Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Έσπερος

Σελίδες: 123 ... 295
1
Σχολική ζώνη / Απ: Νέοι κανονισμοί στα σχολεία!!
« στις: Απρίλιος 13, 2024, 09:45:02 μμ »
Εννοειται οτι γινεται παραπομπη, αλλα αυτη γινεται αφου ξεκινησει η αξιολογηση και υπαρχουν ενδειξεις, οχι μονο με την εκθεση του σχολειου. Αυτο δε σημαινει οτι η διαγνωση που θα ερθει απο ενα ΠΨ θα ειναι αυτη που «θελει» το σχολειο ή αυτη που «θελει» το κεδασυ. Πχ πριν χρονια ειδα παιδι πρωτη δημοτικου που εκανε τρελο χαμο στην ταξη και απο το σχολειο ηταν σιγουροι οτι υπαρχει δεπυ. Αυτο το παιδι το εκκαιδευτικο τεστ της ορωτης το ξεπεταξε σε 15 λεπτα και της τριτης, που κρατα γυρω στις 2 ωρες (αναλογα παντα το παιδι), σε 45 λεπτα! Στο wisc εβγαλε σκορ που δεν εχει ηαναϋπαρξει στην υπηρεσια! Παιδι ιδιοφυια. Θεωρειται και αυτο παιδι με ΜΔ, αλλα δυστυχως ειναι απο τις πιο αδικημενες κατηγοριες γιατι περα απο τις συμβουλες για πιο προχωρημενες ασκησεις στους εκπαιδευτικους, δεν υπαρχει καμία προβλεψη. Ε, οι δασκαλοι μεχρι που τελειωσε το δημοτικο επεμεναν στη δεπυ! Αν μπορουσαν θα το εδιωχναν απο το σχολειο, ειμαι σιγουρη! Οντως εξανε τον καταγκιοζη στην ταξη, γιατι οι ασκησεις των βιβλοων του ηταν υπερβολικα ευκολες και βαριοταν. Χρειαζοταν επιπλεον πραγματρ, τα οποια οι εκπαιδευτικοι δεν δεχοταν να του παρεχουν με διαφορες χαζες δικαιολογιες.

Τωρα για τις διαγνωσεις απο το δικο σας κεδασυ, δεν μπιρω και δεν θελω να εκφερω καμια  γνωμη.

Η διάγνωση είναι το βήμα για να προταθούν εργαλεία για την αντιμετώπιση μιας κατάστασης, όχι για την ταμπέλα. Αλλά αυτό είναι μια μεγάλη συζήτηση γιατί εκεί εμπλέκονται και οι προσδοκίες των γονέων
ή και των εκπαιδευτικών, που μπορεί να νομίζουν ότι μια διάγνωση είναι από μόνη της μαγική λύση για να εξαφανίσει ένα πρόβλημα. Ή να στέκονται μόνο στην προφορική εξέταση και όχι στο αν μπορεί να βελτιωθεί κάτι. Αλλά αυτό είναι εκτός θέματος. Το γεγονός όμως ότι για πολλούς γονείς και μαθητες μια διάγνωση θεωρείται τρόπος να έχουν ευνοϊκη μεταχείριση, δημιουργεί πρόβλημα αν αφορά μαθητή με σοβαρα προβλήματα συμπεριφοράς, είτε μιλάμε για αλλαγή περιβάλλοντος είτε για οτιδήποτε άλλο.

2
Σχολική ζώνη / Απ: Σχολικές Εκδρομές
« στις: Απρίλιος 13, 2024, 09:11:13 μμ »
Ποιοι λόγοι πιστεύετε ότι μπορούν να γίνουν κατανοητοί από τους μαθητές, πέραν εκείνων που άπτονται οικογενειακών δεσμεύσεων και ζητημάτων; Αν, για παράδειγμα, η άρνηση συνοδείας "ιδεολογικοποιείται" επί τη βάσει τού "δεν συνοδεύω εκδρομές που δεν έχουν αμιγώς ή πρωτίστως εκπαιδευτικό χαρακτήρα", όσο κι αν έχει στιβαρή βάση για εμάς τους ενήλικες, θεωρείτε ότι μπορούν να την κατανοήσουν τα παιδιά;

Εδώ δεν καταλαβαίνουν οι συνάδελφοι, θα καταλάβουν τα παιδιά και οι γονείς; Τι καταλαβαίνουν; Αφού γίνονται και καταλήψεις γι αυτό.

