Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - imatia

Σελίδες: 12345 ... 8
29
@theodora7 Συμφωνώ.

Σε καμία περίπτωση δεν αντιλέγω, να μην υπάρχει «κόπος και προσπάθεια» και φυσικά να επιτυγχάνουν αυτοί που προετοιμάστηκαν αρτιότερα.

Ο προβληματισμός μου έγκειται μόνο στο κατά πόσο μια απλή διαδικασία επιλογής όπως οι Κατατακτήριες επιτρέπεται να καταλήξει Εξεταστική και μάλιστα με το παράλογο αποτέλεσμα να μένουν κενές ακάλυπτες θέσεις ενώ υπάρχουν υποψήφιοι, (όπως στοιχειοθέτησα στην αρχή του θέματος, εάν ανατρέξεις στις πρώτες σελίδες).

30
…προκύπτει πολύ εύκολα ότι βάση 10 στα εξεταζόμενα μαθήματα σε Πανελλαδικές δεν υπήρξε ούτε και τότε (2006-2009), το αντίθετο μάλιστα, υπάρχουν πάμπολλες περιπτώσεις να μπορούσε ο υποψήφιος να δηλώσει ακόμα και όποιο Πεδίο επιθυμούσε έχοντας 4 στα έξι μαθήματα κάτω από τη Βάση και τα άλλα μέτρια 12-13

…και προσέξτε παρακαλώ, οι υποψήφιοι στις Πανελλαδικές τα μαθήματα που καλούνται να εξεταστούν τα έχουν όλα! διδαχτεί πριν εξεταστούν (όπως και οι φοιτητές), κι όχι όπως στις Κατατακτήριες να εξεταζόμαστε σε άγνωστα μαθήματα ακόμα και μεγάλων εξαμήνων με προαπαιτούμενα και εργαστηριακό μέρος, στο σύνολο της ύλης, χωρίς ούτε μια ώρα στο αμφιθέατρο... και σε αριθμό θεμάτων εξεταστικής περιόδου (10 υπο-θέματα) που αποδυναμώνει δραματικά την αξία των απαντήσεων μας, παρόλο που ο νομοθέτης μερίμνησε η κλίμακα να ’ναι 1-20 ... και να "μένεις εκτός" ενώ υπάρχουν ακάλυπτες θέσεις... επειδή στρεβλά μεταλλάχθηκαν οι Κατατακτήριες από μια απλή διαδικασία Επιλογής υποψηφίων, σε Εξεταστική Περίοδο...

31
Ούτε στις Πανελλαδικές εξετάσεις για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια,  δεν συνέβαινε αυτό...το τραγελαφικό, να αποκλείονται υποψήφιοι που δήλωσαν ένα Τμήμα ενώ υπάρχουν κενές θέσεις?!
Και σαφέστατα, ακριβώς και μόνο γι' αυτό τον λόγο γίνονται οι Πανελλαδικές,
ακριβώς και μόνο για να επιλεγούν οι ποιοι …κι όχι οι πόσοι

Δηλαδή έστω ότι ένα Τμήμα δέχεται 200 θέσεις υποψηφίων, εάν από το σύνολο των υποψηφίων όλης της Ελλάδος, αυτοί που επέλεξαν το Τμήμα αυτό είναι <=200 ακόμα και να γράψουν μηδέν (0) σ' όλα τα μαθήματα στις Πανελλαδικές, υπάρχει περίπτωση να μην περάσουν σ’ αυτό?

Πόσο μάλλον στις Κατατακτήριες που οι υποψήφιοι προς επιλογή είναι Πολίτες που έχουν δώσει ήδη Πανελλαδικές και έχουν αποφοιτήσει!!!!
Το να κόβονται ενώ υπάρχουν κενές θέσεις, ποια λογική μπορεί να έχει?

ΑΡΑ ΤΟΣΟ ΟΙ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ!

32
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2017
« στις: Ιούλιος 12, 2017, 03:27:16 μμ »
σήμερα το πρωί, «κλείδωσε» το ηλεκτρονικό σύστημα, μην επιτρέποντας ανακλήσεις αιτήσεων απόσπασης (Β’ΘΜΙΑ) καθώς επίκειται η εξέτασή τους.

πλέον, όποιος επιθυμεί ανάκληση αίτησης απόσπασης πρέπει να σπεύσει σε επικοινωνία με τα αρμόδια τμήματα (τηλ εγκυκλίων) ώστε να προλάβει και να την ανακαλέσει.

