Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - tolakis

Σελίδες: 1 ... 6364656667 ... 112
897
για το 2 δεν εννοώ μόνο προυπηρεσία, αλλά κρητήρια ασεπ, βαθμό πτυχίου, γλώσσες κ.α. όπου ένας νεός χωρίς προυπηρεσία με καλή συγκομιδή πτυχίων να ανέβει αρκετά σε σχέση με μεναν με π.χ. 2 χρόνια και χάλια άλλα κριτήρια.

τέσπα, να ΄χαμε να λέγαμε....
Εγω βλεπω οτι θα εχουμε πολλα επεισοδια...παντως απο την ανακοινωση του υπουργου μαλλον υπαρχει σκεψη για μοριοδοτηση κατι σαν της ειδικης αγωγης δηλ διδακτορικο με αυξημενη μοριοδοτηση-μεταπτυχιακο-ξενη γλωσσα-προυπηρεσια χ 0.25-0.50 και ισως βαθμος πτυχιου και απο την αλλη θα εχουμε διορισμους απο πολυτεκνους-ειδικες κατηγοριες...

898
Ρε παιδιά έστειλα ένσταση στο Υπουργείο αλλά που απευθυνόμαστε γι αυτό;Στο συνήγορο του πολίτη; Αυτό είναι παράνομο, κάνουν αυτοί ότι θέλουν;Ποιος τους έδωσε αυτή την εξουσία να παίζουν μαζί μας;Έχω νευριάσει.
Δυστυχως ο χαρακτηρισμος δυσπροσιτο εδω και χρονια εχει καταντησει γριφος για δυνατους λυτες... Φτασαμε σημερα και περιοχες οπως ροδος-σκιαθος-σκυρος-σαντορινη-βγαζω εξω την κρητη...οποτε μας μενει μονο η μυκονος....φαντασου να μας βγει και αυτη δυσπροσιτη...οπου συναδελφοι παιρνουν διπλα μορια...και καποιοι αλλοι στην καλυμνο πχ οχι...Ορισμενα σχολεια στην λημνο χαρακτηριστηκαν δυσπροσιτα μετα απο χρονια περυσι...Και μια και μιλαμε για αδικιες δεν μπορω να μην αναφερω και καποιες αδικιες που ειχαν αντικτυπο και στους πινακες..Συναδελφος με κτηση πτυχιου ιουλιο του 2008 συγκεκριμενα 25-7-2008 δηλ ειχαν τελειωσει και οι αιτησεις βρεθηκε για το ετος 2007-2008 με 19500 μορια δηλ προσληψη σε δυσπροσιτο..και αυτο ειχε και συνεχεια και την αλλη χρονια δηλ αλλα 19500 μορια ..μεσα σε 3 χρονια βρεθηκε με πανω απο 50 μορια...μορια που δεν εχουν συναδελφοι με εργασια 10 και 15 χρονια...τελος παντων ο θεος να βαλει το χερι του 

899
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Εκκαθαρισμένος πίνακας ΠΕ19-20
« στις: Σεπτέμβριος 10, 2018, 06:45:18 μμ »
Ο φετινός εκκαθαρισμένος πίνακας: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1exBxDrGep-BUqM6c8rilUYxql5OwLpGU-4xxlazVM7M/edit?usp=sharing
Για μια ακομη φορα εισαι κοντα στους δεκαδες συναδελφους σου αναπληρωτες..ενα μεγαλο ευχαριστω για την γρηγορη ενημερωση του πινακα....

