Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - AntreaEirini

Σελίδες: 1 ... 7980818283
1121
Γνωστικό Αρχαίων

Για τη μετάφραση

Η μετάφραση ως πριν από την παρένθεση μετράει έως 10
Η μετάφραση του υπόλοιπου κειμένου από την παρένθεση μέχρι το τέλος: έως 15
Σύνολο 25

Προσβολή : σημείο απόβασης
Εφόρμησις : < ἐφοεμέω, «παραμένω αγκυροβολημένος παρακολουθώντας τις κινήσεις του εχθρού»
Μεθ’ ὧν τις πολεμήσει = αόριστο τις, αναφερόμενο στις πόλεις
(τελευταία σειρά)   οἱ μέν = Σελινούντιοι. Οἱ δε = Συρακούσιοι
Κατοικίζειν : υποκ. : (ενν.) = τους Αθηναίους. Αντικ. = Λεοντίνους

Βαθμολογικά ενδιαφέρει και η ποιότητα του νεοελληνικού μεταφραστικού λόγου

1122
Δυστυχώς δε μπόρεσα να κάνω πολλά πράγματα, γιατί δεν έχω που να τα ανεβάσω, οπότε θ' αρχίσω σιγά σιγά να παραθέτω το περιεχόμενο των οδηγιών.

1123
Καλημέρα,
εγώ δε μπορώ να το ανεβάσω, γιατί δεν είμαι και η πιο σχετική, αργότερα όμως σήμερα όταν έρθει ο άντρας μου που είναι σχετικός θα του ζητήσω να το κάνει. Αν δε μπορέσουμε, θα καθήσω να το γράψω.
Markos, το σύγγραμμα για τον επιτάφιο είναι του Ι.Θ.Κακριδή (του πατρός, νομίζω), ενώ η γραμματολογία είναι του Φ.Ι.Κακριδή (του υιού)

1124
Καλό θα ήταν να βιαστείς λίγο, μόνο όμως σε ό,τι αφορα τη β' λυκείου. Για το γυμνάσιο, κατά τη γνώμη μου, δεν υπάρχει λόγος να έχει βγει η ύλη από το Μάρτιο! Ούτε υπάρχει λόγος για πανικό. Οι εξετάσεις αρχίζουν νωρίς για την γ' λυκείου (γύρω στις 20 του Μάη θ' αρχίσουν οι πανελλήνιες), και στα τέλη του  μήνα για τις υπόλοιπες τάξεις και το γυμνάσιο, και διαρκούν μέχρι μέσα Ιουνίου. Πολύ καλή ιστοσελίδα, με πολύ υλικό και αρκετα ενημωρωμένη είναι η www.stixomythia.gr. Την έχει δημιουργήσει μια γνωστή μου, πολύ καλή και υπεύθυνη καθηγήτρια. Εκεί θα βρεις links και για άλλες ιστοσελίδες με φιλολογικό υλικό. Καλή αρχή!

1125
ΕΠΑΛ / Απ: Νέα ελληνικά γ'λυκείου ΕΠΑΛ-Τα φώτα σας!!
« στις: Μάρτιος 28, 2008, 02:21:41 πμ »
η εκθεση πιανει 50, η περιληψη 25, οι υπολοιπες ασκησεις ο.τι μενει.Μπορεις να βαλεις πολλες με 5 μοναδες η καθεμια (5μον για συνωνυμα, 5μον για αναλυση του νοηματος μιας προτασης, 5μον για αναπτυξη παραγραφου κτλ)
Η βαθμολόγηση για τα ΤΕΕ δεν είναι ίδια με του ενιαίου λυκείου. Για τα ΤΕΕ  η έκθεση πιάνει 40 μονάδες, η περίληψη 20, και οι υπόλοιπες ασκήσεις συνολικά 40. Από αυτές οι δύο ερωτήσεις κατανόησης και ανάπτυξης ενός νοήματος σε παράγραφο πιάνουν από 10 μονάδες, και οι υπόλποπες (τρόποι πειθούς, λεξιλογικές κτλ) από 5. Προφανώς το κάνουν για να διευκολύνουν τα παιδιά. Αν δεις παλιότερα θέματα έκθεσης πανελληνίων για τα ΤΕΕ θα το διαπιστώσεις και μόνη σου