3
Σχολική ζώνη / Απ: Νέοι κανονισμοί στα σχολεία!!
« στις: Απρίλιος 13, 2024, 09:09:17 μμ »
@emmaki γνώριζα ότι δεν μπορούν να διαγνώσουν αυτισμό, δεν γνώριζα για το  ΔΕΠΥ. Αν όμως η περιγραφική έκθεση του σχολείου παραπέμπει εκεί, δεν μπορούν να κατευθύνουν τους γονείς να αναζητήσουν γνώμη ειδικού;
Αυτά που λέω για τις γνωματεύσεις τα βασίζω σε όσα σχολιάζουν οι συνάδελφοι της ειδικής αγωγής που έχουν και γνώσεις και εικόνα των παιδιών, που επαληθεύουν τις εμπειρικές παρατηρήσεις μας. Καταλαβαίνω βέβαια ότι υπάρχουν περιορισμοί, αλλά αν λενε οι αρμόδιοι ότι υπάρχει πρόβλημα, που θα έχουν και μέτρο σύγκρισης από άλλες περιοχες, κάτι ξέρουν.

Εμείς ως σχολείο δεν δίνουμε ημερήσιες αποβολές, αλλά δίνουμε πολλές ωριαίες. Στις ελάχιστες ημερήσιες που έχουν δοθεί μέχρι τώρα, ο μαθητής δε θυμάμαι ποτέ να μην ήρθε και μάλιστα ζητούσε να μείνει στα μαθήματα. Εγώ δέχτηκα σε όλες τις περιπτώσεις που μου ζητήθηκε (θα είχα αρνηθεί μόνο αν η αποβολή αφορούσε σε εκφοβισμό άλλου συμμαθητή ή πραγματική παραβατικότητα, αλλά είχαν να κάνουν με προβλήματα με άλλους καθηγητές και για να πω την αλήθεια δεν θεωρούσα πως έπρεπε να είχαν δοθεί για εκδικητικούς προσωπικούς λόγους.)

Πολλές ωριαίες στους ίδιους μαθητες; Και δεν δίνετε ημερήσια όταν συγκεντρωθούν πολλές; Ή πολλές ωριαίες σε διαφορετικά παιδιά και μετά ηρεμούν και δεν το επαναλαμβάνουν;
Εμάς δεν ηρεμούν πάντως, οι δύσκολες περιπτώσεις. έχουμε φτάσει και σε διψήφιο αριθμό ωριαίων το ίδιο παιδί.
Πάντως δεν καταλαβαίνω γιατί ένα παιδί που κάνει φασαρία στην τάξη, θα θέλει να είναι στην τάξη έχοντας απουσία, και μάλιστα θα είναι ήσυχο. Απλα πολλοί ππυ παίρνουν
ωριαία ζητάνε να μην κατέβουν κάτω για να μην
περάσει ο διευθυντής την ωριαία στο σύστημα, οπότε να μην μετρηθεί η 5αδα και γίνει συμβούλιο τμήματος. Και δυστυχώς κάποιες φορές έχει πιάσει, και αν ο υπεύθυνος δεν τα σημειώνει τακτικά, μπορεί να περάσει καιρός, να μαζεύει αποβολές και τα παιδιά να λενε ότι δεν του κάνουν τίποτα.

