Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Έσπερος

Σελίδες: 1 ... 2425262728 ... 295
351
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Σεπτέμβριος 27, 2023, 03:02:52 μμ »
Μήπως, επειδή ο νέος νόμος λέει ότι αν δεν τα βρίσκουν οι εκπαιδυετικοί στη μοιρασιά, τα κανονίζει ο διευθυντής, πατάει σε αυτό; Αλλά και έτσι να είναι, αν έχετε θέμα με τις αναθέσεις, με τη λογική ότι είναι δική του αρμοδιότητα, πρε΄πει να επέμβει. Αν δεν επεμβαίνει και δεν σας αφήνει και να βρείτε λύση, προφανώς είναι έκθετος.

352
Έχει γίνει μεγαλος ντόρος φετος με τα κενα της ειδικης και εχει απαξιωθει η γενική ή ειναι ιδεα μου.
Καλο ειναι να καλυπτονται ολα αλλα στις 10.000 που ακουγονται για τη β΄φαση το 7.000 της ειδικης δεν ειναι μεγαλο σε σχεση με τη γενικη οταν σε βασικες ειδικοτητες της γενικης ΠΕ02 και ΠΕ03 είχαμε καλυψη 65% στην α' φαση?
Θα καλυφθουν αυτα τα κενα στη γενικη με τοσες προσληψεις στην ειδικη?
Δεν απαξιωνω την ειδικη αλλα οταν μαθηματα γενικης με εξετασεις στο τελος μενουν χωρις καθηγητη δεν ειναι περιεργο?

Δεν είναι η πρώτη φορά. Έχουν ξανατύχει σε εποχές πολύ φειδωλών προσλήψεων, τα σχολεία να είναι καλυμμένα από ειδική και με κενά στη γενική. Δεν έχει σχέση με το τι προβάλλεται περισσότερο, δεν είναι θέμα προτεραιοτήτων. Κομματιάζονταν τα κονδύλια αναγκαστικά για να βρίσκονται χρήματα κι αυτό κάποιες φορές οδηγεί σε σουρεαλιστικές καταστάσεις που τα παιδιά πχ δεν διδάσκονται μαθηματικά γιατί λειπει ο καθηγητής, αλλά λειτουργεί τμήμα ένταξης μαθηματικών.

Από την άλλη όμως, κάποια παιδιά χωρίς παράλληλη είναι τόσο δύσκολο να σταθούν στο σχολείο που είναι προτιμότερο να καλυφθεί αυτό το κενό αρχικά. Το ζήσαμε φέτος, μας λείπουν στο καθηγητές σε εξεταζόμενα μαθήματα αλλά όλοι στην πρώτη φάση ευχόμασταν να έρθει η παράλληλη…

Φυσικά το λογικό θα ήταν να μην τίθεται θέμα προτεραιοτήτων, να προσληφθούν όσοι μόνιμοι χρειάζονται για να τελειώνει η υπόθεση των κενων.

353
Τα κενά που θα ζητηθούν για β φάση γνωρίζει κανείς αν προέρχονται αποκλειστικά από άδειες και μη αναλήψεις; Αν ναι, η λογική δεν λέει ότι πρέπει (τουλάχιστον αυτά) να καλυφθούν όλα;

Άδειες και μη αναλήψεις λέει το υπουργείο ότι είναι τα κενά. Που προφανώς δεν ισχύει, τα κενά αυτά υπάρχουν από το καλοκαίρι και δεν καλύφθηκαν στην πρωτη φάση. Οπότε τι να μαντέψει κανεις; Σίγουρα δεν θα τα καλύψουν όλα. Αλλά σημασία έχει τι θα πουν στα κανάλια. Οι γονείς θα πιστέψουν ότι η φιλόλογος που λειπει δεν ανέλαβε γιατί είναι ακαματρα και δεν ήθελε να μείνει σ ένα καλύβι κάπου στο Αιγαιο, και η μαθηματικός διορίστηκε έγκυος και πήρε άδεια, γιατί ακούς εκεί, αφού ξέρουν ότι θα φύγουν, γιατί πιάνουν μια θέση και ζητούν καθ δικαιώματα χωρίς να είναι μόνιμοι;

354
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Διδασκαλία Γλωσσας Α Γυμν
« στις: Σεπτέμβριος 15, 2023, 11:34:17 μμ »
Η συνδιδασκαλία αφορά τη θεματική. Πχ όσο συζητάς το θέμα «σχολείο» με κείμενα του βιβλίου ή άλλα, ολοκληρώνεις γραμματική -συντακτικό ενοτήτων 1-2. Μετά μπορείς να βάλεις μαζί την 5 (θέατρο-κινηματογράφος) μαζί με την 6 (δημιουργ δραστηριότητες) ή / και την οθόνη ή τον αθλητισμό (σαν ενιαίο για δραστηριότητες -χομπι ή τέχνη αναλόγως κοκ. Αναλύεις αυτή τη θεματική με διαφορα κείμενα και στο τέλος λες ότι σαν ύλη για παραγωγή λόγου είναι οι τάδε κ τάδε θεματικές που περιλαμβάνονται στις τάδε ενότητες.