33
η επιλογή εξεταστικού κέντρου μπορεί να έχει κάποια σημασία (π.χ. επιτήρηση, υποδομές, κάτι άλλο?)
ή επιλέγουμε απλά με μόνη παράμετρο την απόσταση;

34
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2017
« στις: Μάιος 14, 2017, 10:31:14 μμ »
Απλά όσοι έκαναν αίτηση απόσπασης σε υπηρεσίες της πρόσφατης εγκυκλίου δεν έχουν δικαίωμα υποβολής αίτησης σε εγκύκλιο αποσπάσεων σε άλλους φορείς (που θα βγει σε μεταγενέστερο χρόνο κατά την ανακοίνωση του υπουργείου).

πως συμπεραίνεται αυτό;

35
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Ιδιωτικό vs Δημόσιο
« στις: Απρίλιος 15, 2017, 05:17:25 μμ »
Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας!

ανάμεσα από την "υπερκόπωση" στην ιδιωτική αρένα και την "κατάθλιψη" στον οικειακό καναπέ, φαντάζει ως "μέση οδός" η δημόσια διέξοδος, όμως όπως ορθά περιγράφετε, υπό πολύ αυστηρές προϋποθέσεις διότι λογικά οι πιθανότητες να επιτύχει το "μετέωρο βήμα" τείνουν στο μηδέν...


36
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Ιδιωτικό vs Δημόσιο
« στις: Απρίλιος 14, 2017, 04:30:48 μμ »
Καλησπέρες,
εάν βρείτε χρόνο και διάθεση μου απαντάτε στον παρακάτω προβληματισμό:

Έστω παντρεμένος με παιδί που χρόνια τώρα εργάζεται στον χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης με 40 ώρες εβδομαδιαίως και την σχετική προετοιμασία στο σπίτι καθώς και αρκετά ΣαββατοΚύριακα δεσμευμένα. Η οικονομική αποζημίωση του είναι μεγαλύτερη από του δημοσίου και πληρώνεται κανονικά. Όμως το κίνητρο για περισσότερο ελεύθερο χρόνο και λιγότερες απαιτήσεις-πιέσεις στο περιβάλλον εργασίας, οδηγεί στον προβληματισμό να αφήσει αυτή την εργασία για να εργαστεί ως αναπληρωτής ή ωρομίσθιος στη δημόσια εκπαίδευση ή ακόμα και να την αφήσει και μετά να ψάξει για κάτι άλλο (π.χ. ιδιαίτερα για αρχή)

Τι λέτε;

37
Κατατακτήριες / Απ: Κατατακτήριες (ανεπίτρεπτη μετάλλαξη)
« στις: Ιανουάριος 30, 2017, 08:39:20 μμ »

...η απόρριψη «χωνεύεται» εκτός κι αν οιονεί «παράλογη»...

τα κομμάτια της πίτας δεν μοιράστηκαν όλα κι απέμειναν οι καλεσμένοι νηστικοί

η επίκληση στο νόμο, επίκληση στη λογική κι όχι καμπανάκι για γύρους στα ρινγκ


Τελικά, στο ΦΕΚ του Νέου Νόμου 4485/17 στην σελίδα 47 (Άρθρο 74 παρ. 3) αφαιρείται η Βάση (10) στις Κατατακτήριες Εξετάσεις!!! που τόσο στρεβλά εφάρμοζαν τα Ιδρύματα ως Φίλτρο Απόρριψης των υποψηφίων (αφήνοντας ακάλυπτες θέσεις ενώ υπήρχαν υποψήφιοι) κι όχι σύμφωνα με το πνεύμα του νομοθέτη, μόνο ως Φίλτρου Προτεραιότητας.

Επίσης δίνεται αναδρομικά η δυνατότητα κάλυψης κενών θέσεων στις Κατατακτήριες 2016-17 ανεξαρτήτως
της επίδοσής τους σε επιμέρους μαθήματα (δηλαδή την στρεβλή υποχρέωση Βάσης 10), εάν έχουν έστω Συνολική Βαθμολογία (30) !!!

