Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - bilstef

Σελίδες: 12345 ... 10
29
Αναπληρωτές / Απ: λαθη SOS
« στις: Ιούλιος 04, 2008, 09:36:05 πμ »
Έτσι είναι ,όταν παίρνουμε τις ώρες με παρακάλια και γλυψίματα ,άντε μετά να διεκδικήσεις αυτά που πρέπει ,πως να καταγγείλλεις το λάθος του αξιολογητή -διευθυντή  εφόσον και σύ παράνομη ήσουν (1 ωρα επιπλέον  παράνομη ,βέβαια από κάποιον άλλον έλειψαν αλλά ....) και έρχεται και ο επόμενος χρόνος .Άντε να ξαναζητήσεις ώρες  δεν θα είναι εύκολο .Οπότε σσσσσσσσσ.........Και να ρωτήσω τις 2 ώρες (με 1 παράνομη ) γιατί τις πήρες; Για τα χρήματα ή την Προϋπηρεσία ,φαντάζομαι για την Προϋπηρεσία η οποία όμως καταγράφηκε ε τότε τι σκας .Επίσης πως είναι δυνατόν ο σξιολογητής να μη διόρθωσε το λάθος του ,αφού ακόμη δεν ξέρει το λάθος του ,αλλά η διεύθυνση να τις έχει περάσει στην προϋπηρεσία σου ;
Παρανομία -συναλλαγή κλπ κλπ κλπ.................

30
ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΩΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΚΡΙΤΗΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.

Επειδή στην εποχή μας ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι καίριος όσο ποτέ.
Επειδή στους νέους μας αξίζουν οι κατά το δυνατόν καλλίτεροι εκπαιδευτικοί.
Επειδή όλοι οι επιστήμονες πρέπει να έχουν την δυνατότητα να διεκδικήσουν την είσοδο στην εκπαιδευτική οικογένεια.
Επειδή ο διορισμός μέσω της επετηρίδας αναγορεύει ως μόνο προσόν την ηλικία.
Επειδή οι κάθε είδους πίνακες διορισμού ,με βάση μόνο την προϋπηρεσία, μετατρέπουν τελικά την ελπίδα και την προσδοκία των πτυχιούχων να υπηρετήσουν το δημόσιο σχολείο σε πολιτική ομηρία και δίνουν ισχυρό άλλοθι στη διοίκηση για τη διαιώνιση του πελατειακού κράτους
Επειδή για την επιλογή των εκπαιδευτικών το μόνο αντικειμενικό και δίκαιο κριτήριο είναι εκείνο των γνώσεων.
Επειδή μόνο ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ μπορεί να εξασφαλίσει την αντικειμενικότητα και την ισοπολιτεία.
Επειδή πολιτικές και συνδικαλιστικές δυνάμεις μεθοδικά υποσκάπτουν την επιλογή μέσω ΑΣΕΠ.
                                                                           

