Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - michalis

Σελίδες: 1234 ... 51
15
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2020
« στις: Φεβρουάριος 27, 2020, 06:23:34 μμ »
Επί αιτήσεων που έγιναν τον Νοέμβριο του 19;

16
Εφόσον έχει υπογεγραμμένο το παρουσιολογιο/απουσιολογιο του αν αναφέρεις κάτι δημόσια θα σου κάνει μια μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση και μετά θα τρέχεις.

17
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2020
« στις: Νοέμβριος 20, 2019, 10:32:48 μμ »
πως φτιαχνουμε ενιαιο Pdf?
Κατεβαστε την εφαρμογη στο κινητο που φωτογραφιζεις τα εγγραφα και τα αποθηκευει ως pdf
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.appxy.tinyscanner

18
Ειδική Αγωγή / Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« στις: Νοέμβριος 20, 2019, 10:35:43 πμ »
η σύσταση οργανικών σε ένα σχολείο δεν είναι συνάρτηση μόνο του ωρολόγιου προγράμματος. Αν ήταν έτσι δεν θα είχε σε κανένα γυμνάσιο οργανική ο θεολόγος και θα είχαν όλα τα γυμνάσια 1,5 θέση πε02, 1 θέση πε03 κ.ο.κ.
Προφανώς μετράει και πόσα τμήματα έχει ένα σχολείο και γίνεται υπολογισμός των συνολικών ωρών που απαιτούνται βάσει της δυναμικότητας του σχολείου.
Στον υπολογισμό των οργανικών για τα τ.ε. στην δευτεροβάθμια δεν υπολόγισαν τις ομάδες που λειτουργούν σε κάθε τ.ε. κάτι που είναι πολύ εύκολο καθώς όλα δηλώνονταν στο myschool.
Άρα θα έπρεπε να υπολογιστούν περισσότερες ώρες ανα ειδικοτήτα ανα σχολείο για την σύσταση των οργανικών.
Είναι σαφές λοιπόν πως ενώ ικανοποιείται ένα πάγιο αίτημα για σύσταση οργανικών στην ββάθμια, αυτό γίνεται με λάθος τρόπο και είναι κατά τόσο των πε02 που θα μπορούσαν να έχουν τουλάχιστον +40% οργανικών θέσεων όσο και κατά των πε04 που χάνουν σχεδόν το 80% που θα μπορούσαν να είχαν βάσει των αναγκών που είναι δηλωμένες στο myschool.
Το επιχείρημα ότι το τ.ε. δεν έχει σταθερό αριθμό μαθητών είναι αίολο καθώς
α) υπάρχει πολυ μεγάλος αριθμός μαθητών σε αναμονή για έκδοση γνωμάτευσης στα ΚΕΔΔΥ (πρωην)
β) ο αριθμός των μαθητών στις τάξεις της γενικής έχει μειωτικές τάσεις και εκει λόγω υπογεννητικότητας κ.α. αλλα και επειδή με μιά απλή απόφαση του υπουργείου για αλλαγή του κατώτατου αριθμού μαθητών ανα τμήμα μπορει να χαθούν οργανικές γενικής.
Το όλο πρόβλημα είναι στην άρνηση του υπουργείου να λειτουργήσει σωστά η εαε στην δευτεροβάθμια καθώς εκεί έχουμε τα μισα τ.ε. σε σχέση με την αβάθμια (αναλογία τ.ε./σχολικών μονάδων). Ειδικότερα, μονοψήφιο ποσοστό μαθητών που παρακολουθούσαν σε τ.ε. στο δημοτικό έχει υποστήριξη σε τ.ε. στο λύκειο.

Θα έπρεπε λοιπόν
α) να συσταθούν οργανικές ανα ειδικότητα ανα τ.ε. βάσει ΚΑΙ του ωρολογίου ΚΑΙ του μαθητικού δυναμικού των τ.ε.
β) να μην εκλαμβάνει κάποιος ότι η ίδρυση οργανικών και για άλλες ειδικότητες θα περιορίσει τους διορισμούς της δικής του ειδικότητας στους 4500 διορισμούς που λένε οτί θα κάνουν ώστε να μην υπάρχει αυτός ο αλληλοσπαραγμός μεταξύ των ειδικοτήτων. Ας ιδρυθούν οι οργανικές, να υπολογιστούν τα ποσοστα ανα ειδικότητα στους 4500 διορισμούς και για όσες οργανικές μείνουν κενές, να υπάρξουν νέες εγγραφές στον κρατικό προϋπολογισμό για διορισμούς το επόμενο έτος.

