Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - AntreaEirini

Σελίδες: 1 ... 80818283
1135
Δημοτικό / Απ: Απόσυρση Βιβλίου Ιστορίας Στ' Δημοτικού
« στις: Οκτώβριος 02, 2007, 01:01:38 πμ »

καταρχην το να βαζουμε την ταμπελα του ακροδεξιου σε  χιλιάδες κόσμου που αντιταχθηκαν  στον εν λογω βιβλιο (εκπαιδευτικοί, καθηγητές Πανεπιστημίου, πολιτικοί, Ιστορικοί)ειναι ενα  είδος φασισμού που μεσω της ηθικης απαξιωσης της αντιπαλης αποψης καλυπτει την γυμνια επιχειρηματων...

δευτερον βασικο χαρακτηριστικο μιας επιστημης ειναι η αντικειμενικοτητα...και για να είναι όσο το δυνατόν αντικειμενική η Ιστορία πρέπει να βασίζεται σε πηγές όσο το δυνατόν και όχι σε μια πηγή γιατί μπορεί να επιλεγεί μια πηγή από τις απειροελάχιστες οι οποίες συνηγορούν στα λεγόμενά μας να παραλείπουμε άλλες δέκα οι οποίες  να υποστηρίζουν την αντίθετη άποψη. ...

Απουσιάζουν αναφορές σε πηγες για την καταστροφή των Ελλήνων του Πόντου άρα για το 10% περίπου του ελληνικού πληθυσμού που προέρχονται από τον Πόντο το βιβλίο δεν πρόκειται να τους πληροφορήσει για το τι συνέβη στους προγόνους τους αλλά και για τις δικές τους ρίζες...


Καταρχήν μίλησα απαξιωτικά συγκεκριμένα για τους ακροδεξιούς κύκλους, και όχι για το σύνολο των αντιδρούντων στο βιβλίο. Και φυσικά δεν υπάρχει περίπτωση να ταυτίσω τις κραυγές τέτοιων κύκλων με τις γόνιμες αντιρρήσεις επιστημόνων εκπαιδευτικών. Και προσωπικά πιστεύω πως η σκόπιμη παρερμηνεία των λεγομένων του διαφωνούντος αποκαλύπτει γύμνια επιχειρημάτων...

Βρίσκω φαιδρό το γεγονός ότι ο καθένας εκφράζει την άποψη του για το πώς εργάζονται οι ιστορικοί της χώρας μας (προφανώς επιλέγουν την ανθελληνική πηγή και αγνοούν τις άλλες 10), και ότι καταδικάζει συλλήβδην έναν επιστημονικό κλάδο ώς αναξιόιπιστο, ειδικά όταν ισχυρίζεται ότι η σύγχρονη ιστορία παρουσιάζει τους Έλληνες ως ηλιθίους!!
 
