεσα μια ιστοσελίδα για όποιον τυχόν ενδιαφέρεται. Το ξεχείλωσες εσύ..., (έμπλεξες Υπουργείο, κ.λπ.).
2. Όποιος ξέρει από κατανόηση, καταλαβαίνει τί θέλω να πω για τη... διάθεση πολλών, (μη διάθεση σωστότερα...), για εξ αποστάσεως εργασία εν μέσω αναστολής σχολείων.
3. Μάλλον αγνοείς τελείως ότι η νομοθεσία, για όσους πηγαίνουμε σε περισσότερα τού ενός (1) σχολεία, ορίζει πως ΔΕΝ απαλλασσόμαστε από το διοικητικό έργο!
Ο δ/ντής του σχολείου τοποθέτησης συνεννοείται με τον/τους δ/ντή ή δ/ντές όλων των άλλων σχολείων και ο εκπαιδευτικός προσφέρει διοικητικό έργο μόνο σε ένα (1) εξ αυτών.
Το ότι οι εν λόγω εκπαιδευτικοί απαλλάσσονται, αποτελεί δικό σου εφεύρημα! Μην σπέρνεις ανυπόστατα πράγματα τα οποία δεν ορίζει ο νόμος και αν τυχόν τα εφαρμόζουν σχολεία, παρανομούν εις βάρος των λοιπών συναδέλφων των εν λόγω σχολείων.
4. Βάσει νόμου, αυτός που απαλλάσσεται από τις εξωδιδακτικές εργασίες είναι ο γονέας παιδιού μέχρι δύο ετών. Με παλαιότερη νομοθεσία και οι πολύτεκνοι εκπαιδευτικοί, (δεν ξέρω αν έχει αλλάξει).

26
Παράθεση
Η Μονάδα Αναπτυξιακής Παιδιατρικής της Β’ Παιδιατρικής Κλινικής του Ε.Κ.Π.Α. προσφέρει ΔΩΡΕΑΝ Κατευθυντήριες Οδηγίες για την εξ αποστάσεως ειδική αγωγή.
Από που προκύπτει ότι έχουν δυνατότητα πληροφόρησης οι εκπαιδευτικοί;

https://developunit.gr/kateuthintiries

Παράθεση
ΚΑΤΕΥΘΥΝΤΗΡΙΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΕΚΠΑ

Προκύπτει εκ τού ότι στη σχετική Ανακοίνωση που εξέδωσε η Μονάδα, (και όπως γνωρίζουμε, όσοι γνωρίζουμε δλδ, από την επιστήμη), στους ειδικούς θεραπευτές περιλαμβάνονται ΚΑΙ οι ειδικοί παιδαγωγοί.

27
1. Η Μονάδα Αναπτυξιακής Παιδιατρικής της Β’ Παιδιατρικής Κλινικής του Ε.Κ.Π.Α. προσφέρει ΔΩΡΕΑΝ Κατευθυντήριες Οδηγίες για την εξ αποστάσεως ειδική αγωγή.
Όποιος νιώθει να τις χρειάζεται, έχει πρόσβαση, εδώ: https://developunit.gr/kateuthintiries

2. Βάσει νόμου, η εξ αποστάσεως εκτέλεση υπηρεσίας για τους δημ. υπαλλήλους είναι υποχρεωτική. Ισχύει για όλο το δημόσιο. Ανεξαρτήτως τού αν ο φορέας έχει αναστείλει πλήρως ή μερικώς τη λειτουργία του.
Στηριζόμενο στην προσφορά της εκπαιδευτικής κοινότητας, το Υπουργείο κινεί τις διαδικασίες για να εφαρμοστεί προαιρετικά και στην εκπαίδευση. Πληρώνονται οι εκπαιδευτικοί και κάθονται, σήμερα που μιλάμε... Οι μισοί το 'χουν ξεχάσει μάλλον και θέλουν ντάντεμα. Το Υπουργείο το στήνει και μερικοί θαρρούν πως το κάνει για την πλάκα του! Κυρίως για τη Γ΄ Λυκείου. Το τονίζω, διότι φαίνεται, κατά τόπους, μια απροθυμία συμμετοχής εξ αποστάσεως. Και εδώ και εκεί έξω. Με το που βγήκε ως εργαλείο, μού 'ρθε ο άλλος να ρωτήσει αν ορίζεται από τη νομοθεσία. Έλεος. Απλώς.

3. Όσοι κατά κύριο λόγο, δεν έχουν υπηρετήσει τόσους μήνες στο/-α σχολείο/-α τους, το καθημερινό τους εργασιακό 6ωρο, υπηρετώντας, κατά κύριο λόγο, μόνο το διδακτικό τους, ευκαιρία να το αναπληρώσουν τώρα -εν μέρει- με επιπλέον προετοιμασία για την εξ αποστάσεως διδασκαλία. Θα πιεστούν λίγο. Δεν θα πάθουν τίποτα.

