Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - tolakis

Σελίδες: 1 ... 6263646566 ... 112
883
https://www.esos.gr/arthra/59635/oi-tomes-gia-tin-paideia-poy-tha-anakoinosei-o-k-mitsotakis-se-dyo-evdomades
Διαβάστε το, με έμφαση στους διορισμούς. Δηλαδή με 30άρια τμήματα ή και παραπάνω, μπορεί να εξαφανίσει τα μισά κενά!!!
Ύστερα, επειδή στην Ελλάδα υπάρχει υπογεννητικότητα και στο μέλλον προβλέπεται μείωση του μαθητικού δυναμικού που θα φθάνει το 15-20%, και με την αναλογία εκπαιδευτικών-μαθητών εις βάρος των πρώτων, θα θεωρήσουν αχρείαστους τους όποιους διορισμούς... Να δεις το σου΄χω για μετά...
Αυτο δεν ειναι κατι καινουργιο..να σου θυμισω οτι πριν 5 χρονια τοτε υπουργος ειχε ανακοινωσει 15000 απολυσεις μονιμων...και αν δουμε και τις προσληψεις αναπληρωτων της τοτε εποχης 13500-14000 καταλαβαινεις που παμε..

884
PASAS123 αυτα που λες για τους βαθμους μηπως θα μπορουσαν να ανοιξουν μια κουβεντα για διαχωρισμο των ειδικοτητων;
πριν απο λιγη ωρα εκανα αναφορα για τον κλαδο τους πε09...οι ενοποιηση με τον κλαδο πε15... εδω δεν μιλαμε  για βαθμους που αφορουν μονο πανεπιστημιο με πανεπιστημιο...εδω μιλαμε για εντελως διαφορετικο ειδος μαθηματων...δες  τα μαθηματα των οικονομολογων σε ολα τα εξαμηνα οπως και αυτα των οικιακης οικονομιας...δες επισης και τα θεματα των δυο κλαδων στον τελευταιο διαγωνισμο ασεπ...

885
ασεπουλα

Δικαιο για ολους και συννομο ειναι πανω κατω ενα συστημα ως εξης:

1)Μορια ΑΣΕΠ πανω απο τη βαση
2)Προυπηρεσια 1 μοριο ανα μηνα με ταβανι(δεν ξερω ποσο,αυτο με την προυπηρεσια των ιδιωτικων ειναι σημαντικο)
3)κοινωνικα κριτηρια 3-7 μορια αναλογως την κατηγορια
4)Ακαδημαικα βαθμος πτυχιου,μεταπτυχιακο,διδακτορικο,ξενες γλώσσες μοριοδοτηση παρεμφερη με τον 3848

Ολοι κερδιζουν κατι ΑΣΕΠ προυπηρεσια ειδικες κατηγοριες και νεοι
ο βαθμος πτυχιου με μοριοδοτηση η"μονο σε περιπτωση ισοβαθμιας???αν ειναι το δευτερο καλως.....για το πρωτο οχι...μετα την ενοποιηση τα συμπερασματα... για ενα κλαδο θα σου πω μονο πχ στους οικονομολογους εχει προστεθει ο κλαδος οικιακης οικονομιας ...λοιπον πανω απο 7 βαθμο πτυχιου στους πε09 στους πρωτους 100 εχει μονο το 25%...στους οικιακης οικονονομιας στους 100 πρωτους εναι το 70%...

886
Τότε πως θα βρουν εκπαιδευτικούς να πηγαίνουν, χωρίς αυτό το κίνητρο;;; Επίσης, για τις ειδικές κατηγορίες πως θα γίνει;;;
Γιατι χρειαζεται κινητρο για να πας ροδο-σκυρο-σαντορινη????