1126
Καλημέρα. Θα ήθελα να πω την άποψἠ μου σχετικά με κάτι που ειπώθηκε πριν. "Πάνω απ' όλα μετράει το πόσο πολύ το θες;" Τι ανοησία! Δηλαδή εγώ τι πρέπει να σκεφτώ που μπροστά μου καθόταν ένας τύπος 37 χρονών που έδινε για πρώτη φορά και κατά δήλωσή του είχε έρθει αδιάβαστος, και ήταν τελικά διοριστέος; Αφού δεν ήξερε πώς συμπληρώνονται τα multiple choice. Τι να πω; Ότι είχα μπροστά μου το περσινό όσκαρ αντρικού ρόλου (ότι δηλ. με δούλευε κανονικά) ή ότι το ήθελε πάρα πολύ; Ας σκεφτόμαστε και λίγο πριν πούμε κάτι τέτοια!
Δε νομίζω πως πρόκειται για ανοησία. Και κανείς δεν είπε ότι η τύχη δεν παίζει ρόλο, ούτε ότι τελικά το γενικό επίπεδο στις γνώσεις κάποιου δεν παίζει ρόλο. Το πόσο πολύ όμως το θέλεις καθορίζει και τις επιλογές σου. Όπως και η απελπισία από τις άλλες εργασιακές "λύσεις". Οι 50 ώρες την εβδομάδα σε φροντιστήριο με 6-7 ευρώ την ώρα, χωρίς να πληρώνεσαι αργίες, δώρα κ.τ.λ, οι 4 μήνες ανεργίας (με μόνο έσοδο το επίδομα ανεργίας, για όσους μπορούν να το πάρουν!) και με τον καθένα εργοδότη να σε χώνει να κάνεις δουλειά που θα επρεπε να κάνει ο ίδιος -χωρίς ανταμοιβή φυσικά-, είναι αρκετό κίνητρο για να σε κάνει "να το θέλεις πολύ". Προσωπικά, μετά από 5 χρόνια εξαντλητικής εργασίας σε φροντιστήριο, η σκέψη ότι από το τέλος αυτής της σχολικής χρονιάς δε θα δουλέψω καθόλου -λόγω αλλαγής πόλης- για να καθήσω με την ευκαιρία να διαβάζω απ' το πρωί μέχρι το βράδι για τον ΑΣΕΠ μου φαίνεται παράδεισος!!! Και σίγουρα το θέλω πολύ για να καταλήξω στα 30 μου να καθήσω μια χρονιά, με χορηγούς μαμά και μπαμπά για να διαβάσω όπως πρέπει! Πού ξέρεις, μπορεί τελικά η επιθυμία να φτάσει!   

1127
Καλημέρα σε όλους!
Περί τα τέλη Οκτώβρη είχα πάει στον ΑΣΕΠ για να δω το γραπτό μου, και τότε η πολύ εξυπηρετηκή υπάλληλος που με συνόδευσε με είχε παροτρύνει να κάνω μια αίτηση για να πάρω τις οδηγίες διόρθωσης προς τους βαθμολογητές, για να με βοηθήσουν για την επόμενη φορά.
Σήμερα (!) μου ήρθαν ταχυδρομικά, και προς μεγάλη μου έκπληξη συνειδητοποίσα ότι οι απαντήσεις είναι πολύ συγκεκριμένες και δεν αφήνεται ιδιαίτερο περιθώριο για ανάπτυξη απάντησης με βάση την κρίση μας. Στην απάντηση του Θουκυδίδη δε, είχαν και φωτοτυπία από το ίδιο το βιβλίο του Κακριδή με υπογραμμισμένο το σημείο που βρισκόταν η απάντηση, γἶα να διορθώσουν με βάση αυτο!!! Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι ο Κακριδής είναι κορυφαίος στο είδος του, αλλά δε νομίζω ότι το αν είμαστε καλοί στη δουλειά μας ή το αν έχουμε γνώσεις συνίσταται στο αν μπορούμε να αναπαράγουμε το συγκεκριμένο απόσπασμα! Εγώ είχα διαβάσει όχι μόνο Κακριδή, αλλά και άλλα συγγράμματα! Την επόμενη φορά θα περιοριστώ στον Κακριδή! Επιπλέον, στη διδακτική είδα ότι παραπέμπουν αρκετά στα βιβλία του καθηγητή, καθώς και του μαθητή, ειδικά στην έκθεση.