Εμείς οι υπογραφόμενοι  εκπαιδευτικοί - πολίτες ζητάμε από την κυβέρνηση, τα πολιτικά κόμματα και τις ηγεσίες των συνδικαλιστικών οργανώσεων των εκπαιδευτικών να εναρμονισθούν με την θέληση της κοινωνίας και τις ανάγκες των καιρών ώστε ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ να αποτελέσει το μοναδικό κριτήριο για την πρόσληψη των εκπαιδευτικών στα δημόσια σχολεία.
Ζητάμε δε
  α) Το ΑΣΕΠ να ορθολογικοποιήσει , αλλά και να προσδιορίσει για κάθε μάθημα , την εξεταστέα ύλη και να την ευθυγραμμίσει στο μέτρο του δυνατού με τη διδασκόμενη στα β΄θμια εκπαίδευση ύλη με πιθανές προεκτάσεις σε βασικές ενότητες του α ΄ έτους στο Πανεπιστήμιο  και  γενικα σε εκείνους τους χώρους που η γνώση τους συνθέτει  μια ολοκληρωμένη εικόνα του εκπαιδευτικού στο γνωστικό αντικείμενο Ο βαθμός στο γνωστικό αντικείμενο να αποτελεί το 50% της συνολικής βαθμολογίας και η επιτυχία να έχει βάση το 50% .
 β) Το ΑΣΕΠ οφείλει να ανακοινώνει την προκήρυξη των διαγωνισμών ένα τουλάχιστον εξάμηνο νωρίτερα, προσδιορίζοντας με ακρίβεια την ημερομηνία διεξαγωγής του διαγωνισμού.
 γ) Το ΑΣΕΠ να ορίζει με διαφάνεια και να ανακοινώνει τα μέλη των επιτροπών(Πανεπιστημιακοί καθηγητές) .
 δ) Τα παιδαγωγικά να εξετάζονται με αντικειμενικό σύστημα(όπως σήμερα) και ο βαθμός τους να αποτελεί το 30% της συνολικής βαθμολογίας στα τρία( μέχρι τώρα) εξεταζόμενα πεδία. Ως βάση να ορίζεται το 50%
 ε) Ο τρόπος εξέτασης στη διδακτική να γίνει πιο συγκεκριμένος  και η βαθμολογία να αποτελεί το 20% της συνολικής βαθμολογίας(μια και δεν μπορεί να αντικειμενικοποιηθεί). Βάση να οριστεί το 50%.
 στ) Να υπάρχει το δικαίωμα στην πρόσβαση και απόκτηση φωτοτυπίας του γραπτιού , καθώς και το δικαίωμα ένστασης .

Ακολουθούν Υπογραφές

Από το http://clubs.pathfinder.gr/MATHEMATICA/17063?forum=56996&read=579

Όσοι συμφωνούν αλλά  για δικούς τους λόγους  δεν θέλουν να εμφανίζεται στα site το όνομά τους, ας μας το πουν στο  email  που θα μας στείλουν ,θα περιλάβουμε το όνομά τους  όταν έρθει η ώρα να το στείλουμε στους τελικούς αποδέκτες

31
ΑΠΟΡΙΕΣ ΑΦΕΛΟΥΣ Ή ΑΦΕΛΕΙΣ ΑΠΟΡΙΕΣ
[/color]
ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΓΡΑΦΟΝΤΕΣ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ

Η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΗΔΗ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ (ΓΕΓΟΝΟΣ) ΠΟΥ
ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΔΩΣΕΙ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΠΕΤΥΧΑΝ (ΥΠΟΘΕΣΗ) Ή ΠΑΛΙΟΤΕΡΟΥΣ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΠΡΟΣΟΝ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ.
η συλλογή υπογραφών μόλις ξεκίνησε
ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΘΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ;(ΕΡΩΤΗΣΗ 1)
ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΣΤΗΝ ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ ΠΡΙΝ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΣΟ;(ΕΡΩΤΗΣΗ 2)
στο 2008 και μετά 10 χρόνια από την κατάργηση της επετηρίδας οι ερωτήσεις αυτές είναι άστοχες
ΑΦΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΕΤΕ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΔΕΧΕΣΤΕ ΟΤΙ
"για την επιλογή των εκπαιδευτικών το μόνο αντικειμενικό και δίκαιο κριτήριο είναι εκείνο των γνώσεων" ΚΑΙ
ότι "μόνο ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ μπορεί να εξασφαλίσει την αντικειμενικότητα και την ισοπολιτεία"
(ΓΕΓΟΝΟΣ), μια παράγραφος  πρέπει να διαβαστεί σύμφωνα με τα εννοούμενα των συγγραφέων της .Η δική μας έμφαση είναι στην,λόγω της πληθώρας των εν δυνάμει προς διορισμό  καθηγητών και των λιγότερων  θέσεων , λέξη ΕΠΙΛΟΓΗ .Οπότε οι παρακάτω ερωτήσεις σου δεν έχουν νόημα
ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΚΥΡΩΝΕΤΑΙ Η ΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΔΩΣΑΝ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΞΕΤΑΣΗ 2 ΩΡΩΝ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕ ΜΑΘΑΜΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ (ΛΟΓΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ)
ΑΝ Η ΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΙΘΕΝΤΑΙ ΥΠΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΧΡΗΖΟΥΝ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ ΚΑΘΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΟΙ "ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ" ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΑΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΡΟΤΑΣΗ:
ΓΡΑΠΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΘΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΕΙΤΕ ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΚΑΛΥΤΕΡΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ (ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ Ή ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΔΟΜΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ)
ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ Ή ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑ;(ΕΡΩΤΗΣΗ 3)
εφόσον κάποιος είναι διορισμένος δεν μπορεί να δίνει ξανά εξετάσεις για να ΕΠΙΛΕΓΕΙ  να  ΞΑΝΑ διοριστεί.Πρέπει όμως να αξιολογείτε.Πώς ; Πρέπει να βρούμε τον τρόπο .Ερώτημα : Τι αντιστάσεις -αξιοκρατία εμπνέει ένα σύστημα ,όταν ο καθηγητής που έγλειψε για να διοριστεί (αν έγλειψε -πάντως  αν μόνο ασεπ  αυτό αποκλείεται) έχει ας πούμε αυτόν που τον βοήθησε λυκειάρχη του (αντε μετά να πάρει αποφάσεις ο σύλλογος)ή  διευθυντή του; Θα είναι εκπαιδευτικός με σκυμμένο το κεφάλι .Τι σκατά(συγγνώμη ) ήθος θα διαπαιδαγωγεί 
ΜΙΑ ΓΡΑΠΤΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΩΝ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ; (ΕΡΩΤΗΣΗ 4)
βέβαια και αυτό
ΤΙ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ Η ΟΛΜΕ; (ΕΡΩΤΗΣΗ 5)η θεση της οΛΜΕ ηταν μέχρι πριν λίγα χρόνια η επετηρίδα .Τώρα η προϋπηρεσία των 18 μηνών
Ερωτήματα (μερικά): Πως θα αποκτιέται αυτή η προϋπηρεσία δηλ με ποιά κριτήρια κάποιος θα ξεκινά την προϋπηρεσία; Η ολμε δεν λέει
Πότε ,από ποιους σε ποιες συνελεύσεις πάρθηκε τέτοια απόφαση ; Εν πάση περιπτώσει εμείς με το ψήφισμά μας δείχνουμε και θα το εκφράσουμε και προς την ολμε ,όταν τις στείλλουμε το κείμενο με τις υπογραφές μας ,ότι  διαφωνούμε Έχουμε κάθε δημοκρατικό δικαίωμα 


ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΜΟΛΙΣ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑΤΕ (Ή ΜΟΛΙΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΘΗΚΑΤΕ-ΓΙΑΤΙ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ)βιάζεσαι ,τι είδους συνταξιούχων λέει ; μήπως δεν είναι καθηγητές αλλά απλώς πολίτες που ανησυχούν για την κατηφόρα της ρουσφετολογίας  ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΤΕ ΤΟΝ ΤΡΟΧΟ ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΤΩΡΑ ΑΠΟΨΗ, ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ...
όλες οι ρουσφετολογικές ρυθμίσεις ξέρεις πώς έγιναν; Ολα αυτά τα χρόνια πρόσβαση στην εξουσία είχαν οι αναπληρωτές και η ολμε  και κάποιοι δυστυχώς λίγοι που έδιναν και ξανάδιναν  ΑΣΕΠ και βλέπαν άλλους να τους κλέβουν τις θέσεις .Χαρακτηριστικό παράδειγμα γυμναστές από ασεπ δεκάδες από αλλιώς χιλιάδες Οι υπόλοιποι που δίναν ΑΣΕΠ δεν βγαίναν στους δρόμους ελπίζοντας ότι θα γίνουν χαλίφηδες στην θέση του χαλίφη ; Α ρε εξουσία με τα ξεροκόμματα που ξέρεις πως να τα  δίνεις

ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΑΝ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ:
ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ "όσοι συμφωνούν αλλά  ντρέπονται  και δεν θέλουν να εμφανίζεται στα site το όνομά τους"
ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΡΜΟΖΕΙ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ (ΟΣΟΥΣ ΑΣΕΠ ΚΙ ΑΝ ΠΕΡΑΣΕ) ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΠΟΨΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ
Αυτή η κοινωνία εκεί μας κατάντησε,  αλλά να σου πω ότι υπάρχουν και άνθρωποι που δουλεύουν στον ιδιωτικό τομέα και ...........Η λέξη πράγματι,μετά την επισήμανσή  σου ,βλέπω ότι  δεν είναι σωστή και απλώς ήθελα αν πω ότι αν κάποιος για δικούς του λόγους έχει πρόβλημα να εμφανίζεται το όνομά του ή το email του σε κοινή θέα στα site (άλλο να εμφανιστεί στους φορείς που θα σταλεί το υπόμνημα εκεί επιβάλλεται για το έγκυρο της υπογραφής ) -δυστυχώς υπάρχουν και οι φαρσέρ ή άλλοι λόγοι που ατομικά ο καθένας γνωρίζει για τον εαυτό του -αλλά συμφωνεί , να μη διστάσει να το υπογράψει   

Να επισημάνω ότι δεν ερχόμαστε σε αντιπαράθεση με κανέναν αλλά είναι δημοκρατικό δικαίωμα μας να διατρανώσουμε την άποψή μας
 Φιλικά Βασίλης Στεφανίδης   

32
Από το http://clubs.pathfinder.gr/MATHEMATICA/17063?forum=56996&read=579
Οσοι συμφωνούν αλλά  ντρέπονται  και δεν θέλουν να εμφανίζεται στα site το όνομά τους ,ας μου στείλλουν email  ,θα περιλάβουμε το όνομά τους  όταν έρθει η ώρα να το στείλλουμε στους τελικούς αποδέκτες
ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΩΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΚΡΙΤΗΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.

Επειδή στην εποχή μας ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι καίριος όσο ποτέ.
Επειδή στους νέους μας αξίζουν οι κατά το δυνατόν καλλίτεροι εκπαιδευτικοί.
Επειδή όλοι οι επιστήμονες πρέπει να έχουν την δυνατότητα να διεκδικήσουν την είσοδο στην εκπαιδευτική οικογένεια.
Επειδή ο διορισμός μέσω της επετηρίδας αναγορεύει ως μόνο προσόν την ηλικία.
Επειδή οι κάθε είδους πίνακες διορισμού ,με βάση μόνο την προϋπηρεσία, μετατρέπουν τελικά την ελπίδα και την προσδοκία των πτυχιούχων να υπηρετήσουν το δημόσιο σχολείο σε πολιτική ομηρία και δίνουν ισχυρό άλλοθι στη διοίκηση για τη διαιώνιση του πελατειακού κράτους
Επειδή για την επιλογή των εκπαιδευτικών το μόνο αντικειμενικό και δίκαιο κριτήριο είναι εκείνο των γνώσεων.
Επειδή μόνο ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ μπορεί να εξασφαλίσει την αντικειμενικότητα και την ισοπολιτεία.
Επειδή πολιτικές και συνδικαλιστικές δυνάμεις μεθοδικά υποσκάπτουν την επιλογή μέσω ΑΣΕΠ.
   

Εμείς οι υπογραφόμενοι  εκπαιδευτικοί - πολίτες ζητάμε από την κυβέρνηση, τα πολιτικά κόμματα και τις ηγεσίες των συνδικαλιστικών οργανώσεων των εκπαιδευτικών να εναρμονισθούν με την θέληση της κοινωνίας και τις ανάγκες των καιρών ώστε ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ να αποτελέσει το μοναδικό κριτήριο για την πρόσληψη των εκπαιδευτικών στα δημόσια σχολεία.
Ζητάμε δε
  α) Το ΑΣΕΠ να ορθολογικοποιήσει , αλλά και να προσδιορίσει για κάθε μάθημα , την εξεταστέα ύλη και να την ευθυγραμμίσει στο μέτρο του δυνατού με τη διδασκόμενη στα β΄θμια εκπαίδευση ύλη με πιθανές προεκτάσεις σε βασικές ενότητες του α ΄ έτους στο Πανεπιστήμιο  και  γενικα σε εκείνους τους χώρους που η γνώση τους συνθέτει  μια ολοκληρωμένη εικόνα του εκπαιδευτικού στο γνωστικό αντικείμενο Ο βαθμός στο γνωστικό αντικείμενο να αποτελεί το 50% της συνολικής βαθμολογίας και η επιτυχία να έχει βάση το 50% .
 β) Το ΑΣΕΠ οφείλει να ανακοινώνει την προκήρυξη των διαγωνισμών ένα τουλάχιστον εξάμηνο νωρίτερα, προσδιορίζοντας με ακρίβεια την ημερομηνία διεξαγωγής του διαγωνισμού.
 γ) Το ΑΣΕΠ να ορίζει με διαφάνεια και να ανακοινώνει τα μέλη των επιτροπών(Πανεπιστημιακοί καθηγητές) .
 δ) Τα παιδαγωγικά να εξετάζονται με αντικειμενικό σύστημα(όπως σήμερα) και ο βαθμός τους να αποτελεί το 30% της συνολικής βαθμολογίας στα τρία( μέχρι τώρα) εξεταζόμενα πεδία. Ως βάση να ορίζεται το 50%
 ε) Ο τρόπος εξέτασης στη διδακτική να γίνει πιο συγκεκριμένος  και η βαθμολογία να αποτελεί το 20% της συνολικής βαθμολογίας(μια και δεν μπορεί να αντικειμενικοποιηθεί). Βάση να οριστεί το 50%.
 στ) Να υπάρχει το δικαίωμα στην πρόσβαση και απόκτηση φωτοτυπίας του γραπτιού , καθώς και το δικαίωμα ένστασης .

