Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - lazaros

Σελίδες: 1234 ... 16
15
«Περισσότεροι από 100 εκπαιδευτικοί υπεράριθμοι στο Ν.Λάρισας την επόμενη χρονιά» εκτιμάει η παράταξη Δημοκρατική Συνεργασία Εκπαιδευτικών Π.Ε., σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε.

Αναλυτικά, σε σχετική ανακοίνωση επισημαίνονται τα εξής:

«Είναι γνωστή σε όλους η υπουργική απόφαση που ορίζει το νέο Ωρολόγιο πρόγραμμα των σχολείων που θα ισχύσει κατά την επόμενη σχολική χρονιά, καθώς επίσης και ο μεγάλος αριθμός περισσευούμενων ωρών ανά Σχολική Μονάδα «μη ΕΑΕΠ»  και  «ΕΑΕΠ» με τη λειτουργία του νέου τύπου Ολοήμερου.

Μια αλλαγή η οποία είχε εξαγγελθεί από τον Υπουργό Παιδείας και πολλοί από μας αντιλαμβανόμαστε τι θα επακολουθούσε. Δυστυχώς ενώ στην περίοδο της κρίσης θα ήταν επιβεβλημένη η σχεδίαση του σχολείου που έχει ανάγκη η κοινωνία, σχεδιάστηκε το σχολείο της ΚΡΙΣΗΣ των ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ και των ΠΕΡΙΚΟΠΩΝ!!!

Οι αριθμοί μιλάνε από μόνοι τους κοιτώντας τους πίνακες με τις πλεονασματικές  ώρες ανά τύπο Σχολείου. Την επόμενη χρονιά στο Νομό μας θα εργάζονται τουλάχιστον 100 λιγότεροι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι κρίνονται υπεράριθμοι εξαιτίας του νέου Ωρολογίου προγράμματος του Ολοήμερου Φίλη!! Ολοφάνερα-αυτονόητο είναι πως οι αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ στο ΠΥΣΠΕ Λάρισας κάτω από αυτές τις συνθήκες είναι δυνατόν να γίνουν;; Φυσικά ΟΧΙ!!!

Εκτός αυτού, η διαχείριση των υπεραρίθμων γίνεται  με το άρθρο 31/3848 που αφορά «Θέματα αποσπάσεων και μετατάξεων». Με βάση το νόμο  μπορεί να βρεθούν και εκτός του ΠΥΣΠΕ Λάρισας ίσως και εκτός των ορίων της Περιφερειακής Δ/νσης Εκπαίδευσης Θεσσαλίας οι υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί.

Η ΔΟΕ  δεν μπορεί να τοποθετηθεί αφού κάποιες παρατάξεις που είχαν καταγγείλει τον συγκεκριμένο τύπο σχολείου, (Παρεμβάσεις- Συσπειρώσεις, Αυτόνομη Παρέμβαση) και Ενωτική Κίνηση Εκπαιδευτικών, που αποτελούν την πλειοψηφία της ΔΟΕ, δεν συμφωνούν στην έκδοση ανακοίνωσης.

Είναι ολοφάνερο πως κάποιες χιλιάδες αναπληρωτών θα είναι άνεργοι από το Σεπτέμβρη και ένας μεγάλος αριθμός διορισμένων εκπαιδευτικών υπεράριθμος! Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΗ!!!

Το Ολοήμερο Φίλη είναι ένα σύστημα απολύσεων Συναδέλφων γιατί περί αυτού και μόνο πρόκειται!!!

Συναδέλφισσες  & συνάδελφοι,

Μόνο ενωμένος ο κλάδος μπορεί να αντιμετωπίσει την συγκεκριμένη επίθεση.

Η επένδυση στην παιδεία δείχνει το δρόμο για την έξοδο από την κρίση.

