Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Έσπερος

Σελίδες: 12345 ... 291
29
Αχ  Daidalos, το έθεσες όπως πρέπει...Γι' αυτό και δεν έχουν την εκτίμηση την κοινωνική, θεωρώ.
Αλλά αυτό με τις γυναίκες, ότι αυτές κυρίως θέλουν την αξιολόγηση, δεν είναι extreme? Υπονοείς ότι είναι ανταγωνιστικές; Συμφωνώ μαζί σου.
Εχω δει γυναίκα να γκρινιάζει για την αξιολόγηση, αλλά να πρωτοστατεί σε όλες τις ενέργειες που προωθούν την αξιολόγηση.           
 Υπάρχουν όμως και άντρες που με γελοία ή ανύπαρκτα επιχειρήματα προωθούν την αξιολόγηση. Π.χ. το κορυφαίο: η γυναίκα μου, που είναι στον ιδιωτικό τομέα, μου λέει πως πρέπει να αξιολογηθώ...

Η αξιολόγηση έχει απήχηση στην ψυχοσύνθεση του καλού παιδιου, του καλού μαθητή, που κυρίως έχουν γυναίκες. Στα σχολεία γενικά, οι γυναίκες είμαστε πιο τυπικές και πιο οργανωτικές, έχουμε ένα προφίλ ατόμου που δεν νιωθει ότι κινδυνεύει από μια αξιολόγηση. ΟΙ άντρες συνάδελφοι συνήθως είναι χύμα. Μπαίνουν στην τάξη με ένα βιβλίο και έναν μαρκαδόρο, σπάνια βγάζουν φωτοτυπίες, σπάνια δίνουν σημειώσεις, δεν θα τους δεις ποτέ να αγχώνοντια επειδή χάθηκε 1 διδακτική ώρα ή μετακινήθηκε το διαγώνισμά τους λόγω περιπάτου, ιεραρχούν καλύτερα τι είναι σοβαρό και τι όχι και δεν ψειρίζουν το  καθετί και μάλλον δεν τους νοιάζει να δείχνουν προφίλ ευσυνείδητου υπαλλήλου, κάτι που οι γυναίκες συνήθως κάνουμε. Εξαιρούνται οι άντρες φιλόλογοι που είναι μια πιο ενδιάμεση κατάσταση. Όλο αυτό δεν έχει σχέση με το τι κ άνουν στην τάξη, μπορεί να είναι σκάλες ανώτεροι, αλλά οι γυναίκες έχουμε το στιλ του επιμελούς μαθητή. Δεν το έχεις παρατηρήσει; οι γυναίκες επίσης έχουμε μάθει απο μικρές να κυνηγάμε σεμινάρια, πιστοποιήσεις, βιογραφικά. Οι άντρες θα το κάνουν μόνο αν έχουν συγκεκριμένη φιλοδοξία, όχι γιατί έτσι κάνουν τα καλά παιδια. Οπότε, λογικό είναι να τις ελκύει η ιδέα της αξιολόγησης, θεωρούν ότι έτσι αναγνωρίζονται τα προσόντα και οι ικανότητές τους, κάτι από το οποίο το γυναικείο φύλο στην αγορά εργασίας πάσχει, πόσο μάλλον στα σχολεία που είναι έκδηλος ο μισογυνισμός των μαθητών απέναντι στις καθηγήτριες.

30
Ωραία. Δεν νοιάζει πολλούς. Αυτό τι σημαίνει; Ότι παύει να νοιάζει κι εμάς; Ότι δεν απεργούμε γιατί οι άλλοι ψήφισαν Μητσοτάκη; Ότι αποδεχόμαστε τον επιθεωρητισμό γιατί οι άλλοι ψήφισαν Μητσοτάκη; Ότι δε συμμετέχουμε στις διαδηλώσεις γιατί οι άλλοι ψήφισαν Μητσοτάκη; Άμα τα κάνουμε έτσι τότε μπορεί εμείς να μην ψηφίσαμε Μητσοτάκη, αλλά κάνουμε κάτι εξ ίσου αποτρόπαιο. Τον στηρίζουμε έμπρακτα κάθε μέρα.

