Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - imatia

Σελίδες: 1234 ... 8
15
Επι παραδείγματι της απαξίωσης της ΑΣΠΑΙΤΕ/ΕΠΠΑΙΚ :
...στην πρόσκληση για τα ΣΔΕ το Υπουργείο μοριοδοτεί 120 ώρες επιμορφωτικού σεμιναρίου (οποιασδήποτε ιδιωτικής προελεύσεως) με 4 μόρια !!! όσο δίνει κι ένα Μεταπτυχιακό !!!
και φυσικά τον έναν χρόνο της ΑΣΠΑΙΤΕ/ΕΠΠΑΙΚ ( με καθημερινή υποχρεωτική παρακολούθηση, εργασίες, παρουσιάσεις, εξετάσεις και κοντά 15 μαθήματα ) στα σκουπίδια...

16
Υπάρχει κάποιος που συμμετείχε πέρσι ή πρόπερσι στη διαδικασία επιλογής για ΔΔΠΜΣ του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του ΑΠΘ και να θυμάται στο προαπαιτούμενο στάδιο εξέτασης της γλωσσομάθειας τα χαρακτηριστικά των εξεταζόμενων θεμάτων;

17
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Αύγουστος 31, 2017, 11:03:35 μμ »
Το ΠΥΣΔΕ ανακοίνωσε μονο λειτουργικά κενά (όχι και πλεονάσματα)
και κάλεσε όλους (λειτ. υπεράριθμους, σε διάθεση, αποσπασμένους εντός-εκτός) να δηλώσουν προτιμήσεις
εάν κάποιος λειτ. υπεράριθμος δεν έβρισκε λειτ. κενό έμενε στο σχολείο οργανικής, χωρίς να εξετάζονται άλλες επιλογές του σε σχολεία που έχουν ώρες αλλά όχι λειτ. κενό.
όμως όλοι οι σε διάθεση τοποθετήθηκαν σε επιλογές σχολείων με ώρες αλλά όχι λειτ. κενό

18
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Αύγουστος 31, 2017, 10:36:24 μμ »
Επιπλέον διευκρινιστικά στοιχεία για τον παραπάνω προβληματισμό:
ο (Α) είχε τα λιγότερα μόρια απ' όλους τους άλλους λειτουργικά υπεράριθμους
καλύφθηκαν όλα τα λειτουργικά κενά που το ΠΥΣΔΕ ανακοίνωσε
ο (Α) είχε τα περισσότερα μόρια από τον συνάδελφο στη διάθεση που τοποθετήθηκε από το ΠΥΣΔΕ στο σχολείο (Σ)
το σχολείο (Σ) δεν αποτέλεσε λειτουργικό κενό, έχει όμως κάποιες ώρες

Κι ένα ακόμα ερώτημα:
Το ποιοι είναι Λειτουργικά Υπεράριθμοι τον Σεπτέμβρη καθορίζεται σε ξεχωριστό στάδιο με ανακοίνωση πάλι των λειτουργικών πλεονασμάτων/κενών ανα σχολείο και την κλήση να γίνουν δηλώσεις ποιοι επιθυμούν να χαρακτηριστούν λειτουργικά υπεράριθμοι;   ή   θεωρούνται αυτόματα οι οργανικά υπεράριθμοι και λειτουργικά;...

19
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Αύγουστος 31, 2017, 09:28:01 μμ »
Σας παρακαλώ, την εμπειρία σας στον παρακάτω προβληματισμό:

Έστω (Α) Λειτουργικά Υπεράριθμος τον Σεπτέμβρη που στο σχολείο της οργανικής του έχει μηδέν (0) ώρες.

Το ΠΥΣΔΕ ανακοινώνει Λειτουργικά Κενά και καλεί τους:
Λειτουργικά Υπεράριθμους, τους σε Διάθεση και του εντός και εκτός αποσπασμένους,
να δηλώσουν προτιμήσεις, σημειώνοντας ότι φρόνιμο είναι στις προτιμήσεις τους να συμπεριλάβουν κι άλλα σχολεία κι όχι μόνο αυτά που έχουν δοθεί ως λειτουργικά κενά γιατί μπορεί με τις μετακινήσεις να δημιουργηθούν νέα Λειτουργικά.

