Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - enigma

Σελίδες: 1 ... 91011
141
Το μέγιστο που μπορεί να κάνει ένας ωρομίσθιος δεν είναι 21 ώρες τη βδομάδα? Ακόμα και αν ξεκίνησε το Σεπτέμβρη, πάνω από 6,5-7 μόρια είναι αδύνατο να βγει.

Λάθος κάνεις. Ένα μόριο το μήνα = 10 μόρια από το Σεπτέμβρη.

Δικό μου λάθος. Νόμιζα ότι αναφερόσουν στην περίπτωση των αναπληρωτών πληροφορικάριων που αναφέρθηκε πριν. Για ωρομισθίους ιδέα δεν έχω πως πάνε τα μόρια.

142
Αχ βρε mat αχ! Ποιος σου είπε ότι οι δάσκαλοι ρίχνουν την ευθύνη στα παιδιά, πώς αποποιούνται τις ευθύνες τους κ.ο.κ. Ποιος σου είπε ότι στα παιδιά μιλάμε αφ'υψηλού 'με το 'σεις και με το σας'. Στα παιδιά μιλάμε στη γλώσσα τους. Του λιμανιού, του χωραφιού, της τεχνολογίας, του, της, μπλα μπλα, ανάλογα με το παιδί, το περιβάλλον που ζει, το πού είναι το σχολείο, πώς έχει μεγαλώσει, ποια είναι η προσωπικότητά του κ.α.  Κι ούτε ζει κάποιος με το φόβο της παρεξήγησης όταν έχει τη βεβαιότητα της δύναμης των κινήτρων του. Όταν τα κίνητρα είναι άλλα (τεμπελιά, εγωισμοί, κομπλεξισμοί), τότε εμφανίζονται τα φαινόμενα 'μεγαλοπρέπειας' των εκπ/κών. Το είπα και σε προηγούμενο ποστ. Όταν προτεραιότητά σου είναι τα παιδιά, δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα.

Σίγουρα στη ζωή σου θα έτυχες σε καλούς παιδαγωγούς, από τους οποίους μπορείς να υιοθετήσεις κάποια καλά στοιχεία ως εκπαιδευτικός. Ίσως τώρα να θυμάσαι μόνο τα άσχημα, όμως την ώρα που θα διδάξεις θα θυμηθείς σαν brainstorming τα καλά και θα βρεις τρόπο να τα προσαρμόσεις στα 'παιδιά σου'. Και τα κακά, έτσι θα τα αποφύγεις. Να αξιολογούμε την εμπειρία μας από τους δικούς μας '' καλούς και 'κακούς' '' δασκάλους είναι ο καλύτερος τρόπος να διαμορφώσουμε καλύτερη στάση ως εκπαιδευτικοί.

Δεν είμαι καμιά εξαίρεση εγώ. Οι νέοι καθηγητές συνάδελφοί μου στο σύνολό τους σκέφτονται έτσι. Τα φαινόμενα της επίδειξης ισχύος και αυτοεπιβεβαίωσης εμφανίζονται από κάτι ανθρωπίδια- σεξουαλικά καταπιεσμένους και νοητικά καθυστερημένους&κολλημένους, συνήθως (όχι πάντα) ηλικιωμένους, κομπλεξικούς καθηγητίσκους (ας μου επιτραπούν οι εκφράσεις).

143
Enigma, είναι άλλο η θεωρία που διαβάζεις στα βιβλία και άλλο η πράξη. Άσε που διαβάζοντας μόνο λοχεύει ο κίνδυνος να παρερμηνεύεις ή να διαστρεβλώνεις αυτά που διαβάζεις.
Αν ήμουν ένας  15χρονος/η που είχα μείνει αδιάφορος/η  όλη τη χρονιά σε σημείο να μείνω, με συγχωρείς που θα στο πω κάπως χύμα αλλά χε@@@ για τις κουβεντούλες που θα μου έκανε ή έλεγε ο κάθε δήθεν ευαισθητοποιημένος καθηγητής που τάχα μου με καταλαβαίνει ή που θέλει να με φέρει στον ίσιο δρόμο. Και ξέρει γιατί? Γιατί αν με καταλάβαινε αυτός και οι υπόλοιποι θα είχαν με άλλους τρόπους φροντίσει να μη φτάσω εκεί.