887
Σωστή η πρόταση του μαθηματικού! Το ξαναγράφω για να τι εμπεδώσουν εκεί πάνω στον 3ο! Οποιαδήποτε πρόταση που παρεκκλίνει από τον 3848 θα είναι δόλος και θα καταπέσει νομικά από τους κατέχοντες ΑΣΕΠ και ειδικότερα τον τελευταίο! Το λάθος που πρέπει να διορθωθεί είναι ότι ναι ενας που πέρασε τη βάση είναι καλύτερος από κάποιον που έχει 120 μήνες προϋπηρεσία. Και αυτό γιατί απλά ο 2ος δεν πήγε να δώσει εξετάσεις! Μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας αυτό είπε ουσιαστικά η 527. Βαθμός ΑΣΕΠ και προσαυξήσεις τα έξτρα. Έχουμε κάνει προγραμματισμούς σύμφωνα με αυτά. Τώρα οι πιέσεις που δέχεστε από τους άχρηστους που δεν μπόρεσαν να γράψουν 12 χρόνια μια βάση δεν μας απασχολούν! Είμαστε έξαλλοι! Το ότι ξεβολευονται οι προϋπηρεσίακηδες ουδωλος μας απασχολεί! Έπρεπε να είχε συμβεί από το 1998! Και να ξέρετε ότι οτιδήποτε και να φέρετε διαφορετικι από αυτό που γράφω η επόμενη κυβέρνηση θα το αλλάξει. Και αυτό γιατί σε συνεργασία είχαν ψηφίσει τον 3848. Αυτά!
Καταλαβα και πολυ καλα μαλιστα αυτα που γραφεις...το μονο που δεν καταλαβα ειναι τι εννοεις οταν γραφεις οτι ενας που περασε την βαση εστω και 0.5 πανω απο την βαση ειναι καλυτερος απο καποιον με 0.5 κατω απο την βαση...εννοεις γιατι το λεει ο νομος η"γιατι πραγματι στην πραξη ετσι ειναι?Αν εννοεις το δευτερο συγνωμη αλλα εισαι λαθος.Αν κανεις μια επισκεψη στους πινακες αναπληρωτων θα διαπιστωσεις οτι υπαρχουν καινουργια μελη.Αναπληρωτες με 0.5 πανω απο την βαση τα ατομα αυτα απο το 2009 δεν εχουν μπει σε ταξη...για 10 χρονια δεν εκαναν καν αιτηση αναπληρωτη και εκαναν για πρωτη φορα φετος ...αραγε γιατι???Σεβομαι τα ατομα που εχουν επιτυχια ΑΣΕΠ...οπως σεβομαι και τα ατομα με προυπηρεσια..Και κατι ακομη την καλυτερη αξιολογηση σε εναν εκπαιδευτικο την κανει ο ιδιος ο μαθητης..αν πεις σε μαθητη που περασε απο τα χερια ενος με ασεπ και καποιου αλλου χωρις ασεπ θα σου πει ο ιδιος ποιος ηταν καλυτερος...

888
Δεν βλέπω να έχει το υπουργείο να έχει αποκλείσει κάποιο ενδεχόμενο προς το παρόν.
Μια και μιλαμε για διορισμους...θελω να μου απαντησει καποιος αν ειναι ευκολο ..και αν ειναι δυνατον απο πολυτεκνο-ειδικη κατηγορια γιατι πρεπει να προηγουνται στους πινακες αυτες οι κατηγοριες...και φυσικα δεν θελω να γινει καμμια αναφορα.... γιατι ετσι το λεει ο νομος....

889
Οι συλλογοι κι εκπροσωποι μας πρεπει να κινηθουν προς αυτη την κατευθυνση κι αν τελικα περασουν οι μοριοδοτησεις αυτες να κινηθουμε δικαστικα και να δουμε αν τα δικαστηρια δεχονται ως προσον διορισμου τα......παιδια που εχει ο καθενας κι οχι τα πτυχια και την προυπηρεσια!!!τα προνομια πρεπει το κρατος να τα δινει σε αυτες τις ομαδες ΑΦΟΥ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ!!!!οχι στους πινακες διορισμων
Σωστος....

890
Αυτό πρότεινα κι εγώ, απλώς επισήμανα την  ανάγκη να μοριοδοτούνται λιγότερο από τα υπόλοιπα: ΑΣΕΠ, προϋπηρεσία και επιστημονική κατάρτιση (βαθμός πτυχίου - μεταπτυχιακά). Αυτό το έκανα, γιατί στις φήμες για τις προθέσεις  του υπουργείου που κυκλοφόρησαν έγινε λόγος για ισόποση μοριοδότηση τριών πυλώνων: προϋπηρεσία, ακαδημαϊκά και κοινωνικά. Επειδή δεν μπορώ καν να διανοηθώ ότι η βαθμολογία του γραπτού ΑΣΕΠ δε θα μοριοδοτηθεί, θεωρώ ότι συμπεριλαμβάνεται στα ακαδημαϊκά κριτήρια. Ωστόσο, με την ισόποση μοριοδότηση κοινωνικών κριτηρίων δε συμφωνώ, γιατί αφενός παραβιάζει κάθε έννοια αξιοκρατίας στον τομέα της εκπαίδευσης, το - υποτιθέμενα- προνομιακό πεδίο της αξιοκρατίας, και αφετέρου επειδή δεν ισχύει σε καμιά προκήρυξη του ΑΣΕΠ, εξ όσων γνωρίζω. Επιμένω ότι ίσως η καλύτερη λύση θα ήταν η προκήρυξη ξεχωριστών θέσεων, όπως γίνεται σε όλες τις προκηρύξεις ΑΣΕΠ (ας με διορθώσει καποιος, αν κάνω λάθος σχετικά με τις προκηρύξεις του ΑΣΕΠ στο υπόλοιπο δημόσιο).
Σου ανεφερα καποιους απο τους λογους που ο βαθμος πτυχιου θα δημιουργησει προβληματα και επιμενεις...μαλλον πρεπει να εχεις 9 βαθμο πτυχιου...

