Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Έσπερος

Σελίδες: 1 ... 34567 ... 296
57
Σχολική ζώνη / Απ: Σχολικές Εκδρομές
« στις: Απρίλιος 05, 2024, 02:34:17 μμ »
Με κάποια από αυτά που γράφετε συμφωνώ, με κάποια άλλα όχι. Ωστόσο, το κυρίαρχο ερώτημα που μένει (και τελικά θα αποτελεί και την ανάμνηση στο μυαλό των παιδιών, αν μας απασχολεί αυτό βέβαια...) είναι ένα: τι μας ενδιαφέρει τελικά; Να δώσουμε στα παιδιά μια ευκαιρία μέθεξης σε μια εμπειρία που δεν θα έχουν ποτέ ξανά στη ζωή τους, ή να επιβάλλουμε μέσα από το σύλλογο μια κλισέ εκδρομή, μόνο και μόνο για να φάμε μπουγάτσα στο Select, γλυκό στο Motley's και να πάρουμε και γιαννιώτικα σιροπιαστά για το σπίτι; Α, και επειδή ίσως τη μοναδική για τα παιδιά ευκαιρία την πρότεινε εκπαιδευτικός κάποιας άλλης ειδικότητας και όχι εμείς και θα την πιστωθεί ως "προσωπικό επίτευγμα" (όπως το αποκαλείτε).

Δεν κατάλαβες τι εννοώ. Ο εκπαιδευτικός προτείνει εκδρομές στον σύλλογο. όχι στα παιδιά. το θέμα εδώ είναι ότι δεν ήθελαν οι δασκάλες ή ότι τα παιδιά είχαν ξεμυαλιστει; Και τα δυο είναι λάθη. Η γυμναστρια δεν έπρεπε να παρακάμψει τον σύλλογο. Οι δασκάλες κακώς θέλουν μια κλισέ εκδρομή αλλά έχουν κάθε δικαίωμα να μην θέλουν να πάνε σε εκδρομή που αποφάσισε και σχεδίασε άλλος χωρίς να ρωτήσει τον σύλλογο. Το ζω για χρόνια αυτό και είναι Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο. Αντισυναδελφικο, αντιδεοντολογικό και εν τελει αντιπαιδαγωγικό γιατί οποιος δεν φέρεται σωστά, δεν μπορεί να είναι καλός παιδαγωγός.

58
Άδειες / Απ: Αιμοδοτική άδεια - ισχύς
« στις: Απρίλιος 04, 2024, 07:27:15 μμ »
Η αιμοδοτική άδεια είναι ιερή, δεν είναι μια απλή άδεια. Ακόμη και αν ο αιμοδότης ενεργεί προς ίδιον όφελος, προσφέρει στην κοινωνία σε τέτοιο βαθμό, που μας είναι αδιάφορο το κίνητρό του. Αν ήταν χρηματικό το κίνητρο και πάλι τα ίδια θα έλεγα (με την προϋπόθεση του νόμου πως ο ίδιος δεν κινδυνεύει, από την προσφορά του αυτή). Δεν είναι ευεργέτημα η άδεια, η αιμοδοσία είναι. Συνεπώς, αδικεί ο διευθυντής που αρνείται την χορήγησή της στον αιτούντα, ακόμη και αν ο ίδιος δεν έχει συναίσθηση του πότε την ζητάει (πράγμα σπάνιο γενικά επειδή προκαλούνται και στον ίδιο προβλήματα αν λείπει συγκεκριμένες μέρες). Στο σχολείο μου είναι "ανέγγιχτη" άδεια και προσωπικά δεν θα βαρυγκωμούσα για τέτοια απουσία συναδέλφου. Ίσως ο συνάδελφος να είναι πιο ξεκάθαρος από όσο ακούγεται ωραίο στα αυτιά μας (αν και δεν σημαίνει πως έδωσε αίμα μόνο για την άδεια). Αφού όμως έχω ακούσει άνθρωπο να λέει πως έκανε παιδιά για τα μόρια, δεν κρίνω τίποτα πλέον
Διευκρινίζω πως η ίδια δεν έχω δώσει ποτέ αίμα. Όσες φορές προσπάθησα δεν με άφησαν λόγω χαμηλού σωματικού βάρους και πίεσης αίματος και ας ήμουν αθλήτρια.