900
Η συνάδελφος για το πολυθέσιο, αναφέρεται στο μάθημα των εικαστικών, για το οποίο δεν υπάρχει ο περιορισμός των ολιγοθέσιων, όπως στο μάθημα των ΤΠΕ. Η περίπτωση μη κάλυψης των ωρών αναφέρεται στους μόνιμους, αφού όταν γίνεται η κατανομή των ωρών σε ένα σχολείο δεν υπάρχουν αναπληρωτές, οι αναπληρωτές έρχονται με βάση τα κενά που προκύπτουν μετά την ανάθεση των ωρών. Κατά κανόνα οι μόνιμοι των ειδικοτήτων είμαστε πολύ πολύ λιγότεροι από τις ανάγκες σε ώρες. Η ερμηνεία για το υψόμετρο των σχολείων και το χιόνι είναι καθαρά δική σου. Υπάρχουν εκατοντάδες τετραθέσια και πενταθέσια σχολεία μέσα στα αστικά κέντρα, τα οποία έχουν δικαίωμα να κάνουν χρήση της νομοθεσίας. Αν ήθελε το υπουργείο να γίνεται χρήση μόνο στα βουνά θα έβρισκε τον τρόπο του (πχ μόνο στα δυσπρόσιτα) Οι διευθύνσεις και τα σχολεία κάνουν χρήση του κανονισμού, όπως και όπου τους βολεύει και είναι λογικό. Αν πρέπει να στοχεύουμε κάπου είναι στην εγκύκλιο και όχι να κυνηγάμε τους δεκάδες προϊσταμένους και χιλιάδες διευθυντές μεμονωμένα, οι οποίοι θα είναι και καλυμμένοι από την εγκύκλιο. Οι παρατυπίες εκτός εγκυκλίου θα είναι μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού. Φυσικά πρέπει να καταγγέλονται, αλλά το όφελος είναι ψίχουλα μπροστά στο όφελος από μια αλλαγή της εγκυκλίου.
Συμφωνω μαζι σου στο<οι διευθυνσεις και τα σχολεια κανουν χρηση του κανονισμου οπως και οπου τους βολευει>δεν συμφωνω ομως οτι ειναι και λογικο...Ξερεις στην μαθηση οι μαθητες εχουν τα ιδια δικαιωματα και το λεω...και φευγω απο το υψομετρο....και παω σε αστικα κεντρα..δεν μπορει συναδελφε σε μια πολη το τεταρτο δημοτικο να τα εχει ολα και το εκτο λιγα μετρα ποιο διπλα τις ειδικοτητες να τις κανουν δασκαλοι...Ξερεις τα παιδια και των δυο σχολειων..καθως και γονεις το απογευμα βρισκονται και τα συζητουν μεταξυ τους και μαλιστα τα σχολια ειναι πολλα

901
Το πρόβλημα είναι οι εγκύκλιοι του υπουργείου και οι αναθέσεις. Από τη στιγμή που στα ολιγοθέσια μπορεί να δώσει ανάθεση σε δάσκαλο το μάθημα των ΤΠΕ ή σε οποιοδήποτε σχολείο μπορεί να δώσει ανάθεση σε δάσκαλο τα εικαστικά, αυτά τα φαινόμενα θα υπάρχουν και είναι και καλυμμένοι οι διευθυντές. Προηγείται η συμπλήρωση ωραρίου του προσωπικού που έχει οργανική. Αν θέλουμε πραγματικό αποτέλεσμα θα πρέπει να καταργηθεί η δυνατότητα ανάθεσης σε δάσκαλο μαθήματος που κάνει ειδικότητα.
Η εγκυκλιος λεει....Σε ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ μη κάλυψης των διδακτικών ωρών από εκπαιδευτικούς των αντίστοιχων κλάδων, τα διδακτικά αντικείμενα της Αισθητικής Αγωγής και της Φυσικής Αγωγής δύναται να ανατεθούν και σε εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ70 Δασκάλων.

Ειδικότερα για τα 4/θέσια και 5/θέσια Δημοτικά Σχολεία η διδασκαλία του γνωστικού αντικειμένου των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ), δύναται να ανατεθεί σε εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ70 Δασκάλων οι οποίοι διαθέτουν πιστοποίηση Β ́ επιπέδου στις ΤΠΕ...Και σε ρωτω αληθεια για ποιες περιπτωσεις μιλαει???ειναι αληθεια περιπτωση αυτο που ανεφερε ποιο πανω συναδελφος οτι σε 3θεσιο υπηρχε εκπαιδευτικος ειδικοτητας και στο 6θεσιο ποιο διπλα δεν υπηρχε???Η εγκυκλιος συναδελφε μιλαει για περιπτωσεις οπως πχ ενα 4θεσιο και σε υψομετρο 1200-1500 μετρα οπου το χιονι ξεκινα τον οκτωβρη και λιωνει τον απριλη φυσικα εδω υπαρχει αδυναμια καλλυψης....αλλα δυστυχως εδω στην ελλαδα εναν νομο ο καθενας μας τον μεταφραζει οπως τον συμφερει..




902
Δίδαξα εγώ σε 3θέσιο και είχε από όλες τις ειδικότητες. Αντιθέτως στο πιο μεγάλο που ήμουν, η διεύθυνση θεώρησε ότι δε χρειάζεται εκπαιδευτικός εικαστικών. Προείχε να συμπληρώσουν οι δάσκαλοι το ωράριο τους...
Δυστυχως ετσι εχει η κατασταση..ορισμενες διευθυνσεις θεωρουν το σχολειο δικο τους μαγαζι..

