Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - garfieldnt

Σελίδες: 1234 ... 16
15
Η γνώμη μου θα ήταν να ζητηθεί η γνώμη του σχολικού συμβούλου ΠΕ04. Είναι υποχρέωσή του να γνωρίζει τη νομοθεσία ανάθεσης ωρών των ειδικοτήτων ευθύνης του... Επίσης, μπορεί να του ζητηθεί να παρίσταται στον παιδαγωγικό σύλλογο του σχολείου για να πάρει θέση ως προς την ανάθεση ωρών και είναι αυτός που θα υποστηρίξει μια συγκεκριμένη τοποθετηση απέναντι στον ΔΔΕ.

16
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2016
« στις: Ιούλιος 06, 2016, 06:06:36 μμ »
Τι είναι αυτό; Μπορεί κάποιος που δεν είχε κάνει αίτηση απόσπασης από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ να κάνει τώρα;;;
https://www.alfavita.gr/arthron/egkyklios-gia-nees-aitiseis-apospaseon-ekpaideytikon-kai-tropopoiiseis-logo-metathesis

17
Αναθέσεις/Ωράριο / Υπεραριθμία ΠΕ04
« στις: Ιούνιος 27, 2016, 08:49:42 μμ »
Αναφέρεται ότι “Στο άρθρο 14 του π.δ. 50/1996 (Α’ 45) όπως τροποποιήθηκε με την παράγραφο 2 του άρθρου 12 του π.δ. 100/1997 (Α’ 94) προστίθεται παράγραφος 13 ως εξής: «13. Για τη διαπίστωση υπεραριθμίας εκπαιδευτικών και τη ρύθμισή της σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ04 (Φυσικών, Χημικών, Φυσιογνωστών, Βιολόγων, Γεωλόγων) αντιμετωπίζονται ενιαία, ανεξαρτήτως της ειδικότητας στην οποία ανήκουν»
Έστω ότι σε ένα Γυμνάσιο υπάρχουν ένας Χημικός με υποχρεωτικό 21 ώρες  (8 ώρες α ανάθεσης)  και ένας Φυσικός με υποχρεωτικό 21 ώρες (16 ώρες α ανάθεσης (με αρχαιότερο τον Χημικό). Επίσης, έστω ότι  υπάρχουν 9 ώρες Βιολογίας και 8 ώρες Γεωγραφίας (χωρίς οργανικά τοποθετημένους εκπαιδευτικούς). Πώς γίνεται ο υπολογισμός για την διαπίστωση της υπεραριθμίας;;
 Μήπως ως εξής;;
Χημικός: πλεόνασμα (21-8)= +13 ώρες
Φυσικός: πλεόνασμα (21-16)= +5 ώρες
Βιολογία: έλλειμμα =-9
Γεωγραφία: έλλειμμα= -8

Σύνολο: = +13+5-9-8 =+1 <12....άρα κανείς υπεράριθμος ;;;
ή
Χημικός: πλεόνασμα (21-8)= +13 ώρες
Φυσικός: πλεόνασμα (21-16)= +5 ώρες

Σύνολο: = +13+5 =+18 >12....άρα υπεράριθμος ο Φυσικός ;;;

18
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αλλαγές στο Γυμνάσιο
« στις: Ιούνιος 27, 2016, 07:48:45 μμ »
Εννοείται πως ναι! Έχουμε υπεράριθμο που δήλωσε ότι δεν επιθυμεί να κριθεί αλλά οι 7 ώρες που του αναλογούν φυσικά θα τις πάρει και θα συμπληρώσει αλλού!
Ευχαριστώ!... και κάτι ακόμη... αν ο υπεράριθμος έχει κάνει θ ε τ ι κ ή δήλωση υπεραριθμίας και τελικά παραμείνει στο σχολείο λόγω του ότι δεν βρήκε κενό που να τον ενδιαφέρει, πάλι δικαιούται την α ανάθεση;

19
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αλλαγές στο Γυμνάσιο
« στις: Ιούνιος 26, 2016, 11:20:59 πμ »
Όταν κρίνεσαι υπεράριθμος, και παραμένεις στη σχολική μονάδα, εξακολουθείς να προηγείσαι στα μαθήματα της α  ανάθεσης;;; 

20
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Γ Ανάθεση
« στις: Ιούνιος 22, 2016, 11:26:52 μμ »
Συνάδελφοι νομίζω ότι έχουμε ξεφύγει... λίγο...