Τις μονοήμερες αποβολές τις απασχολεί ο διευθυντής, κάθονται στο γραφείο ή έξω και ανοίγουν την πόρτα αν χτυπήσει κουδούνι, μοιράσουν
φωτοτυπίες κλπ. Τους αφήνουμε μοο να γράψουν τα διαγωνίσματα, αν έχουν. Διάλειμμα κάνουν κανονικά με την παρεε τους, με το οποίο εγω διαφωνώ. Νομίζω ότι περνάνε καλά έτσι. Η αποβολή πρέπει να επιβαρύνει τον γονέα με την απασχόληση του παιδιού του. Να του δημιουργεί πρόβλημα, μπας και βάλουν μυαλό.

4
Σχολική ζώνη / Απ: Νέοι κανονισμοί στα σχολεία!!
« στις: Απρίλιος 13, 2024, 11:21:52 πμ »
Στα σχολεία που πηγαίνω, έρχονται. Προτιμούν να είναι παρέα με τους φίλους τους από το άλλο τμήμα, παρά μόνοι τους στο σπίτι,  με το fortnite.

τι εννοείς; τους βάζετε σε τάξη;

5
Σχολική ζώνη / Απ: Νέοι κανονισμοί στα σχολεία!!
« στις: Απρίλιος 13, 2024, 11:10:04 πμ »
@emmaki Ευχαριστώ για την ειλικρινή απάντηση.

@Έσπερος Σε διαβεβαιώνω πως υπάρχουν τέτοια σχολεία. Ρωτάς πώς θα το τεκμηρίωνε ο σύλλογος. Εύκολα σε κάποιες περιπτώσεις που έχω στο νου μου, μιας και δεν είναι όλες οι μαθησιακές δυσκολίες ίδιες. Οι δύσκολες περιπτώσεις πολλές φορές δεν ελέγχονται μέσα στην τάξη και ειδικά αν το σχολείο δεν έχει τμήμα ένταξης και η παράλληλη στήριξη δεν επαρκεί, δίνει την αιτιολόγηση που ίσως χρειάζεται. Η εγκύκλιος θα μας απαντήσει αν θα είναι εφικτό.
Εγώ πάντως δεν έχω δει γνωμάτευση να πέφτει έξω και για την ακρίβεια, έχω δει καθυστερημένες διαγνώσεις στην περιοχή μου. Εξηγούμαι: πολλοί γονείς αρνούνται να εξεταστεί το παιδί τους στο δημοτικό, δημιουργώντας ένα κάρο προβλήματα σε όλους και το θυμούνται στο γυμνάσιο για να τύχουν πλέον ευνοϊκών ρυθμίσεων στις εξετάσεις. Συνταγματικά δεν μπορεί να υποχρεωθεί ο γονέας να δεχτεί τη διάγνωση, χάνεται πολύτιμος χρόνος και στο γυμνάσιο δεν μπορούν να γίνουν θαύματα. Έχω δει όμως και καθηγητές να μην έχουν διαβάσει ποτέ γνωματεύσεις. Εμένα προσωπικά μου έχουν ζητήσει περίληψη πολλές φορές. Όσες έχω διαβάσει, είναι καλογραμμένες, με καλές ιδέες, πλην όμως χρειάζεται προσωπικό για να τις υλοποιήσει και φυσικά να είναι πρόθυμο.
Πάντως την ερώτηση την έκανα γιατί δεν είμαι γενικότερα σίγουρη για την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος. Παλιότερα ήταν μια λύση για συμμόρφωση, τώρα είναι λύση μόνο για προστασία του θύματος από τον θύτη. Αλλά όταν σε αποβολή ο θύτης βρίσκεται να "απασχολείται " στο ίδιο σχολείο με το θύμα απορώ πως θα πάμε από την μια κατάσταση στην άλλη.