...από το ΦΕΚ τα σχετικά σημεία :
3. Οι παράγραφοι 4 και 5 του άρθρου 15 του ν. 3404/2005 (Α΄ 260), όπως αντικαταστάθηκαν με τις περιπτώσεις γ΄ και δ΄ του άρθρου 57 του ν. 4186/2013 (Α΄ 193), αντικαθίστανται ως εξής:
«4. Υπέρβαση του ποσοστού των κατατάξεων δεν επιτρέπεται. Η επιλογή των υποψηφίων για κατάταξη πτυχιούχων γίνεται αποκλειστικά με κατατακτήριες εξετάσεις με θέματα ανάπτυξης σε τρία μαθήματα, όπως ειδικότερα ορίζεται στον Εσωτερικό Κανονισμό του οικείου Α.Ε.Ι.. Στην επιλογή των υποψηφίων με εξετάσεις πρέπει να διασφαλίζεται η διαφάνεια και το αδιάβλητο της διαδικασίας. Δεν επιτρέπεται επιλογή υποψηφίων που ισοβαθμούν με τον τελευταίο κατατασσόμενο στο Τμήμα υποδοχής ως υπεράριθμων.
5. Το εξάμηνο κατάταξης πτυχιούχων σε Τμήμα ορίζεται στον Εσωτερικό Κανονισμό του οικείου Α.Ε.Ι. και δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερο του 7ου εξαμήνου για Τμήματα Σχολών εξαετούς φοίτησης ή του 5ου εξαμήνου για πενταετή ή τετραετή φοίτηση. Με απόφαση της Συνέλευσης του Τμήματος υποδοχής οι κατατασσόμενοι απαλλάσσονται από την εξέταση μαθημάτων ή ασκήσεων του προγράμματος σπουδών του Τμήματος αυτού που διδάχθηκαν πλήρως στο Τμήμα ή τη Σχολή προέλευσης. Με την ίδια απόφαση, οι κατατασσόμενοι υποχρεώνονται να εξεταστούν σε μαθήματα ή ασκήσεις, τα οποία σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών κρίνεται ότι δεν διδάχθηκαν πλήρως στο Τμήμα ή τη Σχολή προέλευσης. Σε κάθε περίπτωση οι κατατασσόμενοι απαλλάσσονται από την εξέταση των μαθημάτων στα οποία εξετάστηκαν για την κατάταξή τους, εφόσον τα μαθήματα αυτά αντιστοιχούν σε μαθήματα του προγράμματος σπουδών του Τμήματος υποδοχής.
5α. Θέσεις εισακτέων που έμειναν κενές κατά τις κατατακτήριες εξετάσεις 2016-2017, καλύπτονται μέχρις εξαντλήσεως του προβλεπόμενου ποσοστού εισακτέων, με την κατάταξη, ως επιτυχόντων, υποψηφίων κατά φθίνουσα σειρά συνολικής βαθμολογίας εφόσον αυτή είναι τουλάχιστον τριάντα (30) μονάδες και ανεξαρτήτως της επίδοσής τους σε επιμέρους μαθήματα. Οι ανωτέρω κατατασσόμενοι ως επιτυχόντες εισακτέοι εγγράφονται, για το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018, στο α΄ εξάμηνο σπουδών του οικείου Τμήματος. Η διάταξη του πρώτου εδαφίου ισχύει και για τις κατατακτήριες εξετάσεις των επόμενων ακαδημαϊκών ετών έως την έκδοση του Εσωτερικού Κανονισμού του οικείου Α.Ε.Ι..»

38

8. Το πρώτο εδάφιο της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 3879/2010 (Α΄163), όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 41 του ν. 4386/2016 (Α΄83), αντικαθίσταται ως εξής:

«10. Με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, η οποία εκδίδεται ύστερα από σχετική αίτηση των δημόσιων Ι.Ε.Κ. και των Σ.Δ.Ε. που υπάγονται στην αρμοδιότητα της Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης, εισήγηση του αρμόδιου ΠΥΣΔΕ και πρόταση του οικείου Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, είναι δυνατή η ολική ή μερική διάθεση εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στα δημόσια Ι.Ε.Κ. και τα Σ.Δ.Ε., κατά προτεραιότητα σε όσα εδρεύουν στην περιοχή αρμοδιότητας της οικείας Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, για την κάλυψη του υποχρεωτικού διδακτικού ωραρίου τους».

...στενεύει η οπτική, γεμίζουν τα κελιά στα excel...

39
Κατατακτήριες / Απ: Κατατακτήριες (ανεπίτρεπτη μετάλλαξη)
« στις: Ιανουάριος 29, 2017, 11:01:50 μμ »
σας ζάλισα όλους!

...και δεν φταίτε και σε τίποτα...

ευγνώμων για την ανοχή σας...

