Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - imatia

Σελίδες: 1 ... 678
99
Τοποθετήσεις / Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
« στις: Σεπτέμβριος 15, 2013, 01:36:15 μμ »
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ
=========
Άρα SilkCut, με βάση τα δεδομένα της Α' Αθήνας, μήπως μπορεί κάποιος υπεράριθμος (άλλης Δνσης)  να "πατήσει" στο γεγονός ότι τοποθετήθηκε σε σχολείο, προτίμησής του βέβαια, που φαινόταν στη ΔΔΕ του, όμως, με λειτ. κενό,  που τελικά δεν είναι (<12 ώρες) και να ζητήσει επανατοποθέτηση?

100
Τοποθετήσεις / Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
« στις: Σεπτέμβριος 15, 2013, 12:44:32 μμ »
Άρα SilkCut, μήπως μπορεί κάποιος υπεράριθμος  να "πατήσει" στο γεγονός ότι τοποθετήθηκε σε σχολείο, προτίμησής του βέβαια, που φαινόταν στη ΔΔΕ του, όμως, με λειτ. κενό,  που τελικά δεν είναι (<12 ώρες) και να ζητήσει επανατοποθέτηση?

101
Τοποθετήσεις / Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
« στις: Σεπτέμβριος 15, 2013, 12:37:57 μμ »
...ανάσα... από την  ΔΔΕ Α΄Αθήνας

SOS: στο pdf τους ανα κλάδο - ανά ομάδα σχολείων, παρουσιάζονται ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ-ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ σε ξεχωριστές στήλες, τα οποία φαίνεται να προκύπτουν με το όριο των 12 ωρών, υπολογιζόμενα στο Σύνολο των ωρών που υπάρχει σε ξεχωριστή στήλη για κάθε σχολείο!!!

π.χ. με Συν. Ωρ   23 δίνει   1 στη στήλη Πλεόν.
       με Συν. Ωρ -12 δίνει -1  στη στήλη Κενά
       με Συν. Ωρ -11 δίνει   0 στη στήλη Κενά
       με Συν. Ωρ. 11 δίνει   0 στη στήλη Πελόν.

102
Τοποθετήσεις / Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
« στις: Σεπτέμβριος 15, 2013, 12:16:58 μμ »
....Άσκηση Νο 2!

1)έστω ότι ο παραπάνω υπεράριθμος εκπαιδευτικός διατείθεται (στην πρώτη του προτίμηση) για συμπλήρωση ωραρίου σε λειτουργικό κενό (έτσι το ονόμαζε η ΔΔΕ του, στον αντίστοιχο πίνακα, χωρίς να αναφέρει ακριβώς κενές ώρες στα σχολεία, απλά ένα -1 και χωρίς να εμφανίζει όλα τα σχολεία (βάση των κενών ωρών τους) δηλ. φαίνεται να επέλεξαν τα λίγα με τις παραπάνω ώρες...).
Αναλαμβάνει υπηρεσία άμεσα, και βλέπει ότι οι ώρες είναι τελικά μόνο 8!
Στο μεταξύ μαθαίνει ότι σε άλλο σχολείο, λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση από το πυσδε των αποτελεσμάτων, προέκυψαν 2 ολόκληρα (40+ ώρες) λειτουργικά κενά.
Καμμιά ιδέα, τι να κάνει δευτέρα πρωί?
=====
2)στο σχολείο που ανέλαβε υπηρεσία, υπήρχε χρόνια, προσωρινά τοποθετημένος, συνάδελφος σε διάθεση του πυσδε, ο οποίος μάλλον και θα τοποθετηθεί (έχει 0 ώρες πλέον αφού πήγα εγώ) στο σχολείο που έβγαλε τα νέα λειτουργικά κενά.
Υπάρχει σύννομη διαδικασία για αμοιβαία ανταλλαγή μεταξύ μας στην περίπτωση που όλοι (και οι δντες των σχολείων) είναι σύμφωνοι?

103
Τοποθετήσεις / Απ: Πως ορίζεται ένα λειτουργικό κενό?
« στις: Σεπτέμβριος 15, 2013, 10:32:38 πμ »
πολύ σ' ευχαριστώ για το ξεκάθαρο της οπτικής...