1128
2 φορές, το 2005 και το 2007. Στον προηγούμενο να δώσω για ΙΚΥ και ούτε σκεφτόμουν ΑΣΕΠ. Το 2005 πήγα για να δω πώς είναι και ήμουν επιτυχούσα, χαμηλά βέβαια, και το 2007 με 4 μήνες διάβασμα έγραψα γύρω στο 70%. Επιδιώκω η επόμενη να είναι και η τελευταία! Δε θεωρώ ότι είναι θέμα τύχης, μάλλον είναι θέμα διαβάσματος, γενικού επιπέδου γνώσεων και εμπειρίας. Εύχομαι όλα να πάνε καλά για όλους!

1129
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Αιτήσεις- ενστάσεις στον ΑΣΕΠ
« στις: Οκτώβριος 28, 2007, 09:48:22 μμ »
Καλησπέρα σε όλους σας.

Την Παρασκευή που μας πέρασε κατέβηκα από Θεσσαλονίκη για να δω τα γραπτά μου. Δυστυχώς απαντήσεις δεν πήρα, γιατί στο γραπτό των αρχαίων, που ήταν το κόκκινο πανί για μένα, είδα μερικές υπογραμμίσεις λέξεων στο άγνωστο, ένα + στο 3ο ερώτημα, αρκετά ν, 8 στα 10 σωστά στο 4ο ερώτημα, και τίποτα που να μου δικαιολογεί το βαθμό 55! Ακόμα χειρότερα ένιωσα για τη διδακτική, όπου πήρα 74, και θεωρούσα ότι ανταποκρίνεται απόλυτα στο γραπτό μου. Ο πρώτος βαθμολογητής μου είχε βάλει 80, ο δεύτερος 58 (!!), και ο αναβαθμολογητής 74. Ήμουν δηλαδή τυχερή που δεν έπεσα σε στραβό αναβαθμολογητή!! Το χειρότερο απ' όλα όμως το διαπίστωσα πάνω σε συζήτηση με την υπάλληλο που μου έδειχνε τα γραπτά! Συζητώντας για το γιατί επιτέλους αργούν τόσο να βγουν οι βαθμολογίες, μου είπε πως είναι δύσκολο να βρεθούν τόσα μέλη ΔΕΠ για να διορθώσουν τόσα γραπτά. Επειδή η κολλητή μου κάνει διδακτορικό στη γλωσσολογία, και μου έχει πει ότι για διορθώσει κάποιος γραπτά ΑΣΕΠ δε χρειάζεται να είναι μέλος ΔΕΠ, αλλά να έχει διδακτορικό τίτλο, τη ρώτησα αν ισχύει κάτι τέτοιο. Μου είπε ότι αυτό συμβαίνει, μόνο αν δεν επαρκούν οι διορθωτές μέλη ΔΕΠ. Μέχρι εδώ καλά και ικανοποιητικά. Υποψιασμένη από άλλες φήμες που έχουν ακουστεί παλιότερα και έχω διαβάσει σ΄ αυτό εδώ το site, της είπα ότι δεν πιστεύω να φτάνουν και στο επίπεδο να διορθώνουν και μεταπτυχιακοί!! Εκεί κόλλησε λίγο, και μου απάντησε ότι αυτό γίνεται μόνο αν το μεταπτυχιακό είναι διετές, και οι μεταπτυχιακοί αυτοί έχουν πολλή εμπειρία!!!!! Εμπειρία σε τι;;;;; Στο να διορθώνουν γραπτά επιπέδου δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης;;;; Τέτοια εμπειρία έχω κι εγώ! Πολυετή! Ίσως έτσι να μας λύνονται πολλές απορίες για το πόσο άσχετοι από ακαδημαϊκού επιπέδου αξιολόγηση και διόρθωση είναι οι διορθωτές μας! Δηλαδή μπορεί να μας έχουν αξιολογήσει άτομα της ίδιας ακαδημαϊκής βαθμίδας με εμάς, ή έστω μιας βαθμίδας παραπάνω;; Το μόνο καλό που αποκόμισα από την επίσκεψή μου στον ΑΣΕΠ είναι ότι έκανα αίτηση να μου αποσταλούν οι ακριβείς οδηγίες διόρθωσης και στο γνωστικό, και στη διδακτική, οπότε ίσως κάτι να μάθω για την επόμενη φορά, Σε ό,τι αφορά την αρνητική βαθμολογία, δεδομένα δεν υπάρχει. Έχουν οδηγία να βαθμολογείται αρνητικά μόνο ό,τι σκανάρεται. Αντίγραφα δε μπόρεσα να πάρω, αλλά ούτε και το πίεσα ιδιαίτερα αναφέροντας εισαγγελικές παραγγελίες κ.ό.κ. Το αποτέλεσμα αυτής της κουραστικής εμπειρίας ήταν να νιώσω ακόμα πιο ανασφαλής απ' ό,τι πριν. Το μόνο που μπορώ να κάνω τώρα είναι να διαβάσω ακόμα περισσότερο για να καλύψω την κάθε πιθανότητα στραβής. Καλή επιτυχία στους υπόλοιπους. 