Στην πράξη, μη σκας. Το βιβλίο είναι ούτως ή άλλως ακαταλληλο, ζήτημα αν έχει 15 κείμενα όλα κι όλα που να αξίζουν. Πρέπει να βρίσκεις δικά σου. Οπότε συνεννοεισαι λίγο με  άλλους για να έχετε έναν υποτίθεται κοινό προγραμματισμό. Το σχολείο ως θεματική το έχουμε όλοι. Λες λοιπόν ότι συνδιδάσκεις τις 1-2. Η 3 έχει ταξίδια και περιβάλλον και συνήθως μπαίνει στην ύλη, το ίδιο κ η διατροφή. Αυτή μπορείς να πεις ότι θα την κανεις μαζί με τον αθλητισμό, δίνεις 1-2 κείμενα που ασχολούνται με την άθληση και την υγεία κ ονομάζεις τη θεματική σου «διατροφή και υγεία». Μετά συνδυάζεις την 5-6 ως χομπι. Έτσι με 4 θεματικές εχεις καλυψει τουλάχιστον 6 ενότητες.

355
Αυτόματη οριοθέτηση δεν σημαίνει αποτελεσματική.
Το κομμάτι του αν οι διευθυνσεθς μαγειρεύουν για διάφορους λόγους, είναι ένα ζήτημα. Τα μαγειρέματα ίσως και να μην προέκυπταν αν προσλαμβάνονταν όσοι χρειάζονταν- βασικά αν όσοι χρειάζονταν ήταν μόνιμοι και αναπληρωτές παίρναμε μόνο έκτακτους. Αυτά είναι επικοινωνιακά μόνο για να ρίξουν την ευθύνη σε άδειες, παραιτήσεις κλπ δλδ στους εκπαιδευτικούς. Η αυτόματη αποτύπωση κενων με βάση τη νομοθεσία σημαίνει απλα ότι θα γίνονται μη λειτουργικές διευθετήσεις ώστε να προσλαμβάνεται λιγότερος κόσμος, πχ μισό κενό φιλόλογου να καλυφθεί με 5-6 άτομα από άλλα σχολεία που θα συμπληρώνουν από ένα δίωρο που τιυς υπολείπεται σε μια μονάδα που θα μπορούσε να προσληφθεί  καθηγητής. Περνάμε πάλι σε εποχές μεγάλων κενων, όπως καταλαβαίνω. Και ψάχνουν τρόπους να τα συγκαλύψουν. Τέτοιου είδους διαχείριση οπβς τη φαντάζονται, γίνεται σε σχολεία μαμούθ που πάντα ήταν όνειρο των ομοϊδεατων τους. Οπότε θα γίνουν τέτοιες ενέργειες. Γενικα φαίνεται ότι αρχίζουμε και γυρνάμε πάλι πίσω σε εποχές μνημονίου ως προς τις προσλήψεις και τα κενά.

356
ΜΕ τα παιδιά του Γυμνασίου έχουμε το φοβερό παράδοξο, πολλά να κυκλοφορούν σε βραδινές εξόδους μέχρι τα μεσάνυχτα. Στην επαρχία τα περισσότερα. Και στην επαρχία γενικώς τα παιδιά βολοδέρνουν εδώ κι εκεί όλη μέρα γιατί δεν έχουν τους πιεστικούς ρυθμούς ζωής της Αθήνας με τις δραστηριότητες κλπ. Ταυτόχρονα στην επαρχία που μετακινούνται με ΚΤΕΛ, υπάρχει και η νοοτροπία ότι το σχολείο κάνει babysitting μεσημεριάτικα σε παιδιά που σχόλασαν. Στα ίδια αυτά παιδιά που το βράδυ ξενυχτάνε. Να σοβαρευτούμε λίγο. Καταλαβαίνω την αγωνια κάποιων γονέων, ειδικά για τα παιδιά της Α Γυμνασίου, αλλά αν τα βγάζε πέρα ο Αθηναίος γονιός που εργάζεται χιλιόμετρα μακριά από το παιδί του, που σχολάει αργά το απόγευμα, σίγουρα μπορεί να τα βγάλει πέρα και αυτός που το παιδί του θα περιμένει μία ώρα το κτελ σε μια ήσυχη επαρχιακή πόλη παρέα με τους φίλους του, και που φυσικά μπορεί να ζητήσει να μείει στο σχολείο (με την προϋποθεση ότι ο διευθυντής δεν θα βάλει καθηγητές να του κάνουν φύλαξη).

