Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - THE19

Σελίδες: 12345 ... 13
29
Μετατάξεις / Απ: Νέα Μετατάξεων
« στις: Μάιος 15, 2015, 06:57:20 μμ »
Ναι, ενώ αυτή η εισήγηση φέρνει δικαιοσύνη και δικαίωση. Είναι δυνατόν να γίνεται τέτοια επίθεση στις νεοεισερχόμενες ειδικότητες που δεν πήραν τη θέση κανενός, που δεν χρειάζεται να περιμένουν τις μεταθέσεις κανενός, παρά μόνο τη σύσταση οργανικών θέσεων ?

Θεωρώ ότι  στις νεοεισερχόμενες ειδικότητες αυτός που έχει τα μόρια δεν έχει να φοβηθεί τίποτα. Μάλιστα θα τρέξει μια νομιμότατη διαδικασία με πλήρη διαφάνεια και κατά τις προβλέψεις με περισσότερες θέσεις σε υπάρχουσες οργανικές και όχι μετατάξεις σε οργανικές φαντάσματα.

30
Μετατάξεις / Απ: Νέα Μετατάξεων
« στις: Μάιος 15, 2015, 06:48:28 μμ »
οι υποχρεωτικές μετατάξεις βασίστηκαν σε νόμο.στα πλαίσια της διαφάνειας που εξετάζουν οι επιθεωρητές απλώς έπρεπε να ανακοινωθούν τα στοιχεία...την νομιμότητα ή πιο σωστά τη συνταγματικότητα του νόμου την εξετάζει το στε. καταλαβαίνεις τη διαφορά? αν όχι, ρώτα δικηγόρο...
Την οποία διαφάνεια δεν την είδαμε εμείς και φαντάσουν και τι είδαν και αυτοί για να καταλήξουν εδώ και με εισήγηση των Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης.

31
Μετατάξεις / Απ: Νέα Μετατάξεων
« στις: Μάιος 15, 2015, 06:43:57 μμ »
Αλήθεια τώρα, προφανώς το υπουργείο θέλει να τονώσει τον κύκλο εργασιών του δικηγορικού κλάδου...

Αυτό νομίζω ήταν επίτευγμα των ΑρβανιτοΛοβέρδων μην τους το καπηλευτούν άλλοι. Κατάφεραν να διασπάσουν την εκπαιδευτική κοινότητα με τον χειρότερο τρόπο. Να  μην ξεχνάμε ποιοι δημιούργησαν αυτό το έκτρωμα που τελικά μόνο πόνο και στεναχώρια έχει φέρει.

32
Μετατάξεις / Απ: Νέα Μετατάξεων
« στις: Μάιος 15, 2015, 06:37:15 μμ »
το γεγονός ότι ήταν μια αδιαφανής διαδικασία δεν την καθιστά παράνομη...

Αν εσύ νομίζεις ότι την καθιστά νόμιμη είναι προφανώς δική σου άποψη!

33
Μετατάξεις / Απ: Νέα Μετατάξεων
« στις: Μάιος 15, 2015, 06:24:18 μμ »
και ποιος είπαμε ότι την έκρινε ως παράνομη?...ο μπράτης?!!!

Οι Επιθεωρητές Δημόσιας Διοίκησης που έλεγξαν την διαδικασίας. Υπομονή και όλα θα ξεκαθαρίσουν.

35
Μετατάξεις / Απ: Νέα Μετατάξεων
« στις: Μάιος 15, 2015, 04:58:29 μμ »
Ο ανώτερος άνθρωπος σκέφτεται μόνο τη δικαιοσύνη. Ο κατώτερος άνθρωπος σκέφτεται μόνο τα συμφέροντά του.
Κομφούκιος

ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΦΩΣ ΣΤΟΝ ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΡΒΑΝΙΤΟΛΟΒΕΡΔΟΥ.

36
Τις μεταξομετατάξεις και οχι μεταθέσεις πρέπει να τις δεις εσύ και κάποιοι άλλοι ως σωτηρία και ευλογία ταυτόχρονα, γιατί:
1.Μπορεί να δοθούν περισσότερες μεταθέσεις για να μην γκρινιάζετε.
2.Αν δεν είχαν γίνει οι μετατάξεις στα πλαίσια της κινητικότητας τότε κάποιοι θα έπρεπε να απολυθούν για παράδειγμα οι εκτός ασεπ,τέτοιους έχει μπόλικους και η πρωτοβάθμια,βλέπε ολυμπιακή παιδεία 2005-2006,όλοι οι διορισμοι στην πρωτοβάθμια.