Σε ό,τι αφορά τώρα τον περίφημο συνωστισμό, παραθέτω ένα απόσπασμα άρθρου που πρωτοδημοσιεύτηκε το 1925 με τον τίτλο "Η μεγαλύτερη μετακίνηση πληθυσμών στην ιστορία" από τον τόμο "1922 Ο Μεγάλος Ξεριζωμός" του National Geographic :
" ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΣΤΕΓΟΙ ΣΕ ΥΠΟΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΚΥΜΑΙΑ
Όταν τρείς μέρεςαργότερα, η πυρκαγιά καταλάγιασε από μόνη της 100.000 άνθρωποι άφησαν την προκυμαία για να χωθούν σε κελάρια... Εντωμεταξύ έξω συνεχίζονταν οι εκρήξεις, που έμοιαζαν με μικρούς βομβαρδισμούς, δημιουργώντας σύννεφα καπνού...
Για μια ακόμα εβδομάδα οι υπόλοιποι 200.000 πρόσφυγες συνέχιζαν να ζουν, να πεθαίνουν και να γεννούν μωρά πάνω σ' εκείνην την προκυμαία. Αφού οι φούρνοι είχαν καεί ή δε λειτουργούσαν εξαιτίας της έλλειψης νερού, προσπαθούσαν να χορτάσουν την πείνα τους είτε με ωμό κρέας, από τα ψοφίμια των ζώων, είτε με γαλέτες που οι Αμερικανοί ναύτες έφερναν σε κονσέρβες.
Όλα τα νοσοκομεία είχαν, επίσης, καεί μαζί με τους ενοίκους τους. Επόμενο ήταν, λοιπόν, μέσα σ' όλο αυτό το πλήθος -το συνωστισμένο τόσο ασφυκτικά, που οποιοσδήποτε έπεφτε κάτω κινδύνευε να ποδοπατηθεί μέχρι θανάτου- να υπάρχουν γυναίκες οι οποίες γεννούσαν νεκρά μωρά, και τα κρατούσαν πάνω στα στεγνά στήθη τους. Άλλωστε, δεν είχαν που να τα θάψουν. Περίμεναν κάποια νέα έφοδο -με την εμφάνιση, ίσως ενός κουβά νερού- που θα άνοιγε προσωρινά διόδους γι' αυτες, επιτρέποντάς τους να εναποθέσουν το "φορτίο" τους στη σπλαχνική αγκαλιά της θάλασσας.
Τώρα πια ο βυθός της σμαραγδένια θάλασσας ήταν γεμάτος πνιγμένους. Συμμορίες ιερόσυλων ψάρευαν με αγκίστρια δεμένα σε τηλεγραφικό σύρμα τα πτώματα από το νερό, αναζητώντας δαχτυλίδια και αδειάζοντας της τσέεςτους"
Φαντάζομαι πως η χρήση του όρου συνωστισμός στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν ενοχλεί τους άκρως εθνικόφρονες. Φαντάζομαι όμως πως και στο βιβλίο της ΣΤ δημοτικού δεν ήταν ο όρος που ενόχλησε, αλλά η έλλεψη των καμμένων αρρώστων, των νεκρών μωρών και της ιεροσυλίας να τον συνοδεύουν, που θα μπορούσαν να δημιουργήσουν τις "κατάλληλες" προϋποθέσεις  για να μισήσουν τα παιδιά τους Τούρκους και να γίνουν "σωστοί" Έλληνες... Το ότι η γνώση των φρικαλεοτήτων που υπέστησαν οι Έλληνες από τη ηλικία των 11 ετών ενδεχομένως να πλήγωνε τον ψυχισμό τους είναι άνευ σημασίας. Το ότι η ιστορία διδάσκεται σε επάλληλους κύκλους ανά τρία χρόνια, και τα παιδιά θα΄αντιμετώπισουν τα γεγονότα αυτά σε μια ηλικία πολύ καταλληλότερη, επίσης ειναι ασήμαντο. Ή το ότι υποβιβάζουμε το ρόλο του δασκάλου, που θα μπορούσε να παρέμβει συμπληρωματικά στην αφήγηση των γεγονότων, δεν ενοχλεί . Αυτό που "μας" νοιάζει είναι να στρεβλώνουμε στο μυαλό των μαθητών μας την έννοια της εθνικής συνείδησης, για να μάθουν από μικροί να απαξιώνουν, να αντιπαθούν και ακόμα καλύτερα, να μισούν τους γείτονές μας και ειδικά τους Τούρκους...
Αναφορικά με την αντιμετώπιση της ιστορίας από τους Τούρκους, αυτό που έχω να πω ως Ελληνίδα, και ως εκπαιδευτικός, είναι ότι δε θα μπω σε κούρσα αμάθειας και εθνικισμού μαζί τους. Εμένα αφορά το επίπεδο των δικών μας μαθητών.

1136
Δημοτικό / Απ: Απόσυρση Βιβλίου Ιστορίας Στ' Δημοτικού
« στις: Σεπτέμβριος 30, 2007, 11:46:28 μμ »
η ιστορια κυριες μου δεν ειναι μαθηματικα και φυσικη να τα σπουδασεις..ειναι βιωματα ,ειναι μνημες ενος λαου.ειναι γεγονοτα για τα οποια εχουμε αμεση επαφη μεσω των προγονων μας που μας τα μεταγγισαν..ο καθενας μπορει να εχει αποψη και να κρινει ποιο ειναι το σωστο και πιο οχι για την ιστορια του τοπου του...

