Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - mariliak

Σελίδες: 123 ... 18
1
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024
« στις: Μάρτιος 26, 2024, 07:46:01 μμ »
Δεν έχω πολλή εμπειρία αλλά ο κύριος Κατσωνόπουλος είναι πολύ εξυπηρετικός- πάλι καλά θα πω εγώ...

2
Σχολική ζώνη / Απ: Απουσίες μαθητών
« στις: Μάρτιος 06, 2024, 11:31:49 μμ »
Τις απουσίες covid και εποχιακής γρίπης τις περνάμε αμέσως στο myschool και σύλλογο κάνουμε στο τέλος; ή πρέπει πρώτα να γίνει σύλλογος; Παρατηρώ συναδέλφους που τα περνούν κατευθείαν στο myschool χωρίς να ξέρουν καν για την αναγκαιότητα συλλόγου

Κι εγώ αναρωτιέμαι...

3
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Απεργία (απορία)
« στις: Φεβρουάριος 25, 2024, 09:23:10 μμ »
Η παράλληλη αν δεν απεργεί παραμένει στο σχολείο. Τα παιδιά φεύγουν. Δεν έχει νόημα η φύλαξη καθώς έτσι ακυρώνεται η απεργία του συναδέλφου.

4
Άδειες / Απ: Αναρρωτική άδεια (ολιγοήμερη)
« στις: Φεβρουάριος 03, 2024, 11:02:24 πμ »
Ο μόνος τρόπος είναι να πάρεις αναρρωτική Πέμπτη και Παρασκευή. Αν χρειαστεί να λείψεις τη Δευτέρα, πάρε άλλο είδος άδειας.

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.
Θα κάνω αυτό σε πρώτη φάση και βλέπουμε...

5
Άδειες / Απ: Αναρρωτική άδεια (ολιγοήμερη)
« στις: Φεβρουάριος 01, 2024, 04:14:38 μμ »
Βγήκα σήμερα θετική στον κοβιντ. Θα λείψω σίγουρα και αύριο και πιθανότατα να χρειαστεί να λείψω και κάποιες μέρες από βδομάδα.
Υπάρχει κάποιος τρόπος να μη χρεωθεί στην αναρρωτική και το Σαββατοκύριακο;

6
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Ιανουάριος 18, 2024, 03:35:11 μμ »
Όπως έγραψα,είναι ανθρώπινο κανείς να φοβάται. Αυτό που προσπαθώ να πω (και απορώ πώς γίνεται κάποιοι να μην το βλέπουν ήδη) είναι πως με την εφαρμογή της αξιολόγησης η έννοια της μονιμότητας παύει να είναι πλέον αυτή που ήταν μέχρι τώρα!!!!!Με την εφαρμογή της αξιολόγησης δεν γίνονται οι "δόκιμοι" μόνιμοι αλλά όλοι οι μόνιμοι εσαεί δόκιμοι!!!Τι να κάνει ένας εκπαιδευτικός το τυπικό χαρτί της μονιμοποίησης αν ανά πάσα στιγμή τα πάντα είναι υπό αίρεσιν;;;Αυτό και τίποτα άλλο εννοούσα με το "κοντόφθαλμα",το οποίο κάποιοι πήραν τόσο προσωπικά.Δεν πειράζει.Ας περάσει να φανούν οι συνέπειές της.Μόνο που τότε θα είναι αργά για δάκρυα.

Καταλαβαίνω πώς το εννοείτε.
Μετά θα είναι μια διαδικασία που δε θα έχει τέλος...

7
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Ιανουάριος 16, 2024, 08:50:51 μμ »
Δε γνωρίζω προσωπικά κάποιον που να ήθελε να αξιολογηθεί.

Διαβάζω ότι σκεφτόμαστε "κοντόφθαλμα και εγωιστικά" όσοι δεχτήκαμε να αξιολογηθούμε.

Απορώ πώς δεν είναι ξεκάθαρο ότι εκβιαζόμαστε και απειλούμαστε ότι αν δεν αξιολογηθούμε δε θα μονιμοποιηθούμε.


8
Άδειες / Άδεια ασθενείας τέκνων
« στις: Ιανουάριος 14, 2024, 12:13:23 μμ »
Διαβάζω στο pdf του υπουργείου με τις άδειες μονίμων και αναπληρωτών ότι η άδεια αυτή είναι αυτοτελής για κάθε γονέα.
Τι συμβαίνει όταν ο ένας είναι μόνιμος και ο άλλος αναπληρωτής;
Έστω ότι δικαιούνται Χ μέρες.
Ο μόνιμος μπορεί να τις πάρει ( αν χρειαστεί) από Ιανουάριο μέχρι Δεκέμβριο ενώ ο αναπληρωτής παίρνει την αναλογία σύμφωνα με τη σύμβασή του μέχρι τον Ιούνιο;
Υπάρχει κάποιος περιορισμός;
Εκτός από το να μην πάρουν -προφανώς- και οι δύο την ίδια ημέρα...