357
Τι εννοείς;;;;;

Το breaking bad είναι μια πετυχημένη σειρά με έναν καθηγητή χημείας που δεν τα βγάζει πέρα (συμβαίνουν κι αλλού...) και πάνω στην απελπισία του, οταν του εμφανίζεται και πρόβλημα υγείας, συνεργάζεται με έναν παλιό μαθητή του σε παραγωγή και εμπόριο μεθαμφεταμίνης.

358
Έχει αλλάξει ο νόμος. Για να μειωθεί ο αριθμός πρέπει το τμήμα να έχει πιάσει ταβάνι και τότε ανά έναν μαθητή με γνωμάτευση «αφαιρείς» κάποιους μαθητες που δεν θυμάμαι πόσοι είναι.

359
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Αύγουστος 27, 2023, 11:50:08 πμ »
Φοβάμαι ότι και συη δευτεροβάθμια αυτό θα οδηγήσει στο να μπουν στο ίδιο τμήμα όλες οι περιπτώσεις.

Το θέμα είναι ότι πιανόμαστε από κάτι σωστό αλλά το εφαρμόζουμε για λόγους οικονομίας και μόνο.
Το λογικό είναι τα παιδιά που έχουν παράλληλη να εντάσσονται σταδιακα στην τάξη και να κοινωνικοποιούνται. Αυτό όμως δεν μπορεί να γίνει για σοβαρές περιπτώσεις αυτισμού χωρθς λεκτική επικοινωνία, οπως έχουμε εμείς στα νησιά (και ίσως και σε άλλα μικρά μερη) ελλείψει ειδικού σχολείου, παιδιά που μόνα τους δεν μπορούν να σταθούν ούτε 5 λεπτά. Επίσης διαβάζοντας περιγραφικές αξιολογήσεις παιδιών που μας ήρθαν από το δημοτικό με παράλληλη, καταλαβαίνω ότι εκεί όντως είχαν βοήθεια και πρόοδο. Έρχονται μετά στο γυμνάσιο, τη μια ώρα μπαίνει ο φιλόλογος, την άλλη ο μαθηματικός, την άλλη κανένας γιατί πάει σε άλλο παιδί, μένουν στάσιμα ή χειροτερεύουν.

360
Αναπληρωτές / Απ: 1η φορά Αναπληρώτρια - Βοήθεια!
« στις: Αύγουστος 23, 2023, 03:14:57 μμ »
@gismix καλά τα λες. Αλλά καλύτερα, όχι να μην ακούει συμβουλές. Συμβουλές να ακούει. Μαγικές συνταγές να μην ακούει και να μην ψαρώνει από αυτούς που προτείνουν ωραίες και βοηθητικές ιδέες παρουσιάζοντάς τες σαν παιχνιδάκι.
Δεν υπάρχει εγχειρίδιο χαρισματικού επικοινωνιακού καθηγητή που θα διαβάσεις, θα εφαρμόσεις,  και θα σε λατρέψουν από την πρώτη μέρα ενω θα κάνεις ένα εμπνευσμένο βιωματικό μάθημα που θα φέρει κόμπλεξ στους παλιούς. Ούτε εγχειρίδιο του καλού παιδονόμου που με ένα σήκωμα του φρυδιού και έναν ξερόβηχα τους έχει όλους σούζα χωρίς να φωνάξει και χωρίς να δώσει αποβολή. Ειναι πολύ εύκολο να σου πει ο καθένας "να επικοινωνείς με τα παιδιά και να κάνετε συμβόλαιο τάξης" ή "αν δεν αφήσεις περιθώριο από την αρχή, δεν θα κάνουν τίποτα". Ειδικά το δεύτερο είναι εξοργιστικό. Λες και μπορεί να μπεις στην τάξη με μια ταμπέλα στο κούτελο που να γράφει "είμαι θύμα, βαράτε αλύπητα, η  ώρα του παιδιού".......... Άσε που εγώ προσωπικά, όποτε πήγα να κάνω μια κίνηση εντυπωσιασμού "να σκίσω τη γάτα" και να δείξω πυγμή, κατέληγα να κάνω κάτι τόσο ακραίο, που πυροδοτούσα μετά ακραίες αντιδράσεις και από τους μαθητές και η κατάσταση γινόταν χειρότερη. Τα παιδιά καταλαβαινουν το άγχος, την αμηχανία, τον εκνευρισμό, και τα εκμεταλλεύονται στο έπακρο. Γίνεται να μην έχεις άγχος και αμηχανία όταν είσαι νέος; Γίνεται να μην εκνευριστεί ςκαι να μην χάσεις την υπομονή σου; Δεν γίνεται. Οπότε το αποδέχεαι ότι θα συμβεί και σιγά σιγά βρίσκεις τα δικά σου "κόλπα". Δεν μπορείς να προσποιείσαι κάτι που δεν είσαι. Αν είσαι επιβλητική παρουσία, θα είσαι έτσι. Δεν μπορείς να γίνεις η άνετη καθηγήτρια που παίζει φάπες με τα παιδιά αλλά κάνει φοβερό μάθημα και την ακούνε. Αν εισαι παρουσία χαμηλών τόνων, δεν μπορείς να γίνεις καθηγήτρια που μπαίνει μέσα και τα παιδιά κάθονται αμίλητα. Οπότε, εκμεταλλεύεσαι τα στοιχεια του χαρακτήρα σου, προς όφελός σου και όχι ως αδυναμίες.