...ψάχνοντας, έπεσα σε ανάλογες ανακοινώσεις π.χ. στη διδε σερρών...
εκεί όντως έχουν στον πίνακα όλα τα σχολεία και με τις κενές ώρες τους, ακριβώς...
ως αποτέλεσμα τις όλης διαδικασίας καταλήγουν σ' ένα xls με τρεις κατηγορίες:
1)ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ (με στήλες: το σχολείο οργανικής και το σχολείο απόσπασης)
2)ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ (χωρίς στήλη οργανικής, μόνο το σχολείο τοποθέτησης)
3)ΔΙΑΘΕΣΕΙΣ (με στήλη για το σχολείο οργανικής ή προσωρινής και με άλλη στήλη όπου αναγράφοντια με λεπτομέρεια ώρες και σχολεία διάθεσης)

ΕΡΩΤΗΜΑ (βάση των παραπάνω δεδομένων στη διδε σερρων, ...ως παράδειγμα):
ένας οργανικά υπεράριθμος του ιούνη που παρέμεινε στο σχολείο της οργανικής του (αφού δεν κατέστει δυνατή η οργανική λύση της υπεραριθμίας του σε οργανικό κενό) και τον σεπτέμβρη είναι και λειτουργικά υπεράριθμος (εξ' ολοκλήρου, δηλ. με 0 ώρες στο σχολείο της οργανικής), ο οποίος έκανε δήλωση πρότίμησης τοποθέτησης με βάση τον πίνακα των λειτουργικών αναγκών-κενών, ώστε να λύση λειτουργικά την υπεραριθμία του, ΣΕ ΠΟΙΑ από τις παραπάνω ΤΡΕΙΣ κατηγορίες θα ήταν καταχωρημένος?
και για απλοποίηση του προβληματισμού: έστω ότι είναι ο υπεράριθμος με τα περισσότερα μόρια...


104
Τοποθετήσεις / Απ: Πως ορίζεται ένα λειτουργικό κενό?
« στις: Σεπτέμβριος 15, 2013, 09:31:10 πμ »
...σε συνέχεια των παραπάνω...

δηλαδή όπως τον ιούνη για την οργανική λύση της οργανικής υπεραριθμίας δίνονται οργανικά κενά, όλα με βάση ένα όριο ωρών (12 τόσο για την υπεραριθμία όσο και για το κενό)
ετσι και τον σεπτέμβρη για την λειτουργική λύση της λειτουργικής υπεραριθμίας δεν θα' πρεπε τόσο η λειτ. υπεραριθμία όσο και τα ανάλογα λειτ. κενά να υπολογίζονται με βάση κάποιο όριο?

εν κατακλείδι: μάλλον τα' χω μπερδέψει... και δεν υπάρχει διαφοροποίηση μεταξύ:
-λειτουργικού ΚΕΝΟΥ (>=12 ώρες)... (που στοχεύει να δώσει λύση στους οργανικά/λειτουργικά υπεράριθμους)
-λειτουργικών ΑΝΑΓΚΩΝ (>=1 ώρα)... (που ουσιαστικά καλεί όλους για συμπλήρωση ωραρίου με διάθεση ωρών, και βάση προτεραιότητας: υπεράριθμοι>διάθεση πυσδε>αποσπασμένοι)

πάντως σε κάθε περίπτωση...δεν θα' πρεπε να υπάρχει τον σεπτέμβρη, διαδικασία υπολογισμού, για τους λειτουργικά υπεράριθμους πρώτα... και μετά στην ανακοίνωση των λειτουργικών αναγκών να παρουσιάζοναι όλα τα σχολεία με όλες τις κενές τους ώρες ... ?

καλημέρες...