ΝΑΙ, στη σύνθεση, στην πρόταση, στην ενότητα, στον Αγώνα!»

http://www.larissanet.gr/2016/05/16/100-ligoteroi-ekpaideftikoi-sta-scholeia-tou-n-larisas/

sorry για τις παραταξεις απλα 2 αρθρα που ειδα πρωι πρωι και δειχνουν ολη την αληθεια

16
Η Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων Μαθητών Δήμου Λαρισαίων, με ανακοίνωση που εξέδωσε, «καταγγέλλει την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, γιατί με τη νέα επαίσχυντη απόφαση του Υπουργείου Παιδείας σχετικά με τα ολοήμερα σχολεία, συνεχίζει την αντιεκπαιδευτική πολιτική της και οδηγεί σε απόγνωση πολλές οικογένειες, τσακίζοντας τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών μας.

Η εξέλιξη αυτή έρχεται να προστεθεί στη νομοθετική ρύθμιση που προωθεί η κυβέρνηση και οδηγεί στην κατάργηση ή συγχώνευση πολλών νηπιαγωγείων σε όλη τη χώρα, καθώς επίσης και στις τροπολογίες που καταργούν τα τμήματα ένταξης.

Είναι  πρόκληση και υποκρισία, η κυβέρνηση

να προσπαθεί με αφαιρέσεις ωρών διδασκαλίας και χωρίς διορισμούς να καλύψει χιλιάδες κενά εκπαιδευτικών, τα οποία θα συνεχίσουν να υπάρχουν και να πολλαπλασιάζονται.

να καμώνεται ότι νοιάζεται ώστε όλα τα παιδιά να έχουν πρόσβαση στο ολοήμερο σχολείο, τη στιγμή που αφαιρεί αυτό το δικαίωμα από όλα τα παιδιά που έχουν έναν ή δύο γονείς άνεργους ή ανασφάλιστους εργαζόμενους

από τη μια να υπόσχεται 20.000 μόνιμους διορισμούς κι από την άλλη αυτοί να μετατρέπονται σε χιλιάδες απολύσεις

να διακηρύττει ότι φτιάχνει «ενιαίο τύπο Δημοτικού Σχολείου», ενώ στην πραγματικότητα να καταργεί τα ολοήμερα και να περικόπτει χιλιάδες διδακτικές ώρες, οδηγώντας τελικά τα σχολεία να διαμορφώνουν το πρόγραμμά τους με όσους εκπαιδευτικούς και με όσες διδακτικές ώρες «περισσεύουν».

Φτάνει πια!

Να πάρει πίσω ΤΩΡΑ την υπουργική απόφαση και κανένα παιδί να μην αποκλειστεί από τα ολοήμερα σχολεία

Να προχωρήσει άμεσα σε μαζικούς, μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών και ειδικοτήτων

Να αποσύρει την τροπολογία που καταργεί Τμήματα Ένταξης, καθώς και το άρθρο που κλείνει Νηπιαγωγεία».

http://www.larissanet.gr/2016/05/16/enosi-goneon-d-larisaion-gia-ta-oloimera-scholeia/

ΠΟΛΕΜΟ ΘΕΛΕΤΕ ΠΟΛΕΜΟ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΑΠΟΣΥΡΕΤΕ ΤΟ ΓΕΛΟΙΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ

17
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2016
« στις: Μάιος 13, 2016, 05:31:22 μμ »
Εγω θα κανα απεργια, στα καπακια θα δοκιμαζα κανονικες αναρρωτικες, θα εκανα τα παντα για να τα κανω ανω κατω. Οπως αυτοι με τις ζωες μας. Το εχω ξανα πει, σεπτεμβρη για ενοικια πανε ελα εχεις εξοδα.πολλα εξοδα. Θα κατσω στο πατρικο μου να με ταιζει η μανα μου. Βρειτε τα.

Καλο ειναι να γινει μια λιστα με το τι μπορουμε να κανουμε. Αρκετα τους ανεχτηκαμε ΟΛΟΥΣ. Δεν κλεινει ταξη λεει ο υπουργος αλλα σε πολλα σχολεια που μιλησα του χρονου θα ειναι μειον ενας εκπαιδευτικος τουλαχιστον...ντροπη

Στα σαιτ ακομα μιλανε για 1.000.000 δημοσιους υπαλληλους. Οι δασκαλοι λεει τελειωνουν 11!!! (Καλα ρε πστ δημοτικο δεν πηγαν?) και καθονται απ το Μαιο! Κανα δυο που με ρωτησαν δεν ηξεραν οτι παιρνουμε 800 ευρω και αν!! Η κοινωνια ΔΕΝ ξερει τι συμβαινει. Καπως πρεπει να μαθει