Όχι. απλώς ο καθένας επιλέγει τον τρόπο έκφρασης της δυσαρέσκειας που τον αντιπροσωπεύει. Η τελική ευθύνη όμως, είναι οι κάλπες. Θέλω να πω, αν η απεργία είχε μεγαλειώδη συμμετοχή, όπως ήταν οι περσινές αντίστοιχες του Μαρτίου, θα σήμαινε κάτι για εσάς; Ότι τι; Ότι ο κόσμος που ψηφισε Κουλη ή που δεν πήγε να ψηφίσει γιατί δεν τον ένοιαζε, ξαφνικά αποφάσισε να διαμαρτυρηθεί γιατι κάτι που γνώριζε ότι συνέβαινε και θα μπορούσε ίσως να το είχε σταματήσει με την ψήφο του; Οι αγώνες δεν γίνονται για άμεσα αποτελέσματα, αλλά δεν γίνονται και για να αυτοϊκανοποιούμαστε που τους κάνουμε. Αν η οργή, η δυσαρέσκεια, η αντίδραση, δεν εκφράζεται σε ψήφο, υπάρχει κάποιο πρόβλημα πολιτικής συνείδησης, δεν ξέρω πώς να το περιγραψω, που θα έπρεπε να μας προβληματίσει.

31
Η εμπιστοσύνη είναι κάτι που χάνεται εύκολα. Υπάρχει η περίπτωση να άλλαξαν γνώμη. Ελπίζω

@Daidalos Είπες την αλήθεια.

Μα τι άλλαξαν γνώμη; Τον Ιούλιο που τους ψήφισαν δεν ήξεραν; Απλώς πολλούς δεν τους νοιάζει.

32
Απ' όσα διάβασα, το πιο στενάχωρο είναι η αποψη ότι η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών στηρίζει Κούλη! Καλά όσοι διορίστηκαν επί Κούλη το κατανοώ ως ένα βαθμό... Αλλά...το να θεωρείς ότι η εκπαίδευση είναι σε σωστό δρόμο όταν μάλιστα έχεις παιδιά είναι απαξιωτικό για τον κλάδο. Εγώ ίσα ίσα θεωρώ ότι πάμε όλο και χειρότερα με απρόβλεπτες για μένα συνέπειες.

Δεν ξέρω αν είναι πλειοψηφία, αλλά τα στοιχεία οδηγούν στο ότι υπάρχουν πολλοί ψηφοφόροι - και σκεψου ότι έχει προηγηθεί η Κεραμεως. Μην απορείς όμως. Σε άλλο θέμα εδώ κάποιος έγραφε ότι αν δεν είχε βγει ΝΔ θα τρώγαμε σε συσσίτια τώρα. Η απόλυτη εξαθλίωση του εξαθλιωμένου, είναι να φοβάται ότι κάποιος θα του πάρει τα λεφτά που δεν έχει.

33
Η απεργία δεν έγινε απλά για να τιμήσουμε τους νεκρούς, δεν ήταν μνημόσυνο μόνο με πανελλαδική συμμετοχή (προφανώς και αυτό). Έγινε γιατί ζητούμε να τιμωρηθούν οι ένοχοι ή έτσι κατάλαβα εγώ δηλαδή. Ακόμη και αυτός που ψήφισε ΝΔ μετά από αυτό, δικαιούται να ζητήσει να χυθεί πραγματικό φως στις ευθύνες. Οι υπόλοιποι έχουμε και χιλιάδες άλλους λόγους.
Συμφωνώ σε όλα τα παραπάνω.
Πρέπει να ψάχνουμε, οφείλουμε να βρούμε.

Μα πώς μπορείς να ζητάς να τιμωρηθούν οι ένοχοι,εάν εχεις ξαναψηφίσει την ίδια κυβέρνηση; Εάν την ψήφισες σημαίνει ότι την εμπιστεύεσαι ότι θα χειριστεί το θέμα όπως πρέπει. Άρα, δεν εχεις λόγο να απεργήσεις.

34
Δεν πετούν όλοι τη δύναμη της ψήφου στα σκουπίδια. Και φυσικά, αν δεν κάνουμε κάτι και τα δεχόμαστε όλα μοιρολατρικά, τότε είναι που ποτέ δεν θα γίνουν αλλαγές.