Ακολουθούν Υπογραφές

33
Αν είσαι γυναίκα κάνε την αρχή

34
Από το http://clubs.pathfinder.gr/MATHEMATICA/17063?forum=56996&read=579
Οσοι συμφωνούν αλλά  ντρέπονται  και δεν θέλουν να εμφανίζεται στα site το όνομά τους ,ας μου στείλλουν email  ,θα περιλάβουμε το όνομά τους  όταν έρθει η ώρα να το στείλλουμε στους τελικούς αποδέκτες
ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΩΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΚΡΙΤΗΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.

Επειδή στην εποχή μας ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι καίριος όσο ποτέ.
Επειδή στους νέους μας αξίζουν οι κατά το δυνατόν καλλίτεροι εκπαιδευτικοί.
Επειδή όλοι οι επιστήμονες πρέπει να έχουν την δυνατότητα να διεκδικήσουν την είσοδο στην εκπαιδευτική οικογένεια.
Επειδή ο διορισμός μέσω της επετηρίδας αναγορεύει ως μόνο προσόν την ηλικία.
Επειδή οι κάθε είδους πίνακες διορισμού ,με βάση μόνο την προϋπηρεσία, μετατρέπουν τελικά την ελπίδα και την προσδοκία των πτυχιούχων να υπηρετήσουν το δημόσιο σχολείο σε πολιτική ομηρία και δίνουν ισχυρό άλλοθι στη διοίκηση για τη διαιώνιση του πελατειακού κράτους
Επειδή για την επιλογή των εκπαιδευτικών το μόνο αντικειμενικό και δίκαιο κριτήριο είναι εκείνο των γνώσεων.
Επειδή μόνο ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ μπορεί να εξασφαλίσει την αντικειμενικότητα και την ισοπολιτεία.
Επειδή πολιτικές και συνδικαλιστικές δυνάμεις μεθοδικά υποσκάπτουν την επιλογή μέσω ΑΣΕΠ.
   