Ιερή δεν είναι όταν κάποιος έχει αποφασίσει ότι θέλει να πάει ταξίδι και δίνει αίμα για να μπορεί να λείψει.
Ιερή είναι αν την εχεις στην άκρη κσι την επικαλεστείς όταν πχ είναι άρρωστο το παιδί  κι εχεις ξεμείνει από αδειες, ή εχεις συγγενή σε σοβαρή κατάσταση και δεν μπορείς να βρεθσ άλλον τρόπο να λείψεις. ούτως ή άλλως θα έλειπες από την υπηρεσία για πραγματική ανάγκη, αξιοποιείς ο,τι τυπο άδειας εχεις και δεν εχεις. Δεν μπορώ να θεωρήσω ότι υπάρχει άνθρωπος με επιθυμία ειλικρινους κοινωνικής προσφορά, που λειπει από τη δουλειά  του με το έτσι θέλω χωρίς να ενδιαφέρεται αν δημιουργεί πρόβλημα. Γιατί για τον κάθε ένα που παίρνει άδεια σε περίοδο μαθημάτων επειδή τη «δικαιούται» και «δεν θέλει να τη χάσει», υπάρχει ενας σοβαρός και ευσυνείδητος που αναρωτιέται αν θα πάρει τις 3 μέρες λόγω θανάτου συγγενούς για να μην αναστατώσει το σχολείο.

59
Σχολική ζώνη / Απ: Σχολικές Εκδρομές
« στις: Απρίλιος 04, 2024, 03:22:37 μμ »
Και ολίγη συνέχεια με το εν λόγω σχολείο, για τους ρέκτες...

Πριν από 2-3 μήνες περίπου η γυμνάστρια του σχολείου ενημέρωσε τα παιδιά της έκτης τάξης, αν ήθελαν να συμμετάσχουν σε ενδοσχολικούς προκριματικούς αγώνες για συμμετοχή σε διημερίδα σχολικού κλασικού αθλητισμού (άσχετη με το παραπάνω πρόγραμμα του υπουργείου) η οποία θα διεξαχθεί στις 18 αυτού του μήνα στο αρχαίο στάδιο της Μεσσήνης. Πράγματι, τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό και αρκετά από αυτά (περίπου 25 στο σύνολο από τα τμήματα της έκτης) έπιασαν τα απαιτούμενα όρια για συμμετοχή. Δυστυχώς όμως, πριν από λίγες μέρες κυκλοφόρησε η φήμη (που δεν έχει διαψευστεί) ότι οι βασικές δασκάλες της έκτης έθεσαν βέτο και αρνήθηκαν να συνοδεύσουν επειδή προτιμούσαν να γίνει άλλη εκδρομή, "κανονική" (όχι αθλητική) στα... Γιάννενα. Όπως καταλαβαίνετε, τα παιδιά ξενέρωσαν άγρια γιατί θα χάσουν μια σπουδαία εμπειρία (να αγωνιστούν μέσα σε αρχαίο στάδιο) που πιθανότατα δεν θα έχουν ποτέ ξανά στη ζωή τους. Κάποιοι γονείς έστειλαν e-mails διαμαρτυρίας στον διευθυντή του σχολείου, ο οποίος ένιψε τας χείρας του στέλνοντας σε όλους την κλισέ απάντηση "δεν έχει ακόμα προγραμματιστεί καμία εκδρομή για το Γ΄ τρίμηνο και ο προγραμματισμός εναπόκειται στο Σύλλογο Διδασκόντων". Κατά την επίδοση δε της βαθμολογίας του Β΄τριμήνου πριν από λίγες μέρες, η γυμνάστρια απάντησε με αοριστολογίες σε ερωτήσεις γονέων, από τις οποίες μάλιστα διαφαινόταν ότι δεν αποκλείεται να είχε δεχτεί και mobbing επειδή "ξεσήκωσε τα παιδιά". (Λες και η αρχική της πρόταση προς αυτά για εκδήλωση ενδιαφέροντος, καθώς και η διεξαγωγή των ενδοσχολικών προκριματικών δεν ήταν σε γνώση του διευθυντή.)