Θεωρώ πολύ υποκριτικό να βγαίνει όλος ο κόσμος τπυς δρόμους ένα χρόνο πριν, μετά να ψηφίσει Κούλη, Καραμανλή και όλους ή να μην ψηφίσει καθολου, και μετά να κάνουμε μια εθιμοτυπική απεργία. Για να δείξουμε τι; Ότι δεν μας αρέσει που μας κατσικωθηκαν για άλλα 4 χρόνια ή 4 γενιές; Με εκλογές βγήκαν.

35
Η ζωή, αγαπητοί μου συνάδελφοι, δεν είναι τίποτις άλλο από αγώνας. Από γεννησιμιού μέχρι να περάσουμε στην ανυπαρξία είναι αγώνας αγώνας και αγώνας. Άμα αφεθούμε στη ματαίωση στη γκρίνια στην απραξία τότε είναι σα να μη ζούμε. Σα να 'χουμε ήδη γίνει λίπασμα. Δεν αξίζει τέτοιο βίωμα. Αλλιώς περάστε στα ευχέλαια στην εξ ύψους καλυτέραν αύριον και στα έχει ο θεός. Και μη γυρεύετε δικαιολογίες στο τι κάνουν οι άλλοι. Άμα κάθε σας βήμα στο σχολείο στους δρόμους στην καθημερινότητα δεν είναι βήμα αγωνιστικό τότε δεν προχωράτε μπροστά στη ζωή ούτε προκόβετε σαν πολίτες.

Ο καθένας όπως το βλέπει. Ο αγώνας δεν είναι αυτοσκοπός. Πρέπει να οδηγεί κάπου.  Ούτε μπορεί να είναι αλλοθι για να δέχεσαι μετά ότι δεν αλλάζει τίποτα. όταν εχεις τη δύναμη της ψήφου και την πετάς στα σκουπίδια, τι να τον κανεις μετά τον αγώνα; Ποιος θα πάρει ποιο μήνυμα;

36
Εμείς είχαμε λίγη συμμετοχή στην απεργία. το 1/5 περίπου. Περισσότερη από τις τυπικές απεργιακές Τετάρτες αλλά όχι όπως στις αντίστοιχες περσινές. Οι μαθητες επέλεξαν τρόπους που ήθελαν για να τιμήσουν τα θύματα και αφιερώθηκε αρκετή ώρα σε αυτό και αντιπροσωπία μαθητών συμμετείχε σε τοπική συγκέντρωση.

Εγω δεν έκανα απεργία. Πέρσι είχα απεργήσει για πρώτη φορά μετά από χρόνια. Φέτος, μετά το 41%, δεν βρίσκω νόημα. Προτιμώ να τιμήσω τους νεκρούς με όποιον τρόπο κρίνω, τα της κυβέρνησης τα έκρινε ο σοφός λαός.

37
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« στις: Φεβρουάριος 26, 2024, 08:38:39 μμ »
Την καταστροφή όσων -λίγων- κεκτημένων μας έχουν απομείνει εννοώ. Δηλαδή: τη σχέση εργασίας (μονιμότητα), το ότι ο διευθυντής μέχρι τώρα ήταν "πρώτος μεταξύ ίσων" και όχι αφεντικό - δερβέναγας, το ότι ο χώρος εργασίας μας δεν είχε μετατραπεί ακόμη σε αρένα που ο ένας κοιτάει να φάει τις σάρκες του άλλου, το ότι εφόσον πληρούσαμε τις τυπικές προϋποθέσεις μπορούσαμε να διεκδικήσουμε θέση ευθύνης (αν θέλαμε, τώρα πια δεν θα μπορούμε αν δεν κριθούμε εξαιρετικοί ή πολύ καλοί) κι ένα σωρό άλλα. Τι να λέμε τώρα.

Και στο κάτω-κάτω επειδή έγιναν όσα αναφέρεις, τι σημαίνει; ότι πρέπει να τα χάσουμε όλα για όλα;

