Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - mathimatika

Σελίδες: 123456
29
Προαγωγικές / Απ: Πρότυπα και Πειραματικά Γυμνάσια-Λύκεια
« στις: Φεβρουάριος 20, 2015, 11:49:00 πμ »
Τα προτυπα και πειραματικά γυμνάσια-λύκεια σε τι διαφέρουν από τα άλλα δημόσια σχολεία;Και φυσικά γιατί χρειάζονται εξετάσεις οι μαθητές για να μπουν;

Μάλλον η διαφορά είναι σε αυτό που λένε οι λέξεις;;...

Εγώ πάντως δεν βρίσκω κάτι κακό στο να εισάγονται στα πρότυπα με εξετάσεις. Ναι, θα ήθελα να υπάρχουν και σχολεία για μαθητές που θα ήθελαν και θα μπορούσαν το "κάτι το παραπάνω" την ώρα του μαθήματος. Μη μου πείτε για ίσες ευκαιρίες κλπ. Ναι, ίσες ευκαιρίες αναλόγως των δυνατοτήτων του καθενός.

Εδώ που τα λέμε αυτήν τη στιγμή περισσότερο ευνοημένοι είναι οι αδύναμοι μαθητές, καθώς αυτοί έχουν την ώρα της ένταξης που τους βοηθάει. Και ευτυχώς που υπάρχει!!! Οι άλλοι γιατί να μην έχουν κάτι αντίστοιχο; (Ναι, δεν απορρίπτω την ιδέα να υπάρχει σε ένα οποιοδήποτε γυμνάσιο λύκειο μία τέτοια ώρα σαν την ένταξη για όσους θέλουν το "κάτι το παραπάνω").

Τεσπα, δεν με ενδιαφέρει τόσο αν είναι σωστό ή όχι, αλλά τι θα γίνει τελικά.

30
Προαγωγικές / Απ: Πρότυπα και Πειραματικά Γυμνάσια-Λύκεια
« στις: Φεβρουάριος 19, 2015, 04:10:37 μμ »
Πριν λίγο έμαθα ότι παραιτούνται τα μέλη της ΔΕΠΣ.

Μάλλον δεν θα έχουμε φέτος εξετάσεις; Ρωτάω διότι ξέρω παιδιά που σκέφτονται να δώσουν.

31
Προαγωγικές / Απ: Πρότυπα και Πειραματικά Γυμνάσια-Λύκεια
« στις: Φεβρουάριος 19, 2015, 12:21:02 μμ »
Φαίνεται ότι το τοπίο είναι θολό. Μάλλον ούτε οι ίδιοι δεν ξέρουν τι θέλουν να κάνουν:

http://www.kathimerini.gr/804097/article/epikairothta/ellada/katargoyntai-oi-eisagwgikes-sta-peiramatika
http://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/paideia/51594/menoun-mono-5-protypa-peiramatika-sxoleia

32
Προαγωγικές / Πρότυπα και Πειραματικά Γυμνάσια-Λύκεια
« στις: Φεβρουάριος 19, 2015, 12:04:18 μμ »
(Δεν ξέρω αν γράφω στη σωστή κατηγορία. Αν όχι, ας με διορθώσουν οι συντονιστές).

Γνωρίζει κανείς τι θα ισχύσει φέτος για την εισαγωγή σε πρότυπα και πειραματικά Λύκεια; Θα γίνουν εξετάσεις ή κλήρωση;

33
Θετικά μαθήματα / Απ: Βοηθήματα Μαθηματικών
« στις: Οκτώβριος 16, 2014, 01:04:24 μμ »
Πόσο γρήγορα πέρασε και αυτό το καλοκαίρι…
Μια νέα χρονιά ξεκινάει και ήρθε η ώρα για αγορές.
Τι θα γίνει φέτος με την άλγεβρα και τα μαθηματικά κατεύθυνσης Β λυκείου?
Αν αγόρασε κάποιος το βιβλίο του Μπάρλα άλγεβρα 2014  ή τα βιβλία εκδόσεων πουκαμισάς 2013 Νίκος Τάσος άλγεβρα και κατεύθυνσης β λυκείου μπορεί να μου πει τις εντυπώσεις του για τις ασκήσεις και αν στις απαντήσεις υπάρχουν υποδείξεις ικανές να βοηθήσουν το μαθητή ?
Ξέρετε κάποιο άλλο βιβλίο που κυκλοφόρησε πρόσφατα?