σας χαιρετώ μ' ευχές για 100%(r,g,b)


40
Κατατακτήριες / Απ: Κατατακτήριες (ανεπίτρεπτη μετάλλαξη)
« στις: Ιανουάριος 29, 2017, 11:00:36 μμ »
Έχουμε δηλαδή δύο νόμους που αντιφάσκουν, πάντα με βάση τη δική σου ερμηνεία. Άρα θέλει αλλαγή ο νόμος, γιατί το κόβω χλωμό να αλλάξει το Σύνταγμα.

Εκτιμώ ότι δεν ισχύει αυτό. Στο Σύνταγμα στο Άρθρο 16 για την παιδεία γράφει "H ακαδημαϊκή ελευθερία και η ελευθερία της διδασκαλίας δεν απαλλάσσουν από το καθήκον της υπακοής στο Σύνταγμα." και λίγο πιο κάτω "Τα ιδρύματα αυτά ... λειτουργούν σύμφωνα με τους νόμους που αφορούν τους οργανισμούς τους"

ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ : Οι απόφοιτοι των Ιδρυμάτων της Ανώτατης Εκπαίδευσης έχουν τη δυνατότητα να συνεχίσουν τις σπουδές τους σε άλλο Ίδρυμα (Πανεπιστήμιο ή ΤΕΙ) εφόσον το επιθυμούν συμμετέχοντας σε κατατακτήριες εξετάσεις.

Φρονώ ότι οι ΚΑτατακτήριες έχουν τόση σχέση με την Ακαδημαϊκή Ελευθερία όσοι και οι Πανελλαδικές!
Είναι και οι δύο διαδικασίες επιλογής, απλά οι  Κατατακτήριες είναι ο δρόμος για όσους έχουν ήδη δώσει Πανελλαδικές! για όσους έχουν ήδη Πτυχίο. Τόσο απλά. Είναι το Συνταγματικό δικαίωμα του πολίτη στην ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας, με μια διαδικασία της Πολιτείας ... ΠΟΙΟΙ θα μπουν σε συγκεκριμένο αριθμό θέσεων και κάποια Τμήματα φρονώ ότι αυθαιρετούν καθορίζοντας ΠΟΣΟΙ... ανεπίτρεπτα...

Οσο για το ύψος, βάρος, ηλικία και τα σχετικά που αναφέρεις για να παρουσιάσεις τον συλλογισμό σου, με απασχόλησαν και μένα, αλλά μετά διάβασα ότι γράφει "δεν επιτρέπουν την κάλυψη του προβλεπόμενου ποσοστού θέσεων παρά την ύπαρξη υποψηφίων" δεν αναφέρεται στις αιτήσεις υποψηφιότητας αλλά στο αποτέλεσμα (κάλυψη) των ήδη υποψηφίων.
Το ότι γράφει "παρά την ύπαρξη υποψηφίων" κι όχι "παρά την ύπαρξη αιτούντων ή πτυχιούχων" έχει καθοριστική σημασία. Γι' αυτό παρακάτω στην Υ.Α. στο Άρθρο 3 γράφει για αιτήσεις πτυχιούχων που επιθυμούν να καταταγούν και τα δικαιολογητικά τους (που αφού ελεγχθούν τότε θα είναι υποψήφιοι)...
ΚΑΙ το σημαντικότερο  πως μπορείς να γνωρίζεις ότι θα μείνουν ακάλυπτες θέσεις εάν δεν γίνουν οι εξετάσεις, άρα ο νομοθέτης γράφει την συγκεκριμένη εντολή ώστε ναι μεν τα Τμήματα ελεύθερα αλλά οι θέσεις πρέπει να καλυφθούν (αφού υπάρχουν υποψήφιοι, δηλαδή όσα σας ζαλίζω τόση ώρα) κι άρα τα κριτήρια ανάλογα...