18
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2016
« στις: Μάιος 13, 2016, 10:45:33 πμ »
Κατά 55% μειωμένες είναι οι αιτήσεις συνταξοδότησης των εκπκών ΠΕ ,που υποβλήθηκαν φέτος, σε σχέση με τις περσινές.Συγκεκριμένα πέρυσι υποβλήθηκαν 1158 αιτήσεις ,ενώ φέτος 530.Ο φετινός αριθμός μπορεί να μειωθεί ακόμη περισσότερο,αφού οι συνάδελφοι έχουν δικαίωμα μέχρι τέλος Μαίου να ανακαλέσουν την αίτησή τους.

https://www.facebook.com/d.mpratis?fref=nf

κλαφτα χαραλαμπε ειμαστε...και καθομαστε και τους κοιταμε
αντε ρε ολοι μια απεργια σεπτεμβρη..

19
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2016
« στις: Μάιος 13, 2016, 08:35:51 πμ »
εστειλα στην αβαθμια το φακελο τις προαλλες και θελω να προσθεσω ενα δικαιολογητικο...
ας πουμε τη δευτερα. θα το δεχτουνε? μεχρι τη συνεδριαση του πυσπε εχουμε δικαιωμα να συμπληρωσουμε κατι στο φακελο μας η οχι?

20
Άδειες / Απ: Άδεια άνευ αποδοχών
« στις: Μάιος 04, 2016, 11:15:31 πμ »
ρε παιδια ειναι δυνατον οι μισοι να λεμε ετσι και οι μισοι αλλιως?
οποιος θελει ας κανει ενα κοπο να παρει 1-2 τηλ υπουργειο...
4 μηνη ανευ αποδοχων γονικη
εμενα ενας μου ειπε μετραει και ενας  οχι (συγκεκριμενα οποια ανευ αποδοχων υπερβαινει το μηνα δεν πιανεται για προυπηρεσια...)

21
προσωπικα δεν εχω κανενα προβλημα αντι να παω στην οργανικη μου το σεπτεμβρη να αραξω σπιτακι μου με την οικογενεια μου και να πινω καφε καθε μερα με φιλους οντας σε απεργια.
τα 850 που παιρνω το μηνα δε θα μου λειψουν
ασε που σιγουρα θα φυγουν σε βενζινες, ενοικια, προκαταβολες. ας κλεισουμε το σεπτεμβριο και τα λεμε με το καλο.
ολοι μαζι
(εννοειται οποιος ειναι στο μερος του και θελει να παει ας παει)

22
http://www.frontpages.gr/data/2016/20160425/DimokratiaI.jpg  τι φαση? (χωρις να εμπιστευομαι την πηγη, αλλα...)

ασχετο αν καποιος εχει 50-67% αναπηρια κινδυνευει κατα καποιο τροπο να τον βγαλουν εκτος ταξης πχ? γενικα ειναι "επικινδυνο" εργασιακα να εχεις αυτο το ποσοστο (ποτε δεν ξερεις με κουλη)? δεν κανω πλακα το ακουσα και αυτο προχτες

το ρωταω γιατι εχω συγγενικο προσωπο που πρεπει να ανανεωσει στα κεπα την αναπηρια του και τρεμει...

23
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2016
« στις: Απρίλιος 21, 2016, 05:30:47 μμ »
αν παρεις αποσπαση εχεις δικαιωμα τροποποιησης μεταθεσης νομιζω

24
Πρώτα από όλα το ότι φύτευε λάχανα δε σημαίνει πως παραμελούσε τα μαθηματικά ή τη γλώσσα. Αν το έκανε μαζί σου. Από την άλλη το ενδεχόμενο το παιδί σου να ήταν στόκος δε σου περνά από το μυαλό;

