Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - mathimatika

Σελίδες: 1234 ... 6
15
Αναπληρωτές / Απ: 2η φορά αιτήσεις. Ο λόγος;
« στις: Σεπτέμβριος 02, 2015, 03:22:17 μμ »
Οι υπεύθυνοι εργαστηρίων κάνουν 20 ώρες και όχι 14.

Ok, παράδειγμα είπα. Νομίζω ότι έγινα κατανοητός.

16
Αναπληρωτές / Απ: 2η φορά αιτήσεις. Ο λόγος;
« στις: Σεπτέμβριος 02, 2015, 01:25:33 μμ »
Mαρκο..ακουσα για λιγο τον κυριο χασαπη και πραγματικα δεν καταλαβα...Σε ερωτηση δημοσιογραφου οτι υπαρχουν 12000 κενα και πως εσεις σκεπτεστε να τα καλυψετε....ειπε οτι εξαρταται το πως φανταζεται καποιος τα κενα..Δικη μου εκτιμηση ειπε γιατι δεν εχουν ολοκληρωθει ακομη οι αποσπασεις....

Δική μου εκτίμηση: ίσως ο Χασάπης έχει στο μυαλό του να αυξηθούν οι ώρες των μονίμων. Ή να γίνουν περισσότερες οι ώρες αυτών που έχουν αναλάβει εργαστήρια, βιβλιοθήκες κλπ. Πχ αυτός που έχει αναλάβει εργαστήρια να μην κάνει 14 ώρες μάθημα όπως τώρα (αν δεν κάνω λάθος) αλλά 17 ή 18.

Αυτό όμως θα το μάθουμε λογικά μετά τις εκλογές...

17
Τελικά, τι είναι αυτό το νέο ΦΕΚ; Ξανακανουμε αιτήσεις; Δεν ισχύουν αυτές που καταθεσαμε τον προηγούμενο μήνα; Ας με διαφωτίσει κάποιος...

Δεν είναι νέο. Είναι ένα και μοναδικό! Η προηγούμενη προκήρυξη δεν είχε ΦΕΚ, οπότε ήταν ΑΚΥΡΗ! Και μαζί με αυτήν, ήταν άκυρες κι οι αιτήσεις μας...!!

18
Ευχαριστώ ξανά για την απάντηση MIKE_1924

οπότε αυτή τη στιγμή οι προσφυγές γίνονται για να μην ανοίξουν καθόλου αλλά να γίνει ΑΣΕΠ. Μάλιστα. Και η διαδικασία μπορεί συνεχώς να κυρώνεται από τις προσφυγές και βέβαια, τα λάθη του υπουργείου. Και τα σχολεία ας πάνε να πνιγούν! Ωραία!
ΑΣΕΠ ωστόσο δε γίνεται γιατί δε θέλουν να διορίσουν, σωστά; η είχε να κάνει και με τους αναπληρωτές;
Οπότε δε δίνουμε σημασία στους τωρινούς πίνακες κατάταξης, γιατί δεν ισχύουν. Τι να πω... Ξεκινάμε με τόση θέληση...  :-\ :-\

Όπως είχα πληροφορηθεί το 2010 από υπάλληλο του Υπ. Οικονομικών (ανεπίσημα φυσικά), δεν υπήρχε ελπίδα να γίνει διαγωνισμός ΑΣΕΠ τουλάχιστον μέχρι το 2015-2016. Και οι διορισμοί είναι δύσκολοι και η ίδια η διενέργεια του διαγωνισμού (από οικονομικής πλευράς).
Από τότε δεν νομίζω ότι έχουν αλλάξει πολλά πράγματα, οπότε μην περιμένεις κάτι καλύτερο... Προσωπική εκτίμηση: μην περιμένεις διαγωνισμό πριν το 2020. Γι αυτό γίνεται γαργάρα ο νόμος Διαμαντοπούλου και το αν προσμετράται ο ΑΣΕΠ κλπ. Δεν έχει πια ουσιαστικό νόημα. Κάπως έπρεπε να τον "μπαλώσουν".

19
Zoumbizou,είναι πολύ απλό.Αν οι πίνακες ανοίξουν ,θα δώσουν το πρόσχημα στο υπουργείο,ανεξάρτητα ποιος θα κυβερνά,να μην γίνει ποτέ ΑΣΕΠ.Γιατί απλά θα έχει αντικατασταθεί ο διαγωνισμός με το κυνήγι μορίων.Και οι οποίοι διορισμοί γίνουν στο απώτερο μελλον,θα γινουν βάσει του ποιος έχει υποταχθεί περισσότερο,τρέχοντας από χωριό σε χωριό ,λες και όλοι οι άλλοι θέλουμε να δουλεύουμε το μισό χρόνο ή καθόλου.Αλλά αρκετοί είτε κοιτάνε την πάρτη τους επειδή ανέβηκαν 100 θέσεις,ή τα ακόμα χειρότερο θέλουν να προωθήσουν τους στόχους του υπουργείου.Ευτυχώς όχι όλοι!