19
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2020
« στις: Νοέμβριος 20, 2019, 09:50:07 πμ »
κάποιος υπηρετεί σε απομακρυσμένο και παίρνει μετάθεση σε άλλη περιοχή. Αν ζητήσει και πάρει απόσπαση σε απομακρυσμένο, διπλασιάζει την υπηρεσία του σε απομακρυσμένο;

20
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2020
« στις: Νοέμβριος 15, 2019, 11:20:15 μμ »
Το μεταπτυχιακο της εαε το στελνουμε στην δδε ή στο υπουργειο;

21
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2020
« στις: Νοέμβριος 14, 2019, 10:56:17 πμ »
Τα μορια συνθηκών διαβίωσης υπολογιζονται απο το σύστημα ή πρέπει να ζητήσουμε κάποια βεβαίωση και την στείλουμε με email;

22
Ειδική Αγωγή / Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« στις: Ιούνιος 20, 2017, 04:06:38 μμ »
Την ευθύνη των θεμάτων- εξέτασης των μαθητων ενος σχολείου την εχουν οι διδασκοντες το μαθημα. Δεν γραφει οι διδιασκοντες της γενικής το μαθημα οποτε εφπσον διδασκεις στο τ.ε. το εν λογω μαθημα μπορεις να εισαι εισηγητης

23
Β/θμια / Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Δευτεροβάθμιας 2016-17
« στις: Δεκέμβριος 11, 2016, 11:00:48 πμ »
Από τον ΣΑΚΕΑ ανακοινώνεται ότι

1) Ο Σύλλογος μας θα προχωρήσει σε Γενική Συνέλευση των μελών του και εκλογή Διοικητικού Συμβουλίου. Για τον λόγο αυτό τόσο στο φόρουμ του Συλλόγου (sakea.forumgreek.com) όσο και στην ομάδα του συλλόγου στο facebook (ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ) μπορούν τα εγγεγραμμένα μέλη του συλλόγου να ψηφίσουν έως τις 15/12/2016 σχετικά με τον τόπο και την ημερομηνία διεξαγωγής της ΓΣ.

2) Όποιο μέλος του συλλόγου θέλει να υποβάλλει υποψηφιότητα για το ΔΣ ή για την ελεγκτική επιτροπή θα πρέπει να στείλει σχετική γνωστοποίηση της υποψηφιότητας του στο email του Συλλόγου
(syllogosanaplirotoneade@yahoo.gr) έως τις 15/12/2016.
Στο μήνυμα του θα αναφέρει αριθμό μητρώου μέλους και τον κλάδο του. Στην συνέχεια το ΔΣ του συλλόγου θα ενημερώσει τα μέλη του συλλόγου για τις υποψηφιότητες και τον τρόπο εκλογής των μελών του ΔΣ.

3) Συνεχίζεται η εγγραφή μελών στον σύλλογο μας. Για να εγγραφεί κάποιος/α συνάδελφος στον σύλλογο θα πρέπει να είναι εγγεγραμμένος/η στον πίνακα κάποιου κλάδου αναπληρωτών ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ειδικής αγωγής καθώς ο σύλλογος αφορά την δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Η εγγραφή πραγματοποιείται με κατάθεση 5€ στον τραπεζικό λογαριασμό του ΣΑΚΕΑ στην Τράπεζα Πειραιώς. Αριθμός Λογαριασμού : 5610084483444 ΙΒΑΝ: GR7901726100005610084483444
Αφού γίνει η κατάθεση αποστέλλεται
1) αντίγραφο της κατάθεσης και
2) αντίγραφο της ταυτότητας του καταθέτη στο email του Συλλόγου syllogosanaplirotoneade@yahoo.gr. Αυτό είναι απαραίτητο γιατί θα πρέπει να υπάρχει επιβεβαίωση της σύνδεσης του μέλους με το email καθώς θα διενεργηθούν ψηφοφορίες μέσω email.