Ο (Α) δηλώνει όλα τα Λειτουργικά αλλά και κάποιο άλλο σχολείο (Σ) που δεν έχει Λειτουργικό κενό (που έχει πιθανον κάτω από 12 ώρες)

Γίνονται οι Τοποθετήσεις και δυστυχώς δεν "περισσεύει" γι΄αυτόν κανένα Λειτουργικό και ξε-μένει στο σχολείο του
ΚΙ ΟΥΤΕ όμως τοποθετείτε στο σχολείο (Σ) που ναι μεν δεν είναι Λειτουργικό αλλά έχει κάποιες ώρες
και το ΠΥΣΔΕ τοποθέτησε ΕΚΕΙ συνάδελφο σε Διάθεση με ΛΙΓΟΤΕΡΑ όμως μόρια!

Πως εξηγείτε αυτή την έκβαση;

20
Γραμματισμός  Μαθηματικά
Α’ Ανάθεση ΠΕ03 
Β’ Ανάθεση ΠΕ04, ΠΕ19 (με πτυχίο Πληροφορικής ή Μαθηματικών), ΠΕ20 (με πτυχίο Μαθηματικών)

ΑΡΑ-> για να ανατεθεί σε ΠΕ20 ο γραμματισμός των Μαθηματικών ΠΡΕΠΕΙ να έχει ΚΑΙ πτυχίο Μαθηματικών
_______________________________
Από την σχετική πρόσκληση για τα ΣΔΕ
www.gsae.edu.gr/attachments/article/1411/ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ  ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΣΤΑ ΣΔΕ 7-2017.pdf

21
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2017
« στις: Αύγουστος 29, 2017, 05:06:21 μμ »
ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα,
πολλές ολόκαρδες ευχές
για την ένστασή σας στο παράλογο



22
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2017
« στις: Αύγουστος 27, 2017, 01:21:40 μμ »


23
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2017
« στις: Αύγουστος 26, 2017, 03:53:58 μμ »
Σας παρακαλώ την εκτίμησή σας στο παρακάτω ενδεχόμενο:
Έστω Οργανικά υπεράριθμος που δεν έτυχε απόσπασης και που θα κληθεί να λύσει Λειτουργικά την υπεραριθμία του τώρα τον Σεπτέμβρη, έχοντας προτεραιότητα (από τους σε διάθεση και τους αποσπασμένους) στα λειτουργικά κενά του ΠΥΣΔΕ του.
Θα μπορούσε να αιτηθεί την λύση της υπεραριθμίας του ΚΑΙ σε λειτουργικά κενά του οικείου ΠΥΣΠΕ του; (αφού βέβαια πρώτα έχουν τοποθετηθεί όλοι οι του ΠΥΣΠΕ, …κοινή ειδικότητα γαρ) και μάλιστα κι εκεί με προτεραιότητα; (πάλι σε σχέση με όλους τους ΠΥΣΔΕ σε διάθεση και αποσπασμένους,  που επιθυμούν το ΠΥΣΠΕ)

24
καλησπέρες!
θα’ θελα την ΠΡΟΣΦΑΤΗ εμπειρία σας για την επιλογή επιμορφωτικών σεμιναρίων CE.AR.S που οδηγούν σε μοριοδότηση για τις προσλήψεις στα ΣΔΕ, δηλαδή σε Θέματα ΣΔΕ και στις Αρχές Εκπαίδευσης Ενηλίκων

Στις σχετικές προσκλήσεις (ΙΝΕΔΙΒΙΜ) αναφέρεται:
«Στα δικαιολογητικά επιμόρφωσης που υποβάλλονται από τον υποψήφιο θα πρέπει να προσδιορίζεται  με  σαφήνεια  ο  επιμορφωτικός  φορέας  (δημόσιος  ή  ιδιωτικός),  το αντικείμενο της επιμόρφωσης, το χρονικό διάστημα πραγματοποίησης της επιμόρφωσης και η διάρκειά της αποκλειστικά σε ώρες. Σε αντίθετη περίπτωση η επιμόρφωση δεν μοριοδοτείται.»