Νομίζω ότι απ'όσα άκουσα κατά καιρούς αυτούς τους τελευταίους μήνες για την ιστορία και την ιστοριογραφία, δε με ενόχλησε τόσο η δημαγωγική ρητορική διάφορων εκπροσώπων και θιασωτών ακροδεξιών κύκλων, ούτε το γεγονός ότι η πλειονότητα αυτών που εξέφραζαν τις αντιρρήσεις τους δεν έκανε λόγο καν για το αντιπαιδαγωγικό πνεύμα του βιβλίου, παρά μόνο για το "ανθελληνικό" περιεχόμενο, όσο το γεγονός ότι διάφοροι γνωστοί για τις τηλεοπτικές τους εμφανίσεις μητροπολίτες και σούπερ-σταρ νομάρχες είχαν το θράσος να ισχυριστού ότι "η ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ιστορία γράφεται στις καρδιές των Ελλήνων, έτσι όπως την έμαθαν από τους προγόνους τους" και κάτι τέτοια συναφή, όπως και ότι "δεν έχουμε ανάγκη τους ιστορικούς της γενιάς του ΠΑΠΑΡΡΗΓΟΠΟΥΛΟΥ και μετέπειτα για να μας μάθουν την αληθινή ιστορία"!!!! Δε νομίζω ότι έχω ακούσει χειρότερη βλασφημία, για όσους από εμάς θέλουμε να πιστεύουμε ότι είμαστε άνθρωποι της γνώσης και του πνέυματος, από το ότι η ιστορία δεν είναι επιστήμη. Η θεώρηση της ιστορίας ως μη επιστημονικής (και η εμπλοκή μη επιστημονικών φορέων παιδείας, όπως η Εκκλησία στη διαδικασία της εκπαίδευσης και της μόρφωσης των παιδιών) επέτρεψε στο παρελθόν τη διαιώνιση μύθων και τη δημιουργία απαράδεκτων εθνικιστικών ρευμάτων στη χώρα μας. Δεν υπάρχει πιο σοβαρή επιστήμη από την ιστορία, γιατί αυτή διαμορφώνει τη συνείδηση, την κουλτούρα και την πνευματική υπόσταση ενός λαού!! Όχι η φυσική, ούτε τα μαθηματικά, ούτε κάν τα αρχαία που διδάσκιονται στο σχολείο. Αυτά μπορεί να ευρύνουν κάπως τους ορίζοντες, αλλά μόνο η ιστορία ΜΟΡΦΩΝΕΙ! Και η ιστοριογραφία είναι υπόθεση αποκλειστικά των ειδικών, αυτών που μελετάνε τις πηγές και μπορούν να εξαγάγουν πληροφορίες, αντικειμενικές πραγματικότητες και αλήθειες. Ούτε καν αυτών που μελετούν απλά την ιστορία, έστω και διεξοδικά. Και σίγουρα όχι αυτών που πιστεύουν ότι ιστορία είναι οι συναισθηματικοί δεσμοί που έχουν με το παρελθόν και τους μύθους του.
Δεν επιθυμούσα να θίξω κανέναν, αλλά πραγματικά πιστεύω πως οι "παραδοσιακές" απόψεις και οι ιδεοληψίες μας έχουν φέρει στο πνευματικό χάλι που είμαστε ως έθνος...

1137
Erietta,
βάσει νόμου, αν υπάρχει στον εργασιακό χώρο συνάδερφος που να μπορεί να κάνει τη δουλειά σου υποχρεούσαι να δηλώσεις ότι θα φύγεις το πολύ δύο εβδομάδες νωρίτερα, και μάλιστα καλό θα ήταν να το κοινοποιήσεις και σε άλλους, ώστε να είναι γνωστό και να μη μπορούν να ισχυριστούν ότι δεν ειδοποίησες έγκαιρα.

1138
Το βιβλίο της γραμματολογίας των αρχαίων του γυμνασίου δεν έφτασε να το πάρουν όλα τα παιδιά στο σχολείο μας και φυσικά δεν το πήραμε ούτε εμείς οι καθηγητές. Να ξέρετε πάντως ότι ο οργανισμός δε διανέμει ποτέ βιβλία στα βιβλιοπωλεία εάν δεν έχει εξαντλήσει προηγουμένως τα σχολεία (το γνωρίζω γιατί έχω κι άνδρα βιβλιοπώλη)

Το βιβλίο έχει ήδη κυκλοφορήσει στα βιβλιοπωλεία. Το αγόρασα την Πέμπτη που μας πέρασε από υποκατάστημα γνωστής αλυσίδας βιβλιοπωλείων στη Θεσ/νίκη, και συγκεκριμέμα από το υποκατάστημα του πεζοδρόμου Καλαμαριάς.