Στο ίδιο μήνυμα αναφέρονται ο κλάδος, ο αριθμός τηλεφώνου και ο τόπος μόνιμης κατοικίας ώστε να ενταχθεί το κάθε μέλος στην αντίστοιχη ομάδα πόλης του ΣΑΚΕΑ. Τα χρήματα της συνδρομής θα παραμένουν στον λογαριασμό του συλλόγου για να καλύπτουν ανάγκες του συλλόγου και μόνο.
Με εκτίμηση,
Εκ του ΔΣ του ΣΑΚΕΑ

24
Αν και δεν μου αρέσει το ιατρικό παράδειγμα.
κάποιος στα 30 τελειώνει την ιατρική. έως τα 36 δεν έχει κάνει ειδικότητα και τότε παίρνει ειδικότητα ωρλ. Άρα στα 40 του, η προϋπηρεσία ως ωρλ είναι 4 έτη ενώ ως γιατρός είναι 10. Αν δεν το καταλαβαίνεις και με αυτόν τον τρόπο τότε οκ...θα συνεχίσω το τουμπεκί μου.τουμπεκι  :-X
καλή συνέχεια στον αγώνα σας και αν δεν θέλετε να ενωθούμε δεν πειράζει....είμαστε συνηθισμένοι στις διασπάσεις

25
1) όταν εκπαιδεύεις μαθητές στις δομές εαε, τους εκπαιδεύεις πάνω στο αντικείμενο του βασικού σου πτυχίου (άρα αποκτάς εμπειρία στην διδασκαλία του αντικειμένου του βασικού πτυχίου) έχοντας επιπλέον ειδικευτεί μέσω ενός διδακτορικού, μεταπτυχιακού ή σεμιναρίου άρα αποκτάς προϋπηρεσία που σε βοηθά να διδάξεις καλύτερα το αντικείμενο σου και σε μαθητές του γενικού σχολείου. Όταν εργάζεσαι ως καθηγητής στο γενικό σχολείο δηλαδή δεν εκπαιδεύεις άρα δεν αποκτάς εμπειρία στην εκπαίδευση μαθητών ειδικής εκπαίδευσης, πως ζητάς να μετρά η προϋπηρεσία αυτή στις προσλήψεις που γίνονται για την εκπαίδευση μαθητών εαε; Τόσο απλά.

2)επειδή πολύ φοριέται η καραμέλα του ΑΣΕΠ, από που βγάζουν κάποιοι το συμπέρασμα ότι ΜΟΝΟ όσοι είναι στην γενική εκπαίδευση έχουν επιτυχία στον ΑΣΕΠ ενώ εκείνοι της ειδικής όχι;

3)Κάνετε λόγο για άλλα μεταπτυχιακά που θα πρέπει να προσμετρώνται. ποιος σας είπε πως μόνο εσεις είστε κάτοχοι 2,3 μεταπτυχιακών και οτι όσοι εργάζονται στην εαε δεν έχουν την αντίστοιχη ακαδημαϊκή πορεία; Μακάρι να μετρήσουν και τα άλλα μεταπτυχιακά αλλά να είναι σχετικά με το αντικείμενο της εργασίας μας.
τι ιδιότυπος λοιπον, ρατσισμός είναι αυτός προς τους ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ της εαε; Και τι είδους εκπαιδευτικοί είναι εκείνοι που ξαφνικά θυμήθηκαν την εαε όταν έκλεισε η στρόφιγγα της γενικής; Τα βάζετε με τους συναδέλφους σας που όπως και εσείς οργώνετε την Ελλάδα αλλά όταν αυξήθηκε ο αριθμός μαθητών ανα τμήμα κάνατε επανάσταση από τον καναπέ. Όταν δόθηκε β και γ ανάθεση σε ειδικότητες άσχετες με το αντικείμενο που ήταν η επαναστατικότητα σας;
Όταν τόσα χρόνια, κατα παράβαση του νόμου, γίνονταν πρώτα οι προσλήψεις στην γενική με συνέπεια οι αναπληρωτές γενικής να αποκτούν κάθε χρόνο περισσότερη προϋπηρεσία, δεν είδα κανέναν να είναι με το δίκιο και το σωστό.
Όταν τα δυσπρόσιτα μετρούν διπλά στον πίνακα γενικής αλλά για τους αναπληρωτές εαε δεν μπήκε η ίδια διάταξη, ασχοληθήκατε με το σωστό και το δίκαιο;
Λοιπόν, κοιτάξτε πως θα ενωθούμε, ειδικά εμείς της δευτεροβάθμιας με την τόση μείωση των προσλήψεων και μην ψάχνετε για εχθρούς εκεί που δεν υπάρχουν.
Όσοι πραγματικά θέλουν αγώνες ας διεκδικήσουν από τις κατα τόπους ΕΛΜΕ (και την ΟΛΜΕ) το κλείσιμο των σχολείων μέχρι να δοθεί λύση και να τελειώσει η ομηρεία τόσων χρόνων στην οποία μας έχουν υποβάλλει. Ας ενωθούμε αγωνιστικά και ίσως καταφέρουμε να κερδίσουμε.
Καλό απόγευμα

