Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - βερα

Σελίδες: 12345 ... 18
29
Σέβομαι τα πτυχία σας αλλά δεν είναι για να είσαι καλύστερος καθηγητής στο γυμνάσιο.Καλύτερα καταρτισμένος σίγουρα. Πολύ καλύτερα. Αν το πάμε έτσι και οι αστροφυσικοί στη ΝΑΣΑ κάνουν καλύτερο μάθημα φυσικής στο γυμνάσιο.

30
Καμία πρόβλεψη για εκπαιδευτικούς ΑμεΑ

Το σύστημα διορισμών σε συνδυασμό με την τιμωρητική διάταξη 58 στο πρόσφατα κατατεθειμένο σχέδιο νόμου του υπουργείου Παιδείας αφήνουν πρακτικά εκτός τους υποψηφίους με αναπηρία.
Πολλοί έχουν προσπαθήσει να βάλουν σε ζύγι την αναπηρία. Αλλοτε για να πουλήσουν ευαισθησία και να κάνουν μικροπολιτική, άλλοτε πάλι για να κόψουν επιδόματα και παροχές. Σύμφωνα με το ζύγι του υπουργείου Παιδείας, η αναπηρία ισούται με 20 μόρια, όσο δηλαδή ένα μεταπτυχιακό.

Ο νόμος 4589/2019, που ψηφίστηκε πέρυσι τον Ιανουάριο και εφαρμόζεται φέτος, με τις προκηρύξεις του ΑΣΕΠ τόσο για την ειδική όσο και για τη γενική παιδεία να έχουν ήδη δημοσιευθεί, ορίζει ότι «Αναπηρία πενήντα τοις εκατό (50%) και άνω του υποψηφίου ή του/της συζύγου, εφόσον ο έγγαμος βίος έχει διαρκέσει τουλάχιστον τέσσερα έτη, ή τέκνου: το γινόμενο των μονάδων το οποίο προκύπτει από τον πολλαπλασιασμό του ποσοστού αναπηρίας με συντελεστή 0,4. Σε περίπτωση αναπηρίας περισσότερων προσώπων του προηγούμενου εδαφίου, λαμβάνεται υπόψη μόνο το ανώτερο ποσοστό αναπηρίας του ενός εξ αυτών. Η αναπηρία του υποψηφίου μοριοδοτείται εφόσον δεν οφείλεται κατά κανένα ποσοστό σε ψυχικές παθήσεις».

Τι σημαίνει πρακτικά αυτό; Σημαίνει ότι ένας εκπαιδευτικός με 50% αναπηρία συγκεντρώνει 20 μόρια. Και αυτό είναι το καλό σενάριο, δεδομένης της κατάστασης στα Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας, με τις υγειονομικές επιτροπές από τις οποίες αναγκάζονται να περνούν κάθε τρεις και λίγο οι ανάπηροι και οι οποίες γνωμοδοτούν εξαιρετικά φειδωλά...


Αρκεί να σκεφτούμε ότι ένας ασθενής με πολλαπλή σκλήρυνση, που τυχαίνει την περίοδο κατά την οποία περνάει από την επιτροπή των ΚΕΠΑ να έχει τη δυνατότητα να περπατάει, θα λάβει ποσοστό αναπηρίας 30%, που μεταφράζεται σε 0 μόρια όλα κι όλα.

Τόσο η Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία όσο και η Ελληνική Εταιρεία Σκλήρυνσης Κατά Πλάκας (ΕΕΣΚΠ) είχαν εκφράσει στον τότε υπουργό Παιδείας τις ενστάσεις τους, χωρίς ωστόσο να εισακουστούν. Και έρχεται σήμερα η νυν υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, και με το πρόσφατο σχέδιο νόμου για τους ΕΛΚΕ, που κατέθεσε προ ημερών στη Βουλή, πάει ένα βήμα παρακάτω, προτείνοντας επιπλέον ποινή (άρθρο 58) για όσους εκπαιδευτικούς δεν αναλάβουν υπηρεσία, αποκλείοντάς τους από τη διαδικασία διορισμών και προσλήψεων για τρία ολόκληρα χρόνια.

Αποκλεισμός
Οι νομοθέτες είναι σαν να μη γνωρίζουν -ή μήπως αγνοούν εν γνώσει τους;- τη ζώσα πραγματικότητα των ατόμων με αναπηρία στην Ελλάδα, καθώς δεν φτάνει που δεν φροντίζουν να προτάξουν την αναπηρία στη διαδικασία τοποθετήσεων στο Δημόσιο, αλλά τιμωρητικά τούς αποκλείουν και για τρία χρόνια από τους διορισμούς, εφόσον δεν αναλάβουν υπηρεσία.