9
Η κατάσταση έχει ξεφύγει, πληθαίνουν οι εκπαιδευτικοί που αν έβρισκαν κάποια άλλη επαγγελματική διέξοδο θα είχαν παρατήσει τη διδασκαλία από καιρό... και μιλάμε για ανθρώπους που ξεκίνησαν με όνειρα, όρεξη και προσόντα... οι γονείς που αδυνατούν να βάλουν όρια, τα κακομαθημένα παιδιά, οι ανίκανοι-ανήμποροι διευθυντές, η αδιάφορη διοίκηση και μία κουλτούρα 'ατιμωρησίας' ή αδυναμίας επιβολής ορίων στα σχολεία έχουν δημιουργήσει ένα εκρηκτικό μείγμα στα περισσότερα σχολεία όπου μόνο χώροι μάθησης δεν είναι πιά...  έχω ανάμεικτα συναισθήματα βλέποντας την χαρά κάποιων που τους παίρνουν για λίγες ώρες αναπληρωτές και δεν έχουν ιδέα τι θα αντιμετωπίσουν... η καθημερινότητα αντί να έχει την γοητεία της διδασκαλίας, την προσφοράς του καινούριου, της συνάντησης με τον κόσμο των μαθητών, έχει καταλήξει να είναι συνεχής προσπάθεια επιβολής των ορίων, της τάξης και αν μείνει λίγη ώρα να γίνει και λίγο μάθημα. Η επανάληψη αυτού του μοτίβου φθείρει απίστευτα...

Δε θα μπορούσα να το είχα γράψει καλύτερα

10
Επίσης σίγουρα υπάρχουν "επιβαρυντικοί" παράγοντες όπως πχ η ώρα που κάνουμε μάθημα. Αν τους πετύχω πρώτες ώρες είναι έως και συνεργάσιμοι. Δυστυχώς όμως έχω κυρίως τελευταίες ώρες στα συγκεκριμένα τμήματα, μονόωρα μαθήματα οπότε...

11
Για μένα είναι πολύ απογοητευτικές αυτές οι συμπεριφορές και δυστυχώς το παίρνω προσωπικά.
Στην πλειοψηφία των τμημάτων συνεργαζόμαστε άψογα αλλά είναι και 2 που με πιάνει το στομάχι μου στη σκέψη του να μπω μέσα. Είναι τα τμήματα τα οποία δυσκολεύουν και άλλους καθηγητές αλλά αυτό δε με "παρηγορεί" γιατί σε κάποιους άλλους έχουν ανεκτή συμπεριφορά. Όχι σωστή πάντα αλλά ανεκτή.
Ειδικά στο 1 το πρόβλημα ξεκινάει από ένα παιδί το οποίο υποκινεί και την υπόλοιπη τάξη. Εννοείται ότι το πλησίασα εκτός τάξης, μιλήσαμε κλπ αλλά εξακολουθεί να έχει την ίδια συμπεριφορά. Οι γονείς έχουν ενημερωθεί αλλά λένε ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι.
Να το αγνοήσω δεν μπορώ γιατί θα φωνάξει, θα παραπονεθεί για συμμαθητές, θα πέσει επίτηδες από την καρέκλα, θα πασαλειφτεί με μελάνι και γενικότερα θα κάνει ό,τι περνάει από το μυαλό του για να μη γίνει μάθημα.

12
Τέλος, προς νέους συναδέλφους. Δυστυχώς, τα παιιδά καταλαβαίνουν την απειρία μας και το εκμεταλλεύονται. Και η απειρία μάς ωθεί και σε λάθη, μπορεί να τροφοδοτούμε καταστάσεις που ένας πιο έμπειρος τις αποφεύγει. Δεν είναι φταίξιμο του νέου, έτσι είναι η κατάσταση. Το σχολείο πρέπει να είανι υποστηρικτικό, να μην διαχωρίζουν τη θέση τους οι υπόλοιποι με το κλασικό "σ' εμένα δεν κάνουν τίποτα" και να μην στοχοποιείται ο κάθε νέος ή καινούργιος στο σχολείο που εκ των πραγμάτων θα τιμωρήσει πιο συχνά.

Αυτό το " σε εμένα δεν κάνουν τίποτα" και συνεπώς γιατί να ασχοληθώ δυστυχώς ακούγεται.

13
Οι γονείς δεν ασχολούνται...
Τι να πω ενδεικτικά;
Μια μητέρα λέει ότι στο σχολείο είμαστε εμείς υπεύθυνοι για τη συμπεριφορά τους κι ότι εκείνη δεν μπορεί να κάνει κάτι.
Άλλος γονιός λέει ότι έχουν βάλει τιμωρία κι ότι δεν μπορούμε κι εμείς να κάνουμε κάτι; Να του/της δώσουμε αποβολή;
Άλλος μαθητής απειλεί για μηνύσεις από τους γονείς και βρίζει...

14
Θα ήθελα μερικές πρακτικές συμβουλές για το πώς αντιμετωπίζετε παιδιά που έχουν συμπεριφορά στην τάξη που διαταράσσει το μάθημα, δεν υπακούν στους κανόνες και δε συμμορφώνονται με τις παρατηρήσεις σας.
Το πρόβλημα παρατηρείται σε αρκετούς καθηγητές, σε γενικές γραμμές από τα ίδια, συγκεκριμένα παιδιά.

Σελίδες: 123 ... 18

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158562
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 25
Επισκέπτες: 509
Σύνολο: 534

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.061 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.