1130
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Αιτήσεις- ενστάσεις στον ΑΣΕΠ
« στις: Οκτώβριος 16, 2007, 11:48:27 μμ »
Καλησπέρα σε όλους!
Επιτέλους άρχισαν να καλούν φιλογόγους από τον ΑΣΕΠ!! Σήμερα μου τηλεφώνησαν για να δω το γραπτό μου. Είχα κάνει αίτηση σχετικά νωρίς, στις 23 Ιουλίου. Η υπάλληλος ήταν ευγενέστατη, μάλιστα επειδή είμαι απο Θεσσαλονίκη, κανονίσαμε ραντεβού για την ημερομηνία που με βολεύει! 

1131
Ξάχασα να σου πω για την ύλη. Δεν υπάρχουν συγκεκριμένα κείμενα τα οποία πρέπει να διδαχθούν. Είναι στην επιλογή του διδάσκοντος. Αν δεις όμως τις συγκεκριμένες οδηγίες για την Α'Λ. έχει οδηγίες διδασκαλίας για κάποια έργα, και νομίζω ότι όλοι οι διδάσκοντες κινούνται με βάση αυτά. Καλή αρχή!

1132
Καλημέρα! Υπάρχει το αντίστοιχο link στο Π.Ι.! Ακριβώς κάτω από τα βιβλία μαθητή και καθηγητή κάθε συγκεκριμένου μαθήματος του γυμνασίου, εχεί τις οδηγίες για το λύκειο.

1133
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Αιτήσεις- ενστάσεις στον ΑΣΕΠ
« στις: Οκτώβριος 03, 2007, 12:41:33 πμ »
Θέλω να ξανακάνω γιατί νομίζω ότι είχα ζητήσει να δω το γραπτό μου πριν βγουν τα οριστικά αποτελέσματα.
Αυτό όπως ξέρουμε απαγορεύεται και φυσικά δεν μπόρεσα.Οπότε τώρα μάλλον πρέπει να ξανακάνω.
Αν μπορεί να μου δώσει κάποιος ένα υπόδειγμα θα του ήμουν υπόχρεη.
Καλησπέρα σε όλους. Humus γιατί απαγορεύεται να κάνουμε αίτηση πριν βγουν τα οριστικά αποτελέσματα; Νομίζω ότι όλοι βιάστηκαν να κάνουν αιτήσεις μόλις βγήκαν τα προσωρινά, ακριβώς για να προλάβουν τα οριστικά! Εγώ όταν είχαν βγει τα προσωρινά είχα πάρει 10 φορές στον ΑΣΕΠ για να ενημερωθώ σωστά για τη διαδικασία υποβολής αίτησης και δεν μου είχαν θέσει κανέναν περιορισμό! Αν ξέρεις κάτι παραπάνω από μένα, θα εκτιμούσα πολύ την πληροφόρηση...