Πώς όμως μπορεί κάποιος εκπαιδευτικός με μεσογειακή αναιμία, που θα τοποθετηθεί στην Αντίπαρο, να αναλάβει υπηρεσία, αφού δεν υπάρχουν στο νησί οι κατάλληλες δομές υγείας που θα διασφαλίσουν τις αναγκαίες για τη ζωή του μεταγγίσεις αίματος κάθε δύο με τρεις εβδομάδες; Αντίστοιχα, αν ένας εκπαιδευτικός με προχωρημένη σκλήρυνση κατά πλάκας, ο οποίος αδυνατεί να περπατήσει, πόσο μάλλον να οδηγήσει, τοποθετηθεί σε σχολείο της Κρήτης ή της Πελοποννήσου, όπου θα αναγκάζεται να μετακινείται καθημερινά δεκάδες χιλιόμετρα για να φτάσει στα σχολεία που έχει κληθεί να υπηρετήσει, δεν θα μπορέσει να ανταποκριθεί στα καθήκοντά του.

«Δεν ξέρω πώς να περιγράψω τον θυμό και την αγανάκτησή μου. Πού είναι το δικαίωμα στην αξιοπρέπεια; Πού είναι ο σεβασμός στα ανθρώπινα δικαιώματα; Πού είναι η κοινωνική πρόνοια; Πού είναι ο Κυμπουρόπουλος, ο ευρωβουλευτής της Ν.Δ., που έβγαινε και έλεγε για ισότιμη συμμετοχή των ατόμων με αναπηρία στην εργασία; Ζούμε σε ένα κράτος χωρίς καμία απολύτως πρόνοια για τα ΑμεΑ! Η εργασία μου είναι ο μοναδικός τρόπος για να μπορέσω να αντεπεξέλθω στις οικονομικές ανάγκες που απορρέουν από την ασθένειά μου. Οταν λοιπόν το σύστημα με πετάει ουσιαστικά εκτός εργασίας, δεν μπορώ να καλύψω τα έξοδα για τις αιματολογικές εξετάσεις, για τις αξονικές εγκεφάλου και αυχένα, για τις φυσικοθεραπείες, για τη φαρμακευτική αγωγή. Μας έχουν βάλει σε ένα ανούσιο κυνήγι προσόντων και μας αποκλείουν από τις αίθουσες, την ώρα που υπάρχουν τόσα κενά στα σχολεία. Είναι τρελό!», μας λέει η Γ.Σ., αναπληρώτρια εκπαιδευτικός με σκλήρυνση κατά πλάκας.

Τη μη πρόβλεψη ειδικού ποσοστού στις προσλήψεις εκπαιδευτικών στο νέο σύστημα τονίζει επιπλέον ο γενικός γραμματέας της Ελληνικής Εταιρείας Σκλήρυνσης Κατά Πλάκας, Κώστας Μιχαλάκης, τονίζοντας στην «Εφ.Συν.»: «Οχι μόνο καταργείται η πρόταξη των εκπαιδευτικών με ΣΚΠ και μεσογειακή αναιμία, αλλά τα μόρια που δίνονται είναι ελάχιστα, ενώ δεν υπάρχει καν εκ του νόμου πρόβλεψη για ειδικό ποσοστό προσλήψεων, όπως γίνεται σε όλες τις προσκλήσεις του ΑΣΕΠ. Αυτό καθιστά στα όρια της παρανομίας την υποβολή των αιτήσεων, δείχνει όμως και την αναλγησία και την έλλειψη επιστημονικής προσέγγισης από την πλευρά του κράτους όσον αφορά τα άτομα με αναπηρία».
Ντροπή και αίσχος στους αναισχυντους!

31
μετάφραση?😂
Δεν χρειάζεται για αυτούς που ξέρουν! 😄

32
Από τους πίνακες της ειδικής φαίνεται ότι αυτοί που προηγούνται από άποψη προϋπηρεσίας δεν έχουν δουλέψει στην ειδική. Άρα αν υποθέσουμε ότι οι περισσότεροι έχουν μεταπτυχιακόμα στην ειδική λίγοι ειναι αυτοι με μεταπτυχιακό κάπου αλλού. Αν αφαιρέσουμε και τα δυσπρόσιτα που έχουν αυτοί με τη μεγάλη προϋπηρεσία φαίνεται ότι δεν είναι "άπιαστοι".Η εκτίμηση είναι για τους φιλολόγους. Κατά την ταπεινή μου γνώμη. Μπορεί να σκέφτο μαι και χωρίς καμία βάση.