Υ.Γ Το βαρέλι μπορεί να το άνοιξαν,δεν ξέρω όμως αν βρήκαν κάτι.

Σωτηρία και ευλογία ταυτόχρονα είναι για σένα  και κάποιους άλλους που με τις μεταταξομεταθέσεις από το πουθενά  βρεθήκατε στα σπίτια σας εις βάρος άλλων συναδέλφων.
Επίσης για να μην ξεχνάμε η ολυμπιακή παιδεία έδωσε μόρια προϋπηρεσίας και σε κάποιους που διορίστηκαν με ΑΣΕΠ και αν δεν τα είχαν δεν θα είχαν διοριστεί. Έτσι για να μην ξεχνάμε.
Το τι βρήκαν στο βαρέλι θα φανεί πολύ σύντομα.
Όσον αφορά για τις απολύσεις και επειδή είναι πολύ σημαντικό θέμα και πραγματικά υπάρξανε άνθρωποι που χάσανε τις δουλειές τους (πλην αυτών που πήραν τις μεταταξομεταθέσεις και ευνοήθηκαν ) η κυβέρνηση καταργεί τους μνημονιακούς νόμους  με ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΩΝ ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΩΝ, ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΡΓΗΜΕΝΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ  ΜΕ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΥ ΝΟΜΟΥ ο Ν.4172/2013.

37
Με τα αντιαεροπορικά και τις μηνύσεις του λιονταριού,καθώς και το αλεξίπτωτο του Νόμιμου εξαφανίστηκαν όλοι. ;D
Απ' την μια μεριά έχεις αυτούς που ζητάνε ΄''γη και ύδωρ'' και από την άλλη τους μεταταγμένους που θέλουν την ησυχία τους.

Συνεχίζετε  και παίζετε  μπάλα ενώ  γνωρίζετε ότι το παιχνίδι έχει τελειώσει. Άπαξ και άνοιξαν  το βαρέλι η μπόχα ξεπέρασε και το ΥΠΠΘ. Γνωρίζουμε όλοι πολύ καλά ότι κάποιοι θα πάρουν την μπάλα τους και θα γυρίσουν στην έδρα τους. Οι μεταταξομεταθέσεις δεν θα περάσουν.

38
Αυτή είναι η αντίληψη του ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ

ερώτηση στη Βουλή από το ΣΥΡΙΖΑ

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

Θέμα: Το Υπουργείο Παιδείας φέρνει σκοπίμως σε αντιπαράθεση τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Τα τελευταία χρόνια πολλοί εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης παραμένουν στη διάθεση των Περιφερειακών Υπηρεσιακών Συμβουλίων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΥΣΠΕ) ανά την Ελλάδα επειδή δεν έχουν τη δυνατότητα να τοποθετηθούν σε οργανικές θέσεις λόγω μη ύπαρξης οργανικών κενών.
Το καλοκαίρι που μας πέρασε, ο Υπουργός αφού κατέθεσε νομοθετική ρύθμιση, προχώρησε με απόφασή του σε καθορισμό οργανικών κενών ειδικοτήτων τα οποία όμως δεν υπήρχαν κατά τη διενέργεια των μεταθέσεων του 2013 ώστε να καταστεί δυνατόν οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης να αποκτήσουν οργανική θέση. Στη συνέχεια, προχώρησε σε υποχρεωτικές μετατάξεις ειδικοτήτων από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.
Οι υποχρεωτικές μετατάξεις από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση που έγιναν σε πρώτη φάση τον Αύγουστο του 2013 και σε δεύτερη φάση το Φεβρουάριο του 2014 έγιναν με αδιαφανείς και σκανδαλώδεις διαδικασίες. Δεν ανακοινώθηκαν τα μόρια των μεταταχθέντων, ούτε το Περιφερειακό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΥΣΔΕ) προέλευσης και δεν έγινε έλεγχος των μορίων τα οποία δηλώθηκαν από τους υποψηφίους με υπεύθυνη δήλωση. Επίσης, δεν γνωμοδότησαν με πράξη τους το Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΚΥΣΠΕ) και το Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΚΥΣΔΕ), όπως ορίζει η σχετική νομοθεσία. Η διαδικασία έγινε από τους Δ/ντές Εκπαίδευσης και τους Περιφερειακούς Δ/ντές και οι μετατάξεις διενεργήθηκαν από το γραφείο του Υπουργού μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος "ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ".
Σύμφωνα με το Νόμο εφόσον υπήρχαν οργανικά κενά έπρεπε πρώτα να γίνουν οι γενικές μεταθέσεις και στη συνέχεια οι μετατάξεις για τις θέσεις που παρέμειναν κενές.