Ο προβληματισμός μου είναι :
1. εάν τα επιμορφωτικά προγράμματα CE.AR.S αναγνωρίζονται και μοριοδοτούνται κανονικά από το Υπουργείο;
2. επειδή το CE.AR.S δεν έχει πιστοποίηση από τον ΕΟΠΠΕΠ μπορεί να ΜΗΝ έχει "αντοχή" στον χρόνο... ή όχι;

Τι λέτε;

25
καλησπέρες!
θα’ θελα την εμπειρία σας για την επιλογή επιμορφωτικών σεμιναρίων που οδηγούν σε μοριοδότηση για τις προσλήψεις στα ΣΔΕ, δηλαδή σε Θέματα ΣΔΕ και στις Αρχές Εκπαίδευσης Ενηλίκων.
Στις σχετικές προσκλήσεις (ΙΝΕΔΙΒΙΜ) αναφέρεται:
«Στα δικαιολογητικά επιμόρφωσης που υποβάλλονται από τον υποψήφιο θα πρέπει να προσδιορίζεται  με  σαφήνεια  ο  επιμορφωτικός  φορέας  (δημόσιος  ή  ιδιωτικός),  το αντικείμενο της επιμόρφωσης, το χρονικό διάστημα πραγματοποίησης της επιμόρφωσης και η διάρκειά της αποκλειστικά σε ώρες. Σε αντίθετη περίπτωση η επιμόρφωση δεν μοριοδοτείται.»

1. Ο προβληματισμός μου είναι εάν η πιστοποίηση του ιδιωτικού φορέα επιμόρφωσης από τον ΕΟΠΠΕΠ μπορεί να έχει μεγαλύτερη αντοχή στον χρόνο ή όχι;
2. Είμαι μεταξύ CEARS και Easy-Education.

Τι λέτε;

26
Το topic αποσκοπούσε στο να κοινωνήσει την εμπειρία συμμετοχής σε Κατατακτήριες και συγκεκριμένα την πεποίθηση ότι αυτές οφείλουν να πραγματοποιούνται από τα Τμήματα ως μια απλή διαδικασία ΕΠΙΛΟΓΗΣ των υποψηφίων προς τις προσφερόμενες θέσεις (12% επί των εισακτέων με Πανελλαδικές) σύμφωνα με όσα καθορίζει η σχετική Υπουργική Απόφαση, ώστε να μην μένουν ακάλυπτες θέσεις ενώ υπάρχουν υποψήφιοι που «κόβονται» από την ανεπίτρεπτη χρήση της Βάσης (10) ως φίλτρου Απόρριψης.

Πάρα πολλά Τμήματα «μετάλλαξαν» τις Κατατακτήριες σε μίνι Εξεταστική, με τη δικαιολογία ότι οι επιτυχόντες υποψήφιοι πίεζαν να αναγνωρίζονται ως «περασμένα» τα εξεταζόμενα Μαθήματα των Κατατακτηρίων, αντιστοιχιζόμενα με μαθήματα του Προγράμματος Σπουδών.

Η Βάση (10) υπήρχε στον παλιό Νόμο και την αντίστοιχη Υ.Α. μόνο για την περίπτωση που ο αριθμός των υποψηφίων ήταν μεγαλύτερος από τον αριθμό των προσφερόμενων θέσεων, ώστε να είναι δυνατή η επιλογή τους βάσει Λίστας Προτεραιότητας, δηλαδή να προηγείται ο υποψήφιος με Σύνολο Βαθμών 30 (10 σε κάθε Μάθημα) από έναν άλλο με 30 πάλι Σύνολο Βαθμών αλλά (20, 6, 4 στα Μαθήματα) ΚΑΙ ΟΧΙ για να εξυπηρετεί το εάν το Μάθημα θα θεωρείται «περασμένο» ή όχι.