1139
Επειδή ο δικός μου καημός είναι η διδακτική, μήπως ξέρετε πού γίνονται κατά καιρούς σεμινάρια και από πού μπορώ να ενημερωθώ γι' αυτά; Βοηθούν φαντάζομαι. Γιατί εκτός από τα βιβλία του καθηγητή, δε νομίζω να υπάρχει κάτι άλλο για διάβασμα και αυτό που χρειάζομαι είναι να μπω εγκαίρως στο κλίμα της διδακτικής.
΄
Καλησπέρα σε όλους! Eva30 εγώ αποφάσισα να παρακολουθήσω - όσο μου επιτρέπουν τα μαθήματα στο φροντιστήριο - τις παραδόσεις των διδακτικών αρχαίων, νέων, και ιστορία του ΦΠ στο ΑΠΘ. Επίσης βρήκα πολύ χρήσιμες τις οδηγίες των φιλολογικών μαθημάτων και τα ενιαία πλαίσια σπουδών από το παιδαγωγικό ινστιτούτο. Δεν ξέρω αν εννοείς και αυτά λέγοντας βιβλία καθηγητή, πάντως εμένα με βοήθησαν πολύ. Ακόμη μέσα στο forum, δε θυμάμαι σε πιο topic, ούτε ποιος το έγραψε διάφοροι συνάδερφοι πρότειναν κάποια βιβλία, από τα οποία συγκράτησα αυτό της Αιμιλίας Βλαχογιάννη για στοιχεία ειδικής διδακτικής και διδακτικής φιλολογικών μαθημάτων εκδ. ΤΥΠΩΘΗΤΩ. Κάποια στιγμή θα το αγοράσω κι εγώ. Κατά τ' άλλα από συναδέρφους που διορίστηκαν διαπίστωσα ότι περιορίστηκαν στα του παιδαγωγικού ινστιτούτου. Κι εγώ με αυτά ασχολήθηκα και έγραψα 74 στη διδακτική αρχαίων. Και στον επόμενο σ' αυτά θα βασιστώ.

1140
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Σεπτέμβριος 06, 2007, 03:05:25 μμ »
Νομίζω ότι οι υπερβολές δε μας βοηθάνε πολύ! Προσωπικά δεν ανήκω στους ανθρώπους που πιστεύουν ότι το διάβασμα για τον ΑΣΕΠ δεν έχει κάτι να μου προσφέρει. Πάντα υπάρχουν καινούρια πράγματα να μάθει κανείς στον κλάδο μας. Και η τελευταία φορά που παπαγάλισα κάτι ήταν πριν 10 χρόνια, για τις πανελλήνιες! Κι όμως έναν αξιοπρεπἐς 69-70 το κατάφερα στον ΑΣΕΠ... Ποιος ξέρει, ίσως για παραπάνω θα πρέπει να θυμηθώ τις πρακτικές των πανελληνίων...

1141
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Σεπτέμβριος 06, 2007, 02:20:14 μμ »
Για μένα όλοι χρήζουν αξιολόγησης, με όποιον τρόπο κι αν διορίζονται! Και πολύ περισσότερο αυτοί που είναι ήδη διορισμένοι. Από τους εξεταζομένους του ΑΣΕΠ απαιτείται ένα πολύ αυξημένο επίπεδο γνώσης. Αυτοί που διδάσκουν ήδη 20 χρόνια στο δημόσιο υποτίθεται πως τα γνωρίζουν αυτά; ή δεν είναι απαραίτητη η δική τους αξιολόγηση σε όλα τα επίπεδα; Σε ό,τι αφορά το 40% δεν ξέρω αν θα έπρεπε να καταργηθεί γιατί δεν είναι δυνατόν να μηδενίζεται η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών! Αυτό που υποστηρίζω απόλυτα είναι πως δε θα έπρεπε να προσμετράται η προϋπηρεσία στον ΑΣΕΠ. Δεν είναι δυνατόν να έχουμε δύο μέτρα και δύο σταθμά. Οι συνάδελφοι που εργάζονται ως αναπληρωτέςς / ωρομίσθιοι ή στην ΠΔΣ έχουν ήδη ένα πλεονέκτημα ως προς τον διορισμό. Οι υπόλοιποι ή και οι ίδιοι θα έπρεπε να εξετάζονται με βάση ακριβώς τα ίδια κριτήρια και με βάση μόνο την επίδοση στο διαγωνισμό. Διαφορετικά αποτελεί αδικία για τους υπόλοιπους.