105
Τοποθετήσεις / Απ: Πως ορίζεται ένα λειτουργικό κενό?
« στις: Σεπτέμβριος 15, 2013, 01:50:08 πμ »
χμμ.. τότε θα έπρεπε στον σχετικό πίνακα να φαίνεται σε κάθε σχολείο ο αριθμός των κενών ωρών (π.χ -7 ώρες) και μάλιστα σε ΌΛΑ τα σχολεία που έχουν έστω και μία ώρα έλλειμα... ΚΑΙ ΟΧΙ να δίνονται επιλεκτικά σε κάποια σχολεία ο αριθμός λειτουργικών κενών (π.χ -1)... (προφανώς επιλέχθηκαν αυτά με τα μεγαλύτερα ελλείματα σε ώρες... αλλά με βάση ποιο όριο ωρών έγινε η επιλογή τους?... μήπως το 12?

και το ερώτημα είναι εύλογο... γιατί εάν καλούμαι να δηλώσω προτίμησεις τοποθέτησεις βάση του αριθμού λειτουργικών κενών (κι όχι ωρών) τίθεται θέμα... (γιατί π.χ έχει -1 λειτ. κενό στο Χ σχολείο που στην πράξη είναι 20 ώρες και -1 λειτ. κενό στο Υ σχολείο που μπορεί να είναι στην πράξη 8 ώρες δηλαδή λιγότερες και από αυτές που έχω στην (υπεράριθμη) οργανική?

τέλος... πως χαρακτηρίζεται κάποιος λειτουργικά υπεράριθμος? δεν αποτελεί αυτό ξεχωριστό βήμα στην αρχή της χρονιάς?
και όπως στον ιούνη χαρακτηρίστηκε οργανικά υπεράριθμος με βάση το 12ωρο ως όριο, έτσι και τον σεπτέμβρη δεν θα' πρεπε να υπάρχει ένα αντίστοιχο όριο (και σίγουρα όχι το 1) για να μην χαρακτηριστεί λειτουργικά υπεράριθμος?

106
Τοποθετήσεις / Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
« στις: Σεπτέμβριος 15, 2013, 12:40:55 πμ »
Αναφέρομαι σε ΓΕΛ και για Λειτουργικό Κενό ΠΕ19

1)Ισχύει ότι, Λειτουργικό Κενό ορίζεται, όταν υπάρχουν 12 ώρες (κατ' ελάχιστον), σε μαθήματα Α' ανάθεσης ?
   Κάποια σχετική εγκύκλιο?

2)Προσμετρούνται στον υπολογισμό Λειτουργικών Κενών:
  2.1)Οι Ερευνητικές Εργασίες (συνθετική εργασία / project)?
  2.2)Οι ώρες Υπευθύνου Εργαστηρίου?
  2.3)Οι ώρες από την (120885/Γ2) "Όπου κρίνεται εφικτό και αναγκαίο από το σύλλογο διδασκόντων και με την έγκριση της Διεύθυνσης  ένας εκ των καθηγητών της πληροφορικής μπορεί, αντί για την εποπτεία και την καθοδήγηση συγκεκριμένων ερευνητικών θεμάτων, να αναλάβουν στο πλαίσιο δύο δίωρων την εβδομάδα να στηρίζουν εκ περιτροπής τις ομάδες των διαφορετικών ερευνητικών θεμάτων στην αξιοποίηση των ΤΠΕ για την αναζήτηση και επεξεργασία δεδομένων και την παρουσίαση των συμπερασμάτων."


====================

ΥΓ:  αιτούμαι συγκατάβασης... εάν ρωτώ κάτι πιθανόν απλούστατο και χιλιογραμμένο....

ευχές

107
ευχαριστώ για τις απαντήσεις

πέρα από τη βεβαίωση αποδοχών για το 2012 (μισθοί) που έχει εκδώσει η ΔΔΕ και υπογράφει ο Δ/ντης της,
μου έδωσαν και ξεχωριστή βεβαίωση αποδοχών για την συμμετοχή μου στις πανελλαδικές 2012, την οποία υπογράφει ο Πρόεδρος της Λυκειακής Επιτροπής, και στην οποία αναφέρονται όντως δύο φόροι, αναλογών και παρακρατηθείς.

άρα, εάν κατάλαβα καλά, πρέπει να αθροίσω καθαρό ποσό και φόρους με τα αντίστοιχα των μισθών στα πεδία 301(καθαρό ποσό) και 313,315 (φόροι) του Ε1?