Εμείς οι υπογραφόμενοι  εκπαιδευτικοί - πολίτες ζητάμε από την κυβέρνηση, τα πολιτικά κόμματα και τις ηγεσίες των συνδικαλιστικών οργανώσεων των εκπαιδευτικών να εναρμονισθούν με την θέληση της κοινωνίας και τις ανάγκες των καιρών ώστε ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ να αποτελέσει το μοναδικό κριτήριο για την πρόσληψη των εκπαιδευτικών στα δημόσια σχολεία.
Ζητάμε δε
  α) Το ΑΣΕΠ να ορθολογικοποιήσει , αλλά και να προσδιορίσει για κάθε μάθημα , την εξεταστέα ύλη και να την ευθυγραμμίσει στο μέτρο του δυνατού με τη διδασκόμενη στα β΄θμια εκπαίδευση ύλη με πιθανές προεκτάσεις σε βασικές ενότητες του α ΄ έτους στο Πανεπιστήμιο  και  γενικα σε εκείνους τους χώρους που η γνώση τους συνθέτει  μια ολοκληρωμένη εικόνα του εκπαιδευτικού στο γνωστικό αντικείμενο Ο βαθμός στο γνωστικό αντικείμενο να αποτελεί το 50% της συνολικής βαθμολογίας και η επιτυχία να έχει βάση το 50% .
 β) Το ΑΣΕΠ οφείλει να ανακοινώνει την προκήρυξη των διαγωνισμών ένα τουλάχιστον εξάμηνο νωρίτερα, προσδιορίζοντας με ακρίβεια την ημερομηνία διεξαγωγής του διαγωνισμού.
 γ) Το ΑΣΕΠ να ορίζει με διαφάνεια και να ανακοινώνει τα μέλη των επιτροπών(Πανεπιστημιακοί καθηγητές) .
 δ) Τα παιδαγωγικά να εξετάζονται με αντικειμενικό σύστημα(όπως σήμερα) και ο βαθμός τους να αποτελεί το 30% της συνολικής βαθμολογίας στα τρία( μέχρι τώρα) εξεταζόμενα πεδία. Ως βάση να ορίζεται το 50%
 ε) Ο τρόπος εξέτασης στη διδακτική να γίνει πιο συγκεκριμένος  και η βαθμολογία να αποτελεί το 20% της συνολικής βαθμολογίας(μια και δεν μπορεί να αντικειμενικοποιηθεί). Βάση να οριστεί το 50%.
 στ) Να υπάρχει το δικαίωμα στην πρόσβαση και απόκτηση φωτοτυπίας του γραπτιού , καθώς και το δικαίωμα ένστασης .

Ακολουθούν Υπογραφές

35
ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΩΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΚΡΙΤΗΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.

Επειδή στην εποχή μας ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι καίριος όσο ποτέ.
Επειδή στους νέους μας αξίζουν οι κατά το δυνατόν καλλίτεροι εκπαιδευτικοί.
Επειδή όλοι οι επιστήμονες πρέπει να έχουν την δυνατότητα να διεκδικήσουν την είσοδο στην εκπαιδευτική οικογένεια.
Επειδή ο διορισμός μέσω της επετηρίδας αναγορεύει ως μόνο προσόν την ηλικία.
Επειδή οι κάθε είδους πίνακες διορισμού ,με βάση μόνο την προϋπηρεσία, μετατρέπουν τελικά την ελπίδα και την προσδοκία των πτυχιούχων να υπηρετήσουν το δημόσιο σχολείο σε πολιτική ομηρία και δίνουν ισχυρό άλλοθι στη διοίκηση για τη διαιώνιση του πελατειακού κράτους
Επειδή για την επιλογή των εκπαιδευτικών το μόνο αντικειμενικό και δίκαιο κριτήριο είναι εκείνο των γνώσεων.
Επειδή μόνο ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ μπορεί να εξασφαλίσει την αντικειμενικότητα και την ισοπολιτεία.
Επειδή πολιτικές και συνδικαλιστικές δυνάμεις μεθοδικά υποσκάπτουν την επιλογή μέσω ΑΣΕΠ.

Εμείς οι υπογραφόμενοι ως εκπαιδευτικοί αλλά και ως πολίτες ζητάμε από την κυβέρνηση, τα πολιτικά κόμματα και τις ηγεσίες των συνδικαλιστικών οργανώσεων των εκπαιδευτικών να εναρμονισθούν με την θέληση της κοινωνίας και τις ανάγκες των καιρών ώστε ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ να αποτελέσει το μοναδικό κριτήριο για την πρόσληψη των εκπαιδευτικών στα δημόσια σχολεία.

Ακολουθούν Υπογραφές

ΒΑσίλη, αφού έγινα και ..συν - συντάκτης , βάλε και μένα σε αυτούς που συμφωνούν με τη διάδοση του κειμένου.Σίγουρα είναι για το καλό όλων ανεξαιρέτως των συναδέλφων και όλων των ειδικοτήτων!

Υπογράφω ανεπιφύλακτα οποιαδήποτε φωνή αντιστέκεται στη νεοελληνική αξία του ΜΙΚΡΟ - βολέματος!

