1
Σχολική ζώνη / Απ: Νέοι κανονισμοί στα σχολεία!!
« στις: Απρίλιος 13, 2024, 09:45:02 μμ »Εννοειται οτι γινεται παραπομπη, αλλα αυτη γινεται αφου ξεκινησει η αξιολογηση και υπαρχουν ενδειξεις, οχι μονο με την εκθεση του σχολειου. Αυτο δε σημαινει οτι η διαγνωση που θα ερθει απο ενα ΠΨ θα ειναι αυτη που «θελει» το σχολειο ή αυτη που «θελει» το κεδασυ. Πχ πριν χρονια ειδα παιδι πρωτη δημοτικου που εκανε τρελο χαμο στην ταξη και απο το σχολειο ηταν σιγουροι οτι υπαρχει δεπυ. Αυτο το παιδι το εκκαιδευτικο τεστ της ορωτης το ξεπεταξε σε 15 λεπτα και της τριτης, που κρατα γυρω στις 2 ωρες (αναλογα παντα το παιδι), σε 45 λεπτα! Στο wisc εβγαλε σκορ που δεν εχει ηαναϋπαρξει στην υπηρεσια! Παιδι ιδιοφυια. Θεωρειται και αυτο παιδι με ΜΔ, αλλα δυστυχως ειναι απο τις πιο αδικημενες κατηγοριες γιατι περα απο τις συμβουλες για πιο προχωρημενες ασκησεις στους εκπαιδευτικους, δεν υπαρχει καμία προβλεψη. Ε, οι δασκαλοι μεχρι που τελειωσε το δημοτικο επεμεναν στη δεπυ! Αν μπορουσαν θα το εδιωχναν απο το σχολειο, ειμαι σιγουρη! Οντως εξανε τον καταγκιοζη στην ταξη, γιατι οι ασκησεις των βιβλοων του ηταν υπερβολικα ευκολες και βαριοταν. Χρειαζοταν επιπλεον πραγματρ, τα οποια οι εκπαιδευτικοι δεν δεχοταν να του παρεχουν με διαφορες χαζες δικαιολογιες.
Τωρα για τις διαγνωσεις απο το δικο σας κεδασυ, δεν μπιρω και δεν θελω να εκφερω καμια γνωμη.
Η διάγνωση είναι το βήμα για να προταθούν εργαλεία για την αντιμετώπιση μιας κατάστασης, όχι για την ταμπέλα. Αλλά αυτό είναι μια μεγάλη συζήτηση γιατί εκεί εμπλέκονται και οι προσδοκίες των γονέων
ή και των εκπαιδευτικών, που μπορεί να νομίζουν ότι μια διάγνωση είναι από μόνη της μαγική λύση για να εξαφανίσει ένα πρόβλημα. Ή να στέκονται μόνο στην προφορική εξέταση και όχι στο αν μπορεί να βελτιωθεί κάτι. Αλλά αυτό είναι εκτός θέματος. Το γεγονός όμως ότι για πολλούς γονείς και μαθητες μια διάγνωση θεωρείται τρόπος να έχουν ευνοϊκη μεταχείριση, δημιουργεί πρόβλημα αν αφορά μαθητή με σοβαρα προβλήματα συμπεριφοράς, είτε μιλάμε για αλλαγή περιβάλλοντος είτε για οτιδήποτε άλλο.