Από τις 70 ας πούμε γνωματεύσεις που έχουμε, οι 5 είναι βαριές περιπτώσεις, καθυστέρηση ή αυτισμός (δεν έχουμε ειδικό σχολείο). Δυσλεξία, δυσορθογραφία και άλλα δυσ- είναι το πολύ 15. ΔΕΠΥ δεν μας έχουν διαγνώσει ποτέ μα ποτε΄, απ όσο θυμάμαι, ενώ οι εκπαιδευτικοί της ιεδικής στο σχολειό μπορούν να διακρίνουν τέτοια χαρακτηριστικά. Εχουμε λοιπόν 2-3 με στοιχεία ΔΕΠΥ που γυρνάνε με χαρτι δυσλεξίας, από διάγνωση γύρω στην 6η δημοτικού ή α γυμνασίου. Αγόρια, άρα τόσο καιρό οι γονείς θεωρούσαν ότι τα παιδιά ειναι ζωηρά γιατί έτσι είναι τα αγόρια. Πανέξυπνα, φοβερή αντιληπτική ικανότητα, όχι κενά απο το δημοτικό, ξεκινάνε μια χαρά στην  α γυμνασίου με μόνη δυσκολία τη συμπεριφορά, παίρνουν διάγνωση δυσλεξίας και προφορική εξέταση, τα παρατάνε όλα και καταστρέφονται. Έχουμε επίσης παιδιά με "δυσλεξία" που είαι προφανές ότι εμπίπτουν στο προφιλ υψηλής λειτουργικότητας αυτισμού ή άλλα που έχουν "κάτι" αδιόρατο που για όποιον γνωρίζιε οικογενειακό ιστορικό, καταλαβαινει ότι υπάρχει ψυχική πάθηση. Υποθέτω η δυσλεξία δόθηκε για να μπουν στην ένταξη. έχουμε μαθητές με δυσλεξία αριστους, που δουλεύτηκαν πολύ στις προηγούμενες τάξεις, που δεν έχουν καμία διάθεση να παρακολουθήσουν την ένταξη γιατί χάνουν το μάθημα στην τάξη που καταλαβαίνουν, και που η προφορική εξέταση τα αδικεί, αφού στο γραπτό παρουσιάζουν μια χαρά συγκροτημένο λόγο. Και μένουν οι άλλοι 50 με τις "γενικές δυσκολίες" που θεωρώ ότι είναι αφύσικα μεγάλος αριθμός. Γι' αυτο είμαι επιφυλακτική στο θέμα του να βρίσκεται κάποιος με σοβαρά θέματα παραβατικότητας με μια γνωμάτευση που δεν έχει κάποια ειδική μαθησιακή δυσκολία. Σου δένει τα χέρια θεωρώντας αυτονόητο ότι θα έχει προνομιακή μεταχείριση.

Για να επανέλθουμε στο θέμα, επειδή το βλέπω συχνά: εσάς πόσοι από τους αποβληθέντες για ολόκληρη μέρα, έρχονται σχολείο; Εμάς ούτε οι μισοί. Δεν θέλουν και είναι λογικό. Αν τους άρεσε να είναι στο σχολείο, δεν θα κατέληγαν να παίρνουν αποβολή. Έτσι, όσοι έχουν πάρει αποβολή επειδή ας πούμε έδειραν κάποιον, δεν έρχονται. Συνήθως έρχονται αυτοί που οι γονείς τους θεωρούν ότι στο σχολείο θα παραμείνουν σε ένα πλαίσιο ενω σπίτι θα αράξουν να παίζουν ολη μέρα fortnite. Δηλαδή κ άποιοι που χτύπησε το κινητό τους ή κάποιοι που πήραν πάνω από 5 ωριαίες (κι απ αυτοόυς όχι όλοι, γιατί σιγά μη θέλουν να έρθουν σχολείο και σιγά μην τους πιέσει ο γονέας γι αυτό, αν ήθελε να τους πιέσει, δεν θα είχαν 5 ωριαίες). Μου κάνει εντύπωση ότι όπως το διαβάζω, σε άλλα σχολεία είναι δεδομένο ότι τα παιδιά αυτά έρχονται.