26
Β/θμια / Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Δευτεροβάθμιας 2016-17
« στις: Νοέμβριος 17, 2016, 07:46:51 μμ »
ΣΑΚΕΑ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Αγαπητοί Συνάδελφοι,
Όλα αυτά τα χρόνια αντιμετωπίζουμε την έλλειψη δομών, την έλλειψη ολοκληρωμένης καθοδήγησης και γενικότερα τα προβλήματα της ΕΑΕ στον χώρο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Αυτά τα προβλήματα μπορούν να αντιμετωπιστούν πιο αποτελεσματικά αν ενωθούμε, συναποφασίσουμε και ενεργοποιηθούμε μαζικά. Ενόψει των νέων προκλήσεων και δοκιμασιών χρειάζεται συσπείρωση και αποφασιστικότητα γιατί όπως διαπιστώσαμε και σε προηγούμενες δύσκολες συγκυρίες, όταν ενωθήκαμε νικήσαμε.
Ο Σύλλογος Αναπληρωτών Καθηγητών Ειδικής Αγωγής, στα πλαίσια της μαζικοποίησης και της ενεργοποίησης όλων των Αναπληρωτών Καθηγητών που ασχολούνται με την Ειδική Εκπαίδευση και Αγωγή ενημερώνει πως είναι δυνατή η εγγραφή μέλους μέσω της κατάθεσης συνδρομής των 5€ στον τραπεζικό λογαριασμό του ΣΑΚΕΑ στην Τράπεζα Πειραιώς.
Αριθμός Λογαριασμού : 5610084483444
ΙΒΑΝ: GR7901726100005610084483444
Αφού γίνει η κατάθεση αποστέλλεται αντίγραφο της, μαζί με αντίγραφο της ταυτότητας του καταθέτη, στο email του Συλλόγου syllogosanaplirotoneade@yahoo.gr. Αφού επιβεβαιωθεί η κατάθεση και η ύπαρξη του καταθέτη στους πίνακες εαε τότε αποστέλλεται επιβεβαίωση από τον Σύλλογο προς το μέλος όπου αναφέρεται ο αριθμός μητρώου μέλους.
   Στον σύλλογο μπορούν να εγγραφούν όσοι είναι εγγεγραμμένοι στους πίνακες αναπληρωτών ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ εαε του Υπουργείου Παιδείας . Όσοι εγγραφούν θα αποκτήσουν το δικαίωμα του εκλέγειν και του εκλέγεσθαι, πρόσβαση στο φόρουμ του συλλόγου καθώς και στο επίσημο γκρουπ του συλλόγου στο facebook.
 Μέσω αυτής της πρόσβασης θα ενημερώνουν και θα ενημερώνονται, θα συμμετέχουν στις δράσεις του ΣΑΚΕΑ κ.α. Στην συνέχεια, θα προκηρυχτεί Γενική Συνέλευση των μελών όπου θα αποφασιστούν τόσο θέματα του συλλόγου όσο και της ΕΑΕ στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Εκ του ΔΣ του ΣΑΚΕΑ

27
Σε μια αυγουστιατικη νυχτα καταργούν εναν κλάδο και μαλιστα βαζουν αλλους χωρίς προσόντα να λειτουργήσουν τους τομείς της εαε. Θα κανουν σεμινάρια για τους μόνιμους σαν αυτα που εκαναν περυσι; 10 μερες πριν το τελος της σχολικής χρονιάς; Και τα σεμινάρια αυτά ποιοι τα διοργανώνουν αραγε; Εκεινοι που ορίζουν τα κριτήρια;
Καθε καλοκαίρι και μια ανατροπή στην ειδικη...

28
Ειδική Αγωγή / Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Β/θμιας 2015-2016.
« στις: Φεβρουάριος 18, 2016, 10:08:44 μμ »
ψηφίζουμε για να μην καταργηθουν τα τμήματα ένταξηςhttps://secure.avaaz.org/el/petition/Ypoyrgos_Paideias_k_Nikos_Filis_Na_aposyrei_tin_tropologia_katargisis_ton_tmimaton_entaxis_Eidikis_Agogis/?nGgtlkb

Σελίδες: 1234 ... 51

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159799
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 442
Σύνολο: 460

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.08 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.