33
Οι μεγάλες προυπηρεσιες προηγούνται. Πως ξέρουμε όμως τα ακαδημαϊκά του καθενος;

34
Ένας πίνακας τέτοιος θα ξεκαθαρίσει αρκετά τη σειρα! Παρακαλούμε πολύ όποιος μπορεί να βοηθήσει.

35
Πολύ σωστά  καθώς δε γίνεται να το έχουν δίπορτο της ειδικης (και της γενικης ).

36
Είναι το μεταπτυχιακό που πρέπει να έχεις 6 χιλιάρικα για να το πάρεις. ΠΟΥ να τα βρεις; Εννοείται ότι είσαι άνεργος.Την προϋπηρεσία  από  το 2010 και μετά την απέκτησαν αξιοκρατικά.

37
Στους φιλολόγους ο 350 περίπου στην ειδική έχει θέση 1000 περίπου στη γενική. Άρα και οι υπόλοιποι 350 είναι στους πρώτους χίλιους.

38
Για κοιτάξτε και άλλες προκηρύξεις. ΚΕΠ, βοήθεια στο σπίτι, νοσηλευτές κτλ.Παντού η προϋπηρεσία μοριοδοτειται υπερβολικά ώστε να προσληφθούν οι ίδιοι. Το ίδιο γίνεται και εδώ.

39
Η διδακτική και η παιδαγωγική μαθαίνονται στα σχολεία και δεν είναι μια χαλαρή βόλτα! Αυτά και συγνώμη για αυτην την ανούσια αντιπαράθεση εκτός θέματος!

40
Στην ειδική η βάση στους φιλολόγους ήταν το 110. Στη γενική ποια κριτήρια εκτοξεύσουν τη βάση στο 170!

41
Και κάτι ακόμη. Στον ΑΣΕΠ η μία ενότητα ήταν παιδαγωγική. Πόσα μαθήματα είχε η σχολή σου γιατί η παιδαγωγική επάρκεια είναι απαραίτητη για να διδαξεις σε σχολείναι. Τα σχόλια μου δεν αφορούν τους φιλολόγους γενικά που σίγουρα παίρνουν πτυχίο μιας ιδιαίτερα απαιτητικης σχολής.

42
Δε νομίζω πως με κατάλαβες. Δεν μιλάω για τις εργασίες, αλλά για το τμήμα αυτό καθ' αυτό. Όταν φοιτάς στο φιλολογικό, έχεις πιο δύσκολα υποχρεωτικά μαθήματα, ενώ στο ΦΠΨ τα υποχρεωτικά, είναι ευκολότερα κι αυτό αποτυπώνεται στους βαθμούς πτυχίων. Όσοι τελειώνουν ΦΠΨ έχουν συνήθως μεγάλους βαθμούς πτυχίων, ενώ οι του φιλολογικού, πιο χαμηλούς. Δεν είναι θέμα διαβάσματος, είναι θέμα μεγαλύτερης ευκολίας του τμήματος. Αλλά δε θα επιμείνω σ' αυτό άλλο.
Δύο μόνο επισημάνσεις: α) δε θεωρώ ότι νιώθει εξαναγκασμό κάποιος απόφοιτος του φιλολογικού με το να διδάξει Ιστορία, αφού συμπεριλαμβάνεται στα διδακτικά του αντικείμενα κι ανταποκρίνεται άνετα. Αντίθετα, οι του ΦΠΨ, μιας και θεωρούνται φιλόλογοι, έχουν δυσκολίες, όταν καλούνται να διδάξουν Αρχαία, Λατινικά και Λογοτεχνία και δεν το επιδιώκουν, β) οι του ΦΠΨ σε συντριπτικό τους ποσοστό θέλουν να σταδιοδρομίσουν ως φιλόλογοι, γιατί ίσως είναι πιο απαιτητικό και κουραστικό, ακόμη και σε ψυχολογικό επίπεδο, το να καταπιαστούν επαγγελματικά με την παιδοψυχολογία.
Αλήθεια εσύ πριν δώσεις ασεπ ήξερες τι θα πει σχέδιο μαθήματος και διδακτική αρχαίων, νέων, ιστορίας? Είχες υποχρεωτικής παρακολουθησεις σε σχολεία β/θμιας και ειχες διδάξει σε αυτά? Έκανες εργασίες πάνω στη διδακτική αυτών των αντικειμένων? Στο ΦΠΨ το έκαναν. Και αυτό που σπουδασες στη φιλολογία, το οποίο είναι σπουδαίο και αξιόλογο και απαιτητικό ήταν αυτό που διδάσκουμε στα σχολεια; Δε νομίζω. Η αξιολογηση, εξαλλου, δε θα γίνει με τον τίτλο του πτυχίου.

Σελίδες: 12345 ... 18

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159771
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 509
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 493
Σύνολο: 500

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.