36
Ευχαριστώ για την υπόδειξη

37
από http://clubs.pathfinder.gr/MATHEMATICA/17063?forum=56996&read=495 

ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΩΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΚΡΙΤΗΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.

Επειδή στην εποχή μας ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι καίριος όσο ποτέ.
Επειδή στους νέους μας αξίζουν οι κατά το δυνατόν καλλίτεροι εκπαιδευτικοί.
Επειδή όλοι οι επιστήμονες πρέπει να έχουν την δυνατότητα να διεκδικήσουν την είσοδο στην εκπαιδευτική οικογένεια.
Επειδή ο διορισμός μέσω της επετηρίδας αναγορεύει ως μόνο προσόν την ηλικία.
Επειδή οι πάσης φύσεως πίνακες διορισμού βάσει προϋπηρεσιών αναγορεύουν ως προσόν την καλή σχέση με το πελατειακό κράτος.
Επειδή για την επιλογή των εκπαιδευτικών το μόνο αντικειμενικό και δίκαιο κριτήριο είναι εκείνο των γνώσεων.
Επειδή μόνο ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ μπορεί να εξασφαλίσει την αντικειμενικότητα και την ισοπολιτεία.
Επειδή πολιτικές και συνδικαλιστικές δυνάμεις μεθοδικά υποσκάπτουν την επιλογή μέσω ΑΣΕΠ.

Εμείς >οι υπογραφόμενοι ως εκπαιδευτικοί αλλά και ως πολίτες ζητάμε από την >κυβέρνηση, τα πολιτικά κόμματα και τις ηγεσίες των συνδικαλιστικών >οργανώσεων των εκπαιδευτικών να εναρμονισθούν με την θέληση της >κοινωνίας και τις ανάγκες των καιρών ώστε ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ να >αποτελέσει το μοναδικό κριτήριο για την πρόσληψη των εκπαιδευτικών στα >δημόσια σχολεία.

Ακολουθούν Υπογραφές

ΟΝΟΜΑ          ΕΠΩΝΥΜΟ                    ΙΔΙΟΤΗΤΑ                                  e-mail  ( μη ανακοινώσιμο; )

Βασίλης             Στεφανίδης           Καθηγητής Β΄βαθμιας-Κομοτηνή           bilstef  at gmail dot com

Νικόλαος           Μαυρογιάννης       Καθηγητής Β΄βαθμιας-Αθήνα               mavrogiannis#gmail.com

Ευθύμιος          Σουκαράς             Καθηγητής Β¨βάθμιας-Αθήνα                 soukaras  at gmail.com

Σπύρος           Καρδαμίτσης          Καθηγητής Β΄βάθμιας-Αθήνα          spyroskardamitsis#hotmail.com

38
δεν μπορουμε ρε παιδια να κατσουμε να τα βαλουμε κατω και να δουμε το κοινο καλο??
Ποιο είναι το κοινό καλό ;
Εσύ τι λες ;
(δεν ψηφίζεις αλλά πες τελικά με βάση την θέση της ΠΕΑΕ  "μόνη προϋπόθεση για διορισμό το πτυχίο και η προϋπηρεσία" 
εσύ ποιο θεωρείς κοινό καλό ; )

39
ο τονος σου ειναι αρκετα εντονος και επιθετικος που δεν αρμοζει στα πλαισια του διαλογου.
Στην ΕΚΚΛΗΣΙΑ είμαστε ;
Ποιος είπε ότι ο δημιουργικός διάλογος δεν είναι επιθετικός ή όχι έντονος ;

ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΟΣ  ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ- ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να είναι

40
ο τονος σου ειναι αρκετα εντονος και επιθετικος που δεν αρμοζει στα πλαισια του διαλογου. και τι εχουμε εδω? εκλογες? τι θα πει με ποιον θα παω????
αυτο γινεται παντα ομως.. χωριζομαστε κι εμεις σε παραταξεις.. δεν μπορουμε ρε παιδια να κατσουμε να τα βαλουμε κατω και να δουμε το κοινο καλο?? αλλωστε η πεαε επενεβη δραστικα και στο θεμα της υλης ασεπ πε02 και χαρη στην αποφασιστικη αυτη επεμβαση εχουμε καποια μειωση της υλης. δεν απαξιωνει τον ασεπ