6
Σχολική ζώνη / Απ: Νέοι κανονισμοί στα σχολεία!!
« στις: Απρίλιος 13, 2024, 09:13:44 πμ »
Συγνωμη, αλλα εδω κανεις λαθος μεγαλο!
Τουλάχιστον εκεί που ήμουνα εγώ, οι γνωματεύσεις δινότανε με πάρα πολύ μεγάλη φειδώ. Άπειρα παιδιά ερχότανε και δεν έπαιρναν καμιά μα καμιά γνωμάτευση. Δεν βρίσκουμε κάτι σε όλα τα παιδιά!

Έχω δει μόνο τα τελευταία χρόνια 3-4 παιδια που να τα έστειλαν χωρίς γνωμάτευση. Ο ένας σίγουρα είχε ΔΕΠΥ που όπως λες κι εσυ, δεν γινόταν αντιληπτή στη λίγη ώρα της εξέτασης. Αυτός μάλιστα ήταν ο πρώτος που είχαμε δει να έρχεται χωρίς χαρτι και μας έκανε τεράστια εντύπωση. Έκτοτε, μόλις φέτος μας ξανά ετυχε και ήταν μεγάλη ανακούφιση ότι μπορεί να συμβεί και αυτό.
Και να δίνονται όμως σε όλους, το κατανοώ. Αν κάποιος δεν έχει καταφέρει να γράφει και να διαβάζει με άνεση τελειώνοντας τη Β δημοτικού, έχει μείνει πίσω σε όλα, δεν θα ανταποκρίνεται, κάποια στιγμή ο γονιός θα τον πάει στο ΚΕΔΑΣΥ, το παιδί χρειάζεται μια βοήθεια, δεν εντάσσεται στο προφίλ κάποιας ειδικής δυσκολίας, η κατηγορία «γενικές μαθησιακές» βοηθάει να φοιτήσει στην ένταξη. Λογικό από πλευράς του ΚΕΔΑΣΥ να δοθεί αυτό, γιατί σίγουρα θα διευκολύνει σε κάτι. Όταν όμως στους 300 μαθητες σε ένα σχολείο που έχει τον γενικό πληθυσμό μιας περιοχης (άρα αποτελεί αντιπροσωπευτικό δείγμα μιας κοινωνίας που συνδυάζει περιοχές αστικού τύπου, ημιαστικού, χωρια, μεταναστευτικό υπόβαθρο, χωρίς μάλιστα ευάλωτες ομάδες όπως Ρομα, πρόσφυγες, μετανάστες που δεν γνωρίζουν τη γλώσσα και χωρίς οικογένειες με οικονομικές δυσκολίες, ένα τυπικό τουριστικα ανεπτυγμένο μεγάλο νησί δηλαδή), όταν λοιπόν στους 300 μαθητες έχουν γνωμάτευση οι 70, προφανώς υπάρχει μια υπερβολή που μάλλον ξεκινάει από την ευκολια των γονέων να απευθύνονται εκεί, και μάλιστα προς το τέλος του δημοτικού, θεωρώντας ότι θα έχουν ευνοϊκή μεταχείριση στις εξετάσεις. Δεν ευθύνεται το κεδασυ γι αυτό, να βοηθήσει τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς προσπαθει, όμως όλο αυτό πάσχει. και στο πλαίσιο αυτό και ένας μαθητής παραβατικος με χαμηλό κίνητρο εωσ ανύπαρκτο κίνητρο μάθησης, εύκολα θα φύγει με γνωμάτευση και καλά θα κάνει, μήπως το Τμήμα Ένταξης τον βοηθήσει να ενσωματωθεί στο σχολικό περιβάλλον. Αν όμως αυτό δεν δουλέψει, η γνωμάτευση μπορεί να είναι εμπόδιο για πιο αυστηρή αντιμετώπιση και αυτό είναι άδικο στο κάτω κάτω και για τα παιδιά με σοβαρές δυσκολίες, που μπορεί να είναι από ευάλωτες ομάδες, και μπαίνουν όλοι στην ίδια κατηγορία.