Υπό το φως όλων αυτών, πολλά από τα παιδιά σκέφτονται να μη συμμετάσχουν στην "κανονική" (αλλά μη προγραμματισμένη ακόμα) εκδρομή που αντιπρότειναν οι δασκάλες, ώστε να την οδηγήσουν σε ματαίωση λόγω μειωμένης συμμετοχής. Πιστεύω ότι πολύ καλά θα κάνουν, αν τελικά καταφέρουν να αντισταθούν στον πειρασμό. Να δώσουν κι αυτά ένα μήνυμα ότι δεν είναι σωστό να αφήνουμε το γάμο για να πάμε για πουρνάρια.

Πολλά θέματα ανοίγεις.Μιλάμε για δημοτικό; Τι εκδρομή στα Γιάννενα θα πάνε; με διανυκτέρευση; Πώς; Και πώς τα παιδιά έχουν γνώμη και δηλώνουν αν θα πάνε ή δεν θα πάνε; Αυτά γίνονται σε Γυμνάσια σιγουρ αλλά δεν μου κολλάνε για δημοτικό. Ποιος τα ρώτησε κατ αρχας αν θέλουν. Είναι παιδιά, αποφασιζουν οι γονείς τους επικοινωνώντας απευθείας με το σχολείο. Εκδήλωση ενδιαφέροντος σε παιδιά έκτης δημοτικού για μετακίνηση; είναι δυνατόν;

Εκδρομή δεν κανονίζουμε αν δεν έχουμε εξασφαλίσει συνοδούς. Πρώτα αποφασίζει ο σύλλογος (όχι ο διευθυντής σε συνεννόηση με εκπαιδευτικό) και μετά ανακοινώνεται ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ. Αν η γυμναστρια είχε ξεμυαλίσει χωρίς να έχει γίνει συνεδρίαση να εγκρίνει ο σύλλογος, είναι φάουλ. Αν αυτό έγινε εν γνωσει του διευθυντή, είναι δικό του φάουλ.
Αν οι δασκάλες είπαν όχι σε επίσημη συνεδρίαση, είναι δικαίωμα τους. Μπορεί να μη γουστάρουν τη γυμναστρια. Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να τρέχουμε εδώ κι εκεί. Κι εγω μπορεί να θέλω να πάω ομάδα μαθητών σε πρόγραμμα του Μεγάρου Μουσικής, αν οι συνάδελφοι δεν θέλουν, δεν θέλουν. Τελείωσε. Αν οι δασκάλες ήθελαν τζάμπα τουρισμό και ντιρινταχτα, είναι ενδεικτικό του επιπέδου τους, αλλά δεν μπορεί να τις κατηγορήσει κανείς για το ότι δεν ήθελαν να πάνε σε εκδρομή που ήταν ιδέα άλλου.

Και πώς διέρρευσαν φήμες στο σχολείο ότι συγκεκριμένοι εκπαιδευτικό είχαν άλλη γνώμη; Υπάρχει εκπαιδευτικός που κοινοποιεί προς τα έξω συζητήσεις του συλλόγου εκθέτοντας συναδέλφους; Μήπως το έκανε η γυμναστρια;

Πολλά λάθη από πολλές πλευρές.
Έχουν γίνει πολλές παρεξηγήσεις σε σχολεία επειδή κάποιοι θεωρούν τος εκδρομές προσωπικό τους επίτευγμα, για να έχουν καλή εικόνα στα πσιδια ή για την καριέρα τους ή γιατί με τηυς μισθούς που παίρνουμε δεν μπορούμε να πάμε ταξίδι μόνοι μας ή δεν ξέρω κι εγω για τη άλλο. Επειδή όμως όλο αυτό μπορεί να έχει πολλές παραμέτρους και την υπογραφή τη βάζουμε όλοι, δεν γίνεται κάποιος να κάνει το σχολείο τσιφλίκι του και να οργανώνει εκδρομές εν κρυπτω και ακόμα χειρότερα να το διαδίδει σε γονείς ή μαθητες.

Δεν έχουν μείνει πολλά ζητήματα που να είναι αποφάσεις συλλόγου ουσιαστικές και όχι διεπεραιωτικες. Μη βγάζουμε μόνοι μας τα μάτια μας παρακάμπτοντας διαδικασίες, μιλάμε για κάτι παρα μα παρα πολύ σοβαρό και δυνητικά επικίνδυνο.