28
Μην συμβουλευετε τους συναδέλφους να κάνουν πράγματα που δεν προκύπτουν απο την προκήρυξη.... Όποιος καταθέτει μια αίτηση οφείλει να έχει μελετήσει επαρκώς την προκήρυξη ώστε να γνωρίζει τι πρέπει να κάνει,  πώς να το κάνει και τι μπορεί νόμιμα να διεκδικήσει.  Ο rrrrr έχει εξηγήσει σε άπειρα μηνύματα το πώς θα έπρεπε να είναι η διαδικασία.  Πολλοί λέτε σε συναδέλφους " κάνε γραπτό αίτημα να σου απαντήσουν γιατί " κλπ κλπ...

Το υπουργείο έκανε ενα τεράστιο λάθος κι αφησε τους υποψήφιους να έχουν πρόσβασή στο οπσυδ όσο διαρκεί η διαδικασία της κατάθεσης και καταχώρισης των δικαιολογητικών.

Αν ηταν κλειδωμένο όμως, η μονη οδός θα ήταν η ένσταση...που είναι η μόνη νόμιμη, τυπική και δικαιολογημένη ενέργεια που μπορεί να κάνει ένας υποψήφιος...

Επιπλέον υπενθυμίζω οτι σε άλλες προκηρύξεις ασεπ απλά ταχυδρομείς τα δικαιολογητικά και περιμένεις τους πίνακες του ασεπ.

Εδω πηγαν ολοι στις διευθύνσεις και ο κάθε υποψήφιος και ο καθε υπάλληλος έπραξαν κατά το δοκούν...Καθόλου σοβαρά ολα αυτά και θα έπρεπε εμείς οι ίδιοι οι πολιτες να μην τα επιτρέπουμεΟχι να τα διεκδικούμε κιόλας..

Πολύ σωστά.
Ευτυχώς μερικοί σκέφτονται. Ελπιδοφόρο. Η πλειονότητα δεν έχει καταλάβει καν για το τί πράγμα μιλάω. Εθισμένη σε παράτυπες διαδικασίες. Όπου πάει το κύμα... Κράτος μπάχαλο > Υποψήφιος μπάχαλο! Έτσι παν' αυτά! Εδώ ένας άλλος έγραψε το αμίμητο: το ΟΠΣΥΔ δεν είναι το ΑΣΕΠ. Δεν έχει πάρει πρέφα ότι το ΟΠΣΥΔ αναφέρεται ρητώς στην Προκήρυξη, επηρεάζει καθοριστικά την κατάταξη και πως παρέμβαση υποψηφίου, εκτός έντυπης αίτησης, και με οποιονδήποτε εξωθεσμικό και υπόγειο τρόπο, (τηλέφωνα, προτροπές, υποδείξεις, προφορικές εντολές-απαιτήσεις-εκκλήσεις-παρακλήσεις, φυσική παρουσία, καβγάδες, κ.λπ.), επηρεάζει κατάφωρα την ορθή διαδικασία Προκήρυξης, Πινάκων & ΑΣΕΠ.

Ας όψεται που λόγω ταξιδιών δεν ενημέρωσα θεσμικώς Υπουργείο & ΑΣΕΠ, (όπως συνέβη με τα απείρου κάλλους σεμινάρια που δεν ήταν 7 μηνών, κι αξιώθηκε να στείλει σχετική επισήμανση στις Δ/νσεις), ώστε να κλειδώσει τους Φακέλους στο ΟΠΣΥΔ, για να μην μπορούν να δουν οι υποψήφιοι, εκ των προτέρων, το ποιά δικαιολογητικά τους έχουν καταχωριστεί εν τέλει στο ΟΠΣΥΔ κι αρχίσουν το εξωθεσμικό σόου. Να μην αλωνίσουν έτσι. Εδώ είμαστε. Next time.

Μέσω αυτού, οτιδήποτε εξωθεσμικό, (τηλέφωνα, προτροπές, υποδείξεις, προφορικές εντολές-απαιτήσεις-εκκλήσεις-παρακλήσεις, φυσική παρουσία, καβγάδες, κ.λπ.), θα ήταν απαγορευτικό για τους υποψηφίους. Πάτησαν, βλέπεις, στην ασχετοσύνη, τη χαλαρότητα και την υποχωρητικότητα των υπαλλήλων των Δ/νσεων, που νόμιζαν πως δεν είχαν να κάνουν με υποψηφίους Προκήρυξης αλλά με εργαζομένους στη Δ/νση και πιάναν ψιλή κουβεντούλα για το τί πρέπει να καταχωριστεί και τί όχι. Μην διανοείστε ότι όλοι οι υπάλληλοι διάβασαν επισταμένως την Προκήρυξη. Ό,τι άρπαξαν. Ωσάν τη μεγάλη μάζα των υποψηφίων κι αυτοί.

Σελίδες: 1234 ... 28

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159788
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 489
Σύνολο: 494

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.061 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.