7
Σχολική ζώνη / Απ: Νέοι κανονισμοί στα σχολεία!!
« στις: Απρίλιος 13, 2024, 07:51:28 πμ »
@emmaki θέλω να πω ότι σχεδον
οα τα παιδιά εκτός από τους αριστούχους, αν πάνε να εξεταστούν, θα τους βρουν κάτι. (Μ αυτή τη λογική χάνεται και η έννοια του ότι κάτι είναι ειδική περίπτωση. Αυτό το λέω γενικα. Αν η μισή τάξη θέλει τμήμα ένταξης, τότε κάτι πάει στραβά με τη γενική αγωγή και μάλλον
αυτό πρέπει να φτιάξουμε).

Δρν είχα σκεφτεί ποτέ ότι καποιο σχολείο θα σκεφτόταν αλλαγή περιβάλλοντος σε έναν μαθητή με δεπυ πχ επειδή θα του χάλαγε την καλή εικόνα. Αλλά και να το σκεφτόταν, πώς θα το τεκμηρίωνε; Το παιδί θα έπρεπε να έχει κάνει πολύ σοβαρα παραπτώματα, να έχουν υπάρξει συνεδριάσεις για όλα αυτά, δεν νομίζω ότι γίνονται έτσι εύκολα τέτοιες αυθαιρεσίες.

8
Σχολική ζώνη / Απ: Σχολικές Εκδρομές
« στις: Απρίλιος 12, 2024, 10:05:53 μμ »
Ειλικρινά ελπίζω να μην ισχύει αυτό, εννοώ για τις μικρές ηλικίες δημοτικού-γυμνασίου.
Στο δημοτικό ίσως δεν είχα την κριτική ικανότητα. Στο γυμνάσιο κατάλαβα αμέσως ποιος είναι μπαμπούλας αλλά μας μαθαίνει και ποιος μας χαιδολογαει και μας αφήνει άσχετους. Δεν θα έπρεπε δηλαδή οι μαθητες να τα αντιλαμβάνονται αυτά; Εγω μεγάλωσα σε σπίτι με μεγάλο σεβασμό στον εκπαιδευτικό. Όλος ο κύκλος των γονέων μου ήταν  εκπαιδευτικοί και πανεπιστημιακοί. Προφανώς και είχα υψηλές προσδοκίες από αυτούς που μου έκαναν μάθημα και προφανώς αντιλαμβανόμουν ποιος δεν μου προσφέρει κάτι. Το ότι δεν είχαμε κάνει μία επίλυση τύπου στη φυσική εννοειται ότι με βόλευε, αλλά δεν είχα αυταπάτες για το ποιον της

9
Σχολική ζώνη / Απ: Σχολικές Εκδρομές
« στις: Απρίλιος 12, 2024, 09:37:43 μμ »
Έσπερε, όλα αυτά που περιγράφεις θα μπορούσαν να εμφανιστούν και με άλλη αφορμή. Λίγες φορές μπήκαμε στην τάξη με το κλίμα να έχει δυναμιτιστεί από πριν;
Πρέπει να μάθουμε να επιβιώνουμε και σε περιβάλλοντα όπου η κατάσταση που επικρατεί δεν είναι η καλύτερη δυνατή. Μπορούμε να εξηγούμε τις επιλογές και τις ενέργειές μας αλλά λόγω ηλικίας κάποια πράγματα δεν μπορούν ούτε να τα αντιληφθούν ούτε να τα κατανοήσουν οι μαθητές μας.
Εμείς οι ίδιοι δεν αναστοχαζόμαστε τους καθηγητές μας διαφορετικά πλέον; Καταλαβαίνουμε τους "αυστηρούς" και βλέπουμε με διαφορετικό μάτι τους "γλεντζέδοεκδρομάκηδες".

Υπάρχουν όρια στο τι είναι φυσιολογικό η όχι σε ένα περιβάλλον. Είμαστε ήδη επιβαρυμένοι από το πώς είναι τώρα οι μαθητες.

Εγω δεν έχω αλλάξει γνώμη για κανέναν καθηγητη. Πάντα εκτιμούσα αυτούς που έπρεπε και τους είχα πρότυπο και απαξίωνα τους υπόλοιπους. Έτσι με μεγάλωσαν.

