Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - habanero

Σελίδες: 12345 ... 18
29
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« στις: Σεπτέμβριος 11, 2013, 05:01:12 μμ »
Σύμφωνα πάντως με το Λεξικό λογοτεχνικών όρων που χρησιμοποιείται στο μεταπτυχιακό λογοτεχνίας του ΑΠΘ, ο Genette υποστηρίζει ότι συνήθως η εστίαση παραβιάζεται.
Βέβαια, δε γίνεται να είναι ο αφηγητής και ομοδιηγητικός και παντογνώστης..
Άρα η άποψη με την περιορισμένη/διευρυμένη οπτική γωνία είναι η πιο ασφαλής.
Άλλωστε, το ίδιο πρόβλημα υπάρχει και στον πρόλογο και επίλογο του Παπαδιαμάντη. Κι εκεί όμως λέμε ότι η εστίαση παραμένει εσωτερική και ο αφηγητής ομοδιηγητικός.
Είναι λογικό ο αφηγητής να ξέρει περισσότερα για το παρελθόν αφού είναι ώριμος, δεν ξέρει όμως τα πάντα (πχ. η Μοσχούλα δεν ξέρει τι απέγινε).
(Μπορεί να είναι φορμαλιστικό αλλά εμένα πολύ μου αρέσουν αυτοί οι "φιλολογικολογοτεχνικοί" προβληματισμοί!!) :)
   Από τη στιγμή όμως που στο " Αμάρτημα" έχουμε διπλή οπτική γωνία, του αφηγητή παιδιού και του αφηγητή ενήλικα, αν κρίνουμε τον καθένα ξεχωριστά θα ήταν λάθος να πούμε ότι ο αφηγητής παιδί είναι ομοδιηγητικός με εσωτερική εστιαση και ο ενήλικας, παντογνώστης? 'Η καλύτερα να μην αναφερθούμε σε παντογνώστη, ή ομοδιγιητικό και να μείνουμε στο ότι η οπτική γωνία εναλλάσσεται από αυτή του παιδιού στον ώριμο αφηγητή και έτσι υπάρχει η δυνατότητα παρουσίασης των γεγονότων με αναχρονίες ώστε να επιτευχθεί η διατήρηση του αινίγματος και το ενδιαφέρον και η αγωνία του αναγνώστη? :-[ :-[

30
 ;) Βοηθάει πάρα πολύ!

31
Πολύ καλό αυτό , αλλά δεν χριεάζεται να έχουν και μία οπτική, επαφή;Πολλές φορές και στα αρχαία στη γραμματική, συμβουλεύω τους μαθητές, τη στιγμή που μου απαντήσουν λάθος σε κάτι που θα ρωτήσω, να το δουν στη γραμματική, ή στις σημειώσεις, για να το συνειδητοποιήσουν.Σκέφτομαι να τους έδινα κάποιες περιληπτικές σημειώσεις στο μάθημα κια μετά να κάνω αυτό που πρότεινες με το βιβλίο. Ευχαριστώ για υτη βοήθεια.

32
Σωστός, δεν το είπα καθόλου για πλάκα, αλλά κάποιοι μαθητές δεν έχουν συνηθίσει να διαβάζουν!!Φαντάσου, ότι όταν είχα ξεκινήσει για πρώτη φορά στη ζωή μου να διδάσκω, στα αρχαία β λυκείου, δεν τους δίδασκα καν , τα ερμηνευτικά.Σκεφτόμουν:"Τα έκαναν στο σχολείο, τους έδωσα σημειώσεις, ας κάνουμε μαζί κάτι πιο δύσκολο, μην πληρώνομαι τζάμπα!" Να μη σου περιγράψω τι γινόταν στο επόμενο μάθημα!Μόλις την κατάλαβα τη δουλειά, τους αντιμετώπιζα σαν μικρά παιδάκια και έπιασε!Τι να πω! Καλά εγώ εγώ την πρώτη μου φορά, ούτε το λύω δίδαξα, γιατί σκέφτηκα:"Το έχουν μάθει ήδη από το γυμνάσιο, ας τους κάνω κάτι πιο δύσκολο, μην πληρώνομαι τζάμπα! ;D  και :o ταυτόχρονα!!

33
Εγώ τους λέω να αγοράσουν ένα βοήθημα για να έχουν μια βάση στο διάβασμά τους  κι αν χρειαστεί κάτι επιπλέον τους φωτοτυπώ και από αλλού.

Χμ..Ενδιαφέρον... Και στο φροντιστήριο, δεν υπάρχει πρόβλημα? Εντάξει, οι δακτυλογραφημένες σημειώσεις είναι για τους τύπους.

