Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Clint

Σελίδες: 123 ... 7
1
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2022
« στις: Απρίλιος 13, 2022, 06:31:26 μμ »
 ;D ;D ;D

Θαυμάσια!

2
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2022
« στις: Απρίλιος 13, 2022, 05:42:57 μμ »
Ναι, χρειάζεται βεβαίωση υπηρέτησης από το σχολείο που υπηρετεί ο/η σύζυγος . Αν και δεν καταλαβαίνω τι εννοείς λέγοντας επιβεβαίωση λόγων /στοιχείων συνυπηρέτησης.

Εννοώ, εφόσον και οι δύο σύζυγοι είναι εκπαιδευτικοί και μπορεί να επιβεβαιωθεί υπηρεσιακά η συνυπηρέτηση (με το ΑΜ) εάν είναι αναγκαίο να σταλεί και βεβαίωση υπηρέτησης. Επειδή μπορεί εύκολα η διεύθυνση να το επιβεβαιώσει.

3
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2022
« στις: Απρίλιος 13, 2022, 04:55:54 μμ »
Καλησπέρα. Εάν είναι ο/η σύζυγος εκπαιδευτικός και μπορεί να γίνει επιβεβαίωση των λόγων/στοιχείων συνυπηρέτησης, είναι αναγκαία και η αποστολή βεβαίωσης υπηρέτησης του φορέα;

4
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2019
« στις: Απρίλιος 13, 2019, 11:07:56 πμ »
Οι αποσπάσεις εντός ΠΥΣΠΕ δεν γίνονται κεντρικά από το ΚΥΣΠΕ αλλά από το ΠΥΣΠΕ. Επομένως δεν γίνονται τώρα αιτήσεις. Η πρόσκληση για αιτήσεις απόσπασης εντός ΠΥΣΠΕ γίνεται από το ΠΥΣΠΕ/Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας συνήθως αργότερα, προς το τέλος της χρονιάς (Ιούνιο) ή στις περισσότερες περιπτώσεις τέλος Αυγούστου ώστε οι τοποθετήσεις να συνεξεταστούν με όσους έρχονται με απόσπαση από άλλο ΠΥΣΠΕ (και στις 2 φάσεις αποσπάσεων από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ, συνήθως μία τέλος Ιουνίου και δεύτερη μέσα Αυγούστου).

ΟΚ, Ευχαριστώ για την απάντηση.

5
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2019
« στις: Απρίλιος 13, 2019, 10:41:53 πμ »
Εμενα, τελικα, που ειμαι σε κεσυ και θελω σχολειο στο ιδιο πυσπε, μουειπαν αυτη ειναι η αιτηση. Μη σε παρω στο λαιμο μου, ομως

Ναι, αυτό λογικό καθώς αλλάζεις "πόστο" ας πούμε. Εγώ θέλω από σχολείο σε σχολείο, εντός ΠΥΣΠΕ. Αλλά χωρίς επιλογή περιοχής...Θα πάρω τηλέφωνο στη διεύθυνση τη Δευτέρα. Δε μου φαίνεται λογικό να μην έχει επιλογή συγκεκριμένης περιοχής περιοχής.

6
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2019
« στις: Απρίλιος 13, 2019, 10:32:13 πμ »
Καλημέρα.

Να υποθέσω πως οι αιτήσεις για απόσπαση εντός ΠΥΣΠΕ θα βγουν αργότερα; Αν όχι...δηλώνω στην αίτηση το ΠΥΣΠΕ που βρίσκομαι; Στη σελίδα όπου δηλώνεις περιοχές, δε δίνει επιλογή ξεχωριστής περιοχής ενός ΠΥΣΠΕ (π.χ. Α ΚΥΚΛΑΔΩΝ, Β ΚΥΚΛΑΔΩΝ κλπ.).

Καλή τύχη σε όλους!

7
Αναφερομαι στην διαπιστωτικη πραξη πλεοναζοντος προσωπικου, στην πλατφορμα μεσω της οποιας εγιναν οι αιτησεις κλπ.
Αποτελει κοινο τοπο. Τιποτα παραπανω τιποτα παρακατω. Τα γεγονοτα.

Από όπου προκύπτει πως ο χαρακτηρισμός "πλεονάζον προσωπικό" ισχύει ακόμα. Μάλιστα.

8
Ως προς το σημειο 2 υπενθυμιζω οτι εχουν αυτοκληθει πλεοναζον προσωπικο με ο,τι αυτο συνεπαγεται...

Εκπαιδευτικός που πήρε μετάταξη από τη Β/θμια, όπου υπήρχε πλεόνασμα ωρών, στην Α/θμια, όπου υπήρχαν κενές ώρες, σταματάει να πλεονάζει. Εκτός κι αν θεωρείς πως πλεονάζω, εγώ πχ (έχω πάρει μετάταξη αλλά σε περιοχή ανεπιθύμητη και έτσι δεν ενοχλώ) τη στιγμή που στην ειδικότητα μου χρειάστηκε να πάρουν 2 αναπληρωτές και 1 με διάθεση από τη Β/θμια για τις ανάγκες των σχολείων (και υπάρχουν ακόμα ώρες που τις καλύπτουν οι ΠΕ70).

