Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - anemoni

Σελίδες: 1234 ... 32
15
Εργασιακά / Απ: Αυθαιρεσίες ΠΥΣΔΕ
« στις: Ιούλιος 19, 2019, 08:12:16 πμ »
Σε ευχαριστώ!
στα έχοντας υπόψη του εγγράφου, δεν βλέπω πράξη πυσδε. Άρα λογικά δεν περνά καθόλου από πυσδε, είναι μόνο του δ/ντη δδε απόφαση

16
Εργασιακά / Απ: Αυθαιρεσίες ΠΥΣΔΕ
« στις: Ιούλιος 18, 2019, 11:36:22 μμ »
το πλήθος των παιδιών καθορίζει το πλήθος των τμημάτων, συναρτήσει της χωρητικότητας των αιθουσών (πχ 75 μαθητές δεν είναι απαραίτητα 3 τμήματα, αν δεν έχεις 3 25άρες αίθουσες)
αξιο προσοχής είναι η κατανομή στις κατευθύνσεις... ειδικά τώρα με τις τόσες ώρες ανά μαθημα στην κατευθυνση
δεν το ήξερα ότι το πλήθος των τμημάτων πρέπει να έχει ΑΔΑ, είναι ευκολα να παραθεσει κάποιος ένα σχετικό link;
το πλήθος των τμημάτων ελέγχεται από το πυσδε ή είναι θεμα μόνο του δ/ντη δδε; ή γίνεται δεκτό ό,τι δηλώσει  ο κάθε δ/ντης σχολείου;

17
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Προκήρυξη αναπληρωτών
« στις: Ιούλιος 18, 2019, 11:35:02 μμ »
λάθος θεμα, σόρυ!

18
Τοποθετήσεις / Απ: Διπλασιασμός μορίων 2018-2019
« στις: Ιούλιος 17, 2019, 10:10:29 πμ »
Έχει κάποιος το ΦΕΚ; Γιατί δεν το βρήκα πουθενά.
στην εγκύκλιο μεταθεσεων αναφερει σχετικά, σελιδα 26
https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2018/%CE%95%CE%93%CE%9A%CE%A5%CE%9A%CE%9B%CE%99%CE%9F%CE%A3_%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%98%CE%95%CE%A3%CE%95%CE%A9%CE%9D_%CE%94%CE%95_2018-2019.pdf

19
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Υπεραριθμίες ΠΕ04
« στις: Ιούνιος 28, 2019, 12:25:48 πμ »
το θεμα είναι ότι αντιεπιστημονικό (κατα τη γνωμη μου) το τσουβάλιασμα όλων των μαθημάτων των φυσικών επιστημών. Δεν παίρνουμε πτυχίο φυσικών επιστημών  αλλά διακριτά  φυσικής, βιολογίας κπλ.