Συμφωνώ. Είναι λάθος και λίγο άδικο. Λέω λίγο, διότι δεν θεωρώ κακό να προσμετράται και η προϋπηρεσία (σε όλες τις εργασίες λαμβάνεται υπόψιν). Πράγματι κατά βάθος δημιουργείται προηγούμενο για τη μη εφαρμογή του νόμου και την ουσιαστική κατάργησή του (κι όχι μόνο).

Αλλά δεν μπορώ να κρύψω την απορία μου για το ότι διαιωνίζεται ο αποκλεισμός της προϋπηρεσίας των ετών 2010-2012. Αυτό προσθέτει μια δεύτερη αδικία στην πρώτη. Ναι, έκανα προϋπηρεσία εκείνα τα χρόνια (6-7 ημέρες, 1 ημέρα την εβδομάδα, 100χλμ μακριά από το σπίτι μου, δηλαδή σχεδόν μηδενικά έσοδα ή έξοδα!), γνωρίζοντας ότι οι πίνακες είναι κλειδωμένοι. Ναι, κι εμένα δεν με "συμφέρει"! Όμως δεν μπορώ να δεχθώ ότι είναι λογικό το "μισοάνοιγμα".

20
Αυτή είναι η μόνη διαφορά; δηλαδή καθαρά διαδικαστικό είναι το θέμα;και τα περί πινάκων που διαβάζω τι είναι; :o ας βοηθήσει κάποιος μόλις γύρισα και έχω χαθεί.

Από ό,τι κατάλαβα:
1. Κάποιοι (αρκετοί) έχουν ενστάσεις για την εγκύκλιο και για τον τρόπο σύνταξης των πινάκων.
2. Βρήκαν την ευκαιρία από το τεράστιο λάθος του υπουργείου να μην δώσει στην εγκύκλιο αριθμό ΦΕΚ και την κατήγγειλαν.
3. Το υπουργείο τώρα θα δώσει αριθμό ΦΕΚ. Όμως οι ενστάσεις συνεχίζουν να υπάρχουν για άλλους λόγους (τους "κανονικούς" κι όχι γιατί δεν έδωσε ΦΕΚ!). Το θέμα θα συνεχιστεί στα δικαστήρια.

21
Μόλις δημοσιευτεί σε ΦΕΚ θα προσβληθεί εκ νέου δικαστικά και θα υπάρξει νέα αναστολή. Το υπουργείο είναι υποχρεωμένο να την αναστείλει μέχρι την εκδίκαση της απόφασης. Ο τρόπος που θα προσλάβει αναπληρωτές μέχρι να γίνει η δίκη άγνωστος. Η δίκη δεν αργεί γενικά σε αυτές τις περιπτώσεις. Το πιθανότερο είναι να γίνει μέσα στο '15. Θα περιμένουμε μέχρι τον Νοέμβρη ή Δεκέμβρη όμως; Οψόμεθα.

Κατάλαβα... μεγάλη προχειρότητα!...

22
Μου φαίνεται απίστευτο!!!!!

Δηλαδή θα φάμε όλη αυτή η ταλαιπωρία, διότι η προκήρυξη δεν είχε δημοσιευθεί στα ΦΕΚ; Απλώς την ανάρτησαν στο ίντερνετ (πχ στο facebook κάποιου υπουργού-γραμματέα) και.... χάρηκαν; Ρωτάω για να δω αν κατάλαβα σωστά.

23
Προαγωγικές / Απ: Πρότυπα και Πειραματικά Γυμνάσια-Λύκεια
« στις: Φεβρουάριος 20, 2015, 02:31:38 μμ »
τι το κουράζετε; Μια χαρά θα λειτουργήσουν, ΟΛΑ τα πειραματικά, ΑΚΡΙΒΩΣ όπως και πριν.
η λολοτούμπα έγινε.

Θα δούμε. Ελπίζω να σκεφτούν τίποτε καλύτερο, όπως μάλλον υπονοούν.

24
Προαγωγικές / Απ: Πρότυπα και Πειραματικά Γυμνάσια-Λύκεια
« στις: Φεβρουάριος 20, 2015, 02:27:33 μμ »
Εγω πάντως απο μια αναζητηση στο ιντερνετ ειδα οτι στα πειραματικα κανουν αυτα που θα επρεπε να κανουν όλα τα σχολεία...συμφωνω με τον τωρινο υπουργο παιδείας ετσι οπως τα χαρακτήρισε...το 2014 ειδα οτι οι θεσεις ηταν 2700 και οι αιτησεις 10000 αρα προφανως η πιεση και ο ανταγωνισμος στις εξετασεις ειναι μεγαλος....
δεν καταλαβαίνω γιατί η δημοσια παιδεια να εχει επιλεκτικές διαβαθμίσεις ποιότητας....