903
Το επιχείρημα είναι απλό: "Να περιμένεις τη σειρά σου, όπως περιμέναμε κι εμείς". Όχι απλώς αντιτίθενται στον γραπτό διαγωνισμό, αλλά ζητούν το ανεκδιήγητο, να μοριοδοτηθεί το έτος κτήσης πτυχίου. Γιατί ως γνωστόν το πτυχίο είναι σαν το κρασί. Όσο παλιώνει, τόσο μεγαλύτερη αξία αποκτά. Και προς Θεού, δεν είναι καθόλου αντιφατικό το να θεωρούν ότι είναι καλύτεροι σας λόγω της προϋπηρεσίας τους, αλλά να φοβούνται να σας συναγωνιστούν σε ένα γραπτό διαγωνισμό.
Το να περιμενεις τη σειρα σου οπως περιμεναμε κι εμεις..δεν νομιζω οτι ειναι μια σωστη διατυπωση που αφορα το θεμα μας δηλ προτασεις για τον τροπο διορισμου.Το εχω αναφερω και θα το πω και παλι οτι σεβομαι ολους τους συναδελφους που εχουν επιτυχια ασεπ.Απο την αλλη ομως πιστεψε με δεν φταινε σε τιποτα οι συναδελφοι που εδω και 10 χρονια περιμενουν διαγωνισμο ασεπ και διαγωνισμο δεν βλεπουν.Και κατι τελευταιο αν....λεω αν...εκλογες εχουμε.... πει ο υπουργος για οχι για 20000 αλλα για 15000 διορισμους σε ΠΕ-ΔΕ-ΕΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ολων των ειδικοτητων μπορεις εσυ να μου κανεις την κατανομη???

904
επειδη εργαζεται στο στο ΑΣΕΠο αδερφος μου υπαρχει ηδη προβλεψη για διαγωνισμο..θα διοριστουν οι προσφυγοντες καιθαπαμε σε διαγωνισμο...θαανακοινωθει το σεπτεμβρη...3848/2010 με ελαχιστες διαφορες...αυτο θαειναι το συστημα..,υπαρχουν πιεσεις απο νεουςπτυχιουχους..ισχυρες!!!
Αν ανακοινωθει διαγωνισμος τον σεπτεμβρη...μηπως μπορει ο αδελφος σου να μας πει και το χρονο που θα γινει ο διαγωνισμος???

905
Δεν έχει τόσο σημασία ο απόλυτος αριθμός αύξησης των φιλολόγων ειδικών κατηγοριών, οι φιλόλογοι είναι ο πολυπληθέστερος κλάδος αναπληρωτών, για να κάνετε συγκρίσεις με άλλους κλάδους βρείτε τα αντίστοιχα ποσοστά αύξησης ή μείωσης υποψηφίων αναπληρωτών ειδικών κατηγοριών ή το ποσοστό των ειδικών κατηγοριών ανά κλάδο.
H αυξηση στον κλαδο Π86 ηταν 50% ....εμεις οι υπολοιποι την υγεια μας να εχουμε ..

906
Παρότι είμαι παλιός και με μεγάλη προϋπηρεσία δεν έχουν καταλάβει όσοι θα κινητοποιηθούν την Παρασκευή ότι τώρα είναι πλέον αργά ! Δεν μπορούν να γίνουν άλλοι διορισμοί πλην των δικαστικών και το ξέρουν ! Για ψηφαλακια φωνάζει η ΟΛΜΕ και τίποτε άλλο ! Άντε να το εξηγήσεις σε αυτόν που θα είναι εκεί με 12 μόρια προϋπηρεσίας και πιστεύει στον άγιο Βασίλη !
Η συμμετοχη στην κινητοποιηση της παρασκευης ειναι δικαιωμα του καθενα απο αυτους και δεν χρειαζονται υποδειξεις....