20
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Υπεραριθμίες ΠΕ04
« στις: Ιούνιος 26, 2019, 10:17:38 μμ »
Β)  Π.Δ 100/97 αρθ 12 αναφέρεται στις λειτουργικές υπεραριθμίες των ΠΕ04.
Η μοναδική αναφορά ως ορισμό του λειτουργικά υπεράριθμου γίνεται στο Π.Δ 100/97 αρθ 12 όπου αναφέρεται τι ισχύει για όσους δεν συμπληρώνουν το ωάριο τους και σε παρένθεση η κατάσταση αυτή (η μη συμπλήρωση ωραρίου) χαρακτηρίζεται ως λειτουργική υπεραριθμία.  Τα ΠΥΣΔΕ συνδυάζοντας τα Π.Δ 50/96 αρθ 14  και  Π.Δ 100/97 αρθ 12  θεωρούν ως λειτουργικά υπεράριθμό όποιον εκπαιδευτικό μετά την μετά την κατανομή Α και Β ανάθεσης του λείπουν περισσότερες από 12 ώρες. Όσοι έχουν έλλειμμα λιγότερο από 12 ώρες χαρακτηρίζονται ως « προς συμπλήρωση ωραρίου». Με την έλλειψη  άλλης διευκρινιστικής κανονιστικής πράξης και οι δύο περιπτώσεις «λειτουργικά υπεράριθμοι» και ‘ « συμπλήρωση ωραρίου»  ρυθμίζονται από τα ίδια Π.Δ. Δηλαδή το ποίος εκπαιδευτικός θα είναι «λειτουργικά υπεράριθμός» ή  « συμπλήρωσης ωραρίου» ρυθμίζονται από τα Π.Δ που αναφέρθηκαν παραπάνω.  Για τα παραπάνω άλλωστε ισχύουν τα έγγραφα 137644/Ε1 03/09/2015 παράγραφος Β εδάφιο 1 και 12633/Ε2 25/01/2018 του Υπουργείου παιδείας. Μία διαφορά μεταξύ των δύο αυτών χαρακτηρισμών είναι ότι οι «λειτουργικά υπεράριθμοι προηγούνται στις δηλώσεις λειτουργικών κενών βάση πληθώρας εγκυκλίων που έχουν εκδοθεί κατά καιρούς (και που δεν αμφισβητούνται από κανένα).
δε φανταζόμουν ότι η συμπλήρωση και η λειτουργική υπεραριθμία αντιμετωπίζονται με τον ίδιο τρόπο αφού η ΥΑ λέει ξεκάθαρα το "συμπλήρωση".
Πολύ διαφωτιστικά τα όσα έγραψες, ευχαριστώ(ουμε)!
Μήπως ξέρεις τι γίνεται και στην περίπτωση όπου υπάρχει κενό 12 ωρών ΠΕ04 σε ένα γυμνάσιο, έστω φυσικής. Στις τοποθετήσεις των οργανικά υπεράριθμων το διεκδικεί ο υπεράριθμος ΠΕ04 με τα περισσότερα μόρια και αν το κενό παραμείνει και στις βελτιώσεις το διεκδικεί ο ΠΕ04.01 με τα περισσότερα μόρια;;
https://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi/topothethseis/1320-dievkrinhseis-topothetiseis-yperarithmoi-ekpaideytikoi