34
Α ρε Μάρκο ;D!!Οπότε ούτε ιστορία χρειάζεται , ούτε γνωστό αρχαίων εννοείται!!!

35
Ευχαριστώ πολύ!Μου φαίνεται λογικό ;)

36
Μια ερώτηση: Τους δίνετε δακτυλογραφημένες σημειώσεις ή φωτοτυπίες από βοηθήματα; Ρωτάω κυρίως όσους δουλεύουν σε φροντιστήριο, όπου υπάρχει και ο παράγων εργοδότης.

37
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούλιος 07, 2013, 09:49:35 μμ »
Παιδιά σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τη βοήθειά σας!!:-) Αντε καλή αρχή!  ;)

38
Φιλολογικά μαθήματα / Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούλιος 07, 2013, 12:50:05 πμ »

Γεια σας !!
           Πρόκειται να διδάξω έκθεση γ λυκείου σε φροντιστήριο. Θα μπορούσατε να μου πείτε την πορεία διδασκαλίας που ακολουθείτε? Σκεφτόμουν να τους διδάξω αρχικά όλη τη θεωρία και μετά να εμβαθύνω με ασκήσεις και επανάληψη της θεωρίας μέσω κείμένων.  Πώς μοιράζετε την ύλη του κάθε μαθήματος στις 2 ώρες?
          Σχετικά με το πρώτο μάθημα που θα κάνω: Σκέφτομαι να τους αναφέρω την ύλη του 2012-2013, για να έχουν μια ιδέα, να τους πω πώς βαθμολογείται μία έκθεση, ποια είναι η μεθοδολογία της έκθεσης αλλά και της περίληψης.Και μετά να ξεκινήσω τη θεωρία με τη σειρά που τα έχει το βιβλίο. Ποια είναι η γνώμη σας? Ευχαριστώ πολύ!!!

39
Ευχαριστώ πολύ παιδιά! :)

40
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« στις: Σεπτέμβριος 14, 2011, 11:35:17 πμ »
Γεια σας παιδιά και καλή χρονιά! Θα ξεκινήσω ιδιαίτερο μάθημα γλώσσας με μαθητή γ' γυμνασίου, ο οποίος έχει πολλά κενά και προβλήματα έκφρασης. Πήγαινε σε λογοθεραπευτή ο οποίος τον συμβούλεψε να κάνει ιδιαίτερο μάθημα χωρίς να προχωρά με την ύλη του σχολείου απαραίτητα, αλλά να αναπτύσσει κάθε φορά ένα θέμα του ενδιαφέροντός του:Π.χ ποδόσφαιρο. Θεωρώ ότι θα ήτν φρόνιμο, να του κάνω λεξιλογικές ασκήσεις και να ξεκινήσω με  παραγράφους , αφού πρώτα του δώσω κάποιες οδηγίες για την σωστή ανάπτυξή τους. Πιστεύω, ότι είναι καλύτερο να πηγαίνω παράλληλα με το βιβλίο, για να μην του μείνουν κενά και από τη  γ' γυμνασίου, αλλά να του δίνω κάθε φορά να ανπτύσσει και ένα "δικό του"  θέμα , το οποίο θα διορθώνουμε μαζί. Ποια είναι η δική σας γνώμη; Επίσης: Μπορείτε να μου προτείνετε ένα βιβλίο με λεξιλογικές ασκήσεις γυμνασίου; Ευχαριστώ!

41
Ευχαριστώ πολύ. Αν μπορεί να μπορούσε να με βοηθήσει και κάποιος άλλος για τα υπόλοιπα θα το εκτιμούσα:)

42
Γεια σας...Από το τέλος Ιουλίου πρόκειται να κάνω Ελένη και αρχαία γλώσσα σε μαθητή που έμεινε μετεξεταστέος στην γ' γυμνασίου. Με ποιο τρόπο εξετάζονται και με ποιο βαθμολογούνται?Πόσες ώρες νομίζετε ότι χρειάζονται τη μέρα ή τη βδομάδα σε κάθε μάθημα? Δεν έχω ξαναδιδάξει Ελένη ούτε έχω αναλάβει ξανά μετεξεταστέο.Είναι πολύ απαιτητικό το μάθημα (Ελένη)? Μπορείτε να μου πείτε πού πρέπει να επιμείνω περισσότερο? Ευχαριστώ! Α! Και κάτι άλλο:Τέλος Αυγούστου δίνουν εξετάσεις?

Σελίδες: 12345 ... 18

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159834
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 538
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 523
Σύνολο: 531

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.