O διευθυντής δερβέναγας έχει νομοθετηθεί ούτως ή άλλως. Μας αρέσει δεν μας αρέσει. Και πριν που δεν είχαμε δερβέναγα όμως, ήταν παρα πολύ πιθανό να έχουμε διευθυντή αμόρφωτο και ακατάλληλο για τη θέση, με λιγότερα τυπικά και πραγματικά προσόντα σε σχέση με εμάς, με διάθεση να εκμεταλλεύεται τη δουλειά μας για να προβάλλεται, μ ε κλίκες και ευνοιοκρατία. Δεν τρώγαμε τις σάρκες μας από ανταγωνισμό λες, αλλά αν τις φάμε, είναι δικό μας πρόβλημα και όχι της αξιολόγησης. Τις τρώμε μια χαρά για άλλους λόγους. Ποιος θα πάρει τις γιορτές, ποιος θα πάρει το πρακτικό, ποιος θα κάνει τελευταίες ώρες, ποιος είναι μαθητοπατέρας... Πολλά σχολεία έχουν προβληματικό κλίμα και κακές "συναδελφικές"  σχέσεις και πολλοί συνάδελφοι δεν φέρονται σαν συνάδελφοι, δεν περιμένουμε την αξιολόγηση για να το διαπιστώσουμε αυτό. Δεν ζούσαμε και σε κανέναν εργασιακό παράδεισο.

Κρατάω δύο πράγματα. Τον κόφτη για τις θέσεις ευθύνης, που είναι πολύ σοβαρό γιατί κάλλιστα μπορεί ένας διευθυντής να θάψει όποιον φοβάται ότι "θα του φάει τη θέση". Αυτό όμως είναι επιχείρημα. Δεν είναι απλά ένα ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΚΡΙΝΟΥΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ.

Όσο για τη μονιμότητα, με δεδομένο ότι κάθε χρόνο χρειάζονται χιλιάδες αναπληρωτές, είναι αστείο να θεωρεί κανείς ότι θα γίνουν απολύσεις με πρόσχημα την αξιολόγηση. Κατ'  αρχάς, απολύσεις έγιναν χωρίς αξιολόγηση από τον αγαπημένο μας 41%. Αν περάσουμε σε μια ριζική αλλαγή με προσλήψεις από τους δήμους ή επιλογή προσωπικού από τους διευθυντές, επιλογή σχολείων από γονείς και ίσως και voucher κλπ, πράγματα που δεν θεωρώ απίθανο να γίνουν, η αξιολόγηση δεν θα είναι το βασικό πρόβλημα, και δεν θα είναι αυτό που θα τα προκαλέσει όλα αυτά. Η επίθεση στη δημόσια εκπαίδευση έχει πολύ βαθύστερους στόχους από το αν κάποιοι από εμάς θα αξιολογηθούν ως σκέτο καλοί ή αν κάποιοι θα "επιμορφωθούν". Και πολύ φοβάαι ότι όσο εμείς συζητάμε για το τι γράφει η δήλωση της αποχής και αν θα ανεβάσουμε ενιαία κείμενα στην πλατφόρμα, τέτοια μέτρα θα περάσουν κάτω από τη μύτη μας ενώ ακόμα εμείς θα πανηγυρίζουμε για τα ποσοστά της αποχής.

38
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« στις: Φεβρουάριος 26, 2024, 07:43:10 μμ »
Εξαρτάται πώς βλέπει κανείς τη διαδικασία. Όποιος θεωρεί ότι αυτή μπορεί να ωφελήσει τον κλάδο, ας κάνει όσες προτάσεις για τη βελτίωσή της θέλει. Όποιος πάλι θεωρεί ότι αυτή ισοδυναμεί με την καταστροφή όλων των κεκτημένων(κοινώς με πρόταση "έλα να σου κάψω το σπίτι") δεν έχει συνειδησιακά καμία άλλη επιλογή πλην της άρνησης. Αν αυτή θεωρείται από κάποιους (γόνιμους υποθέτω) "στείρα", so be it.

Δεν πιστεύω απαραίτητα ότι θα ωφελήσει τον κλάδο, διότι το αποτέλεσμα του εκπαιδευτικού έργου είναι πολυπαραγοντικο. Αν δεν εξαλειφθούν άλλες παθογένειες, δεν θα αλλάξει κάτι στο τι παιδεία παίρνουν τα παιδιά μας. Όμως κάποια κομμάτια όπως η υπαλληλική ας πούμε συμπεριφορά και συνεπεια, η διαρκής ανανέωση του πώς διδάσκουμε, η προσφορά και άλλων πραγμάτων πέρα από το τυπικό μάθημα και η ειλικρινής προσπάθεια να λειτουργεί καλύτερα ένα σχολείο, είναι πράγματα μετρήσιμα και εύκολα τεκμηριώνονται και αυτά θα μπορούσαν να είναι αντικείμενο μιας κάποιας αποτίμησης. Χωρίς και πάλι αυτό να σημαίνει ότι θα άλλαζε κάτι θεαματικό στις επιδόσεις των μαθητών, πιστεύω ότι θα βοηθούσε να ξεφύγει κανεις από τη στασιμότητα.