Μύθοι και αλήθειες για το σχολείο: Η περίπτωση του Δ.Σ. Φουρφουρά
26.05.2013
ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟGoogle +6  302  21
Αλεξάκης Δημήτρης*
Τον τελευταίο καιρό έχει τραβήξει τη προσοχή της εκπαιδευτικής κοινότητας και όχι μόνο το Δημοτικό Σχολείο (ΔΣ) του Φουρφουρά, στο Ρέθυμνο. Και δικαίως. Μία μικρή ομάδα συναδέλφων παράγουν ένα αξιόλογο έργο. Ωστόσο, ο δημόσιος λόγος για το έργο τους παραμένει ιδιαιτέρως ρηχός. Αφού αναφέρει τις δράσεις του σχολείου, εξάγει το συμπέρασμα πως παρά την κρίση, ένας φωτισμένος δάσκαλος, ο Άγγελος Πατσιάς, μπορεί παρά τις αντιξοότητες να καταφέρει τα πάντα. Αναπαράγεται έτσι η κλασική εκπαιδευτική μυθολογία για την δασκάλα με τα ξανθά μαλλιά, ενώ στιγματίζονται, μέσω της λογικής της αριστείας, οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί ως τεμπέληδες και άχρηστοι. Όπως και στο επίπεδο της παραγωγής, της έρευνας, της καινοτομίας, έτσι και στην εκπαίδευση ο κυρίαρχος λόγος ψυχολογικοποιεί όλες τις διαδικασίες. Μας παρουσιάζει ένα δραματοποιημένο success story, όπου ο ήρωας της καθημερινότητας ανάβει ένα κεράκι στο σκοτάδι. Ακόμα και ο ελάχιστος όρος της αναστοχαστικής σκέψης, να δούμε δηλαδή ποιές συνθήκες παράγουν ποιό αποτέλεσμα, αγνοείται. Ο σκοπός είναι προφανής· να κρύψουμε κάτω από την μυθολογία πως «ο δάσκαλος όλα τα μπορεί» όλες τις αναγκαίες προϋποθέσεις για την βελτίωση της εκπαίδευσης.
Τα πράγματα όμως είναι πιο περίπλοκα και πρέπει να αναστοχαστούμε κάποια στογμή σοβαρά πάνω σε αυτά. Ας ξεκινήσουμε με δύο μεθοδολογικές παρατηρήσεις. Πρώτον, στο ΔΣ Φουρφουρά δεν έχουν καταφέρει τα πάντα. Υπάρχουν ακόμα τα παιδιά που δυσκολεύονται ή η πίεση της ύλης. Ως εκ τούτου, πρέπει να αποτελεί ένα σημείο αναστοχασμού και όχι η ολοκληρωμένη εικόνα ένος ιδανικού σχολείου. Δεύτερον, πρέπει να εξετάσουμε τις συνθήκες κάτω από τις οποίες παράγεται το έργο του ΔΣ του Φουρφουρά. Ή διαφορετικά να θέσουμε τα εξής ερωτήματα: Γιατί το ΔΣ Φουρφουρά αναπτύχθηκε τώρα και όχι νωρίτερα; Γιατί οι εκπαιδευτικοί δεν είχαν το ίδιο έργο στα προηγούμενα σχολεία που υπηρετούσαν, αλλά στο ΔΣ Φουρφουρά;
Ας ξεκινήσουμε με μερικές μετρήσιμες παρατηρήσεις. Το πρώτο πράγμα που εντυπωσιάζει στο σχολείο είναι η διαρρύθμιση των αιθουσών. Είναι βαμμένες με χαρούμενα χρώματα, καναπέδες, ξύλινα έπιπλα, παιδαγωγικές γωνιές. Ποιά είναι όμως η αναλογία μαθητών ανά τετραγωνικό μέτρο; Είναι η μισή από τις συνηθισμένες τάξεις των μεγάλων αστικών σχολείων. Με λίγα λόγια υπάρχει χώρος! Στις συνηθισμένες τάξεις (για να μην αναφερθούμε σε πολλές αίθουσες-κελιά που υπάρχουν) δεν υπάρχει χώρος για κάτι τέτοιο, ενώ με τις προδιαγραφές που δίνει το Υπουργείο για 1,5τ.μ. ανά μαθητή είναι αδύνατο. Να λοιπόν μία πρώτη συνθήκη για την επιτυχία του ΔΣ Φουρφουρά και για τη βελτίωση του σχολείου: Αύξηση των τ.μ. ανά μαθητή. Βεβαίως είναι ακριβή λύση. Πιο εύκολο είναι να τα ρίχνεις όλα στους εκπαιδευτικούς ως τεμπέληδες.