891
Θα ξεκινήσω την τοποθέτησή μου από τη διαπίστωση ότι με ευθύνη κυρίως της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου παιδείας η θεσμοθέτηση ενός αντικειμενικού συστήματος προσλήψεων εκπαιδευτικών έχει καταστεί γόρδιος δεσμός. Όσο κι αν τραβά το σκοινί κάθε ομάδα συμφερόντων προς τη μεριά της, δε θα νικήσει σε αυτή την διελκυστίνδα! Άρα, διαφαίνεται πως όποια λύση κι αν προκριθεί θα ευνοήσει αλλά και θα δυσαρεστήσει σε έναν βαθμό όλους. Απολύτως δικαιωμένος δε θα νιώσει κανείς, το θέμα είναι να μην γίνουν μεγάλες αδικίες! Τούτου λεχθέντος και με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον μαθητών και εκπαιδευτικών, προτείνω γραπτό διαγωνισμό για όλους, ώστε να διασφαλιστούν ίσες ευκαρίες διεκδίκησης μιας θέσης για όλους, αλλά ταυτόχρονα και πρόβλεψη του δικαιώματος των εκπαιδευτικών να κρατήσουν καλύτερη βαθμολογία που τυχόν πέτυχαν σε παρελθόντες ΑΣΕΠ. Τα μόρια του γραπτού ΑΣΕΠ θα πρέπει να προστεθούν στα μόρια της προϋπηρεσίας, χωρίς ταβάνι μεν αλλά με συντελεστή βαρύτητας που να διασφαλίζει μια ισορροπία μεταξύ ΑΣΕΠ και προϋπηρεσίας, αφού εξαιτίας της αδιοριστίας μιας ολόκληρης δεκαετίας οι προϋπηρεσίες έχουν γιγαντωθεί. Μια λύση θα ήταν ένα μόριο για κάθε μήνα προϋπηρεσίας, αλλα και ΟΛΑ τα μόρια του ΑΣΕΠ και όχι μόνο αυτά πάνω από τη βάση. Όσον αφορά την προϋπηρεσία, θεωρώ ότι θα πρέπει να μετρήσει μόνον η προϋπηρεσία σε δημόσιο σχολείο. Επειδή όμως δε γνωρίζω αν αυτό είναι εφικτό στο πλαίσιο της αξιοκρατίας και ισονομίας που το ΑΣΕΠ οφείλει να εξασφαλίζει, και εφόσον επιβάλλεται από το Σύνταγμα να μετρά και η προϋπηρεσία σε ιδιωτικό σχολείο ή και η συναφής προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα, προτείνω να τεθεί ως προϋπόθεση ένταξης στον πίνακα αναπληρωτών/ μόνιμων διορισμών η βάση 55 στον γραπτό ΑΣΕΠ. Επίσης, η προϋπηρεσία στην ειδική θα πρέπει να μετρά μόνο στην ειδική και όχι και στη γενική. Συμπληρωματικά, επιβάλλεται να προσμετρώνται, όπως ίσχυε διαχρονικά, τα μεταπτυχιακά και διδακτορικά κι ο βαθμός πτυχίου. Τέλος, τα κοινωνικά κριτήρια θα πρέπει, κατά τη γνώμη μου, να προσμετρηθούν, αλλά όχι ισόποσα με ΑΣΕΠ, προϋπηρεσία, ακαδημαϊκά, καθώς άλλοι τομείς του δημοσίου προσφέρονται περισσότερο για άσκηση κοινωνικής πολιτικής παρά η εκπαίδευση, όπου το κόστος του ενδεχομένου να παρεισφρήσουν άτομα ακατάλληλα για την εκπαίδευση θα το υποστούν οι ίδιοι οι μαθητές! Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού είναι πολύ δύσκολο να το ασκήσει κανείς με επιτυχία και προς όφελος των παιδιών και δε θα πρέπει να καθορίζεται το ποιος θα το ασκήσει από το πόσα παιδιά έχει ή άλλα τέτοια άσχετα με την εκπαίδευση κριτήρια.
Δεν θα κανω κανενα σχολιο πανω στην τοποθετηση σου..Θα αναφερθω μονο στον βαθμο πτυχιου και θα σου πω μια χρονια μπηκε στην μοριοδοτηση στην ειδικη αγωγη κατα το λομβερδιο θεωρημα και ευτυχως βγηκε την αλλη χρονια γιατι εκανε τους πινακες σαν τον ..... του.Ειδικα τωρα με την ενοποιηση των κλαδων οπου πχ στον κλαδο πε09 στους 100 πρωτους μονο το 20% εχει πτυχιο πανω απο 7....ξερεις ποσο ειναι το αντιστοιχο στους πε15 που μπηκαν και αυτοι στον κλαδο πε80 πλεον..στους 100 πρωτους ειναι το 70%...