Το καταστροφή όλων των κεκτημένων λόγω αξιολόγησης είναι πάσα πολύ βαρύ, όταν έχουμε υποστεί αύξηση ωραρίου, μείωση μισθών, πάγωμα επι πόσα έτη, έλλειψη μεταθέσεων επι ποσα έτη, απουσία διορισμών επι πόσα έτη.

39
Σχολική ζώνη / Απ: Σχολικές Εκδρομές
« στις: Φεβρουάριος 26, 2024, 06:16:06 μμ »
Από τη στιγμή που ο σύλλογος διδασκόντων δεν έχει ισχυρό "οπλοστάσιο" για τέτοιου είδους αποκλεισμούς, υπόκειται στη δαμόκλειο σπάθη της υποβολής μήνυσης και αγωγής από τους γονείς για "ψυχική οδύνη" του κανακάρη τους (που αποκλείστηκε λόγω συμπεριφοράς), τότε δύο επιλογές υπάρχουν. Είτε η συλλογική ευθύνη των μαθητών (πονάει κεφάλι, κόψει κεφάλι), είτε το "πάμε και όπου βγει".

Το ξέρω, γι αυτό θα έπρεπε να διεκδικούμε να το έχουμε. Και να σταματήσουμε και οι ίδιοι να εγκρίνουμε νυχτερινές εξόδους και διαφορα τετοια άσχετα με εκπαιδευτικές εκδρομές.

40
Σχολική ζώνη / Απ: Σχολικές Εκδρομές
« στις: Φεβρουάριος 26, 2024, 05:35:26 μμ »
Απίστευτα πράγματα συνέβησαν σε πενθήμερη σχολική εκδρομή μαθητών από τη Θεσσαλονίκη, η οποία τερματίστηκε πρόωρα και… άδοξα, καθώς στιγματίστηκε από κλοπές αλλά και από εντοπισμό ναρκωτικών, στη διάρκεια των ερευνών που έκαναν οι αστυνομικοί.

Η πενθήμερη των μαθητών λυκείου από την ανατολική Θεσσαλονίκη ξεκίνησε την περασμένη Τρίτη με προορισμό την Αλεξανδρούπολη, με τους μαθητές να εγκαθίστανται σε ξενοδοχείο της πόλης.

Όλα συνέβησαν το βράδυ της Τετάρτης, όταν σύμφωνα με τις πληροφορίες του GRTimes.gr, οι μαθητές χωρισμένοι σε γκρουπ πήγαν σε ταβέρνα για φαγητό.

Με την επιστροφή τους, κάποιες μαθήτριες διαπίστωσαν πως έλλειπαν από τα δωμάτια τους μετρητά και αντικείμενα.

Δημιουργήθηκε τεράστια αναστάτωση και όλο το σχολείο συγκεντρώθηκε στη reception του ξενοδοχείου, όπου αποφασίστηκε να ενημερωθεί άμεσα η αστυνομία.

Όπως αποδείχτηκε, ο δράστης ή οι δράστες, μπήκαν σε τρία δωμάτια αρπάζοντας συνολικά δύο σταυρούς αξίας, αλλά και πολλά μετρητά, με τους αστυνομικούς να παίρνουν δακτυλικά αποτυπώματα από τα δωμάτια αλλά και καταθέσεις από μαθητές προκειμένου να εντοπίσουν τους υπαίτιους.

Τα ευτράπελα όμως της σχολικής εκδρομής δεν τελείωσαν εδώ, καθώς οι έρευνες της αστυνομίας για τον εντοπισμό των δραστών της κλοπής, είχαν και άλλα ευρήματα.

Κοιτάζοντας τα βίντεο από τις κάμερες ασφαλείας, οι αστυνομικοί εντόπισαν μαθητές να κρύβουν κάτι στην αυλή του ξενοδοχείου και στην έρευνα που έγινε στο σημείο βρέθηκε ποσότητα ινδικής κάνναβης.