60
Άδειες / Απ: Αιμοδοτική άδεια - ισχύς
« στις: Απρίλιος 03, 2024, 12:52:26 πμ »
Εμένα ο διευθυντής μου δεν ήθελε να μου δώσει συνεχόμενες, ο διευθυντής  δευτεροβάθμιας προφορικά μου είπε δεν έχει δικαίωμα να στην κόψει. Και κάνει ερώτηση στο υπουργείο Παιδείας και του απαντάνε με λίγα λόγια ότι έχει δικαίωμα για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου να την αρνηθεί. Εγώ περίμενα να την αρνηθεί για το τραβήξω με το υπουργείο Παιδείας να πάρει ξεκάθαρα θέση. Συνάδελφοι να ρωτήσω κάτι απλό.. Είναι κίνητρο για κάποιον μόνιμο να δώσει αίμα όταν η άδεια η αιμοδοτικη έχει την ίδια αξία με την κανονική; Γιατί να δώσω αίμα, πέρα από τα προσωπικά κίνητρα όταν ο διευθυντής μου μπορεί ουσιαστικά να μην μου δώσει άδεια και θεωρητικά να την δώσει π.χ. τον Οκτώβρη. Θέλω να επισημάνω ότι στο νομό του 2018 για τους ιδιωτικούς υπαλλήλους εύρυθμη λειτουργία της επιχείρησης ξεκαθαρίζει και λέει όταν δώσουν π.χ. δύο υπάλληλοι αίμα. Και συνεχίζει και λέει ότι εντός 10 ημερών πρέπει να δώσει και στον δεύτερο υπάλληλο,

Αν σαν κοινωνία θεωρούμε ότι δίνουμε αίμα για να λείψουμε δυο μέρες έξτρα από τη δουλειά μας όποτε γουστάρουμε, έχουμε μεγάλο πρόβλημα σαν κοινωνία. Και η συμπεριφορά του υπαλλήλου που θέλει να την κοπανήσει δυο μέρες και ενοχλείται και αν δεν γίνει όταν θέλει ακριβως, ιδιως αν είναι εκπαιδευτικός, που η απουσία δεν αναπληρώνεται, δεν συνάδει με την κοινωνική προσφορά του να δίνει αίμα.

61
Ξύπνησε και η ΟΛΜΕ και έβγαλε ανακοίνωση. Πάλι καλά.
Βέβαια ακολουθεί κι αυτή το αφήγημα ότι το πρόβλημα είναι η ενδοσχολική βία και όχι η γενική παραβατικότητα των παιδιών. Τα παιδιά δηλαδή δεν είναι τέκνα μιας οικογέενιας η οποία είναι υπεύθυνη γι αυτά. Είναι μαθητές σχολείου το οποίο πρέπει να φροντίσει να τους κοινωνικοποιήσει. Λες και ευθυνόμαστε εμείς για την απώλεια ελέγχου και τη μη ενασχόληση των γονέων. Λες και το σχολείο είναι μια νταντά που θα τα ρυθμίσει ολα και μετά θα γυρίζουν παρατημένα στους γονείς που θα κάνουν όλα τα χατίρια για να τα ξεφορτώνονται, και δεν θα γκρεμίζονται όσα χτίζουμε. Αλλά τέλος πάντων. Τουλάχιστον εδέησαν να ασχοληθούν.

62
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« στις: Μάρτιος 28, 2024, 06:56:26 πμ »
Στα αλήθεια με 20 αριθμό μαθητών μέσα στην τάξη και με μαθητές με μόνο πρότυπο το κινητό, πιστεύει κανείς ότι η αξιολόγηση 2 φορές σε δύο σχέδια διδασκαλίας, θα οδηγήσει τα πράγματα σε βελτίωση;