Εσύ mat μπορεί να χε@@@@. Ο δικός μου μαθητής που του συνεβή κάτι παρόμοιο φέτος, όχι.  Όταν επιτέλους μπεις στην τάξη, τα ξαναλέμε. Αυτά προς το παρόν.

144
Είπαμε θα γινόταν κουβέντα πρώτα. Αυτό άλλωστε πρεσβεύει η σύγχρονη παιδαγωγική-υπήρχε και παρόμοιο θέμα στον διαγωνισμό ασεπ αν θυμάσαι. Τι λέμε στη σύγχρονη παιδαγωγική; ...ότι μέσα από το διάλογο προσεγγίζεις τα προβλήματα των μαθητών και τους βοηθάς να τα λύσουν....η βαθμολογία λειτουργεί ως κίνητρο, κ όχι ως τιμωρία κτλ κτλ

Δεν του μαθαίνεις να μην προσπαθεί,, όπως είπες, αλλά με την κουβέντα αυτό ακριβώς του εξηγείς. Γιατί και πώς πρέπει να προσπαθεί.

Αν είναι έτσι να κόβουμε απρόσωπα και ωμά για να είμαστε εντός του θεσμικού πλαισίου, που κάποιοι με τόση θέρμη παινεύουν.

145
Α/θμια / Απ: Εγκύκλιος ΣΜΕΑ 2007-2008
« στις: Ιούνιος 27, 2007, 04:51:37 μμ »

146
Δε θα το εξέταζα, μάλλον θα του έκανα μια δίωρη κουβεντούλα γιατί πρέπει και πώς θα μπορέσει να τα πάει καλύτερα στο μέλλον και θα το περνούσα.

147
http://www.sed.uth.gr/ldepeaek/ για τα πανεπιστήμια

επισης email στη εεφ http://www.sed.uth.gr/ldepeaek/ - απαντούν αν και καθυστερημένα

148
Για ψάξε  το σχέδιο νόμου του 2007 για την ειδική αγωγή. Τα σεμινάρια μπορούν να διορίσουν, όμως μάλλον όποιος πρόλαβε τον κύριο είδε. Ήδη είναι πολλοί αυτοί που τα έχουν κάνει και προηγούνται στους Πίνακες ΣΜΕΑ.

149
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: ΠΛΗΝΕΤ Τι;Πως;Ποιες;
« στις: Ιούνιος 25, 2007, 03:54:14 μμ »
Δυστυχώς mavoglou δε μπορείς να ξέρεις τι νομίζω εγώ, δε μπορείς να είσαι στο κεφάλι ενός ανθρώπου που το μόνο που ξέρεις είναι 2 ποστ του σε ένα φόρουμ.

Δε σου προτείνω καμία θέση, ποτέ δε θεώρησα ότι οι άνθρωποι που τους αρέσει να προβάλλονται (π.χ. τις γνώσεις τους) πρέπει να κατέχουν θέσεις. Το ακριβώς αντίθετο.

Εγώ δε γράφω όταν έχω να πω κάτι, μόνο όταν με ρωτάνε κάτι απαντώ. Και συνηθίζω να απαντώ σε αυτά που με ρωτάνε και όχι να πλατιάζω επιδεικνύοντας το ό,τιδήποτε, ''σε αντίθεση με άλλους'' (σύ είπας).

150
Θέμα συνείδησης, προτεραιοτήτων και προσωπικής ζωής.

Μπορεί να υπάρχει κάποιος ευσυνείδητος, διαβασμένος, επιμορφωμένος, τυπικός, που κάνει σωστά τη δουλειά του, είναι καθηγητής με @@, πρώτο όνομα και μούρη στο σχολείο, να εργάζεται σοβαρά και πράγματι να είναι σωστός εκπαιδευτικός.....αλλά όλα αυτά τα κάνει για να ψαρεύει ιδιαίτερα. Προτεραιότητα: η καριέρα. Μπορεί να υπάρχει και ο άλλος, αυτός που γκρινιάζει διαρκώς, εκνευρίζεται με τις συνθήκες που (δεν) του παρέχει η πολιτεία, λέει λόγια του στυλ 'σιγά μη σκάσω για 3 κ 60', όμως διαβάζει επιμορφώνεται για το δικό του πνεύμα πρώτα, έχει άψογη επικοινωνία με τους μαθητές, προσπαθεί να επηρρεάζει θετικά προσωπικότητες, να πηγαίνει το μάθημα ένα επίπεδο (ακαδημαϊκό) πιο πέρα από το σχολικό βιβλίο, να φέρνει το μαθητή κοντά στο μάθημα...και όλα αυτά για την ψυχή, τη δική του και των μαθητών του. Προτεραιότητα: οι μαθητές. Επομένως, τα πάντα είναι θέμα προτεραιοτήτων, κατά τη γνώμη μου.

