29
Απεργίες - Κινητοποιήσεις / Απ: Ποιο το ποσοστό συμμετοχής στην απεργία στο σχολείο μας...;
« στις: Φεβρουάριος 29, 2024, 09:40:36 μμ »Αχ Daidalos, το έθεσες όπως πρέπει...Γι' αυτό και δεν έχουν την εκτίμηση την κοινωνική, θεωρώ.
Αλλά αυτό με τις γυναίκες, ότι αυτές κυρίως θέλουν την αξιολόγηση, δεν είναι extreme? Υπονοείς ότι είναι ανταγωνιστικές; Συμφωνώ μαζί σου.
Εχω δει γυναίκα να γκρινιάζει για την αξιολόγηση, αλλά να πρωτοστατεί σε όλες τις ενέργειες που προωθούν την αξιολόγηση.
Υπάρχουν όμως και άντρες που με γελοία ή ανύπαρκτα επιχειρήματα προωθούν την αξιολόγηση. Π.χ. το κορυφαίο: η γυναίκα μου, που είναι στον ιδιωτικό τομέα, μου λέει πως πρέπει να αξιολογηθώ...
Η αξιολόγηση έχει απήχηση στην ψυχοσύνθεση του καλού παιδιου, του καλού μαθητή, που κυρίως έχουν γυναίκες. Στα σχολεία γενικά, οι γυναίκες είμαστε πιο τυπικές και πιο οργανωτικές, έχουμε ένα προφίλ ατόμου που δεν νιωθει ότι κινδυνεύει από μια αξιολόγηση. ΟΙ άντρες συνάδελφοι συνήθως είναι χύμα. Μπαίνουν στην τάξη με ένα βιβλίο και έναν μαρκαδόρο, σπάνια βγάζουν φωτοτυπίες, σπάνια δίνουν σημειώσεις, δεν θα τους δεις ποτέ να αγχώνοντια επειδή χάθηκε 1 διδακτική ώρα ή μετακινήθηκε το διαγώνισμά τους λόγω περιπάτου, ιεραρχούν καλύτερα τι είναι σοβαρό και τι όχι και δεν ψειρίζουν το καθετί και μάλλον δεν τους νοιάζει να δείχνουν προφίλ ευσυνείδητου υπαλλήλου, κάτι που οι γυναίκες συνήθως κάνουμε. Εξαιρούνται οι άντρες φιλόλογοι που είναι μια πιο ενδιάμεση κατάσταση. Όλο αυτό δεν έχει σχέση με το τι κ άνουν στην τάξη, μπορεί να είναι σκάλες ανώτεροι, αλλά οι γυναίκες έχουμε το στιλ του επιμελούς μαθητή. Δεν το έχεις παρατηρήσει; οι γυναίκες επίσης έχουμε μάθει απο μικρές να κυνηγάμε σεμινάρια, πιστοποιήσεις, βιογραφικά. Οι άντρες θα το κάνουν μόνο αν έχουν συγκεκριμένη φιλοδοξία, όχι γιατί έτσι κάνουν τα καλά παιδια. Οπότε, λογικό είναι να τις ελκύει η ιδέα της αξιολόγησης, θεωρούν ότι έτσι αναγνωρίζονται τα προσόντα και οι ικανότητές τους, κάτι από το οποίο το γυναικείο φύλο στην αγορά εργασίας πάσχει, πόσο μάλλον στα σχολεία που είναι έκδηλος ο μισογυνισμός των μαθητών απέναντι στις καθηγήτριες.