907
Και που θα γίνει η πρακτική αν δεν συμμετέχει ελληνικό πανεπιστημίο? Ακόμα κ αν αναγνωριστεί από τον ΔΟΑΤΑΠ με τα δεδομένα που ισχύουν αυτή τη στιγμή θα πρέπει η πρακτική να γίνει στην Κύπρο. Αλλιώς δε μπορεί να αναγνωριστεί από το ΙΕΠ και να μπείτε στους πινακες ειδικής αγωγής.
Προσέξτε το αυτό, δεν αρκεί ο ΔΟΑΤΑΠ.
Η Πρακτική Άσκηση πραγματοποιείται με συμβατικές, δια ζώσης μεθόδους στην Ελλάδα υπό την επίβλεψη του Πανεπιστήμιου Πατρών. Η Πρακτική Άσκηση (Π.Α.) αποτελεί ένα πολύ βασικό και ουσιαστικό τμήμα του προγράμματος Σπουδών. Κατά τη διάρκεια της πρακτικής άσκησής του οι φοιτητές αναμένεται να αξιοποιήσουν σωστά και αποτελεσματικά το χρόνο τους και να ασκηθούν στο να αξιοποιούν, να συσχετίζουν και να συνθέτουν τις επιστημονικές γνώσεις που κατέχουν ή αποκτούν και, υπό την άμεση επαγγελματική καθοδήγηση και εποπτεία, να τις εφαρμόζουν σε όλους τους τομείς δραστηριότητας του έργου της Ειδικής Εκπαίδευσης.

908
Είναι  :)
οπως παντα κοντα μας...σε ευχαριστουμε για την ενημερωση του πινακα...

909
Β/θμια / Απ: ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
« στις: Οκτώβριος 26, 2017, 04:20:05 μμ »
Θα ήθελα να ενημερωθώ για το εξ αποστάσεως πρόγραμμα επιμόρφωσης του ΕΚΠΑ που τρέχει αυτήν την περιόδο για την Ειδική Αγωγή με θέμα:

<<Ειδική Αγωγή στην Εκπαίδευση: Διαγνωστική, Θεραπευτική, Συμβουλευτική>>

Διαρκεια: 12 μήνες , 420 ώρες.

Θα παρακαλούσα να με ενημερώσετε αν μετράει για την ένταξη στον επικουρικό πίνακα ειδικής αγωγής
    Μετραει κανονικα...

910
Κατόπιν επικοινωνίας με τον κ. Κολλύρη ήθελα να σας ενημερώσω για τις τελευταίες εξελίξεις των αναθέσεων. Οι υπόλοιποι κλάδοι όπως γνωρίζουμε (θεατρολόγοι, γυμναστές, καλλιτεχνικών) είχαν προσφύγει στο ΣΤΕ εμείς στο διοικητικό δικαστήριο (η δίκη έχει αναβληθεί) εναντίον της υπουργικής απόφασης που έδινε το δικαίωμα στους δασκάλους να διδάσκουν το μάθημα ειδικοτήτων. Το ΣτΕ γνωμοδότησε πως μπορούν υπο κάποιες προυποθέσεις. Το υπουργείο όμως 4 μήνες μετά εβγαλε ΥΠΟΥΡΓΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ το οποίο έχει την ανώτερη ισχύ και είναι Νομος. Πράγμα που σημαίνει δεν ΑΛΛΑΖΕΙ. Οι υπόλοιποι κλάδοι θα προσβάλουν πάλι το υπουργικό διάταγμα καθώς το υπουργείο χρησιμοποιεί νομικίστικα μέσα για να γίνει μόνιμη και ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΗ η αρχικη υπουργική απόφαση , (ήδη μεσα απο το υπουργείο έχουν ζητήσει απο τους δασκάλους όλες τις επιμορφώσεις που έχουν κάνει). Εάν θέλουμε μπορούμε να συμμετέχουμε κ εμείς ως κλάδος έως όμως τις 13 Νοεμβρίου που είναι η τελευταία ημρ/νια προσφυγής. Το κόστος θα είναι συνολικά 1500-2000 ευρώ. Το συζητάμε λοιπόν...
Συμφωνα με τον κυριο Κολλυρη<και εφ’ όσον διαπιστώνεται κατά περίπτωση ότι κάθε συγκεκριμένος δάσκαλος έχει επαρκή γνώση, όχι αυθαίρετα και επιπόλαια, αλλά αποδεδειγμένα με βάση τις ακαδημαϊκές του σπουδές>Εδω ειναι το ερωτημα????μπορει αραγε μια επιμορφωση β επιπεδου να θεωρηθει προσον για να μπορει ενας δασκαλος να διδαξει το μαθημα της πληροφορικης?????


Σελίδες: 1 ... 6364656667 ... 112

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159766
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 448
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 283
Σύνολο: 297

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.074 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.