1142
Έχω αρχίσει διάβασμα με νεοελληνική ιστορία. Δεν ξέρω αν θα διατηρηθεί ως αντικείμενο η εξωτερική πολιτική μόνο, έχω ένα προαίσθημα ότι μπορεί να βάλουν όλη τη νεοελληνική ιστορία (και μόνο αυτήν ελπίζω!). Αποφάσισα κάθε φορά που θα τελειώνω ένα μεγάλο κεφάλαιο να διαβάζω την ιστορία της νεοελληνικής λογοτεχνίας της αντίστοιχης περιόδου και κάποια έργα των σημαντικότερων συγγραφέων. Την ιστορία της νεοελληνικής λογοτεχνίας την ξέρω αρκετά καλά, την έχω διαβάσει αρκετές φορές οπότε πιστεύω ότι μαθαίνοντας και την ιστορία της εποχής θα κατανοήσω καλύτερα και τα δύο αντικείμενα και θα μου είναι λιγότερο βαρετο! Ακόμη, φέτος στο φροντιστήριο θα μου δώσουν πολύ περισσότερες ώρες άγνωστο και θα έχω την ευκαιρία να ασχοληθώ με όλα τα περίεργα φαινόμενα! Τα παιδιά θα τον πληρώσουν τον ΑΣΕΠ! Τέλος, αποφάσισα να κοιτάζω τις οδηγίες φιλολογικών μαθημάτων και τα βιβλία των καθηγητών σε κάθε μάθημα, και για όσα αντικείμενα διδάσκω, και να πειραματιστώ προσπαθώντας να τα εφαρμόσω (δύσκολο για το φροντιστήριο, τουλάχιστον όμως έχω την όρεξη!). Καλό κουράγιο σε όλους όσοι άρχισαν ήδη! Μας περιμένει μακρά δοκιμασία! 

1143
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Σεπτέμβριος 05, 2007, 11:27:09 μμ »
Δε νομίζω ότι τους ενδιαφέρουν τα αντικείμενα που διδάσκεται το κάθε τμήμα, ούτε ότι θα έπρεπε να τους ενδιαφέρει! Εξάλλου το ζητούμενο υποτίθεται πως είναι να διορίζονται όσοι είναι ικανότεροι να διδάσκουν! Προσωπικά ως απόφοιτος φιλολογίας δεν κατέχω την ιστορία, στο βαθμό που απαιτούν τουλάχιστον! Την ιστορία επιδιώκω μόνη μου να τη μάθω, γιατί σχετίζεται με το αντικείμενο μου και μ' αρέσει. Το διάβασμα όμως που απαιτούν για μένα είναι εξωπραγματικό! Και έχω την εντύπωση πως μπορούν να ζητήσουν ακόμα πιο τρελές λεπτομέρειες!

1144
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« στις: Σεπτέμβριος 05, 2007, 11:11:44 μμ »
Καλησπέρα!
Καταρχήν ξεκινάς από το τελευταίο κεφάλαιο, της περίληψης, γιατί αυτήν πρέπει τα παιδιά να δουλέψουν περισσότερο απ΄όλα. Αρχίζεις με τις σημειώσεις (α' μέρος κεφαλαίου), και να δώσεις βάση στις διαρθρωτικές λέξεις. Στη συνέχεια καλό θα ήταν να κάνεις και μόνη σου εξάσκηση στις οδηγίες που δίνει στη συνέχεια για το πώς κρατάμε σημειώσεις και καταλήγουμε στην περίληψη (SOS οι οδηγίες στις σελίδες 262-263). Τα παιδιά μπορούν να κάνουν εξάσκηση στην περίληψη πάνω στα κείμενα που υπάρχουν στο βιβλίο, ή ακόμα και σε κείμενα που θα δώσεις εσύ, γιατί αυτά του βιβλίου είναι κάπως μεγάλα και σύνθετα, για την αρχή τουλάχιστον. Μετά την περίληψη πηγαίνεις στην αρχή του βιβλίου και συνεχίζεις με την είδηση. Καλό επίσης θα ήταν να δώσεις βάση στη θεωρία, και ειδικά σε ό,τι αφορά τους τρόπους ανάπτυξης παραγράφου (είναι διάσπαρτοι σε όλο το βιβλίο), γιατί είναι πολύ συνηθισμένη άσκηση για τις πανελλήνιες. Φρόντισε κάποιοα στιγμή να τους κάνεις και μια επανάληψη στην ανάπτυξη με αιτιολόγηση, που ανήκει στην ύλη της Α' λυκείου, καθώς και να τους μάθεις το αίτιο-αποτέλεσμα, γιατί δεν γίνεται πουθενά διεξοδική αναφορά.
Σε ό,τι αφορά τα θέματα που δουλεύεις, πηγαίνεις σύμφωνα με το βιβλίο, και μπορείς να χρησιμοποιήσεις και κείμενα από τους θεματικούς κύκλους. Δουλεύοντας διάφορα κείμενα να κάνεις και εφαρμογή της θεωρίας. Ίσως θα σε βοηθούσε, αφού είναι η πρώτη σου επαφή, να πάρεις και ένα καλό βοήθημα. Ψάξε κάποιο που να μήν έχει μόνο θέματα αλλά να αναπτύσσει και τη θεωρία.
Καλή αρχή και καλή επιτυχία!