Όσο για τα κριτήρια ...δεν έχει νόημα να επαναλάβω την ανάλυσή μου, αν θέλεις διάβασε την στο πρώτο post. Επιμένω ότι κριτήρια είναι (μαθήματα, ύλη, θέματα) και ο κίνδυνος μετάλλαξης και εκφυλισμού των Κατατακτηρίων έχει πιστεύω καταγραφεί στις παραπάνω απαντήσεις μου, με αιχμή ότι ο νομοθέτης κάνει την ρητή μνεία ότι δεν επιτρέπονται επιλογές με τα γνωστά αποτελέσματα (κενές θέσεις, κι υποψήφιοι με το μουτζούρη...)
...
Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί και στο αμέσως προηγούμενο νομικό πλαίσιο της προηγούμενης και πρώτης Υ.Α. Φ2/121871/Β3/3-11-05 (ΦΕΚ 1517/3-11-05 τ. Β΄). Τότε, (πρώτη Υ.Α. 2005) η επιλογή των υποψηφίων για κατάταξη, γινόταν και βάσει του βαθμού πτυχίου και όχι μόνο με κατατακτήριες εξετάσεις (τρέχουσα Υ.Α. 2013). Οι δύο αυτοί τρόποι, ήταν απολύτως ισότιμοι και το κάθε Τμήμα είχε τη δυνατότητα να επιλέξει.
Η ίδια προϋπόθεση για τη Βάση (10μ.) υπήρχε και τότε, στον (πανομοιότυπο με τώρα) τρόπο των κατατακτηρίων εξετάσεων. Επίσης υπήρχε και η ίδια εντολή προς τα Τμήματα δηλαδή να μην δημιουργούν ακάλυπτες θέσεις ενώ υπάρχουν υποψήφιοι.
Επειδή όμως η κατάταξη με βάσει το βαθμό πτυχίου, αποκλείεται να απέρριπτε υποψήφιο και να άφηνε ακάλυπτη θέση και αφού οι δύο τρόποι είναι ισοδύναμοι, συνεπάγεται ότι η Βάση (10μ.) δεν αποσκοπούσε-πεί στο να απορρίψει υποψηφίους και να προκαλέσει ακάλυπτες θέσεις, αλλά μόνο για να διακρίνει, ποιοί, απ’ αυτούς που πλεονάζουν, θα καλύψουν τις προσφερόμενες θέσεις, π.χ. 1) εάν δύο υποψήφιοι Α(10,10,15) και Β(7,8,20) έχουν την ίδια βαθμολογία αθροιστικά, θα επιλεγεί όμως ο Α και 2) δεν θα επιλεγεί υποψήφιος Α(0,20,20) που έχει αθροιστικά βαθμολογία μεγαλύτερη από έναν άλλον Β(10,10,10) γιατί δεν έχει τη Βάση και στα 3 μαθήματα, όπως ο άλλος.

Δηλαδή η Βάση (10μ.) είναι φίλτρο προτεραιότητας ΓΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ όσων αιτούνται να μάθουν κι όχι φίλτρο απόρριψης ΓΙΑ ΕΞΕΤΑΣΗ όσων διδάχθηκαν/γνωρίζουν! και δεν επιτρέπεται στα Τμήματα να θέτουν κριτήρια (η επιλογή μαθημάτων, ο όγκος και το επίπεδο της εξεταζόμενης ύλης ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ το πλήθος-εύρος (κι άρα ο βαθμός δυσκολίας) των εξεταζόμενων θεμάτων) και μάλιστα εκπρόθεσμα, που να οδηγούν σε ακάλυπτες θέσεις ενώ υπάρχουν υποψήφιοι. Και βέβαια καθορίζεται κοινό νομικό πλαίσιο διεξαγωγής τους για όλη την Επικράτεια, ώστε οι πολίτες να μην έχουν άνιση μεταχείριση-ευκαιρίες

41
Κατατακτήριες / Απ: Κατατακτήριες (ανεπίτρεπτη μετάλλαξη)
« στις: Ιανουάριος 29, 2017, 09:59:09 μμ »
σε ευχαριστώ για το χρόνο που σπαταλάς και το πνεύμα της απάντησης

θα' θελα κάτι τελευταίο ακόμα, εάν δεν σε επιβαρύνω πολύ...

όταν ο νομοθέτης γράφει :
Άρθρο 2, παράγραφος 4 της Υ.Α. που καθορίζει τις Κατατακτήριες για όλα τα Τμήματα :

«Για την επιλογή των υποψηφίων προς κατάταξη πτυχιούχων δεν επιτρέπεται στα Τμήματα υποδοχής να θέτουν προϋποθέσεις ή κριτήρια που δεν προβλέπονται από το νόμο  ή  δεν επιτρέπουν την κάλυψη του προβλεπόμενου ποσοστού θέσεων παρά την ύπαρξη υποψηφίων

Τι εκτιμάς (κοινή λογική) δεν μπαίνει σαφέστατο όριο; στην ακαδημαϊκή ελευθερία που με βάσει στο Συνταγμα έχει καθήκον να υπακούει στους νόμους και να μην μεταλλάσσει τις Κατατακτήριες σε Εξεταστική/Διαγωνισμό θέτοντας κριτήρια [η επιλογή μαθημάτων, ο όγκος και το επίπεδο της εξεταζόμενης ύλης και το πλήθος-εύρος (κι άρα ο βαθμός δυσκολίας) των εξεταζόμενων θεμάτων] που έχουν ως ανεπίτρεπτη συνέπεια αποτελέσματα με πολύ μεγάλα ποσοστά >30% ακάλυπτων θέσεων ενώ υπάρχουν υποψήφιοι

Δευτερόν, το 1, το 3 και το 6 δεν μπορούν να τα κάνουν. 