Με το νέο Νόμο, αφαιρείται εξ’ ολοκλήρου η αναφορά στην αναγκαιότητα ύπαρξης Βάσης (10) στα εξεταζόμενα Μαθήματα, μηδενίζοντας φρονώ τις παρερμηνείες για την χρήση της στην ΕΠΙΛΟΓΗ των υποψηφίων και αφήνοντας χώρο στα Τμήματα (μέσω του Εσωτερικού Κανονισμού τους) η Βάση (10) να χρησιμεύει μόνο στις περιπτώσεις που τα Τμήματα επιλέγουν αυτούσια Μαθήματα του Προγράμματος Σπουδών τους στις Κατατακτήριες, για να καθορίσει εάν το Μάθημα θα θεωρηθεί «περασμένο» ή όχι για τον επιτυχόντα υποψήφιο.

Παράδειγμα: Τμήμα με 20 προσφερόμενες θέσεις στις Κατατακτήριες επιλέγει 3 αυτούσια Μαθήματα του Π.Σ γι΄αυτές. Σύνολο Υποψηφίων 35. Κατατάσσονται σε Λίστα Προτεραιότητας βάσει της Συνολικής τους Βαθμολογίας με τη Βάση (10) να καθορίζει ΜΟΝΟ το ποια από τα 3 Μαθήματα οι επιτυχόντες θα έχουν ως «περασμένα» κατά την επερχόμενη φοίτησή τους.

Όσο για τα εκτός topic σχόλια που επαναλαμβάνουν το ζοφερό μέλλον όλων-όσων συντηρούν εκ του πονηρού αδιόρθωτα τα κακώς κείμενα, προσπάθησα να καταγράψω την παγίδα που ελλοχεύει από την αλαζονεία της αρετής για όλους-όσους "αυτοδικαιώνονται".


27
εάν και θα συμφωνήσω 100%  με όλους πως μόνο με τη διαπίστωση δεν αλλάζει κάτι, δηλαδή ότι σκέτη η διαπίστωση δεν λύνει προβλήματα και χρειάζονται ενέργειες, μάλλον καταρχήν ατομικές ενίοτε και συλλογικές, όμως θα διαφωνήσω στο ότι διαρκώς δεν παραμονεύει ο κίνδυνος «αυτοδικαίωσης» από τη διαπίστωση της «αφασίας» των «άλλων» και δεν χρήζει προσοχής ιδιαίτερης μάλιστα, καθότι βραχυκύκλωμα υψηλής τάσης

εύχομαι ο λόγος μας, συναισθανόμενος ότι «ουδείς αναμάρτητος» να ζητιανεύει την χρυσή τομή ευθύτητας και παρηγοριάς

28
Στο ερώτημα, ποιός είναι ο λόγος που πραγματοποιούνται οι Κατατακτήριες Εξετάσεις στα Τμήματα?
1) Επιλογή; Για να επιλεγεί ποιοί από τους υποψήφιους που θέλουν να φοιτήσουν (να μάθουν) θα καλύψουν τις προσφερόμενες θέσεις
2) Απόρριψη; Για να απορριφθούν οι περισσότεροι. Με τη «δικαιολογία» αρκετά επιβαρυμένα είναι ήδη τα Τμήματα
3) Εξέταση/Πιστοποίηση; Για να εξεταστεί/πιστοποιηθεί ποιοί από τους υποψήφιους «γνωρίζουν» το Αντικείμενο του Τμήματος
4) Διαγωνισμός; Για να βραβευθούν οι υποψήφιοι που αξίζουν το «επίπεδο» του Τμήματος
5) Δημόσια Εικόνα; Για να προβληθεί το μήνυμα ότι το Τμήμα είναι «απρόσιτο» στους «μέτριους»
6) Για να γίνεται τζίρος στα «φροντιστήρια»
7) ?

...φρονώ ότι η απάντηση οφείλει να είναι αποκλειστικά το 1)

επίσης, στην πληθώρα των περιπτώσεων η Κατάταξη γίνεται στο Α' Εξάμηνο και στις περιπτώσεις που γίνεται σε μεγαλύτερο αυτό δεν συνεπάγεται απαλλαγή από τα Μαθήματα των προηγούμενων
και φυσικά, ο αριθμός των προσφερόμενων θέσεων επαρκεί για να καθορίσει το επίπεδο του ανταγωνισμού... δεν ωφελεί η μετάλλαξη των Κατατακτηρίων σε Εξεταστική...



Σελίδες: 1234 ... 8

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159834
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 538
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 517
Σύνολο: 522

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.092 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.