Τα βιβλία του Νίκου Τάσσου τα έχω (κατεύθυνση β' και γ' λυκείου). Νομίζω ότι οι ασκήσεις και τα σχόλια στη θεωρία καλύπτουν ΤΑ ΠΑΝΤΑ! Έχει όμως (τουλάχιστον οι εκδόσεις που έχω εγώ) πάρα πολλά παροράματα!

Στις απαντήσεις δεν υπάρχουν υποδείξεις, παρά μόνο τα αποτελέσματα ή σύντομες λύσεις (χωρίς πολλές πράξεις). Αλλά έχει μέσα στις λυμένες ασκήσεις κάποιες "ίδιες" που σε καθοδηγούν.

34
ΑΛΓΕΒΡΑ Β ΓΕΛ
http://blogs.sch.gr/iokaragi/files/2014/09/%CE%91%CE%9B%CE%93%CE%95%CE%92%CE%A1%CE%91-%CE%92%CE%84%CE%93%CE%95.%CE%9B.zip


Ευχαριστώ πολύ!

Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά από την άλγεβρα, ξαναμπαίνουν στην ύλη οι τριγωνομετρικοί  τύποι αθροίσματος γωνιών και 2α που παλιά είχαν αφαιρεθεί. Επομένως να περιμένουμε του χρόνου στην ύλη της γ' λυκείου να ξαναμπεί η απόδειξη της παραγώγου του ημx και συνx. Σωστά;

Επιπλέον δεν είδα κάποια (αναμενόμενη) μείωση της ύλης του προσανατολισμού.... Απορώ γιατί μειώσανε τις ώρες...

Και κάτι λίγο άσχετο: έχω την απορία να δω τι ύλη θα πουν του χρόνου στις πανελλήνιες.....

35
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: ΑΣΕΠ 2015 ΠΕ03 Τι προτεινετε;
« στις: Οκτώβριος 08, 2014, 02:21:21 μμ »
Έχω δώσει 3 φορές. Και τις 3 πήγα (πάρα) πολύ καλά στο γνωστικό και στα παιδαγωγικά πολλαπλής επιλογής.

Στα σχέδια μαθήματος όμως πάτος.
Την 1η φορά με οδηγό τις σημειώσεις από το πανεπιστήμιο του Κασσωτάκη (:αυτός που "έφτιαξε" τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ) πήρα 31/100 (σε αυτό το μάθημα). (Το βιβλίο του για την αξιολόγηση των μαθητών πολύ καλό για της ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής).
Την 2η φορά με ιδιαίτερα μαθήματα σε φροντιστήριο του κέντρου της Αθήνας: 27/100!!!
Την 3η φορά με συμβουλές της τελευταίας νύχτας ενός φίλου μου που έχει τελειώσει ΑΣΠΑΙΤΕ έγραψα 40/100. Έτσι ήταν η πρώτη φορά που ήμουν επιτυχών, αλλά όχι διοριστέος για 2 μόρια....

Συμπέρασμα: σίγουρα δεν ξαναπάω φροντιστήριο! Αλλά δεν ξέρω ακόμα αν θα ξαναδώσω...

Ξέρει κανείς τίποτε νεότερο για ημερομηνίες;

36
Καλό μήνα!

Μήπως έχει κανείς τίποτε νεότερο;

37
Θετικά μαθήματα / Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« στις: Σεπτέμβριος 19, 2014, 12:01:33 μμ »
Όχι, αναφέρεται στη φετινή σχετική  εγκύκλιο περί διαχείρισης της εξεταστέας ύλης .

...και στην "κανονική" διδακτέα ύλη (δεν ξέρω αν εννοείς κάτι διαφορετικό).