Όχι. Ούτε οι ίδιοι οι γονείς δεν θα το πιστεύουν, αν τους το εξηγήσει κανείς. Απλώς εισάγεται η ιδέα ότι κάποιος θα ελέγχει τη δουλειά σου και θα πρέπει να είσαι σε ετοιμότητα. Αν ήταν όμως να γίνει κάτι με σκοπό να βελτιωθούν πράγματα, ο τρόπος θα ήταν ένα τεράστιο βάρος για όλους. Αξιολόγηση μέσω επιδόσεων σε τυποποιημένες εξετάσεις; Αξιολόγηση μέσω ελέγχου επίτευξης συγκεκριμένων στόχων; Αξιολόγηση με ενδελεχή έλεγχο του προγραμματισμού σου κατ έτος και κατά διδασκαλία, των φύλλων εργασίας που δίνεις και του πώς διορθώνεις τις εργασίες των παιδιών; Αξιολόγηση με απροειδοποίητη είσοδο στην τάξη σε τυχαία ώρα; Που κι αυτά, σχετικό είναι το αν θα βοηθούσαν. Στο να κινητοποιηθεί λίγο κάποιος που τα έχει παρατήσει; Ίσως αλλά πόσοι τέτοιοι πια υπάρχουν στα σχολεία; Χωρια που όπου εφαρμόζονται τετοια συστήματα, και τρόπους έχουν βρει για να δείχνουν αυτά που θέλει το σχολείο να δείξει, και το έργο δεν βελτιώνεται.

Η παρωδια αυτή πιστεύω ότι κατά βάση είναι επικοινωνιακή. Γι αυτό πιστεύω επίσης ότι η αντίδραση του κλάδου είναι μια επικοινωνιακή αυτοκτονία.

63
Πολύ φοβάμαι πως αυτή η αβελτηρία (για να το πω κομψά) στην καταδίκη του περιστατικού από τον συγκεκριμένο συνδικαλιστικό χώρο, οφείλεται δυστυχώς σε ανεξήγητες κατ' εμέ αγκυλώσεις απέναντι στην εθνοτική προέλευση τόσο του δράστη όσο και του ενός θύματος. Αν ο δράστης ήταν Έλληνας (και το θύμα ο ίδιος Νιγηριανός), θα ήταν στις άκρες των χειλέων τους η ταμπέλα του "χρυσαυγίτη". Ενώ τώρα, ο Γεωργιανός δράστης είναι (ανομολόγητα) ο "καταπιεσμένος μετανάστης"...

Φαντάζομαι ότι και αυτό έφερε μια αμηχανία, αλλά με δεδομένο ότι γενικα για το θέμα έχουν μια φοβερή αδράνεια, πιο πολύ φοβάμαι ότι στο μυαλό τους ο διευθυντής είναι ταξικός εχθρός, μαζί με την αστρονομία. Αγκυλώσεις και συναισθηματική καθήλωση στα χρόνια τα φοιτητικά, όπως έχουν όλοι αυτοί οι άνθρωποι.

64
Συμφωνώ. Αλλά δε νιώθω την ανάγκη ν' απολογηθώ εγώ για τους συνδικαλιστές της αριστεράς. Τους οποίους δεν έχω και σε καμμιά μεγάλη εκτίμηση. Όμως και τα λάθος μα και τα σωστά τους θα τα λέω.

Φυσικά δεν θα απολογηθεί σ εσυ. Αυτοί πρέπει να απολογηθούν. Τους έχουμε-δεν τους έχουμε σε εκτίμηση όμως, εκπροσωπούν τον ιδεολογικό χώρο με τον οποίο αρκετοί από εδώ αισθανόμαστε πιο κοντά και είναι και αυτοί που περιμένουμε να μας προστατεύσουν από ΟΛΟΥΣ τους κινδύνους. Είναι δυνατόν να μην έχουν εμφανιστεί; Αν ένας διευθυντής ζητήσει από έναν εκπαιδευτικό να κάνει μια δουλειά μετά το μάθημα, θα φωνάζουν για καταπάτηση δικαιωμάτων. Αν μια ομάδα μυστηρίων γονέων βγάλει βρώμα ότι ο τάδε διευθυντής είναι αυστηρός και απαιτητικός, θα δούμε αμέσως ανακοινώσεις. Όταν διευθυντής σχολείου μαχαιρώνεται σε ώρα εργασίας και μαθητής τραυματίζεται, τίποτα. Πάλι καλ που δεν καταδίκασαν τη σύλληψη του δράστη δηλαδή.