10
Σχολική ζώνη / Απ: Σχολικές Εκδρομές
« στις: Απρίλιος 12, 2024, 09:31:22 μμ »
Αν είσαι εντάξει με τη συνείδησή σου, δεν σε νοιάζει τι λένε οι άλλοι, ούτε καθορίζουν τις αποφάσεις σου. Δεν τους πέφτει λόγος (είτε είναι στη γενική, είτε στην παράλληλη :-X).

Με τα παιδιά θελουμε να έχουμε καλές σχέσεις συνεργασίας. Δεν είναι δυνατόν να τις χαλαει ο κάθε μαθητοπατερας.

11
Σχολική ζώνη / Απ: Σχολικές Εκδρομές
« στις: Απρίλιος 12, 2024, 09:15:31 μμ »
Για να καταλάβω, εσένα πως ακριβώς σου προκαλούν ψυχική οδύνη και σε υπονομεύουν στους μαθητές;
15 χρόνια και δεν έχω συνοδεύσει ούτε μία πολυήμερη. Για δε μονοήμερη πρέπει να πάω αρκετά πίσω για να θυμηθώ συμμετοχή μου.
Όταν με ρωτάνε οι μαθητές "γιατί κύριε" τους εξηγώ με ειλικρίνια, όμορφα και ωραία τους λόγους. Ποτέ δεν αντιμετώπισα ιδιαίτερο πρόβλημα.

@harac

Τρεις πολυήμερες όντως ακούγονται πολλές και μάλιστα για την ίδια περίοδο.
Βέβαια παίζει και το που πάνε, τι πρόγραμμα θα ακολουθήσουν κλπ.

Η στάση των
παιδιών απέναντι στους συνοδούς με το που γυρίσουν από την εκδρομή, αλλάζει. Ξαφνικά γίνονται οι αγαπημένοι τους. Επίσης αν τα παιδιά καταλάβουν ότι κάποιος θέλει κσι κάποιος δεν θέλει να τα πάει, διαλέγουν πλευρά. Εγω μια φορά εξήγησα σε παιδιά γιατί είμαι κατά των εκδρομών, σε ένα τμήμα που είχαμε εξαιρετική σχέση. Μετά απ αυτό με μίσησαν. Αλήθεια. Ευτυχώς που ήταν τέλος της χρονιάς και μετά δεν τους ξαναπηρα. Αλλά δεν γινόταν να έχω απαιτήσεις από τα παιδιά. Η κοπελίτσα της παράλληλης που ήταν μέσα στην τάξη με κοίταζε σαν να είμαι εξωγήινος. Και δεν ήταν και πολύ μικρότερη μου. Δεν αποκλείεται μετά να είπε κσι στα παιδιά ότι είμαι καμία στριμμένη στρίγγλα.

12
Σχολική ζώνη / Απ: Σχολικές Εκδρομές
« στις: Απρίλιος 12, 2024, 08:50:44 μμ »
Στο δικό μου σχολείο πάντως, οι σοβαρότερες κρίσεις έως ρήξεις, προέκυψαν από εκδρομές και όχι μόνο μια φορά.

Τα προσωπικά όρια δεν εξυπηρετούν όταν υπάρχουν
καλοθελητές. Τα παιδιά χειραγωγούνται και είναι πολύ λυπηρό να χαλαει τη σχέση με τους άλλους καθηγητές ο «καλός» που τους πάει εκδρομή.

13
Σχολική ζώνη / Απ: Σχολικές Εκδρομές
« στις: Απρίλιος 12, 2024, 08:23:24 μμ »

Αλλά δυστυχώς και τώρα θα μπορούσε κανείς να πει ότι υπάρχουν "αυστηρά πλαίσια και αυστηροί σχολικοί κανονισμοί". Πιο σημαντικό είναι αν και κατά πόσο εφαρμόζονται.