108
Καλησπέρες...

γνωρίζει κάποιος σε ποιο πεδίο του εντύπου Ε1 δηλώνουμε το εισόδημα (αποζημίωση) από τη συμμετοχή μας στις πανελλαδικές εξετάσεις 2013 και σε ποια πεδία τους αντίστοιχους φόρους (που αναλογεί, που παρακρατήθηκε)?

ευχαριστώ

109
Άδειες / Απ: Άδεια μέσα στην επίταξη...
« στις: Μάιος 31, 2013, 07:06:53 μμ »
ευχαριστώ για το ακριβές σχετικό έγγραφο...

σας παρακαλώ να εξετάσεται και τις απαιτούμενες ενέργειες ΕΑΝ πάρουμε την αρνητική περίπτωση:
ότι βάζει κανονική άδεια (για τη χθεσινή μέρα που απουσίαζε) και γράφει ακριβώς τον πραγματικό λόγο. ο Δντης της Δνσης όμως την κόβει και του ζητά να βάλει αναρρωτική..!. αντί για κανονική... όμως έτσι δεν μπλέκονται τα πράγματα.?..

110
Άδειες / Άδεια μέσα στην επίταξη...
« στις: Μάιος 31, 2013, 06:20:02 μμ »
Καλησπέρα...

σας παραθέτω ένα πρόβλημα...

μέσα στη νύχτα πέφτει η ηλικιωμένη και χήρα μητέρα και με ασθενοφόρο μεταφέρεται σε δημόσιο νοσοκομείο.
ο γιος (εκπαιδευτικός β'/θμιας) μένει μαζί της εκεί, αφού αναγκαεί και είναι θέμα χρόνου το χειρουργείο το οποίο και γίνεται τελικά  αργά το πρωί.
ενημερώνει τον δντη του σχολείου και με τη σύμφωνη γνώμη του μένει στο νοσοκομείο.
εξ' άλλου δεν εμπλέκεται ούτε σε ενδοσχολικές ούτε στις πανελλήνιες εξετάσεις.
την επόμενη μέρα πηγαίνει κανονικά σχολείο και ξεκινά τη διαδικασία να αιτηθεί σχετική κανονική άδεια...

σας παρακαλώ για όποια πληροφορία (σχετική εγκύκλιος ή ότι άλλο) γνωρίζεται ώστε να υποστηριχτεί η αίτηση και να μην κοπεί η άδεια από τον Δντη της Δνσης Βθμιας...

ευχαριστώ



111
Μεταθέσεις / Απ: Οργανικό Κενό σε Πιλοτικό Γυμνάσιο
« στις: Μάρτιος 25, 2013, 10:44:41 πμ »
Οι ώρες σχεδόν 20! αφορούν ΠΕ19-20 (λόγω πιλοτικού διπλασιάζονται οι ώρες του σχετικού μαθήματος και προκύπτει το κενό).
Η πρώτη απάντηση ήταν προφορική.
Στο επακόλουθο γραπτό μου αίτημα δεν πήρα ποτέ απάντηση.

112
Μεταθέσεις / Οργανικό Κενό σε Πιλοτικό Γυμνάσιο
« στις: Μάρτιος 25, 2013, 12:58:16 πμ »
Σε Πιλοτικό Γυμνάσιο, πέρσι, προέκυψαν ώρες που δικαιολογούσαν Οργανικό Κενό. Όμως το ΠΥΣΔΕ δεν το έδωσε (και πιθανώς και φέτος να πράξει το ίδιο) με αιτιολογία την "προσωρινότητα" των Πιλοτικών.
Διαπίστωσα μέσω συναδέλφου πως άλλο ΠΥΣΔΕ σ' άλλη Δνση, προχώρησε πέρσι σε πλήρωση Οργανικών Κενών στα Πιλοτικά του Γυμνάσια.

Ευπρόσδεκτη, κάθε βοήθεια προς διευκρίνηση του ζητήματος.

Ευχαριστώ.

Σελίδες: 1 ... 678

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 495
Σύνολο: 499

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.061 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.