Αυτό το "αυτοκληθεί πλεονάζον προσωπικό" δεν ίσχυε ποτέ (εννοώ ως χαρακτηρισμός που θα τον κουβαλάς για πάντα) πιστεύω και θα ήθελα να μάθω ποιος το εφηύρε πρώτος. Προφανώς, έτσι όπως έγινε η διαδικασία όσοι κάναμε αίτηση δηλώσαμε την επιθυμία για μετάταξη. Από που συνεπάγεται ότι θα είμαστε μια ζωή "πλεονάζον προσωπικό"...εάν εννοείς πως "είχαν αυτοκληθεί πλεονάζον προσωπικό", τότε ας πούμε πως αυτό ίσχυε μέχρι την μετάταξη μας στην Α/θμια όπου έχουμε πλήρες ωράριο...άρα;

Εάν κοιτάξει κάποιος στο myschool όλοι έχουμε οργανική στη δ/νση που ανήκουμε και πολλοί σε κάποια σχολική μονάδα. Πεδίο που να αναφέρει "Αυτοκληθείς ως πλεονάζων προσωπικό 2013" ή κάτι παρόμοιο δεν έχω δει (και το myschool το διαχειρίζομαι εγώ το σχολείο μου).

Με καμία διάθεση ειρωνείας ή αντιπαράθεσης, απλά λίγο-λίγο κάποιοι χαρακτηρισμοί που δε βοηθούν το διάλογο, ίσως, να μη χρησιμοποιούνται ή στην τελική να επανεξετάζονται ως προς την ορθότητα τους.

9
Καλησπέρα

ο χαρακτηρισμός "Ολοήμερα Δημοτικά" είναι λίγο ομιχλώδης. Ίσως στους παρακάτω συνδέσμους να μπορέσει κάποιος να βρει κάποια άκρη σχετικά με την κατεύθυνση που θα πάρει το υπουργείο:

http://edu.klimaka.gr/leitoyrgia-sxoleivn/olohmero/1180-olohmero-dhmotiko-scholeio-organwsh-leitourgia.html

http://edu.klimaka.gr/arxeio/nomothesia-fek/fek-1139-2010-didaskalia-programma-dhmotika-eaep-klimaka.pdf

Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας και το πολιτικό κόστος από την κατάργηση κάποιου μαθήματος (π.χ. ΤΠΕ).  Στον 21ο αιώνα δεν μπορεί να μην υπάρχουν στο ωρολόγιο πρόγραμμα μαθήματα τεχνολογίας, καλλιτεχνικών, ξένων γλωσσών. Αυτό θα πρέπει να το διεκδικεί η κοινωνία μας και όχι μόνο οι εκπαιδευτικοί (που μπορεί κάποιος να πει πως κοιτάζουν μόνο το συμφέρον τους).

Νομίζω πάντως, πως κατάργηση των ΕΑΕΠ δε σημαίνει και κατάργηση των ειδικοτήτων αλλά αλλαγή του προγράμματος σπουδών (σε κάποιο από τα έγγραφα παραπάνω είδα για επιλογές μεταξύ κάποιων εκ των :Μουσική, Εικαστικών, Θεάτρου, Χορού).

Θα δούμε.

Καλές γιορτές και υγεία σε όλους μας!

10
@clint.
Τα κενά-πλεονάσματα που δίνει η Βθμια για μεταθέσεις είναι με άλλο τρόπο υπολογισμένα απ ότι αυτά που δίνει η Αθμια.
Στην Αθμια είναι απλό.
Έχω 1 6θέσιο (6 οργανικές), 1 4θέσιο και 1 3θέσιο. Έχω 5, 2, 3 αντίστοιχα οργανικά ανήκοντες.
Άρα δηλώνω -3.
Στη Βθμια έχουμε έναν πολύπλοκο υπολογισμό με ώρες α ανάθεσης, πίνακες Α, Β, Γ που εν τέλει καταλήγουν σε έναν αριθμό.
Μετά δηλώνεις κενά και πλεονάσματα.
Αυτός ο πολύπλοκος τρόπος δικαιολογεί μια μικρή εκτίμηση προς τα πάνω (αν το δεχτεί το ΚΥΣΔΕ) και δίνονται λίγες παραπάνω μεταθέσεις.
Στην Αθμια είναι πιο δύσκολο να ζητηθούν παραπάνω. Όχι ότι δεν έχει γίνει αλλά είναι πιο εξόφθαλμο.
Σε κάθε περίπτωση όμως αν οι οργανικές είναι 0, δεν μπορούν να αυξηθούν.
Αν συσταθούν έστω και λίγες θα γίνει ένα αλισβερίσι.
Αλλά ο Κουράκης δε ζήτησε λίγες, πολλές ζήτησε για να λύσει το θέμα, ή να το παγώσει