361
Αναπληρωτές / Απ: 1η φορά Αναπληρώτρια - Βοήθεια!
« στις: Αύγουστος 22, 2023, 10:29:26 μμ »
Καλή αρχή!
Είναι περίεργη η πρώτη χρονια, μην απογοητευτείς αν δεν πάει καλά. Αναπληρώτρια είσαι, δεν θα σε ξαναδούν του χρόνου. Συγγνώμη που το λέω κυνικα. Εγω πέρασα μια άθλια πρώτη χρονια όταν ήμουν νεοδιόριστη και επίσης άπειρη. Γενικα μην πιστεύεις όποιον σου λέει ότι δεν έχει φασαρία στην τάξη. Επίσης μην θεωρήσεις, όπως είχα πιστεψει εγω, ότι τα γυμνασιόπαιδα ως πιο μικρά και πιο μακριά στην ηλικία από εσένα, θα σε υπολογίσουν περισσότερο. Μπορεί να είναι και τα χειρότερα… Επίσης προετοιμασια για την ιδέα να δεις απίστευτες καταστάσεις αναλφαβητισμού και ανομοιογενειας στα τμήματα. Ειδικά στην επαρχία που τα σχολεία είναι πολυσυλλεκτικά. Θα δεις παιδιά από οικογένειες απίστευτα χαμηλού επιπέδου ή και περιθωρίου. Ανάλογα με τον τυπο σχολείου και την περιοχή, είναι πιθανό στην αρχή να μην ασχοληθείς  με το μάθημα αλλά με την οργάνωση της τάξης και τη διαχείριση. Στο λύκειο όχι, γιατί σε πιέζει η τράπεζα και γενικα πρέπει να προχωρήσεις για όποιον ενδιαφερεται. Στο γυμνάσιο πρέπει να τους φέρεις όλους σε μια σειρα, όσο γίνεται φυσικά.
Από διάβασμα καλύτερα να δεις εκπαιδευτική νομοθεσία, αφού δεν ξέρεις σε τι σχολείο θα πας. Καθώς και τα βιβλία όλων των τάξεων με την ύλη για να εχεις μια εικόνα στο μυαλό σου.

362
Αν δεν τους αξίζει να μην προαχθούν. Γι' αυτό τον λόγο βλέπεις στο λύκειο πληθώρα μαθητών το άθροισμα 1/2+1/3=2/5  να το θεωρούν σωστό!!!

Αυτοί λοιπόν ήρθαν στο γυμνάσιο από το δημοτικό συλλαβίζοντας και χωρίς να ξέρουν την προπαίδεια. Άρα να τους κόψει το γυμνάσιο γιατί δεν κλίνουν σωστά το λύω και δεν κάνουν παραγοντοποιηση, δεν θα έχει κάποιο αποτέλεσμα. Δεν θα μάθουν σε ένα καλοκαίρι την ύλη του γυμνασίου συν του μισού δημοτικού αυτοί που είναι αναλφάβητοι στην πράξη. Κοροϊδευομαστε μεταξύ μας με τις εξετάσεις του Σεπτεμβρίου στο Γυμνάσιο. Κανεις δεν περιμένει να δει ότι τα παιδιά έμαθαν κάτι γιατί ξέρει ότι αυτό δεν γίνεται. Περιμένει απλα να δει ότι κάπως διάβασαν ή καποοα τους άνοιξε το κεφάλι και στοιβαξε μέσα κάποιες σκόρπιες γνώσεις ώστε να δείξουν την απαιτούμενη «μεταμέλεια» για να τους κρίνουμε άξιους προαγωγής και να δούμε το ίδιο έργο την επόμενη χρονιά (με την ελπίδα ότι η «μεταμέλεια» θα είναι κάπως ειλικρινής ώστε την επόμενη χρονια να γράψουν το πολυπόθητο 5/6 τον Ιούνιο και τραβώντας το απ τα μαλλιά, να πούμε τι καλά που πήραν το μήνυμα και δεν κόπηκαν ξανά).