65
Η οποία ΔΑΚΕ δε λέει λ έ ξ η για την πλατφόρμα Κεραμέως όπου ο κάθε ψυχάκιας γονιός θα μπορεί να καταγγέλλει καθηγητή πυροδοτώντας ΕΔΕ για ό,τι καπνίσει του καθενός.

https://www-alfavita-gr.cdn.ampproject.org/v/s/www.alfavita.gr/ekpaideysi/431847_mia-platforma-kataggelion-apo-mathites-kai-goneis-kai-metaforas-eythynon-stoys?amp=&amp_gsa=1&amp_js_v=a9&usqp=mq331AQIUAKwASCAAgM%3D#amp_tf=%CE%91%CF%80%CF%8C%20%251%24s&aoh=17115548757860&referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com&ampshare=https%3A%2F%2Fwww.alfavita.gr%2Fekpaideysi%2F431847_mia-platforma-kataggelion-apo-mathites-kai-goneis-kai-metaforas-eythynon-stoys

Όχι δεν λέει.Οι δικοί μας όμως πού είναι για έναν εκπαιδευτικό που τραυματίστηκε από επίθεση άσχετου ατόμου σε ώρα εργασίας; Ή δεν μετράει γιατί είναι διευθυντής; Μπορεί κι αυτό… Ούτε ο μαθητής μετράει όμως; Που τραυματίστηκε από εξωσχολικό;

66
« Ευθύνες στη σημερινή Κυβέρνηση και στη Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ για τα συνεχή κρούσματα εγκληματικής συμπεριφοράς που καταγράφονται στους σχολικούς χώρους, επιρρίπτει , με ανακοίνωσή της η κυβερνητική παράταξη των καθηγητών ,η  ΔΑΚΕ,   και   καλεί τον υπουργό Παιδείας  Κυριάκο Πιερρακάκη να λάβει άμεσα και δραστικά μέτρα για να πατάξει την παραβατικότητα στα σχολεία

«Η ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε εδώ και πολύ καιρό είχε επισημάνει την αυξανόμενη παραβατική συμπεριφορά μαθητών, την ασύδοτη δράση εξωσχολικών μέσα και έξω από τα σχολεία και την προκλητική συμπεριφορά μερίδας γονέων προς τους καθηγητές», τονίζει η ΔΑΚΕ και υπογραμμίζει: 

Δυστυχώς, οιπροηγούμενες πολιτικές ηγεσίες του υπουργείου Παιδείας κώφευαν  στις επισημάνσεις μας. Έτσι, ο υπουργός Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ κ. Γαβρόγλου ελαχιστοποίησε τις ποινές για τους παραπτωματίες μαθητές και κατέστησε εξόχως δύσκολη την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος. 
Ακολούθησε η κ. Κεραμέωςη οποία με περισσή ευκολίαοδηγούσε το συνδικαλιστικό όργανο των εκπαιδευτικών στα δικαστήρια, αλλά ουδέν έπραξε για να προστατεύσει τους εκπαιδευτικούς στην άσκηση των καθηκόντων τους.
Άμεσο αποτέλεσμα αυτής της πολιτικής είναι η παντελής εγκατάλειψη των εκπαιδευτικών στην τύχη τους. Ο καθένας μπορεί να εισβάλει σε σχολικούς χώρους, να κάνει οποιαδήποτε παρανομία επιθυμεί, και να αποχωρήσει ανενόχλητος. Το τραγικό συμβάν στο σχολείο της Κυψέλης μαρτυρεί  το κλίμα που επικρατεί σε πολλά σχολεία της χώρας μας.
Ακολουθεί ολόκληρη η ανακοίνωση

Η ΔΑΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Δ.Ε εκφράζει την εντονότατη ανησυχία της για τα συνεχή κρούσματα εγκληματικής συμπεριφοράς που καταγράφονται στους σχολικούς χώρους. Συγκεκριμένα, σε Γυμνάσιο της Αθήνας 19χρονος εξωσχολικός, αδελφός μαθητή του σχολείου χτύπησε με σφυρί μαθητή του σχολείου  και τραυμάτισε με μαχαίρι τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας!!! Την ίδια ημέρα σε Λύκειο της Κρήτης ανακαλύφθηκε εκρηκτικός μηχανισμός!!! Αυτά είναι μόνο δύο-τα πιο ακραία- από τα περιστατικά που συμβαίνουν καθημερινά στις σχολικές μονάδες, γεγονότα που πολλές φορές δεν δημοσιοποιούνται, γιατί οι εκπαιδευτικοί φοβούνται.   