"Από τα ανωτέρω προκύπτει ότι η λέξη «ρύθμιση» αναφέρεται σε όλη τη διαδικασία από τη διαπίστωση της υπεραριθμίας ως και την τοποθέτηση των υπεράριθμων εκπαιδευτικών."

21
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Υπεραριθμίες ΠΕ04
« στις: Ιούνιος 23, 2019, 11:39:51 μμ »
1) υπάρχει κενό 12 ωρών ΠΕ04 σε ένα γυμνάσιο, έστω φυσικής. Στις τοποθετήσεις των οργανικά υπεράριθμων το διεκδικεί ο υπεράριθμος ΠΕ04 με τα περισσότερα μόρια και αν το κενό παραμείνει και στις βελτιώσεις το διεκδικεί ο ΠΕ04.01 με τα περισσότερα μόρια;;
https://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi/topothethseis/1320-dievkrinhseis-topothetiseis-yperarithmoi-ekpaideytikoi
"Από τα ανωτέρω προκύπτει ότι η λέξη «ρύθμιση» αναφέρεται σε όλη τη διαδικασία από τη διαπίστωση της υπεραριθμίας ως και την τοποθέτηση των υπεράριθμων εκπαιδευτικών."
2) στη ΔΙΔΕ σας, όποιος κριθεί οργανικά υπεράριθμος και δεν τοποθετηθεί, σε περίπτωση λειτουργικής υπεραριθμίας στον κλάδο το Σεπτέμβρη, πάει ο ίδιος ή ξαναγίνεται η διαδικασία;
Πχ στοχευει ο Α και ο Β σε ένα οργανικό κενό να το πάρουν μέσω υπεραριθμίας και ΔΗΛΩΝΟΥΝ να χαραχτηριστούν υπεράριθμοι. Ο Α είναι ο με τα περισσότερα μόρια, ο Β τελευταία τοποθετημένος. Χαραχτηριζεται οργανικά υπεράριθμος ο Α. Δεν παίρνει το κενό και μένει σχολείο. Το Σεπτέμβρη διαπιστώνεται λειτουργική υπεραριθμία. Δε θελει να φύγει ούτε ο Α ούτε ο Β. Ποις φευγει;
Στο ΠΥΣΔΕ μας, φευγει ο Β, ουσιαστικά ξαναγίνεται η διαδικασία, κάτι που δεν είμαι σίγουρη αν είναι σωστό. Έτσι το κάνουν όλοι;
3) Ο λειτουργικά υπεράριθμος, τι μόρια παίρνει; έστω είναι λετουργικά υπεράριθμος σε χωριό. Δηλώνει ένα κενό στην πόλη. Ουσιαστικά δε φευγει με υπαιτιότητά του, αναγκάζεται να φύγει. Θα πάρει τα μόρια του χωριού ή της πόλης; (έχω ακούσει να γίνονται και τα 2)
4) Ποιος βγαίνει υπεράριθμος; αυτός που δεν έχει 12 ώρες μαθημάτων ή αυτός που του λείπουν 12 ωρες; Πχ, αυτός με ωράριο 21 ώρες και 10 ώρες μαθημάτων σε κάποιες ΔΔΕ βγαίνει υπεράριθμος επειδή δεν έχει τις 12 ώρες, αλλού όχι επειδή δεν του λείπουν 12 ωρες