εσένα αυτό

"Απ: Εκδήλωση ΠΕΑΕ, 10 χρόνια ΑΣΕΠ - 10 χρόνια Αδιοριστία
Αποσυνδεδεμένος CHRISOYLA
Sr. Member
****
Μηνύματα: 305
"Κάτω από την άσφαλτο, υπάρχει παραλία"

Προφίλ Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
   
      Απάντηση με παράθεση
Ως ΠΕΑΕ δεν είπαμε ποτέ ότι θέλουμε τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Αν δείτε όλα τα κείμενα που διατυπώνουν αιτήματα αναφέρονται στο "μόνη προϋπόθεση για διορισμό το πτυχίο και η προϋπηρεσία" και μάλιστα μπαίνουν συγκεκριμένα αιτήματα για την απόκτηση της προϋπηρεσίας, προκειμένου να υπάρχει διαφάνεια. Βobo1, μάθε να διαβάζεις. Όσο για τους συναδέλφους που έγραψαν σχόλια προφανώς και εκφράζουν την προσωπική τους άποψη, ενώ ο bilstef κοινοποιήσε μέσω αυτού του θέματος ένα άλο κείμενο. Θα σου πρότεινα, bilstef, να το στείλεις στις ανακοινώσεις και όχι εδώ, όπου το θέμα είναι άλλο.
Η εκδήλωση είχε ενημερωτικό χαρακτήρα και ήταν συζήτηση, δεν ήταν συνέλευση και δεν είχε αποφασιστικό χαρακτήρα, άρα τίποτα δεν άλλαξε σε επίπεδο αιτημάτων.
Όσο για την καθιέρωση του ΑΣΕΠ ως μόνο σύστημα διορισμού εγώ διαφωνώ (και η ΠΕΑΕ, όπου όταν το συζητήσαμε γράφτηκε και κείμενο για αυτό), αλλά δε θα αναπτύξω εδώ τα επιχειρήματά μου γιατί είναι άλλο θέμα. Έχει ξαναγίνει κουβέντα και αν θέλει ο συνάδελφος που το έθεσε ας ξανανοίξει νέο.
Όσο για το γράφημα...όλα μας απασχολούν και η κουβέντα έγινε συνολικά για τους διορισμούς. Όποιος δεν παρακολουθεί, ας μην εκφέρει άποψη βάσει της υποκειμενικότητάς του"



Σου φαίνεται ότι τον Αξιώνει ;

41
Να επισημάνω ότι η "απόφαση " της ΟΛΜΕ πριν λίγα χρόνια ήταν η επετηρίδα  και μετά έως  σήμερα η προϋπηρεσία ΜΟΝΟ .

ΘΑ ρωτήσω πάλι:

σε ποιες συνελεύσεις ,πότε συζητήθηκε , πότε ζητήθηκε , πότε ψηφίστηκε  και από ποιους αυτή η θέση  .

Πως θα αποκτιέται αυτή ,με ποιο τρόπο θα διορίζονται οι αναπληρωτές-ωρομίσθιοι  για να αποκτιέται (αν αυτό υπονοείται) ;
και το γεγονός ότι  η ΟΛΜΕ είναι κατά της ωρομισθίας και της αναπλήρωσης ;Μήπως η μια θέση συγκρούεται με την άλλη;

 

42
ευγε φιλτατε-μπραβο σας για την φιλοτιμη προσπαθεια σας-μακαρι οι κοποι σας να ευοδωσουν για να αποτιναχτει επιτελους ο ζυγος της αδικιας,του πολιτικου βισματος και της αναξιοκρατιας που κατα κορον ο θεσμος της αναπληρωσης προωθει!
Υπέγραψε λοιπόν !
Αν δεν θέλεις να εμφανίζεται το όνομα σου στο site  στείλλε μου email και όταν είναι να στείλλου  με τις υπογραφές θα σε ειδοποιήσω
bilstef at gmail dot com

Σελίδες: 12345 ... 10

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159882
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 492
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 459
Σύνολο: 460

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.