Η ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε εδώ και πολύ καιρό είχε επισημάνει την αυξανόμενη παραβατική συμπεριφορά μαθητών, την ασύδοτη δράση εξωσχολικών μέσα και έξω από τα σχολεία και την προκλητική συμπεριφορά μερίδας γονέων προς τους καθηγητές. Οι συνάδελφοι νιώθουν απροστάτευτοι και αβοήθητοι από την Υπηρεσία.

Δυστυχώς, οι προηγούμενες πολιτικές ηγεσίες του Υπουργείου Παιδείας κώφευαν   στις επισημάνσεις μας. Έτσι, ο Υπουργός Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ κ. Γαβρόγλου ελαχιστοποίησε τις ποινές για τους παραπτωματίες μαθητές και κατέστησε εξόχως δύσκολη την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος.  Ακολούθησε η κ. Κεραμέως η οποία με περισσή ευκολία οδηγούσε το συνδικαλιστικό όργανο των εκπαιδευτικών στα δικαστήρια, αλλά ουδέν έπραξε για να προστατεύσει τους εκπαιδευτικούς στην άσκηση των καθηκόντων τους.

Άμεσο αποτέλεσμα αυτής της πολιτικής είναι η παντελής εγκατάλειψη των εκπαιδευτικών στην τύχη τους. Ο καθένας μπορεί να εισβάλει σε σχολικούς  χώρους, να κάνει οποιαδήποτε παρανομία επιθυμεί, και να αποχωρήσει ανενόχλητος. Το τραγικό συμβάν στο σχολείο της Κυψέλης μαρτυρεί  το κλίμα που επικρατεί σε πολλά σχολεία της χώρας μας.

Η ΔΑΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Δ.Ε καλεί τον Υπουργό Παιδείας να λάβει άμεσα και δραστικά μέτρα για να πατάξει την παραβατικότητα μερίδας μαθητών, την αυθαίρετη συμπεριφορά μερίδας γονέων σε βάρος συναδέλφων και την εγκληματική συμπεριφορά εξωσχολικών μέσα και έξω από τα σχολεία. Σε διαφορετική περίπτωση, δε θα αργήσουμε να θρηνήσουμε τον πρώτο νεκρό καθηγητή ή μαθητή μέσα στο σχολείο.

Η ΔΑΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Δ.Ε διεκδικεί:

•    Πρόσληψη σχολικών φυλάκων και επιστατών, έτσι ώστε να φυλάσσονται επαρκώς οι σχολικοί χώροι.
•    Αυξημένη εποπτεία από την Αστυνομία των χώρων γύρω από τα σχολεία, ώστε να παταχθεί η δράση των εξωσχολικών.
•    Αυστηροποίηση των ποινών για τους παραπτωματίες μαθητές.
•    Ο Σύλλογος Διδασκόντων να είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος των μαθητών με συνεχή παραβατική συμπεριφορά.
•    Ο Σύλλογος Διδασκόντων να έχει το δικαίωμα να αποκλείει μαθητές με παραβατική συμπεριφορά από όλες τις εκδρομές και τις σχολικές δραστηριότητες.
•    Προσλήψεις Ψυχολόγων και Κοινωνικών Λειτουργών.
•    Αυστηροποίηση του νομικού πλαισίου για τους εξωσχολικούς που πραγματοποιούν επιθέσεις σε σχολικούς χώρους.
•    Θεσμοθέτηση του Συνήγορου του Εκπαιδευτικού, ο οποίος θα αναλαμβάνει τις υποθέσεις που αφορούν πάσης φύσεως βία σε βάρος εκπαιδευτικών εντός της σχολικής μονάδας.
•    Κάλυψη από το Δημόσιο  όλων των δικαστικών εξόδων των εκπαιδευτικών,  που έχουν υποστεί βία κατά την άσκηση των καθηκόντων τους.»

Αυτό μόνο από τη ΔΑΚΕ. Οι υπόλοιποι,σαν να μην έγινε τίποτα. Σαν να μην συμβαίνει τίποτα γενικώς.