22
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Υπεραριθμίες ΠΕ04
« στις: Ιούνιος 23, 2019, 09:19:07 μμ »
1) Αν και δήλωσα ότι δεν ασχολούμαι άλλο, θα ήθελα να ξαναπώ το τι ισχύει για τους ΠΕ04 και την συμπλήρωση ωραρίου, επειδή πάντα γράφω με επιχειρήματα σε ότι αφορά το συγκεκριμένο θέμα. Αρχικά όμως πρέπει να κάνω μερικές επισημάνσεις
Γράφουν μερικοί «ρωτήστε το υπουργείο ή την νομική υπηρεσία της περιφέρειας» Για το θέμα αυτό έχω να πω τα εξής:
 ι) Ακόμα και αν απαντήσουν στα τηλέφωνα στο υπουργείο το ποιο πιθανό είναι ότι δεν θα ξέρουν να απαντήσουν με σαφήνεια. Αυτό που θα πουν (πάντα προφορικά) είναι ότι ισχύει ότι αναφέρεται στο ΦΕΚ της Υ.Α για τις αναθέσεις
ιι) Δεν θα γνωρίζουν τι ισχύει για τις συμπληρώσεις κενού των ΠΕ04 και θα αναφέρουν ότι αυτό είναι απόφαση του ΠΥΣΔΕ
 ιιι) Γραπτή απάντηση δεν μπορεί να δοθεί εφόσον το υπουργείο δέχεται ερωτήματα τέτοιου τύπου (και απαντά γραπτά) μόνο από τις Δ.Δ.Ε και όχι από εκπαιδευτικούς
 ιν) ακόμα και στην περίπτωση ( σπάνια και μετά από πολλούς μήνες) που το υπουργείο θα απαντήσει γραπτώς η απάντηση θα αναφέρει απλώς τα ΦΕΚ των αναθέσεων και των υπεραριθμιών και δεν θα παίρνει θέση ή δεν θα απαντά με σαφήνεια στο συγκεκριμένο ερώτημα. Για να γίνει αυτό (δηλαδή απάντηση γραπτή) στο συγκεκριμένο ερώτημα θα πρέπει να τεθεί (πάντα από την ΔΔΕ) προς την νομική υπηρεσία του υπουργείου ώστε να κάνει γνωμοδότηση.
ν) Τα νομικά τμήματα της ΔΔΕ ή της περιφέρειας δεν δέχονται και δεν απαντάνε σε ερωτήματα εκπαιδευτικών (αυτό το κάνει μόνο το νομικό τμήμα της ΟΛΜΕ).
νι) Οι τοποθετήσεις κλπ είναι απόφαση του ΠΥΣΔΕ το υπουργείο δεν εμπλέκεται (θα αναφέρει «ότι πει το  ΠΥΣΔΕ) και η ανατροπή της απόφασης γίνεται μόνο σε διοικητικό εφετείο.
νιι) Ερώτηση προς νομικό τμήμα από εκπαιδευτικό για γνωμοδότηση ώστε αυτή να μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε ένσταση στο ΠΥΣΔΕ μπορεί να γίνει μόνο μέσω δικηγόρου που εκπροσωπεί τον εκπαιδευτικό.
Αυτά σε ότι αφορά τον τρόπο που μπορεί κάποιος να μάθει επίσημα τα ότι ισχύει (για να μη λέει ότι θέλει ο καθένας).
Σωστα!
Έχω βιώσει στο παρελθόν τα περισσότερα από αυτά που περιγράφεις!
ΑΝ και στη ΔΙΔΕ μας, είναι πιο απλά τα πράγματα (είμαστε τυχεροί μάλλον!), συνάδελφος που πήρε τη νομική υπηρεσία και έκανε ερωτημα σε θεμα διφορούενο του απάντησαν "είναι θεμα του ΠΥΣΔΕ", ο συνάδελφος κατεθεσε αίτηση ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ με την απόψή του και το τι ζητούσε παρακαλώντας το ΠΥΣΔΕ πριν αποφασίσει να ζητήσει τη γνώμη της νομικής υπηρεσίας κάτι που έγινε, ούτε δικηγόροι, ούτε τιποτε, απλή συνεννόηση. Άλλος συνάδελφος, σε κάτι πιο απλό πήρε απάντηση κατευθείαν από τη νομική υπηρεσία μας.
Τέλος, αγαπητέ Πλάτωνα, απορώ με το ύφος σου όταν απευθυνεσαι σε μενα, προφανώς θα είπα κάτι που θεωρησες ότι σε αμφησβητώ; σε προσβάλω; Επειδή πολλές φορές γράφω βιαστικά, χωρίς να έχω διαβάσει όλες τις αναρτήσεις, ξαναδιάβασα όλες τις αναρτήσεις μπας και κάποια απάντησή μου σε έχει θίξει. Παρόλο που δε διαπίστωσα κάτι τέτοιο, επειδή ο καθένας βλέπει διαφορετικά τα πράγματα, σου ζητώ συγνώμη για ό,τι μπορεί να σε ενόχλησε. Κοινός σκοπός όλων μας θεωρώ ότι είναι η αλληλοβοήθεια, βάζοντας ο καθένας όποιο λιθαράκι μπορεί.