21
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Γ Ανάθεση
« στις: Ιούνιος 22, 2016, 10:02:36 μμ »
Συνάδελφοι, θα τα κάνουμε όλοι όλα!!! Ξεχνάνε όμως ότι η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας!

22
 Όταν κρίνεσαι υπεράριθμος, και παραμένεις στη σχολική μονάδα, εξακολουθείς να προηγείσαι στα μαθήματα της α  ανάθεσης;;; 

23
Εργασιακά / Απ: Δεύτερη ειδικότητα
« στις: Ιούνιος 13, 2016, 06:31:11 μμ »
Μια ερώτηση...
Ο Κ. είναι Φυσικός (ΠΕ04.01) και δεύτερη ειδικότητα Μαθηματικός (ΠΕ03)
Ο Λ. είναι Χημικός (ΠΕ04.02) εχει παλαιότητα τοποθέτησης σε σχέση με τον Κ. και έχει δεύτερη ανάθεση τα Μαθηματικά.
Ποιος προηγείται στην ανάθεση των Μαθηματικών;

24
Το ΦΕΚ των αναθέσεων έχει πολλά κενά και φέρνει ανατροπές. Θα μιλήσω για το δικό μου κλάδο και συγκεκριμένα για τους ΠΕ15. Να ξεκαθαρίσουμε ότι πλέον βρίσκεται σύσσωμος ο κλάδος της Οικιακής Οικονομίας χωρίς οργανικές θέσεις. Με 2 ώρες μόνο Α' ανάθεσης στην Α' γυμνασίου, πρακτικά καταργούνται όλες οι οργανικές και βγαίνουν όλοι πανελλαδικά υπεράριθμοι.
Αυτά που δεν καταλαβαίνω είναι τα εξής:
1. Αφού χαρακτηριστεί κάποιος υπεράριθμος, καλείται να επιλέξει νέα οργανική. Από τη στιγμή όμως που κανένα σχολείο δεν έχει οργανική θέση για ΠΕ15 πλέον (εκτός κι αν έχει 6 τμήματα Α γυμνασίου, άρα 12 ώρες), τι θα συμβεί με τις μεταθέσεις; Δε θα ξαναπάρει ποτέ ξανά κανένας  εκπαιδευτικός ΠΕ15 μετάθεση;
2. Ως προς τις β' αναθέσεις: όταν κρίνεσαι υπεράριθμος, εξακολουθείς να προηγείσαι στα μαθήματα β' ανάθεσης, εφόσον έχεις παλαιότητα οργανικής τοποθέτησης στη σχολική μονάδα; Ή προηγείται ο πιο πρόσφατα τοποθετηθείς άλλης ειδικότητας που έχει β' ανάθεση το ίδιο μάθημα, επειδή κατέχει οργανική θέση; Διαφωτίστε με σας παρακαλώ, επειδή αν ισχύει αυτό, πρακτικά οι εκπαιδευτικοί  ΠΕ15 πετιούνται έξω ΚΑΙ από τις β' ανάθεσεις!

Το Υπουργείο πρέπει να δώσει διευκρινίσεις άμεσα, επειδή τα παραπάνω αφορούν και σε άλλους κλάδους και στα σχολεία ήδη επικρατεί σύγχυση!
Το ερώτημα 2 του emigma είναι ιδιαίτερα σημαντικό και αποτελεί σημείο που πρέπει να ξεκαθαριστεί εν όψει των αναθέσεων... Γνωρίζει καποιος έγκυρη απάντηση;;;

25
Την περασμένη σχολική χρονιά υπήρχε διευκρινιστική οδηγία σύμφωνα με την οποία οι ΠΕ15 είχαν σε προτεραιότητα β ανάθεση της Γεωγραφίας. Οι νεες αναθέσεις δεν αναφέρουν κάτι τετοιο...