363
Το αν θα περάσουν ή όχι εξαρτάται από εσένα. Το 90% τωμ μετεξεταστέων δεν θα πουν τίποτα και δεν θα γράψουν τιποτα ακόμα και αν τους πεις τις απαντήσεις στην προφορική εξέταση (όπως και γίνεται γενικά). Λευκή κόλα δεν θα δώσουν. Αλλά το 5 ή 6 θα το μαζέψουν με μεγάλη δυσκολία , κάτι που θα γίνει και στα προφορικά.Αρα εξαρτάται από εσενα και τον συνάδελφο της επιτροπής αν θα τους βάλετε πλασματικό 9,5 για να περάσουν.

Καλά μην παίρνεις όρκο για τη λευκή κόλλα!!
Γι αυτό καλύτερα να ξέρουν οι εξεταστές από πριν τι σκοπεύουν να τιυς κάνουν. Αν καταλαβαίνω καλά, θα δώσουν στο παλιό τους σχολείο που τώρα κλείνει και μετά θα εγγραφούν στο όμορο; Άρα η απόφαση που θα ληφθεί θα επηρεάσει ένα άλλο σχολείο; Και η ευθύνη φορτώνεται σε ανθρώπους που δεν τους έχουν διδάξει; Δεν είναι έτσι απλό να λέμε αν δεν αξίζουν ας μείνουν. Και είναι και πολύ κουραστικό να αφήνει πίσω μαθητες κάποιος που φεύγει. Αν είναι να κόβονται και σε άλλα, ας κοπούν στα άλλα να τιυς αναλάβουν οι καθηγητές που τους είχαν. Αν δεν κόβονται σε κανένα άλλο, ε ας μην κοπούν ούτε σ αυτό. 

364
Επειδή δεν γνωρίζεις τους μαθητες κι επειδή όπως καταλαβαίνω, το να μείνουν στην ίδια τάξη θα έχει επιπτώσεις, η προφορική εξέταση καλό θα ήταν να δώσει κάποια «κατεύθυνση» για να απαντήσουν τα γραπτά θέματα. Οι μαθητες που έρχονται τον Σεπτέμβριο ή θα είναι παιδιά που κάποιος τα έστρωσε/τα βοήθησε και μπορούν αξιοπρεπώς να σου δείξουν ότι έκαναν κάτι παραπάνω (για να λέμε αυτάρεσκα ότι «κόπηκαν και πήραν το μήνυμα»), ή είναι περιπτώσεις που δεν μπορούν να ανταποκριθούν σε οτιδήποτε απαιτεί δεξιότητες πάνω από την δευτέρα-τρίτη δημοτικού. Άρα για να περάσουν πρέπει στην
προφορική εξέταση να ακούσουν τις απαντήσεις. Και να τις ακούσουν με έμφαση ώστε να καταλάβουν ότι αυτό είναι κάτι που πρέπει να γράψουν.

Συγγνώμη που τα λέω κυνικα, το ζήτημα των παραπεμπομενων στο γυμνάσιο είναι πολύ περίπλοκο αν δεν τιυς εξετάζει κ ίδιος που τους έκανε όλο τον χρόνο που έχει ένα πλάνο τι θα τους κάνει και ποιο είναι το όριό του για να βοηθήσει ή να μην βοηθήσει. Σε κάθε περίπτωση πριν από την εξέταση, να διαπιστώσεις ποια η πρόθεση του σχολείου σε σχέση με τα παιδιά αυτά. Θέλουν να περάσουν παση θυσία; Δεν τους νοιάζει αν θα μείνουν 1-2 άτομα; Αυτό να το ξέρεις από πριν για να διαμορφώσεις καταλλήλως τα θέματα και την εξέταση, μην καταλήξεις να πρέπει να βάλεις προβιβασιμο βαθμό σε λευκή κόλλα.

Σελίδες: 1 ... 2425262728 ... 295

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159635
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 492
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 443
Σύνολο: 462

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.124 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.