38
Γνωρίζουμε ποια θα είναι η ύλη των μαθηματικών κατεύθυνσης (ή όπως αλλιώς λέγεται τέλος πάντων) για το σχ. έτος 2014-2015;
Να υποθέσω λιγότερη, διότι είναι λιγότερες και οι ώρες/εβδομάδα;

Υποθέτω ότι για τα μαθηματικά γενικής (άλγεβρα-γεωμετρία) θα είναι η ίδια. Σωστά;

Υ.Γ.: Νομίζω ότι φέτος άργησε να βγει (αν έχει βγει, διότι δεν τη βρίσκω πουθενά). Ή κάνω λάθος;

39
Για το 5ο πεδίο πώς τα βλέπετε τα πράγματα; Έχουν μειωθεί κατά 20% περίπου όσοι πήγαν να γράψουν ΑΟΘ σε σχέση με πέρσι. Είναι επίσης και πολύ περισσότερες οι θέσεις λόγω πολυτέκνων... Αλλά από την άλλη μπήκαν και εύκολα...

Να υποθέσω περίπου τα ίδια με πέρσι (ή μικρή άνοδο);

40
Πότε ξεκινά η συμπλήρωση των μηχανογραφικών; Αν έχω καταλάβει σωστά, αύριο Δευτέρα 16/6;

41
1. Nαι, νομίζω ότι ήταν περιορισμένη η εξέταση της ύλης.

2. Για την κυρτότητα: αυτή ήταν κι η δική μου απορία τον πρώτο χρόνο που ξεκίνησα να διδάσκω το μάθημα...
Από την άλλη, καλώς ή κακώς ασχολούμαστε πρακτικά με συναρτήσεις που είναι τουλάχιστον μία φορά παραγωγίσιμες.... Οπότε κάνοντας αυτήν την παραδοχή, ίσως και να είναι ανεκτό το να ορίσουμε έτσι την κυρτότητα... Σε κάθε περίπτωση δεν μπορούμε να θεωρήσουμε ως σωστή απάντηση το κριτήριο.

42
Αλλά τα θέματα μου αφήνουν μια περίεργη αίσθηση...
Σαν να μην εξετάστηκαν ολόκληρα κομμάτια ύλης...
Τα ίδια και τα ίδια στο Β και στο Γ... Πινακάκια, ανισο-εξισώσεις που απλοποιούνται με μονοτονία και 1-1, ξανά μανά ακρότατα στο Δ3... Μάλλον αυτά τα δύο θέματα ήταν από δύο διαφορετικά μέλη της επιτροπής και αποφάσισαν να τα βάλουν μαζί...

Επίσης πάλι θα έχουμε τα ίδια στη θεωρία...
Έβαλαν ορισμό κοίλης, κάποιοι θα έγραψαν το κριτήριο και άλλος θα βάζει 0, άλλος 1 και άλλος 2 από τα 4.
Το πρόβλημα είναι άλλο:
Αφού ο Μαθηματικός ορισμός της κυρτότητας ΔΕΝ απαιτεί ούτε καν πρώτη παράγωγο, δηλαδή και αυτό που αναφέρεται ως ορισμός στο βιβλίο, ΔΕΝ είναι ο σωστός ορισμός, γιατί μας βάζουν σε αυτή τη θέση επιλέγοντάς το ως θέμα;

1. Nαι, νομίζω ότι ήταν περιορισμένη η εξέταση της ύλης.

2. Για την κυρτότητα: αυτή ήταν κι η δική μου απορία τον πρώτο χρόνο που ξεκίνησα να διδάσκω το μάθημα...
Από την άλλη, καλώς ή κακώς ασχολούμαστε πρακτικά με συναρτήσεις που είναι τουλάχιστον μία φορά παραγωγίσιμες... Οπότε κάνοντας αυτήν την παραδοχή, ίσως και να είναι ανεκτό το να ορίσουμε έτσι την κυρτότητα... Σε κάθε περίπτωση δεν μπορούμε να θεωρήσουμε ως σωστή απάντηση το κριτήριο.

Σελίδες: 123456

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 374
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 286
Σύνολο: 287

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.06 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.