57
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Πλεονάζοντες μόνιμοι φιλόλογοι, μηδενικά κενά: Ποιοι είναι οι λόγοι;
« στις: Σεπτέμβριος 19, 2013, 12:38:35 μμ »
Δυστυχώς η κατασταση δεν ήταν μόνο στα νησιά....ήταν και στην ηπειρωτική Ελλάδα ανάλογη!
Πριν 2 χρόνια σε Λύκειο της πόλης της Άρτας την Ιστορία γενικής παιδείας Α΄και Β΄Λυκείου δεν την έκανε φιλολογος αλλά συναδελφος γαλλικής φιλολογίας 8 τμήματα επί 2 ώρες = 16 ώρες και 4 ώρες το γνωστικό της αντικείμενο ως μάθημα επιλογής.Φέτος στο ίδιο σχολείο η φιλοσοφία θεωρητικής κατεύθυνσης Β΄Λυκείου δοθηκε ως συμπληρωση ωραρίου β αναθεση σε θεολογο!Και στο ίδιο σχολείο υπηρετεί μέλος του ΠΥΣΔΕ που είναι συνάδελφος φιλολογος...
Σε άλλα σχολεία φέτος εφεύρα για να τηρούν το ΠΔ που αναφέρετε παραπανω την πατεντα να μοιράζουν τις ώρες οι ξενόγλωσσοι μεταξύ τους, έτσι ώστε π.χ. 20 με 24 ώρες ενός σχολείου, αντί να τις παίρνει ο 1ος και ο δευτερος ότι περισσευει, να τις έχουν μοιράσει ώστε και οι δύο να έχουν από 11 με 12 ώρες ώστε να συμπληρώνουν το υπόλοιπο ωράριο τους με το μάθημα ιστοριας δηλαδη με 20 ώρες το λιγότερο στερώντας το συγκεκριμένο σχολείο από 1 φιλόλογο το λιγότερο! Οποτε πώς δεν θα υπάρξουν στην διάθεση και πλεονασματικοί συνάδελφοι και πώς θα υπάρξουν θέσεις για να τις καλύψουν αναπληρωτές, που μέχρι τώρα το σύστημα και όλοι τους χρησιμοποιούσαν ως φιλιππινέζες....;;;;
Πριν 2 χρόνια σε Λύκειο της πόλης της Άρτας την Ιστορία γενικής παιδείας Α΄και Β΄Λυκείου δεν την έκανε φιλολογος αλλά συναδελφος γαλλικής φιλολογίας 8 τμήματα επί 2 ώρες = 16 ώρες και 4 ώρες το γνωστικό της αντικείμενο ως μάθημα επιλογής.Φέτος στο ίδιο σχολείο η φιλοσοφία θεωρητικής κατεύθυνσης Β΄Λυκείου δοθηκε ως συμπληρωση ωραρίου β αναθεση σε θεολογο!Και στο ίδιο σχολείο υπηρετεί μέλος του ΠΥΣΔΕ που είναι συνάδελφος φιλολογος...
Σε άλλα σχολεία φέτος εφεύρα για να τηρούν το ΠΔ που αναφέρετε παραπανω την πατεντα να μοιράζουν τις ώρες οι ξενόγλωσσοι μεταξύ τους, έτσι ώστε π.χ. 20 με 24 ώρες ενός σχολείου, αντί να τις παίρνει ο 1ος και ο δευτερος ότι περισσευει, να τις έχουν μοιράσει ώστε και οι δύο να έχουν από 11 με 12 ώρες ώστε να συμπληρώνουν το υπόλοιπο ωράριο τους με το μάθημα ιστοριας δηλαδη με 20 ώρες το λιγότερο στερώντας το συγκεκριμένο σχολείο από 1 φιλόλογο το λιγότερο! Οποτε πώς δεν θα υπάρξουν στην διάθεση και πλεονασματικοί συνάδελφοι και πώς θα υπάρξουν θέσεις για να τις καλύψουν αναπληρωτές, που μέχρι τώρα το σύστημα και όλοι τους χρησιμοποιούσαν ως φιλιππινέζες....;;;;