67
Δεν βλέπω να τεκμαίρεται από κάπου ότι στο σημερινό επεισόδιο ενεπλάκησαν χρυσαυγίτες. Γεωργιανός ήταν ο θύτης και Νιγηριανός το θύμα (πέραν του έτερου θύματος, του διευθυντή), που κι εκείνος με τη σειρά του ίσως να ήταν θύτης προηγουμένως. Δηλαδή ξεκαθάρισμα λογαριασμών στο Μπρονξ της Ελλάδας. Και αν, εν προκειμένω, υπάρχουν ενήλικες καθοδηγητές, αυτοί πιθανότατα είναι μέλη της γεωργιανής μαφίας, διαβόητης για την περιφρόνηση που επιδεικνύει στην ανθρώπινη ζωή κατά τη διεξαγωγή των "επιχειρήσεών" της.

Νομίζω ότι ο συνάδελφος κάνει μια γενική συζήτηση. Δεν είμαι σίγουρη όμως ότι στο μυαλό του υπάρχουν άλλοι παραβατικοί που πρέπει να αντιμετωπιστούν με σοβαρότητα, πλην των χρυσαυγιτών. Γι αυτό λέω ότι πρέπει να ξυπνήσουμε λίγο όλοι και ιδίως οι αριστεροί συνάδελφοι. Και παραβατικούς έχουμε στα σχολεία και χρυσαυγίτες και συμμορίες με στρατιωτικό λουκ που επισήμως δεν είναι χρυσαυγίτες, και συμμορίες από ξένες μαφίες έχουμε (αυτό φαντάζομαι κι αν είναι δύσκολο σαν διαχείριση για κάποιους), χρειάζονται μέτρα και χρειάζεται καθ παρέμβαση των αρχών ενίοτε σε συνεργασία με τους διευθυντές. Οπότε ας φύγουμε λίγο από τα φοιτητικά μας σύνδρομα να δούμε την πραγματικότητα. Η αξιολόγηση είναι μια ωραία επικοινωνιακή μπούρδα που η ύπαρξη της βολεύει και τις δυο πλευρές. Όταν αναλώνεις όλη σου τβν ενέργεια σε αυτήν, δικαιολογείς την ύπαρξη σου χωρίς να ασχολείσαι με τα σοβαρα.

68
Επιμένω ότι τα πράγματα στην περιοχή είναι δύσκολα. Πληροφορίες από συναδέρφους που δουλεύουν εκεί τώρα και ορισμένοι δεν αντέχουν. Το γιατί δεν το γνωρίζω ακριβώς, αλλά ας λάβουμε υπόψη και το κοινωνικό-οικονομικό προφίλ των μαθητών και τις διαφορετικές πολιτισμικές τους καταβολές....

Δύσκολα είναι και σε «καλές» περιοχές για άλλους λόγους. Γενικα είναι δύσκολα. Άλλες δυο ειδήσεις είδα για εφηβική βία αυτές τις μέρες, εκτός σχολείων. Ο κόσμος πρέπει να ξυπνήσει και οι αριστεροί συνάδελφοι πρέπει να ξυπνήσουν. Δεν είναι όλα τα παιδιά αγνοί επαναστατημένοι έφηβοι. και παραβατικοί υπάρχουν και χρυσαυγίτες υπάρχουν και αυτά δεν αντιμετωπίζονται με παιδαγωγική και ψυχολογικούς τυφλοσούρτες και οι εκπαιδευτικοί είμαστε απροστάτευτοι, όπως απροστάτευτα είναι και τα υπόλοιπα παιδιά.

69
Ούτε οι ποινικοί (ντόπιοι ή ξένοι) ούτε οι χρυσαυγίτες ούτε οι επιθεωρητές έχουν δουλειά στα σχολειά. Όλοι πρέπει (επιβάλλεται) να πάρουν δρόμο.

Ε δεν είναι και ίδια κατηγορία ο σύμβουλος με τους ποινικούς.
Οι συνδικαλιστές πάντως δεν έχουν θέμα με τους ποινικούς. Είναι παιδιά μας και τους χαιδολογαμε.

70
Ευτυχώς όμως οι εκπρόσωποι του κλάδου φροντίζουν μόνο να μην μπει κανένας σύμβουλος στα σχολεία. Όταν μπαίνουν να μας φέρνουν, πετάμε χαρταετό και καταγγέλουμε και τους διευθυντές αν φωνάξουν την αστυνομία.

Σελίδες: 1 ... 34567 ... 296

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 520
Σύνολο: 523

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.157 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.