Άρα 1 στους 4 περνάει. Νομίζω όχι τόσο τραγικό όσο φαίνεται...

...δηλαδή σε μία τάξη 25 ατόμων υπάρχουν 8 άριστοι που θα δημιουργήσουν τόσο ανταγωνισμό; Θα περάσουν και οι άριστοι, θα περάσουν και πιο "μέτριοι" πχ του 15, καθώς δεν θα ενδιαφέρονται ίσως όλοι οι καλοί να γραφτούν σε πρότυπο σχολείο (για διάφορους λόγους, πχ απόσταση).

(Για τα πειραματικά δεν έχω αντίρρηση για κλήρωση).

25
Προαγωγικές / Απ: Πρότυπα και Πειραματικά Γυμνάσια-Λύκεια
« στις: Φεβρουάριος 20, 2015, 02:21:29 μμ »
Αυτό που δεν έχω καταλάβει πάντως είναι πότε και με ποια λογική τα Πειραματικά ταυτίστηκαν με τα Πρότυπα.
Κάποτε ήταν δυο διαφορετικά είδη σχολείων. Στα Πρότυπα οι μαθητές έμπαιναν με εξετάσεις, αλλά στα Πειραματικά έμπαιναν με κλήρωση, ακριβώς επειδή το κοινό πάνω στο οποίο θα εφαρμόζονταν οι νέες μέθοδοι έπρεπε να είναι αντιπροσωπευτικό και όχι πρότυπο. Γιατί το άλλαξαν αυτό; ::) ::)

Εγώ δεν θυμάμαι πάντως αυτό. Πχ στην Ευαγγελική (:πρότυπο) έμπαιναν με κλήρωση. Το θυμάμαι ως μαθητής (δεν κληρώθηκα).

26
Προαγωγικές / Απ: Πρότυπα και Πειραματικά Γυμνάσια-Λύκεια
« στις: Φεβρουάριος 20, 2015, 02:20:04 μμ »

Γι' αυτό και είναι άλλο να αντιμετωπίσει την αριστοκρατική λογική του πανεπιστημίου στα 18 και άλλο την ίδια λογική των προτύπων γυμνασίων στα 12-13 (ίσως στα πρότυπα λύκεια η κατάσταση να είναι κάπως καλύτερη γιατί τα παιδιά είναι κάπως πιο ώριμα).


Το ψώνιο είναι πρόβλημα σε οποιαδήποτε ηλικία κι αν υπάρχει! Σημασία έχει όμως να βοηθήσουμε τα παιδιά, με όσο το δυνατόν λιγότερα αρνητικά.

27
Προαγωγικές / Απ: Πρότυπα και Πειραματικά Γυμνάσια-Λύκεια
« στις: Φεβρουάριος 20, 2015, 12:27:20 μμ »
Δεν το συζητώ για την προετοιμασία και την πίεση των παιδιών για να εισαχθούν με το σύστημα των εξετάσεων. Αυτό είναι μια άλλη ιστορία.

Ε, δεν είναι και τόσο φοβερή η πίεση. Αν θυμάμαι καλά 1 στους 4 εισάγεται! Κυρίως ενδιαφέρονται (από όσο βλέπω-διορθώστε με αν κάνω λάθος) μαθητές ιδιωτικών σχολείων, που "κατέφυγαν" στα ιδιωτικά ψάχνοντας για κάτι καλύτερο. Δηλαδή απογοητευμένοι μαθητές (ή γονείς μαθητών) από την κατάσταση που συναντούν σε "κοινά" δημόσια σχολεία. Και ίσως ζορίζονται οικονομικά με το ιδιωτικό....

28
Κλάδος ΠΕ16 Μουσικών / Απ: μουσικά σχολεία
« στις: Φεβρουάριος 20, 2015, 12:16:10 μμ »
Ναι, ίσχυε παλιά. Το θυμάμαι διότι το θέμα με αφορούσε και δυστυχώς δεν το ήξερα... Όμως την επόμενη χρονιά που πήγα να αξιοποιήσω αυτήν τη δυνατότητα, καταργήθηκε αυτό. Το επιβεβαίωσα μετά από πολύ ψάξιμο, επιστολές-αιτήσεις στο υπουργείο κλπ. Μετά ξεκαθαρίστηκε πλήρως το τοπίο.

Λογικά αυτή τη στιγμή ισχύει ό,τι και τα τελευταία χρόνια: στα μουσικά σχολεία διορίζεται ένας οποιοσδήποτε φιλόλογος, μαθηματικός κλπ, χωρίς απαραίτητα να έχει πτυχίο ωδείου. Ούτε ισχύει κάποια ειδική μοριοδότηση: διορίζεσαι-προσλαμβάνεσαι από τους γνωστούς πίνακες που ισχύουν για όλα τα σχολεία με τις γνωστές διαδικασίες.

Σελίδες: 1234 ... 6

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 374
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 341
Σύνολο: 351

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.112 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.