Το καταλαβαίνω αυτό που λες αλλά στο παρελθόν γινόντουσαν μεταθέσεις και σε περιοχές που δεν υπήρχαν καν λειτουργικά κενά.
Βασικά, ακόμα και οι κρατούντες τα οργανικά κενά δεν ήταν δυνατόν να συμπληρώνουν ωράριο.
Τώρα, στην Α/θμια, υπάρχουν πάγια λειτουργικά κενά σε ειδικότητες (όχι απαραίτητα σε ένα σχολείο στο πρωινό πρόγραμμα, αλλά με ολοήμερο και 1-2 διπλανά άνετα) που θα μπορούσαν να αιτιολογήσουν μεταθέσεις πιστεύω.

Απλά ήθελα να πω στον guest πως η ύπαρξη οργανικών ή όχι δεν αποτελούσε στο παρελθόν σοβαρή παράμετρο για το υπουργείο, σε ό,τι αφορά τις μεταθέσεις. Γι αυτό και στοίβαξε κόσμο σε συγκεκριμένους νομούς που δεν είχαν καρέκλα να κάτσουν (για ωράριο δε λέω).

11
Α, έτσι δηλαδή; Κοίτα, συνάδελφε, είμαι σε αγωνία τεράστια, διότι έχω κάνει
αίτηση μετάθεσης από την μια άκρη της Ελλάδας στην άλλη άκρη της Ελλάδας,
και πίστευα ότι θα είναι απίθανο να μας δώσει μετάθεση σε λειτουργικά κενά.
Αλλά αν είναι έτσι όπως τα λες, θα πρέπει να ετοιμάζομαι για μετάθεση μέσα στον Αύγουστο
όπως πάει, και πηγαίνοντας εννοείται πίσω όλος ο προγραμματισμός για το καλοκαίρι.
Ελπίζω να μην τις βγάλει 31 Αυγούστου τις μεταθέσεις. Πότε θα προλάβω να μετακομίσω.

Μην ετοιμάζεις βαλίτσες. Απλά σου ανέφερα πως η ύπαρξη οργανικών κενών δεν ήταν προαπαιτούμενο για μεταθέσεις στην δευτεροβάθμια...στο παρελθόν.
Πλέον, τα τελευταία χρόνια οι μεταθέσεις ΠΕ19/20 γίνονται με το σταγονόμετρο.
Να περιμένεις το υπουργείο να βγάλει επίσημη ανακοίνωση με το τι θα γίνει και μη δέσεις κόμπο πως εφόσον υπάρχει λειτουργικό κενό και έχεις μόρια θα πάρεις και μετάθεση.
Το Leit_Keno=true, ArketaMoria=true αλλά metathesi=false αποτελεί απορία για πολλούς, χρόνια τώρα.

12
Καλησπέρα.
Το μεγάλο ερώτημα που δεν μπορώ με τίποτα να απαντήσω είναι:
Μπορεί να κάνει μεταθέσεις π.χ. στους ΠΕ19 της Πρωτοβάθμιας χωρίς να έχει προηγηθεί
σύσταση οργανικών θέσεων; Πως θα πάει κάποιον μεταταγμένο πληροφορικό της πρωτοβάθμιας
από την Πάτρα π.χ. στην Ρόδο χωρίς να έχει οργανική ΠΕ19 στην Ρόδο; Γίνεται αυτό;


Έχεις την εντύπωση πως οι μεταθέσεις στην Β/θμια γινόταν σε...οργανικά κενά; Μια χαρά θα κάνει μεταθέσεις σε λειτουργικά κενά, πολλά τα οικόπεδα στην Α/θμια.

13
Όταν λες 'μένει ως έχει' εννοείς ότι δε γίνεται ανάκληση αλλά μένουν πάλι οι μεταταγμένοι χωρίς δικαίωμα μετάθεσης- οριστικής τοποθέτησης?

Δε θα γίνει ανάκληση εννοούσε.
Σχετικά με μεταθέσεις/τοποθετήσεις δεν μου είπε κάτι.
Γι αυτό κι εγώ ρωτάω μήπως γνωρίζει κάποιος εδώ μέσα.

14
απουσιάζουν οι ΠΕ19/20 από τις μεταθέσεις της Β/μιας που μόλις ανακοινώθηκαν από το υπουργείο.
Μόνο ένας συνάδελφος υπάρχει στη λίστα και είναι ειδικής κατηγορίας.

Άραγε όλες και όλες τόσες ήταν οι μεταθέσεις για τους πληροφορικούς ή έχει να κάνει με την αναμονή του θέματος των μετατάξεων...  ???

Και τα προηγούμενα χρόνια νομίζω οι ΠΕ19/20 ήταν ελάχιστοι (πέρυσι ή πρόπερσι ήταν 2-3 πανελλαδικά, αν δεν κάνω λάθος).

Σελίδες: 123 ... 7

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 483
Σύνολο: 485

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.