26
Μια ερώτηση... για να μη βγει κάποιος υπεράριθμος θα πρέπει να έχει τουλάχιστον 12 ώρες στην α΄ ανάθεση ή αρκούν 12 ώρες α΄+ β΄ανάθεση;; Επίσης, οι ΠΕ15 εφέτος, θα έχουν προτεραιότητα στην ανάθεση της Γεωγραφίας ως Β ανάθεση ή όχι;

27
δηλώσεις, δεν δηλώσεις υπεράριθμος το σίγουρο είναι ότι δεν παίρνεις κανένα μάθημα στο σχολείο όπου περισεύεις αφού οι ώρες έχουν μοιραστεί στους υπόλοιπους ΠΕ04 (ούτε Α ανάθεση, ούτε Β ανάθεση δεν παίρνει ο τελευταίος τοποθετημένος)
Έστω ότι κατα τη διαπίστωση υπεραριθμίας (με την ενιαία αντιμετώπιση των ΠΕ04) μου μενουν μόνο 5 ώρες στο σχολείο που υπηρετώ και έτσι βγαίνω υπεράριθμος (με αρχικές ώρες α ανάθεσης 14). Αν τελικά, παραμείνω στο σχολείο έχω δικαίωμα να κανω μόνο τις 5 ή μπορώ να κάνω τις 14;;;

28
Μετά τις μεταθέσεις οι δδε βγάζουν οργανικά κενά για τους οργανικά υπεράριθμους δηλ για όσους έχουν οργανική αλλά για κάποιον λόγο την άλλη χρονιά θα έχουν κάτω από 11 ή 12 ώρες στο σχολείο τους. Στ μεταξύ οι δδε έχουν δει ποια σχολεία έχουν οργανική
Υπεράριθμια κ έχουν καλέσει τους εκπαιδευτικούς αυτούς να δηλώσουν αν θέλουν να χαρακτηριστούν οργ. Υπεράριθμοι. Αν κανεις δε θέλει,θα χαρακτηριστεί ο τελευταίος τοποθετηθεις. Αυτός δηλώνει οργανικά κενά που βγάζει ή δδε κ τα διεκδικεί πρώτος πριν από τους σε διάθεση. Αν δεν θέλει,δεν δηλώνει τίποτα κ περιμένει το σεπτεμβριο. Ποτέ μα ποτέ δεν χάνει την οργανική του. Το σεπτεμβριο χαρακτηρίζεται λειτουργικά υπεράριθμος κ προηγείται κ πάλι στην τοποθέτηση σε λειτουργικά κενά. Αν προκύψει ομωσ λειτουργικό κενό στο σχολείο του πχ λόγω άδειας συν- φου παραμένει σχολείο του. Μπορεί για αρκετά χρόνια να είναι κανείς υπεράριθμος στην οργανική του. Ή κάθε χρόνο ακολουθεί την παραπάνω διαδικασία αν περιμένει να συνταξιοδοτηθεί από το σχολείο του κάποιος ή εκμεταλλεύεται την υπεράριθμια,οργανικη τον ιουνιο για αναζήτηση αλλησ οργανικής ή λειτουργική το σεπτεμβριο για προτεραιότητα στα λειτουργικά κενά. Γενικά με το σημερινό νομοθετικό πλαίσιο μάλλον καλή είναι ή υπεραριθμια σε σχέση με τη διάθεση.
Ευχαριστώ. Παραμένοντας στο σχολείο ως υπεράριθμος, έχω δικαίωμα στην α ανάθεσή μου ή προηγείται να πάρει το αντικείμενό μου ο προηγούμενος τοποθετηθείς ως β ανάθεση;

Σελίδες: 1234 ... 16

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 533
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 476
Σύνολο: 479

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.099 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.