1145
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Ειδοποίηση από ΑΣΕΠ;
« στις: Σεπτέμβριος 04, 2007, 03:12:41 μμ »
Καλησπέρα σας!
Αναρωτιόμουν αν κανείς από εσάς είχε νέα από τον ΑΣΕΠ αναφορικά με το πότε μπορούμε να δούμε τα γραπτά μας. Εγώ τηλεφώνησα πριν λίγες μέρες και μου είπαν για Οκτώβριο. Το πρόβλημά μου είναι ότι τον Οκτώβρη πιθανόν να έχω 50 ώρες την εβδομάδα φροντιστήριο! Υποτίθεται ότι θα αφήσω τη δουλειά μου για να κατέβω από Θεσσαλονίκη την ακριβή ημερομηνία που θα μου υποδείξουν ή θα έχω τη δυνατότητα να διαπραγματευτώ το χρόνο; Αν κάποιος από εσάς γνωρίζει κάτι περισσότερο θα εκτιμούσα τη βοήθεια!

1146
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Βαθμολόγηση
« στις: Αύγουστος 30, 2007, 10:49:19 μμ »
Προσωπικά δε μπορώ να φανταστώ εξέταση γνωστικού αρχαίων ελληνικων χωρίς άγνωστο. Επίσης μου φαίνεται περίεργο που δεν εξέτασαν καθόλου γραμματική και συντακτικό, και μάλιστα σε απαιτητικό και αυστηρό επίπεδο -όχι επιπέδου φημί απλά-! Κατά τα άλλα ίσως θα έπρεπε η υπόλοιπη εξέταση να αποτελείται από ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, για να μην είναι τόσο υποκειμενική η διόρθωση όπως με τις πραγματολογικές ερωτήσεις. Αν και ίσως έτσι να αυξανόταν το επίπεδο δυσκολίας.

1147
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Βαθμολόγηση
« στις: Αύγουστος 29, 2007, 11:18:51 μμ »
Καλησπέρα σε όλους!
Anthios μπορώ να πω ότι σε νιώθω απόλυτα γιατί βίωσα ακριβώς το ίδιο πράγμα! Ένα απογοητευτικό 55, ενώ περίμενα πάνω από 80!! Και είχα και λόγους! Στον προηγούμενο διαγωνισμό είχα διαβάσει 1 εβδομάδα αρχαία, άφησα αναπάντητο μισό ερώτημα γιατί δεν ήμουν σίγουρη για την απάντηση, έκανα 4 λάθη στην πολλαπλής επιλογής και πήρα 72,5!! Δηλαδή σε όλα τα υπόλοιπα είχα απαντήσει σχεδόν άριστα! Και τόσο περίμενα περίπου. Και τώρα διάβασα μήνες, είχα 1 λάθος στην ερώτηση πολλαπλής επιλογής, είδα τη μετάφραση του αγνώστου σε βιβλίο που έχω και ήμουν πολύ ικανοποιημένη, είχα ένα ικανοποιητικό (κατά τη γνώμη μου, και μόνο προφανώς) γραπτό και πήρα 55!!! Σε ό,τι αφορά τον ΑΣΕΠ δε νομίζω να έχουμε νέα σύντομα, εκτός αν αποφασίσουν να δουλέψουν τώρα που έχουν ανασταλεί οι προσλήψεις λόγω εκλογών. Πρίν από δυο βδομάδες πάντως που είχα τηλεφωνήσει μου είχαν πει ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μας από Σεπτέμβρη.

1148
Βλέποντας λίγο καλύτερα της Γερμανικής λίγο πάνω από 20 άτομα ήταν κάτω από τη βάση!!!! Από τους 1500!! Και πάρα πολλοί είχαν βαθμούς από 80 και πάνω! Δε νομίζω ότι μπορεί να γίνει σύγκριση με εμάς.

Σελίδες: 1 ... 80818283

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 510
Σύνολο: 511

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.