Επειδή με αυτό τον τρόπο φέρνει σκοπίμως σε αντιπαράθεση τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που είναι αποκλεισμένοι από το δικαίωμα μετάθεσης, με  εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων που προήλθαν με μετάταξη από την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, εντείνοντας το κλίμα ανασφάλειας που έχει επιβληθεί και στις δυο κατηγορίες εκπαιδευτικών.

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:

1.    Γιατί τα ΠΥΣΠΕ ανά την Ελλάδα δεν ανακοίνωσαν οργανικά κενά  εκπαιδευτικών ειδικοτήτων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ώστε να τοποθετηθούν οργανικά όσοι παραμένουν για σειρά ετών στην διάθεση των υπηρεσιακών συμβουλίων;

2.  Γιατί δε φρόντισε εγκαίρως το Υπουργείο να διαπιστώσει τα κενά, τις ελλείψεις και το πλεονάζον προσωπικό και στις δύο βαθμίδες εκπαίδευσης και να προχωρήσει με βάση αντικειμενικά κριτήρια - μόρια στην κάλυψη των κενών από ενιαίο πίνακα των ήδη υπηρετούντων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και των μεταταχθέντων από την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση;

3.   Γιατί το Υπουργείο συνεχίζει αυτή την πολιτική κρατώντας σε ομηρία όλους αυτούς τους εκπαιδευτικούς, εξαθλιώνοντάς τους οικονομικά και εξοντώνοντάς  τους ψυχολογικά;

Οι ερωτώντες βουλευτές,

Δημήτρης Τσουκαλάς

Παναγιώτης Κουρουμπλής

Τάσος Κουράκης

Γιώργος Πάντζας

Τζένη Βαμβακά

Μαρία Κανελλοπούλου

Παναγιώτα Δριτσέλη
πηγή:http://www.seepeaa.gr/displayITM1.asp?ITMID=2754

39
Να και μια ενδιαφέρουσα άποψη για δυνατούς λύτες.

Επιτρέψτε μου να καταθέσω ταπεινά την άποψή μου:

Ο άδικος νόμος δύναται ευχερώς να καταργηθεί με άλλο νόμο, ώστε και τυπικώς να μην υπάρχει κανένα ενδεχόμενο για ενστάσεις σε δικαστήρια. Ο νέος νόμος πρέπει να επαναφέρει άπαντες στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στις θέσεις από όπου προήλθαν, να ενοποιήσει τις δύο βαθμίδες και να προβλέπει νέα, διαφανή διαδικασία μεταθέσεων, με ισότιμη μεταχείριση στα μόρια των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων (ξενόγλωσσων, γυμναστών, πληροφορικής, καλλιτεχνικών/εικαστικών) και δικαίωμα για διεκδίκηση θέσεων στην 1 ή και στις 2 βαθμίδες, ακυρουμένων κατ' εξαίρεση των αιτήσεων Νοεμβρίου 2014. Τοιουτοτρόπως, δεν θα υπάρχουν μεταθέσεις από το παράθυρο, που μάλιστα θα έχουν βαφτιστεί "υποχρεωτικές μετατάξεις". Ως "μετάταξη" να νοείται μόνο η τυχόν μετάβαση σε θέση διοικητικού προσωπικού.