Ο εντοπισμός των ναρκωτικών, ανάγκασε τους αστυνομικούς να επεκτείνουν τις έρευνες και στα δωμάτια, με σκύλο που είναι ειδικά εκπαιδευμένος για τον σκοπό αυτό και όπως αποδείχτηκε βρέθηκε ποσότητα ινδικής κάνναβης και σε δωμάτιο στο οποίο διέμεναν μαθητές.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες του GRTimes.gr, στην υπόθεση με τα ναρκωτικά εμπλέκονται συνολικά τέσσερις μαθητές, δύο αγόρια και δύο κορίτσια, οι οποίοι οδηγήθηκαν στο τμήμα για περίπου επτά ώρες και σε βάρος τους σχηματίστηκε σχετική δικογραφία, αφέθηκαν όμως ελεύθεροι με εντολή εισαγγελέα, ενώ αναμένεται να οριστεί δικάσιμος .

Ύστερα από όλα όσα προηγήθηκαν, η σχολική εκδρομή τερματίστηκε μια μέρα νωρίτερα, με τους μαθητές να επιστρέφουν την Παρασκευή στη Θεσσαλονίκη και το σχολείο να είναι σε γενικό αναβρασμό, ακυρώνοντας μέχρι νεοτέρας όλες τις εκδρομές από όλες τις τάξεις.

Όσον αφορά τις κλοπές από τα δωμάτια τέλος, οι έρευνες της αστυνομίας συνεχίζονται και εξετάζονται πολλά ενδεχόμενα.
 


Απορώ γιατί ανεχόμαστε ακόμα να υπομένουμε τέτοιου είδους ψυχική ταλαιπωρία. Οι μαζικές εκδρομές ολόκληρων τάξεων χωρίς τη δυνατότητα να αποκλείονται μαθητες λόγω συμπεριφοράς, είναι απλα επικίνδυνες.

41
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« στις: Φεβρουάριος 26, 2024, 05:31:07 μμ »
Ακριβώς αυτό!Δεν είναι η αξιολόγηση (με τη μορφή που προωθείται) ο τρόπος να "ελεγχθούν" οι συνάδελφοι που υιοθετούν τέτοιες πρακτικές.Πιστεύω κι εγώ ότι πολλοί από αυτούς θα πάρουν και άριστα.

Το άριστα πάντως δεν τεκμηριώνεται εύκολα και υποτίθεται ότι θα ελέγχονται και οι διευθυντές για το πώς θα αξιολογούν, Αλλά σίγουρα η αξιολόγηση από τους διευθυντές μπορεί να γίνει πολύ επικίνδυνη ως μέσο πειθάρχησης και εκβιασμού. Καλό θα ήταν να εστιάζαμε με έμφαση σε τέτοιου είδους προβλήματα της διαδικασίας αντί για τη στείρα άρνηση.

42
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« στις: Φεβρουάριος 26, 2024, 03:49:10 μμ »
Όταν δεις ότι ένας τέτοιος θα πάρει άριστα στην αξιολόγηση, ποια θα είναι τα επιχειρήματα υπέρ της;

Εκεί πρέπει να αναρωτηθούμε το πώς επιλέγονται τα στελέχη που κρίνουν έτσι. Δεν αμφιβάλλω ότι θα συμβεί και αυτό, ειδικά από διευθυντές. Ούτε μίλησα για επιχειρήματα υπέρ της αξιολόγησης. Το θέμα είναι το πώς στηρίζουμε το κατά της αξιολόγησης. Εγω πχ δεν θεωρώ υποτιμητικό να παρακολουθήσει κάποιος το μάθημά μου. Θα το θεωρουσα αγχωτικό και δυσάρεστο, αλλά το ίδιο δυσάρεστο μου είναι να έχω στην τάξη και την παράλληλη στήριξη πχ αν διδάσκω σε φασαριοζικο τμήμα γιατί ντρέπομαι. Υποτιμητική θεωρώ τη συγκεκριμένη διαδικασια γιατί είναι κοροϊδία. Απλώς δεν θα έκανα αποχή γιατί η όλη αντίδραση με ενοχλεί, μου φαίνεται παιδαριώδης, αντιεπαγγελματική και κάκιστη επικοινωνιακά.

Σελίδες: 12345 ... 291

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32278
  • Τελευταία: Parask
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158534
  • Σύνολο θεμάτων: 19198
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 396
Σύνολο: 411

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.097 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.