Δεν θεωρώ ότι υπάρχουν. Το πλαίσιο τώρα είναι "βρείτε μια δικιαολογία και τον κατάλληλο αριθμό συνοδών και πηγαίνετε όπου θέλετε, όποτε θέλετε, όποια τάξη θέλετε". Αλλά και αυτά που υπάρχουν, όντως κάποιοι προσπαθούν να τα ξεχειλώσουν. Εγώ δεν θεωρώ φυσιολογικό να υπάρχουν ανάμεσά μας επαγγελματίες που αδιαφορούν για τη νομοθεσία, και να μου προκαλούν εμένα ψυχική οδύνη ή να υπονομεύουν εμένα στους  μαθητές κάνοντας τους καλούς, αλλά επειδή δυστυχώς υπάρχουν, χρειάζεται και ένα πλαίσιο.

14
Σχολική ζώνη / Απ: Νέοι κανονισμοί στα σχολεία!!
« στις: Απρίλιος 12, 2024, 08:14:44 μμ »

@Έσπερος
Αποζημίωση φθορών εφαρμόζουμε και εμείς, αλλά μην ξεχνάς πως είμαστε σχολεία σε περιοχές με πλούτο. Θα ήταν ένα καλό μέτρο πάντως, αν δεν άφηνε να εννοηθεί πως θα είναι δουλειά του σχολείου και πως δεν θα εμπλακεί όπως πρέπει ο δήμος (και ο κάθε γονέας θα φέρνει οποιοδήποτε υλικό θέλει για να αντικαταστήσει αυτό που καταστράφηκε: είναι πιο σοβαρό από όσο ακούγεται γιατί την ευθύνη ατυχήματος θα την έχει η σχολική μονάδα). Σχετικά με τις υπογραφές τώρα, όταν ο γονέας δεν είναι υποχρεωμένος να έρθει στο σχολείο όταν τον καλείς (αυτό τον εξαναγκασμό προσπάθησε να αποφύγει το υπουργείο και σκέφτηκε το συμβόλαιο, μαζί με τα όσα λέω παραπάνω), όλα τα άλλα είναι περιττά.

Θεωρείς ότι εννοείται ότι ο γονέας θα φέρει τον τεχνίτη ας πούμε; Εγώ το καταλαβαίνω κάπως οτι θα του έρθει ο λογαριασμός. Εξάλλου για τι φθορές μιλάμε; Εμάς μας έχει τύχει αντικατάσταση κλειδαριών, αντικατάσταση καθισμάτων πτυσσόμενων (αμφιθεατρικού τύπου), βάψιμο μιας πόρτας, σπασμένο τζάμι, τέτοια. Εργασίες που δεν θα εκανε ο δήμος, θα έφερνε το σχολείο τεχνίτη που θα πληρωνόταν από το σχολείο. οχι ότι από αυτούς περιμένω κάποια λογική.


@ppil θεωρείς ότι αυτό θα το χρησιμοποιήσουν σχολεία για να διώχνουν μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες; Αυτό ούτε που θα μου πέρναγε από το μυαλό. Εγώ δεν είμαι σίγουρη ότι θεωρώ αποτελεμσατικό μετρο την αλλαγή ούτως ή άλλως, αφού φορτώνει αλλού το προβλημα, αλλά τη γνωμοδότηση του ΚΕΔΑΣΥ τη θεωρούσα τροχοπέδη. Εκεί εξετάζεται ο κάθε πικραμένος και του βρίσκουν κάτι, έστω και το γενικόλογο "μαθησιακές δυσκολίες "ευρέου" (sic, έτσι το γράφει το ΚΕΔΑΣΥ Σύρου) φάσματος". Στέλνεις παιδιά να τα δούνε μπας και σου προτείνουν κάτι για την αντιμετώπιση και γυρνάνε με ένα χαρτί που λέει να διαβάζουν λογοτεχνικά και να πηγαινουν στν ένταξη και σου δένει τα χέρια.

Σελίδες: 123 ... 295

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159505
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 330
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 265
Σύνολο: 280

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.107 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.