Δεύτερον, η Α' και η Β' τάξη του ΔΣ έχουν από 8 παιδιά. Ποιός είναι ο μέσος όρος αναλογίας μαθητών ανά δάσκαλο; Σίγουρα πολύ μεγαλύτερος. Με μία τόση καλή αναλογία οι συνάδελφοι έχουν μεγάλυτερη ευχέρεια για να πετύχουν τους διδακτικούς στόχους, να υποστηρίξουν εξατομικευμένα τους μαθητές, να κάνουν εναλλακτικές δραστηριότητες. Σε μία τάξη με 15 ή και 20 μαθητές (άλλοτε με 25) οι δυνατότητες παιδαγωγικής παρέμβασης μειώνονται δραματικά. Να λοιπόν και η δεύτερη συνθήκη. Προσλήψεις εκπαιδευτικών, ώστε να υπάρχει καλύτερη αναλογία μαθητών ανά δάσκαλο. Όσο λιγότεροι οι μαθητές τόσο μεγαλύτερη η δυνατότητα για συνεργατικές δραστηριότητες και εξατομικευμένη παρέμβαση.
Τρίτον, το ΔΣ του Φουρφουρά είχε την τύχη να έχει μία πλούσια χρηματοδότηση (Υπουργείο, Δήμος, ιδιώτες). Αυτό οφείλεται εν πολλοίς και στην προβολή του από τα ΜΜΕ. Αλλά το αποτέλεσμα παραμένει. Το ΔΣ Φουρφουρά είναι ένα από τα πιο ακριβά σχολεία (αναλογικά με τους μαθητές του). Έτσι υπήρξε η δυνατότητα να αποκτηθεί ένας ζηλευτός εξοπλισμός και να δημιουργηθούν μία σειρά από δομές και εργαστήρια. Η προβολή π.χ. του σχολείου οδήγησε τον Δήμαρχο της περιοχής (για ευνόητους λόγους) να βάλει εν μία νυκτί διαδραστικό πίνακα σε κάθε αίθουσα. Μην ξεχνάμε όμως την φτώχεια όλων των υπόλοιπων σχολείων. Να λοιπόν και η τρίτη συνθήκη: γενναία χρηματοδότηση. Και για όποιον αντιλέγει πως γενναία χρηματοδότηση πρέπει να υπάρχει μόνο για τα άριστα σχολεία, να θυμήσουμε την υποχρέωση της πολιτείας να προσφέρει ίσες εκπαιδευτικές ευκαιρίες σε όλα τα παιδιά.
Τέταρτον, το ΔΣ του Φουρφουρά λειτουργεί συλλογικά και δημοκρατικά από τον Σύλλογο Διδασκόντων. Πολλές φορές μιλάμε για τον Διευθυντή (και δάσκαλο), Άγγελο Πατσιά. Αλλά ξεχνάμε πως υπάρχει πάντα μία ομάδα, η οποία συζητάει, αποφασίζει και το κάθε μέλος συνεισφέρει τη δική του ξεχωριστή πινελιά. Και κάτι ακόμα, ο διευθυντής είναι απλά ο παλαιότερος δάσκαλος. Δεν είναι εκλεγμένος από κανένα συμβούλιο του Υπουργείου. Να ακόμα μία συνθήκη: Η δημοκρατική λειτουργία του σχολείου. Μία συνθήκη που θέλει να ξεχάσει το Υπουργείο. Κάτω από την ρητορική του Διευθυντή – ηγέτη, αποκόπτει τον Διευθυντή από το σώμα των εκπαιδευτικών και διαλύει κάθε δημοκρατική λειτουργία. Μία λειτουργία που έχουν λησμονήσει επίσης πολλοί συνάδελφοι που κλείνονται αποκλειστικά στις τάξεις τους και ξεχνούν την ζωτική σημασία που έχει όλη η σχολική κοινότητα για τη μάθηση.