892
Το σπίτι, που έχει ίντερνετ, μέχρι να βάλω το δικό μου 😋
Για μια ακομη φορα ενα μεγαλο ευχαριστω....

893
Φτάνει πια με τη "σούπα" της ειδικής.... από και ως που, όσοι αναπληρωτές εργάζονται στην ειδική, μπορούν και μεταφέρουν την προϋπηρεσία τους στους πίνακες της γενικής, ενώ δεν ισχύει το αντίστροφο ;;;

αν κάποιος με προϋπηρεσία χρόνων στη γενική, κάνει μάστερ στην ειδική, μετά μπαίνει στους πίνακες της ειδικής χωρίς όμως να μετράει η προϋπηρεσία του....Αίσχος....

Επίσης, από πού και ως που, χωρίς να έχουν παρακολουθήσει ΑΣΠΑΙΤΕ ή κάποιο άλλο πρόγραμμα παιδαγωγικής κατάρτισης, τους αναγνωρίζεται "παιδαιγωγική κατάρτιση" όταν μπαίνουν στους πίνακες της γενικής ;  απαράδεκτο...

και τι σχέση έχουν τα μεταπτυχιακά ή τα σεμινάρια της Ειδικής με τη παιδαγωγική κατάρτιση ; ;;;;;

έλεος πια....ότι είναι μόδα στη χώρα, επιβάλλεται εις βάρος άλλων...και όλα τα fashion victims, τρέχουν να σκάσουν ένα σωρό λεφτά στα μεταπτυχιακά της ειδικής, μπας και πάρουν κανά κομματάκι από τη πίτα....
Καλα το αρχισες με την προυπηρεσια απο ειδικη σε γενικη....αλλα..οσον αφορα την παιδαγωγικη επαρκεια ποιο ειναι αυτο το σεμιναριο ειδικης αγωγης που δινει παιδαγωγικη επαρκεια??

894
Το να θέλει ο καθένας το σύστημα που τον συμφέρει το καταλαβαίνω (εδώ που φτάσαμε). Το να προσπαθεί να πείσει με επιχειρήματα κάποια αρχή (δικαστήριο, Yπουργείο) με οποιοδήποτε τρόπο (προσφυγή, κινητοποίηση μέσω ομοσπονδιών) ότι το σύστημα που τον συμφέρει είναι το δικαιότερο, πάλι μπορώ να το καταλάβω. Το να προσπαθεί να πείσει τον οποιοδήποτε συνάδελφο που τον συμφέρει διαφορετικό σύστημα και το αντίθετο, κάτι που γίνεται σε αυτό το forum σε σελίδες επί σελίδων, δεν μπορώ να το κατανοήσω με τίποτα! Δεν οδηγεί αυτό ρε παιδιά πουθενά!
Σωστος....

895
1) Νέο σύστημα σημαίνει νέος νόμος. Τι χρόνος απαιτείται για να μπορεί να τεθεί σε εφαρμογή (με την προϋπόθεση ότι δεν θα χρειάζεται διεξαγωγή διαγωνισμού, οπότε πρέπει να απαντηθεί και το (2) ) ; Δημόσια διαβούλευση, σύνταξη, επιτροπές, ψηφοφορίες κλπ

2) Η εφαρμογή του υπάρχοντος νόμου σημαίνει νέος διαγωνισμός. Τι χρόνος απαιτείται για να διεξαχθεί (πρώτον) και να εκδοθούν οριστικά αποτελέσματα (δεύτερον) ;
Ακριβως ετσι ειναι...

896
για το 2 δεν εννοώ μόνο προυπηρεσία, αλλά κρητήρια ασεπ, βαθμό πτυχίου, γλώσσες κ.α. όπου ένας νεός χωρίς προυπηρεσία με καλή συγκομιδή πτυχίων να ανέβει αρκετά σε σχέση με μεναν με π.χ. 2 χρόνια και χάλια άλλα κριτήρια.

τέσπα, να ΄χαμε να λέγαμε....
Εγω βλεπω οτι θα εχουμε πολλα επεισοδια...παντως απο την ανακοινωση του υπουργου μαλλον υπαρχει σκεψη για μοριοδοτηση κατι σαν της ειδικης αγωγης δηλ διδακτορικο με αυξημενη μοριοδοτηση-μεταπτυχιακο-ξενη γλωσσα-προυπηρεσια χ 0.25-0.50 και ισως βαθμος πτυχιου και απο την αλλη θα εχουμε διορισμους απο πολυτεκνους-ειδικες κατηγοριες...

Σελίδες: 1 ... 6263646566 ... 112

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159601
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 497
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 467
Σύνολο: 484

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.