Σπατάλησε 10' στο διαδίκτυο να διαπιστώσεις ότι το κάνουν αρκετοί και μάλιστα μέχρι στιγμής χωρίς "συνέπειες"...

42
Κατατακτήριες / Απ: Κατατακτήριες (ανεπίτρεπτη μετάλλαξη)
« στις: Ιανουάριος 29, 2017, 09:23:04 μμ »
Προσπαθώ να πω ότι δεν μπορούν να βάζουν ότι θέλουν! κι εμείς να τρέχουμε και να μην φτάνουμε...
Ανατρέποντας το ότι πρόκειται για μια απλή διαδικασία ΕΠΙΛΟΓΗΣ κι όχι ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ/ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ.
Και να έχουμε το ανεπίτρεπτο αποτέλεσμα να μένουν κενές θέσεις σε πολύ μεγάλο ποσοστό (>30%) ενώ υπάρχουν ταλαίπωροι υποψήφιοι...
οι οποίοι έμμεσα χαρακτηρίζονται ως "τύπου ανίκανοι" να φοιτήσουν στο Τμήμα Α' Εξάμηνο!, να μάθουν το αντικείμενο του...

Δηλαδή επι παραδείγματι:
1) να ορίζουν κι ανακοινώνουν εκπρόθεσμα μαθήματα, ύλη
2) να θέτουν μαθήματα > Α' Εξαμήνου (π.χ. Δ') όταν η κατάταξη είναι στο Α'
3α) να θέτουν 4 θέματα (με 10 υποερωτήματα) δηλαδή τύπου Εξεταστικής Περιόδου
3β) να θέτουν θέματα εκτός ύλης ή με λάθη ή εξαιρετικά δύσκολα
3γ) ούτε καν βατά θέματα για τη Βάση (τα μισά) και μετά κλιμακωτά για το άριστα η δυσκολία
4) να βαθμολογούν δυαδικά (δηλαδή εάν δεν είναι ολόσωστη η απάντηση, τότε 0)
5) να θέτουν και τα τρία μαθήματα σε υψηλότατο επίπεδο όγκου ύλης λες και πρόκειται για εξεταστική/διαγωνισμό
6) να κάνουν επιμερισμό θέσεων με βάση το πτυχίο προέλευσης

και βέβαια όλα τα παραπάνω αποτυπώνονται στα αποτελέσματα με πολύ μεγάλα ποσοστά >30% ακάλυπτων θέσεων παρόλη την φιλότιμη προσπάθεια των υποψηφίων

Να δώσω ακόμα ένα παράδειγμα. Το Τμήμα ξέρει τον αριθμό των υποψηφίων και τον αριθμό των θέσεων. Από την πρώτη μέρα γίνεται φανερό ότι απέμειναν περίπου τόσοι όσες είναι οι θέσεις. Και συνεχίζει να βάζει φουλ θέματα Εξεταστικής Περιόδου, στα οποία από τα στατιστικά του Τμήματος φαίνεται ότι παρόλο που οι φοιτητές του έχουν βοήθεια διδασκαλίας, σημειώσεων, ασκήσεων και ακόμα και έξτρα βαθμών από εργασίες και πάνε για 4 ή 3,5 εντούτοις κόβονται σωρηδόν και ελάχιστο ποσοστό περνά με την πρώτη...
Δεν πιστεύω ότι αυτό ήθελε ο νομοθέτης...

Σκεφτείτε αυτή την ακαδημαϊκή λογική να εφαρμοζόταν κατά τη φοίτηση. Σκεφτείτε οι φοιτητές να είχαν μόνο μια ευκαιρία να περάσουν το κάθε μάθημα αλλιώς να αποβάλλονταν από το Τμήμα! Θα απέμενε κανείς εκτός από τα ντουβάρια;

Σελίδες: 12345 ... 8

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159834
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 583
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 536
Σύνολο: 545

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.138 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.