Το πέμπτο στοιχείο είναι η διάθεση για πειραματισμό. Οι συνάδελφοι και κυρίως ο Άγγελος Πατσιάς είχαν τη διάθεση να δοκιμάσουν διαφορετικά πράγματα, να πειραματιστούν. Κάποιες ιδέες έμειναν απλώς ιδέες, κάποιες άλλες δεν περπάτησαν (όπως η υπαίθρια τάξη) και άλλες πραγματοποιήθηκαν με μεγάλη επιτυχία. Ίσως μερικές να μοιάζουν αντιφατικές ή να μην συμφωνούν όλοι. Αλλά σε κάθε περίπτωση είναι ένα σχολείο ανοιχτό να δοκιμάσει διαφορετικά πράγματα στην διδακτική πράξη και να δει τι λειτουργεί και τι όχι. Πόσο όμως επιτρέπει το βαρύ και ανελαστικό Αναλυτικό Πρόγραμμα, η τεράστια ύλη να γίνει συστηματικά κάτι τέτοιο; Ακόμα και στην εξαιρετική περίπτωση του ΔΣ Φουρφουρά τα περιθώρια είναι στενά. Ακόμα μία συνθήκη: Η μείωση της ύλης. Ας αφήσουμε εκπαιδευτικούς και μαθητές να αναπνεύσουν και να δοκιμάσουν διαφορετικά πράγματα, να πειραματιστούν. Υπάρχουν πολλοί εκπαιδευτικοί με διάθεση να πειραματισθούν, οι οποίοι πνίγονται κάτω από τον φόρτο του αναλυτικού προγράμματος.
Το τελευταίο στοιχείο που μπορούμε να εντοπίσουμε αφορά τη σχέση σχολείου και κοινότητας. Οι εκπαιδευτικοί με το έργο τους κέρδισαν γρήγορα την εμπιστοσύνη της τοπικής κοινωνίας, με αποτέλεσμα αυτή να βρίσκεται στο πλευρό τους σε ότι χρειαστεί. Ταυτόχρονα, άνοιξαν την παιδαγωγική διαδικασία στην τοπική κοινωνία με διάφορες δράσεις. Αυτή η στενή σύνδεση σχολείου και κοινότητας είναι η έκτη, κατά τη γνώμη μας, συνθήκη που καθιστά την περίπτωση του ΔΣ Φουρφουρά ξεχωριστή.
Συμπερασματικά θα μπορούσαμε να πούμε πως οι πρώτες 4 συνθήκες είναι αυτές που κάνουν τον Φουρφουρά μία ιδιαίτερη περίπτωση, διαφορετική από τα άλλα σχολεία. Συνθήκες που αν υπήρχαν και στα υπόλοιπα σχολεία θα συντελούσαν ώστε να βελτιωθεί η εκπαίδευση και να ξεπηδούσαν και άλλα ενδιαφέροντα σχολεία. Συνθήκες η απουσία των όποιων περιορίζουν τους εκπαιδευτικούς. Περιόριζαν ακόμα και τους εκπαιδευτικούς τους ΔΣ Φουρφουρά, όταν ήταν σε άλλα σχολεία. Έτσι, μπορούμε να απαντήσουμε στο ερώτημα γιατί οι ήρωες μας άναψαν το κεράκι τους στον Φουρφουρά και όχι σε κάποιο από τα προηγούμενα σχολεία τους. Από την άλλη, οι τελευταίες 2 συνθήκες είναι αυτές που ανέδειξαν το σχολείο σε σχέση με το παρελθόν, που μετέτρεψαν ένα σχολείο που απλώς λειτουργούσε σε ένα σχολείο ξεχωριστό.
Συνεπώς, η δασκάλα με τα ξανθά μαλλιά είναι σκέτο παραμύθι. Όποιος το αναπαράγει αγνοεί την εκπαιδευτική πραγματικότητα. Ή ακόμα χειρότερα, όπως στην περίπτωση του Υπουργείου, υποκρίνεται. Προβάλλει ένα παράδειγμα κουνώντας το δάχτυλο σε όλους τους υπόλοιπους, την ίδια στιγμή που καταστρέφει συστηματικά τις συνθήκες υπό τις οποίες μπορούν να βελτιωθούν τα σχολεία. Πέντε πράγματα μας διδάσκει ο Φουρφουράς πως πρέπει να γίνουν: Να αυξηθεί η χρηματοδότηση των σχολείων, να μειωθεί η αναλογία μαθητών/δασκάλων, να αυξηθεί η αναλογία μαθητών/τ.μ., να μειωθεί η ύλη, να ενισχυθεί η δημοκρατική λειτουργία του σχολείου. Αλλά γίνονται τα ακριβώς αντίθετα!
Σίγουρα αυτές οι συνθήκες δεν είναι επαρκείς για την βελτίωση της εκπαίδευσης. Η εμπειρία όμως δείχνει πως είναι αναγκαίες. Αποτελεί βεβαίως μία ακριβή πολιτική επιλογή και αυτόν το καιρό δεν υπάρχουν χρήματα για την εκπαίδευση. Προταιρεότητα έχουν οι τράπεζες. Και για αυτό το ΔΣ του Φουρφουρά θα μείνει (για όσο μείνει) μία εξαίρεση...
 