1134
Δημοτικό / Απ: Απόσυρση Βιβλίου Ιστορίας Στ' Δημοτικού
« στις: Οκτώβριος 02, 2007, 02:20:09 μμ »

παραπανω χρησιμοποιεις τον ορο ''ενδεχομενως'' να πληγωνε τον ψυχισμο τους.αρα δεν εισαι και βεβαιη.τα παιδια σε αυτη την ηλικια ειναι πια ωριμα και δεν εχουμε να φοβηθουμε τιποτα για την ψυχολογια τους.τι θα παθαιναν  δηλαδη αν μαθαιναν το τι συνεβει στο λιμανι της Σμυρνης;η δικη μας γενια που τα διδαχθηκε απο παλιοτερα βιβλια τι επαθε ο ψυχισμος μας;απολυτως τιποτα.μαθαμε αληθειες και τιποτα περισσοτερο.και δεν ειναι μονο η αποσιωπηση των σφαγων στη Σμυρνη αλλα και η σκοπιμη αποκρυψη καιριων γεγονοτων και μορφων ολης της ιστοριας μας..δηλαδη οι ιστορικοι πρεπει να ψευδονται,να αποκρυπτουν αληθειες ,να κρυβονται πισω απο το δακτυλο τους φοβουμενοι πιθανα αρνητικα συναισθηματα σε οσους διαβαζουν το εργο τους;με συγχωρειτε αυτο δεν λεγεται ιστορια αλλα κομπογιαννιτισμος...με την ιδια λογικη η αγγλικη και ρωσικη  ιστορια επρεπε να αποκρυπτει τις σφαγες των ναζι,η αυστραλιανη ιστορια τους καννιβαλισμους των ιαπωνων στα νησια του ειρηνικου κτλ σκεφτομενοι πιθανα αρνητικα συναισθηματα..κατι τετοιο ομως δεν συμβαινει..αυτο ειναι ενα ακομα (μαλλον ηταν) θλιβερο προνομιο της χωρας μας....εκει  οι ιστορικοι ξερουν το καθηκον τους απεναντι στην επιστημη που υπηρετουν και παρουσιαζουν τα γεγονοτα επακριβως  μεχρι κεραιας...
Τον όρο ενδεχομένως τον χρησιμοποίησα, γιατί προσέχω τα λόγια μου, και καθώς δεν έχω σπουδάσει ψυχο-παιδαγωγικά, αλλά φιλολογία προσέχω να μην είμαι δογματική και να ή μιλάω χωρίς απόλυτη βεβαιότητα. Προφανώς αυτό θα πρέπει να το κάνουν κι άλλοι. Από εκεί και πέρα, το να αποφαίνεται ο καθένας ό,τι του κατέβει για τα παιδιά και την ψυχολογία τους, ειδικά όταν είναι εκπαιδευτικός, δεν το βρίσκω πλέον φαιδρό, αλλά λυπηρό!
Σε ό,τι αφορά το τι πάθαμε εμείς που διδαχτήκαμε αναλήθειες, το κακό είναι ότι γίναμε σε μεγάλο βαθμό εθνικιστές και αμαθείς. Ότι μυθοποιήσαμε το ρόλο φορέων όπως είναι η Εκκλησία, σε βαθμό να την ταυτίσουμε με το έθνος!!! Και να θεωρούμε ότι όσοι διαφωνούν με τα προαναφερθέντα είναι εθνικοί προδότες. Καιρός είναι να αποκασταθεί η ιστορία σ' αυτόν τον τόπο, και ο καθένας να βρει την πραγματική του θέση σ' αυτήν.

Σελίδες: 1 ... 7980818283

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 471
Σύνολο: 471

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.