Είναι βέβαια κ θέμα συνείδησης. Τα όρια δεν μπορούν να είναι σαφή. Παλεύουμε και αγωνιζόμαστε αξιοποιώντας στο έπακρο τα ελάχιστα μέσα που προσφέρει η Πολιτεία. Με προσωπικό κόστος οικονομικο, ψυχολογικό και χρονικό δίνουμε το καλύτερο στους μαθητές μας, μέχρι να φτάσουμε τα δικά μας όρια, να κλατάρουμε και να κάνουμε κανένα βήμα πίσω, τιμωρώντας την Πολιτεία. Σύντομα η συνείδηση μας επαναφέρει στον αγώνα. Και τούμπαλιν.

Τέλος τα προσωπικά προβλήματα ενός εκπαιδευτικού μπορεί να διαμορφώσουν το χαρακτήρα του έτσι ώστε να γίνει αισιόδοξος ή το αντίθετο, ωχαδερφιστής ή πολεμιστής, φιλοχρήματος ή όχι κ.ο.κ. με τέτοιο τρόπο ώστε να αλλάζει μερικώς η στάση του ως εκπαιδευτικός ανά τα χρόνια.



151
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: ΠΛΗΝΕΤ Τι;Πως;Ποιες;
« στις: Ιούνιος 21, 2007, 01:42:54 πμ »
Α, νόμισα ότι οι πιο παλιοί, όπως εσύ, θα ήξεραν ότι οι καινούριοι τα διδάσκονται κ τα πραγματοποιούν.

Πάντως για τα καύσιμα δε μου απάντησες.

152
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: ΠΛΗΝΕΤ Τι;Πως;Ποιες;
« στις: Ιούνιος 21, 2007, 01:08:34 πμ »
Όντως μακριά από ΠΛΗΝΕΤ! Και αν σας πάρουν με το ζόρι παίξτε το άσχετοι από κατσαβίδια και μην κάνετε τίποτα. Λογικά δεν θα σας ξαναπροτιμήσουν!

Γιατί η διδασκαλία είναι πολύ πιο δύσκολη και χρονοβόρα υπόθεση αν θέλουμε να γίνεται σωστά.
Και σωστά γίνεται όταν:
α) στην αρχή της χρονιάς γίνεται ετήσιος προγραμματισμός του μαθήματος
β) χρησιμοποιούμε διαγνωστική αξιολόγηση στην αρχή κάθε χρονιάς για όλους τους μαθητές μας
γ) χρησιμοποιούμε διαμορφωτικές αξιολογήσεις κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας μας, και τροποποιούμε τη διδασκαλία μας σύμφωνα με τα αποτελέσματα που θα πάρουμε
δ) σχεδιάζουμε σχέδια μαθήματος, εμπλουτίζοντας τα με ερεθίσματα που παίρνουμε από τα ενδιαφέροντα των μαθητών μας (και ευτυχώς στην Πληροφορική αυτό είναι εύκολο)
ε) σχεδιάζουμε άλλες δραστηριότητες, που βέβαια δεν είμαστε υποχρεωμένοι, αλλά δίνουν χρώμα και ζωντάνια στη σχολική ζωή.

Ωραία όλα αυτά τα θεωρητικά. Μας τα έκαναν στο Πανεπιστήμιο κι εμάς, μη νομίζεις. Αλήθεια, όμως, εσύ είσαι σε κάποιο σχολείο, όπου όλα αυτά τα πραγματοποιείς τώρα? ή απλώς άντέγραψες κάτι που όλοι ξέρουμε, μάταια?

Ακόμη, τι έχεις να πεις για το πρόβλημα με τα καύσιμα που ανέφερε ο συνάδελφος?


153
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Σε ποιο μέρος κατοικείτε;
« στις: Ιούνιος 21, 2007, 12:31:12 πμ »
Είμαι από το Βόλο! Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα :D

Σελίδες: 1 ... 91011

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32291
  • Τελευταία: papamak
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159730
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 361
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 340
Σύνολο: 352

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.099 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.