* δάσκαλος στο 10ο Δ.Σ. Ρεθύμνου

http://www.avgi.gr/article/351733/muthoi-kai-alitheies-gia-to-sxoleio-i-periptosi-tou-d-s-fourfoura

25
εγω αν ημουν γονιος και σε τεστ το παιδι μου εγραφε 9 συν 2 ισον 12 , το ονομα του αντι για βασιλης βακοκος και συ εκανες χειροτεχνιες και φυτευες μαρουλια ενω εκανες το 1/3 της υλης θα σε εβρισκα εξω απ το σχολειο και θα σε τραμπουκιζα

26
μακαρι να μην εχει καποιο οικογενειακο προβλημα και να χρειαστηκε να μεταβει στη Θεσσαλονικη
απο κει και περα με συγχωρειτε που θα δηλωσω οτι ολο αυτο το ted ex εγχειρημα ποτε δε με συγκινησε
τι να τα κανω τα λαχανα να παρει η ευχη αν το παιδι αντι για βασιλης γραφει βακικος? θα του σωσουν τη ζωη τα λαχανα? και αντε τα αυγα και τα λαχανα μπορει να ταισουν κανα 2 οικογενειες στην κρητη
το /τα παιδι/ παιδακια που ΕΧΟΥΝ δυνατοτητες να ΞΕΦΥΓΟΥΝ απο το χωριο εκει, γιατι τους στερεις τη δυνατοτητα να παρουν περισσοτερες γνωσεις οσον αφορα την υλη? ολοι ξερουμε ποσο χαλια ειναι το συστημα αλλα ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ εντος αυτου να σωσουμε ΟΤΙ ΣΩΖΕΤΑΙ. ξερω κι εγω να κανω μαθημα χωρις βιβλια στην εξοχη και να φυτευω μαρουλια...
ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΡΕ ΜΑΓΚΑ ΑΥΡΙΟ ΜΕΘΑΥΡΙΟ χωρις να ξερει τα ΒΑΣΙΚΑ στο δημοτικο?
ΠΑΡΑΝΟΙΑ

27
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2016
« στις: Απρίλιος 06, 2016, 10:41:57 πμ »
ειρωνικο ειναι προφανεστατα το ποστ αλλα βλεπω τσιμπατε μια χαρα
ξερω ξερω..προβληματα υγειας ολοι
κραξτε λιγο συριζα
ελαχιστες οι μεταθεσεις φετος μην περιμενετε τιποτα

28
Τι εγινε ρε παιδια τωρα δε συγκινηθηκε κανενας τωρα απο το τυπακι?
μονο τα αυγα, το φυτεμα λαχανικων και οι μπαλες αντι για καρεκλες σας συγκινουσαν?
συγκινηθηκα βρε

Σελίδες: 1234 ... 16

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159736
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 334
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 326
Σύνολο: 331

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.115 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.