23
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Υπεραριθμίες ΠΕ04
« στις: Ιούνιος 23, 2019, 08:17:29 μμ »
Φυσικά και δεν θέλω να αναφέρω τη Δ/νση. Θα ήθελα να μου πείτε όμως για τη Νομική υπηρεσία γιατί δεν ξέρω. Κάθε δ/νση έχει δική της;
σιγουρα η κάθε Δ/νση ΔΕΝ έχει Νομική Υπηρεσία (δεν ξερω αν έχουν κάποιες). Οι ΠΔΕ έχουν γραφείο νομικής υποστήριξης. Σε εμάς, όλες οι ΔΙΠΕ και ΔΙΔΕ υποστηρίζονται από τη νομική υπηρεσία της ΠΔΕ που ανηκουμε.

24
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Υπεραριθμίες ΠΕ04
« στις: Ιούνιος 23, 2019, 08:06:41 μμ »
Φυσικά και δεν είναι έτσι οπως τα λεει  anamoni. Απλά δεν ξάρει την νομοθεσία για τις υπεραριθμιες και ούτε υπάρχει πιθανότητα να την μάθει. Αυτό που είπαν στον VAGGELI M είναι το σωστό. Αλλά δεν προκειται να ασχοληθώ άλλο. Οι ειρωνίες του gavasili επιστρέφονται.
Συνάδελφοι έχω αναφερεθεί εκτενώς στο θέμα γιατί δηλαδή φευγει ο φυσικός ακομα και αν έχει ώρες α ανάθεσης. Τα άλλα (δεν χανεις την α αάθεση με τίποτα )είναι μπουρδες ασχέτων με το θέμα. Για περισσότερα στους δικηγόρους και στις νομικές υπηρεσίες.
τωρα είδα την ανάρτηση!
"Απλά δεν ξάρει την νομοθεσία για τις υπεραριθμιες και ούτε υπάρχει πιθανότητα να την μάθει."
"Τα άλλα (δεν χανεις την α αάθεση με τίποτα )είναι μπουρδες ασχέτων με το θέμα".
Θα ήθελα να μάθω την μπούρδα, αφού δεν έχουμε ουτε λειτουργική ούτε οργανική υπεραριθμία αλλά συμπλήρωση ωραρίου (οι ώρες που περισσευουν δε συνιστούν οργανικό/λειτουργικό κενό).
Όσο αφορά τα περί 12 ωρών α αναθεση και οργανική υπεραριθμία νομικός το έχει υποστηριξει -και για την περίπτωση των ΠΕ04- επιμένοντας στην κατάθεση ενστασης σε αντίθετη περίπτωση

25
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Υπεραριθμίες ΠΕ04
« στις: Ιούνιος 22, 2019, 10:42:36 μμ »
Προσπαθώντας να κάνω το συνήγορο του διαβόλου η μόνη λογική είναι η εξής: να σκεφτούν για τη συμπληρωση με τη λογική των οργανικών κενών, όπου στα οργανικά η ρύθμιση της υπεραριθμίας γίνεται ενιαία για τον κλάδο ΠΕ04 ( ;; ). Πάντως ακουγεται περίεργο. Ρώτα τη νομική υπηρεσία και να επιμείνεις, με βάση την ΥΑ για τις αναθεσεις εσύ έχεις τις α αναθεσεις, εσύ μένεις.

26
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Ιούνιος 22, 2019, 07:10:13 μμ »
Δεν ξέρω.
Ρωτάνε αυτόν με τα περισσοτερα μόρια ποιο θέλει;; Δεν το ξέρω, αν μάθεις, ενημέρωσέ μας.

27
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Υπεραριθμίες ΠΕ04
« στις: Ιούνιος 22, 2019, 07:08:19 μμ »
Μα, σε ποια ΔΔΕ είσαι; στείλε μου πμ, είμαι περίεργη! τι δικηγόρο λες; αφού είναι ξεκάθαρο στην ΥΑ! Παίρνει ο καθενας τις α αναθεσεις του. Στα γυμνάσια, τα μαθηματα των ΠΕ04 ορίζονται με α και β αναθεσεις, ΔΕΝ είναι κοινά. Ποιος θα σου πάρει τις α αναθεσεις και με ποια νομοθεσία; Που στηρίζονται οι άλλοι;
Ρώτα τη νομική υπηρεσία της Περιφερειακής που ανήκεις.

28
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Υπεραριθμίες ΠΕ04
« στις: Ιούνιος 21, 2019, 11:04:15 μμ »
ΔΕΝ σου παίρνει κανείς παλιοτερος μαθηματα που εχει με β αναθεση, ΕΦΟΣΟΝ εσύ τα έχεις με α αναθεση. ΚΑΝΕΙΣ.
Αν μιλάς για λύκειο, θα φύγει ο γεωλόγος, έχει ελαχιστες α αναθεσεις, και ας εχει πάει πρωτος στο σχολείο.
Ο καθενας παίρνει τις α αναθεσεις του. Μετά αρχίζει η συμπλήρωση με β αναθεσεις, ξεκινωντας από τον παλιοτερο. https://www.pdv.org.gr/img/11_05_18_Anatheseis%20Gym_GEL.pdf

Σελίδες: 1234 ... 32

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159858
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 774
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 678
Σύνολο: 692

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.067 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.