40
Για να μην μπω στη διαδικασία να μετράω πόσες ώρες και πόσους μήνες δουλεύει κάθε βαθμίδα και αρχίσουμε τις αναγωγές για να υπολογίσουμε την προϋπηρεσία (μου κάνει εντύπωση και μόνο που κάποιος σκέφτηκε να το αναφέρει...) να πω απλά τι μου είπε φίλη που εργάζεται στα γραφεία της Διεύθυνσης
Πρωτοβάθμιας της πόλης μου.
Μου είπε επί λέξη οτι τρέχουν για ανάκληση μετάταξης πάρα πολλοί.Και μου τόνισε οτι δεν είναι μόνο εκπαιδευτικοί που μετατάχθηκαν από το ίδιο Πυσδε(οπότε δεν έχουν και πολλά να χάσουν) αλλά και από μακρινά Πυσδε.Και ο λόγος;;;;Δεν αντέχουν τη νοοτροπία των συναδέλφων της πρωτοβάθμιας και το γενικότερο κλίμα.
Παλιά αυτά τα λέγαμε για τους δασκάλους. Τώρα το πρόβλημα το δημιουργούν οι ειδικότητες. Κολλητικό...

Συμφωνώ  απόλυτα με την φίλη σου πολλοί  θα κάνουν ανάκληση. Και ο λόγος βέβαια  είναι ότι δεν έχουν μάθει να δουλεύουν με τέτοια ωράρια. 

41
Πάντως υπήρχε εκπαιδευτικός που πήρε μετάταξη και ως διοικητικός, έκανε ανάκληση και έπειτα πήρε μετάταξη στην Α/βάθμια και φυσικά του ανανεώθηκε και η απόσπαση στην ΚΥ. ::) Διαλέχτε και πάρτε δηλαδή. Το πελατειακό σύστημα στο μεγαλείο του. Πελατειακό σύστημα που δυστυχώς κάποιοι από εμάς θρέφονται από αυτό ακόμα.  Συνυφασμένο με την πορεία του εκπαιδευτικού.
Ξεκινάει κάποιος ως αναπληρωτής, εύχεται να γίνει μόνιμος. 
Γίνεται μόνιμος, εύχεται να πάρει απόσπαση.
Παίρνει απόσπαση, εύχεται να πάρει μετάθεση για να είναι δίπλα στην οικογένεια του.
Παίρνει μετάθεση, εύχεται να πάρει το συγκεκριμένο σχολείο.
Παίρνει το σχολείο, εύχεται Παρασκευή να τελειώνει νωρίς και  αντιδρά όταν έχει ένα περισσότερο κενό μες στη βδομάδα από το συνάδελφό του.

Χημικοί εναντίον Πληροφορικών, Ασεπίτες εναντίον προϋπηρεσίας, Α/βάθμιοι εναντίον μεταταγμένων κλπ και η ζωή συνεχίζεται. Ο καθένας να πιστεύει πως έχει αυτός δίκιο. Και να τα δικαστήρια, και να οι συντεχνιακές πιέσεις και να η ανάδειξη των αιρετών σε σωτήρες.

Κατά τ΄άλλα εμείς καλούμαστε να να εκπαιδεύσουμε τους μαθητές και να τους περάσουμε τις αξίες της συλλογικότητας, της αλληλεγγύης και της ομαδικής συνεργασίας. Και μετά μας φταίνε οι γονείς, τo Pisa κτλ και αναρωτιόμαστε γιατί το επάγγελμα μας έχει χάσει το κύρος του.




Συμφωνώ απόλυτα συνάδελφε πρέπει κάποια στιγμή να αναλογιστούμε τις ευθύνες και να αποφασίσουμε να φτιάξουμε μια εκπαίδευση που να απαρτίζεται από μορφωμένους ανθρώπους. Η διαφθορά η αδιαφάνεια ο ωχαδερφισμός  δεν μπορεί να είναι γνωρίσματα εκπαιδευτικής κοινότητας.   

42
Έξεστι Κλαζομενίοις ασχημονείν!!
Πετάξου μέχρι το ΥΠΑΙΘ να εισηγηθείς μέτρα!!!

Φύσει γαρ άνθρωπος, ό βούλεται, τούτο και οίεται.

Σελίδες: 12345 ... 13

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159882
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 509
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 407
Σύνολο: 414

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.108 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.